Dell Waardebonnen Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 35 Laatste
Acties:
  • 326.518 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Als je zo'n kortingsbon invult om te kijken wat de eindprijs wordt...is die dan daarna nog te gebruiken als je niet besteld? Anders zal ik het niet voor andere mensen gaan verpesten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Maar doe maar niet, daar heb je de sheet van mij voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielles
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-08-2024
wat een ellende heb ik kortingscode ingevoerd die werkt wil ik bestellen geeft ie aan dat er een storing is op de site en is mijn mandje leeg en ook mijn kortingen zijn nu weg en de code is ook niet meer bruikbaar!
Dat kan toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat betekent dat iemand anders sneller is met het invullen van de kortingsbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielles
nee want hij gaf de koring al aan in mijn mandje?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Super bedankt voor de bovenstaande code, heeft me 130 euro extra korting opgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:37
Nielles schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:34:
nee want hij gaf de koring al aan in mijn mandje?:S
Als iemand anders dan toch sneller besteld kan het toch.. ook al een keer gehad.. in het mandje.. 1 of andere error en bon reeds gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielles
Oke dat zou dankunnen wel balen maja nu hopen dat er morge nog codes op komen anders maar zonder korting bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hebben jullie ook dat als je 1 keer iets in je mandje hebt gehad bij Dell dat je elke dag een email van dell krijgt met dat er iets in je mandje zit, ook als je dat er al lang weer uit hebt gegooid?
Ik word een beetje moe van al die spam zonder kortingscodes erin. Als je nou elke dag een code krijgt is het wat anders natuurlijk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamania
  • Laatst online: 09-09 14:06
Aangezien er weer mooie aanbiedingen zijn bij Dell ben ik druk bezig een mooie XPS17 samen te stellen. Het zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn als er iemand nog een 10% waardebon o.i.d. heeft liggen.

Kan iemand mij aan een dergelijke coupon helpen? De aanbiedingen zijn geldig t/m 31aug dus ik heb nog 2 dagen de tijd. Hoop echt dat iemand mij snel een code kan sturen. Liefst via DM.

[ Voor 3% gewijzigd door Lamania op 30-08-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik volg dit topic ook met smart, wachtend op gulle mensen die zo'n 10%-coupon willen afstaan. Het zou een hele hoop besparen op mijn nieuwe XPS 15. Wie weet sla ik mezelf voor m'n kop in september als er nog betere aanbiedingen zijn, maar voor het zelfde geldt is het een pak minder.

Mijn dank is alvast groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:16

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

10% KORTING OP UW XPS

COUPON CODE: -

10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 28.10.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.

Weet niet of ze meerdere malen te gebruiken zijn. Wanneer dit niet het geval is, dan graag even een dm om deze (natuurlijk na gebruik) weer uit dit topic te halen.

Edit: Veel plezier ermee Derek S.

[ Voor 5% gewijzigd door InjecTioN op 30-08-2011 23:35 . Reden: code ingewilligd ]

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyKnife
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-02 23:50
Alienware 10% korting: MCLGGQ9CV5P52C

Het zou kunnen dat alle XPS kortings bonnen werken voor Alienwares...

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-EEtzQvWM8Sc/TlzQX9APB-I/AAAAAAAAAvk/xRCKQJGnvQA/alienware.png

Normale kortings bonnen:
http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/topics/landing_pages/nl/voucher_lp

[ Voor 33% gewijzigd door SkyKnife op 30-08-2011 14:10 . Reden: toevoeging normale kortings bonnen url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerol
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 20:42
GSHFJ85X2DWPLL, bij besteden vanaf 899 eu op een xps 10% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Ik heb er ook een ontvangen. Ik zal hem vanavond posten. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derek S.
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
InjecTioN schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:53:
10% KORTING OP UW XPS

COUPON CODE: -

10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 28.10.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.

Weet niet of ze meerdere malen te gebruiken zijn. Wanneer dit niet het geval is, dan graag even een dm om deze (natuurlijk na gebruik) weer uit dit topic te halen.
Mijn dank is groot. Zojuist 131 EUR bespaard op een nieuwe XPS 15! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een 10% kortingscode op een XPS. Veel plezier ermee!

