Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Website is idd. weer weg.....iemand toevallig pics gesaved / screenshots gemaakt ? ikke dus :+

Het is toch erg he, jullie hebben vast de frontpage gezien. Was ik er net uit, definitief de Touch HD, komt ASUS met de Glaxy 7, een directe HD concurrent. Iets kleiner scherm, ook geen flits.
De vraag is hoe het zit met TV-out, 3.5" jack en de overige specs.

[ Voor 69% gewijzigd door Righteye op 15-09-2008 19:54 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Daar gaan we dan, de goeie website http://www.htc.com/www/product.aspx?id=64796 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:10

timovd

Voorsprong door techniek

Lees mijn reactie nog eens en dan met name de woorden voor het stukje dat je hebt geciteerd.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Jammer, ook die pagina is er niet

[ Voor 75% gewijzigd door m277755 op 15-09-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Op die website doen ook niet alle pagina's het en dus voor de zekerheid:

Deze stond nog open op mijn PC beneden 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/upload/htc/htcwebsite1_resize.jpg

De Product Tour pagina doet het niet :(

En deze dus nog wel.... Thank God for screenshots ! :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/upload/htc/htcwebsite2_resize.jpg

En hier de platen van de Photo Gallery

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/upload/htc/large1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/upload/htc/large2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/upload/htc/large3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/upload/htc/large4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/upload/htc/large5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/upload/htc/large6.jpg

:P

[ Voor 17% gewijzigd door Righteye op 15-09-2008 19:30 . Reden: Jaja...screenshots....zo dan...... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
RoD schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:20:
Inderdaad. Ik vind het juist een voordeel dat er MicroSD inkan. Je kunt je geheugen naar wens uitbreiden met meer geheugenkaartjes en daarnaast... 8GB voor zo'n 20 euro? Dat is een schijntje als je ziet wat je in totaal voor het apparaat betaalt. In de toekomst wordt het ook alleen nog maar groter en goedkoper. Uitbreidingsslots zijn een must, wat mij betreft.
Met als enige nadeel dat die supergoedkope kaartejs logischerwijs tergend traag zijn, en het dus een heel gedoe is die 8GB ook vol te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:13
146 gram iets zwaarder als de iphone die op 135 gram zit...maar oke die 10 gram zie ik door de vingers dit is echt een toptoestel. Ik heb nu een Touch Diamond, maar vind het schermpje toch echt te klein om er op te internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 06:38
Ik ben niet heel bang voor de snelheid/traagheid van dit toestel. HTC heeft de snelheid van de Diamond ook al erg verberterd. Dit toestel heeft natuurlijk meer pixels, maar als je de laatste filmpjes van de SE X1 xperia bekijkt dan is deze ook vrij snel, met dezelfde CPU en schermresolutie als de Touch HD.

Het lijkt erop dat de 4 knoppen onder het scherm ook een soort van 'touch' knopjes zijn. Op deze foto bestaan de 4 knopjes namenlijk uit één vlak:

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/upload/htc/large5.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door PcFer op 15-09-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nog een nieuwe PIC van de 'waardeloze' http://www.htchd.com website. :*)
Afbeeldingslocatie: http://htchd.com/img/news/touch2.jpg
Echt wel vet weinig knoppen man ! :+

[ Voor 15% gewijzigd door Righteye op 15-09-2008 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
http://www.htc.com/www/default.aspx Volgens mij staat nu alles erop van vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 20:45
M-AH schreef op maandag 15 september 2008 @ 09:11:
[...]

De snelheid?
De snelheid die de meeste internet providers op het moment bieden liggen nog erg laag. Het Iphone internet abbonoment is het eerst wat eindelijk een beetje snelheid te noemen is.

Vandaar het bijzonderen.
Overigens heeft Vodafone wel zijn snelheden al aanzienlijk verhoogt.
Dit vind ik echt onzin. Op mijn iPhone haal ik met goede ontvangst net 100kb/s. Met telfort heb ik 370kb/s gehaald gemiddeld, mijn vaders telefoon schiet met KPN tot de 500 zelfs. De snelheid van telfort vind ik echt om te huilen, die 100kb/s is niet vaak en google maps kan veel sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dusch, wie gaat er een mooie ts maken? Dat verdient dit toestel wel denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stylus is volledig weg?

op de foto's kan ik hem niet echt terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 06:38
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:16:
Stylus is volledig weg?

op de foto's kan ik hem niet echt terugvinden...
Ik zie de stylus wel zitten, op het zijaanzicht onderaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/09/large8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:33
PcFer schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:16:
Ik ben niet heel bang voor de snelheid/traagheid van dit toestel. HTC heeft de snelheid van de Diamond ook al erg verberterd. Dit toestel heeft natuurlijk meer pixels, maar als je de laatste filmpjes van de SE X1 xperia bekijkt dan is deze ook vrij snel, met dezelfde CPU en schermresolutie als de Touch HD.

