Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313590

Matched: nokia, n85
Hallo,

ik heb al enige malen antword gevonden op mijn vragen alhier, dank daarvoor!
Ik kwam nu echt iets nieuws tegen, dus zelf maar geregistreerd.

Ik heb dus een Nokia N85 en gebruik sinds dit weekend een
bluetooth headset op de motor, om te koppelen naar mijn navigatie.
Alleen de bluetooth kwaliteit is bagger en mono, dus mijn mp3's komen
erg belabberd eruit.
Nu is het me gelukt om mijn N85 te koppelen aan het slave kanaal van de headset.
en de muziek kwaliteit is weer top!
Maar....
Als ik nu gebeld word, neemt mijn N85 automatisch op. Dit wil ik niet, hoe zet je dit uit?
menu_instrumenten_instellingen_algemeen_toebehoren staan allemaal op
automatisch antwoorden uit

Alternatief wat ik geprobeerd heb is een groep aan te maken, met maar 1 lid (de vriendin ;)).
Vervolgens een profiel aangemaakt met daarin "alleen waarschuwen bij" en dan groep "vriendin"
maar als ik met een ander nummer bel neemt de N85 ook automatisch op.
Erg vervelend aangezien ik veel in het buitenland rij.
Er zit een T(alk?) toets op de headset waarmee ik de verbinding kan verbreken.
En dus waarschijnlijk ook opnemen mits het toestel dit verlangt..

Iemand goede suggesties???

Alvast bedankt,

Greetz all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:56
Geen matches
Hoe wordt je headset herkend? Echt als headset, of als hoofdtelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313590

Geen matches
Geen idee,

Camos BH-600C1 zegt ie onder gekoppelde apparaten
En als hij verbinding maakt krijg ik rechtsboven in wel het
hoofdtelefoon teken en komen er 2 haken om het bluetooth symbool te staan

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Geen matches
In deze handleiding staat dat de Auto Answer Call functie de gesprekken altijd gewoon aan neemt ( Blz 12 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 12:44
Matched: n85
is er een manier om de n85 als flashlight te gebruiken? dus dat de felle LED van de camera handmatig aan/uit kan worden gezet? Ik kan niet direct iets vinden op het web..
Zou wel erg handig zijn, al is het maar 10 sec.. soms moet je even een sleutelgat lokaliseren of iets wat je op de grond hebt laten vallen en dan is die 2 sec licht net aan de korte kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

plakbandrol schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:52:
is er een manier om de n85 als flashlight te gebruiken? dus dat de felle LED van de camera handmatig aan/uit kan worden gezet? Ik kan niet direct iets vinden op het web..
Zou wel erg handig zijn, al is het maar 10 sec.. soms moet je even een sleutelgat lokaliseren of iets wat je op de grond hebt laten vallen en dan is die 2 sec licht net aan de korte kant..
Hmm dat vind ik ook wel interessant.

Ik heb vandaag mijn tripje van Nijmegen <-> Utrecht getracked met Trackr. Leuk programma en doet wat het moet doen. Ook nog een keer TrackerTag proberen...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:31
Ik had een vraagje over 12V usb adapters. Ergens in het begin stond dat je voor het opladen van de N85 met standaard usb snoer pootjes 2 en 3 moet "doorsolderen" nu heb ik een foto gemaakt en in rood pinnetjes 2 en 3 omcirkeld maar wat moet ik doen met de weerstandjes in blauw? Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2nh0nlh.jpg
Alvast bedankt _/-\o_ en excuus voor de niet echte tumbnail 8)7

Edit: Ok voor het geval meer mensen dit willen doen enkel de 2 rood omcirkelde pinnetjes verbinden is genoeg. Dus de weerstanden gewoon laten voor wat ze zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door anjaniki op 14-08-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131627

Ik heb sinds 20 juni de Nokia N85.

Alles werkte prima.. alleen waren op een bepaald moment alles smsjes verdwenen! Een paar dagen later waren ook de helft van de foto's verdwenen.
Beetje vreemd dus! Ik heb toen de nieuwe software update gedaan..en een paar dagen leek dat goed te gaan.
Tot ik sinds een paar dagen elke keer een 'schijffout' kreeg. Vervolgens waren wéér alles smsjes weg.
Ik heb nu de geheugenkaart geformatteerd, dus ik hoop dat dat nu opgelost is.

MAAR

Sinds de software update krijg ik regelmatig de melding 'geen reactie van gateway'. Voor de update heb ik dat nog nooit gehad.
Weet iemand welke instelling er met de update veranderd kan zijn? Wat ik word hier wel een beetje gek van.
Ik heb een ZyXel router.

Graag advies!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291978

Geen matches
ALs ik bel blijft de verlichting van mijn scherm branden en ik heb begrepen dat dit niet bij iedereen het geval is. Hoe zet je deze dan uit???

2e vraag

als ik fm radio wil luisteren vraagt deze naar mijn headset. Kan ik geen fm radio luisteren via mijn luidsprekers??

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-04 13:21
Anoniem: 131627 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:58:
Ik heb sinds 20 juni de Nokia N85.

Alles werkte prima.. alleen waren op een bepaald moment alles smsjes verdwenen! Een paar dagen later waren ook de helft van de foto's verdwenen.
Beetje vreemd dus! Ik heb toen de nieuwe software update gedaan..en een paar dagen leek dat goed te gaan.
Tot ik sinds een paar dagen elke keer een 'schijffout' kreeg. Vervolgens waren wéér alles smsjes weg.
Ik heb nu de geheugenkaart geformatteerd, dus ik hoop dat dat nu opgelost is.

MAAR

Sinds de software update krijg ik regelmatig de melding 'geen reactie van gateway'. Voor de update heb ik dat nog nooit gehad.
Weet iemand welke instelling er met de update veranderd kan zijn? Wat ik word hier wel een beetje gek van.
Ik heb een ZyXel router.

Graag advies!!
Heb ik ook met mijn KPN (Speedtouch) Router. Schijnt een bug te zijn van de router, maar kpn heeft hier geen update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
Anoniem: 291978 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:33:
als ik fm radio wil luisteren vraagt deze naar mijn headset. Kan ik geen fm radio luisteren via mijn luidsprekers??
Nee, zie ook handleiding
(headsetsnoer dient als antenne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Pred schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:05:
[...]

