Heej Cyrus-The-Virus en alle andere (hopelijk trotse) Ippec GPS-206 (ex-)bezitters!
Wat een toeval dat juist een Cyrus-The-Virus de radio al heeft die ik wil gaan aanschaffen. Zal wel in de nickname zitten
Maar goed, ik ben dus op internet aan het zoeken gegaan naar een vervanger van mijn Innovatek radiootje en kwam eigenlijk bij dit systeem uit. Heb vele andere radio's bekeken maar geen enkele is zo compleet qua functies als de Ippec GPS-206 (of vergis ik mij dan?).
Mocht er op dit forum overigens nog iemand zijn die er eentje te koop aan wil bieden, ik sta er voor open! Maar goed, even terug ontopic... Heb nog enkele kleine vraagjes over dit systeem die jullie wellicht kunnen beantwoorden:
* Kan ik mijn iPhone 3G op deze radio aansluiten en hem vervolgens besturen via de iPod controls? Ik heb wel een iPhone 3G AV-kabel om hem op de AV-input aan te sluiten maar dan mis ik de control functies neem ik aan...
* Zit er een losse mic. bij? Mijn ervaring met mijn Innovatek radio en mijn Parrot Rhythm & Blue is dat een microfoon een veel beter verstaanbare verbinding geeft dan zo'n ingebouwde mic op het radiofrontje.
* Wat zijn de mogelijkheden mbt telefoonboek e.d. in de radio (alleen nummerweergave of ook naam-koppeling zoals een Parrot autoradio bijvoorbeeld doorkrijgt (Bluetooth 2.0 ondersteunt naar mijn weten ook contact-informatie).
* Lees hierboven over slechte ervaringen met videoclips; heeft dat wellicht iets te maken met een te hoge bitrate waardoor de radio (slechts 400MHz uiteraard) oververhit is geraakt en is doorgebrand of iets dergelijks? Ik heb namelijk een aantal DVD's vol clips die ik in mijn nieuwe radio toch ook wel weer wil gaan gebruiken...
* Hoe is de bouwkwaliteit van het schermpje, blijft het scherm goed in en uitklappen na een paar maanden van gebruik of gaat het trillen (ietsje losser staan en resoneren met de auto). Mijn auto trilt namelijk boven de 140 km/h licht...
* Zijn er (mochten jullie dit toevallig weten) plannen bij Ippec om nieuwe versies uit te brengen waar ik wellicht beter even op kan wachten, en zo ja, komen deze ook weer op inkoopacties danwel samenkopen te staan (racertje?)?
* SDHC ondersteuning en zo ja, tot welke grootte?
* Wat zijn de mogelijkheden qua TV-ontvangst in NL precies? Kan deze radio nu wel of niet de DVB-T signalen ontvangen of is daar een aparte module voor nodig?
* Op de Ippec-site zie ik ondersteuning voor Dual Zone GPS staan. Hierboven lees ik echter dat dit niet mogelijk zou zijn. Is dit nu wel of niet aanwezig op de radio en zo ja, hoe werkt dit precies? Geven de voorste boxen alléén maar het geluid van de navigatie weer of zowel muziek als navigatie-geluid? Beetje jammer om de frontspeakers van muziek te ontzien lijkt me...
Graag even een reactie, alle response is welkom uiteraard.
[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 06-10-2008 03:44
. Reden: 4 extra questions ]