my point exactlyDanny the dog schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:30:
Dus je adviseert vooral nog wat te upgraden voor dezelfde prijs
...en da's nou net t gevaar van die bonnen...
Je blijft upgraden om maar korting te krijgen en vergeet wat je basis eisen waren...
Kom je nog duurder uit
(maar ok, je houdt er wel een mooier laptopje aan over)
Je blijft upgraden om maar korting te krijgen en vergeet wat je basis eisen waren...
Kom je nog duurder uit
(maar ok, je houdt er wel een mooier laptopje aan over)
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Anoniem: 174316
Zojuist ter test de 10% ingevoerd + €90 korting. Werkt als een speer 
Bedankt voor die 10% code!
Bedankt voor die 10% code!
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 174316 op 06-05-2011 16:53 ]
WAARDEBON FOUT
Helaas is de opgegeven waardebon eerder al ingewisseld
bij het gebruik van 97DZKB$$5XWXD2, wil ik net gaan bestellen... jammer
Helaas is de opgegeven waardebon eerder al ingewisseld
bij het gebruik van 97DZKB$$5XWXD2, wil ik net gaan bestellen... jammer
Anoniem: 303530
Juist.
Heel leuk dell, maar stuur die waardebon dan tenminste naar iedereen... Op deze manier gaat er natuurlijk niemand bestellen.
Heel leuk dell, maar stuur die waardebon dan tenminste naar iedereen... Op deze manier gaat er natuurlijk niemand bestellen.
Ahh nee! Kom net thuis om eindelijk de laptop te bestellen...werkt die 10% korting niet meer 
Heeft iemand anders nog een coupon met 10% korting?
Heeft iemand anders nog een coupon met 10% korting?
[ Voor 22% gewijzigd door iZi op 06-05-2011 21:37 ]
nog niet geprobeerd maar: K0145XPKM5QNTP
xps boven 799
is trouwens dell zakelijk dus zal wel niet zo nuttig zijn
xps boven 799
is trouwens dell zakelijk dus zal wel niet zo nuttig zijn
[ Voor 51% gewijzigd door maxtrash op 06-05-2011 21:53 ]
Ja die had ik al, maar werkt om één of andere reden niet.
bij de consumenten heb je zo te zien 40/60/90 euro kortingscodes en bij zakelijk 10%. Een combinatie is er helaas niet meer (was kort beschikbaar)
COUPON CODE: MTQDRB?DBKP33$
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
die werkt! bedankt
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
ik kom nu dus weer op de prijs van 764,60 !Anoniem: 303530 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:22:
Neu: http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561
40/60/90 euro kortingsbonnen alleen geldig op online aankopen.
In het kort (XPS 15)
i3, 4GB, 500GB, 1080p, 15 maanden mcafee, € 719,11
i5, 6GB, 500GB, 1080p, 15 maanden mcafee, wifi-N + BT kaartje: € 764,60
i7, 4GB, 500GB, 1080p, 15 maanden mcafee: € 859,11
Dus niet de i3+1080p nemen met deze prijzen
het wordt wel moeilijk om me nu in te houden
Alleen op XPS systemen, toch?
Of geldt die 10% ook elders?Zie t al

[ Voor 7% gewijzigd door Danny the dog op 06-05-2011 23:02 ]
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Alleen op de xps lijn. De vostro lijn heeft bijna nooit kortingsbonnen.
That said, het is vanaf €799.
op deze pagina staan 5% en 10% kortingscodes voor de vostroAnoniem: 303530 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:03:
Alleen op de xps lijn. De vostro lijn heeft bijna nooit kortingsbonnen.
http://www.tdnieuws.nl/ko...ngscodes-dell-zakelijk-27
wel best knap om met een vostro boven de 1100 (voor de 10%) uit te komen. Of zou het ook tellen als je er als bedrijf twee koopt :-)
Dat telt inderdaad. Bij dell kan het lonend zijn om samenkoopacties op te zetten. Althans, dat was zo toen je nog fatsoenlijke percentages kon krijgen via epp. Tegenwoordig is de kortingsbon al even goed als het maximum haalbare met epp.
