Dank voor de reacties en kritieken, dat wordt altijd gewaardeerd
Ben het er deels ook absoluut mee eens. Tijdens het schetsen en begin van het onkleuren was ik er nog niet helemaal over uit wat voor een soort figuur het prinsesachtige persoon zou moeten worden, zowel qua gezichtsexpressie als verdere uiterlijk. Uiteindelijk gekozen voor een enigszins leeghoofdige personage met een niet alledaagse kledij (uiteraard een zwak excuus om zo'n "stripper" te creëren

)
Ik heb een paar details toegevoegd

Zoals je wellicht kunt zien had ik nogal moeite met het maken van de mond...vooral wat voor expressie vond ik niet simpel. Blijkt maar weer hoe belangrijk beginschetsen zijn.

De kikker vond ik leuker om te tekenen, daar had ik naar mijn idee meer ruimte mee om te doen wat ik wilde omdat het sowieso veel minder met een realistische kikker te maken had ivm de vrouw (die ook niet realistisch is, maar toch wel een beetje zo zou moeten ogen, als het gaat om het haar en in mindere mate het lichaam - overigens iets dat uiteraard niet kan in de realiteit).
Nu zou ik een aantal dingen zeker anders opgelost hebben, ook qua techniek (heb de tekening een maand of 6 geleden gemaakt).
@ jupjup: ik heb nog wel wat meer gemaakt, maar dat zijn tekeningen gecombineerd met foto's (voornamelijk als texture). Ik weet dus niet of ik dat zomaar hier kan plaatsen, omdat het denk ik toch vooral gaat om (digitaal) tekenen.
@ RoyK: voor de timelaps gebruikte ik het gratis programmaatje
Timesnapper. Ik stelde het zo in dat elke 10 seconden een printscreen werd gemaakt. Naar mijn weten ging dat niet ten koste van de snelheid van mijn PC. Met het programma zelf kun je dan ook terugkijken wat je zoal hebt gedaan, maar zover ik weet kun je er geen uiteindelijk filmpje mee maken. Daarom heb ik alle stills geïmporteerd in After Effects en het zo gemaakt dat je ook de tools en de layers kunt zien terwijl ik bezig ben.
Nogmaals, dank voor de reacties en zal zeker proberen om meer nieuwe dingen te posten (want ik maak echt te weinig tot nu toe

)