Ja zat er ook op te wachten, maar wat zijn de alternatieven dan.
In deze prijsklasse is er niks vergelijkbaars.
In deze prijsklasse is er niks vergelijkbaars.
Verwijderd
Als jij graag een duits toetsenbord wil hebben prima, ik niet anders had ik hem allang uit duitsland gehaald........Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 08:03:
Wat is het proboleem? Rij gewoon even naar Duitsland en haal hem daar op. De value for money voor deze semi-game-laptop is hoog, dus wat benzine of diesel moet geen probleem zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Ja maar dan heb je nog steeds een iets andere toetsenbord indeling, wel een stuk minder irritant maartoch.Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:23:
Engeland lijkt mij de beste keus inderdaad. Dan hoef je geen extreem hoge verzendkosten en/of invoerrechten te betalen. Je hebt alleen wel slechts 1 jaar 'international warranty' van de 2 jaar garantie. Dus je kan alleen het 1e jaar em laten repareren bij een servicepunt in Nederland.
[ Voor 24% gewijzigd door mdcobra op 09-04-2009 00:29 ]
Verwijderd
Ik heb hem ook staan, een paar weken geleden besteld via Dunnet.nl. Maar nog niet echt tijd gehad om er veel mee te doenDezjay schreef op donderdag 09 april 2009 @ 08:39:
Lees hier weinig over de GX620.. die heb ik nu dus een paar dagen in gebruik. Bevalt goed. toetsenbord wel iets wiebelig maar dat moet wel op te lossen zijn met een stukje tape
Wel erg vervelend dat er een warrenty stikker op de HDD / Mem cover zit...
Weet iemand of de GX620 een losse grafische kaart module heeft (mxm module oid)
Als antwoord;Goedenavond,
Ik wilde graag weten of de gt627 en gt725 laptops ook in Nederland leverbaar gaan worden en zo ja per wanneer dit dan zou gebeuren.
Bijvoorbaat dank,
Dat vond ik een beetje karig dus het volgende mailtje maar weer terug gestuurd;Beste,
Beide notebooks zullen vanaf eind mei leverbaar zijn.
Daarop kreeg ik wel een ruimer antwoord namelijk;Goedemiddag,
Waarom pas eind Mei eigenlijk? Tegen die tijd staan de opvolgers toch al weer klaar? De gt628 en 727? Of komen die dan pas weer in Augustus?
Groeten,
Dus wel weer wat meer duidelijkheid maar het gaat nog wel ff duren. Hopelijk dat ze dan echt eind mei komen daar kan ik nog wel op wachten.Beste,
Dat is een vraag die wij ons zelf ook stellen. Voor Nederland heeft het vooral te maken met ervaringen opgedaan in het verleden en stockvoorraden op andere producten.
Uiteraard balen wij hier ontzettend van want het zijn al erg mooie machines om naar te kijken maar de inhoud is helemaal om van te watertanden…\
Daarnaast heeft MSI NL besloten om de eerste GT627 en GT725 uit te voeren met een Q9000, 9800GS en 4850, 4gb geheugen, 500gb harde schijf en blu ray. Het chassis van beide notebooks is opgebouwd uit koolstofvezel en vooral dat laatste blijkt erg moeilijk te produceren. De GT628 en GT727 verwachten we eind Juni eigenlijk maar dat zal afhankelijk zijn van de DDR3 prijs en de vraag naar de 2 notebooks.
Best regards,
AMD Phenom II 955 @ 3.64Ghz cpu-z validation, HD4870 @ 800/1000
Verwijderd
Verwijderd
offtopic: Ik bedoelde dus een verschil tussen UK en standaard USA toetsenbord. Een Nederlands toetsenbord is dramatischrkomduur schreef op zondag 12 april 2009 @ 10:58:
@Davos
Het mag dan wel Qwerty zijn maar een UK, USA en NL toetsenbord verschillen weldegelijk van elkaar. De cijfers en letters zitten dan wel op dezelfde plek maar sommige speciale toetsen zitten op andere plekken. Zo heeft de UK versie bijvoorbeeld de @ en # op een andere plek.
Hoe een nederlands toetsenbord eruit ziet weet ik niet omdat 99 van 100 toetsenborden in Nederland USA zijn.
M.i. is dit het zeker niet waard, de Intel PM45 heeft een FSB van 1066MHz, waardoor je vrijwel geen performance winst zult zien.Verwijderd schreef op zondag 12 april 2009 @ 17:23:
Ik ben op dit alternatief uitgekomen:
http://frieslandcomputers...p_detail.php?id=3031&c=20
Is er een groot verschil tussen 4gb DDR3 1066 Mhz en 4gb DDR3 1333 Mhz?
Is het het waard om 42 euro extra uit te geven om deze extra herzen te verkrijgen?
Bij voorbaat dank!
Ik zou de virtuele schappen van de hardwareboeren dus goed in de gaten houden de komende weken. Alvast veel plezier met het uitkijken naar dit juweeltje.Dear customer,
The GT725 is expected somewhere in April in the Netherlands, I can’t give you a specific date because this all depends on the sale department but so far they said that it would be somewhere in April.
I hope I have informed you with the information you requested.
Kind regards,
MSI support Team
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 25-04-2009 22:21 . Reden: Naam verwijderd. ]
Waarvoor koop je hem niet in duitsland daar is hij veel goedkoper ( 1150 euro )Dav0s schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:53:
Na een mailtje gestuurd te hebben naar laptopsdirect.co.uk ging net mijn telefoon over. +44 nummer, was laptopsdirect, die hadden de moeite genomen te bellen vanuit Engeland om te melden dat ze niet wisten wanneer de MSI GT725 weer op voorraad zou zijn, zou binnen een week kunnen zijn, binnen een maand of langer... Beetje jammer, want de pond is alweer aan het stijgen...
Tja ik wil echt geen duits toestenbord, weet je wel hoe die eruit zien?Niels Klijn schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:51:
[...]
Waarvoor koop je hem niet in duitsland daar is hij veel goedkoper ( 1150 euro )
Of heb je zo'n probleem met het toetsenbord
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 20-04-2009 22:26 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
naja het ging mij er meer om of je het ook in het dagelijks leven enorm veel merkt met fps, hoe hoger de res hoe dichter het tegen elkaar gaat hangen, dat is neit altijd uit 3dmarks te halen..CLB schreef op maandag 20 april 2009 @ 22:23:
Dat kun je hier lekker uitvogelen: http://www.notebookcheck....Benchmark-List.844.0.html
En eer dat de G627 uit is, is de nieuwe nVidia-lijn al weer standaard.. GT130's en die muk
Je geeft zelf het antwoord alNiels Klijn schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:51:
[...]
Waarvoor koop je hem niet in duitsland daar is hij veel goedkoper ( 1150 euro )
Of heb je zo'n probleem met het toetsenbord
[ Voor 9% gewijzigd door darkpluisje op 23-04-2009 22:20 ]
Verwijderd
Die stickers worden er door msi opgeplakt, zaten er bij mij ook opdarkpluisje schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:31:
nou ik heb mijn GX620 eindelijk binnen... vandaag opgehaald bij de computerland...
alleen die sukkels hebben 3 stickers over het beeldscherm heengeplakt, ondanks dat ik voorzichtig ben geweest heb ik niet kunnen voorkomen dat er wat sticker meuk op mijn beeldscherm terecht is gekomen, en dit is er nu niet meer af te halen...
Al geprobeerd met het doekje wat erbij zat, en met speciale tft cleaner... iemand enige idee hoe ik het een beetje normaal wegkrijg? Durf ook niet te hard gaan poetsen op mijn net nieuwe pixeltjes
edit: na heel lang en voorzichtig poetsen, zijn de lijmresten god zij dank nu gelukkig weggewerkt![]()
ben tot nu toe heel tevreden... buiten dat bij mij ongeveer elke 15 minuten mijn toetsenbord er mee ophoud... nu ook weer, op afmelden gedrukt en hij is al 10 minuten bezig geweest met afmelden..Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:09:
[...]