COUPON CODE: M34N3B50?J5T1R

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10% KORTING OP UW XPS

COUPON CODE: ?2$41ZP41$?1V3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderstaande code heb ik met succes gebruikt!! Bedankt voor de code.. Zodra ik zelf een bon heb plaats ik deze hier ook.

10% KORTING OP UW XPS

COUPON CODE: ?2$41ZP41$?1V3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielles
Mijn dank is ook zeer groot. Dit heeft me namelijk in totaal een korting van 130 euro opgeleverd op een XPS17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
R07J0$2TDR7F0Z

Doe mij een plezier en laat de gelukkige even van zich horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamania
Heel erg jammer. Ik heb zojuist alle waardebonnen geprobeerd, helaas zijn deze allemaal gebruikt. In mijn vorige post van 11:19 vroeg ik daarom ook om een DM. Ik heb namelijk tussen 11:30 en 22:00 geen mogelijkheid om het forum hier te bekijken, mijn mail te checken of iets van die strekking.

Hierbij nogmaals het verzoek om een kortingsode, graag als DM. Dus niet hier op het forum. Ik heb alleen nog maar morgenochtend om te bestellen aangezien ik dit telefonisch moet doen omdat ik toch wel heel graag het backlit keyboard erop wil hebben. De waardebon zou ik willen gebruiken voor de aankoop van een XPS 17 t.w.v. €1350.-. Graag in combinatie te gebruiken met de kortingsbon op de website van dell zelf (€90.- korting bij besteding boven €1099.-)

Alvast heel erg super veel bedankt! Mocht er iemand zo vriendelijk zijn mij te helpen, zal ik op z'n minst hier weer even een bedankje plaatsten.

[ Voor 21% gewijzigd door Lamania op 30-08-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
Lamania schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:44:
Alvast heel erg super veel bedankt! Mocht er iemand zo vriendelijk zijn mij te helpen, zal ik op z'n minst hier weer even een bedankje plaatsten.
En waarom zou iemand jou na 2 berichten op tweakers.net een code sturen terwijl er hier gewoon mensen zijn die het topic in de gaten houden voor een bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamania schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:44:
Heel erg jammer. Ik heb zojuist alle waardebonnen geprobeerd, helaas zijn deze allemaal gebruikt. In mijn vorige post van 11:19 vroeg ik daarom ook om een DM. Ik heb namelijk tussen 11:30 en 22:00 geen mogelijkheid om het forum hier te bekijken, mijn mail te checken of iets van die strekking.

Als een code "uitgeprobeerd" word, is deze direct gebruikt en dus erna niet meer geldig. Aan het geringe aantal dankbare reacties te zien, lijkt het mij dat mensen deze code aan het uitproberen zijn.
Dat is niet zo. Pas bij het betalen word hij ongeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamania
Dat leg ik toch uit in mijn 2e post?

[ Voor 8% gewijzigd door Lamania op 30-08-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamania
Flatlinernl schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:48:
[...]

En waarom zou iemand jou na 2 berichten op tweakers.net een code sturen terwijl er hier gewoon mensen zijn die het topic in de gaten houden voor een bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt dat de code ongeldig word zodra je hem invoert, dat is onjuist.

Er kunnen 100 mensen de bon invoeren, maar alleen de eerste persoon die verder gaat in de bestelling krijgt geen foutmelding.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
Lamania schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:51:
[...]
Verdien jij hem meer dan een ander? Kijk wanneer je kunt.. je hebt hier speciaal voor geregistreerd..

Ik ben ook nog niet heel lang geregistreerd, meer een lezer ;) maar kijk gewoon wanneer ik kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamania
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:49:
[...]

Dat is niet zo. Pas bij het betalen word hij ongeldig.
Ok, jij zal het ongetwijfelt beter weten. Ik zal mijn post aanpassen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamania
Flatlinernl schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:54:
[...]

