Dell Waardebonnen Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste
Acties:
  • 326.568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Matched: dell
Iemand toevallig nog een kortingsbon die werken voor de XPS 8300 Desktops?
Twijfel of het uberhaupt wel werkt, aangezien daar vanuit DELL ook al korting op zit :
Profiteer van € 299 inclusief BTW korting op geslecteerde Desktops.
Vervalt donderdag 24 november 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingBob
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 19:24
Geen matches
Ik ben ook opzoek naar een 10% kortingsbon voor de xps laptop! Wie kan mij gelukkig maken?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchHD
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-01 14:02
Geen matches
Kreeg een 10% kortingsbon in m'n mailbox. Voor de gelukkige.

3XZPKDF9SZ$?2H

Graag even melden als je hem gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:08
Geen matches
Ik heb net 2 bonnen gekregen, voor de liefhebbers:

10% korting op een XPS Laptop vanaf €899.

98RP77ZKZ8QLLZ
VWSDTJWSBK9B2K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.

1 code beschikbaar stuur maar even een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Geen matches
€25 korting op een Inspiron Laptop vanaf €499. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
COUPON CODE: 4W4ML9ZRG0?3SX

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Geen matches
Ik heb een code voor 10% korting op een XPS-laptop (vanaf €899). Code: P9DQ1HTSVD9QL6

[ Voor 3% gewijzigd door DarkFly op 22-11-2011 23:53 . Reden: Code is gebruikt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:47

belblade

Belgian wacko

Geen matches
zijn deze codes landspecifiek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Code is weggegeven aan Goingwrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:58

Badderbeest

De enige echte

Geen matches
Ik zoek een kortingscode voor 10% voor een alienware m17x, heeft iemand er 1 ? :)

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H Hog
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-02-2022
Geen matches
Alfie104 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:52:
Nog een.

[...]

En de code is: RW3V39LH8QRRLC
Heb van deze gebruik gemaakt, ik dacht meld me even aan om 't mee te delen. Enorm bedankt, ik zit al redelijk krap dus dit kon ik goed gebruiken. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.

Code = 5GJMKZ9996XBM7

Veel plezier ermee, Geldig t/m ;) 31.01.12, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TouchHD schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:43:
Kreeg een 10% kortingsbon in m'n mailbox. Voor de gelukkige.

3XZPKDF9SZ$?2H

Graag even melden als je hem gebruikt hebt.
Ik heb de code gebruikt, heel hartelijk bedankt! :D

Als ik zelf nog een code ontvang na aankoop van deze laptop, zal ik deze ook in dit forum posten zodat iemand anders daar plezier van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:33:
[...]

Ik heb de code gebruikt, heel hartelijk bedankt! :D

Als ik zelf nog een code ontvang na aankoop van deze laptop, zal ik deze ook in dit forum posten zodat iemand anders daar plezier van heeft.
DAMN! Je was me net voor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gebruik een van die andere codes, die werken nog (net nog geprobeerd voor de grap :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Geen matches
Als iemand een code heeft voor 10% voor mij heeeel graag :D Wel graag via een DM, want ik kan niet altijd a'la minute bestellen ;( Gebruiken zal ik hem wel ! in ieder geval alvast bedankt.
-
Voor alle anderen;
-
Deze code is onbeperkt bruikbaar (t/m morgen) en geeft € 50,- extra korting. Hij werkt in combinatie met de 40/60/90 euro kortingen en doet het ook bij alienware.
-
28PCSWV18QQVVR
-
Veel plezier ermee ! :*) 8) :) :D

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Geen matches
@Darkfly , heel erg bedankt voor je kortingsbon.

Van 969 Euro naar uiteindelijk 832 Euro gegaan , mede dankzij jouw 10% korting en daar boven op de € 40 Euro korting.

Hulde en dank.

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dankzij de 1000 SPAM-mails van Dell nog twee 10% kortingsbonnen voor de Dell XPS laptop beschikbaar!

Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.

Indien je interesse hebt, stuur me een dm. ;) Zolang het niet doorgestreept is, heb ik ze nog! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 15:29
Geen matches
Ik heb ook een kortingsbon van 10% beschikbaar voor XPS Laptop.

Intresse? Stuur een DM, wie t eerst komt , wie t eerst maalt.

edit: alleen reguliere forum bezoekers ;), hij is weer beschikbaar!

[ Voor 17% gewijzigd door Dutch Lion op 25-11-2011 20:42 ]

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb je net een berichtje gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:16:
Ik heb je net een berichtje gestuurd ;)
Heb 'm echt net 5s geleden beantwoord haha. ;)

Aanvulling op je antwoord hieronder: prima, dan geef ik hem aan iemand anders. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Oei ik zie net dat dit alleen voor de laptop geldt ik zocht juist 10% voor de XPS desktop :)

Ik zal de code dus ook niet gebruiken

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Geen matches
troyk schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:55:
@Darkfly , heel erg bedankt voor je kortingsbon.

Van 969 Euro naar uiteindelijk 832 Euro gegaan , mede dankzij jouw 10% korting en daar boven op de € 40 Euro korting.

Hulde en dank.
Graag gedaan. Alvast veel plezier met je nieuwe laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
xps'je vanaf 899 euro min 10% S17K?S1HRMWVM$, wilt u er een tasje omheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badderbeest schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:47:
Ik zoek een kortingscode voor 10% voor een alienware m17x, heeft iemand er 1 ? :)
Ik heb er 1, die ik zelf ga gebruiken. Je kan gemakkelijk zelf 1 halen binnen 2 dagen.

Wat voor mij sowieso werkte:

Account aanmaken via Dell Abonnementencentrum
Hiervoor eventueel even een nieuw e-mail adres aanmaken als je al een dell account op je adres had.
Inschrijven voor e-mailupdates.
Klik alle promoties aan waarvan je denkt dat die van toepassing zijn (geen idee of dit nodig is).
Meld je aan met deze nieuwe account en zet een M14x in je winkelwagentje.
Sla je mandje op.
Wacht een aantal dagen en je krijgt een herinneringsmail dat hij nog in je mandje staat.
Binnen 48 uur kreeg ik deze mail met een 10% code op alle alienware, dus ook M17x.

Ik heb het eerst geprobeerd met een M17x in mijn mandje, maar na 2 weken had ik nog steeds niks gekregen. Misschien zijn een aantal van bovenstaande stappen overbodig, maar op deze manier kreeg ik er in ieder geval 1.

Bovendien kreeg ik op deze account zonder aanleiding een XPS code van 10% toegemaild. Misschien dus ook een idee voor de tweakers die een XPS code zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Ik heb je tip net geprobeerd. Nu maar even afwachten of het voor mij ook zal werken :)
-
Als je vandaag je alienware besteld kun je die 50 euro korting van mij ook gebruiken ;) (er staat bij alleen voor xps en inspiron, maar hij werkt ook gewoon op alienware.
-
Tot de tijd dat ik nog geen aanbieding van dell zelf heb, ik hou me nog steeds aanbevolen voor een 10% voucher. (ik wil eigenlijk vandaag kopen) Als ik dan later weer coupons van dell krijg post ik die weer hier.
8)

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMantis
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-01-2024
Geen matches
10% korting op een XPS vanaf 899 euro:

COUPON CODE: X5D85SVQ93K8MG

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:11:
[...]
Ik heb er 1, die ik zelf ga gebruiken. Je kan gemakkelijk zelf 1 halen binnen 2 dagen.
Dat werkt inderdaad uitstekend. Binnen 48 uur een code in mn mailbox. Bedankt voor de vruchtbare tip ! :*)

De enige echte

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:54
2 jaar geleden heb ik mijn studio xps 1640 besteld, en toen ook met kortingsbonnen. Daarnaast ook met het EPP programma van dell. Nu moet mijn zusje een mooie dell xps 15z, Hiervoor heb ik het plan om de 10% couponcode die ik afgelopen week heb gekregen van dell te gebruiken. Maar werkt dat wel samen met de EPP 5% standaardkorting? (ik wil mijn code namelijk niet verknallen doordat het mislukt straks, scheelt zo 100e ;))

Ik weet wel: die 90 euro korting werkte niet met de EPP korting.

iemand anders die wel eens van de EPP regeling gebruik maakt? www.dell.nl/epp

[ Voor 8% gewijzigd door HBSVDK op 24-11-2011 17:06 ]

Verwijderd

HBSVDK schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:04:
2 jaar geleden heb ik mijn studio xps 1640 besteld, en toen ook met kortingsbonnen. Daarnaast ook met het EPP programma van dell. Nu moet mijn zusje een mooie dell xps 15z, Hiervoor heb ik het plan om de 10% couponcode die ik afgelopen week heb gekregen van dell te gebruiken. Maar werkt dat wel samen met de EPP 5% standaardkorting? (ik wil mijn code namelijk niet verknallen doordat het mislukt straks, scheelt zo 100e ;))

Ik weet wel: die 90 euro korting werkte niet met de EPP korting.

iemand anders die wel eens van de EPP regeling gebruik maakt? www.dell.nl/epp
Als je een account aanmaakt bij Dell en je couponcode toevoegt aan 'mijn waardebonnen' kun je die bij je mandje aanklikken. Dan zie je meteen of die ook werkt. Wanneer je deze code dus niet wil gebruiken klik je op 'code verwijderen'. Je kunt hem de volgende keer dan gewoon weer gebruiken (spreek uit ervaring).
Ik heb trouwens nog 2 XPS 10% kortingscodes liggen, je kunt me een mail sturen, dan kun je het testen met 'mijn' code... geeft weer wat veiligheid misschien.

Verwijderd

Overigens is dell.nl/epp niet echt goedkoper meer tegenwoordig. Probeer Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 7"

• _FUGiTiVE_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2021
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:49:
[...]

Als je een account aanmaakt bij Dell en je couponcode toevoegt aan 'mijn waardebonnen' kun je die bij je mandje aanklikken. Dan zie je meteen of die ook werkt. Wanneer je deze code dus niet wil gebruiken klik je op 'code verwijderen'. Je kunt hem de volgende keer dan gewoon weer gebruiken (spreek uit ervaring).
Ik heb trouwens nog 2 XPS 10% kortingscodes liggen, je kunt me een mail sturen, dan kun je het testen met 'mijn' code... geeft weer wat veiligheid misschien.
Ernie,

Zou je mij 1 kortingscode willen toesturen?
Alvast dank!

Verwijderd

Geen matches
_FUGiTiVE_ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:05:
[...]

Ernie,

Zou je mij 1 kortingscode willen toesturen?
Alvast dank!
Je hebt Direct Message niet aanstaan, dus dat is niet mogelijk. Hier kun je lezen hoe dit aan te zetten is. DM me maar als het gelukt is.

Verwijderd

Geen matches
Kun je ons vertellen of het heeft gewerkt (die 10% + 5% korting)?

• HBSVDK
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:46:
Kun je ons vertellen of het heeft gewerkt (die 10% + 5% korting)?
ik zal t dit weekend testen!

@ ernie, bedankt voor de tip, ga ik het via die weg doen! hopen :). Anders even telefonisch bestellen, lukte me 2 jaar terug ook, of mocht dat niet lukken, gewoon 10 procent pakken bij de consumentenpagina!

[ Voor 32% gewijzigd door HBSVDK op 24-11-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg idd ook een mailtje van dell dat er nog iets in mijn winkelmandje zat..

Maar kreeg geen waardebon o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 20:45

Barrycade

Through the...

Ik heb ondertussen wel een waardebonnen gekregen voor de verschillende laptops waar ik op gezocht had w.o. die voor de Inspiron 14z. Dus ingelogd blijven op dell.nl en op een aantal modellen (blijven) zoeken. Wat ook lijkt te helpen is het klikken op hun wekelijkse nieuwsbrief die je via de e-mail krijgt.

Maar ik heb laatst ook wat daadwerkelijk aangeschaft, dus ik ben mogelijk een vis waarvan ze hopen dat ik nog een keer bijt. Moet zeggen dat die Inspiron 14z me wel wat lijkt. Maar mijn bankrekening en een beetje verstand denken daar toch anders over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Geen matches
Iemand heel toevallig nog een 10% korting voor een 15z van 1250,- ?! Stuur dm aub !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Heb hier nog een coupon voor € 100,- voor de vlamingen onder ons geldig voor alle Vostros (muv 1015 en 320) met een waarde van meer dan €899,- bon vervalt op 08-12-2011 (dell zakelijk) DM mee maar als je hem wil (overigens geen idee offie ook in NL werkt.

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
heeft iemand nog een kortingsbon van 10% beschikbaar voor XPS Laptop.
aub.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:08
Geen matches
Ik heb nog geen bericht gehad van iemand dat ze gebruikt zijn, dus ik zou zeggen probeer ze :)
firestarz schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:53:
Ik heb net 2 bonnen gekregen, voor de liefhebbers:

10% korting op een XPS Laptop vanaf €899.

98RP77ZKZ8QLLZ
VWSDTJWSBK9B2K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
he te laat al gebruikt, nou dm staat aan.

toch bedankt firestarz.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanf20
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 20:39
Geen matches
Heeft iemand nog een code over :)?? Ik hou me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
me to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
Geen matches
nou,,, ik heb de epp kunnen gebruiken met de 10 procent bon. Dit werkte perfect. nu i5 xps. 15% korting is mooi meegenomen!

