Dell Waardebonnen Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste
Acties:
  • 326.486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Matched: korting, dell
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:01:
misschien een beetje domme vraag, maar hoe werkt dat dell zakelijk, kan je als consument gewoon daar bestellen, aangezien het daar veel goedkoper is.
Ik ben van plan om de xps 17 te kopen, maar helaas nog geen werkende 10% bonnen tegengekomen :(
Je kúnt er wel kopen als particulier, maar je moet dan wel een bedrijfsnaam invullen.
Ik heb er toen gewoon mijn naam ingevuld, ook juridisch gezien is dat t verstandigst.

Verder zijn de kortingsbonnen voor de zakelijke en de particuliere producten strikt gescheiden.
Een bon voor een consumentenlaptop werkt niet voor een zakelijk model en vice versa.

Het heeft dus geen zin waardebonnen te gaan "testen", aangezien ze dan wellicht al verbruikt zijn, zodat een ander er ook niks meer aan heeft.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: korting
Danny the dog schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:40:
[...]

Je kúnt er wel kopen als particulier, maar je moet dan wel een bedrijfsnaam invullen.
Ik heb er toen gewoon mijn naam ingevuld, ook juridisch gezien is dat t verstandigst.

Verder zijn de kortingsbonnen voor de zakelijke en de particuliere producten strikt gescheiden.
Een bon voor een consumentenlaptop werkt niet voor een zakelijk model en vice versa.

Het heeft dus geen zin waardebonnen te gaan "testen", aangezien ze dan wellicht al verbruikt zijn, zodat een ander er ook niks meer aan heeft.
Waarom zou je dan nog überhaupt particulier gaan kopen, als het via zakelijk goedkoper kan. En als bedrijfsnaam je eigen naam invullen? klink in mijn oren niet echt verantwoord...
Is het voor mij slimmer als particulier gewoon voor thuis te kopen, of voor zakelijk te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Matched: dell
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:52:
[...]
Waarom zou je dan nog überhaupt particulier gaan kopen, als het via zakelijk goedkoper kan. En als bedrijfsnaam je eigen naam invullen? klink in mijn oren niet echt verantwoord...
Is het voor mij slimmer als particulier gewoon voor thuis te kopen, of voor zakelijk te gaan?
Het is niet de bedoeling om als particulier zakelijk te kopen. Je wordt echter niet tegengewerkt tijdens de bestelling. Daarná zit je wel vast aan alles dat geldt voor zakelijke klanten: dwz geen recht op retourneren vanwege de "koop op afstand" regeling en ook geen recht op de standaard 2 jaar garantie, die voor consumenten in de EU wel geldt.

Het is dus je eigen keus waar je voor gaat: minder betalen en minder vrijheid/garantie of meer betalen en dat wel hebben.

Trouwens, waarop ik doel met het invullen van je eigen naam als bedrijfsnaam, komt vanwege deze e-mail die ik ontving van Consuwijzer:
Bestelt u een product via een deel van de website dat zich richt op bedrijven? Maar bestelt u het product voor privé gebruik? Dan is het consumentenrecht wel van toepassing. Het consumentenrecht is namelijk van toepassing als u als consument een product koopt bij een bedrijf. Dit geldt ook als u een product koopt bij een bedrijf dat zich vooral richt op verkoop aan andere bedrijven.

Let op: u moet wel bewijzen dat u het product hebt gekocht voor gebruik thuis. En niet voor gebruik bij een bedrijf. Dat de bestelling op uw (achter)naam staat, kan hierbij helpen. Verder kan dit bijvoorbeeld blijken uit de andere gegevens die u geeft aan de verkoper. Bijvoorbeeld het adres waar de bestelling naar toe gestuurd moet worden. Komt u er met een ondernemer niet uit? Dan kan uiteindelijk alleen De Geschillencommissie of rechter hier een bindende uitspraak over doen.
Dell hiervan overtuigen is natuurlijk een tweede. De reactie bij een geschil waarbij met dit soort termen geschermd gaat worden, zal waarschijnlijk zijn dat ze het voor particulieren onmogelijk gaan maken nog te profiteren van de zakelijke machines.