Verdien jij hem meer dan een ander? Kijk wanneer je kunt.. je hebt hier speciaal voor geregistreerd..

Ik ben ook nog niet heel lang geregistreerd, meer een lezer ;) maar kijk gewoon wanneer ik kan..
Verdien ik minder dan een ander? Ik leg uit dat ik niet de mogelijkheid heb om te kijken. Alleen nog morgen ochtend. Hierna komt de aanbieding van dell te vervallen. Uiteraard kijk ik wanneer ik kan, hierdoor loop ik juist de codes mis. Kijk maar naar de tijden waarop word gepost. Aankomen met wanneer ik ben geregistreerd en wanneer jijzelf bent geregistreerd vind ik zelf niks toevoegen. Jij denkt daar anders over, prima.

Dan nu OT: Ik zoulgraag een waardebon ontvangen als DM. Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn mij deze toe te sturen? Many thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel Laserboy, dat scheelde me net de 125 euro die ik nodig had voor een nieuwe XPS 15.
Ik zocht een laptop voor Lightroom en Photoshop met een goed scherm en twijfelde tussen een XPS 15 (met 540, 2630QM en 8G) of een XNB sense XA15 met dezelfde config.
De XPS is toch ietsje meer portable, het glanzende scherm neem ik dan maar voor lief.

Nu wachten op de levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
Lamania schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:02:
[...]
Hierna komt de aanbieding van dell te vervallen.
Aanbiedingen zijn sinds ik het volg al een keer of drie "verlopen" en ook weer ongewijzigd verder gegaan. Dus waarschijnlijk heb je nog wel wat meer tijd hoor ;)

Even een vraagje nog: Ik heb me een maandje geleden aangemeld voor diverse nieuwsbrieven van Dell maar nog steeds niets ontvangen buiten de mailtjes dat er nog iets in mijn winkelmandje zit. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
een tip voor diegenen die een mastercard hebben. Via www.haalmeeruitjekaart.nl krijg je tot 7 september een cashback van 25% als je een dell laptop met je Mastercard besteld. Kan geloof ik gewoon bovenop de andere kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamania
Ik hoop toch echt heel erg dat iemand in het komende half uur een code post.

@Flatlinernl, ik heb me ook aangemeld, met 2 mailadressen zodat ik hier ook de codes zou kunnen plaatsen, helaas tot op heden nog niets ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Iemand zo vriendelijk die een 10% kortingscode over heeft? Zo ja, dm me a.u.b. :)

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met www.haalmeeruitjekaart.nl ? De 25% cashback korting ziet er erg interessant uit! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
De 25% cashback is volgens de website wel over het bedrag exclusief BTW. Maakt t natuurlijk nog geen slechte deal, maar scheelt wel wat natuurlijk.

In [Ervaringen] Dell Studio 15 - Deel 2] werd de website ook reeds genoemd, er staan niet direct ervaringen, maar lijkt er wel op dat het toen al door mensen hier werd gebruikt. En zo zijn er nog wel wat topics op GoT te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
HF4FPB6BJ55H4B

10% korting op een XPS Laptop vanaf €899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
Wie kan mij aub vanavond een code sturen? Dan kan de koop doorgaan :)

[ Voor 63% gewijzigd door bartsmakman op 31-08-2011 22:56 ]

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 15:07
JG8F082KV69ZBW

Ontvang € 40 extra online korting!
Geldig op alle Inspiron & XPS systemen.
Minimale orderwaarde € 799 excl. verzendkosten.
Aanbieding geldig t/m 07.09.11.

Battle.net ID: Nirrilith#2845

• Lamania
Iemand nog een 10% kortingscode over voor een XPS 17?

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

90 euro korting boven 1099 van deze week: 60H0PRN$K???BD

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Komen er nog wel eens coupons voor de Vostro voorbij?

