Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:47
Geen matches
Weet je wel zeker dat je een nieuw toestel hebt gekregen? Mijn toestel heeft namelijk met die dingen geen probleem (filmpje kan ik niet testen, want die heb ik weggegooid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297621

Geen matches
Ja heb wel zeker een nieuw toestel gekregen, want heb de imei's gecheckt.
Vaag dit.. kijk het wel even een dag of 2 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
- Soms hangt hij niet op als ik in een gesprek hem dicht schuif ( optie is wel aan ja! )
Firmware wel geupdate? Want dat was afaik een van de bugs die in de recentste firmware is opgelost.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Geen matches
Firmware wel geupdate? Want dat was afaik een van de bugs die in de recentste firmware is opgelost.
Jep, versie: 11.047

Maar zullen deze problemen denk je opgelost kunnen worden als ik hem op stuur?
Iemand had het hier een keer over Dynafix, heeft daar iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
Raymond schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:38:
[..] Ik heb een barst in de behuizing (eigen schuld). Ik ben er mee naar een NSP in Zwolle gegaan, afgelopen dinsdag. Daar hebben ze een nieuwe behuizing voor me besteld. Vanmiddag ben ik gebeld dat die binnen is. Zaterdag ga ik er langs en dan bouwen ze ter plekke die behuizing om, terwijl ik er op wacht.
En gefixt :) Zelfs onder garantie, wat van mij niet had gehoeven :)

Ben ik ook weer van die krassen in het scherm af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Geen matches
hey ik heb een probleempje weet niet of andere hetzelfde hebben maar als ik een video wil opnemen en het licht aanvink duw dan op record dan gaat de dual led voor een secondje aan en dan trg uit heb dit met bijna alle instellingen geprobeerd heb hem gereset trg naar fabrieksinstellingen gedaan en gereupdate naar v11 maar tevergeefs is dit eigen aan v11? aangezien in fotomodus alles naar behoren werkt enkel bij video niet

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
Watte?

Hier heb je alvast wat leestekens: .... ,,,, ;;;;; ????? !!!!!

Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Geen matches
is dit niet eigen aan deze fw dan? moet ik hem binnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 17:43
Geen matches
Mafiatounes: kun je je post misschien herschrijven, met leestekens en dergelijke?

Eventueel heeft Raymond nog wel een paar op voorraad.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Geen matches
never mind laat maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 17:39
Geen matches
Ik heb dit toestel net ook besteld bij verlenging van mijn hi abbonement, ben erg benieuwd als het goed is komt ie morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanBV
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-12-2024
Matched: n85
Even een vraagje voor de heren en dames N85 bezitters, wat is de maximale downloadsnelheid die jullie halen met www.speedtest.nl
Graag vermelden met provider en type abonnement.

Ik zet nogal vraagtekens bij mijn 'HSDPA' abonnementje van Vodafone met een max snelheid van 140 KByte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198892

Hebben jullie er ook zo'n last van met dit weer dat het (oled)scherm totaal onleesbaar wordt buiten? In vergelijking tot andere toestellen is het scherm van de n85 echt onleesbaar met een beetje zon. Irriteer me er mateloos aan om telkens m'n hand boven het scherm te houden. Groot minpunt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
Geen last van.

Maar ben dan ook geen brildrager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
Hij is inderdaad slecht leesbaar in de zon, maar dat wist ik al voordat ik hem aanschafte.
Overigens is de leesbaarheid in zonlicht met veel mobiele telefoons een probleem. Dus een groot type-specifiek nadeel kun je het niet noemen.
Maar echt onleesbaar wordt hij hier niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Ultraman op 11-04-2009 02:13 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Geen matches
@ dasdj,
ik heb t 1 keer geprobeerd met 3G ontvangst en kwam op 45kBps down en 12 kBps Upload

Heb zelf nog geen last gehad van onleesbaarheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanBV
Geen matches
Ik heb gister even een Tmobile kaartje er in gedaan, en weer de speedtest gedaan, ik haalde een ongelovelijke snelheid van 3082 KByte/sec in vergelijk met vodafone: 140 KByte/sec...

Ik ga bellen naar dat *** vodafone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Geen matches
Eehm, dan zal ik met TMobile nog een keer testen en kijken of je niet op een WLAN zit.
Ik zie namelijk op de tmobile site dat een snelheid hebben van maximaal 1Mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250085

Geen matches
Telfort
download: 498.5 KByte/sec (=3988 kbps)
Upload: 148.5 KByte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanBV
@ Santo\

Ik ziet dan 100% niet op een wlan, dat staat uit, het toestel waar de tmobile sim uitkomt haalt af en toe (echt stand alone op het 3G netwerk) absurde snelheden van 9000 KByte/sec, dat is op een HTC Touch HD toestel.