Heb ik ook met mijn KPN (Speedtouch) Router. Schijnt een bug te zijn van de router, maar kpn heeft hier geen update voor.
Maar als het aan de router ligt.. is het toch vreemd dat ik er voor de softwareupdate nooit last van had?
Dan lijkt het mij toch dat het te maken heeft met een instelling op de telefoon..

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:53
Anoniem: 312989 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:39:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem! de eerste 102 contacten an de 192 zijn maar te zien... als ik door 1 van de andere contacten gebeld word zie ik ook alleen een nummer, maar als ik mijn sim kaart in een andere telefoon doe heb ik wel weer al mijn contacten... :? heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Roland
Contacten > Instellingen > Contacten weergeven: Telefoongeheugen/Simgeheugen/Dienstnummer.

Als je tel + sim geheugen aankruist zie je ook de nummers van de simkaart :)

Edit;

En de enige manier om de N85 als flashlight te gebruiken is om een video te maken met de flash aan, dan brandt het wel constant! Maar wordt er ook wel een video gemaakt

[ Voor 12% gewijzigd door jens17 op 20-08-2009 10:33 ]

Geen matches
ALs ik bel blijft de verlichting van mijn scherm branden en ik heb begrepen dat dit niet bij iedereen het geval is. Hoe zet je deze dan uit???

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-04 22:24
plakbandrol schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:52:
Gebruik hiervoor Brightlight, werkt perfect!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-04 15:48

_Christiaan_

Master of SOG

Hee die is super, het eerste programma die dat kan bij de N85!

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Matched: nokia
vaag, ik krijg een mailtje van Nokia dat er een software update beschikbaar is voor mijn toestel. Er staat alleen niet bij naar welke versie ik zou kunnen updaten en wanneer de update beschikbaar is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
Als je het topic doorleest kun je zien dat dat v30 betreft en sinds wanneer deze rondzweeft is op die manier ook prima te traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:53
Geen matches
Of het is eindelijk de V20. update voor de duitse variant.

Wat ook zo is :9 Nou alleen de V30. update nog!
Update bevalt goed, aantal nieuwe functies (woordenboek e.d.) en heb het idee dat de batterij langer mee gaat.

Btw; heb nou volgens mij de FM transmitter kapot. Het zendt geen muziek door maar de ruis van de zender wordt wel overstemd door "stilte" van de zender, hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:42
Geen matches
ik word wakker, en zie dat mijn telefoon was uitgegaan ( accu was toch al bijna leeg), dus ik sluit het vrolijk aan op de accuoplader ... en tot mijn verschrikking zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/5766/260820093492222.jpg

Neem aan dat ik de enigste ben met dit probleem? Wordt leuk... heb mijn telefoon besteld bij gsmweb ( een site die zeer en dan ook zeer slechte aftersales heeft... telefoon terugsturen = nooit meer iets terug krijgen. Eigen schuld dikke bult hé )

maar waarom ik het hier post, hoe kan dit nou gebeurt zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Geen idee wat dat is, maar zo te zien is hij stuk :P

Hoewel je volgens de Nederlandse wet mag rekenen op medewerking van de winkelier (GSMweb dus) is het soms praktischer om naar de fabrikant te gaan. Ik doe dat eigenlijk altijd. Dus als ik jou was zou ik niet naar GSMweb stappen maar naar een Nokia Service punt. Die kan je hier vinden (vind "Nokia care point" aan). Mocht je in de buurt wonen van Rotterdam, dan zou ik naar Ricom Repairs in Schiedam gaan, ik word altijd super geholpen daar.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:42
echt grappig, nu is heel mijn scherm blauw :D jammer genoeg gaat het wel een duur grapje worden ;(

Want als het door vocht komt , val het niet onder de garantie... dus moet even nokia een mail sturen. Want ik weet zeker dat het niks te maken heeft met vocht, maar toen ik aan mijn mammie liet zien dacht zij in eerste instantie ook aan vocht, als die gasten bij de repairtiecentrum ook zo denken ben ik wel de pineut.

Voel me btw echt wel speciaal want kan nergens mensen vinden met hetzelfde probleem.

[ Voor 28% gewijzigd door FireBladeX op 26-08-2009 21:30 ]

• Santo
Geen matches
je zou wel denken dat het door vocht zou komen omdat het er zo vaak uit ziet bij lcd-schermen maar ik zou niet weten hoe een o-led scherm op vocht reageert.

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04 16:24
ik zou gewoon even bij een nokia service punt langsgaan, die hebben mij ook al een aantal keer goed geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Geen matches
Heb net de firmware geupdate naar v30. Kom nu alleen niet meer op het netwerk. Ik kan alleen noodoproepen maken en de naam van mijn provider staat ook niet meer in beeld (Vodafone). Tevens werken de snelkoppelingen op het scherm ook niet meer (contactpersonen, nieuw bericht, agenda, etc), overige software lijkt wel te werken. Ik kan via het menu nog wel bij de contactpersonen komen. Echter worden de eerstvolgende afspraken van de agenda niet meer weergegeven en kan ik deze ook op geen mogelijkheid openen.

Ik heb de update ook voor een 2e keer gedaan, zelfde resultaat. Ook factory defaults geladen, ook zonder resultaat.

gebeurt dit vaker? En belangrijker, hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyCaptain
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-01 10:48
Geen matches
Anoniem: 291978 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:33:

thnx
Het kan wel. Je moet de koptelefoon uit de headset halen, net boven de afstandbediening. Hierdoor krijg je het geluid van de radio over de luidsprekers, maar met een iets mindere ontvangst dan via het complete headset.

AMD 2600,Inno3D 1660TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:44
Geen matches
Brahman schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:52:
Heb net de firmware geupdate naar v30. Kom nu alleen niet meer op het netwerk.
<knip>
En belangrijker, hoe los ik dit op?
Hard resetten:
toets *#7780# in > Ja > 12345 > OK en nadat het toestel weer is opgestart,
toets *#7370# in > Ja > 12345 > OK

Let op: alles is dan weg behalve de informatie op je geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahman
  • Nu online
Geen matches
robertwebbe schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 14:21:
[...]