Nu 7 dagen lang gratis verzending (twv 30 Euro - tot 7 september), maar daar word ik nou niet echt warm van :P

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

En de laatste code ook gevonden :-)

Even resumerend, standaard korting codes tot volgende week:

40 Euro korting op Dell bestelling vanaf 799 euro: JG8F082KV69ZBW
60 Euro korting op Dell bestelling vanaf 999 euro: 068KW$SPMFN?VF
90 Euro korting op Dell bestelling vanaf 1099 euro: 60H0PRN$K???BD

Verwijderd

Ik begrijp niet waarom de waardebons niet werken bij mij...
Ik wil een dell xps 15 van 1009€ kopen, en de codes tot en met 6 september werken niet ..

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 21:33

Matszs

><>

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:48:
Ik begrijp niet waarom de waardebons niet werken bij mij...
Ik wil een dell xps 15 van 1009€ kopen, en de codes tot en met 6 september werken niet ..
Ze kunnen 1 malig gebruikt worden, dus misschien is iemand je voor?

Verwijderd

matsotten schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:50:
[...]

Ze kunnen 1 malig gebruikt worden, dus misschien is iemand je voor?
oké
40 Euro korting op Dell bestelling vanaf 799 euro: JG8F082KV69ZBW
60 Euro korting op Dell bestelling vanaf 999 euro: 068KW$SPMFN?VF
90 Euro korting op Dell bestelling vanaf 1099 euro: 60H0PRN$K???BD

ik had ergens gelezen dat deze prijzen, de basis prijzen zijn. Maar de basisprijs van de xps 15 is maar 600euro, dus is er geen korting? of klopt dit helemaal niet?

• demonk
  • Laatst online: 17-09 12:10
Hallo luitjes...mijn XPS17 is binnen. Een code uit dit forum gehaald.
IK wordt blij van mijn 3D scherm en geluid...een geheel andere dimensie...zeker voor een laptop.
Inmiddels zelf een code per mail ontvangen. Dus tijd om iemand anders blij te maken.
10% korting op XPS vanaf 899. Geldig t/m 28.10.11.
Veel plezier ermee: 7T?HN93NDND32F

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
demonk schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:02:
10% korting op XPS vanaf 899. Geldig t/m 28.10.11.
Veel plezier ermee: 7T?HN93NDND32F
Gebruikt. Super bedankt.

Als ik tijdens het bestellen op 'Bestelling verzenden' klik, krijg ik constant de melding dat een webpagina tijdelijk offline is. Ik blijf het proberen.

Verwijderd

Komop , kan er iemand aub een code gegeven? ben echt al heel de dag aan het wachten =/

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:48:
Komop , kan er iemand aub een code gegeven? ben echt al heel de dag aan het wachten =/
komop, je hebt welgeteld drie berichten gepost en bent net geregistreerd voor enkel een coupon code. Dit begrijp ik opzich wel, maar heb dan teven geduld. Iedereen doet hier moeite om elkaar te voorzien van een code dus (vooral als nieuwe gebruiker) heb even fatsoen en wacht gewoon.

Trouwens ik merk dat er veel meer leechers zijn zoals de poster boven mij, maar wees toch even zo netjes om te posten welke code je hebt gebruikt. (is het trouwens geen mogelijkheid om een functie te maken waardoor alleen geregistreerde gebruikers de codes kunnen zien. De meeste mensen komen hier namelijk via een simpele Google zoekopdracht en zijn vervolgens weer weg.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog een kortingscode over heeft, ben ik hem eeuwig dankbaar!
Scheel toch gelijk een hoop die 10% en vooral voor een student.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die wachten op kortingsbonnen van mijn script.. Ik ben er nog niet uit.

Ik ontvang gewoon een aanmeldingsbevestiging, maar verder niets. Misschien werkt het alleen als je een account aanmaakt oid, of de boel is gewoon stuque...

Voor diegenen die een bon willen, ik gok dat de kans het grootst is dat je er een krijgt als je dinsdag, als ze bonnen gaan versturen, iets in je mandje hebt. Dat weet ik echter niet zeker. Het klopt wel met mijn ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er weer eentje aan over 2 minuten. Meld je even als je hem hebt gebruikt.

