Dell Waardebonnen Topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste
Acties:
  • 326.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-01 11:30
Matched: korting
Als je zoekt op google vind je in no-time kortingsbonnen voor XPS notebooks. Desnoods op de zakelijke site te bestellen. Deze bonnen zijn onbeperkt (qua hoeveelheid gebruik) geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waswat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 18:33
Geen matches
De meesten er van zijn verlopen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geddie
  • Laatst online: 30-08 20:18
Geen matches
Ik sta op punt een XPS te bestellen, heb al flink gezocht maar geen enkele werkende waardebon kunnen vinden. Wie zou mij er nog aan een kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
Geen matches
hier een code: JWCP0FW?K3CNL0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corodix
  • Laatst online: 25-02 09:01
Geen matches
hartelijk bedankt voor die code, heb hem net gebruikt voor een XPS 17 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders nog een kortingscode voor de XPS 17, wilde gister die van Yibsel gebruiken, maar Corodix was me net voor :'(. PM me maar, anders ben ik straks weer te laat

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geddie
  • Laatst online: 30-08 20:18
100 euro korting op Vostro's boven 899 euro;

KJFW8042F3VQSB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
10% kortingscode voor Studio XPS boven € 899,-

7B2SBPKVTHCKLT

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 21:51
10% KORTING OP UW STUDIO XPS

COUPON CODE: 6Z$3LF0$LNSMC1

10% EXTRA KORTING is geldig op alle Studio & XPS systemen. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant. Geldig t/m 31.07.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:58
ook ik heb voor de liefhebber een 10% korting coupon.

CODE: WNBPVJQ9QN74DG

Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: mail
COUPON CODE: NWKV?R0TXSS4T?
Beste(r) Stefan,
Mis deze aanbieding niet! 10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899. Vul eenvoudig de code in aan het einde van uw bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:18

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hier ook nog twee kortingsbonnen van 10%:

10% korting $P5RWTZBR9WBT3 31-7-2011
10% korting 2?TG7HJQH9ZTW? 31-7-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyxnor
  • Laatst online: 26-08 07:11
Geen matches
Oowww besteld met 10% en 90 euries d'raf :)
Levertijdprognose rond 4 juli... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Geen matches
zyxnor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:08:
Levertijdprognose rond 4 juli... :(
Meestal leveren ze (veel) sneller dan ze beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Matched: dell
Ik zag dat ook alle geldige Dell Waardebonnnummers op Actiecodes.eu - Dell staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humor:
10% korting op alle Vostro laptops van min. 1100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyxnor
Trws @DS: Heb m'n keus voor 'n aanzienlijk deel gemaakt op jouw adviezen die ik op diverse plekken heb gelezen; je proeft dat er kennis van zaken achter zit - mijn dank daarvoor. Als jij voor elke bak die Dell dankzij jou verkoopt 'n tientje krijgt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ook met wat referal links (http://www1.euro.dell.com...1&l=nl&s=bsd&~section=001). Maar als ik dat doe word ik echt niet meer serieus genomen hier. Ik word al bijna elke week beschuldigd dat ik teveel dell's aanraad... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyxnor
Geen matches
Philflow schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:18:
[...]

Meestal leveren ze (veel) sneller dan ze beloven.
Bij bestelling van 'n nieuwe bak kan het nooit snel genoeg gaan, hè? De 'voorpret' heeft vaak al zolang geduurd.
Maar ach, geduld is 'n schone zaak, zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Laatst online: 16:02
Hoe vaak stuurt Dell ongeveer die nieuwsbrief rond eigenlijk?
Heb volgende maand een laptop nodig en overweeg bij dell te kopen. Als Dell me dan een bon van 10% stuurt is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinE
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:04
Vandaag per mail ontvangen, voor de liefhebber.

COUPON CODE: WGF94THG6RKB0R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvia
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-07 18:33
Voor de liefhebber die bovenstaande korting heeft misgelopen heb ik de volgende kortingscoupon (ook vandaag ontvangen):

10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899

COUPON CODE: WP2?J3243HF$91

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COUPON CODE: DVKXQRSX$$QF0K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COUPON CODE: B5P3HMZJR7$L3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Matched: korting, dell
zie net dat de 90 euro korting maar tot morgen geldig is. Heeft dell vaak zulke 'vaste' kortingen (dus kan ik het me permitteren te wachten) of kan ik maar beter deze korting gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Duesenberg J schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:40:
zie net dat de 90 euro korting maar tot morgen geldig is. Heeft dell vaak zulke 'vaste' kortingen (dus kan ik het me permitteren te wachten) of kan ik maar beter deze korting gebruiken?
Iedere week nieuwe kortingen, acties en prijzen. De aanbiedingen op dit moment zijn niet zo speciaal.

Wat Dell probeert is jou het gevoel te geven dat je snel moet bestellen want de acties lopen snel af. En zoals je ziet was het ze bijna gelukt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 21-06-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Geen matches
Philflow schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:43:
[...]
En zoals je ziet was het ze bijna gelukt ;)
Daarom vroeg ik het even aan de experts, maar had me al mentaal voorbereid om (als het moest) vanavond nog te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:11
10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899.

COUPON CODE: FQC$1P$T?HZHC3

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een waardebon voor mijn een XPS 17 laptop. Iemand er nog een over? Ik heb de 90 euro korting al te pakken

Alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebber:

10% korting op een Studio XPS Laptop vanaf €899.

COUPON CODE: JBQSP9HVDJ8RWQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:38
Het lukt mij niet om en de 10% codes hier te gebruiken voor aanschaf van een XPS 15 van ruim 1000 euro. Ik krijg alleen de "Profiteer van € 108.40 korting op geselecteerde Vostro-modellen" en gratis verzenden kortingen (allebei van de Dell site zelf en geldig t/m 30 juni). Weet iemand hoe ik hier ook de 10% korting bovenop kan krijgen? De prijs is nog steeds boven de 899 euro, dus de 10% codes zouden moeten werken? De site zegt echter dat mijn codes "vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen".

[ Voor 21% gewijzigd door RichieB op 23-06-2011 00:19 ]

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 18:43
Zijn er ook mensen die procentkortingsbonnen krijgen voor de zakelijke dell-site? Mijn oog is (na lang zoeken en nog veel langer sparen) gevallen op de precision m6600 waarbij de uiteindelijke configuratie pakweg 2500 euro (inc btw) kost dus 10% korting is in dit geval zeker niet verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
Voor zakelijke kortingsbonnen zie:
http://www.actiecode.nl/w...nl-zakelijk/kortingscodes

Overigens kost extra garantie voor bijvoorbeeld een latitude het dubbele van extra garantie voor een Vostro. Erg vreemd allemaal, dus als dat ook zo is met die precision dan zou ik Dell bellen om wat minder te betalen voor extra garantie.

Groeten Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
Iemand nog een xps waardebon voor 10 procent korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 20:29

TDB

tristan5555 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:49:
Iemand nog een xps waardebon voor 10 procent korting?
Niet 10%, wel 40/60/90 euro korting
http://www1.euro.dell.com...nding_pages/nl/voucher_lp

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tristan5555 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:36:
Voor zakelijke kortingsbonnen zie:
http://www.actiecode.nl/w...nl-zakelijk/kortingscodes

Overigens kost extra garantie voor bijvoorbeeld een latitude het dubbele van extra garantie voor een Vostro. Erg vreemd allemaal, dus als dat ook zo is met die precision dan zou ik Dell bellen om wat minder te betalen voor extra garantie.

Groeten Tristan
Natuurlijk kost extra garantie voor een bak van €2500 meer dan extra garantie voor een laptop van €500-700 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die doen het ook niet meer nu ineens weer wel. Je moet kunt ook die van http://www.actiecodes.eu/dell/dell-waardebon-voor-korting/ hebben.

LOL als je de 40 euro korting probeert toe te passen op bijvoorbeeld deze config van €799, dan werkt die niet omdat het exacte bedrag €798,99 is. :')

Darkstone, misschien nog iets om rekening mee te houden in je sheet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe kan ik daar precies rekening mee houden? Dit lijkt mij gewoon een mega bug op de site...

Gewoon de dvd met hulpbronnen erbij bestellen, of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:23:
Hoe kan ik daar precies rekening mee houden? Dit lijkt mij gewoon een mega bug op de site...
Het heeft gewoon met afronding te maken. Dell zelf gaat uit van prijzen ex. BTW, wat je op zich vaker ziet. Ze berekenen die prijzen aan de hand van richtprijzen incl. BTW. Om er vervolgens weer BTW bij op te tellen.

Als het mogelijk is, zou je in je sheet ook kunnen uitgaan van de niet afgeronde bedragen. En anders jammer dan, toch? Het was maar een idee, geen kritiek. :)
Gewoon de dvd met hulpbronnen erbij bestellen, of iets dergelijks.
Uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ahh op die manier. Ik zal even kijken of ik dat ook kan doorrekenen aangezien er een vaste set aan regels aan vast zit.

Als ik die config 2x aan mijn mandje toevoeg is de prijs overigens wel 799 8)7

Edit: nog weirder, dit gebeurt alleen bij configs die precies voldoen aan de minimale prijs van de waardebon :X

En ik zie dat er ook nog een bug zit in de verzendkosten die bij zo goed als alle configs gratis zijn... maar volgens mij kan ik dat onmogelijk zien met mijn huidige script.
Edit: sterker nog, je kan alleen in je mandje zien of er wel of geen verzendkosten bij zitten. Maar 1400 configs aan mijn mandje toevoegen gaat ook wat ver...

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:36:
Ahh op die manier. Ik zal even kijken of ik dat ook kan doorrekenen aangezien er een vaste set aan regels aan vast zit.

Als ik die config 2x aan mijn mandje toevoeg is de prijs overigens wel 799 8)7

Edit: nog weirder, dit gebeurt alleen bij configs die precies voldoen aan de minimale prijs van de waardebon :X

En ik zie dat er ook nog een bug zit in de verzendkosten die bij zo goed als alle configs gratis zijn... maar volgens mij kan ik dat onmogelijk zien met mijn huidige script.
Hmmm ja, het lijkt inderdaad wat ingewikkelder te zijn dan dat BTW-verhaal.

Ik dacht eerst dat het ongeveer zo zou werken: €799 / 1,19 = €671,4286. Naar beneden afgerond naar 671,42 en weer maal 1,19 geeft dit €798,99, hetgeen impliceert dat er altijd naar beneden wordt afgerond. Maar dat laatste is ook niet waar, want ik heb ook configs gezien die uitkomen op €xxx,01 incl BTW. Lekker vaag weer allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit niet het resultaat van een berekening, maar een bewuste omzeephelping van de kortingsbon... Bijvoorbeeld, als ik €5 toevoeg aan die config komt hij wel netjes op €704 uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:16:
Volgens mij is dit niet het resultaat van een berekening, maar een bewuste omzeephelping van de kortingsbon... Bijvoorbeeld, als ik €5 toevoeg aan die config komt hij wel netjes op €704 uit...
Het zou kunnen, maar dat lijkt me dan weer sterk. Want dan zouden ze gewoon die kortingsbon kunnen laten gelden bij een prijs > 799 ipv >= 799. Of >=800. Lijkt me een stuk minder werk dan vage truuks uithalen bij bepaalde configs.

En weet bijna zeker dat ook weleens een prijs van €xxx,01 gezien. Hoe verklaar je dat dan?

Volgens mij heeft het echt ergens iets met afronding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan5555
Geen matches
@Darkstone

Bij een Vostro van 800 kost de extra garantie de helft tov een Latitude van 900... Dus niet 2500. Dat had ik dan ook wel begrepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:33:
[...]

Het zou kunnen, maar dat lijkt me dan weer sterk. Want dan zouden ze gewoon die kortingsbon kunnen laten gelden bij een prijs > 799 ipv >= 799. Of >=800. Lijkt me een stuk minder werk dan vage truuks uithalen bij bepaalde configs.

En weet bijna zeker dat ook weleens een prijs van €xxx,01 gezien. Hoe verklaar je dat dan?

Volgens mij heeft het echt ergens iets met afronding te maken.
Sommige configs hebben een startprijs van €679.01 bijvoorbeeld. Dit is de eerste keer dat ik heb gezien dat de prijs in je mandje anders is dan de prijs op de normale config pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:38:
[...]

Sommige configs hebben een startprijs van €679.01 bijvoorbeeld. Dit is de eerste keer dat ik heb gezien dat de prijs in je mandje anders is dan de prijs op de normale config pagina.
Het was mij al eerder opgevallen, toen ik m'n eigen laptop bestelde. Maar ik zie nu pas dat het dus blijkbaar ook gevolgen kan hebben voor de kortingsbon.

Afijn, als ik jou was zou ik het maar laten, want dit is echt te vaag. En je sheet werkt al (nagenoeg) perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tristan5555 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:35:
@Darkstone

Bij een Vostro van 800 kost de extra garantie de helft tov een Latitude van 900... Dus niet 2500. Dat had ik dan ook wel begrepen...
Dells wegen zijn vaak ondoorgrondelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:38
henkpeters schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:35:
Zijn er ook mensen die procentkortingsbonnen krijgen voor de zakelijke dell-site?
Ik heb net Dell gebeld en verteld dat de 10% codes het niet doen, zonder duidelijke uitleg op de site (was prive korting voor een zakelijke bestelling gok ik). Na het verhaal aangehoord te hebben dat ze me dan echt niet kunnen helpen heb ik laten vallen dat ik dan wel een HP laptop ga kopen die wel ongeveer 10% goedkoper is. Toen gingen ze het toch maar even navragen en een paar uur later had ik een offerte in mijn mailbox met een prijs die 10% lager ligt. _/-\o_ Ze wilde wel de codes hebben, ik denk om te controleren dat ik niet zo maar met wat slap lullen 10% eraf probeer te krijgen. O-)

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
10% korting code: JKSW9WT6F1J?V1

Details:
10% korting op een Studio XPS Laptop. Minimale orderwaarde per systeem €899 exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere kortingen. Max. 5 systemen per klant [oftewel code kan maximaal 5x gebruikt worden]. Geldig t/m 31.07.11. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
offtopic:
Wacht nog steeds op die Dell XPS 14z... Hopelijk is dat het wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kortingscodes Vostro
10% korting op alle Vostro desktops boven EUR 599 ,-
Kortingscode: M1S3$NFQ189GTT Geldig van 23 juni t/m 1 juli

10% korting op alle Vostro laptops boven EUR 900,-
Kortingscode: 15QV$BXG260Q9X Geldig van 23 juni t/m 1 juli

10% korting op alle Optiplext orders
Kortingscode: GFJZK0KLM$JTT4 Geldig van 24 t/m 26 juni

10% korting op alle Latitude orders
Kortingscode: $WXCV$10?1XW0J Geldig van 24 t/m 26 juni

10% korting op een monitor boven EUR 229,-
Kortingscode: H88RRC18XL7JBJ Geldig van 23 juni t/m 8 juli

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Hoe zit dat eigenlijk: "niet geldig icm andere kortingen"
Een vrij standaard zinnetje, maar hoe kan dan de 40/60/90 euro korting dr boven op wél werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhahyrion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:02
Omdat ik hem toch niet meer ga gebruiken heb ik een 10% kortingscode in de aanbieding. Ik zie mezelf niet in staat om een XPS te kopen voor 31 juli.