Die stickers worden er door msi opgeplakt, zaten er bij mij ook opBen nu alles opnieuw aan het installeren (Vista Ultimate) tussen de verhuisdozen en verbouwingsrommel
Verwijderd
Heb hem nog niet intensief gebruikt, maar er zit gewoon teveel (software) rommel op, vandaar een schone installatiedarkpluisje schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:42:
[...]
ben tot nu toe heel tevreden... buiten dat bij mij ongeveer elke 15 minuten mijn toetsenbord er mee ophoud... nu ook weer, op afmelden gedrukt en hij is al 10 minuten bezig geweest met afmelden..
toen ik hem toenstraks na updates weer opstarte kreeg ik halfverwege ook een bsod nadat hij eerst compleet vastliep... Het laat allemaal software matig nog wel te wensen over
hmm het kreng is hier weer vastgelopen... iedere keer dat accu eruit kan ook niet goed voor um zijnVerwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:49:
[...]
Heb hem nog niet intensief gebruikt, maar er zit gewoon teveel (software) rommel op, vandaar een schone installatie
Flash de bios, en de EC (Embedded Controller), voor de bestanden check HIER.darkpluisje schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:42:
[...]
ben tot nu toe heel tevreden... buiten dat bij mij ongeveer elke 15 minuten mijn toetsenbord er mee ophoud... nu ook weer, op afmelden gedrukt en hij is al 10 minuten bezig geweest met afmelden..
toen ik hem toenstraks na updates weer opstarte kreeg ik halfverwege ook een bsod nadat hij eerst compleet vastliep... Het laat allemaal software matig nog wel te wensen over
staat alleen overal bij dat msi het niet ondersteund als er dingen fout gaan... weet niet of het heel gevaarlijk is, ben niet zo bekend met het bios flashen...greenlizzard schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:09:
[...]
Flash de bios, en de EC (Embedded Controller), voor de bestanden check HIER.
Mocht je niet precies weten hoe het werkt, gewoon even googlen of op het MSI forum kijken. Dit zou het toetsenbord en vastloop probleem moeten oplossen.
Hij heeft 3 usb-poorten, de e-sata poort kun je namelijk ook als usb-gebruiken. Verder is het normaal dat msi dit aangeeft, alle updates die je doet zijn zowiezo op eigen risico, daar is msi niet uniek mee. Zolang je de beschrijving maar goed volgt kan er niet veel mis gaan. Zelf bezit ik deze notebook niet, maar ik heb het probleem meerdere keren voorbij zien komen op zowel het msi forum, als het forum van notebookreviews, see for yourself.darkpluisje schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:30:
[...]
staat alleen overal bij dat msi het niet ondersteund als er dingen fout gaan... weet niet of het heel gevaarlijk is, ben niet zo bekend met het bios flashen...
nog klein minpuntje: er zijn maar 2 usb poorten..
[ Voor 4% gewijzigd door greenlizzard op 24-04-2009 20:11 ]
maar je noemt nu alleen EC update... dus is bios niet persee nodig ?greenlizzard schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:08:
[...]
Hij heeft 3 usb-poorten, de e-sata poort kun je namelijk ook als usb-gebruiken. Verder is het normaal dat msi dit aangeeft, alle updates die je doet zijn zowiezo op eigen risico, daar is msi niet uniek mee. Zolang je de beschrijving maar goed volgt kan er niet veel mis gaan. Zelf bezit ik deze notebook niet, maar ik heb het probleem meerdere keren voorbij zien komen op zowel het msi forum, als het forum van notebookreviews, see for yourself.
Het is echter wel een structureel probleem met de GX620 reeks, wat msi dus in dat opzicht wel aangerekend kan worden. Msi had, naar mijn mening, best alle nieuwe versies van de EC update kunnen voorzien.
[ Voor 3% gewijzigd door darkpluisje op 24-04-2009 20:18 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ah wist niet of dat mogelijk was... die keys zijn dus gewoon hetzelfde? Naja dan moet ik hem nog maar weer is helemaal leegruimen (eigenlijk echt geen zin in nuCLB schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:19:
Dat is standaard, wordt echt nooit 64 bit meegeleverd bij zulke laptopjes![]()
't Beste en handigste wat je kan doen is gewoon even een 64 bit DVD'tje downloaden en installeren met je 32 bit key!
Verwijderd
De bios ondersteunt geen booten vanaf USB, klopt dat? Via live update krijg ik geen bios update, echter er zit wel een oudere bios versie in? Een floppy drive heb ik niet...greenlizzard schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:09:
[...]
Flash de bios, en de EC (Embedded Controller), voor de bestanden check HIER.
Mocht je niet precies weten hoe het werkt, gewoon even googlen of op het MSI forum kijken. Dit zou het toetsenbord en vastloop probleem moeten oplossen.
Check hier voor de uitleg van MSI om de bios met behulp van een USB flash drive te updaten: http://www.msicomputer.com/support/images/BIOS_FD.pdfVerwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 18:00:
[...]
De bios ondersteunt geen booten vanaf USB, klopt dat? Via live update krijg ik geen bios update, echter er zit wel een oudere bios versie in? Een floppy drive heb ik niet...
Verwijderd
Verwijderd
32bit drivers kan je gewoon gebruiken onder 64bit. Het mooie van MSI is dat er een cd wordt bijgeleverd waarbij je via een programmaatje eenvoudig de drivers etc. opnieuw kan installeren.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:54:
Na lang zoeken ben ik eindelijk bij een reeks gekomen die zowat volledig aan mijn eisen voldoet.
...
Ik zie op de site bij MSI dat er drivers voor Vista32bit en XP32bit te downloaden zijn. Zijn er ook 64bit drivers voor Vista en XP ter beschikking (kwestie van die 4gig volledig te kunnen benutten) en hebben jullie ervaring met het installeren van ander OS dat er standaard opstaat en of dit vlot gaat met de drivers?
Verwijderd
Ik heb wat geruchten gelezen dat de GT727 productnaam vervangen is door de GT729. Qua aangekondigde specs vrijwel hetzelfde. Het "grote" verschil tussen de GT725 en de nieuwe variant, hoe die ook mag gaan heten, is DDR3 ipv. DDR2 geheugen._-= Erikje =-_ schreef op zondag 26 april 2009 @ 13:20:
Ik zoek al een tijdje een vervanger voor m'n Acer Ferrari 3000 (een van de eerste in NL, dus inmiddels aardig afgeschreven)
Ik wil graag:
* beetje gamen
* Office/internet
* Fotobewerking
* Videobewerking
Gebaseerd op die vereisten lijkt de GT725 met de quadcore cpu een goede keuze (?).
Nu is dat ding nog niet verkrijgbaar in NL en ik lees iets over de GT727.
Mijn vragen:
* is de GT725 (quad-core) ook verkrijgbaar met Carbon uiterlijk?
* is de GT725 een goede keuze gezien mijn bezigheden?
* Wat zijn de verschillen tussen de GT725 en de GT727 (waar ik haast niets van kan vinden)
[ Voor 10% gewijzigd door greenlizzard op 26-04-2009 14:29 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Gotech86 op 28-04-2009 12:24 ]
Ik schat dat je die vraag beter kan stellen op het Itunes forum. En dan gewoon gaan vragen naar global keyboard shortcuts.darkpluisje schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:53:
nogmaals de vraag over de 620... is het iemand al gelukt om er voor te zorgen dat de multimedia toetsen ook werken in itunes ? zolang het itunes scherm als hoofdscherm openstaat werkt alles prima, alleen zodra ik hem minimaliseer of een ander scherm er voor zet dan werken ze niet meer...
Waar heb je die besteld?Niels Klijn schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:33:
ik heb gister avond de GT 725 in duitsland besteld ik krijg hem als het goed is vrijdag binnen.