[ Voor 6% gewijzigd door Danny the dog op 09-06-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ok, thx voor je reactie, ik denk dat ik dan toch maar voor de particuliere ga ;)
Lol, ik volg dit forum pas 2 dagen, en nu ik terugblader, zie ik dat ik heel wat waardebonnen ben misgelopen, hopelijk komen er nog nieuwe, _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Graag gedaan.
Het was ook niet om je te ontmoedigen om een zakelijke laptop te kopen, want ze hebben echt heel mooie producten daar! Sowieso kun je altijd garantie bijkopen tijdens bestelling.
Je moet alleen zeker zijn dat je het product ook echt wil hebben. Verder is er niet veel aan de hand :)

Waardebonnen komen binnen via de mail, als je aangemeld bent ervoor. Je kunt jezelf ook registreren bij Dell en dan afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die korting van 334 euro op de xps 17 en gratis bezorging, heeft iemand hier ervaring mee. Wordt de korting uiteindelijk alleen maar groter als je even wacht, of is dit een tijdelijke korting, dat een prijs na een tijdje weer terugvalt naar de oude prijs van 1200+ euries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Danny the dog schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:13:
[...]
Het is niet de bedoeling om als particulier zakelijk te kopen. Je wordt echter niet tegengewerkt tijdens de bestelling. Daarná zit je wel vast aan alles dat geldt voor zakelijke klanten: dwz geen recht op retourneren vanwege de "koop op afstand" regeling en ook geen recht op de standaard 2 jaar garantie, die voor consumenten in de EU wel geldt.

Het is dus je eigen keus waar je voor gaat: minder betalen en minder vrijheid/garantie of meer betalen en dat wel hebben.

Trouwens, waarop ik doel met het invullen van je eigen naam als bedrijfsnaam, komt vanwege deze e-mail die ik ontving van Consuwijzer:
[...]

Dell hiervan overtuigen is natuurlijk een tweede. De reactie bij een geschil waarbij met dit soort termen geschermd gaat worden, zal waarschijnlijk zijn dat ze het voor particulieren onmogelijk gaan maken nog te profiteren van de zakelijke machines.
Dell vraagt zelf al bij het zakelijke gedeelte of hij voor thuisgebruik is of voor kantoor/commercieel. Dat zit wel goed dus als je thuisgebruik hebt geselecteerd.
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:22:
Wordt de korting uiteindelijk alleen maar groter als je even wacht, of is dit een tijdelijke korting, dat een prijs na een tijdje weer terugvalt naar de oude prijs van 1200+ euries?
Over het algemeen blijft die 334 korting er een geruime tijd staan (actie wordt telkens verlengt). Maarja je weet het nooit zeker.
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:52:
[...]
Waarom zou je dan nog überhaupt particulier gaan kopen, als het via zakelijk goedkoper kan.
Het is pas sinds kort dat zakelijk goedkoper is dan particulier. Er was ook een tijd dat de XPS15 van zakelijk uit processoren van de vorige generatie bestond, terwijl bij particulier de 2de generatie erin zat.

[ Voor 30% gewijzigd door Hakulaku op 09-06-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Hakulaku schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:26:
[...]
Dell vraagt zelf al bij het zakelijke gedeelte of hij voor thuisgebruik is of voor kantoor/commercieel. Dat zit wel goed dus als je thuisgebruik hebt geselecteerd.
Dat kun je wel zo makkelijk zeggen, maar ik heb dit persoonlijk aan de hand gehad.
Als je in hun systeem als "zakelijke aankoop" staat geregistreerd, kost het je héél veel moeite om het artikel retour te sturen.

Ik had gelukkig de mazzel dat het product niet goed afgewerkt was en daardoor sowieso geruild mocht worden.
Het terugkrijgen van het geld was echt meer coulance dan standaard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Geen matches
Ik denk dat Danny gelijk heeft. Als je via de zakelijke site hebt besteld en vervolgens consumenten rechten gaat claimen, dan vraag je om problemen in my opinion.

Edit: zakelijke waardebon, 100 eur op Vostro boven 899: TX8S754PKQBWWJ uitgezonderd 1015 en 320.

[ Voor 23% gewijzigd door Philflow op 09-06-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:44:
Edit: zakelijke waardebon, 100 eur op Vostro boven 899: TX8S754PKQBWWJ uitgezonderd 1015 en 320.
Nu nog zo een voor de xps, dan heeft dell er weer een blije klant bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Nog nooit een bon ontvangen met een percentage, wel 40 euro bonnen, maar geen 10%.

Net een XPS gekocht, en daar is hij dan 8)7

Voor de gelukkige eerste!
10% KORTING OP UW STUDIO XPS

COUPON CODE: 92J21XKV31HW94

Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
GateKeaper schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:57:
Nog nooit een bon ontvangen met een percentage, wel 40 euro bonnen, maar geen 10%.

Net een XPS gekocht, en daar is hij dan 8)7

Voor de gelukkige eerste!