Zijn er ook kortingsbonnen met betrekking tot procenten van het aankoopbedrag en nominale kortingsbonnen voor de Alienware-lijn?
Geprobeerd, maar helaas niet het gewenste resultaat. Heeft iemand nog zo'n 10% code?P33R schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:06:
COUPON CODE: MTQDRB?DBKP33$
Je moet ingelogd zijn om de code te kunnen ophalen, was je dat?Teun28 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 20:45:
[...]
Geprobeerd, maar helaas niet het gewenste resultaat. Heeft iemand nog zo'n 10% code?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik ben ingelogd, maar bij mij werkt die code ook niet?Bad Brains schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:11:
[...]
Je moet ingelogd zijn om de code te kunnen ophalen, was je dat?
Ja, maar het viel mij op dat ik wel handmatig een code kan invoeren, maar niet, zoals vorige week een code "op kan halen."
Hij geeft geen melding. Ik voer de bon in en druk 'Waardebon toepassen'. Vervolgens gaat de site laden en komt ie terug zoals ie al was, dat wil zeggen zonder korting.Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:26:
Wat voor melding geeft hij?
Hij geeft geen popup met "de gebruiksuur van deze waardebon is verlopen", of iets dergelijks?
Nee, dat is nou net het rare. De 90 euro doet ie wel. Dus ik dacht, misschien ligt het aan de volgorde, maar hij doet allebei niet. Of ik nou eerst de 10% invoer of erna, het enige wat ie doet is de pagina laden om vervolgens op de precies dezelfde pagina terug te komen. Tips?Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:29:
Hij geeft geen popup met "de gebruiksuur van deze waardebon is verlopen", of iets dergelijks?
Dat is een goede. Ga het nu proberen!Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:36:
Andere browser?
Anoniem: 174316
"Helaas is de opgegeven waardebon eerder al ingewisseld"
Krijg ik in een popup met die code
Krijg ik in een popup met die code
Bij mij krijg ik ook geen melding, maar ook gewoon de pagina zoals ie was. De 40/60/90 euro kortingscodes werken wel, maar de 10% wordt gewoon genegeerd.
btw: Ik werk nu met IE 8.
btw: Ik werk nu met IE 8.
Met Chome krijg ik de melding niet die ik in IE wel krijg, maar zoals anderen ook vermelden, ik krijg ook een melding met dat de bon al eerder is gebruikt, maar dat is natuurlijk niet waar
Wat helemaal geen probleem zou zijn als ze die waardebonnen tenminste naar iedereen zouden opsturen, in plaats van naar enkele mensen

Hoe kan het zijn dat ze maar eenmalig te gebruiken zijn als ik ze, en jij neem ik aan ook, verder nog nooit heb gebruikt. Dat is toch wel erg curieus.Teun28 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:49:
Waardebonnen lijken maar eenmalig bruikbaar...
Hoe kan dat dan? Ik heb ook gewoon een account op Dell, dus hoe kan het zijn dat ik niet gecontacteert ben? Heb helemaal niks ontvangen, zelfs niks over de coupons ..Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 21:52:
Wat helemaal geen probleem zou zijn als ze die waardebonnen tenminste naar iedereen zouden opsturen, in plaats van naar enkele mensen

Ik ben ook benieuwd welk selectiecriterium ze gebruiken om ze te versturen. Ik verbaasde me er ook over dat ze onderscheid maken. Lijkt me niet zo handig van ze. Zonder die korting bestel ik niet, want je weet dat je dan eigenlijk teveel betaalt. Ik wil een XPS 17 kopen van ca 1.000 euro.
Ik zou nog eerder geneigd zijn een ander merk te kopen, bv als de mediamarkt weer zo'n "btw weg ermee" actie heeft. Koop ik eerst een 17" notebookje van Toshiba (bv de C670-11M) met wat lagere specs voor ca 500 euro - de btw = ca 420 euro , zie ik over twee of drie jaar wel weer.
