IPPEC GPS-206 Autoradio
Na een inkoopaktie ben ik in het bezit gekomen van deze autoradio. Gezien de, na mijn idee, beperkte informatie heb ik dit topic geopend. Problemen en oplossingen zou ik hier graag overzichtelijk willen bijhouden.
De radio:

Specs:
Autoradio onthoud de instellingen niet
Verwissel hierbij de rode en gele draden. Dit is makkelijk te doen door de zekeringhouder te openen en de draden los te halen. Verwissel hierbij ook de zekering (de zekering blijft dus aan de draad welke uit de auto komt).
Geen beeld tijdens afspelen film (Caution bericht)
Dit is een beveiliging van de radio. Door de roze draad (BRAKE) te verbinden met de aarde (GND) is dit probleem verholpen. De zwarte draad is een aarde-draad.
Waar dient het telefoon-knopje voor?
Voor het opnemen van de telefoon wanneer het LCS scherm dichtgeklapt is.
Ruis op radio
Zowel de fader (FAD) op +7 als de radio op Mono zetten hebben een positief effect. Het is echter niet helemaal verdwenen.
Openstaande problemen / vragen:
Lege accu
Na een tijdje geen gebruik van de auto te maken lijkt de accu uitgeput te raken. Gevolg radio?
Suistoon
In USB Modus is een suistoon te horen welke omhoog / omlaag gaat op het aantal toeren van de motor.
Na een inkoopaktie ben ik in het bezit gekomen van deze autoradio. Gezien de, na mijn idee, beperkte informatie heb ik dit topic geopend. Problemen en oplossingen zou ik hier graag overzichtelijk willen bijhouden.
De radio:

Specs:
- Detachable front panel
- 7" fully motorized touch wide Screen 16:9 high resulotion TFT LCD Monitor with DVD player.
- GPS navigation built-in
- Support IPOD mp3/mp4 player control
- Bluetooth function for mobile hands-free.
- DVB-T option
- USB port, AUX-IN audio input in front panel
- SD card-reader support MP4, DIVX JPEG, MP3 and WMA playback
- touch screen with Graphical User Interface
- 1 DIN ISO mounting size.
- Motorized adjustable LCD Viewing Angle for Up/Down
- DVD/VCD/MP3/CD/CD-R/CD-RW/MP3 /WMA/JPEG/MP4/ DIVX playback
- High quality mechanism with excellent mechanical anti-vibration and electronic shock protection.
- TV-tuner with PAL/NTSC/SECAM/AUTO video system.
- AM/FM tuner with 30 presets
- RDS system
- 4 X 50W maximum power output
- AV INPUT/OUTPUT
- Auto rear viewing function
- Mute at telephone calling
- Screen angle / Position Memory
- Picture adjustment (brightness, contrast, color, settings)
- Connect CCD camera
- Car reverse control radar input
- Optical Digital Audio output
- With slim Full Function Infra-Red Remote Controller
- GPS Dual zone function
Autoradio onthoud de instellingen niet
Verwissel hierbij de rode en gele draden. Dit is makkelijk te doen door de zekeringhouder te openen en de draden los te halen. Verwissel hierbij ook de zekering (de zekering blijft dus aan de draad welke uit de auto komt).
Geen beeld tijdens afspelen film (Caution bericht)
Dit is een beveiliging van de radio. Door de roze draad (BRAKE) te verbinden met de aarde (GND) is dit probleem verholpen. De zwarte draad is een aarde-draad.
Waar dient het telefoon-knopje voor?
Voor het opnemen van de telefoon wanneer het LCS scherm dichtgeklapt is.
Ruis op radio
Zowel de fader (FAD) op +7 als de radio op Mono zetten hebben een positief effect. Het is echter niet helemaal verdwenen.
Openstaande problemen / vragen:
Lege accu
Na een tijdje geen gebruik van de auto te maken lijkt de accu uitgeput te raken. Gevolg radio?
Suistoon
In USB Modus is een suistoon te horen welke omhoog / omlaag gaat op het aantal toeren van de motor.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 10:31 ]