Het lijkt erop dat de 4 knoppen onder het scherm ook een soort van 'touch' knopjes zijn. Op deze foto bestaan de 4 knopjes namenlijk uit één vlak:

[afbeelding]
dat staat ook bij specs:
Touch-sensitive front panel buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-09 15:12

Ottooo

Vuurvlieg

Availability
The HTC Touch HD will be available across major European carriers in Q4 2008 and be introduced in other global markets shortly following.
Goed nieuws, precies op tijd voor het einde van mijn huidige abo. Wel een heerlijk mooie telefoon dit zeg, hopelijk kunnen de prestaties het ook bijbenen.

[ Voor 13% gewijzigd door Ottooo op 15-09-2008 22:45 . Reden: Verkeerde quote ge-quote ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 11:58

Jack

MHz Matters

Als ik die specs zo zie, dan lijkt me dit een prima telefoontje!

In tegenstelling tot bijv. de Xperia heeft deze telefoon wel 'normale' GPS en een accelerometer. _/-\o_
PcFer schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:16:
De snelheid van de Xperia is, volgens Theunwired.net, met de laatste firmware aanzienlijk verbeterd, dus ik neem aan dat het met deze telefoon ook wel goed komt.
Alleen jammer dat er geen flitser/zaklampje opzit... Ja je moet wat te klagen hebben :P

[ Voor 38% gewijzigd door Jack op 15-09-2008 23:33 . Reden: linkje toegevoegd ]

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Jack schreef op maandag 15 september 2008 @ 23:28:
Als ik die specs zo zie, dan lijkt me dit een prima telefoontje!

In tegenstelling tot bijv. de Xperia heeft deze telefoon wel 'normale' GPS en een accelerometer. _/-\o_
Ben niet meer op de hoogte van alle vormen van GPS< maar wat is het verschil tussen de touch HD GPS en de experia GPS? (en hoe vergelijkt zich dat met de GPS in mijn HTC P3600?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Niets, ze hebben de zelfde chipset/proc (diamond/HD dus) :)

[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 16-09-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-09 16:23
DaannO schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:03:
Niets, ze hebben de zelfde chipset/proc :)
even een quote van een website:

The iPhone has an Inifineon/Globallocate Hammerhead v2 chipset, while the HTC Diamond uses the built-in Qualcomm gpsOne module of the MSM7500 platform and the Omnia likely also uses the gpsOne Qualcomm on an Intel/Marvel platform, no SiRFstarIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09 15:42
Mic2000 schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:03:
[...]

Dit vind ik echt onzin. Op mijn iPhone haal ik met goede ontvangst net 100kb/s. Met telfort heb ik 370kb/s gehaald gemiddeld, mijn vaders telefoon schiet met KPN tot de 500 zelfs. De snelheid van telfort vind ik echt om te huilen, die 100kb/s is niet vaak en google maps kan veel sneller!
Ik neem aan dat je 100KB bedoelt? of bedoel je echt 12KB? Ik haal op mijn iphone binnen(!) met 2 balkjes ontvangst 340KB/sec.

T-Mobile belooft 2Mbit en ik haal met relatief slechte ontvangst al 3Mbit
En het blijft gewoon zo dat dit het enige abbonement is waarbij je voor niet al te veel geld een zinvolle internetsnelheid krijgt.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 17:04

Dark Angel 58

Peace!!!

Is er een kans dat HTC Touch HD ook Windows Mobile 7 krijgt? Wanneer is Windows Mobile 7 klaar????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
vandevorst schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:36:
Ehm, mij lijkt het sterk dat AAP dit verzonnen heeft hoor, ze zullen vast wel een bron hebben.
Dat ze die niet noemen, tuurlijk! Ze willen natuurlijk ook de eerste blijven met dit soort nieuws!

Mij valt overigens op dat AAP vaak als eerste met zoiets komt, en vaak genoeg blijkt het te kloppen!
Volgens mij zaten we weer op het goede spoor ;) Ook over de witte diamond btw: http://www.theunwired.net...windows-mobile-smartphone 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
cheiron schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:39:
Toch maak ik mij wel een beetje zorgen om de snelheid van dat grote scherm in combinatie met dezelfde processor als in de Diamond.. die is nou niet belachelijk snel ofzo..
Ik denk dat we daar niet idioot bang voor hoeven te zijn, (no flame) maar de iPhone schijnt een 400 mhz te hebben en performend ook prima (ok is weliswaar een lagere resolutie) maar als htc zijn drivers gewoon voor elkaar heeft zou het naar mijn idee wel goed moeten komen. Ze hebben geleerd van hun fouten in het verleden vermoed ik. Btw, een pentium 2 van 300 mhz heeft toch ook geen moeite met deze resolutie? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind een advies prijs van 649 euro wel stevig voor de HTC HD. Ik hoop dat dit toestel icm een abbonement wat minder wordt.

Quote uit tweakers nieuws: '' "De kwaliteit van breedbeeldtelevisieschermen, breedbandinternet en hoogwaardige video zijn met de Touch HD nu ook allemaal mobiel binnen handbereik", zegt Mark Moons, directeur van HTC Benelux. De adviesprijs voor de HD is 649 euro. De Touch 3G krijgt een prijskaartje van 399 euro. ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 15:35
Ach, de Diamond is bij T-mobile ook voor 370 all-in te krijgen terwijl de goedkoopste in de pricewatch 460 oid is. Da's dan inclusief een abonnement van een jaar. Enige nadeel is dus dat je een jaar lang vast zit aan die simlock, of er max 80 euro tegenaan moet gooien om daar vanaf te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:30:
Ik vind een advies prijs van 649 euro wel stevig voor de HTC HD. Ik hoop dat dit toestel icm een abbonement wat minder wordt.

Quote uit tweakers nieuws: '' "De kwaliteit van breedbeeldtelevisieschermen, breedbandinternet en hoogwaardige video zijn met de Touch HD nu ook allemaal mobiel binnen handbereik", zegt Mark Moons, directeur van HTC Benelux. De adviesprijs voor de HD is 649 euro. De Touch 3G krijgt een prijskaartje van 399 euro. ''
Valt best mee imo, de Touch pro heeft een adviesprijs van €699 en kost nu met een 2 jarig abonnement van telfort €23,- per maand incl. 180min+sloom internet: €129,-. De Touch HD zal dus ongeveer deze prijs krijgen, waarschijnlijk zelfs nog iets goedkoper. :*)

Gelukkig is de Touch HD iets terughoudender qua design dan de Diamond, dat vond ik toch zo'n kerstboom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja misschien ga ik nog wel voor de touch 3G. Het lijkt mij dat die ongeveer dezelfde mogelijkheden als de touch hd heeft buiten dan een kleiner scherm en Accelerometer sensor. Klopt dit wat ik zeg?

OT: is er eigenlijk een topic over de touch 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

In de 3G zit ook een kleinere batterij (wat door het kleinere scherm echter minder uitmaakt), standaard geen microSD kaartje en hij heeft geen 3,5mm (jackplug) aansluiting voor oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
Wat ben ik blij dat ik me HTC touch pro afgelopen week nog niet kon bestellen. Dit is precies wat ik verwacht van een telefoon. Ik mis zoveel functies op de iphone die de HTC wel heeft. Deze HTC heeft zelfs de voordelen van de iphone een mooi groot scherm ipv priegelig scherm zoals de diamond. Kan niet wachtten op de video revieuws van dit toestel.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:56:
In de 3G zit ook een kleinere batterij (wat door het kleinere scherm echter minder uitmaakt), standaard geen microSD kaartje en hij heeft geen 3,5mm (jackplug) aansluiting voor oordopjes.
Dat is het dan toch hé?
Mmm dat word even twijfelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Dat lijtk het wel te zijn inderdaad, naast het andere uiterlijk natuurlijk. Wat dat betreft gaat mijn voorkeur duidelijk uit naar de HD. Maargoed, daar kun je pas echt wat over zeggen als je ze in je handen hebt gehad. Ik wacht dan ook zeker nog even totdat ze in de winkel liggen en ik ze heb kunnen vasthouden en bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 09:28
let er ook op dat de touch 3g geen "videokaart" heeft(of weer geen drivers) Er draait dus TouchFLO2d op(ja idd een aangepaste versie die minder zwaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ik ben inmiddels bezig met Het HTC Touch HD Topic op verzoek van Daanno op de vorige pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 13:11
Righteye schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:25:
Ik ben inmiddels bezig met Het HTC Touch HD Topic op verzoek van Daanno op de vorige pagina.
Hmm... jij ook al :D ik ook, heb jij dat met daanno overlegd, want ik heb nu zo goed als een hele TS klaarstaan :D.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:20:
let er ook op dat de touch 3g geen "videokaart" heeft(of weer geen drivers) Er draait dus TouchFLO2d op(ja idd een aangepaste versie die minder zwaar is)
Nu je het zegt, dat had ik even over het hoofd gezien :+
Dat is wel een zwaar verschil.

Allemaal wachten op de eerste reviews 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ehh...ik ook. :+

Ik was eerder met de aankondiging in dit topic ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
En hier verder HTC touch HD topic :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.