Heerlijk, dat directe familie bij een epp bedrijf werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ja dat is lekker:)

nog iemand een 10% bon over voor een XPS Laptop please?

dm graag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is er eigenlijk zo verschrikkelijk veel vraag naar bonnen terwijl je ze zo gemakkelijk zelf kan ontvangen?
In de afgelopen twee weken ben ik een beetje met twee verschillende dell accounts aan het experimenteren.
Zoals ik hierboven al omschreven heb in mijn vorige post, account aanmaken via abonnementencentrum,
en in twee weken tijd heb ik al 2 XPS 10% bonnen ontvangen, terwijl ik alleen maar alienware zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:45:
Waarom is er eigenlijk zo verschrikkelijk veel vraag naar bonnen terwijl je ze zo gemakkelijk zelf kan ontvangen?
In de afgelopen twee weken ben ik een beetje met twee verschillende dell accounts aan het experimenteren.
Zoals ik hierboven al omschreven heb in mijn vorige post, account aanmaken via abonnementencentrum,
en in twee weken tijd heb ik al 2 XPS 10% bonnen ontvangen, terwijl ik alleen maar alienware zoek...
zie iets hiervoor de tip met de m14x in je winkelmandje. werkt echt !

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
heb ik meteen gedaan. toen ik het las (woensdag)maar tot nu toe niks ,alleen mailtje: mandje opgeslagen .

mja, geduld is ook een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
het is al 72 uur verder en nog steeds geen waardebon ontvangen. Overigens wel 2 keer bericht dat er ik nog iets in mijn winkelwagentje heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvan
  • Laatst online: 18:48
Wil een Dell XPS laptop aanschaffen, toevallig nog iemand een code over?
Mijn dank is alvast groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:56:
het is al 72 uur verder en nog steeds geen waardebon ontvangen. Overigens wel 2 keer bericht dat er ik nog iets in mijn winkelwagentje heb staan.
Bij mij heette de e-mail, "Tom, u bent er bijna", en in de mail kwam als eerst de herinnering met "bedankt dat u voor alienware heeft gekozen" en dat ik nog wat in mijn mandje heb staan. Daaronder stond een code met 10% op alienware.

E-mail die ik kreeg met 10% op xps waren waarschijnlijk niet naar aanleiding van alienware in mijn winkelmandje. Het leken meer op random e-mails, en hadden als onderwerp "10% korting op uw XPS" waarbij er niks over een winkelmandje werd vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
werkt. heb nu 10% korting op alle alienware.ik ga wel voor een xps, dus als er iemand wil ruilen.

anyways, bedankt voor de tip he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Waarschijnlijk werkt hij ook wel voor xps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Geen matches
XPS bonnen werken iig niet voor alienware.... Maar wellicht andersom weer wel :P
-
Maar niemand interesse in mijn belgische vostrobon ? zo nee, dan knikker ik hem weg. :P

[ Voor 36% gewijzigd door Badderbeest op 28-11-2011 10:20 ]

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
XPS bonnen werken juist wel voor alienware. Misschien ook nog wel voor inspirion als je die ver genoeg upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:20:
XPS bonnen werken juist wel voor alienware. Misschien ook nog wel voor inspirion als je die ver genoeg upgrade.
-
zeer zeker niet, vorige week nog geprobeerd met bonnen voor XPS van vriendelijke medetweakers. (2 x geprobeerd met verschillende codes)

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
En je weet zeker dat die codes nog niet verlopen waren? Dat gebeurt al enkele minuten nadat ze hier worden geplaatst, tenzij je er een via DM hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Geen matches
Beide via DM

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan dat ook bevestigen. De 3 XPS codes die ik inmiddels zelf ontvangen heb direct van Dell werden niet toegepast op Alienware toen ik ze probeerde te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan lijkt mij de logische verklaring dat de heren bij dell dat *weer* hebben verandertdt...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Geen matches
Ik wil een nieuwe XPS 15 gaan aanschaffen.
Mocht iemand nog een code hebben, dan houd ik mij aanbevolen.
Het liefst via DM anders ben ik waarschijnlijk al te laat voordat ik 'm gezien heb. ;)

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 19:53
Geen matches
Voor de liefhebbers hier nog twee codes, beide voor een XPS Laptop vanaf €899 :)
code:
1
2
DL?SCQZG5TGCMX
ZJKWR69QPC793T

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanvan
  • Laatst online: 18:48
Geen matches
DA Fox hardstikke bedankt, net een mooie XPS15 besteld met de code: DL?SCQZG5TGCMX !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 20:59
Geen matches
Iemand wellicht nog een kortingscode voor mij via DM?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:18:
Waarschijnlijk werkt hij ook wel voor xps...
niet bij mij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco008
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
Geen matches
euro 50,- korting op een Vostro 3450 laptop of Vostro 460 desktop. Code is geldig t/m 30-11

?0Z$RP1273GQM3-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Geen matches
Argh, en natuurlijk weer te laat om van de codes gebruik te kunnen maken.

