probleem met windows installatie op hdd

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

• tayram
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-02 21:43
ik heb vervelende probleem. Ik heb twee hardeschijfen staan in mijn computer. Alle twee van 500GB. Eentje van samsung en de andere van seagate. windows zit nu op samsung. Ik wil eigenlijk nu windows op seagate installeren. In de bios zie ik dan alle twee hardeschijven wel, maar tijdens installatie ziet de computer alleen maar samsung en niet seagate. hoe kan ik deze probleem oplossen. alvast bedankt.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

het is een beetej summier, maar goed.

bijv bij raid constructies en dergelijke kan het voorkomen dat je tijden de instalatie moet aangeven dat je daar drivers voor wil laden .

Iperf

• tayram
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-02 21:43
fish schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:45:
het is een beetej summier, maar goed.

bijv bij raid constructies en dergelijke kan het voorkomen dat je tijden de instalatie moet aangeven dat je daar drivers voor wil laden .
ja maar ik wil geen raid installeren. ik wil gewoon windows op een schijf installeren. meer niet.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe je Windows moet installeren is toch de basiskennis die we minstens verwachten van Gotters. Als je ergens tegenaanloopt is het verstandig eerst de relevante FAQs door te nemen. Dus de OM FAQ / Beleid als je de hardware verdenkt of de Windows Clients - FAQ als je de software verdenkt. Kom je er dan nog niet uit kun je natuurlijk altijd een topic openen, maar vermeldt hierbij dan wel wat je exacte probleem is, wat je geprobeerd hebt, wat er wel en niet werkte en niet onbelangrijk, wat de specs zijn van je systeem.

In jouw topic zie ik hiervan echter niets terug, en daarom gaat het topic dan ook op slot.

Dit topic is gesloten.