COUPON CODE: QP7CF4GV?KXC2P

Veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankdj81
  • Laatst online: 09-09-2023
En nog één, vers van de pers

COUPON CODE:G8J6TXF57JT0TP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tech
  • Laatst online: 15-09 20:23
Zijn alle kortingscodes anoniem? Dat wil zeggen, kun je altijd zomaar een code gebruiken die Dell aan iemand anders gestuurd heeft? Of kunnen ze die code dan weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Geen matches
*snip* zie topic waarschuwing.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun28
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik heb een mailtje ontvangen van DELL met als onderwerp:
"Gratis verzending - laatste kans!"
In de mail zelf wordt vermeld dat de "gratis verzending op de laptops en desktops nog maar 1 week duurt (29 juni).
Het lijkt er dus op dat er volgende week nieuwe acties komen. Darkstone weet hier misschien (hopelijk) meer over te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet net zoveel als jullie, in tegenstelling tot wat sommigen van jullie schijnen denken werk ik niet bij dell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:18:
Ik weet net zoveel als jullie, in tegenstelling tot wat sommigen van jullie schijnen denken werk ik niet bij dell...
écht niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik ben druk bezig met mijn studie, nu ja, het is al bijna vakantie.

Ik zou niet eens bij dell willen werken, behalve misschien op een afdeling die software in elkaar zet, en dan niet van die achterlijke troep als dell stage UI...

Edit: ik realiseer me net dat dat soort software toch altijd in india word gemaakt. Geen carriere bij dell voor mij :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun28
Geen matches
Maar toch is het wel een leuke uitdaging om voordat de huidige actie afgelopen is, inzicht in de nieuwe te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe zou je dat voor elkaar kunnen krijgen? :?

En trouwens, ik schat de kans groot in dat je volgende week dezelfde aanbiedingen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun28
Geen matches
En toch kreeg ik voor het eerst een mail met de melding dat de gratis verzending optie de laatste week ingaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat klopt, als je op de site kijkt zie je dat ook, maar dat staat er dus al, ehh, bijna 5 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun28
Geen matches
Tja...ik wacht wel af. Het wordt ook wel een keer tijd dat ze de prijzen van de systemen weer verlagen (vind ik tenminste). Zijn al een paar maanden ongewijzigd (iig de XPS 17 2630QM van 849, 899 en de 3D FHD van 1099 euro, waarvan de twee laatstgenoemde mijn aandacht hebben), terwijl de concurrentie toch wel gezakt is. Ik heb nog geen haast, maar sla bij een sterke aanbieding wel toe. Even afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De prijs is idd gelijk gebleven. Als je niets te doen hebt kan je dat nog controleren ook:
http://dl.dropbox.com/u/18772348/2011.zip
mijn bekende crawlerscript houd ook een history bij. De eerste dateert van 21 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qim
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 19:50

Qim

Frankdj81 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:31:
En nog één, vers van de pers

COUPON CODE:G8J6TXF57JT0TP
Dankjewel voor de korting, werkte perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Geen matches
:( Net te laat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-08 10:04
Na de laatste paar pagina's door te hebben gegraven, kwam ik een bon tegen die nog werkte :+

Edit: inmiddels besteld, ik heb geen idee welke code het was, ik plakte er een hele boel gewoon in het vakje, en toen was het ineens: "10% korting " (zo rond Darkstone's post had ik beet, geloof ik, op pagina 45)

Totale korting -€ 462,40 :D (€90 + 10% + verzendkosten + "standaardkorting")

[ Voor 42% gewijzigd door theguyofdoom op 26-06-2011 14:26 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyxnor
Iets moois uitgezocht, TGOD?
Ik durfde na die 10% en 90 euries niet nog meer kortingscodes in te voeren :)
Had vóór het afronden van de internetbesteling nog even met Dell gebeld voor een verlicht keyboard - maar dat meisje deed erg moeilijk over het feit dat ik 2 kortingscodes wilde gebruiken :N in de donkere uurtjes dus maar een hoofd-ledlamp opzetten.
En nu maar aftellen: laptop = vandaag aan de pakketboer overgedragen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:09
Ik zal ook maar eens een code posten:

Ontvang een nog betere deal. € 40 extra online korting
Aanbieding geldig op alle Studio, Inspiron, & XPS systemen.
Minimale orderwaarde € 799 excl. verzendkosten.
Aanbieding geldig t/m 29.06.11
SX5M$4V99LZV98

Veel plezier!

