Ik heb een Dual-Rad WC-setup ooit eens gehad en voor een jaar in gebruik gehad. Naast een CPU-block ook een block voor op m'n x1950Pro destijds. Lekker stil systeempje

Aangezien je met waterkoeling het e.a aan onderhoud hebt ben ik ermee gestopt. Ik denk het extreemste was een pelt/water combi op een videokaart. Ik heb ook een vapochill staan waar ik niets mee doe. Dat is wel jammer, aangezien ik mezelf een doorn in het oog steek omdat ik als enigste Lucht-koeler een Zalman 9500/9700 heb. Ik heb wel wat manieren om goed te kunnen koelen maar dat vereist goede weersomstandigheden en een takkeherrie aan fans
Ik denk dat als eerst de gewoon stock ga testen, kijken wat de score is , de juiste memorytimingen vinden en dergelijk. Het voordeel van mijn plank is is dat 550MHz DDR2 op 3/3/3/9 geen probleem is met mijn setje geheugen, ook een HTT van 340MHz is ook geen probleem, het nadeel is is dat ik een oudere chipset gebruik tov die van de biostar en daarmee al performance moet inleveren.
Maar ben van mening dat het wel goedkomt

3.4GHz op Air here we come
Edit: Een Wprime 32M is trouwens ook een leuke. Mijn Athlon X2 @ 2.6GHz doet 31sec.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 11-10-2008 01:38
]