Baal wel dat ik echt net mijn XPS heb gekocht en dat dan deze mastercard actie er nog bij komt. Ik was namelijk al ingeschreven voor 'Haal meer uit je kaart'

Ik krijg ze nu week na week op rij.
Misschien moet ik een handeltje beginnen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10% KORTING OP UW XPS

COUPON CODE: SZS9$GM?1MMKCP
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:51:
10% KORTING OP UW XPS

Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.

Succes!
Bedankt! _/-\o_
Is gebruikt voor vervanging van mijn defecte laptop.
Zodra ik zelf een bon heb plaats ik deze hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:51:
10% KORTING OP UW XPS

Succes!
hmm net te laat :'( . Ooit zal het me lukken :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goosey,

Stuur je de laptop toch retour en bestel je opnieuw met card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goosey,

Stuur je de laptop toch retour en bestel je opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:35
Via haalmeeruitjecard.nl-> http://www.haalmeeruitjec.../det/where/Computers/Dell

25procent korting op XPS laptops en desktops... (wel een mastercard nodig)

[ Voor 7% gewijzigd door jongetje op 03-09-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zynex schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:42:
[...]

komop, je hebt welgeteld drie berichten gepost en bent net geregistreerd voor enkel een coupon code. Dit begrijp ik opzich wel, maar heb dan teven geduld. Iedereen doet hier moeite om elkaar te voorzien van een code dus (vooral als nieuwe gebruiker) heb even fatsoen en wacht gewoon.

Trouwens ik merk dat er veel meer leechers zijn zoals de poster boven mij, maar wees toch even zo netjes om te posten welke code je hebt gebruikt. (is het trouwens geen mogelijkheid om een functie te maken waardoor alleen geregistreerde gebruikers de codes kunnen zien. De meeste mensen komen hier namelijk via een simpele Google zoekopdracht en zijn vervolgens weer weg.)
Heb ik de regels van fatsoen overtreden? Ik deed gewoon een wanhopige poging naar een waardebon, zat al een hele dag achter de computer met dit venster open. Maar heb mijn xps 15 dan maar zo zonder coupon besteld. Ipv hier een hele dag te wachten, kan ik even goed gaan werken..

in ieder geval bedankt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

jongetje schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 13:25:
Via haalmeeruitjecard.nl-> http://www.haalmeeruitjec.../det/where/Computers/Dell

Ik heb er gebruik van gemaakt, 4 dagen na de bestelling is het cashback tegoed zichtbaar onder vermelding van status "wacht op goedkeuring" (de site meldt dat dat maximaal 2 dagen duurt overigens). Verder meldt de site dat het 30 tot 60 dagen duurt voordat het bedrag is goedgekeurd, dit omdat je anders de computer weer terug kan sturen en vervolgens wel de cashback kan houden.

Het is op de cent nauwkeurig 25% van het bedrag dat op de bon onder subtotaal staat (dus inderdaad zonder de BTW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24

NSG

Je weet niks!

Jammer, dat ik niet gebruik kan maken van de 25% met mijn Moneybookers card :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomWassenberg
  • Laatst online: 21:51
Enes_81 schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:50:
Jammer, dat ik niet gebruik kan maken van de 25% met mijn Moneybookers card :(
Zolang het maar een MasterCard is, kan het hoor. Als je bedoelt dat Moneybookers niet in het lijstje van kaartuitgevende instanties op de site staat, dan maakt dat niet uit. Heb het zelf namelijk ook nagevraagd ivm mijn Neteller MasterCard. Je kan daar gewoon wat anders invullen en het heeft geen invloed op je cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

tomwas54 schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:08:
[...]

Zolang het maar een MasterCard is, kan het hoor. Als je bedoelt dat Moneybookers niet in het lijstje van kaartuitgevende instanties op de site staat, dan maakt dat niet uit. Heb het zelf namelijk ook nagevraagd ivm mijn Neteller MasterCard. Je kan daar gewoon wat anders invullen en het heeft geen invloed op je cashback.
Nou had ik het zelf dus ook nagevraagd een aantal dagen geleden en kreeg dit als antwoord:
Beste Enes ,

Helaas is het vereist dat u over een Mastercard beschikt die door een van de aangegeven instanties is uitgegeven.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Haalmeeruitjecard.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomWassenberg
Enes_81 schreef op zondag 04 september 2011 @ 17:06:
[...]

