Toon posts:

IPPEC GPS-206 Autoradio

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Verwijderd

Als ik een SD-card in de autoradio doe herkent de Ippec hem niet, hoe kan dat?

Beste Eisma,

Hallo en welkom op GoT :W

GoT is een discussieforum en geen vraag en antwoord-forum. Het is dus de bedoeling dat je wat meer inzet toont bij het plaatsen van een bericht. Zo is alleen de bovenstaande informatie geven niet genoeg. Denk hierbij aan andere informatie die nog van toepassing zou kunnen zijn: heb je problemen met alle SD-kaartjes of maar met één merk, bepaalde GB's van de kaartjes, etc.

Ook heb ik je post aangepast naar een beter te lezen versie door onder andere leestekens te plaatsen en spelfouten er uit te halen...

[ Voor 84% gewijzigd door FeaR op 11-11-2009 16:23 ]

Verwijderd

Goedemiddag allemaal

ik van een vriend van mij, een ippec gps206 overgekocht, er zat igo8 op en deed het perfect, maar was van 2008,(heb die 2008 niet meer gewist stom stom) nu heb ik die van 2009, maar nu start hij op en gaat direct naar het touchscreen caliberatie. Als ik alle 5 de punten gehad heb begint hij weer bij 1. Ik kom hier dus niet doorheen. Iemand enig idee hoe ik die caliberatie afsluit! en verder moet, ook als ik een ander sd-card er in doe bv met muziek herkent hij die ook niet meer.

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02 21:34
Ik heb hetzelfde gehad, tenmiste met die caliberatie. Maar weet eigenlijk niet meer precies hoe het nou opgelost is. Een vriend van me heeft als het goed is wat met de afstandsbediening gedaan. Ik kan dus niet precies zeggen hoe het moet, maar het zit hem ergens op de afstandsbediening

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

offtopic:
* GGS_206 dacht ff dat het over zijn autoradio ging 8)7

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Niemand die,mij hier over kan helpen???? :o

Verwijderd

Bumpje, Niet als jij meer info geeft over de SD kaart enzo.

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02 21:34
Heb je al een reset geprobeerd van je radio? Achter het afneembare paneeltje zit een resetknopje. En anders zoals ik al aangaf even met de afstandsbediening knoeien. Gewoon even alles proberen. Ook combinaties van knoppen misschien.
Pagina: 1 2 Laatste