Volgens mij gaat er iets grandioos mis met de N85 icm Vodafone. Want die snelheid die ik haal is niet meer als gewoon dubbele isdn snelheid, ofwel de 'oude' snelheid die mijn N73 ook haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298763

Matched: nokia, n85
Hallo,

ik heb een probleem met mijn n85.
Vaak als ik een smsje probeer te beantwoorden en hem wil verzenden komt er te staan --> Berichteditor: Al in gebruik. Ik moet dan het smsje opslaan in ontwerpen, om hem vervolgens te kunnen verzenden . .
Heb even google search gedaan en ook op de nokia pages gekeken maar niets gevonden. Iemand van hier een oplossing? Telefoon heb ik proberen te updaten maar geeft zelf aan dat die de laatste software heeft (heb hem nu een maand met abbo van Vodafeun)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
StephanBV schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:44:
Even een vraagje voor de heren en dames N85 bezitters, wat is de maximale downloadsnelheid die jullie halen met www.speedtest.nl
Graag vermelden met provider en type abonnement.

Ik zet nogal vraagtekens bij mijn 'HSDPA' abonnementje van Vodafone met een max snelheid van 140 KByte/sec
Kijk eens in Post hier je mobiele downloadsnelheid en [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?

Graag weer ontopic over de N85. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanBV
Okej, dat is duidelijk, dan maar de vraag: waarom is een Tmobile simkaart beduidend sneller (3082 KByte/sec) dan mijn Vodafone simkaart in mijn N85 (140 KByte/sec)?

Mijn abonnement bij voda is zorgeloos onbeperkt mobiel internet, en hun garanderen een snelheid van 3.6 MByte/sec (dus om en nabij de 3600 KByte/sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:18
StephanBV schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:43:
Okej, dat is duidelijk, dan maar de vraag: waarom is een Tmobile simkaart beduidend sneller (3082 KByte/sec) dan mijn Vodafone simkaart in mijn N85 (140 KByte/sec)?

Mijn abonnement bij voda is zorgeloos onbeperkt mobiel internet, en hun garanderen een snelheid van 3.6 MByte/sec (dus om en nabij de 3600 KByte/sec)
Zeer waarschijnlijk omdat je dichter bij een T-Mobile UMTS zendmast bent dan een Vodafone UMTS zendmast. Als je waarschijnlijk dichter bij de Vodafone mast gaat staan, zal Vodafone sneller moeten zijn. Ik haal wel eens 20 Mbps als ik speedtest.nl gebruik. Uiteraard is dat niet mogelijk, dat komt omdat de testdata die je download gevuld is met 010101010101 etc en dat is perfect te comprimeren. Vodafone comprimeert dat dan standaard voor je waardoor je op dergelijke snelheden komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

Geen matches
StephanBV schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:43:
Vodafone garandeert helemaal geen vaste snelheid, het is de maximum snelheid die je zou kunnen halen onder optimale omstandigheden.En die snelheid is 3,6Mb/s, zeker geen 3,6MB/s. Bit of Byte, Significant verschil. Voor de rest sluit ik me aan bij de vorige poster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ultraman schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 02:13:
Hij is inderdaad slecht leesbaar in de zon, maar dat wist ik al voordat ik hem aanschafte.
Overigens is de leesbaarheid in zonlicht met veel mobiele telefoons een probleem. Dus een groot type-specifiek nadeel kun je het niet noemen.
Maar echt onleesbaar wordt hij hier niet.
Zonder achtergrondverlichting (nadeel in vergelijking met LCD) is (AM)OLED inderdaad een ramp in direct zonlicht. Contrast is ook niet instelbaar op dit toestel, op de komende N86 is dit wél het geval.

Ik heb dit toestel in de winter aangeschaft en daardoor merk ik nu goed dat het een probleem is. Mijn "oude" N95 (met alle settings op max, dat wel) is prima af te lezen in direct zonlicht. Maar goed, de telefoon opnemen vereist gelukkig maar een een slide omhoog dus ik stoor me er niet echt aan. SMS-en en dergelijke doe ik toch niet wanneer ik lekker in het zonnetje zit. ;)

De N85 is in mijn ogen momenteel het fijnste en beste toestel wat Nokia te bieden heeft en ik hoop er nog heel lang plezier van te hebben.

edit: Excuses, ik had de editfunctie moeten gebruiken ipv 2 posts achter elkaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 300 op 14-04-2009 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
Anoniem: 300 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:06:
[...]

Zonder achtergrondverlichting (nadeel in vergelijking met LCD) is (AM)OLED inderdaad een ramp in direct zonlicht. Contrast is ook niet instelbaar op dit toestel, op de komende N86 is dit wél het geval.
Je kan wel de lichtsensor opschroeven, waardoor het scherm iets feller wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Matched: nokia
Voor degenen die Nokia Mail for Exchange gebruiken, er is sinds kort een update uit, versie 2.9.158 en die is hier te downloaden.

Belangrijkste verbetering: bestemmingen wordt nu ondersteund. Voor alle verbeteringen (hele lijst), klik hier.

Zeker de moeite waard om te updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273215

Geen matches
Sorry als ik het over het hoofd heb gezien, ik heb het geprobeerd te zoeken maar ik kon niks vinden.

Ik heb sinds kort dit toestel en vanaf vandaag is mijn abonnement omgezet. Ik probeer nu Gmail in te stellen, en dat lukt ook. Alleen vraag ik me af of er niet een optie mist. Ik kan alleen kiezen voor het automatisch ophalen van headers, maar ik wil graag ook het bericht zelf meteen ophalen. Het toestel lijkt een optie te geven terwijl er in het menuutje vervolgens maar één keuzemogelijkheid is. Klopt het dat je bij dit toestel alleen headers kunt downloaden? Of ligt dit aan Gmail?