Ik laat het jullie van het weekend horen "benchieservaring en hoe het toetsenbord bevalt natuurlijk )
Op deze site:
[ Voor 31% gewijzigd door Gotech86 op 29-04-2009 07:57 ]
De benches zijn over het algemeen goedNiels Klijn schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:56:
Ik krijg zojuist een mailtje dat mijn pakketje is afgeleverd bij mijn thuis !
Ik kan niet wachten om naar huis te gaan ( zit nu nog op mijn stage )
snel geleverd
Ik heb hier net 2 uurtjes de GT 725 staan ik ga er even van uit dat ze beide het zelfde toetsenbord hebben.?Highsky91 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:05:
Hallo ik heb net een gx620 besteld en krijg deze vrijdag binnen maar nu ik naar meer reviews opzoek ga begin ik veel minpunten te horen zoals dat het toetsenbord heel slecht is en dat de videokaart slecht presteert klopt dit?
vind het toetsenbord heerlijk typen.. heb nergens last van, heb mijn x620 sinds vrijdag...Highsky91 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:05:
Hallo ik heb net een gx620 besteld en krijg deze vrijdag binnen maar nu ik naar meer reviews opzoek ga begin ik veel minpunten te horen zoals dat het toetsenbord heel slecht is en dat de videokaart slecht presteert klopt dit?
Ik ben vooral benieuwd of je veel last hebt van het feit dat het een duits toetsenbord is...Niels Klijn schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:36:
[...]
Ik heb hier net 2 uurtjes de GT 725 staan ik ga er even van uit dat ze beide het zelfde toetsenbord hebben.?
Maar ik vind het zwaaroverdreven dat het toetsenbord slecht word genoemd ik heb er niet zoveel last van.
De grafische kaart is een 9600 gt 512 mb met ddr 3 ram dit kan je zo op zoeken op notebookcheck
Ik zal later vandaag met een korte review komen en wat foto'srkomduur schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:41:
Wat zijn je ervaringen tot nu toe met de GT725?
Foto's !!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Gotech86 op 01-05-2009 11:35 ]
sst. ik dacht dat we dat tussen ons zouden latenFransfb schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:19:
Ow ik dacht dat je die ballonen had opgehangen omdat je je laptop binnen hebt.
OT:
Mooi apparaat ! en leuke scores. alleen niet binnen mijn budget.
[ Voor 11% gewijzigd door mdcobra op 01-05-2009 13:39 ]
wat vind je zo slecht aan het tobo dan ?mdcobra schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:13:
Bedankt voor de foto's, je hebt de de P9500 versie?
Verder heb je geen rugtas e.d.?
Helaas vind ik het tobo 2x niks, ik haal hem of uit de UK en ik moet mijn geduld maar op de proef stellen vrees ik![]()
Hoe bevalt het scherm trouwens?
Verwijderd
hoebedoel je ?Fransfb schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:51:
Wie weet kan je die kleuren nog wel een beetje Tweaken in Catalyst???
Bij Nvidia's kan je de kleuren aanpassen in dat control geval van Nvidia. (ben de naam even kwijt), waarmee je de kleuren helderder kan maken of minder.
Zou je even willen uitleggen hoe dat werkt? En staat er dan ook of de grafische kaart bijvoorbeeld GTA IV aankan?Niels Klijn schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:36:
[...]
Ik heb hier net 2 uurtjes de GT 725 staan ik ga er even van uit dat ze beide het zelfde toetsenbord hebben.?
Maar ik vind het zwaaroverdreven dat het toetsenbord slecht word genoemd ik heb er niet zoveel last van.
De grafische kaart is een 9600 gt 512 mb met ddr 3 ram dit kan je zo op zoeken op notebookcheck
Verwijderd
Verwijderd
hier staat een link naar een instructie om een dos opstart sys te maken op een usb stick, de mijne heb ik op een 512 MB microsd kaartje gezet in een usbadapter, werkt perfectDezjay schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:32:
ijn GX620 is nu een maand oud..
