Heeft er iemand al geprobeerd om te dual booten met windows7 en mac osx op de gx623?
Ik heb er windows 7 64bit op staan. Op dezelfde schijf een partitie van 25gb gemaakt deze geformateerd naar fat32 zonder volume letter.
iATKOS v7 erin gedaan. F8 bij darwin en daarna geprobeerd te starten met -v. Darwin gaat runnen krijg een snelle lap tekst en boom laptop restart weer en ik kom weer terug bij darwin scherm.
Opnieuw geprobeerd met cpus=1 en ik kom bij het Leopard installeer scherm. Vervolgens druk ik op pijltje rechtsonder om verder te gaan. Ik krijg een laadbar te zien. Als het eenmaal geladen is ga ik nog niet verder maar ga ik bovenin de menubar naar Utilities > Disk Utility. Ik krijg nu mijn disk te zien met partities. Ik heb drie partities 1 windows7 64bit 2 voor apps en 3e voor mac osx. (Als ik de derde partitie als unallocated space liet staan in windows 7 dan zag ik de partitie niet staan dus heb deze van te voren wel geformatteerd).
De OSX partitie geformateerd via de erase tab naar een MAC OSX Journaled Extended. Daarna verder gegaan met de installatieprocedure. Ik kreeg zoals het hoort alleen de MAC OSX Journaled Extended partitie te zien. Deze geselecteerd en bij customize heb ik de patches niet geselecteerd.
En hier houdt het op. De
tutorial geeft aan dat ik moet rebooten met de dvd erin en dan bij de darwin loader weer F8 te drukken. En dan moet booten met -s. Dit werkt echter niet want de laptop restart weer en kan dus geen commands uitvoeren.
Probeer ik zonder dvd te booten en druk ik bij de darwin loader op F8 dan krijg ik een selectie scherm van de drie partities. Partitie 1 windows ntfs , 2 apps ntfs en de derde MAC OSX.
Geprobeerd mac osx te booten zonder prompt en krijg een error dat ik moet restarten. Mac osx gestart met de prompt -s en krijg weer een lap tekst te zien waar de drivers worden geladen. En hier loop ik vast.
(Ik heb mac osx een keer geinstalleerd met alle patches en drivers aan, diegene die complicaties met elkaar hadden natuurlijk uitgevinkt, een keer met alle patches uit en een keer met drivers en patches uit) Maar loop telkens vast nadat ik mac osx wil booten via -s.
Iemand ervaring hiermee en die weet of het uberhaubt mogelijk is om te dual booten met mac osx op een msi gx623?