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, ik kon er echt nergens iets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
Je kan proberen om de optie "alleen headers" op nee te zetten. Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat bedoel ik wel, maar ik zal even overtypen hoe het in mijn scherm staat.

De menuoptie heet: E-mail ophalen. Als ik die optie open, krijg ik een lijstje met bolletjes waar ik er dus eentje kan aanvinken zeg maar... maar, er staat maar 1 ding in het lijstje en dat is 'alleen headers'. Ik kan dus ook maar één ding kiezen om op te halen, maar ik vind het een beetje gek dat er dan een keuze voor is. Ik kan het ook niet uitzetten en ik kan er niks aan veranderen... dat lijkt me vreemd.

Edit: Dit zinnetje vond ik wel: "The client can download headers only or entire messages, and can be set to automatically check mail at a given interval." Die interval kan ik inderdaad instellen, maar ik kan dus niet de keuze maken tussen headers only & entire messages, ik kan echt alleen maar kiezen voor headers only. Deze zin kwam trouwens van een review van de N85.

Edit 2: E-mail retrieval — Define which parts of the email
are retrieved: Headers only, Size limit
(POP3), or Msgs. & attachs. (POP3).

Dit komt uit de handleiding. Betekent dat dat ik een pop3 mailbox moet hebben om het hele bericht te kunnen ophalen? Er staat nu IMAP4 (ofzoiets), maar ik heb geen idee wat dat is. Ik zal proberen of ik gmail ook via pop3 kan 'installeren', misschien dat de optie dan wel zichtbaar is. Maar volgens mij is het dan (omdat het POP3 is) weer niet mogelijk om berichten meteen te ontvangen :?

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 273215 op 14-04-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
Roxanne, volgens mij heb je de wizzard gebruikt voor het invoeren van je Gmail account. Dan haalt je toestel zelf alle settings op bij Gmail en stelt hij hem in als IMAP4. Bij mij werkte Gmail i.c.m. IMAP4 ook niet goed en heb het vervolgens zelf ingegeven i.p.v. automatische configuratie. De truuk is dan dat je een spelfout maakt in Gmail.com (dus bijvoorbeeld pietjepuk@gmeel.com), dan kan hij de settings natuurlijk nooit ophalen en dien je zelf alle settings in te vullen. Gebruik hier POP3, dan kun je alles instellen zoals je wilt en tenslotte wijzig je gmeel weer in gmail.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 15-04-2009 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 17:39
Even een aantal vragen. Kan er stof achter het scherm komen? dat is bij mijn oude 6320i nogal een probleem maar die kan ik nog makkelijk schoon maken bij de N85 kan het frontje er volgens mij niet zo makkelijk af?

En als ik mijn telefoon via internet bestel met een abbonement van kpn/vodafone/hi etc kan ik dan wel naar een nokia service point als er iets met mijn telefoon is? En waar zitten deze nokia service point, ik kan deze namelijk niet vinden op nokia.nl :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
whiplash1990 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 13:29:
En waar zitten deze nokia service point, ik kan deze namelijk niet vinden op nokia.nl :S
http://www.nokia.nl/A41199075

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
@whiplash1990
na 2 maanden heb ik stof achter mn scherm, dit zie k alleen als k hem in het licht hou...

Ja ook als je hem via internet hebt gekocht kan je langs bij een NSP.. Ze werken voor nokia niet voor een provider of iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
@Robertwebbe: Dankjewel! Ik ga dat eens proberen, ik had inderdaad de wizard gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Wie heeft er weleens met podcasts gewerkt op de N85?

Ik krijg het niet lekker werkend (downloaden van podcasts wil niet, bijvoorbeeld. En als ik een podcast afspeel, krijg ik geen extra info te zien, zoals ik die wel op de pc te zien krijg)

[ Voor 27% gewijzigd door Raymond op 16-04-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294603

Geen matches
ik begrijp niet wat i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294603

Sorry, dat ging fout..
Ik wilde graag weten(heb er weinig verstand van) of route 66 op de N85
gezet kan worden?. Klopt het dat er dan geen online verbinding met het internet hoeft te zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee hoe ik dit het best aankan pakken.
Bij voorbaat dank voor een antwoord/uitleg.
Mvg; SolAnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-04 17:02
Geen matches
Vinden jullie ook dat de d-pad heel moeilijk in te drukken is, soms druk ik perongeluk het zwarte knopje in, terwijl ik bijvoorbeeld naar boven of naar beneden wil navigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Raymond schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:56:
Wie heeft er weleens met podcasts gewerkt op de N85?

Ik krijg het niet lekker werkend (downloaden van podcasts wil niet, bijvoorbeeld. En als ik een podcast afspeel, krijg ik geen extra info te zien, zoals ik die wel op de pc te zien krijg)
Ik denk dat je blij mag zijn dat de muziek netjes wordt opgehaald, dat is de basis van een podcast.
De "aanvullende blijdschap" wordt nog niet ondersteund, wellicht in een volgende versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
eehmm, da's mijn punt: Het wordt niet opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
Raymond schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:18:
eehmm, da's mijn punt: Het wordt niet opgehaald.
Dan heb je denk ik een fout in de URL. Probeer deze dan eens:
http://www.radioveronica.nl/podcasts/top40hitdossier/top40hitdossier.xml#

[ Voor 4% gewijzigd door robertwebbe op 16-04-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
Ik heb zowel handmatige URL's als podcasts die je in het toestel zelf kan opvragen geprobeerd: hij download gewoon niet. Hij lijkt heel even te beginnen en kapt er dan mee. Ik heb het nog niet geprobeerd via een Wlan verbinding, alleen nog maar via umts, maar ik vind dat dat ook zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Geen matches
Ik heb gehoord dat je via een update de videocamera in breedbeeld kan laten opnemen, weet iemand daar iets over? Nu issie standaard 4:3 en dat ziet er niet uit op een plasma tv..

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
Raymond schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:25:
Ik heb zowel handmatige URL's als podcasts die je in het toestel zelf kan opvragen geprobeerd: hij download gewoon niet. Hij lijkt heel even te beginnen en kapt er dan mee. Ik heb het nog niet geprobeerd via een Wlan verbinding, alleen nog maar via umts, maar ik vind dat dat ook zou moeten werken.
Ik denk dat je dan een verbinding gebruikt waar een proxyserver tussen zit die de verbinding naar de server blokkeert of het betreffende contenttype blokkeert. Als je bij de betreffende verbinding even op Opties > Geavanceerde instellingen klikt en daar de proxyserver weghaalt en de proxypoort op 0 zet, dan is die weg. Nadeel is dan wel dat je niet meer op de operatorportal kunt komen maar ja, zoveel soeps is daar ook niet te vinden (t.o.v. het open internet). Je kunt je verbinding ook kopieeren zodat je 1 met proxy hebt en 1 zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
Via de wlan verbinding lukt het me nu wel. Ik zal eens kijken hoe het zit met proxy-instellingen voor de umts verbindingen die ik heb. Ik zou nl. zweren dat ik de proxy voor mijn gewone (niet-streaming) internetverbinding had uitgeschakeld.

Proxy deed inderdaad de truuk. Wel jammer dat dat weer zo lastig moet. Maargoed, nu kan ik ook weer op een slakkegangetje de podcasts binnenhalen.

Is er ook nog een mogelijkheid dat de telefoon uit zichzelf de nieuwe podcasts binnenhaalt, of moet je dat altijd handmatig initiëren?

[ Voor 37% gewijzigd door Raymond op 17-04-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy_R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2012
Geen matches
Als ik een verbinding heb met mijn Wlan dan kan ik niet op internet.
Er komt altijd 'geen reactie van gateway'.
Ligt dat aan een fout in de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
Davy_R schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:22:
Als ik een verbinding heb met mijn Wlan dan kan ik niet op internet.
Er komt altijd 'geen reactie van gateway'.
Ligt dat aan een fout in de instellingen?
Het zou gewoon moeten lukken. Als ik jou was zou ik hem verwijderen en opnieuw aanmaken. Probeer het dan eens vanuit de bestemming Internet (zodat die ook herkent wordt als internet bestemming) en vervolgens klik je in het menu bestemmingen op Als standaard instellen en daar kies je internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
emreorhan schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:56:
Vinden jullie ook dat de d-pad heel moeilijk in te drukken is, soms druk ik perongeluk het zwarte knopje in, terwijl ik bijvoorbeeld naar boven of naar beneden wil navigeren
Ja, dat "probleem" heb ik gedeeltelijk ook. Maar dan alleen de onderste. Links, rechts en naar boven zijn wel soepel. Ik heb inmiddels wat eelt op m'n duim ervan gekregen, maar ik merk wel dat het zolangzamerhand wat minder stug gaat worden dus ik vind het prima zo.
Anoniem: 294603 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:36:
Klopt het dat er dan geen online verbinding met het internet hoeft te zijn.
Dat hoeft met de reguliere GPS-applicaties sowieso niet. Route66, McGuider hebben dat bijvoorbeeld niet nodig. A(ssisted)-GPS gebruikt dat wel, maar alleen om een veel snellere eerste fix te krijgen. Dat kost ongeveer 8KB data per fix, maar echt nodig is het niet. Met andere woorden: Het is niet nodig om te navigeren, handig is het wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 300 op 20-04-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291978

Geen matches
GG85 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:43:
Dat JoikuSpot is echt ideaal, jammer dat je geen wachtwoord kunt instellen maar dit werkt ook wel :P.

No een laatste vraagje, kun je de text-to-speach nog ergens anders voor gebruiken dan voor dat progje om je smsjes mee voor te lezen? Vind dat nu niet echt een toegevoegde waarde maar de text-to-speach werkt wel mooi als je een nederlandse stem installeerd.
waar of hoe kan ik de nederlandse stem installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
hallo mensen hebben jullie soms een beetje gekraak als je iemand aan de lijn hebt? ik krijg het opgelost als ik met de volumregeling aan het spelen ben. Soms heb ik een irritante gekraak BAH . is mijn luidsprekertje kapot of zo? Ik denk dat wanneer je een mp3 afspeel niet het geluid uit het zelfde boxje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
potver zeg, ik nam net een video op en wanneer ik met mijn telefoon bewoog bleef het beeld haken / hangen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Geen matches
Anoniem: 291978 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:45:
potver zeg, ik nam net een video op en wanneer ik met mijn telefoon bewoog bleef het beeld haken / hangen:(
probeer je geheugenkaart te formateren. En neem nog een video op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 08:36

GG85

.......

Geen matches
Anoniem: 291978 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:25:
[...]

waar of hoe kan ik de nederlandse stem installeren?
Je gaat naar Spraak en dan Opties->Talen downloaden :D.

Bij mij kunnen java applicatie zoals Hyves en NS Reisplanner geen vrbinding maken met internet, iemand enig idee? Ze starten wel maar daarna niks meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axelotl|IA
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-07-2015
Geen matches
Anoniem: 291978 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:29:
hallo mensen hebben jullie soms een beetje gekraak als je iemand aan de lijn hebt? ik krijg het opgelost als ik met de volumregeling aan het spelen ben. Soms heb ik een irritante gekraak BAH . is mijn luidsprekertje kapot of zo? Ik denk dat wanneer je een mp3 afspeel niet het geluid uit het zelfde boxje komt.
Ik heb hetzelfde, het lijkt op een bepaalde voorversterking die dus te sterk is. Weet iemand of je dat ergens aan kan passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
GG85 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:02:
[...]
Bij mij kunnen java applicatie zoals Hyves en NS Reisplanner geen vrbinding maken met internet, iemand enig idee? Ze starten wel maar daarna niks meer
Hier de oplossing:
Menu > Toepassingen > Toepassingsbeheer > Geïnstalleerde toepassingen
Ga naar de applicatie (bijv. NS Reisplanner)
Opties > Instellingen
Toegangspunt > kies hier je GPRS toegangspunt

Helaas werken deze applicaties nog niet met de bestemmingen. Ik heb het probleem inmiddels gerapporteerd aan de makers (in dit geval hetzelfde bedrijf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Geen matches
Is de batterijklep bij jullie ook losjes. Als ik wil schuiven dan wiebelt hij steeds:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-04 08:33
Geen matches
emreorhan schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:12:
Is de batterijklep bij jullie ook losjes. Als ik wil schuiven dan wiebelt hij steeds:S
Yes dat heb ik ook, zelfs mn batterij zat los :? Heb dit moeten oplossen door een stukje papier tussen de batterij en de tel. te stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
emreorhan schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:59:
[...]

probeer je geheugenkaart te formateren. En neem nog een video op.
opgelost door me telefoon opnieuw te starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
emreorhan schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:12:
jeps die zit bij iedereen een beetje los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
dat gekraak heb ik nog steeds niet kunnen oplossen, echt vervelend is dat. Ik ga met de volume knop omhoog en omlaag om dit te fixxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
Anoniem: 291978 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:02:
[...]

Nope, zit gewoon prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Geen matches
Raymond schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:04:
[...]

Nope, zit gewoon prima bij mij.
echt vervelend dat gekraak van het batterijklepje. Ik krijg een crystal case binnen, misschien dat dat het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
_Christiaan_ schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:21:
[...]

Die app is vet :) Kan ik meteen foto's plaatsen van een N85 na een paar maanden voorzichtig, maar redelijk intensief gebruik. (alle foto's klikbaar). Zoals je ziet heb ik al een scheurtje recht onder de navigatiepad. Deze is normaal niet zo zichtbaar, maar wel als je hem schuin onder het licht houdt. Ik weet niet hoe het komt. Misschien omdat ik hem een keer heb laten vallen, of omdat ik hem al vaak dicht heb geschoven door het toestel rechtop op tafel te houden, en dan in te sliden (gaat gepaard met een harde 'tok' :P )

Tevens zit hij, als je beter kijkt, aardig onder de krasjes. Of je hiermee kan leven verschilt van persoon tot persoon; ik kan er persoonlijk goed mee leven, aangezien de krasjes niet erg zichtbaar zijn. En het is en blijft een gebruiksvoorwerp, en dat geldt helemaal voor een telefoon: zit _altijd_ in m'n zak. En ik haal hem er elke dag ook weer vaak uit. Ik neem ook niet de moeite om hem in een hoesje oid te doen, dat is mij teveel geklungel.

alle foto's klikbaar voor hoge resolutie
[afbeelding]
hoe krijg je de klok zo groot? (zie afbeelding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
emreorhan schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:35:
hoe krijg je de klok zo groot? (zie afbeelding)
LargeTime

[ Voor 27% gewijzigd door robertwebbe op 28-04-2009 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Geen matches
Anoniem: 291978 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:02:
[...]

Bij mij niet hoor.. en heb het toestel al vanaf 1 april... Z..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Geen matches
dkawa schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:46:
[...]

Bij mij niet hoor.. en heb het toestel al vanaf 1 april... Z..
Dan heb je geluk :D (is echt heel irritant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 12:44
Geen matches
Heeft iemand hier ook problemen met toetsen die per ongeluk worden ingedrukt in de broekzak?

Ik heb al ongemerkt mensen gebeld, mensen uit het adresboek gewist, foto's gemaakt, en zelfs bijna een foto naar een contact gesmst

hoe het kan weet ik niet, soms blijkt ie wel ingeklapt, maar niet op toetsblok te staan, ik heb wel ingesteld dat de standaardactie voor dichtschuiven is dat hij hem vergrendeld, maar toch gebeurt dit niet altijd

bestaat er een programma die hem altijd locked wanneer je hem dichtschuift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
"vroeger" had ik netmonitor aan staan op mijn Nokia 6210, weet iemand of er een Symbian programma is wat dit ook doet, dus laten zien met welke cell te verbonden bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdemYegin
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-12-2024
Geen matches
plakbandrol schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:32:
Heeft iemand hier ook problemen met toetsen die per ongeluk worden ingedrukt in de broekzak?

Ik heb al ongemerkt mensen gebeld, mensen uit het adresboek gewist, foto's gemaakt, en zelfs bijna een foto naar een contact gesmst

hoe het kan weet ik niet, soms blijkt ie wel ingeklapt, maar niet op toetsblok te staan, ik heb wel ingesteld dat de standaardactie voor dichtschuiven is dat hij hem vergrendeld, maar toch gebeurt dit niet altijd

bestaat er een programma die hem altijd locked wanneer je hem dichtschuift?
Ik heb dit ook zeer vaak, soms word er ook een contact gewist in mn broekzak.. heel irritant is dit!

Het komt volgens mij door de toetsenvergrendeling knop aan de zijkant, in je broekzak beweegt die op en neer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 12:44
Sir Fuxalot schreef op zondag 03 mei 2009 @ 20:31:
[...]

Ik heb dit ook zeer vaak, soms word er ook een contact gewist in mn broekzak.. heel irritant is dit!

Het komt volgens mij door de toetsenvergrendeling knop aan de zijkant, in je broekzak beweegt die op en neer..
ik heb een kennis met een n85 en die heeft er ook last van.. moet toch wel een programma of instelling voor zijn om die toets uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Geen matches
hoe zet ik de geluiden aan bij het open en dichtschuiven van de telefoon? (ik zag dat iemand op internet dit namelijk had ingesteld)

Ik heb het nergens kunnen vinden.

Gevonden!

[ Voor 5% gewijzigd door JaxTeller op 04-05-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Geen matches
emreorhan schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:19:
hoe zet ik de geluiden aan bij het open en dichtschuiven van de telefoon? (ik zag dat iemand op internet dit namelijk had ingesteld)

Gevonden!
Tell me pls ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
emreorhan schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:19:

Gevonden!
Ik ben ook wel geinteresseerd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195831

Ik heb mijn n-85 al sinds 13-11-08 en ben er zeer ontevreden over.

De toetsenbord kraakt bij mij wanneer ik een toets indruk, de slide had speling, wanneer ik een video opneem blijft na 3 sec. filmen me beeld hangen en vorige week is mijn scherm kapot terwijl die in een case in me zak zat.

Ik heb hem al opgestuurd naar nokia, 2 nokia carepoints kon niks doen. Slide is al beter geworden de rest is zelfde gebleven. Heb naar nokia gemaild toen dat niks was veranderd krijg een mailtje terug dat ik naar nokia care point moet gaan. En daarna mail ik terug dat ik al was geweest, kreeg ik niks meer te horen.

Scherm laat ik nou ook repareren voor €80,-

Waar ik echt mee zit, is het filmen. Ik heb van alles geprobeerd, kaart geformateerd, kwaliteit 2x omlaag brengen maar zonder resultaat. Wanneer komt er een update? Of wat kan ik nog meer gaan doen?

mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 08:05

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 195831 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:12:
Ik heb mijn n-85 al sinds 13-11-08 en ben er zeer ontevreden over.

De toetsenbord kraakt bij mij wanneer ik een toets indruk, de slide had speling, wanneer ik een video opneem blijft na 3 sec. filmen me beeld hangen en vorige week is mijn scherm kapot terwijl die in een case in me zak zat.

Ik heb hem al opgestuurd naar nokia, 2 nokia carepoints kon niks doen. Slide is al beter geworden de rest is zelfde gebleven. Heb naar nokia gemaild toen dat niks was veranderd krijg een mailtje terug dat ik naar nokia care point moet gaan. En daarna mail ik terug dat ik al was geweest, kreeg ik niks meer te horen.

Scherm laat ik nou ook repareren voor €80,-

Waar ik echt mee zit, is het filmen. Ik heb van alles geprobeerd, kaart geformateerd, kwaliteit 2x omlaag brengen maar zonder resultaat. Wanneer komt er een update? Of wat kan ik nog meer gaan doen?

mvg.
Het haperen van het beeld heb ik ook last van. Heb de kaart opnieuw geformatteerd (zowel op de telefoon als via de PC een keer geprobeerd), maar dit gaf geen resultaat.
Kwaliteit omlaag schroeven ga ik niet aan beginnen. Dan film ik maar helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben zeer ontevreden erover. Heb nokia ook gemaild: Ik heb hier een nokia n-85 met videokwaliteiten van niks. Ik kan de camera niet eens fatsoenlijk gebruiken. Jullie hebben een optie op de telefoon zitten, die ik niet eens kan gebruiken maar wel voor heb betaald.

Ik heb sinds november nog niet eens 1 keer kunnen filmen, omdat ik dit zwaar irritant vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind het filmem ook irritant. wanneer ik beweeg dan begint het al te haperen

NOKIAA KOM OP MET JE UPDATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POTVER ZEG :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Volgens mij kan 2.0 nu any day gereleased worden. Mijn contact bij Nokia bevestigde half april dat versie 2.0 eind derde week van april klaar zou zijn. Dan duurt het vervolgens nog een aantal dagen voordat die beschikbaar voor download is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
robertwebbe; als dat zo is, ben ik er als eerste bij. Wel bedankt voor de info, dit doet me wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301253

Hoi,

Ik ben van plan om de nokia 85 te kopen, maar ik lees hier zoveel problemen met deze telefoon. Kunnen deze problemen met de software upgrades opgelost worden of is het gewoon een mobiel met veel mankementen? En welke telefoon zou een goed alternatief zijn?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Anoniem: 301253 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 00:50:
Ik ben van plan om de nokia 85 te kopen, maar ik lees hier zoveel problemen met deze telefoon. Kunnen deze problemen met de software upgrades opgelost worden of is het gewoon een mobiel met veel mankementen? En welke telefoon zou een goed alternatief zijn?
Ieder technisch apparaat heeft nog zo zijn kinderzieketes op het moment dat het op de markt komt. Het ligt hem aan de snelheid van de fabrikant hoe snel ze met updates hier voor komen om het op te lossen. Op fora zoals tweakers worden alleen problemen besproken waardoor het op het eerste gezicht lijkt dat er veel problemen zijn. De N85 vind ik een van de beste en fijnste mobiele telefoons die er op dit moment op de markt zijn en ik ben er zeer tevreden mee, Er zitten nu nog wel wat puntjes die nog opgelost moeten worden maar we verwachten zeer binnenkort een nieuwe softwarerelease. Je kunt deze zelf heel eenvoudig op je telefoon zetten via *#0000# > Opties > Checken op updates en dan de aanwijzigen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Anoniem: 300 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:14:
[...]

Ik ben ook wel geinteresseerd eigenlijk.
Ga naar Menu/Instrumenten/Instellingen/Algemeen/Persoonlijk/Thema's/Audiothema's.

Hier kan je dan uit 4 mogenlijkheden kiezen, standaard is ingesteld op Nokia (geen geluiden bij open en dichtschuiven, bij de andere 3 mogelijkheden wel. Ik hoop dat dit helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Ga naar Menu/Instrumenten/Instellingen/Algemeen/Persoonlijk/Thema's/Audiothema's.

Hier kan je dan uit 4 mogenlijkheden kiezen, standaard is ingesteld op Nokia (geen geluiden bij open en dichtschuiven, bij de andere 3 mogelijkheden wel. Ik hoop dat dit helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-04 15:48

_Christiaan_

Master of SOG

robertwebbe schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:55:
Volgens mij kan 2.0 nu any day gereleased worden. Mijn contact bij Nokia bevestigde half april dat versie 2.0 eind derde week van april klaar zou zijn. Dan duurt het vervolgens nog een aantal dagen voordat die beschikbaar voor download is.
Werd hoog tijd. Er zijn mijns inziens teveel software problemen met Nokia. Ik noem uitdrukkelijk Nokia en niet de N85, omdat het niet alleen de N85 betreft.

Waar heb ik weleens last van:
-Batterij soms heel snel op
-Volumeknop aan de zijkant werkt vaker niet dan wel
-Tobo verlichting staat vaak gewoon uit, ook als het donker is
-Heeeeel soms reset mijn toestel tijdens activiteiten als bellen of internetten
-Pas geleden trilde het ding niet meer en hij maakte ook geen geluid. M.a.w. je moest constant naar je telefoon kijken of je werd opgebeld. Dit soort gare dingen heb ik vaak nadat hij is aangesloten geweest via USB op m'n laptop.

De snelheid is wel in orde. Van haperende filmpjes heb ik ook geen last meer. Geen idee hoe het komt.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301334

Beste Robert Webbe,
Ik heb net de nokia n85 in combinatie met kpn flexibel aangeschaft. Het lukt nu echter niet te chatten met de windows live applicatie.
Het programmaatje start wel op maar daarna komen de berichten die ik verstuur en ontvang niet aan. Weet jij mischien een oplossing? Ik heb alle klantenservices die ik kan bedenken gebeld maar ik kom er niet uit.

Arno Bruinsma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Geen matches
_Christiaan_ schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:51:
[...]
Waar heb ik weleens last van:
-Batterij soms heel snel op
-Volumeknop aan de zijkant werkt vaker niet dan wel
-Tobo verlichting staat vaak gewoon uit, ook als het donker is
-Heeeeel soms reset mijn toestel tijdens activiteiten als bellen of internetten
-Pas geleden trilde het ding niet meer en hij maakte ook geen geluid. M.a.w. je moest constant naar je telefoon kijken of je werd opgebeld. Dit soort gare dingen heb ik vaak nadat hij is aangesloten geweest via USB op m'n laptop.

De snelheid is wel in orde. Van haperende filmpjes heb ik ook geen last meer. Geen idee hoe het komt.
Ik heb precies tzelfde als jouw!
De volume knop aan de zijkant doet t de laatste dagen vet kut! Voor de rest lopen de toepassingen allemaal niet even soepel, filmpjes en fotos vind ik echt geweldig van deze mobiel!
Nog een paar nadelen:
de linksboven en rechtboven toetsen kraken bij mij en het schermpje wiebelt nogsteeds... :'(
Als ik naar een NSP zou gaan, wat kunnen ze van deze problemen oplossen?

En over versie 2.0,
Wat kunnen we verwachten?
Alleen interne fixes, of zal er aan de interface ook iets verandert worden?
Soms heb ik wel dat ik iets meer wil te zeggen hebben hoe de mobiel zich gedraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Vandaag is voor de N96 de 2.0 update gereleased, daarin zaten veel bugfixes en updates (zie meuktracker en N96 forum voor meer info). Ik verwacht voor de N85 eigenlijk een zelfde ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233696

Ik heb een nokia N85, maar mijn leverancier heeft me een duitse versie verkocht! Zitten er verschillen in de software tussen een nederlandse en een duitse versie? behalve dan dat de proefperiode voor de nokia maps alleen in duitsland en oosternrijk geldig is?
en hoe krijg ik er anders nederlandse software op? nee niet de taal want die heb ik al kunnen omzetten.

Ook vraag ik me af of er al mensen zijn die met een vodafone abbo met onbeperkt internet al kunnen internetten op de laptop via de pc suite. ik kan die instellingen nergens vinden.
thnx gijmpie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103168

Wellicht een stomme vraag (aangezien vrij weinig mensen het gebruiken), maar is er iemand die de spraaklabels (opdrachtprompt) bij de N85 aan de praat heeft gekregen.
Ik kan ze nergens zelf toewijzen, terwijl hij de naam van de beller wel automatisch uit kan spreken. Bij mijn oude E serie waren de spraaklabels al wel meteen actief..

Hopelijk weet iemand een antwoord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220930

Geen matches
..

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 220930 op 19-06-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Geen matches
Dat heb ik al vanaf het begin dat ik hem heb. Beetje jammer ja.

edit: dat met die trilstand dus. De lenscover is bij mij wel solide.

[ Voor 36% gewijzigd door _Christiaan_ op 07-05-2009 23:12 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Anoniem: 220930 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:33:
Ik heb sinds vandaag een N85. Nu zit er een lichte speling op de slider dus wanneer het trilalarm afgaat in dichtgeschoven stand maakt hij een vrij hard (niet normaal) geluid. Je hoort de delen tegen elkaar aan trillen zeg maar. Wanneer de telefoon open geschoven is heb ik hier geen last van. Ook zit er een lichte speling op de lenscover. Als je er op tikt voel je de speling en hoor je hem tikken. Hebben meer mensen hier last van?
ja ik heb ook last van de speling en lenscover, maar is niet echt irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanBV
Geen matches
Anoniem: 233696 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:49:
Ook vraag ik me af of er al mensen zijn die met een vodafone abbo met onbeperkt internet al kunnen internetten op de laptop via de pc suite. ik kan die instellingen nergens vinden.
thnx gijmpie
Als je pc suite gebruikt kun je daar je operator kiezen, kies Vodafone Netherlands en alles gaat vanzelf daarna, gebruik het hier bijna dagelijk, gaat perfect!

Ben trouwens benieuwd naar de verwachte update, het is echt nodig met al die kleine dingetjes waar ik me best wel aan erger zoals de volume toets, zomaar rebooten, vastlopen als ik te snel nummers skip terwijl hij uitzend op FM enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233696

Geen matches
StephanBV schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 01:57:
[...]

Als je pc suite gebruikt kun je daar je operator kiezen, kies Vodafone Netherlands en alles gaat vanzelf daarna, gebruik het hier bijna dagelijk, gaat perfect!

Ben trouwens benieuwd naar de verwachte update, het is echt nodig met al die kleine dingetjes waar ik me best wel aan erger zoals de volume toets, zomaar rebooten, vastlopen als ik te snel nummers skip terwijl hij uitzend op FM enz enz.
als ik dat probeer krijg ik eerst te zien er wordt automatisch verbinding gemaakt met een lopend balkje en dan staat er verbinding verbroken.
Ik weet niet of er iets verkeerd staat in mijn telefoon, wat betreft verbindings instellingen...
Want ik kan wel internet op met mijn mobiel.
Wat voor (naam) toegangspunt moet je instellen op je telefoon? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
emreorhan schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:13:
[...]

Snap niet wat je bedoeld, ik zie geen 4 mogelijkheden? Standaard ingesteld op Nokia? Leg uit pls..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Geen matches
Ga naar Menu/Instrumenten/Instellingen/Algemeen/Persoonlijk/Thema's/Audiothema's/Tel.funct.gebeurtenissen

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Geen matches
_Christiaan_ schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 23:57:
Ga naar Menu/Instrumenten/Instellingen/Algemeen/Persoonlijk/Thema's/Audiothema's/Tel.funct.gebeurtenissen
Ik zie alleen: Actief Audiothema, Oproepgebeurtenissen, Berichtgebeurtenissen, Agenda-gebeurtenissen, Batterijgebeurtenissen en Toebehorengebeurtenissen..
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste