Dat kan een dag of 4, 5 duren.
$WTN$KZT9SQBS2
HURRY, MORTAL - YOUR COUPON* CODE EXPIRES
* Coupon Offer Details: 10% additional discount is valid on all Alienware systems. Single-use coupon. Discount does not apply to shipping. Coupon code is required and cannot be combined with other offers, discounts or coupons. Discount valid for online purchases only. Only one coupon may be applied per cart at checkout. Max. 5 units per customer. Valid until .
HURRY, MORTAL - YOUR COUPON* CODE EXPIRES
* Coupon Offer Details: 10% additional discount is valid on all Alienware systems. Single-use coupon. Discount does not apply to shipping. Coupon code is required and cannot be combined with other offers, discounts or coupons. Discount valid for online purchases only. Only one coupon may be applied per cart at checkout. Max. 5 units per customer. Valid until .
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Verwijderd
@ enigmafan:
Ik ben ook nog maar net lid, als je een code over hebt en hem wil delen zou ik je erg dankbaar zijn,
alvast bedankt, Rob
Ik ben ook nog maar net lid, als je een code over hebt en hem wil delen zou ik je erg dankbaar zijn,
alvast bedankt, Rob
Hier 2 kortingscodes voor aanschaf van een laptop :
JKRD1Q?5C17XVK
746NGXLP?04J9P
Veel plezier ermee!
JKRD1Q?5C17XVK
746NGXLP?04J9P
Veel plezier ermee!
Verwijderd
Thnx Telrab, super bedankt!!!
Heb de bovenste gebruikt. 10% korting op mijn xps 15z met i7 processor. Daarbij nog een 90 euro kortingsbon, totale korting 215 euro. Toch snel verdient. Iets minder dan 1100 euro is het geworden inclusief betere muis en een draagtasje.
Heb de bovenste gebruikt. 10% korting op mijn xps 15z met i7 processor. Daarbij nog een 90 euro kortingsbon, totale korting 215 euro. Toch snel verdient. Iets minder dan 1100 euro is het geworden inclusief betere muis en een draagtasje.
En dan dan eens 20% korting door met je mastercard ( zie www.haalmeeruitjecard.nl)te betalen, wordt het nog goedkoperVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:35:
Thnx Telrab, super bedankt!!!
Verwijderd
Damn, ik had al zo'n vermoeden dat ik dit topic nog beter door had moeten nemen. Kan je een bestelling nog cacellen en dan met creditcard alsnog betalen?
Je kortingscodes ben je dan kwijt.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:38:
Damn, ik had al zo'n vermoeden dat ik dit topic nog beter door had moeten nemen. Kan je een bestelling nog cacellen en dan met creditcard alsnog betalen?
Cancellen kan volgens mij altijd wel...anders kun je binnen de 7 dagen van je aankoop afzien i.v.m. de wet van aankoop op afstand etc...
En dan een nieuwe order inschieten met nieuwe kortingscodes en nu wel met je CC betalen.
Verwijderd
Ik heb direct mijn bestelling geannuleerd. Idd, wel die kortingsbon kwijt, erg jammer. Maar het scheelt wel erg veel geld. Dus ik hou dit topic nauwlettend in de gaten en dan bestel ik hetzelfde met cashback.
Op die site van Dell moet je trouwens een muis kiezen, zit er geen standaard muis bij die laptops?
Op die site van Dell moet je trouwens een muis kiezen, zit er geen standaard muis bij die laptops?
Verwijderd
Er zit standaard geen muis bij. Gelukkig niet, dat scheelt weer geld voor iets wat ik niet ga gebruiken.
Gebruikt, thank.Telrab schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:12:
JKRD1Q?5C17XVK
746NGXLP?04J9P
Veel plezier ermee!
Gebruikt, thank you.Telrab schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:12:
JKRD1Q?5C17XVK
746NGXLP?04J9P
Veel plezier ermee!
Verwijderd
Hoe lang duurt het ongeveer dat je de cashback terug gestort krijgt? En komen hier nog extra kosten bij kijken ofzo?toxict schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:17:
[...]
Je kortingscodes ben je dan kwijt.
Cancellen kan volgens mij altijd wel...anders kun je binnen de 7 dagen van je aankoop afzien i.v.m. de wet van aankoop op afstand etc...
En dan een nieuwe order inschieten met nieuwe kortingscodes en nu wel met je CC betalen.
Paar dingen:Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:38:
[...]
Hoe lang duurt het ongeveer dat je de cashback terug gestort krijgt? En komen hier nog extra kosten bij kijken ofzo?
1.: Werkt alleen met mastercard.
2.: Zorg dat je je creditcard limiet hoog genoeg hebt staan. Dus niet op 1000 euro en dan een laptop van 1100 kopen, want dat werkt niet)
3.: Account aanmaken op www.haalmeeruitjecard.nl en daar alle gegevens invullen die ze vragen en ook je creditcarddetails.
4.: Als alles "in place" is naar www.haalmeeruitjecard.nl gaan en dan op Dell klikken en daar je laptop samenstellen en kopen.
Ze kunnen aan de hand van een cookie zien dat je via hun er naartoe bent gegaan en zodoende kunnen ze je registreren voor je cashback etc....staat bij hun in de voorwaarden.
5.: Paar dagen na je bestelling komt je betaling op Haalmeeruitjecard.nl te staan en na 30-60 dagen krijg je je geld terug, zodra Dell de transactie goedgekeurd heeft voor de cash-back actie.
6.: Zodra deze goedgekeurd is, kun je op die site klikken op "storten" of iets dergelijks en dan gaat Mastercard ervoor zorgen dat je je geld gestort krijgt.
10% KORTING OP UW XPS
COUPON CODE: RDPFW0T$D$7XL9
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
Geldig t/m 28.10.11
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
Geldig t/m 28.10.11
Dank je, deze heb ik gebruikt.koning_nico schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:11:
10% KORTING OP UW XPS
Geldig t/m 28.10.11
Heel erg bedankt! SPS 17+ intelcore7 + 3 gb videokaart voor 789,-enigmafan schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:38:
[...]
"Tot mijn verbazing ....... ook nieuw geregistreerden.'
Nu nog hopen dat cash back ook nog werkt dan namelijk nog 20% retour!!!
Begrijp ik het goed; krijg ik straks omdat ik iets gekocht heb bij mn vrienden van Dell een kortingsbon?
iemand nog een bon van 10% voor de XPS voor mij ?
Edit - verkeerde forum -
[ Voor 93% gewijzigd door Nixo op 11-10-2011 12:43 ]
Iemand die nog een 10% bon zoekt. PM me even.
[ Voor 7% gewijzigd door Hurricane op 11-10-2011 14:37 ]
10% korting op XPS aanschaf vanaf €899,-
CouponCode: WR$H0R3NS9K41F
Veel plezier ermee
!
Veel plezier ermee
We can do it two ways: easy or really easy!
Kan iemand mij uitleggen waarom er 100x wordt gezegd dat mijn wachtwoorden niet overeen komen op de haalmeeruitjekaart site?
Verwijderd
Bedankt, Mackie. Ik ga zometeen mijn dell bestellen.mackie schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:54:
10% korting op XPS aanschaf vanaf €899,-
Veel plezier ermee!
voor iemand die code nodig heeft :
COUPON CODE: ZG068P10WGQZ9F
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro
ThanksWirehub schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:14:
voor iemand die code nodig heeft :
10% KORTING OP UW XPS
COUPON CODE: J$5Z8FMHXG09TR
Geldig t/m 28.10.11
Geldig t/m 28.10.11
koning_nico schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:10:
Gebruikt, bedankt !
Verwijderd
Kan iemand mij een pm sturen met een 10 Procent kortingsbon en mij heel gelukkig maken? nog een vraagje: werkt die cash back van master card op alle laptops?
Nee alleen op XPS laptops dat staat er ook bij trouwensVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:25:
Kan iemand mij een pm sturen met een 10 Procent kortingsbon en mij heel gelukkig maken? nog een vraagje: werkt die cash back van master card op alle laptops?
Verwijderd
ga toch voor een xps
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 22:13 . Reden: neem toch maar een xps ]
Graag gedaan :-)Pjotr22 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:30:
[...]
Heel erg bedankt! SPS 17+ intelcore7 + 3 gb videokaart voor 789,-![]()
Nu nog hopen dat cash back ook nog werkt dan namelijk nog 20% retour!!!
Voor zover ik weet is dat random, dus niet gerelateerd aan iets kopen of wat dan ook.Begrijp ik het goed; krijg ik straks omdat ik iets gekocht heb bij mn vrienden van Dell een kortingsbon?
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Hallo,
iemand een idee hoe lang het duurt voor de cashback in je overzicht staat? Ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst, maar ik zie nog niets op haalmeeruitjekaart. Beetje wazig allemaal, totaal geen controle of het goed is gegaan.
Alvast bedankt!
Groetjes
iemand een idee hoe lang het duurt voor de cashback in je overzicht staat? Ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst, maar ik zie nog niets op haalmeeruitjekaart. Beetje wazig allemaal, totaal geen controle of het goed is gegaan.
Alvast bedankt!
Groetjes
Beste mensen, de bonnen zijn weer op, op 1 na.
De volgende die me DM't krijgt de laatste.
De laatste is vergeven...
De volgende die me DM't krijgt de laatste.
De laatste is vergeven...
[ Voor 18% gewijzigd door enigmafan op 12-10-2011 08:44 . Reden: Bonnen zijn op ]
Staat gewoon allemaal in de FAQ van haalmeeruitjecard (48 uur)Zaffi schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:11:
Hallo,
Alvast bedankt!
Groetjes
10% kortingscode voor de eerlijke vinder : ND?SGB59XL5XW4
[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 12-10-2011 20:40 ]
Verwijderd
Hardstikke bedankt voor de bon, ga hem meteen gebruikenzeef schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:18:
10% kortingscode voor de eerlijke vinder : ND?SGB59XL5XW4
Interesse voor een bon, ik heb een winkelwagentje met een inspiron 15R en een XPS 15, 10% korting heb ik nog nodig
Alvast bedankt!
p.s. het liefst via dm
Alvast bedankt!
p.s. het liefst via dm
[ Voor 9% gewijzigd door Worsteneter op 12-10-2011 19:48 ]
Verwijderd
Ik denk niet dat iemand nog bonnen hebt die ook geldig zijn voor de inspirons... die worden alleen op de 1e van de maand uitgegeven.
is dat echt zo? maar ze zijn toch bijna allemaal geldig t/m 28ste?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:54:
Ik denk niet dat iemand nog bonnen hebt die ook geldig zijn voor de inspirons... die worden alleen op de 1e van de maand uitgegeven.
En anders wacht ik wel tot de eerste van de maand
Als iemand mij dan die code wil doorsturen of heb ik er dan 2 nodig ivm inspiron én xps?
zit er trouwens ook een addertje onder het gras met haalmeeruitjecard.nl?
Verwijderd
Nee, een. Je kan de kortingsbon niet gebruiken als er er iets anders dan XPSén in je mandje zit. Althans, dat was vorige maand het geval.
Verwijderd
Als ik via haalmeeruitjecard.nl mijn laptop wil selecteren, krijg ik geen actiekorting van dell op de hardeschijf en het interne geheugen. Wat kan ik hieraan doen?
Want op deze manier heb ik 'niks' aan de 20% korting
Het maffe is dat mijn bestelling van afgelopen zaterdag nog steeds niet zichtbaar is bij Haalmeeruitjecard, terwijl ik toch echt via deze site mijn bestelling geplaatst heb. Ik begin zo langzamerhand toch wel te twijfelen of e.e.a. goed gegaan is.jongetje schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:07:
[...]
Staat gewoon allemaal in de FAQ van haalmeeruitjecard (48 uur)
[ Voor 8% gewijzigd door musicfreak op 12-10-2011 21:51 ]
nouja dan heb ik dus een bon nodig voor xps en inspiron en moet ik ze apart bestellen?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:17:
Nee, een. Je kan de kortingsbon niet gebruiken als er er iets anders dan XPSén in je mandje zit. Althans, dat was vorige maand het geval.
Bij mij heeft het ook super lang geduurd voor dat ik eindelijk me korting kon zien in me account. Maar toen ik hem zag, was hij wel gelijk goed gekeurd. Ik heb er gewoon vaak achteraan gemaild. De klantenservice kan dan zo vertellen of Dell je korting wel of niet heeft doorgegeven. Het is alleen nogal irritant dat je die lui niet kan bellen
Had deze nog in mijn inbox staan....
Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt.
MTVFH7V8CMSGFH (vervalt op 28.10.11)
Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt.
dankje gebruikt!Turrycan schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:19:
Had deze nog in mijn inbox staan....
maar ik heb wel mooi met die code korting op de xps én de inspiron. ik heb de code ingevoerd en opgeslagen.. morgen maar bestellen want pap is er niet en moet wel met zijn creditcard ivm haal meer uit je cardVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:27:
Ik zag het vanmiddag, ik snapte er ook geen hout van.
Verwijderd
Dat je hem opslaat betekent niets. Iemand anders kan hem nog steeds gebruiken. Wanneer iemand anders de bestelling dan voltooit verdwijnt de kortingsbon uit jouw mandje.
ok, dan voltooi ik de bestelling gelijk, bedankt voor de tipVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:43:
Dat je hem opslaat betekent niets. Iemand anders kan hem nog steeds gebruiken. Wanneer iemand anders de bestelling dan voltooit verdwijnt de kortingsbon uit jouw mandje.
Verwijderd
Heeft iemand nog een 10 % code, ik zou er heeeel blij van worden. Graag PM. Alvast bedankt.
De haalmeeruitjecard site zet alleen maar een of andere sessie variabele in je browser zodat Dell site weet dat je recht hebt op die korting. Als het toch niet lukt kan je eerst een computer uitzoeken en in je mandje stoppen, kortingscodes toevoegen en daarna ga je naar de haalmeeruitjecard site, klikt op de link voor de Dell site, dan log je eventueel weer in op de Dell site, haal je je mandje op en rekent af.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:07:
Als ik via haalmeeruitjecard.nl mijn laptop wil selecteren, krijg ik geen actiekorting van dell op de hardeschijf en het interne geheugen. Wat kan ik hieraan doen?
Het kan ook zijn dat de specifieke actiekorting op harde schijf en geheugen van Dell zelf is verlopen. Ze hebben iedere week weer een nieuwe. Nu is dat de gratis verzending met gratis virusscannerenigmafan schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:17:
[...]
De haalmeeruitjecard site zet alleen maar een of andere sessie variabele in je browser zodat Dell site weet dat je recht hebt op die korting. Als het toch niet lukt kan je eerst een computer uitzoeken en in je mandje stoppen, kortingscodes toevoegen en daarna ga je naar de haalmeeruitjecard site, klikt op de link voor de Dell site, dan log je eventueel weer in op de Dell site, haal je je mandje op en rekent af.

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes
Verwijderd
Iemand misschien nog een 10% kortingscode voor mij? Wil dolgraag een xps 17 3D kopen:)
Groetjes Roy
Groetjes Roy
10% korting: VML07LGGFXHJ2$
Geldig tot 16 oktober op alle Dell Inspiron, Mini en XPS systemen
Heb een variabele kortingsbon voor alles*, ook de XPS serie : $62N9XK30TH90F
*= EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron, Mini & XPS systemen. Alienware is uitgesloten van deze actie. Korting wordt berekend op totale systeem prijs exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen of couponcodes. . Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 16.10.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
*= EXTRA KORTING is geldig op alle Inspiron, Mini & XPS systemen. Alienware is uitgesloten van deze actie. Korting wordt berekend op totale systeem prijs exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen of couponcodes. . Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 16.10.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
[ Voor 70% gewijzigd door zeef op 13-10-2011 12:36 ]
Ik heb er net ook zo een gehad, staat ergens de precieze korting per model of moet je die uitproberen door hem bij je mandje toe te voegen?zeef schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:35:
Heb een variabele kortingsbon voor alles*, ook de XPS serie : $62N9XK30TH90F
Deze is goed voor 5% korting 8LBTZQFGKQ629M
Geldig op alle Inspiron, mini en XPS systemen
Geldig op alle Inspiron, mini en XPS systemen
foutje niet gebruikt!
[ Voor 51% gewijzigd door vanwessem op 13-10-2011 13:58 . Reden: gherstel ]
Verwijderd
Jammer, alles is alweer gebruikt van de 10% 
Ik hou me aanbevolen, kan ik een mooie Inspiron 15R kopen
Ik hou me aanbevolen, kan ik een mooie Inspiron 15R kopen
Gebruikt! Hartelijk dank.aliteDC schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:35:
10% korting: VML07LGGFXHJ2$
Helaas bij verwerking is het fout gegaan door toedoen uitval Dellwebsite!
Verzoek of iemand mij svp PM een 10% korting code kan doen toekomen.
Vast enorm bedankt!
PS een reactie ontvangen en gebruikt maar de code blijkt niet te zijn opgeslagen in mijn aangemaakte account!
Dat betekent dus dat ik hem niet opnieuw kan invoeren!
Beetje stapel word ik hier wel van , maar ja aldoende leert men nietwaar?
Kortom nieuwe oproep voor 10% code svp PM
Enorm bedankt!!
[ Voor 53% gewijzigd door vanwessem op 13-10-2011 17:48 ]
Verwijderd
Als je even terugleest....
Ik heb ook zo'n 'variable' korting ontvangen. 5% volgens een snelle test
8LBTZQFGKQ629M
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:43:
Ik heb ook zo'n 'variable' korting ontvangen. 5% volgens een snelle test
8LBTZQFGKQ629M
Hallo,
dinsdag besteld:
XPS 15, 2630QM, 1080p,backlit keyboard, 540m
totaal 1343,01
Dell korting 324,-
waardebon 60,-
helaas geen 10%(kon niet wachten)
totaal betaald 959,01 met mastercard
Net gekeken op haalmeeruitjekaart en inderdaad: 161,17 casback
Dus voor net geen 800 euro volgens mij mooi laptopje.
Levertijd op of voor de 21e.
dinsdag besteld:
XPS 15, 2630QM, 1080p,backlit keyboard, 540m
totaal 1343,01
Dell korting 324,-
waardebon 60,-
helaas geen 10%(kon niet wachten)
totaal betaald 959,01 met mastercard
Net gekeken op haalmeeruitjekaart en inderdaad: 161,17 casback
Dus voor net geen 800 euro volgens mij mooi laptopje.
Levertijd op of voor de 21e.
Me too! Hartelijk dank!Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:09:
Ik hou me ook aanbevolen voor een DM met en 10% code!
De tijd is aangebroken, i.v.m goedkope aanschaf door de vele kortingen (cashback haalmeeruitjekaart gaat via mijn schoonvader ;-) ben ik van plan een nieuwe xps17 aan te schaffen..
Gaarne een 10% kortingscode.
Bvd
Gaarne een 10% kortingscode.
Bvd
[ Voor 16% gewijzigd door manstok op 14-10-2011 16:46 ]
Verwijderd
Speciaal voor deze laptop een Mastercard aangevraagd, net bestelling afgerond. Enigmafan nog bedankt voor de kortingscode, Darkstone voor het aanprijzen van deze laptop!
Kannie wachten...
* *doet Dell Levertijden topic openen en doorlezen* *
* *doet Dell Levertijden topic openen en doorlezen* *
Ik hoop dat jullie even met me willen meekijken.
Ik wil de n00x5m06epp laptop bestellen en heb een kortingscode van 10%. In de laatste editie van de Excel sheet leidt het kiezen van het 1080p scherm al tot het toepassen van de 40 euro en 10% korting in kolommen C & D.
Als ik mijn 10% korting code toevoeg dan krijg ik de melding "De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
10% korting Vervalt maandag 31 oktober 2011"
Lees ik de sheet nou goed dat ik al 10% korting heb en dat de code daarom niet meer werkt?
Ik wil de n00x5m06epp laptop bestellen en heb een kortingscode van 10%. In de laatste editie van de Excel sheet leidt het kiezen van het 1080p scherm al tot het toepassen van de 40 euro en 10% korting in kolommen C & D.
Als ik mijn 10% korting code toevoeg dan krijg ik de melding "De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
10% korting Vervalt maandag 31 oktober 2011"
Lees ik de sheet nou goed dat ik al 10% korting heb en dat de code daarom niet meer werkt?
Ik vermoed dat de ...epp... de dader is. Als je een niet-epp versie uit de sheet selecteert gaat het wel werken, zo vermoed ik.musicfreak schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:13:
Ik wil de n00x5m06epp laptop bestellen en heb een kortingscode van 10%....
Verwijderd
Een tijd geleden luke dat nog wel. Kan je het op een andere config uitproberen, zonder EPP erachter? Dan pas ik de sheet aan.
Je verliest hiermee overigens niet je waardebon.
Je verliest hiermee overigens niet je waardebon.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 14:31 ]
Zonder de epp code krijg je een ander type laptop die ook in de sheet staat, de n00x5m06. Hierbij werkt de kortingscode wel.Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:30:
Een tijd geleden luke dat nog wel. Kan je het op een andere config uitproberen, zonder EPP erachter? Dan pas ik de sheet aan.
Enig idee hoe dit kan trouwens? En wie weet heb je nog een truuk? Die n00x5m06epp heeft nl. wel een mooie config.
Verwijderd
Ik heb liever 05. Je hebt namelijk helemaal niets aan die GT540m tov de GT525m. Grootste voordeel van de epp is de 1 jaar next-business day garantie.
Edit: getest. Wat jij zegt klopt. Even aanpassen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 15:21 ]
Is er nog iemand die een dell kortingsbon van 10% heeft?
Mijn huidige laptop heeft het namelijk gisteren echt begeven, en werken met geleende computers is niet echt ideaal
alvast bedankt!
Mijn huidige laptop heeft het namelijk gisteren echt begeven, en werken met geleende computers is niet echt ideaal
alvast bedankt!
Verwijderd
Om 18:15 precies 1 geldige kortingscode van 10 procent. Verstuur er 2, maar 1 werkt.
Rara wat is de goede. Je bent verplicht je te melden als de bestelling is afgerond en hij gebruikt is.
(had er 2 nog in mijn mail maar weet niet meer welke ik had gebruikt =P dus we maken er maar een spelletje van)
Rara wat is de goede. Je bent verplicht je te melden als de bestelling is afgerond en hij gebruikt is.
(had er 2 nog in mijn mail maar weet niet meer welke ik had gebruikt =P dus we maken er maar een spelletje van)
Verwijderd
Te moe voor, graag of niet. 18:15Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:44:
Probeer hem zelf uit... De kortingsbon wordt pas 'gebruikt' als je betaalt.
Verwijderd
Zolang hoef je niet te wachten, heb er nog 1 voor de gelukkige, veel plezier ermee.
Kortingsbon 10% voor Dell XPS geldig t/m 31-10-2011
ND?SGB59XL5XW4
Kortingsbon 10% voor Dell XPS geldig t/m 31-10-2011
ND?SGB59XL5XW4
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:47:
Inped: stuur maar, ik test wel.
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 17:51 ]
Verwijderd
Ik wil bij deze enigmafan hartelijk danken voor zijn bon, heb hem net besteld.
En de bon die ik teruggezet heb heb ik van Zeef gekregen, maar niet gebruikt, omdat ik dacht dat dit verschillende kortingsbonnen waren.
Heb besteld :
XPS 17
2nd generation Intel® Core™ i7-2760QM processor 2.40 GHz with Turbo Boost up to 3.50 GHz, Legitieme
Geheugen 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]
Toetsenbord Intern toetsenbord - US/Internationaal (qwerty)
Grafische kaart 3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart - 3D Capable
Harde schijf 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Optische stations dvd+/-rw (CD & DVD lezen en schrijven)
Draadloze connectiviteit Intel® Centrino® Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card)
Cables European 250V Power Cord
Verzendingsdocumenten Dutch Documentation
Gedis Bundle Reference N08X7M07
Service 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
Extended Service 3Yr Next Day Hardware Support
Integrated Mobile Broadband Mobile Broadband Not Included
Order Information XPS L702x Order - Netherlands
Primary Battery 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)
Draagtassen Geen draagtas
Dell System Media Kit XPS L702x Resource DVD
Kleuren Silver Anodized Aluminum Cover
Accidental Damage Support No Accidental Damage Protection
Online Backup DataSafe Online Backup 2GB - 1 year licence
TV Tuner and Remote Control Interne DVB-T TvTuner
LCD 44 cm (17.3") FHD (1920x1080) 3D WLED 1080p - breedbeeldscherm met TrueLife™
gr. en bedankt V8Cowboy
En de bon die ik teruggezet heb heb ik van Zeef gekregen, maar niet gebruikt, omdat ik dacht dat dit verschillende kortingsbonnen waren.
Heb besteld :
XPS 17
2nd generation Intel® Core™ i7-2760QM processor 2.40 GHz with Turbo Boost up to 3.50 GHz, Legitieme
Geheugen 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]
Toetsenbord Intern toetsenbord - US/Internationaal (qwerty)
Grafische kaart 3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart - 3D Capable
Harde schijf 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Optische stations dvd+/-rw (CD & DVD lezen en schrijven)
Draadloze connectiviteit Intel® Centrino® Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card)
Cables European 250V Power Cord
Verzendingsdocumenten Dutch Documentation
Gedis Bundle Reference N08X7M07
Service 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
Extended Service 3Yr Next Day Hardware Support
Integrated Mobile Broadband Mobile Broadband Not Included
Order Information XPS L702x Order - Netherlands
Primary Battery 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)
Draagtassen Geen draagtas
Dell System Media Kit XPS L702x Resource DVD
Kleuren Silver Anodized Aluminum Cover
Accidental Damage Support No Accidental Damage Protection
Online Backup DataSafe Online Backup 2GB - 1 year licence
TV Tuner and Remote Control Interne DVB-T TvTuner
LCD 44 cm (17.3") FHD (1920x1080) 3D WLED 1080p - breedbeeldscherm met TrueLife™
gr. en bedankt V8Cowboy
Verwijderd
Oke hier komen ze dan:
NGHTBSF$X0S7C3
CF?RPFZVFJ$$LR
Succes ermee! en laat even horen of het gelukt is!
NGHTBSF$X0S7C3
CF?RPFZVFJ$$LR
Succes ermee! en laat even horen of het gelukt is!
waarschijnlijk voor XPS systemen dus niet voor jouw inspironVerwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:22:
Beiden werken niet (meer).
Ik zal ook bij deze weg enigmafan bedanken voor de kortingsbon, en ook de andere gebruikers door me te wijzen op de haalmeeruitjecard site, ivm de extra 20% cashnback.
Zonder jullie hulp had ik niet een laptop van 1800 euro voor 880 euro kunnen krijgen
Zonder jullie hulp had ik niet een laptop van 1800 euro voor 880 euro kunnen krijgen
Dank voor de hulp bij de keuze, en voor de sheet natuurlijk. Heb een 05 met 1920p scherm besteld, met 10% korting dankzij enigmafan, 40 euro en 20% haalmeeruitjecard korting. Tnx beiden!Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:07:
Ik heb liever 05. Je hebt namelijk helemaal niets aan die GT540m tov de GT525m. Grootste voordeel van de epp is de 1 jaar next-business day garantie.
Zelf geen gebruik kunnen maken van zo'n mooie code toen ik hem nodig had. Hierbij mijn bijdrage aan het geluk van een ander
...a.u.b. wel even een bedankje plaatsen zodra je de code hebt kunnen gebruiken, dan verwijder ik hem uit deze post. Succes!
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 28.10.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
6NR$?DJC$Q07FD GEBRUIKT
10% EXTRA KORTING geldt voor geselecteerde laptop- en desktopaccessoires, monitoren en printers. De korting is niet van toepassing op verzendkosten. Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen. Geldig tot 28.10.11
NKLH3W49G69F0F
$CK1W81DLLLQT6
10% EXTRA KORTING geldt voor geselecteerde electronics en accessoires (deze aanbieding geldt niet voor tv’s, gps-systemen en gameconsoles). De korting is niet van toepassing op verzendkosten. Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen. Geldig tot 28.10.11
JVLCHRLC90770X
94Z?KW?$WCB3MG
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 28.10.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
6NR$?DJC$Q07FD GEBRUIKT
10% EXTRA KORTING geldt voor geselecteerde laptop- en desktopaccessoires, monitoren en printers. De korting is niet van toepassing op verzendkosten. Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen. Geldig tot 28.10.11
NKLH3W49G69F0F
$CK1W81DLLLQT6
10% EXTRA KORTING geldt voor geselecteerde electronics en accessoires (deze aanbieding geldt niet voor tv’s, gps-systemen en gameconsoles). De korting is niet van toepassing op verzendkosten. Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen. Geldig tot 28.10.11
JVLCHRLC90770X
94Z?KW?$WCB3MG
@ Lamania:
Ik heb net de 10% kortingscode van je gebruikt. Echt super bedankt. Heb nou in totaal ongeveer 850 euro korting, en heb ook nog via haalmeeruitjecard.nl betaald, dus krijg als het goed is ook nog de cashback korting.