Hard resetten:

Let op: alles is dan weg behalve de informatie op je geheugenkaart.
Helaas, resetten lukt, maar lost niets op.

Als ik handmatig zoek naar beschikbare netwerken wordt het vodafone netwerk wel gevonden, maar verbinding maken lukt niet.

Kom er ook achter dat niet alle programma's op willen starten, maar dat is niet het grootste probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:33

-tom-562

Oliesjeik

FireBladeX schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:28:
echt grappig, nu is heel mijn scherm blauw :D jammer genoeg gaat het wel een duur grapje worden ;(

Want als het door vocht komt , val het niet onder de garantie... dus moet even nokia een mail sturen. Want ik weet zeker dat het niks te maken heeft met vocht, maar toen ik aan mijn mammie liet zien dacht zij in eerste instantie ook aan vocht, als die gasten bij de repairtiecentrum ook zo denken ben ik wel de pineut.

Voel me btw echt wel speciaal want kan nergens mensen vinden met hetzelfde probleem.
Mijn scherm is ook kapot gegaan door vochtschade (zie mijn eerdere reply's in dit topic), ik heb hem 3 dagen laten drogen boven de condensor van een campingkoelkast (blaast droge warme lucht uit), toen zat er geen enkel spoor meer van condens/vocht achter het scherm. Ik weet niet of er zo'n stripje in zit waaraan ze kunnen zien of 't vochtschade is, maar bij mij werd het onder garantie gerepareerd.
Succes ermee.

BTW kan je je N85 gewoon naar een willekeurig Nokia Service Point brengen? Die van mij begint wat gammel aan te voelen, kunnen ze dat afstellen ofzo?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
Brahman schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:11:
[...]
Helaas, resetten lukt, maar lost niets op.

Als ik handmatig zoek naar beschikbare netwerken wordt het vodafone netwerk wel gevonden, maar verbinding maken lukt niet.

Kom er ook achter dat niet alle programma's op willen starten, maar dat is niet het grootste probleem....
Als je SIM kaart wel in een ander toestel werkt dan zou ik hem ter reparatie aanbieden.
Als de SIM in een ander toestel ook niet (meer) werkt, dan je provider bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04 10:29
Geen matches
Ik heb een probleempje, als ik mijn telefoon wil updaten via SW-controle in toepassingen dan download hij netjes alles enz.
hierna start hij opnieuw op, maar dan zegt hij meteen erna dat de software niet compatible is.

hoe los ik dit op ?
je kunt toch ook je firmware bekijken en updaten met #*1001 nog wat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
wat is er opgelost in v30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsje
  • Laatst online: 09:07
Ik heb vorige week zaterdag mijn N85 van de trap laten ketsen. Dat is er dus niet zo goed voor...
Er zitten een aantal barsten in het scherm en het scherm geeft ook geen beeld meer.
Ik heb het toestel via de AV kabel aangesloten op de TV, alles bleek verder nog prima te werken.
Dus vanmiddag op internet opzoek gegaan naar een nieuw scherm en een handleiding.
Beide heb ik gevonden.
Handleiding: http://www.4shared.com/fi..._RM-335_SM_L1&2_v_1_0.rar
Scherm: http://www.mobile-phone-l...screen-hr-idus-p-221.html

Vanmiddag het oude scherm al gedemonteerd, dit ging redelijk gemakkelijk.
Ik hoop dat ik de boel weer aan de praat krijg. Voor 40 euro heb je toch niks nieuws.

Heeft iemand ervaring met mobile-phone-lcd.com? Ik vind de site niet zo heel geweldig ogen maar ik heb de gok maar genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-04 12:29

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eikelman/temp/smilies/worth.gif

b.t.w. ik spring van de N85 bandwagon af.
Gisteren heeft hij voor de 2e keer mijn mem kaartje gecorumpeerd. De eerste keer was het kaartje total loss, maar de files recoupereerbaar, de tweede keer andersom; kaartje nog te gebruiken maar alle 14,5GB aan files foetsie Ik wil er niet eens aan denken wat ik kwijt ben).

Dus een ieder bedankt en tot in de iPhone threads ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Tijgert op 08-09-2009 19:29 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237452

Hoi,

ik heb de Tut van robertwebbe gevolgd en Voip werkt prima op me N85. Een vraagje over SMSoverIP.
Ik wil graag ook smsen via VoipBuster via mijn Telefoon. Maar ik zie geen optie om dit vanaf je telefoon te doen.
Bij Contacten-->VoipBuster-->Contact Selecteren-->opties--> Hier staat Internetoproep..
kan iemand mij hierbij helpen?

het is nl. wat vervelender als je een sms wilt versturen, dan je eerst je comp moet aanmaken, inloggen op voipbuster.com en daar dan een sms te versturen.

Groeten Rishi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Tijgert schreef op maandag 07 september 2009 @ 02:04:
[afbeelding]

b.t.w. ik spring van de N85 bandwagon af.
Gisteren heeft hij voor de 2e keer mijn mem kaartje gecorumpeerd. De eerste keer was het kaartje total loss, maar de files recoupereerbaar, de tweede keer andersom; kaartje nog te gebruiken maar alle 14,5GB aan files foetsie Ik wil er niet eens aan denken wat ik kwijt ben).

Dus een ieder bedankt en tot in de iPhone threads ;)
:) Heb ik ook gehad.. met een Sandisk Class 2 16Gb... 1e vaak corrupt, 2e helemaal dood.. deed niets meer.. dus geen class2 van Sandisk kopen want dat werkt niet lekker in een N85. .. enkel class 4 of hoger...

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:33

Reinier

\o/

Ik heb hier een N85 die continu, altijd, ALTIJD over z'n nek gaat bij het ophalen of lezen van e-mail. Alles is goed ingesteld (IMAP). Verbinding maken lukt (soms in 1 keer, soms niet meteen) maar bij het ophalen van de headers of van een e-mail loopt het ding vast.
Softwareversie 30.019. Het leek eerst te maken te hebben met een oude, brakke SIM-kaart, maar met een gloednieuwe is het net zo slecht :)

Iemand enig idee?

Sowieso vind ik het echt niet te begrijpen waarom die telefoons altijd vastlopen en niet áf lijken te zijn. Geldt ook voor m'n E75 :(

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Dat is niet bij alle telefoons zo, maar vooral bij de Nokia's. Alle softwarematige onvolkomenheden en de brakke bouwkwaliteit (m'n batterijklepje laat al los) geven mij genoeg drijfveer om eens naar een heel ander platform over te stappen.

In het begin was ik nog wel te spreken over deze telefoon, maar pas na een tijdje ging ik me toch wel storen aan de 'quirks'.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-04 19:21
Geen matches
Ach er is geen enkel perfect toestel.
Overal is wel wat op aan te merken.

Had hiervoor een windows mobile toestel, lekker veel apps beschikbaar.
Maar wel retetraag en op willekeurige momenten vastlopers.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-04 17:02
Geen matches
Hallo,

Is er een programma, of een instelling in de telefoon zelf waarbij de onbekende/anonieme nummers automatisch geweigerd kunnen worden?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijsje
  • Laatst online: 09:07
Ondertussen heb ik het scherm vervangen. Binnen 10 minuten zat hij erin en alles werkt nu weer prima!
Tijsje schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:04:
Ik heb vorige week zaterdag mijn N85 van de trap laten ketsen. Dat is er dus niet zo goed voor...
Er zitten een aantal barsten in het scherm en het scherm geeft ook geen beeld meer.
Ik heb het toestel via de AV kabel aangesloten op de TV, alles bleek verder nog prima te werken.
Dus vanmiddag op internet opzoek gegaan naar een nieuw scherm en een handleiding.
Beide heb ik gevonden.
Handleiding: http://www.4shared.com/fi..._RM-335_SM_L1&2_v_1_0.rar
Scherm: http://www.mobile-phone-l...screen-hr-idus-p-221.html

Vanmiddag het oude scherm al gedemonteerd, dit ging redelijk gemakkelijk.
Ik hoop dat ik de boel weer aan de praat krijg. Voor 40 euro heb je toch niks nieuws.

Heeft iemand ervaring met mobile-phone-lcd.com? Ik vind de site niet zo heel geweldig ogen maar ik heb de gok maar genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
emreorhan schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:00:
Hallo,

Is er een programma, of een instelling in de telefoon zelf waarbij de onbekende/anonieme nummers automatisch geweigerd kunnen worden?

Bedankt
Dat is volgens mij een funtie van de telefoon zelf: Dat hij alleen gesprekken mag doorgeven van nummers die in je contactlist staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Geen matches
emreorhan schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:00:
Hallo,

Bedankt
Maak in je telefoonboek een nieuwe groep aan, ik heb een groep aangemaakt "privé" en daar de mensen uit mijn telefoonboek gekopieerd welke mij mogen bellen als ik niet aan het werk ben.
Vervolgens heb ik een profiel aangemaakt genaamd "privé" en hierbij ingesteld dat de telefoon alleen overgaat bij oproepen uit de groep "privé" en niet bij alle oproepen. De telefoon gaat wel over als er iemand belt die niet in de groep staat, alleen het trilalarm en de beltoon doen het niet.
Zo kun je altijd wel zien wie je heeft gebeld (mits het nummer wordt meegezonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319671

Geen matches
GG85 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:03:
Wat is dit nu weer. Ik heb al mijn contacten op e sim staan ipv de telefoon zelf maar nu zie ik ineens de helft van mijn contacten niet meer! Hij laat er maar 99 zien op de een of andere manier terwijl als ik bij geheugen->sim kijk er schijnbaar wel 155 contacten op de sim staan :S.
Kijk ik op internet blijt dat het Hi Onlinetelefoonboek ook nog eens leeg is terwijl ik 3 dagen geleden nog gesynct heb.
En met de Ovi suite kun je met geen mogelijkheid je contacten bekijken.

Iemand enig idee?
Ik heb hetzelfde probleem, heeft iemand hier misschien al een oplossing voor? Mijn contactenlijst laat maar 85 nummers zien en op de Simkaart staan 209 nummers, dit bevestigd hij als ik de status van de simkaart opvraag. Iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batchman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-02 11:47
Ik kreeg vandaag op mijn telefoon een melding dat er nieuwe firmware beschikbaar is.
dit blijkt 30.101 te zijn.
op de nokia site staat hier bij vermeld: This software release includes improvements in copying contacts from your SIM card
http://europe.nokia.com/g...vice-software-update/news

misschien lost dit de hierboven genoemde problemen met de contacten op ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-04 14:12
Geen matches
batchman schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:23:
Ik kreeg vandaag op mijn telefoon een melding dat er nieuwe firmware beschikbaar is.
dit blijkt 30.101 te zijn.
Erg blij tot nu toe met deze update. Gisteravond met de NSU uitgevoerd.
Mijn accu houdt het langer en beter uit, had voordien na laden met USB dat terwijl hij vol is nog maar twee streepjes aangeeft, binnen een nacht in eens leeg was, vanmorgen waarrempel goed.
De telefoon paired en synced nu wel met mijn navigatiesysteem (Garmin Nüvi 765) via Bluetooth.
Voor mijn gevoel stabieler geworden.

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 20:17
Geen matches
Ben ook erg blij met deze update!
De telefoon is nou aanmerkelijk sneller: voornamelijk bij het opstarten/afsluiten van de media player e.d.

Voor mijn gevoel is de telefoon ook stabieler, meerdere applicaties tegelijk openen/sluiten gaat beter dan voorheen:)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04 10:29
Geen matches
Nogmaals:

Ik heb een probleempje, als ik mijn telefoon wil updaten via SW-controle in toepassingen dan download hij netjes alles enz.
hierna start hij opnieuw op, maar dan zegt hij meteen erna dat de software niet compatible is :(

hoe los ik dit op ?
je kunt toch ook je firmware bekijken en updaten met #*1001 nog wat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
gistermiddag leek ik zo blij te zijn met de update...
Maar ik herstarte mn N85 en nu in Stand-by reageert hij op geen een knop meer...

Ik heb net wel een backup gemaakt, dat lukt nog wel. Maar wat raden jullie aan?
Terug zetten naar fabriekinstellingen? ( welke combinatie qua toetsen was dat ook alweer )
En de geinstalleerde spellen en applicaties op de geheugenkaart, worden deze nog herkent na de reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
Batterij er al een keer uitgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Geen matches
Ja ik heb hem vaak opnieuw opgestart en nou doet hij het weer.

Maar mijn C: schrijf zit vol, 300kB over... Via 'X-plorer' en 'Bestandbeheer' zie ik geen ( alleen log ) bestanden.
Hoe kan ik hier meer ruimte op krijgen?

En alsnog de vraag, wanneer ik de telefoon reinstall zonder de geheugen kaart te formatteren, kan ik dan nog gewoon gebruik maken van de geheugen geïnstalleerde programma's?
door middel van :
Hard resetten:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
heb de laatste versie dus v 30 op mijn toestel maar heb wel een probleempje. Als ik mijn toestel oplaadt dan houd deze af en toe op bij 3 streepjes en denkt dat hij vol zit. hebben jullie ook af en toen zo''n probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
De meeste rare probleem onstaat doordat updates zijn uitgevoerd door middel van Firmwareupdate Over The Air (FOTA). De enige oplossing hiervoor is geheugenkaart eruit, harde reset geven en de software opnieuw installeren via Nokia Software Updater (NSU) op de PC. Als je daarna nog een keer een harde reset geeft dan heb je in de meeste gevallen weer een probleemloos toestel terug. Het beste is om dit even te constateren alvorens je de geheugenkaart weer terug steekt en je backup terug zet.

Als je vervolgens de hele backup weer terug zet en dan weer problemem krijgt, dan zul je opnieuw moeten resetten en dan je backup in onderdelen terug moeten zetten. Bij ieder onderdeel checken of het probleem er weer is, dan zie je vanzelf in welk onderdeel van de backup het probleem zit. In de meeste gevallen zit het in de berichten overigens.

Bij de weg, er is vandaag een nieuwe softwareupdate uitgekomen: 30.201. In de releasenotes staat dat het een emergency update is voor Turkse toestellen, die waren sinds de laatste update erg traag geworden met messaging. Verder is er niets gebeurd dus updaten is niet noodzakelijk als je er geen last van hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door robertwebbe op 30-10-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Voordat ik de nieuwe update ging doen, wilde ik met een frisse install beginnen.
Mijn N85 is nogsteeds na 1 dag gebruiken leeg. Nou heeft een vriend verteld dat het bij Nokia dan niet ligt aan de batterij maar aan de software batterij niveau indicator.
Dus mij leek het me handig om even een re-flash te doen met de 3 toetsen reset. Dit leek me op eerste opzicht niet slim, dus heb eerst de 2 andere resetten geprobeerd. Deze voerde heel weinig uit.

Dus nu heb ik de 3-toetsen reset gedaan, maar tot mijn verbazing is na deze reset de software versie weer 30.101. Heb ik het nou verkeerd begrepen of doe ik iets fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
Alvorens je gaat resetten is het verstandig om je toestel in het Offline profiel te zetten. Het kan namelijk zijn dat er een dataverbinding open blijft staan (bijv. voor pushmail) waardoor de reset niet wordt uitgevoerd. Er wordt dan wel een foutmelding getoond maar die is zo snel weer weg dat de meeste mensen niet in de gaten hebben dat het een foutmelding was en het niet gelukt is.

@Santo; zou het kunnen zijn dat je de FOTA manier geprobeerd had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Geen matches
Nou weet ik niet meer wat het probleem is, Als ik hem met de 3 knoppen reset, dan hoort hij toch de ROM firmware te installeren? En dat moet toch versie 1.0 zijn ?

Maar wanneer ik na de reset mijn backup erop zet, gedraagt de Thema zich abnormaal. Ik zie op de achtergrond alleen nog maar de snelkoppelingen maar die starten niet op, ook de naam van mijn provider is verdwenen. Is mijn backup dan gewoon kapot? ( Ik heb meerdere backups getest, allemaal geven ze dezelfde resultaat )

Ik ga morgen naar de NSP om mijn volume knoppen te laten maken, misschien kunnen zij er iets meer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
Santo schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:49:
Nou weet ik niet meer wat het probleem is, Als ik hem met de 3 knoppen reset, dan hoort hij toch de ROM firmware te installeren? En dat moet toch versie 1.0 zijn ?
Nee, bij een update word je hele ROM geupdate. Er zit geen fallback naar een 1.0 versie in.
Maar wanneer ik na de reset mijn backup erop zet, gedraagt de Thema zich abnormaal. Ik zie op de achtergrond alleen nog maar de snelkoppelingen maar die starten niet op, ook de naam van mijn provider is verdwenen. Is mijn backup dan gewoon kapot? ( Ik heb meerdere backups getest, allemaal geven ze dezelfde resultaat)
Ja, dan zit er iets corrupts in je backup.
Je zou kunnen proberen om de backup in delen terug te zetten zodat je kunt zien waar het probleem zit. Het kost wel aardig wat tijd om dat te doen maar wellicht is dat nog steeds minder dan je hele adresboek opnieuw in te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
robertwebbe schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:05:
[...]
Ja, dan zit er iets corrupts in je backup.
Je zou kunnen proberen om de backup in delen terug te zetten zodat je kunt zien waar het probleem zit. Het kost wel aardig wat tijd om dat te doen maar wellicht is dat nog steeds minder dan je hele adresboek opnieuw in te kloppen.
Zn gedachten had ik al, maar ik heb alleen een backup gemaakt van mijn berichten en contacten, deze heb ik afzondelijk van elkaar erop gezet. En het probleem was er elke keer weer. Beetje raar, je zet toch alleen je contacten over en niet systeem data?

Maar!
Gister ben ik langs Nokia Service Point geweest en ik vertelde mijn klacht over de batterij.
Hierbij kreeg ik een schrikbarend antwoord :9 Ja meneer, Nokia kent dit probleem bij dit model maar er is nog geen oplossing voor gevonden. We hebben hier meerdere telefoons liggen van dit model die hetzelfde probleem geven.
Nou gingen ze het toch proberen te maken maar konden niks garanderen.
Als NSP het niet kan repareren, zal ik een nieuwe mobiel proberen te verkrijgen bij Nokia zelf omdat het product niet aan de specificaties voldoet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Santo schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:44:
[...]

Zn gedachten had ik al, maar ik heb alleen een backup gemaakt van mijn berichten en contacten, deze heb ik afzondelijk van elkaar erop gezet. En het probleem was er elke keer weer. Beetje raar, je zet toch alleen je contacten over en niet systeem data?

Maar!
Gister ben ik langs Nokia Service Point geweest en ik vertelde mijn klacht over de batterij.
Hierbij kreeg ik een schrikbarend antwoord :9 Ja meneer, Nokia kent dit probleem bij dit model maar er is nog geen oplossing voor gevonden. We hebben hier meerdere telefoons liggen van dit model die hetzelfde probleem geven.
Nou gingen ze het toch proberen te maken maar konden niks garanderen.
Als NSP het niet kan repareren, zal ik een nieuwe mobiel proberen te verkrijgen bij Nokia zelf omdat het product niet aan de specificaties voldoet! :(
wat is je klacht over de batterij dan? dat deze alleen snel leeg is of ook nog andere punten?? Als ik mijn toestel oplaadt dan houd deze af en toe op bij 3 streepjes en denkt mijn telefoon of oplader dat hij vol zit en laadt niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Anoniem: 291978 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:21:
[...]

wat is je klacht over de batterij dan? dat deze alleen snel leeg is of ook nog andere punten??
Hij houd het geen dag vol en sinds mijn reset begeeft hij het na 6 uur ( zonder muziek of gps)

Vervolg:
NSP heeft mijn N85 opgestuurd naar Nokia, ben benieuwd!

[ Voor 11% gewijzigd door Santo op 05-11-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
ik ben ook benieuwd. Ookal houd mijn n85 het bij licht gebruik 3 dagen, normaal gebruik 2 dagen en intensief gebruik 1 dag vol.

Houd ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
oja had zelf ook nog een vraagje. Toen ik mijn N85 net had en ik ging internetten, dan had hij óf normale netwerkverbinding óf 3G óf 3,5G.

Later en nog steeds (denk na een softwareupdate) switched die alleen nog tussen normaal netwerk en 3G.
Ik neem aan dat dit alleen het tekentje in het scherm is en dat hij wel de HSDPA verbinding gebruikt.

Is dit bij jullie ook of is er bij mij toch iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Celica_T20 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:28:
oja had zelf ook nog een vraagje. Toen ik mijn N85 net had en ik ging internetten, dan had hij óf normale netwerkverbinding óf 3G óf 3,5G.

Later en nog steeds (denk na een softwareupdate) switched die alleen nog tussen normaal netwerk en 3G.
Ik neem aan dat dit alleen het tekentje in het scherm is en dat hij wel de HSDPA verbinding gebruikt.

Is dit bij jullie ook of is er bij mij toch iets mis?
Wellicht geupdate via Firmwareupdate Over The Air? Daardoor onstaan allerlei vage problemen zoals deze.
Advies: maak een backup, doe een harde reset, doe een herinstallatie van de firmware via de Nokia Software Updater via de PC en zet je backup weer terug. Dat verhelpt de meeste problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
robertwebbe schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:42:
[...]

Wellicht geupdate via Firmwareupdate Over The Air? Daardoor onstaan allerlei vage problemen zoals deze.
Advies: maak een backup, doe een harde reset, doe een herinstallatie van de firmware via de Nokia Software Updater via de PC en zet je backup weer terug. Dat verhelpt de meeste problemen.
Nee gewoon met NSU. Maar hoort dit dan niet? Is het niet gewoon dat ze ervoor hebben gekozen om niet meer elke keer 3.5G in het beeld te zetten?
Verder heb ik geen problemen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
na de update is mijn camera weer gaan haperen wanneer ik aan het filmen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag maar eens naar het Nokia Care Point met mijn N85!
Heb de volgende problemen:

* De achterkant zit heel erg los, valt er zo af
* Het is nu al 4x gebeurd dat alle smsjes ineens gewist waren
* Telefoon loopt regelmatig vast / of start zich ineens opnieuw op
* Bij internet via wifi moet ik altijd 2x verbinding maken voor hij het doet

Deze telefoon heb ik nu zo'n 5 maand... maar echt tevreden ben ik er dus niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
Celica_T20 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:51:
[...]
Nee gewoon met NSU. Maar hoort dit dan niet? Is het niet gewoon dat ze ervoor hebben gekozen om niet meer elke keer 3.5G in het beeld te zetten?
Verder heb ik geen problemen ofzo.
Bij mij staat er nog steeds 3.5G in beeld als ik data verzend of ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Geen matches
Klein vraagje:
Als je de smsjes op het geheugen op slaat, waar komen ze dan terecht?
Dan ben je een aantal smsjes kwijt maar ook een aantal níet

Ik kan ze in ieder geval niet terugvinden op de geheugenkaart.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Vanmiddag kreeg ik een sms van GSM Shop Nijmegen dat ik mijn telefoon kon op halen.
Hier komt het verhaal:

In de shop kreeg ik mijn telefoon terug, en kreeg te horen dat de volume knop gemaakt was maar dat aan de wiebel in het scherm niks veranderd kon worden.
Nou de reparatie was wel snel, 1 week duurde het. Dus dat is 1 pluspunt

Problemen die ik heb opgegeven:
- Volume knop weigert
- Scherm wiebelt
- Batterij is snel leeg

Ik heb de N85 eens goed bekeken en deze dingen zijn vernieuwd / verbeterd: :9~
- Volume knop gemaakt
- De hele middelste rand, waar de volume knop, Camera knop enzo is vernieuwd.
- De stofjes achter het scherm zijn weg
- De camera is vernieuwd, waarschijnlijk alleen de behuizing ( Heel fijn! Mijn lens zat vol met stof )
- Er zat speling in het batterij klepje, dit is opgelost. Weet niet hoe want het klikmechanisme was gebroken en dit is nogsteeds kapot.
- Het stof is uit de luidspreker ( boven het scherm )
- De toetsen onder het scherm ( niet het toetsenbord) is vernieuwd en lijkt een tintje lichter te zijn dan het scherm zelf :/

Dingen die niet veranderd zijn:
- Het schermpje wiebelt nogsteeds! :(

Opmerking 1:
Het kan best zijn dat ze de hele binnenkant vernieuwd hebben en de beschadigde behuizing terug gezet.

Opmerking 2:
Ik starten mijn mobiel op en na 1 min kreeg ik de eerste crash! Nu een uur later, heb geprobeerd alle instellingen goed te zetten. Totaal al 6 crashes gehad!!!
En opeens hoorde ik uit mn broekzak het nokia deuntje! Dus zonder hem aan te raken is hij gecrasht!
Ik ga nu eerst de software updaten, er staat 30.101 op! Maar NSU ziet dit als laatste update! ( Dus niet 30.201 ) 8)7
Update 1:
Ik heb de software opnieuw geïnstalleerd! Maar hij crasht nu echt elke 5 min!

Opmerking 3:
Nu is het afwachten hoelang de batterij het vol houd!
Ik heb Nokia Energy Profiler geïnstalleerd en deze zegt dat hij het 24 uur vol houd. Nu weet ik niet hoe betrouwbaar dit programma is, dus afwachten!

Update 2:
Vandaag toch naar NSP geweest en hem achter gelaten, hij word weer naar Nokia verzonden.
Ben benieuwd!
Hij kreeg nou sinds vandaag geen netwerk dekking meer!

Ik zal deze post updaten! Zodra ik meer dingen heb gevonden! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Santo op 17-11-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:18
Geen matches
Net als een paar posts hierboven zit ik met het probleem dat ik maar 100 van mijn 200 (sim) contacten zie!
Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob1324
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09-2022
Is het mogelijk internet op mijn Nokia N85 af te sluiten?
Dit omdat ik even naar het buitenland moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 17:43
bob1324 schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:57:
Is het mogelijk internet op mijn Nokia N85 af te sluiten?
Dit omdat ik even naar het buitenland moet.
Ik heb ingesteld, dat hij altijd moet vragen voordat de telefoon op internet mag.
Daarmee voorkom ik hoge rekeningen in het buitenland.
Ietsje irritant binnen Nederland, maar scheelt wel geld natuurlijk.

Ik heb even wat rond zitten spitten, maar kan die optie zo niet vinden.
Maar hij is er dus wel :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Update van mijn verhaal.

Dit is dus de laatste keer dat ik een Nokia neem!

Ik heb vanmiddag mijn mobiel opgehaald van reparatie.
Ja het is alweer 3 weken geleden dat ik hem opgestuurd had!!

Nu blijkt er gewoon niks met de mobiel gebeurt te zijn, Dus ik kwaad naar Nokia gebeld en nu zeggen ze als ik hem voor de derde keer weer opstuur en ze kunnen hem niet repareren dan krijg ik een vervangend product.
Maar hoe dom moet een bedrijf zijn om bij de eerste reparatie mijn mobiel kapot te maken.
Na de tweede reparatie hem weer kapot terug te sturen en dan te zeggen dat ze pas na 3 keer kijken het product vervangen.

Maandag ga ik hem dan toch maar gewoon laten opsturen naar Nokia en weer 3 weken wachten voordat ik een nieuw product hoop te verkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik kreeg vandaag een SMSje van My Nokia dat er een software update beschikbaar zou zijn. En ja hoor, na een check met de SW Checker bleek dat idd zo te zijn.
Ik heb nu 30.201.53.1 en er schijnt dus een update voor te zijn.
Weet er iemand al wat meer over dan ik? Want ik kan er nog niets over vinden.

Wat meer in het rond poken op mijn telefoon levert mij na *#0000# -> Check for updates het volgens op:
Name: SW update v. 31.002
Size: 600kB

Wel wat info omtrend de N79 gevonden. Die heeft dezelfde firmware afaik:
Nokia N79 software version 31.002 released
This software release includes improvements in copying contacts from your SIM card.
Oh yippie-ah-yee... Dat kan toch niet alles zijn? Het major versienummer is omhoog gegaan tenslotte.

Want dan blijft ik voorlopig wel bij 30.201, want die doet het hier uitstekend.

[ Voor 113% gewijzigd door Ultraman op 08-12-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
SW improvements and corrections firmware version 31.002

- Fix for streaming issue
Not possible to stream with redirection
- Gmail/Google mail naming issue in UK & Germany
- Fix for “doesn’t switch on” issue

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 08-12-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330854

Geen matches
Update geïnstalleerd en geen merkbaar verschil, maar belangrijker, geen vastlopers of andere bugjes.

• Bert2307
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2023
Sinds kort heb ik een vervelend probleem met mijn N85. Met de slider open springt ie na een tijdje op de toetsenblokkering en minimaliseerd de open applicatie. Dit had ik eerst niet. Iemand een idee? Komt dit door een update? Of is het toch een instelling? Terug naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
Geen matches
Vraagje, ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn muziekcollectie thuis af te spelen via de telefoon, dus te streamen. Aangezien ik toch niet betaal voor dataverkeer moet dit mogelijk zijn. Ik kan alleen geen software vinden die het mogelijk maakt mp3's via internet in te laden. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Zelf dacht ik aan een simpel webbased playertje te maken, maar das wel vrij lelijk en omslachtig, het liefste gebruik ik de native player of een soortgelijke app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 12:19
plakbandrol schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:30:
Vraagje, ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn muziekcollectie thuis af te spelen via de telefoon, dus te streamen. Aangezien ik toch niet betaal voor dataverkeer moet dit mogelijk zijn. Ik kan alleen geen software vinden die het mogelijk maakt mp3's via internet in te laden. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Zelf dacht ik aan een simpel webbased playertje te maken, maar das wel vrij lelijk en omslachtig, het liefste gebruik ik de native player of een soortgelijke app.
Het kan wellicht beter, maar je zou eens kunnen kijken naar GNUMP3d. Daarmee kan je mp3tjes via het webstream, en volgens mij kan je de muziek ook automatisch laten downsamplen tot bijvoorbeeld 128kbps, zodat het makkelijker/sneller te streamen is. Wellicht kan je iets uitvogelen met de rss feed/playlist opties van de N85 native muziek speler, zodat je geen browser hoeft te gebruiken op je mobiel als je dat te omslachtig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
ickeicke schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:21:
[...]

Het kan wellicht beter, maar je zou eens kunnen kijken naar GNUMP3d. Daarmee kan je mp3tjes via het webstream, en volgens mij kan je de muziek ook automatisch laten downsamplen tot bijvoorbeeld 128kbps, zodat het makkelijker/sneller te streamen is. Wellicht kan je iets uitvogelen met de rss feed/playlist opties van de N85 native muziek speler, zodat je geen browser hoeft te gebruiken op je mobiel als je dat te omslachtig vind.
Ok ik gebruik nu orb.com in combinatie met kinoma player, opzich de goeie software maar baggertraag

ik zal die GNUMP3d eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:41
weet iemand wat een goede navigatie applicatie is voor de N85 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
J-roenn schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:16:
McGuider werkt perfect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Geen matches
QFT^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Nou, daar zijn we weer!
Zoals jullie begin november hebben kunnen lezen heb ik mn mobiel laten repareren!
Na vele problemen heb ik mn mobiel nu eindelijk terug..

Nu heb ik precies weer dezelfde problemen als eerst!
Ik ben dus 2.5 maand mijn mobiel kwijt geweest en nu is er dus uiteindelijk niks mee gebeurt!

Ik heb dus geen vriendelijk woord meer over voor Nokia, ik ben grof behandelt bij de Nokia Care ( telefonisch ) en bij de Nokia Service Point deden ze geheel onschuldig en konden me op GEEN manier helpen.

Nu ga ik mijn mobiel proberen in t ruilen, voor mij in ieder geval geen Nokia meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
J-roenn schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:16:
Binnenkort komt Ovi Maps gratis beschikbaar.
nieuws: Nokia maakt gesproken navigatie gratis

Nog geen idee wanneer, de N85 staat er nog niet bij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
weet iemand welk 16gb kaartje goed en snel werkt in de N85 zonder te crashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
Rechts bovenin de pagina staat een grijs vakje met Zoeken... Als je hier 16GB in typt, wordt dit topic doorzocht en vind je het antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
effect10 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:27:
weet iemand welk 16gb kaartje goed en snel werkt in de N85 zonder te crashen?
@robert: ik heb dit nu uit nieuwsgierigheid gedaan, maar vind niet echt een goed antwoord.

De Sandisk 16GB class 2 kaartjes geven problemen, maar niemand heeft expliciet bevestigd dat zijn Sandisk class 4 kaartje wel werkt. Dus welke werken wel goed?

offtopic:
Beetje zure reactie hoor trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
DieterVDW schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 23:36:
[...]

@robert: ik heb dit nu uit nieuwsgierigheid gedaan, maar vind niet echt een goed antwoord.

De Sandisk 16GB class 2 kaartjes geven problemen, maar niemand heeft expliciet bevestigd dat zijn Sandisk class 4 kaartje wel werkt. Dus welke werken wel goed?

offtopic:
Beetje zure reactie hoor trouwens...
Raymond in "Nokia N85"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Geen matches
Dan misschien gewoon zelf uitproberen? Zoek een winkel waar ze ze verkopen en vraag of je mag testen of die werkt in je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Geen matches
Een kennis van mij heeft onlangs zijn N95 ingeleverd met de klacht dat de accu het niet goed meer deed en dat de trilfunctie kapot was. Deze telefoon heeft hij al lánger dan een jaar.

Mijn vraag aan jullie:
wanneer kun je je telefoon nog inleveren mbt accuklachten? Want die van mij gaat ook echt niet lang meer mee en moet ook al gauw weer aan de oplader.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
Volgens mij geeft men op de accu's maar korte garantie. Hoeveel het is weet ik niet. 6 maanden?
Dat moet wel terug te vinden zijn lijkt me. Niets vermeldt in het manual ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen matches
tsjah, da's 1 voor en 1 tegen. Hij heeft er problemen mee, ikke niet. 't is altijd maar hopen dat het goed gaat. Probeer het gewoon en als het niet werkt, doe je je kaartje weer terug. 't Gaat om tientjeswerk, je kan je ook té druk maken om iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330854

Even een tip. Skype Lite is inmiddels beschikbaar voor de N85.
Nadeel, Vodafone scrambled het VOIP gedeelte, maar gelukkig zijn er alternatieve manieren om via het netwerk van Vodafone te 'voipen'. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 330854 op 26-03-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:06
Geen matches
Weet iemand misschien of het mogelijk is om, als men een geheugenkaart gebruikt, het geheugenkaartje rechtsboven in het scherm weg te krijgen? Evt. met gebruik van een hack?
Vind het nogal storend namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy_R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2012
Mijn N85 gaat sinds enige tijd erg traag. Als ik bv. naar het hoofdmenu wil gaan duurt het meerdere seconden vooraleer het menu opent. Waar kan dit te maken mee hebben?
Ook heb ik een probleem als ik op internet zit en ik ga met het pijltje naar boven of beneden. Dan blijft de cursor enige tijd gaan en kan ik nooit precies op de juiste link klikken (of ik moet 20 keer proberen). Vroeger werkte alles perfect. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Daar kan ik je niet bij helpen.

Wat ik wel kan vertellen is dat ik bij cash4mobile.nl €110 heb gekregen voor mijn N85. Dat vind ik knap wat geld voor een intussen 2,5 jaar oud toestel :)
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste