Voor wie geïnteresseerd is in de xps15z: Vandaag is er de mogelijkheid om via groupon.nl een waardebon van 250 euro te kopen voor 25 euro. Omdat het volgens mij zo is dat je deze korting kan gebruiken naast de 10% kortingcode die al tijden lnag standaard op de website staat is dit een behoorlijke korting. Ik ben zelf van plan een xps15 te kopen maar ben nu toch aan het twijfelen gebracht...
Update: heb contact gezocht met dell maar een combintatie met de 10% is volgens hen niet mogelijk (maakt de grouponcode natuurlijk minder aantrekkelijk maar wel beter dan 10%)
de online chat met dell:
10:39:35 Klant Wouter
Eerste vraag/Commentaar: Ik wil graag weten of ik bij de aanschaf van een xps15z naast de 10% kortingscoupon van uw website ook de grouponcoupon van 250 euro korting kan gebruiken.
10:39:42 Systeem Systeem
https://chatadengine.dell...e0-450e-b05a-021e4089e8eb
10:39:46 Systeem Systeem
U wordt nu met een medewerker van Dell Technical Support verbonden. Wij danken u voor het gebruiken van Dell Chat.
10:39:46 Systeem Systeem
U bent verbonden met Hakima_El_Messoudi
10:39:53 Agent Hakima_El_Messoudi
Hartelijk welkom bij de Sales Afdeling van Dell Nederland. Mijn naam is Hakima uw sales adviseur vandaag. Ingeval dat de verbinding afgebroken wordt, kunt u via de E-mail hakima_El_Messoudi@Dell.com contact opnemen.
10:40:01 Agent Hakima_El_Messoudi
dat is helaas niet mogelijk
10:41:14 Agent Hakima_El_Messoudi
wij hebben niks te maken met groupon.
10:42:06 Agent Hakima_El_Messoudi
u moet uitgaan op wat er op de site staat.
10:43:27 Klant Wouter
Er staat vandaag op groupon een aanbieding waarbij ik een kortingscoupon vna 250 euro kan kopen voor 25 euro. Omdat op het forum van tweakers in de discussie over kortingscouposn meerdere malen staat dat het gebruik van een percentagekorting en een korting voor een vast bedrag wel mogelijk is heb ik hier de vraag gesteld.
10:44:05 Agent Hakima_El_Messoudi
oke
10:44:23 Agent Hakima_El_Messoudi
Heeft u nog andere vragen?
10:45:01 Klant Wouter
Maar weet u nu zeker dat beide kortingen niet mogelijk zijn? (aangezien u kennlijk niet van de groupon kortingcode afwist)
10:45:51 Agent Hakima_El_Messoudi
ik weet er vanaf, maar wij hebben geen korting daarop.
10:46:05 Agent Hakima_El_Messoudi
wat ik weet is dat het niet mogelijk is.
10:47:10 Klant Wouter
hmm, jammer en een beetje vreemd omdat het niet als voorwaarde vermeld wordt (zoiets van combintatie met andere kortingen is niet mogelijk)
[
Voor 74% gewijzigd door
vito2 op 02-02-2012 10:49
]