[...]
Ik zag deze post binnen een half uur nadat hij geplaatst was en weer te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Geen matches
Aanbieding geldig op alle Studio, Inspiron, & XPS systemen.
Minimale orderwaarde € 799 excl. verzendkosten.
Aanbieding geldig t/m 15.06.11

16DK5KBSQ$BCTG

€40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korting:

3 Dell Kortingscodes op Dell Studio & Dell Inspiron & Dell XPS-modellen:

- EUR 40,- korting op alle orders boven EUR 799,-
- EUR 60,- korting op alle orders boven EUR 999,-
- EUR 90,- korting op alle orders boven EUR 1099,-
Dell kortingscodes geldig t/m 15. juni 2011.

EUR 40 = W9B0SX61N$Z2TH
EUR 70 = 5D4F3GQXQWM7TM
EUR 90 = 1BGTZSQ?CG0LCX

Dit is voor de zakelijke laptops (geen xps) ;

• 10% korting op alle Vostro laptops boven EUR 1100,-
Kortingscode: W$WXKKQ$49PB0M Geldig t/m 10 juni 2011

Kortingscodes Dell Vostro:
• 5% korting op alle Vostro desktops boven EUR 599 ,-
Kortingscode: 1JVM24FVSZV9V4 Geldig t/m 10 juni 2011

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeh, die is zuur, de hele dag volg ik t forum, op 10% korting, posten ze net tijdens t eten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Die van $90 werkt niet bij mij....en als hij wel zou werken kun je dan 10% extra krijgen dmv een extra waardebon?

Edit: die van 60 wel. Uitgeprobeerd op XPS 17 van 1099. Misschien net niet duur genoeg voor de 90 bon ?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-01 11:30
Heeft iemand nog een kortingsbon waarmee je een percentage korting krijgt (bijvoorbeeld 5 of 10 procent)? Ik wil graag een Dell XPS 15z bestellen maar vind hem vrij prijzig. De bon van 90 euro heb ik al toegepast.

Of is het niet mogelijk zowel een bedrag als een percentage korting te krijgen?

Groeten Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee, aangezien iedere percentagekorting voor mijn neus wordt weggetrokken, door een of andere anonieme google bot, de de codes al na 5 seconde registreert in zijn database.

lol, khad zonet via de dell chat er een proberen te ritselen, ik zei: "kan ik ook de 10% bon krijgen VOOR mijn bestelling in plaats van ERNA, dan kan ik hem ook überhaupt gebruiken"
Maar zoals ik al had verwacht, natuurlijk hadden ze het niet, die zijn alleen bij "afdeling marketing", dus kon hij niet voor me regelen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tristan5555 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:24:
Heeft iemand nog een kortingsbon waarmee je een percentage korting krijgt (bijvoorbeeld 5 of 10 procent)? Ik wil graag een Dell XPS 15z bestellen maar vind hem vrij prijzig. De bon van 90 euro heb ik al toegepast.

Of is het niet mogelijk zowel een bedrag als een percentage korting te krijgen?

Groeten Tristan
90 bon werkt? hoeveel euro kost XPS 15z ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:30:
lol, khad zonet via de dell chat er een proberen te ritselen, ik zei: "kan ik ook de 10% bon krijgen VOOR mijn bestelling in plaats van ERNA, dan kan ik hem ook überhaupt gebruiken"
Maar zoals ik al had verwacht, natuurlijk hadden ze het niet, die zijn alleen bij "afdeling marketing", dus kon hij niet voor me regelen.
Dat is niet helemaal waar, al heb ik zelf ook ervaren dat er om vragen niet helpt. Toen het systeem weigerde mijn bestelling, incl 10% korting die ik had ingevoerd, te finaliseren kreeg ik het advies kreeg te annuleren en een nieuwe bestelling aan te maken; ik heb toen aangegeven dat ik dan mijn 10% korting kwijt was. Uiteindelijk kreeg ik toen een nieuwe code van de chat hulp, maar je wilt niet weten hoe lang ik daar mee bezig ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i know, vraag is welke hij neemt,omdat de 90 bij mij op een laptop van 1099 niet werkte terwijl dit wel zou moeten imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
Met deze bon kreeg ik vanochtend gewoon 90 euro korting op 15z van 1099 euro.

http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:53:
[...]

i know, vraag is welke hij neemt,omdat de 90 bij mij op een laptop van 1099 niet werkte terwijl dit wel zou moeten imo.
Mijn vermoeden is dat ze naar de prijs exclusief btw kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een 10% voor mij? :? O-)

edit: nvm, ik heb hem al besteld, iemand was zo aardig om mij er een op te sturen, de bestelling is geplaatst en ik kijk er al naar uit om hem te ontvangen in mijn armen, en hem te verzorgen als een baby'tje
wel een fixe korting doordat ik eerst 10% en daarna 40 euries eraf deed, een mooie laptop voor 780 euro:

specs:
Base
2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz
Geheugen
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]
Toetsenbord
Intern toetsenbord - US/Internationaal (qwerty)
Grafische kaart
3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart
Harde schijf
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Besturingssysteem
Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Primary Battery
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)
LCD
17.3" HD+ WLED True-Life (1600x900) with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik ben ook opzoek naar 10% maar volgens mij hebben ze nu alleen die vaste korting bonnen, wat niet voordelig is bij een 1300 euro laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:31

Quan Vu

Hoi

Ja, met welke regelmaat posten ze 10% korting hier eigenlijk?