Als iemand nog een 10% korting code heeft... Graag.

Als het goed is heb ik dm aan staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar een kortingsbon voor 10%.

hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

mvg. Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:42:
Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar een kortingsbon voor 10%.

hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

mvg. Tom
-
Alsjeblieft een onbeperkt bruikbare 10% code
-
10% korting
-
:+

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Bespaar tot € 100,- op alle Dell Vostro-systemen met uitzondering van de Vostro 1015 en Vostro 320, met een waarde van meer dan € 899,- excl. BTW en verzendkosten, Aanbieding beperkt tot vijf systemen.

8XQD26332WZN49

vervalt op: 08-12-2011

=
Het is een code van Dell.be/zakelijk of hij ook in NL werkt of voor andere systemen weet ik niet. iig veel plezier ermee !

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
3WMHXMF3M9NQSW op alle alienware .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerialShadow
  • Laatst online: 07-04 10:04
Hallo,

Ik ben op zoek naar een 10% kortingsbon voor een Dell XPS17 systeem (dus geen kinderkleding :) ).
DM staat aan dus als iemand zo vriendelijk wil zijn...

mvg. Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterpaulk
  • Laatst online: 08-09 20:03
Geen matches
om iedereen eerlijke kans te geven: de eerste die mij DM'ed hebt 10% kortingscode voor een XPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-06-2024
Kreeg zojuist mail van Dell

10% KORTING OP UW XPS
COUPON CODE: QZJ4STRKGWNT16

Beste xxx,

in de kleine lettertjes
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 31.01.12. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.

Enjoy...

(sorry voor caps, text uit mail copy+paste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterpaulk
  • Laatst online: 08-09 20:03
Geen matches
peterpaulk schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:06:
om iedereen eerlijke kans te geven: de eerste die mij DM'ed hebt 10% kortingscode voor een XPS
En vergeven aan SerialShadow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Net binnengekregen: een 10% coupon voor een XPS vanaf €899,=

De eerste die mij DM't mag hem hebben :)

-edit 16:54u: code is vergeven aan XxOrpheusxX

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
Geen matches
Hier ook! Iemand die mij dm't stuur ik mijn code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxOrpheusxX
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 12:04
Geen matches
HBSVDK schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:56:
Hier ook! Iemand die mij dm't stuur ik mijn code
Deze gebruiker kan of wil geen Direct Messages ontvangen :-(

Ik ontvang nog steeds graag de coupon per DM indien mogelijk :)

Hier kun je je instellingen voor DM's wijzigen.

Edit: Code inmiddels ontvangen, waarvoor dank!

[ Voor 5% gewijzigd door XxOrpheusxX op 29-11-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik heb ook een 10% kortingscode op een Dell XPS laptop vanaf €899.
En nadat ik hiervan zelf gebruik heb mogen maken, stel ik de mijne nu hier beschikbaar.

Eerste die me DM'ed krijgt hem.

Ben dadelijk wel ff weg dus zal wel later op de avond worden voordat ik hem stuur.

Update: Code gaat naar jaman1965.
Ik stuur hem zo op!

[ Voor 10% gewijzigd door Plato112 op 29-11-2011 18:10 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
okie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo,

Ben zeer dringend op zoek naar een 10% kortingscode. wil graag vanavond nog een laptop bestellen.

mvg. Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel89
  • Laatst online: 03-09 20:57
Geen matches
Mocht iemand nog een 10% kortingscode over hebben, dan zou ik die graag willen hebben. Krijg wel mails binnen, maar alleen over de 40 euro kortingscode. Ook de truc met het mandje heeft nog geen code opgeleverd.

Volgens mij kan ik DM's ontvangen. :)

Alvast bedankt!

Edit:
Ook ik wil vanavond nog een laptop bestellen.

[ Voor 25% gewijzigd door Michiel89 op 29-11-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 20:45

Barrycade

Through the...

Geen matches
Ik heb voor trouwe Tweakers nog een 10% XPS laptop bon voor laptop van boven de 899 euro.

Trouwe Tweakers zijn in mijn ogen langer dan 6 maanden member.

Aanvraag via DM. First come first serve.

Gelukkige member die aan de voorwaarden voldoet zal zijn coupon rond 21.00 uur ontvangen.

Edit: ReVolpe is de gelukkige

[ Voor 6% gewijzigd door Barrycade op 29-11-2011 20:43 . Reden: winnaar bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Ik ben inderdaad de gelukkige.

Ik heb 'm meteen besteld samen met nog een 60euro kortingscode vanaf de Dell Site.. :D

XPS 15 / i7 / 8GB / Full HD scherm / 750GB HDD / Support 3y NBDOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
Geen matches
Oke, DM staat aan. Ik had ook gewoon een mailadres zichtbaar zie ik. Mailen mag ook altijd hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Moguh tweakers wie heeft er nog een 10% code voor xps17 ? Op kieskeurig kan je hem trouwens ook vinden standaard+ uitvoering voor €1098 maar ja ik wil aanpassen en dat ken nie daaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:06:
Moguh tweakers wie heeft er nog een 10% code voor xps17 ? Op kieskeurig kan je hem trouwens ook vinden standaard+ uitvoering voor €1098 maar ja ik wil aanpassen en dat ken nie daaro
ik heb je een 10% code gestuurd middels DM, kijk maar even of die werkt! Hij is voor xps systemen, dus verwacht het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben op zoek naar een 10% waardebon voor XPS

Iemand...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:17
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:41:
Ik ben op zoek naar een 10% waardebon voor XPS

Iemand...?
Deze:

9S?2TMJHQH?52C

Geldig vanaf 899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dank je stubby helaas was hij al ingewisseld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:44

M0nkeymen

Monkeystyle!

Geen matches
Ik ben ook op zoek naar een 10% kortingsbon vor een XPS 17 laptop van 998,98 euro. Graag via DM :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches

Nog 2 codes in de aanbieding! DM me bij interesse. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Voor mensen die een Inspiron of XPS willen kopen....
-
http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561
-
5% korting vanaf € 599,-
10% korting vanaf € 799,-
-
Geldig t/m 07-12-2011
-
Onbeperkt bruikbaar. Dus tot 07-12-2011 heeft het geen zin meer om hier om inspiron/XPS kortingen te vragen ;)
-
Oh ja, ze werken niet i.c.m. Alienware....

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig! Wilde net weer twee XPS codes posten, maar heeft dus geen zin meer :)

De cashbackkortingen van haalmeeruitjecard.nl zijn ook hoger geworden. Met name zeer goed nieuws voor de XPS liefhebbers met een creditcard!
https://www.haalmeeruitjecard.nl/private/nl/cashback/det/where/Computers/Dell/top1#

Hier is een recent gestart topic over de hmujc cashback kortingen.

Verder heb ik hier nog twee aardigheidjes voor 2 tweakers die een Alienware machine willen aanschaffen.
Gebruiken in combinatie met een; laptopdeal korting; 90 euro standaard code; haalmeeruitjecard cashback; en tel uit je gigantische korting!

10% korting op alle Alienware: SPHG?3BQ0HL394
10% korting op alle Alienware: 5WZ$J$TD$HRMC9

Vanzelfsprekend, even reageren als je ze gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:21:
Geweldig! Wilde net weer twee XPS codes posten, maar heeft dus geen zin meer :)
-
Wel even bewaren, want die van jou zijn vast veel langer geldig dan tot 7 december ;)

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onjuist
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-07 10:42
Geen matches
Goedemiddag,

werkt dit (10% korting op xps tot 7 dec) ook in combinatie met de haalmeeruitjecard.com 12.5% korting actie?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onjuist schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:58:
Goedemiddag,

werkt dit (10% korting op xps tot 7 dec) ook in combinatie met de haalmeeruitjecard.com 12.5% korting actie?

tnx
Ik kan me niet bedenken waarom dat niet zou kunnen. De 12,5% geldt waarschijnlijk over het netto aankoopbedrag. Oftewel, de cashback die je later terugkrijgt is het bedrag dat je uiteindelijk betaald aan Dell met je creditcard (waar dus de 10% code van dell al in is verwerkt), min de BTW, keer 12,5%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 12:55
Geen matches
*snip* geen referrals!

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 16:53 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.

Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.