Ik zou nog eerder geneigd zijn een ander merk te kopen, bv als de mediamarkt weer zo'n "btw weg ermee" actie heeft. Koop ik eerst een 17" notebookje van Toshiba (bv de C670-11M) met wat lagere specs voor ca 500 euro - de btw = ca 420 euro , zie ik over twee of drie jaar wel weer.
[ Voor 7% gewijzigd door Teun28 op 07-05-2011 22:47 ]
Aanmelden kan via http://dellemea.ed4.net/w...gnup.cfm?cc=NL&l=62738876, dan krijg je elke zoveel dagen een waardebon.
Ik ben al ca 5 jaar aangemeld op een e-mailadres, maar die 10% kortingsbon is ook mijn neus voorbij gegaan. Mocht iemand nog een 10% code hebben en niet gebruiken....
[ Voor 21% gewijzigd door Teun28 op 07-05-2011 22:04 ]
Idem, ik heb alleen nog maar €40 bonnen in de mail gekregen.. Blijkbaar is het een groot deel geluk.
Ofwel: meld je gewoon 10x aan met een verschillende mailadressen, met gmail kan dat makkelijk. Bijvoorbeeld:
blabla+dell@gmail.com, word geforward naar blabla@gmail.com en krijgt label dell, als deze bestaat.
Ik vind dit overigens bijzonder irritant, je gaat mensen toch geen laptop aanraden als ze vervolgens allerlei rara capriolen moeten uithalen om de juiste prijs te krijgen?
Ofwel: meld je gewoon 10x aan met een verschillende mailadressen, met gmail kan dat makkelijk. Bijvoorbeeld:
blabla+dell@gmail.com, word geforward naar blabla@gmail.com en krijgt label dell, als deze bestaat.
Ik vind dit overigens bijzonder irritant, je gaat mensen toch geen laptop aanraden als ze vervolgens allerlei rara capriolen moeten uithalen om de juiste prijs te krijgen?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 07-05-2011 22:07 ]
Ik vind het al een beetje raar dat je ook eerst moet uitvlooien welk "uitgangspunt" je moet kiezen om de beste prijs te krijgen voor de door jouw gewenste configuratie. Goed, dat zou je nog "sport" kunnen noemen. De werkwijze die ze nu volgen met die bonnen vind ik niet erg handig van ze. Mensen die ze niet hebben ontvangen stellen hun bestelling uit tot ze wel over de maximale (10%) kortingen beschikken of lopen ondertussen elders tegen een leuke deal aan en kopen dan dus wat anders.
[ Voor 7% gewijzigd door Teun28 op 07-05-2011 22:22 ]
Volgens mij is deze niet voor de XPS bedoeld. Daarbij neem ik geen genoegen met 5% als ik weet dat er 10% bonnen rondzwerven...;-)
Die bon werkt idd nu niet meer, had hem vanmiddag nog in mijn mandje maar niet afgerekend.
Moet nog 1200 van Dell retour krijgen, dat zal wel weer 10 dagen duren, maar als jij moet betalen... sja...
Moet nog 1200 van Dell retour krijgen, dat zal wel weer 10 dagen duren, maar als jij moet betalen... sja...
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
coupon lijkt maar eenmalig te werken nu, klote wilde aan de hand van de kortingsbon ook nog wat bestellen.
ach dan maar wachten...
iemand is me voor geweest, jammer wist niet dat dell tegenwoordig zo met hun bonnen omging.
ach dan maar wachten...
iemand is me voor geweest, jammer wist niet dat dell tegenwoordig zo met hun bonnen omging.
[ Voor 26% gewijzigd door P33R op 08-05-2011 13:17 ]
of wat anders kopen....
Ik krijg niet de indruk dat ze bij Dell goed hebben nagedacht over hun nieuwe marketing tactiek. Een goede naam opbouwen is moeilijk en tijdrovend, afbreken is echter zo gebeurd.
