Beeldschermen

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05 02:34
Hallo,

Ik zie de laatste tijd veel beeldschermen met een soort glasplaat aan de voorkant. Je weet wel, zo'n gladde laag. Ik wil een nieuw 22' inch beeldscherm, maar het liefste met zo'n "glasplaat". Maar ik heb twee vragen. Raden jullie mij dit aan of af? Hoe kom ik erachter of een scherm zoiets heeft?

Sef

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Je bedoelt gewoon het verschil tussen een glossy en matte scherm? Verder komt dit vooral neer op persoonlijke voorkeur, dus als jij een glossy scherm wilt moet je dat doen. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Misschien dat je beter in Videokaarten & Beeldschermen kunt gaan kijken, maar begin dan met **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? :) . Echter, het antwoord is alleen door jezelf te geven. Ga naar de winkel en ga kijken of een bepaald type het heeft.
Sef24 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:24:
Je weet wel, zo'n gladde laag.
Nee, dat weet ik niet. Bedoel je een spiegelende laag?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OH Beleid

Overige Hardware is geen dumpbak. In het beleid hier staat duidelijk genoeg in welk subforum je kunt kijken voor beeldschermen. Daarnaast verwachten we (zoals je al meermaals in sluitmessages van ons hebt mogen lezen) dat je zelf doet wat je kunt voor je hier om hulp komt vragen en dat je in een evt topicstart duidelijk maakt waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je vond en hoe je verder zocht als dat niet het antwoord was. Wederom ontbreek daar ieder spoor van...

Move OH -> VB, en gelijk een slotje.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.