En kan dus retour
Soms spontane freezes met keyboard /touchpad beide werken dan niet meer. (schijnt te worden opgelost met nieuw bios nog niet geprobeerd..usb floppy ligt op het werk.. en je kan niet flashen vanuit bios)
Maar sinds net heb ik een witte streep over het scherm..rij dodepixels..Hoop dat ik hem snel terug heb,
Verwijderd
Waar heb je dat gehoord?Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:15:
Overigens zou de gaming reeks van MSI niet in NL gerepareerd worden maar worden de laptops naar Taiwan gestuurd wat wel eens lange herstelperiodes zou kunnen opleveren.
Ik kan inderdaad bevestigen dat dit onzin is.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:15:
Overigens zou de gaming reeks van MSI niet in NL gerepareerd worden maar worden de laptops naar Taiwan gestuurd wat wel eens lange herstelperiodes zou kunnen opleveren.
That's the way the cookie crumbles.
Heb ik ook gevraagd ivm grote hoeveelheid zakelijke data er op heb staandarkpluisje schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:11:
enig idee of je er vanuit msi aanpassing te maken zijn aan de laptops ? heb nu 2 weken de gx620 en het is een prima ding, het enige waar ik me iets aan erger is de 5400rpm hardeschijf... zou die graag vervangen door een 7200rpm versie alleen zitten de garantiestickers op de verkeerde plaats...
iemand enige idee of je die dus kan vervangen zonder dat de garantie vervalt ?
nee oke maar soms verlenen dat soort bedrijven nog wel eens een aantal speciale punten de toestemming om de laptop open te maken en dingen te vervangen zonder dat de garantie vervalttDaMarcus schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:52:
Is niet mogelijk, zul je zelf moeten doen
MSI is geen Build-to-Order bedrijf zoals Compal, XXODD en Zepto dat wel zijn.
Verwijderd
Dat moet volgens mij ook wel kunnen. Zie hier:darkpluisje schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:47:
[...]
nee oke maar soms verlenen dat soort bedrijven nog wel eens een aantal speciale punten de toestemming om de laptop open te maken en dingen te vervangen zonder dat de garantie vervaltt
Verwijderd
Net Komplett gemaild of zij er gelijk een andere HDD in zouden kunnen plaatsen, of dat ik 't zelf kon doen en of er misschien warrantyseals opzaten: 'Nee plaatsen HDD doen wij niet, maar kunt u zelf' dus ben benieuwd...Dezjay schreef op donderdag 09 april 2009 @ 08:39:
Wel erg vervelend dat er een warrenty stikker op de HDD / Mem cover zit...
[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 13-05-2009 15:08 ]
Verwijderd
ja de hdd lijkt echt een enorme bottleneck te zijn voor de laptop... ook bij veel multitasken krijgt hij bij mij problemen met het constant laden (dus een hoop resources gebruiken terwijl daarna ook nog een film aanstaat, en word gedownload waardoor de hardeschijf dus constant bezig is)CLB schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:44:
Heeft te maken met de HDD inderdaad, ook met de overige hardware..
Maar de main-issue is dat Vista zich het eerste weekjes moet 'nestelen' en daarom een stuk trager is!
[ Voor 38% gewijzigd door Lubbers92 op 20-05-2009 17:44 ]
[ Voor 53% gewijzigd door GENETX op 22-05-2009 11:17 ]
Hmm, kreeg deze week pas de melding dat hij uit voorraad leverbaar was..GENETX schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:17:
Die is al maanden leverbaar. We wachten op de GTX725/GTX727/GTX72x whatever.
Top, waar heb je hem besteld? Ik twijfel hier namelijk ook nog over.........Dav0s schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:11:
Komende week wordt mijn GT725 bezorgd, uit Engeland. Zal wel even een update plaatsen hier met voor en nadelen van in Engeland bestellen als hij binnen is..
http://www.laptopsdirect....n.asp?refsource=ldfrooglemdcobra schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:54:
[...]
Top, waar heb je hem besteld? Ik twijfel hier namelijk ook nog over.........
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq