Aaahrr stress...
Updaten leek prima te gaan, maar nu faalde het installeren van een Device genaamd Phone USB Parent, en nu lijkt de updater te staken. Had ik toch maar FOTA gedaan.
Hij begint nu overnieuw, hoop dat het helpt. Laat nog wel even weten
[Edit]
Nadat hij restartte heb ik tevens even de Nokia tray afgesloten. Geen idee of het er mee te maken had, maar het werkte nu wel perfect.
Ga nu met de nieuwe firmware spelen
[Edit2]
Nieuwe zaken die mij opvallen:
- Op het normale standby scherm zijn 2 nieuwe regels verschenen, namelijk mijn email en "Install Internet Telephone". Ook is het Share Online logotje veranderd.
Ook gaat het scherm sneller op zwart dan eerst en het pad wordt sneller gelocked. - Menu: Nieuw logo voor Video Centre en rechtsonder valt mij Download! op om allerlei dingen te downloaden voor je foon, Logo van Music is een mapje zonder het muzieknootje er op, Search logo lijkt me ook wat veranderd te zijn.
- Application: Dictionary was mij nog niet eerder opgevallen. Lukt nu zo snel niet om de NL taal te downloaden omdat de Browser niet lijkt door te geven dat ik op Accept duw. Maar ik verwacht dat het installeren van de Dutch dictionary SIS wel lukt via mijn PC.
Verder werkt het tot nu toe prima. Zo eens uitzoeken wat dat Internet Telephone allemaal kan.
Ik sluit em aan via USB om op te laden, maar het laadbalkje laat niet zien dat-ie aan het opladen is.
Dat werkt hier wel gewoon. Nou houdt hij wel redelijk snel op met de melding dat de batterij vol is, maar dat kan kloppen want hij hing al even aan de USB kabel te laden voordat ik ging updaten.
Weet je trouwens zeker dat jouw update wel goed verlopen is? Want je meld wel erg veel problemen, zoals iconen die niet werken, etc. Daar lijkt me toch iets niet goed te zitten.
[
Voor 91% gewijzigd door
Ultraman op 16-05-2009 12:54
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.