Kan ik als student erg goed gebruiken, helemaal nu mijn laptop er twee dagen helemaal de brui aan heeft gegeven.
Nogmaals,
Thanx
(en verder dank aan iedereen die de 10% kortingscodes op dit forum plaatst!
)
Ik heb net de 10% kortingscode van je gebruikt. Echt super bedankt. Heb nou in totaal ongeveer 850 euro korting, en heb ook nog via haalmeeruitjecard.nl betaald, dus krijg als het goed is ook nog de cashback korting.
Kan ik als student erg goed gebruiken, helemaal nu mijn laptop er twee dagen helemaal de brui aan heeft gegeven.
Nogmaals,
Thanx
(en verder dank aan iedereen die de 10% kortingscodes op dit forum plaatst!
Ben ook nog zeer op zoek naar een 10% korting voor een XPS 15!
Afgelopen week begaf m'n laptop het helaas en ook ik heb em hard nodig voor m'n studie. Net als ercedeve eigenlijk.
Als student kan ik natuurlijk alle korting goed gebruiken, heb de haalmeeruitjecard.nl al klaar staan
Ik zou t dan ook zeer kunnen appreciëren als iemand een code kan DM-en.
De code van V8 Cowboy gaf bij mij overigens de melding dat:
Afgelopen week begaf m'n laptop het helaas en ook ik heb em hard nodig voor m'n studie. Net als ercedeve eigenlijk.
Als student kan ik natuurlijk alle korting goed gebruiken, heb de haalmeeruitjecard.nl al klaar staan
Ik zou t dan ook zeer kunnen appreciëren als iemand een code kan DM-en.
De code van V8 Cowboy gaf bij mij overigens de melding dat:
Werkt dus niet voor laptops??? Of heb ik iets fout gedaan?10% extra korting is geldig op geselecteerde accessoires. Niet in combinatie met andere kortingen. Geldig tot en met 31.10.11. De korting geld niet voor de transportkosten
Speed limits are like herpes.
Graag gedaan! Zal de code doorstrepenercedeve schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:55:
@ Lamania:
Nogmaals,
Thanx
(en verder dank aan iedereen die de 10% kortingscodes op dit forum plaatst!)
Verwijderd
Hij gaf reeds gebruikt als melding.Worsteneter schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:04:
[...]
waarschijnlijk voor XPS systemen dus niet voor jouw inspiron
Hoi allemaal, ik ben van plan de XPS 17 aan te schaffen heeft iemand nog een kortingscode voor mij?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik hoef overigens geen code meer, heb een 5% gebruikt. Tis toch zakelijk geld waarmee ik bestelde dus maakt me niet zoveel uit
Hallo,
Ik wil graag een nieuwe laptop kopen. Het zou heel fijn zijn als iemand een kortingscode van 10% voor mij heeft. Wie kan mij hieraan helpen?
Alvast bedankt!
Linda
Ik wil graag een nieuwe laptop kopen. Het zou heel fijn zijn als iemand een kortingscode van 10% voor mij heeft. Wie kan mij hieraan helpen?
Alvast bedankt!
Linda
Verwijderd
@ Plato112,
Doe je config in je mandje zetten, dan kun je de prijzen zien, dan selecteer je de kortingsbon en voert hem in, dan zie je welke korting je krijgt.
De kortingsbon is dan nog niet gebruikt of geactiveerd, kunt hem dan nog terug wisselen, probeer maar.
gr. V8 Cowboy
Doe je config in je mandje zetten, dan kun je de prijzen zien, dan selecteer je de kortingsbon en voert hem in, dan zie je welke korting je krijgt.
De kortingsbon is dan nog niet gebruikt of geactiveerd, kunt hem dan nog terug wisselen, probeer maar.
gr. V8 Cowboy
Dit topic is gesloten.
Let op:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.
Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.
Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.