Ik krijg niet de indruk dat ze bij Dell goed hebben nagedacht over hun nieuwe marketing tactiek. Een goede naam opbouwen is moeilijk en tijdrovend, afbreken is echter zo gebeurd.
ja dit is een beetje een slap gedoe van ze.
Wat een strategie van dell om zo hun spullen te verkopen.
De meeste kopers hebben geen flauw benul van de kortingsbonnen. Dat ze nu met exclusieve codes gaan werken is jammer voor ons maar heeft weinig met reputatie te maken. Andere merken doen helemaal niet aan kortingsbonnen. Kortingsbonnen afschaffen en de prijzen iets lager (en wat stabieler) lijkt me vanuit Dell oogpunt wel een goed idee.
[ Voor 21% gewijzigd door Gianni Rombios op 09-05-2011 18:01 ]
Wel slim van Dell, nu gaat iedereen zich inschrijven voor de reclame mailing.
Mede gezien de reacties hier lijdt Dell door dergelijke exclusiviteitscodes toch wel imagoschade, maar iig omzetschade. In dat geval kun je vraagtekens plaatsen bij marketingbeleid.Gianni Rombios schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:59:
De meeste kopers hebben geen flauw benul van de kortingsbonnen. Dat ze nu met exclusieve codes gaan werken is jammer voor ons maar heeft weinig met reputatie te maken. Andere merken doen helemaal niet aan kortingsbonnen. Kortingsbonnen afschaffen en de prijzen iets lager (en wat stabieler) lijkt me vanuit Dell oogpunt wel een goed idee.
Overigens ben ik al bijna twee weken met een mw van Dell bezig (toen de algemene 10% kortingscode nog van kracht was) om het door mij gewenste systeem samen te stellen, maar die communicatie verloopt ook alles behalve soepel.
Hoe dan ook: Hoewel ik "rijp" ben voor de aanschaf, doe ik dat nu niet. Ik wacht nog wel even of wacht op een goede deal elders.
Nogmaals: een bruikbare 10% korting voor een Dell XPS is natuurlijk ook welkom!
[ Voor 11% gewijzigd door Teun28 op 09-05-2011 19:23 ]
zijn er op dit moment helemaal geen kortingsbonnen?
Wil namelijk een XPS 15 aanschaffen van 600 euro
Deze moeten gewoon werken http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620560kanem0chi schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:46:
zijn er op dit moment helemaal geen kortingsbonnen?
EDIT: Sorry, zie nu pas die de kleinste pas vanaf orderwaarde van 799 is, daar heb je dus niets aan.
[ Voor 11% gewijzigd door hermesit op 09-05-2011 20:53 ]
Tja, maar die 10% werkte icm met de reguliere kortingsbonnen, dus bij een systeem ging eerst 10% af en vervolgens nog de 40, 60 of 90 euro (als je aan het betreffende minimumbedrag voldeed).
Anoniem: 406039
Alstu. 10% Korting op STUDIO XPS vanaf 899€ DR1QQNB91?60CL
Heb hem zelf nie nodig.
grtz,
Heb hem zelf nie nodig.
grtz,
Jammer, iemand had deze 10% blijkbaar al gebruikt.
Toch bedankt blaadtje.
Iemand anders nog een 10% code?
Toch bedankt blaadtje.
Iemand anders nog een 10% code?
Een cadeautje van mij: 8L2KKRKMW4FJM8 [10%] [Geldig t/m 31.07.11]
Edit: Hij is maar 5x bruikbaar, dus meld het even, als je er gebruik van maakt.
Edit 2x: Ik lees nu "max. 5 systemen per klant". Dus misschien meerdere malen bruikbaar.
Edit 2x: Ik lees nu "max. 5 systemen per klant". Dus misschien meerdere malen bruikbaar.
[ Voor 79% gewijzigd door Xuj op 10-05-2011 15:46 ]
@XuJ - Dank, heb er gebruik van gemaakt!. Perfect ^^.