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste

mocht iemand nog een 10% kortingsbon op overschot hebben mag hij/zij mij deze altijd in PM doorsturen.
Ben van plan zeer binnenkort de XPS 17 aan te schaffen met volgende specs:

Base 2e generatie Intel® Core™ i7-2720QM Processor 2,20 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 3,30 GHz
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Geheugen 8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 4.096]
Toetsenbord Intern toetsenbord - Belgisch (azerty)
Grafische kaart 3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart
Harde schijf 1 TB, dubbele harde schijf, SATA (2 x 500 GB - 7.200 rpm)
Optische stations dvd+/-rw (CD & DVD lezen en schrijven)
Draadloze connectiviteit Intel® Centrino® Wireless-N 1030 (1x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card)
Cables European 250V Power Cord
Verzendingsdocumenten Dutch Documentation
Gedis Bundle Reference N05X7M06
Service 1 year Collect & Return Hardware Support included with your PC
Extended Service 3Yr In-Home Hardware Support
Integrated Mobile Broadband Mobile Broadband Not Included
Order Information XPS L702x Order - Belgium
Primary Battery 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)
Draagtassen Geen draagtas
Dell System Media Kit XPS L702x Resource DVD
Kleuren Silver Anodized Aluminum Cover
Accidental Damage Support No Accidental Damage Protection
Online Backup DataSafe Online Backup 2GB - 1 year licence
TV Tuner and Remote Control TvTuner niet inbegrepen
LCD 17.3" HD+ WLED True-Life (1600x900) with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
DataSafe Datasafe Local 2.3 Basic
Microsoft-software Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook.
Beveiligingssoftware McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands
Power Supply 150W AC Adaptor
Operating System Recovery Options OS Media MUI Windows® 7 SP1 Home Premium (64 BIT) Resource DVD

Alvast bedankt!

Mvg
Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het is slimmer als je hem gewoon in het topic plaatst, dan kunnen er 5 mensen profiteren in plaats van een...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet zeker of dat zo is, de code die ik heb gebruikt, probeerde ik nog 1x toe te passen op een andere pc, toen kreeg een melding dat hij al was gebruikt, dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt, denk ik. Ik heb hem net besteld, als ik een kortingsbon ontvang, komt ie natuurlijk hierop te staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er gevonden van 10%, juist gebruikt, ik denk dat hij door andere ook nog gebruikt kan worden...
http://www.kortingscode.be/dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ja, zeker goed, als je boven de 1000 euro komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:32:
Heb er gevonden van 10%, juist gebruikt, ik denk dat hij door andere ook nog gebruikt kan worden...
http://www.kortingscode.be/dell
Ben ik weer net te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bovenstaande code werkt niet bij mij (ik had het al wel verwacht aangezien het een Belgische website is en ik in Nederland woon) dus mocht iemand nog een 10% bon hebben dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:32:
Bovenstaande code werkt niet bij mij (ik had het al wel verwacht aangezien het een Belgische website is en ik in Nederland woon) dus mocht iemand nog een 10% bon hebben dan hoor ik het graag!
Ja idd, ik net ook geprobeerd en wil niet lukken alleen voor belgen. Ik wil ook nog steeds graag een 10% kortings code, dan kan ik mijn XPS 17 bestellen >:) oh Yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook nog steeds te wachten op een 10% kortingscode. Sta al bijna een maand ingeschreven voor de nieuwsbrief van Dell, maar zonder resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54

COUPON CODE: GB5X5RSRX9QSD$

Succes!;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COWBertha schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:36:

COUPON CODE: GB5X5RSRX9QSD$

Succes!;)
Meh net weer te laat , werkt niet:( bedankt voor posten iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 21:51
Ik ontving ook een kortingscode voor een Studio XPS:
code:
1
2
COUPON CODE: 1BS6MXXB1XW83X

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10% KORTING OP UW STUDIO XPS (899+ euro)

COUPON CODE: $SBMPVD7JT9GWH

Zoals beloofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Nog een 10% korting op uw studio XPS:

ZL0MN6G95BG0FS

Have fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
En nog maar één, opeens zijn ze er in overvloed :P

Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.
code:
1
28BTDB82QD4?S$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomboxman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-08-2022
Aangezien mijn xps in productie is heb ik de volgende kortingscode niet meer nodig;

10% NX11XMXP755WFS

eenmalig geldig dus wees er snel bij.

veel plezier ervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Geen matches
WXS8WV2QKC7B27

ik dacht dat ik mezelf al had afgemeld :P maar was niet goed gegaan :)

enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:13
Geen matches
PL3G2FBXJ$7S1G

Veel plezier ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Alstublieft!

