Heb uiteindelijk besloten door de afwegingen en al jullie advies om toch maar een mid-range laptop aan te schaffen. Op een bedrag van 1200-1300 Euro hoor je vind ik, geen afwegingen te maken. Alles zou naar wens moeten zijn, en dat is er voor mij gewoon niet. Ik ben zeer kritisch. Door mijn bar op mid-range te plaatsen, zullen wij afwegingen, veel minder belangrijk zijn. Dan heb ik liever minder juice en bespaar ik mijzelf wat geld.
Heb het volgende nu gevraagd aan GENETX, zal het hier ook posten, mochten jullie iets leuks verzinnen.
Hey GENETX,
Bedankt voor je advies;
Maar nu twijfel ik alweer, ik denk dat ik het beste maar gewoon op mijn originele laptop keuze ga gokken.Als ik zo een bedrag ga uitgeven, dan moet alles precies goed zijn, en afwegingen maken, zal mijn besluit alleen doen vermoeilijken. Ik ga denk ik dus gewoon een mid-range laptop kopen. Bespaart me geld, en dan koop ik maar een high-end kaart voor mijn PC. Dan laat ik de laptop de wat simpelere dingen doen.
Nu zit ik te kijken naar de GX620, de laptop die jij interessant vond en helaas niet in de NBBG kon plaatsen. Ik vind de laptop op zich top, alleen zoek ik nu de HD4670 ipv 9600GT variant.
Als ik kijk naar je lijstje
9650M GT: 4808
HD 4670: 7620
De HD4670 toch echt een prestatie winst oplevert.
Ik zie op dat de resolutie van de GX623 op 1280x800 px staat, ik weet niet of dit klopt, tweakers.net geeft dit ook aan. Het ook op ;
http://www.informatique.nl/123874 ; Je maakte een goed punt op de resolutie, zodoende dat ik dit even met je wilt controleren. Ook lijkt de processor van de GX623 zelfs iets lager dan de GX620.
Ik vind helaas niets over de GX633 in Nederland, misschien dat die voor een kleine verhoging toch een mooi extra'tje geeft. Ik denk dat als de GX623 toch de 1680x1050 resolutie ondersteunt, dat ik die gewoon ga kopen. Get it over with, en niet weer moet gaan aarzelen.
Denk je dat er anders een mooi alternatief zit tussen die 2 laptops?
Sorry dat ik je opnieuw moet vragen en van mening ben veranderd. -.-!
Alvast bedankt
Voor allen!