Nou had ik het zelf dus ook nagevraagd een aantal dagen geleden en kreeg dit als antwoord:

[...]
Dat is raar, hieronder mijn antwoord:
Beste Tom,

Dank voor uw bericht.

Wij kunnen u mededelen dat u gebruik kunt maken van elke creditcard, zolang het gaat om een Mastercard. Welke instantie u invult als kaartuitgevende instantie is niet relevant en heeft geen invloed op het al dan niet recht hebben op cashback korting.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nu ben ik het spoor ook bijster :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Alienware bonnen beschikbaar iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53

Dang, heb mastercard maar belgische

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 23:41

:-) Yesz ik zit te wachten tot ik een 10% code tegenkom om van alles te combineren :
25% cashback, 10% korting, 90 euro korting va 1099, gratis verzending

Heb me al ingeschreven voor dell nieuwsbrief / info over kortingen etc, iemand een peil op hoe vaak je daar mailtjes van krijgt ? >:) Best wel laptop nodig voor studie eigenlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomWassenberg
BastiaanCM schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:55:
[...]

:-) Yesz ik zit te wachten tot ik een 10% code tegenkom om van alles te combineren :
25% cashback, 10% korting, 90 euro korting va 1099, gratis verzending

Heb me al ingeschreven voor dell nieuwsbrief / info over kortingen etc, iemand een peil op hoe vaak je daar mailtjes van krijgt ? >:) Best wel laptop nodig voor studie eigenlijk :9
Weet je wel zeker dat al deze kortingen gecombineerd kunnen worden dan? Daar had ik bij Haalmeeruitjekaart ook over geïnformeerd, en die wisten me het volgende te vertellen:
Beste Tom,

Dank voor uw bericht.

Wij kunnen u meedelen dat wanneer u gebruik maakt van een Dell-kortingscode, het voor kan komen dat Dell ons geen commissie uitbetaald. Dell kan uw aankoop dan namelijk beschouwen als een aankoop die gerealiseerd is dankzij hun eigen marketinginspanningen. Het principe van cashback korting is juist gebasseerd op het feit dat wij door de webwinkels 'beloond' worden voor het aanleveren van klanten. Zoals u op onze website kunt terugvinden kunnen wij helaas geen cashback korting uitbetalen wanneer wij geen commissie ontvangen hebben van de betreffende webwinkel.

Wanneer u dus zeker wil zijn van de cashback korting raden wij u aan om geen gebruik te maken van kortingscodes.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Ik denk dat ik Dell morgen maar even ga bellen om het zeker te weten, wil het zelf toch wel 100% zeker weten voordat ik alle upgrades aanvink bij m'n XPS 15 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal morgen Dell eens contacteren dat ze me een code kunnen sturen, dan hoeven ze me er niet iedere dag aan te herinneren dat er wat in mijn mandje zit :D worden we allebei beter van.

Ga ondertussen gerust door met het posten van codes;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Via discoverychannel.nl is er nu 100 euro korting als je meedoet aan een spelletje of iets dergelijks. (Ik heb het nog niet bekeken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy666
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 09:26
Bedankt voor de tip Saturnus, ben benieuwd.
http://www.yourdiscovery.com/nl/dell/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

tomwas54 schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:05:
[...]

Weet je wel zeker dat al deze kortingen gecombineerd kunnen worden dan? Daar had ik bij Haalmeeruitjekaart ook over geïnformeerd, en die wisten me het volgende te vertellen:

[...Wanneer u dus zeker wil zijn van de cashback korting raden wij u aan om geen gebruik te maken van kortingscodes...]
Oei, ik zat te denken dat het wel heel aantrekkelijk was om nog een XPS te bestellen, maar als die cashback niet doorgaat dan ga ik toch maar ff niet die 2e kopen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al bestel met een koringcode en de cashback tegelijk besteld?