10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899.

COUPON CODE: 7K$MB0HH7RDS3K

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rprp schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:03:
PL3G2FBXJ$7S1G

Veel plezier ermee. :)
Enorm bedankt ! Heb in totaal 149,- euro korting op een 15z kunnen regelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 22:21
tomboxman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:55:
Aangezien mijn xps in productie is heb ik de volgende kortingscode niet meer nodig;

10% NX11XMXP755WFS

eenmalig geldig dus wees er snel bij.

veel plezier ervan..
super man. Hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 23:11
Geen matches
en ik heb ook de mailing ontvangen: 8D0J5C1NQ3W5CG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gek genoeg heb ik er nu ook een...
WNL3LNPCL4DZ33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Thanx darkstone ik heb hem gebruikt

Zodra ik er een heb zal ik deze posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

Kan iemand mij per pm sturen? ik ben bang dat als ik thuis ben alle kortingsbonnen gebruikt zijn :'(.

Yes, Voor 950 volgende systeem besteld met tas : D.

SYSTEEMCOMPONENTEN

XPS 17 Aantal 1
2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz, Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands Prijs per eenheid € 1.573,01
Inclusief 15 maanden gratis McAfee t/m 15/06/2011
Vervalt donderdag 16 juni 2011 Details bekijken

Profiteer van €474 inclusief BTW korting op geselecteerde laptops.
- € 474,00
10% korting
Vervalt zondag 31 juli 2011 Details bekijken
- € 109,90
Catalogusnummer: 2121 N00X7M07
Module Beschrijving Details bekijken
Base 2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz
Geheugen 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]
Toetsenbord Intern toetsenbord - US/Internationaal (qwerty)
Grafische kaart 3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart - 3D Capable
Harde schijf 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Draadloze connectiviteit Intel® Centrino® Wireless-N 1000 (EUR)
Gedis Bundle Reference N05X7M07
Extended Service 1 year of coverage included with your PC
Order Information XPS L702x Order - Netherlands
LCD 17.3 FHD 3D WLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Microsoft-software Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook.
Beveiligingssoftware McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands
Operating System Recovery Options Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen

[ Voor 92% gewijzigd door Quan Vu op 14-06-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog 2 codes voor de liefhebbers: 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899.

HLJ6RVQMLRL6MG

79$QPXTM0M?DCM

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de codes allemaal, nu kan ik bestelling niet afronden omdat laatste pagina niet opent(bij betaling) lol,,,even geduld dus nog

Edit: meer mensen dit probleem? geeft volgende aan,zal aan dell liggen,maar miss aan mijn instellingen?

FOUT
Helaas is de pagina die u hebt geopend tijdelijk niet beschikbaar. Klik op de knop Vorige van de browser om terug te gaan naar de vorige pagina en klik op Vernieuwen. Is de pagina nog steeds niet beschikbaar, probeer het dan later nog eens of neem contact met ons op om uw bestelling te plaatsen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja, laat de laptop met kortingsbon gwn een nachtje in je mandje staan, en probeer het morgen nog eens, vergeet niet er nog een 40/60/90 euro kortingscode er extra bij te voegen, scheelt ook weer ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:14:
Dank voor de codes allemaal, nu kan ik bestelling niet afronden omdat laatste pagina niet opent(bij betaling) lol,,,even geduld dus nog

Edit: meer mensen dit probleem? geeft volgende aan,zal aan dell liggen,maar miss aan mijn instellingen?

FOUT
Helaas is de pagina die u hebt geopend tijdelijk niet beschikbaar. Klik op de knop Vorige van de browser om terug te gaan naar de vorige pagina en klik op Vernieuwen. Is de pagina nog steeds niet beschikbaar, probeer het dan later nog eens of neem contact met ons op om uw bestelling te plaatsen.
Even checken: heb je toevallig een epp kortingsactie gebruikt, en probeer je daar nu die 10% korting over te krijgen, dan weigert die inderdaad de laatste stap van het bestelproces met precies die foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModularMix
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-01 17:31
10% korting op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Geldig t/m 31.07.11. Kan nog 5 keer gebruikt worden.
code: XMWDXNSX2?7DFB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epp korting?
Maar Damn wat looop ik te kloten. Gaf hij dus die fout aan, dus ik dacht open ik een nieuwe pagina van Dell en probeer het nog is. Uiteindelijk kom ik er door bij de eerste erdoor via ideal met het juiste bedrag en heb betaald. Krijg ik een bevestiging van ontvangst met 2 laptops! voor een heel ander totaalbedrag.
Morgen maar even bellen,oepssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
Als ik de 10 procent kortingactie gebruik en daarna probeer nog eens een waardebon van 60 of 90 euro te gebruiken dan werkt dat niet. Kortingsbon komt dan apart te staan met de melding dat er gegevens missen.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Want nu kan ik maar 1 van de opties toe passen, namelijk OF 10 procent korting OF 60 euro korting.

Groeten Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 15:16
Mensen bedankt voor de codes. Ik had 10% + 40 euro korting, dat schiet op!

Kan niet wachten op mijn XPS 15 i7-2630QM + 2GB GT 540M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tristan5555 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:43:
Als ik de 10 procent kortingactie gebruik en daarna probeer nog eens een waardebon van 60 of 90 euro te gebruiken dan werkt dat niet. Kortingsbon komt dan apart te staan met de melding dat er gegevens missen.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Want nu kan ik maar 1 van de opties toe passen, namelijk OF 10 procent korting OF 60 euro korting.

Groeten Tristan
Heb je dat ook al geprobeerd met de €40 kortingsbon? Je moet een erg dure laptop aanschaffen al wil je dat je de 60% bon kan gebruiken. €1120 of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
Ik heb het op een systeem van 1100 euro geprobeerd. Misschien ging het mis doordat het systeem na de 10 procent korting op 990 euro uitkomt...

Ik ga het nogmaals proberen!

Groeten Tristna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beastyman
  • Laatst online: 09-09 20:52
Geen matches
Wat is op dit moment de beste deal voor een XPS met full hd scherm (ik hoorde dat er een poosje terug een hele aantrekkelijke was). Ik zie door alle configuraties het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@Beastyman Ik heb dit gevraagd in een ander topic en uiteindelijk ben ik hierop uitgekomen:

http://configure.euro.del...l.com&c=nl&l=nl&cs=nldhs1

Met deze prijs kun je de 90,- euro bon en 10% bon gebruiken en komt ie totaal op € 1016,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
Geen matches
@beatyman

Vorige week was het XPS notebook met i7 processor 300 euro goedkoper dan normaal. Daarmee was het notebook zelfs goedkoper dan een examplaar met i3 processor. Ik had het gezien, maar ben zo stom geweest het notebook niet te bestellen :-(

Overigens kost bij een latitude E5520 notebook het 1900 scherm maar 50 euro ex.btw. meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beastyman
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:27:
@Beastyman Ik heb dit gevraagd in een ander topic en uiteindelijk ben ik hierop uitgekomen:

http://configure.euro.del...l.com&c=nl&l=nl&cs=nldhs1

Met deze prijs kun je de 90,- euro bon en 10% bon gebruiken en komt ie totaal op € 1016,-
Je linkje werkt helaas niet. Ik vind 1016 nog wel aardig aan de prijs overigens. Heb je alles maximaal geupgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beastyman
Geen matches
tristan5555 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:41:
@beatyman

Vorige week was het XPS notebook met i7 processor 300 euro goedkoper dan normaal. Daarmee was het notebook zelfs goedkoper dan een examplaar met i3 processor. Ik had het gezien, maar ben zo stom geweest het notebook niet te bestellen :-(

Overigens kost bij een latitude E5520 notebook het 1900 scherm maar 50 euro ex.btw. meer....
Shit die had ik ook wel willen hebben dan! Misschien dat die actie nog eens terugkomt?
Die latitude heeft volgens mij wel een ander scherm dan de xps, vandaar misschien dat hij goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dank voor de 10% korting die ik via dit forum heb ontvangen voor de aanschaf van een XPS 17 (die ik zojuist heb mogen ontvangen) bied ik aan (ook zojuist per email ontvangen):

10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899.

COUPON CODE: ?9WHCW5TR?2?34

Éénmalig te gebruiken en geldig tot 31-7-2011.

Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:07
Mocht iemand hier nog een code overhebben... Zie ik graag een PM tegemoet. De codes in dit topic zijn allemaal al ongeldig en vandaag is de laatste dag dat een 90 Euro kortingsbon nog werkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
tristan5555 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:41:
@beatyman

Lijkt me sterk dat de xps 17 met een i7 processor vorige week onder de 649 euro was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:01
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:45:
[...]

Lijkt me sterk dat de xps 17 met een i7 processor vorige week onder de 649 euro was...
Ik heb vorige week een XPS 15 met i7, 4gb, 750gb hd+ verlicht tobo gekocht voor 530, dus dat kan best. Waarschijnlijk gewoon een foutje op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Robsel_NL schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:15:
[...]

Ik heb vorige week een XPS 15 met i7, 4gb, 750gb hd+ verlicht tobo gekocht voor 530, dus dat kan best. Waarschijnlijk gewoon een foutje op de site.
Ok, das wel nice ja :p, wel raar dat ze nu in een keer 300 euro duurder zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
beastyman schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:49:
[...]

Je linkje werkt helaas niet. Ik vind 1016 nog wel aardig aan de prijs overigens. Heb je alles maximaal geupgrade?
Uiteraard met 3d scherm en bijpassende 3d videokaart, 9cell batterij en extra geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:36:
[...]

het is eigenlijk rond 100 euro(weet niet precies hoeveel) goedkoper omdat er toen geen kortingsbonnen beschikbaar waren. Als je de kortingsbonnen gebruikt bij normale aankoop kom je ongeveer 100 euro duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quan Vu schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:53:
Kan iemand mij per pm sturen? ik ben bang dat als ik thuis ben alle kortingsbonnen gebruikt zijn :'(.

Yes, Voor 950 volgende systeem besteld met tas : D.

SYSTEEMCOMPONENTEN

XPS 17 Aantal 1
2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz, Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands Prijs per eenheid € 1.573,01
Inclusief 15 maanden gratis McAfee t/m 15/06/2011

Profiteer van €474 inclusief BTW korting op geselecteerde laptops.
- € 474,00
10% korting
Vervalt zondag 31 juli 2011 Details bekijken
- € 109,90
Catalogusnummer: 2121 N00X7M07
Module Beschrijving Details bekijken
Base 2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz
Geheugen 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 \[2 x 2.048]
Toetsenbord Intern toetsenbord - US/Internationaal (qwerty)
Grafische kaart 3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart - 3D Capable
Harde schijf 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Draadloze connectiviteit Intel® Centrino® Wireless-N 1000 (EUR)
Gedis Bundle Reference N05X7M07
Extended Service 1 year of coverage included with your PC
Order Information XPS L702x Order - Netherlands
LCD 17.3 FHD 3D WLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Operating System Recovery Options Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen
Ik heb exact dezelfde besteld met Belkin-tas(waren net die extra euro's dat ik 60 bon kon gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:49
10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 31.07.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.

COUPON CODE: 6V69PT8LDJQZB4

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:36:
[...]

Vorige week was er een fout in de prijs van 1 configuratie waar 2x de korting van 252,10 werd berekend (dell zakelijk dus excl. btw). Hierdoor waren de meeste configuraties 300 euro goedkoper. De kans is klein dat dit nogmaals gebeurd aangezien het duidelijk een fout was. (Zelfde configuratie was toendertijd in belgie de prijs die het nu ook in nederland is).

Je kreeg standaard de dell xps 15 met i5-2540M processor, 750gb hardeschijf en 4gb werkgeheugen voor 386,55 excl btw. (460 incl) door die fout. Het grappige was dat de configuratie met een I3 processor, 320gb hardeschijf en 3gb werkgeheugen 100 euro duurder was ^^

En ja ze werden uitgeleverd want ik heb de mijne gisteren binnen gekregen :D

[ Voor 41% gewijzigd door Hakulaku op 16-06-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beastyman
Geen matches
wow lucky! Zijn er niet mensen die er meerdere hebben besteld en ze door willen verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

5% korting op diverse laptops: JFRX4H67QWSC0?
beastyman schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:19:
wow lucky! Zijn er niet mensen die er meerdere hebben besteld en ze door willen verkopen ;)
Hoeveel bied je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beastyman
Philflow schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:34:
5% korting op diverse laptops: JFRX4H67QWSC0?

[...]

Hoeveel bied je? :)
Meer dan dat jij ervoor betaald hebt en minder dan dat ze nu kosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beastyman
Geen matches
zijn die 40 60 en 90 euro codes eigenlijk nog te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mail gehad van de belgische DELL store...

Er is terug een tombola met kortingscode's van 5 ,15, 25, of 50% korting...

uiteraard had ik die van 5% HX1T3883J2H8LW geldig tot 19/6

Als er iemand één krijgt in zijn mailbox van meer please share; kon vorige week niet gebruik maken van de dell fout op hun website wegens geen nl afleveringsadres..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beastyman
wow hoge kortingen mogelijk dan, vanaf een bepaald bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JFRX4H67QWSC0?
5, 15, 25, of 50% korting... Zoals de vorige keer, 5% korting op laptops, 15, 25 en 50% korting op selecte overpriced acceoires. Er staat geen minimale prijs bij dus ik ga ervanuit dat de boel onbeperkt geldig is /me past even de excel sheet aan. Done.