Rupsen, Rapsen.
Dus dell bonnen is nu eenmalig ?
Hmm zolang ik duo gezeik heb... kan ik toch nog geen laptop bestellen
Dus zal ze met jullie delen
10%: L51GL9MXLV?SF7 (vers van de email)
10%: JJZ2TB2ZB7C23Q (vorige email paar dagen geleden)
Hmm zolang ik duo gezeik heb... kan ik toch nog geen laptop bestellen
Dus zal ze met jullie delen
10%: L51GL9MXLV?SF7 (vers van de email)
10%: JJZ2TB2ZB7C23Q (vorige email paar dagen geleden)
De waardebon van Xuj werkte perfect.
Zeer bedankt Xuj!
Zeer bedankt Xuj!
@Xuj
Ben nu telefonisch een xps17 te bestellen en je bon is al geaccepteerd...
Bedankt!
Ben nu telefonisch een xps17 te bestellen en je bon is al geaccepteerd...
Bedankt!
Helaas, bovengenoemde waardebonnen worden nu niet meer geaccepteerd 
Iemand anders nog een bon van 10%? Net mn ouders blij gemaakt met een XPS15" met FullHD scherm voor onder de 800.
Iemand anders nog een bon van 10%? Net mn ouders blij gemaakt met een XPS15" met FullHD scherm voor onder de 800.
bedankt teutates, het werkte!
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
heb zojuist een nieuwe 10% bon gehad via de mail. ik zal hem dit keer niet melden en zelf maar gebruiken ;-)
Helaas, kom nou thuis en geen van bovenstaande kortingsbonnen werkt nog.
Heren toch bedankt voor jullie medewerking.
Misschien als iemand nog een 10% code heeft, mag je die ook mailen naar me. Anders ben ik weer te laat.
Heren toch bedankt voor jullie medewerking.
Misschien als iemand nog een 10% code heeft, mag je die ook mailen naar me. Anders ben ik weer te laat.
als iemand nog een 10% code heeft kan die hem dan even mail of dme. kan ik morgen even mijn laptop bestellen
Ik heb even in de laatste 10 dell emails gekeken, ik krijg alleen maar 40 euro bonnen, geen 10%. Weet iemand hoe dat komt?
Anoniem: 239345
Vandaag 10% code gehad en gelijk maar een XPS17 bestelt.
Denk, dat je de 10% code krijgt als je een aantal dagen een xps in je mandje laat staan.
Kreeg steeds mailtjes en vanmiddag de code.
Denk, dat je de 10% code krijgt als je een aantal dagen een xps in je mandje laat staan.
Kreeg steeds mailtjes en vanmiddag de code.
Ik loop al een tijdje bij Dell te zeuren en vandaag zat er ineens een 10% bon in mijn mailbox...
Alleen zie ik nu dat het Backlit toetsenbord ineens niet meer te bestellen is.....
Alleen zie ik nu dat het Backlit toetsenbord ineens niet meer te bestellen is.....
heeft iemand nog een kortingscode van 10%, krijg zelf helemaal geen mails van dell binnen.
Had ook in de chat gevraagt, maar daar zeggen ze dat er geen codes beschikbaar zijn helaas.
Had ook in de chat gevraagt, maar daar zeggen ze dat er geen codes beschikbaar zijn helaas.
Dan moet je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Komen ze vanzelf.chocoschijtje schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:57:
heeft iemand nog een kortingscode van 10%, krijg zelf helemaal geen mails van dell binnen.
Ik heb me ruim een maand geleden aangemeld voor de nieuwsbrief maar nog niets gekregen :\jongetje schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:34:
[...]
Dan moet je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Komen ze vanzelf.
Ennihoe, heb gisteren wel een xps17 besteld met de 10% korting van Xuj. Moest telefonisch, want de huidige 1099 euro-config van Dell met all things 3D geeft inderdaad geen keuze meer voor een backlit toetsenbord. De kortingscode van Xuj gemaild en hij is er door.
Hoe heet die Xuj met zijn achternaam?HeidiOlstrom schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:35:
[...]
Ik heb me ruim een maand geleden aangemeld voor de nieuwsbrief maar nog niets gekregen :\
Ennihoe, heb gisteren wel een xps17 besteld met de 10% korting van Xuj. Moest telefonisch, want de huidige 1099 euro-config van Dell met all things 3D geeft inderdaad geen keuze meer voor een backlit toetsenbord. De kortingscode van Xuj gemaild en hij is er door.
Stom

[ Voor 11% gewijzigd door .junior op 12-05-2011 09:09 ]
Zie vorige pagina
Xuj schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:22:
Een cadeautje van mij: 8L2KKRKMW4FJM8 [10%] [Geldig t/m 31.07.11]
is er nog iemand die een waardebon van 10% heeft? en deze graag wil delen? misschien via DM?
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Als de bonnen inderdaad 5 keer gebruikt kunnen worden is het beter om deze, desnoods na eigen gebruik, gewoon in dit topic te plaatsen. Dan hebben er meer mensen plezier van.
Anoniem: 406318
Ik heb een xps 15 geconfigureerd (in Belgie) en heb een korting van 241 euro adhv deze promo ( Profiteer van €241 korting op geselecteerde Notebooks
Vervalt zaterdag 28 mei 2011).
Kan je hier nog een 5 of 10% kortingcoupon naast nemen of is dit niet meer mogelijk? Mijn totaal komt nu uit op 731 euro.
Mvg
Vervalt zaterdag 28 mei 2011).
Kan je hier nog een 5 of 10% kortingcoupon naast nemen of is dit niet meer mogelijk? Mijn totaal komt nu uit op 731 euro.
Mvg
Ik hou me overigens ook sterk aanbevolen voor een kortingsbon van 10%! Want ik wil namelijk zo snel mogelijk mijn bestelling plaatsen.
Ik hoor het wel als iemand iets over heeft...!?
Jep, is me gelukt. Ze hadden aan de andere kant van de lijn ook geen idee waarom het backlit kb niet in de lijst van die config stond. Zal ook niet... medewerker klaagde zelf ook dat ze kriegel werd van Dell's systeem van configs/kortingen met hier en daar een totaal onverklaarbaar gebrek of hiaat.Teun28 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:58:
Bedoel je dat je telefonisch nog wel het backlit toetsenbord kunt bestellen?
Er staan er toch 3 op de vorige pagina?! Werken ze allemaal niet (meer)?BarBi schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:08:
Ik hou me overigens ook sterk aanbevolen voor een kortingsbon van 10%! Want ik wil namelijk zo snel mogelijk mijn bestelling plaatsen.
Nou moet ik zeggen dat Xuj's code op de site ook niet werd geaccepteerd, toen ik mijn systeem samenstelde voor prijsvergelijk. Toen ik diezelfde code mailde naar Dell na telefonisch contact werd hij daar wel geaccepteerd >> misschien een te ge/misbruiken inconsistentie in het systeem? Wellicht het proberen waard.JPtjee007 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:10:
Ik zou ook graag een 10 % willen hebben!
@ HeidiOlstrom,
Nee helaas werken ze allemaal niet meer.
Komen die 10% bonnen vaak? Of krijg je die éénmalig? Ik heb er namelijk ééntje in april gehad maar die werkt nu niet meer en uiteraard nu begint het scherm van mijn oude laptop vreemde kuren te vertonen, tijd voor vervanging...
Ik heb zojuist gebeld voor het bestellen van een XPS15. Nou blijkt dat ik gewoon 10% korting krijg incl. de optie voor een backlit keyboard (wat normaal ook nog niet eens kon). En dit terwijl ik nog geen 10% code heb doorgegeven.
Wat ik wel heb vermeld is dat ik geen medewerking kreeg van ene Samir via de chat, en daar ging zij wel akkoord mee. Dus zou ik zeggen probeer het gewoon, zonder code moet het blijkbaar ook lukken.
De offerte is binnen, nu nog ff betalen.
Wat ik wel heb vermeld is dat ik geen medewerking kreeg van ene Samir via de chat, en daar ging zij wel akkoord mee. Dus zou ik zeggen probeer het gewoon, zonder code moet het blijkbaar ook lukken.
De offerte is binnen, nu nog ff betalen.
Dat is waar. Nouja dat neem ik dan maar voor lief.
Heb geen zin om zo'n keyboard achteraf te bestellen en dan nog eens zelf te gaan sleutelen.
Je kunt ook blijven wachten op betere aanbiedingen, maar eens moet je bestellen.
Heb geen zin om zo'n keyboard achteraf te bestellen en dan nog eens zelf te gaan sleutelen.
Je kunt ook blijven wachten op betere aanbiedingen, maar eens moet je bestellen.
Dat klopt. Maar je betaalt eigenlijk €80 voor een backlit keybord. Dat vind ik een factor 3 te veel.
Keuzes.
Trouwens dat valt wel mee. Je krijgt ook 10% korting, dus je betaald 34 euro voor het keyboard. En je loopt 40 euro mis. Daarnaast moet je dan, als je het keyboard toch wilt, nog eens 56 euro betalen voor de nabestelling. Dus uiteindelijk loop ik 18 euro mis.
Trouwens dat valt wel mee. Je krijgt ook 10% korting, dus je betaald 34 euro voor het keyboard. En je loopt 40 euro mis. Daarnaast moet je dan, als je het keyboard toch wilt, nog eens 56 euro betalen voor de nabestelling. Dus uiteindelijk loop ik 18 euro mis.
In de door mijn gewenste configuratie is het backlit toetsenbord slechts 6 euro duurder online, omdat ik dan, naast de 10%, ook net gebruik kan maken van de 90 euro ipv 60 euro kortingsvoucher. Ik wacht wel even tot het backlit weer online beschkbaar is. De 10% kortingsbon, die ik heb ontvangen is geldig tot 31 juli, dus dat zal het knelpunt ook niet worden.
We wachten dus al maanden totdat het backlit toetsenbord, wat standaard is in de US (idem bij alle voorgaande series) beschrikbaar komt in nederland.
Geloof me, je bent over 5 jaar nog steeds aan het wachten.
Geloof me, je bent over 5 jaar nog steeds aan het wachten.
enkele dagen geleden was ie online nog te bestellen, maar toen had ik de 10% nog niet. Telefonisch is ie nu nog gewoon te bestellen. Ik ga er voorlopig maar even van uit dat ie deze maand gewoon weer op de site staat.
[ Voor 23% gewijzigd door Teun28 op 13-05-2011 20:01 ]
Anoniem: 292551
- Dell.be 10% waardebon: t/m 18 mei 45P8QZ$SRF2?F7 over €999
- Dell.nl 10% waardebon boven €899
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 292551 op 13-05-2011 22:07 ]
De code voor België doet het niet in NL. Voor NL zie ik geen code... vergeten?Anoniem: 292551 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:03:
- Dell.be 10% waardebon: t/m 18 mei 45P8QZ$SRF2?F7 over €999
- Dell.nl 10% waardebon boven €899
Deze 10% kortingscode doet het wel in NL!!
C$QS5JHL7NKH4G
Geldig t/m 18 mei. Succes ermee...
C$QS5JHL7NKH4G
Helaas ben ik wederom te laat, want hij is al ingewisseld.... damned.... wilde hem net gaan bestellen!Tijgernoot schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:00:
Deze 10% kortingscode doet het wel in NL!!
C$QS5JHL7NKH4G
Anoniem: 406318
dank je wel voor de .be waardebon! 241 euro + 90 euro van die coupon korting in totaalAnoniem: 292551 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:03:
• Dell.be 10% waardebon: t/m 18 mei 45P8QZ$SRF2?F7 over €999
Dit topic is gesloten.
Let op:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.
Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.
Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.