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
zyxnor schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:43:
Iets moois uitgezocht, TGOD?
Ik durfde na die 10% en 90 euries niet nog meer kortingscodes in te voeren :)
Had vóór het afronden van de internetbesteling nog even met Dell gebeld voor een verlicht keyboard - maar dat meisje deed erg moeilijk over het feit dat ik 2 kortingscodes wilde gebruiken :N in de donkere uurtjes dus maar een hoofd-ledlamp opzetten.
Ik heb ook alleen 10% + 90 eurie ingevuld hoor, er stond alleen ergens nog "254 euro korting" bij de basisconfig.

Ik heb wél een verlicht toetsenbord, moet je
&vw=classic

in de URL stoppen.

Ben ~€1018 kwijt (incl laser muis - had ik nog niet, en moest iets hebben om het weer over 1099 te bumpen - is dus een stuk goedkoper). Straks nog Win7 +office+mcafee weigeren, en dan wordt het weer wat goedkoper. :9~ (Linux FTW).

Moet alleen nog wel betalen - ik kon mijn spaarrekening niet plunderen - Centraal Beheer ligt plat ofzo :(
Maar dit neigt al een beetje naar de levertijden, denk ik.
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/e5b44094427a5ef91af5aa50b8768643.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Geen matches
Dat terugvragen van het aankoopbedrag van W7 enzo gaat niet meer door tegenwoordig, zie het betreffende topic. Het lijkt er op dat alleen Asus nog meewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyxnor
Geen matches
theguyofdoom schreef op maandag 27 juni 2011 @ 00:52:
[...]

Ik heb wél een verlicht toetsenbord, moet je
&vw=classic

in de URL stoppen.

[afbeelding]
Redelijk gemiste kans ja - maar ik wilde bij een aanpassing van m'n bestelling het risico niet lopen dat die 10%-code niet meer bruikbaar zou zijn; en ik kon niet het geduld meer opbrengen om te wachten op een volgende post. Was begin dit jaar al ernstig aan het shoppen voor iets nieuws - maar toen kreeg je dat sata300-gelazer. Vandaar. Maar de pret zal er niet minder om zijn als-ie er eindelijk is (hopelijk nog deze week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

theguyofdoom schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:45:
[...]

Na de laatste paar pagina's door te hebben gegraven, kwam ik een bon tegen die nog werkte :+

Edit: inmiddels besteld, ik heb geen idee welke code het was, ik plakte er een hele boel gewoon in het vakje, en toen was het ineens: "10% korting " (zo rond Darkstone's post had ik beet, geloof ik, op pagina 45)

Totale korting -€ 462,40 :D (€90 + 10% + verzendkosten + "standaardkorting")
En besteld met twee kortingscodes! Totale korting 723,65 met dank aan Darkstone en theguyofdoom _/-\o_ (mooie namen overigens ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Laatst online: 00:09
TDB schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:58:
[...]

En besteld met twee kortingscodes! Totale korting 723,65 met dank aan Darkstone en theguyofdoom _/-\o_ (mooie namen overigens ;))
En wat heb je dan besteld?

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Base 2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz
Geheugen 8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 4.096] (I know, had beter extra geheugen los kunnen bijprikken)
Grafische kaart 3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart - 3D Capable
Harde schijf 1 TB, dubbele harde schijf, SATA (2 x 500 GB - 7.200 rpm)
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Optische stations dvd+/-rw (CD & DVD lezen en schrijven)
Service Standard Service - 1 year of Collect & Return 10 day coverage included with your PC
Extended Service 1 year of coverage included with your PC
Primary Battery 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)

LCD 17.3 FHD 3D WLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Beveiligingssoftware McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 36 maanden - Nederlands
Belkin Evo 17.3" Sleeve - Black/Red
Logitech M305 Cordless Mouse - Black
€ 1.199,33

Met dank aan het excel bestand van Darkstone, zelf kwam ik namelijjk veel hoger uit. Dat blijf ik het gekke van Dell vinden: er zijn heel veel wegen naar dezelfde configuratie maar er kan soms veel euro's tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyxnor
Geen matches
Tsja dan mag ik niet achterblijven:
17" HD 3D
SB2630
500GB
4GB
TV-kaartje
Intel 6230-kaartje
2 jaar nextday (dat 3e jaar geloof ik wel; als er dan iets kapotgaat kopen we wel 'n SandyBridge 3rd Gen op 4,6GHz :7 )

Oeh - krijg net mail dat-ie overmorgen wordt bezorgd, dus gauw nog ff een Momentus XT en 8GB bestellen!

