Dat had je wel iets genuanceerder kunnen brengen, of niet?

Sorry voor de opmerking, maar je hebt een langzamere duurdere proc?
Terechte opmerking, kennelijk hebben meerdere mensen dit over het hoofd gezien.
De hdd kan voor een tientje 180 GB groter.
Dat past dus niet in het budget, zoals hij in de TS staat. Natuurlijk is het wellicht voordeliger, maar het budget overschreden wordt het liefst niet gedaan.
Een muis + tobo die samen 40 euro kosten?
Een beetje kwaliteit mag toch wel? Die muis is trouwens eerder aangegeven. Wat het toetsenbord betreft gaat het hier om een laptopachtige toetsenbord, waar men in het algemeen positief oordeel over dit toetsenbord heeft.
Een systeemkast van bijna 80 euro?
Een kast met voeding welteverstaan.
Proc: voor 50 cent minder een snellere.
Eerder gezegt: terecht punt.
Kast is idd veel te duur. Ik draai al jaren diverse Aopenvoedingen en ook in recensies is iedereen opmerkelijk lovend. Het extra stroomverbruik verdien je nooit terug met de duurdere kast tenzij hij 24/7 aan staat.
Veel te duur vind ik overdreven gezegd. Je hebt het wel over een kast en voeding. Daarbij is het gewoon zo dat Antec kwalitatief spul maakt en er goede ervaringen zijn over die kast. Je hele systeem zit aan de voeding. Over het algemeen wordt gezegd dat je niet moet bezuinigen op je voeding. Je hele systeem is er namelijk van afhankelijk. Een inferieure voeding kan ook gevolgen hebben voor je andere hardware als er iets mis gaat met de voeding.
Graka is vreemd. Of je koopt een goedkoop mobo en zet er een fatsoenlijke graka bij, of je neemt onboard en gamers kunnen 'm uitbreiden. Door van alles en nog wat om te gooien is er nu ruimte voor een 4670 en als je een goedkoop mobo zonder onboard graphics koopt kan er zelfs een 4830 in..
Waarom muis en tobo zo duur moeten zijn is mij een raadsel..
Als ik je zo hoor is alles gewoon te duur? 50 euro voor een mobo is toch niet heel veel? Wat is jou suggestie dan? Je hebt namelijk exact hetzelfde mobo in jou configuratie...

Verder is het zo dat het een eis is dat "het spelen van een spelletje moet ook met dit systeem mogelijk zijn", zoals in de TS staat. We gaan dus niet doen als je wilt gamen moet je zelf een kaart erbij nemen ofzo. Zie verder de andere reactie in dit topic. Hier is namelijk ook al over gediscussieerd.
Het moederbord lijkt me overbodig, of een fatsoenlijke graka en goedkoop mobo, of een goede kaart met onboard graphics.
Volgens mij is een moederbord toch echt nodig in een PC? Je tweede punt is eerder aangekaart. En dat laatste snap ik niet: een goede grafische kaart én onboard graphics? Dat is toch juist dubbelop?
Voor een tientje meer 180 GB er bij. Vooral op gezinscomputers wordt nogal wat gedownload.
Zoals ik had gezegd, het moet wel in het budget passen en je kan niet altijd de beste prijs / kwaliteit hebben. Als het zou kunnen is het uiteraard te overwegen.
Waarom niet de Syncmaster? Samsung heeft toch geen al te slechte reputatie en de recensies zijn lovend.
Dit vind ik een goede suggestie. Vergelijkbare specs voor een iets lagere prijs.

Ik zou willen voorstellen om of over te gaan op onboard graphics en het overgebleven geld steken in een groter scherm (gaat vaak meerdere computers mee), of een goedkoop mobo in te zetten en een flinke videokaart er bij te kopen. Dubbelop is werkelijk zonde van 't geld.
Zie mijn post hierboven én de andere reacties in dit topic.
[
Voor 32% gewijzigd door
Regeneration op 23-10-2008 22:09
]