De kortingcode van discovery is voor een Dell xps 15z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigmafan schreef op zondag 04 september 2011 @ 10:01:
[...]

Ik heb er gebruik van gemaakt, 4 dagen na de bestelling is het cashback tegoed zichtbaar onder vermelding van status "wacht op goedkeuring" (de site meldt dat dat maximaal 2 dagen duurt overigens). Verder meldt de site dat het 30 tot 60 dagen duurt voordat het bedrag is goedgekeurd, dit omdat je anders de computer weer terug kan sturen en vervolgens wel de cashback kan houden.

Het is op de cent nauwkeurig 25% van het bedrag dat op de bon onder subtotaal staat (dus inderdaad zonder de BTW).
Heb jij het in combinatie met een kortingscode besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

[b]Freaklikeme schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:11:
Heb jij het in combinatie met een kortingscode besteld?
Ja, ik heb 2 kortingscodes gebruikt (90 euro + 10%) en op de site haalmeeruitjekaart de 25% maar ik begin nou wel een beetje te vrezen dat Dell, voor het einde van de 30 tot 60 dagen wachtperiode om de cashback te verzilveren, deze alsnog gaat cancelen. Probleem is, de XPS wordt geleverd op de 13e (verwachting) dus tegen de tijd dat ik de cashback krijg, kan ik niet meer de bestelling terugsturen omdat de 7 dagen bedenktijd over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Om meer duidelijkheid te krijgen over de actie van haalmeeruitjekaart heb ik nog een mail gestuurd.
En kreeg toen dit als antwoord:
Beste Enes ,

Dank voor uw bericht.

Wij kunnen u meedelen dat het niet vereist is dat uw Mastercard op de lijst van weergegeven kaarten staat waaruit u kunt kiezen bij registratie. Wel is het van belang dat het niet gaat om een zogenoemde 'prepaid creditcard', ook wel een 'debetcard' genoemd.
Bovendien dient het uiteraard te gaan om een creditcard van Mastercard.

Onze excuses voor de ontstane verwarring.

Met vriendelijke groet,
Dus helaas met een Moneybookers of Neteller card gaat het helaas niet lukken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irpadre
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06-2024
code voor de liefhebber:

Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. GEBRUIKT!!! (vervalt op 28.10.11)

[ Voor 7% gewijzigd door irpadre op 05-09-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Zoals beloofd... Als ik een waardebon zou krijgen, zou ik hem posten, hieristie:

Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. xxx (vervalt op 28.10.11)

Wil de gelukkige melden dat hij gebruikt is, dan zal ik hem weer verwijderen.

P.S. Hij kwam zojuist om 16:31 binnen, dus ook op maandag komen 10% kortingsbonnen binnen.

[ Voor 2% gewijzigd door enigmafan op 05-09-2011 19:42 . Reden: Code verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irpadre schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:47:
code voor de liefhebber:

Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. WHVS5TFRPMH5W4 (vervalt op 28.10.11)
Held! Heb hem gebruikt, voor een xps laptop nu voor 818 euro. Heel erg bedankt. _/-\o_
Post mijn codes natuurlijk ook gewoon indien ik er ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. K?11W1?5G4ZKF5 (vervalt op 28.10.11)

Veel plezier. Laat mij aub even weten of je de gelukkigen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigmafan schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:51:
Zoals beloofd... Als ik een waardebon zou krijgen, zou ik hem posten, hieristie:

Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. RF$CZDTR85PDD3 (vervalt op 28.10.11)

Wil de gelukkige melden dat hij gebruikt is, dan zal ik hem weer verwijderen.

P.S. Hij kwam zojuist om 16:31 binnen, dus ook op maandag komen 10% kortingsbonnen binnen.
Ik en mijn studie danken u!

Ik heb een XPS 17 (3D) standaardmodel besteld, nu hopen op snelle levering ivm studie

nogmaals bedankt, ik zat de hele dag al te wachten op een code ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

:( ik was al bij de kassa, wil ik betalen krijg ik een foutpagina .. damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enes_81 schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:36:
:( ik was al bij de kassa, wil ik betalen krijg ik een foutpagina .. damn.
Je was niet de enige , misschien dat het de pijn wat verzacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleb7
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:17
Jongens, ik weet dat ik niet de enige ben hier, maar als iemand een kortingscode heeft binnengekregen, zou ik diegene zeer dankbaar zijn voor een pm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxjcs
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

jxjcs

...

Net weer een lading codes binnengekregen, hier alvast twee:

Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt.
KNK74LSS6XSKWP
(vervalt op 28.10.11)

Bespaar 10% extra op een nieuwe laptop wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt.
?4SJCZMVVDN63Q
(vervalt op 28.10.11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

@jxjcs , heb beiden direct 18:33 geprobeerd, kan ze allebei wel toevoegen aan mijn mandje zonder bericht dat ze al in gebruik staan maar zodra ik wil betalen een foutmelding, overigens wel een andere foutmelding als die ik hiervoor kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Damn is het ook mogelijk om je een code te vragen, pleaaase ! :P

Ze zullen nu wel niet gebruikt zijn, maar mijn vader is nu niet thuis :(
Heb wel een eigen "CC" maar die kan ik niet hiervoor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jxjcs schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:32:
Net weer een lading codes binnengekregen, hier alvast twee:

KNK74LSS6XSKWP
(vervalt op 28.10.11)

?4SJCZMVVDN63Q
(vervalt op 28.10.11)
YEAH!! Volgens mij is het gelukt! Mijn dank is enorm _/-\o_ !
Mocht ik er een kortingscode krijgen, zet ik em hier op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxjcs

jxjcs

...

Enes_81 schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:41:
@jxjcs , heb beiden direct 18:33 geprobeerd, kan ze allebei wel toevoegen aan mijn mandje zonder bericht dat ze al in gebruik staan maar zodra ik wil betalen een foutmelding, overigens wel een andere foutmelding als die ik hiervoor kreeg.
Die tweede code doet het nog, als je snel bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Nu krijg ik bij de 1e code wel een melding dat deze reeds gebruikt is maar met de tweede kom ik nog steeds niet verder als ik wil betalen.

Zou dit kunnen komen door het baklit toetsenbord dat ik toegevoegd heb met de link &vw=classic ??

Melding die ik krijg :

Fout
Er is een technisch probleem geconstateerd en uw verzoek kan niet worden verwerkt. Probeer later nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enes_81 schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:41:
Volgens mij heb je de pagina gewoon te lang open gehad. Ik heb de bestelling geplaatst nadat ik jouw bericht had gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:50:
[...]

Volgens mij heb je de pagina gewoon te lang open gehad. Ik heb de bestelling geplaatst nadat ik jouw bericht had gelezen!
Ik heb hem uit mijn mandje gegooid, uitgelogd en opnieuw geprobeerd, géén resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enes_81 schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:51:
[...]

Ik heb hem uit mijn mandje gegooid, uitgelogd en opnieuw geprobeerd, géén resultaat.
Heel vreemd! Ik had het eigenlijk al opgegeven, na jouw berichtje. Spijtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxjcs

jxjcs

...

Nou vooruit, nog twee:

RMTT5FVD897HTK
(vervalt op 28.10.11)

CCH?360K8F2HSR
(vervalt op 28.10.11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Het is me uiteindelijk toch gelukt met de code ?4SJCZMVVDN63Q :)
Kreeg die foutmeldingen met chrome, met IE geen problemen gehad .

Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RinkeNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:17
jxjcs, je bent een held. Nu nog hopen dat die 25% cashback ook werkt en dan is dit een absolute steal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Damnit vader is nog niet thuis !! :( :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RinkeNL schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:07:
jxjcs, je bent een held. Nu nog hopen dat die 25% cashback ook werkt en dan is dit een absolute steal.
Dat hoop ik ook. Ik heb het ook via www.haalmeeruitjekaart.nl gedaan. Ik hou jullie iig op de hoogte!
Pagina: 1 ... 19 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.

Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.