Aan iedereen die op z'n bestelling wacht: alvast veel plezier gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:56:
Base 2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz
Geheugen 8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM \[2 x 4.096] (I know, had beter extra geheugen los kunnen bijprikken)
Grafische kaart 3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Grafische kaart - 3D Capable
Harde schijf 1 TB, dubbele harde schijf, SATA (2 x 500 GB - 7.200 rpm)
Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Optische stations dvd+/-rw (CD & DVD lezen en schrijven)
Service Standard Service - 1 year of Collect & Return 10 day coverage included with your PC
Extended Service 1 year of coverage included with your PC
Primary Battery 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)

LCD 17.3 FHD 3D WLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Beveiligingssoftware McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 36 maanden - Nederlands
Belkin Evo 17.3" Sleeve - Black/Red
Logitech M305 Cordless Mouse - Black
€ 1.199,33

Met dank aan het excel bestand van Darkstone, zelf kwam ik namelijjk veel hoger uit. Dat blijf ik het gekke van Dell vinden: er zijn heel veel wegen naar dezelfde configuratie maar er kan soms veel euro's tussen zitten.
:9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
Geen matches
COWBertha schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:21:
Dat terugvragen van het aankoopbedrag van W7 enzo gaat niet meer door tegenwoordig, zie het betreffende topic. Het lijkt er op dat alleen Asus nog meewerkt.
:'(
Het staat nog wel in hun algemene voorwaarden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
Geen matches
Tsja...

Ik bel anders de consuwijzer wel als ze moeilijk gaan doen - het staat tenslotte wel gewoon in de algemene voorwaarden.

[ Voor 7% gewijzigd door theguyofdoom op 27-06-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn betaling was geweigerd, dus ik moet mn Dell opnieuw bestellen.
De 10% kortingscode die ik gebruikte is niet meer geldig, heeft iemand evt. een 10% kortingscode voor mij? Ik zou het zonde vinden nu 100 euro meer te moeten betalen.....
PM of plaats hem in dit topic als iemand iets heeft.

Alvast heel veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
theguyofdoom schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:05:
[...]
Tsja...

Ik bel anders de ombudsman wel als ze moeilijk gaan doen, ik geloof dat hun uitspraken bindend zijn - het staat tenslotte wel gewoon in de algemene voorwaarden.
Het doet er niet eens toe dat het in de AV staat, aangezien een dergelijke regeling is opgenomen in de AV van windows. Deze is bindend voor de resellers van van dit OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
Geen matches
Precies: ze lappen gewoon de wet aan hun laars: die AV zijn bindend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:06:
Mn betaling was geweigerd, dus ik moet mn Dell opnieuw bestellen.
De 10% kortingscode die ik gebruikte is niet meer geldig, heeft iemand evt. een 10% kortingscode voor mij? Ik zou het zonde vinden nu 100 euro meer te moeten betalen.....
PM of plaats hem in dit topic als iemand iets heeft.

Alvast heel veel dank!
Probeer gewoon een aantal codes van een paar pagina's geleden. Ik kwam dankzij een tip zelf nog een 10% kortingscode tegen op pagina 45 van deze topic. Even proberen en je hebt vast en zeker beet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

TDB schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:08:
[...]

Probeer gewoon een aantal codes van een paar pagina's geleden. Ik kwam dankzij een tip zelf nog een 10% kortingscode tegen op pagina 45 van deze topic. Even proberen en je hebt vast en zeker beet.
Het topic heeft maar 24 pagina's.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
48 met de standaard instelling van 25 bladzijden per pagina.

Of je doet het met ?limit=25 achter de URL.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenm
  • Laatst online: 30-12-2024
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een 10% kortingscode.
Heeft iemand deze nog over?
Misschien een PM?

Alvast bedankt!

Heb het forum al doorgespit voor actieve codes, maar ben er geen 1 tegengekomen.
Allemaal weggesnaaid waarschijnlijk ^^

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:08:
[...]

Ik ben al druk geweest, heb een stuk of 20 codes ingevuld, allemaal gebruikt tot mijn spijt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 20:47
Geen matches
@Stormblade

Ik kreeg net een code! Ik zoek hem wel ff voor je op.

Heb ik helaas deletet....

[ Voor 20% gewijzigd door QuiCk01 op 27-06-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Dan houd ik mij aanbevolen voor de volgende. Ik heb inmiddels mijn keuzes gemaakt, nu heb ik alleen nog een 10% kortingscode nodig. Die van 90 euro vind ik wel op de site van dell zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 20:47
Ow ik vrees dat ik de kortingscode van 10% net heb verwijderd... Beetje stom.

Ik heb deze nog wel:

Ontvang een nog betere deal. € 40 extra online korting
Aanbieding geldig op alle Studio, Inspiron, & XPS systemen.
Minimale orderwaarde € 799 excl. verzendkosten.
Aanbieding geldig t/m 29.06.11

Gebruik deze code bij de kassa:
SX5M$4V99LZV98

Hij is helaas een stuk minder, maar misschien heeft iemand er toch wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 16:15
Hoi,

ben ook op zoek naar een 10% kortingscode. Iemand???

PM me anders.

Phoebe

[ Voor 10% gewijzigd door Phoebe op 27-06-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
Alstublieft, 10% korting.

HF8C8T7SGG1DCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diva-Sheep
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-10-2023
Hoihoi!

Ik heb nog vier waardebonnen voor 10% korting die ik toch niet gebruik. Kan er denk ik maar beter andere mensen blij mee maken :). Hier zijn ze:

?ZN3J81SWTFLBN
1Q905WB?H7R$B3
CXC6N?TF806V3?
RL0WMW1276Z2MX

Als het goed is doen ze het allemaal nog t/m 31 juli.

[ Voor 3% gewijzigd door Diva-Sheep op 28-06-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Geen matches
en wat doen ze?

BTW nog een vraag, hoe kun je ze eigenlijk krijgen? inschrijven voor een nieuwsbrief oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Geen matches
Gropah schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:59:
en wat doen ze?

BTW nog een vraag, hoe kun je ze eigenlijk krijgen? inschrijven voor een nieuwsbrief oid?
You've guessed it ;)

Er zijn wel 2 inschrijfmethodes: particulier / consumentenmarkt en zakelijk.
Wil je beide promoties ontvangen, moet je dus 2x inschrijven.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

10% korting op studio xps: 7X7Z$X53DPZJLK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:58
Diva-Sheep schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:45:
Hoihoi!

Ik heb nog vier waardebonnen voor 10% korting die ik toch niet gebruik. Kan er denk ik maar beter andere mensen blij mee maken :). Hier zijn ze:

?ZN3J81SWTFLBN
1Q905WB?H7R$B3
CXC6N?TF806V3?
RL0WMW1276Z2MX

Dankjewel hiervoor! Als ik zelf nog coupon codes toegestuurd krijg zal ik deze hier ook vermelden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diva-Sheep schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:45:
Hoihoi!

?ZN3J81SWTFLBN
1Q905WB?H7R$B3
CXC6N?TF806V3?
RL0WMW1276Z2MX

Zijn allemaal al een keertje gebruikt onderhand |:(
Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Info over hoe je de kortingscoupons gebruikt vind je hier.

Het is niet de bedoeling om het forum te gebruiken als een vraag & aanbod medium. Hier kun je kortingsbonnen vragen/aanbieden zonder enige verplichtingen. Zet hem in het vraag & aanbod deel van de website als je er iets voor terug wilt hebben.