Edit: zul je net zien. Komt er een 5% kortingsbon is de aanbieding met i5 voor €579 opeens weg :/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beastyman
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:02:
JFRX4H67QWSC0?
5, 15, 25, of 50% korting... Zoals de vorige keer, 5% korting op laptops, 15, 25 en 50% korting op selecte overpriced acceoires. Er staat geen minimale prijs bij dus ik ga ervanuit dat de boel onbeperkt geldig is /me past even de excel sheet aan.

Edit: zul je net zien. Komt er een 5% kortingsbon is de aanbieding met i5 voor €579 opeens weg :/
dank voor het aanpassen. Hij is nu inderdaad 759 (de m20) :/ dat neutraliseert die 5% direct weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die pipo's bij dell hebben alle configs behalve diegenen met een i3+2GB of 3GB ram duurder gemaakt en/of gedowngrade naar kleinere harde schijven met uitzondering van http://configure.euro.del...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1 :F

Iedereen die in aanmerking komt voor de 10% kortingsbon. Wacht tot deze aanbieding weg is, dan ben je €50 goedkoper uit in de meeste gevallen.

Of, test of de kortingsbonnen stacken. Ik verwacht echter van niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:49
Ik had onderstaande code via PM gekregen, maar uiteindelijk niet gebruikt omdat ik via de zakelijke aanbieding een XPS15 heb gekocht.

10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant.
Geldig t/m 31.07.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.

NFG0V59$N75$TN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 5% 15% 25% 50% kortingactie voor België is blijbaar toch niet dat vanaf 15% enkel voor accesoires is...

Ik heb een 15% bon dat voor alle xps etc werkt.. DSPX$LK9C80ZF3

Geldig tot 19/06

Niemand die 25% of 50% ???

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 14:56 . Reden: was foute code ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liang
  • Laatst online: 26-12-2024
€50,- online korting op Vostro laptops boven €499,- met code VV87ZGPQW5RFDH
Excl. verzendkosten. Geldig t/m 24 juni.

Helaas nog geen code ontvangen voor de XPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:24:
De 5% 15% 25% 50% kortingactie voor België is blijbaar toch niet dat vanaf 15% enkel voor accesoires is...

Ik heb een 15% bon dat voor alle xps etc werkt.. NFG0V59$N75$TN

Geldig tot 19/06

Niemand die 25% of 50% ???
NFG0V59$N75$TN is bij mij gewoon 10% korting, geen 15%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:28:
[...]

NFG0V59$N75$TN is bij mij gewoon 10% korting, geen 15%.
Ben mis, ben code's doorheen aan het halen, mijn excuses : DSPX$LK9C80ZF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 23:40

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Deze zou 25% korting moeten geven 9?T0T120XT47MT

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
Geen matches
Dat is een superbon, maar die is al gebruikt....

Helaas, 25 procent is ook wel een beetje te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 22:10
Kan iemand mij een werkende kortingscode sturen via de PM?

Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:10
Zou iemand me een PM kunnen sturen met waardebonnen om te gebruiken op de Belgische site? Zou graag een xps 15 bestellen en hoop op een mooie korting nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 14:12
glennvho schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:33:
Zou iemand me een PM kunnen sturen met waardebonnen om te gebruiken op de Belgische site? Zou graag een xps 15 bestellen en hoop op een mooie korting nog. :)
ik heb een 5% gekregen, gene vette, maar toch iets :)
HX1T3883J2H8LW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
Iemand nog waardebonnen voor Dell Latitude notebooks? Ik zou vanwege het antireflectie scherm graag een latitude E5520 kopen....

Groeten Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corodix
  • Laatst online: 25-02 09:01
Zou iemand mij een werkende kortingsbon via PM kunnen sturen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waswat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 18:33
Corodix schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:59:
Zou iemand mij een werkende kortingsbon via PM kunnen sturen?

Alvast bedankt!
Ik ben ook op zoek naar een kortingsbon voor de dell XPS laptops, zo mogelijk! Als iemand er nog eentje over heeft dan zou ik daar graag gebruik van willen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar109
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-08 15:09
Ben ook opzoek naar kortingsbonnen voor mijn nieuwe XPS laptop. Als iemand nog een waardebon heeft wil ik deze graag ontvangen, stuur a.u.b. een PM.

Alvast bedankt!
Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.

Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.