Mja ik heb het nog wel vaak dat het toetsenbord verlichting gewoon niet aan gaat bij het typen.... die verlichting zou toch gewoon altijd aan moeten staan, behalve bij filmpjes.... Beetje raar?
Ik heb nu een vaag probleem, mijn gps doet het ineens niet meer.
"s ochtends rijd ik nog prima op gps naar locatie en 's middags lukt het ineens niet meer.
Helemaal niks aan de telefoon aangepast.
Zie nu altijd maar 1 satteliet met signaal, zowel in mcguider als via de gps instrumenten op de telefoon.
Toestel uitzetten en de batterij verwijderen hielp in ieder geval niet.
Iemand anders dit al eens eerder gehoord?
"s ochtends rijd ik nog prima op gps naar locatie en 's middags lukt het ineens niet meer.
Zie nu altijd maar 1 satteliet met signaal, zowel in mcguider als via de gps instrumenten op de telefoon.
Je kunt hem ook zelf hier downloaden.Anoniem: 282695 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:39:
Sinds de installatie van firmware update 30.019 kan ik "Windows Live" niet meer vinden via Download!. Ook heb ik last van het vaak ontbreken van toetsenbordverlichting (vooral als het donker is). Bij firmware 20.175 had ik dit niet... ?
Goedemorgen allemaal... gisteren wederom problemen met mn Sandisk 16Gb microSDHC class 2. Ik wilde mijn telefoon aan de lader hangen en toen bleef de telefoon hangen
Dus ik haalde mn toestel van de lader, toestel opnieuw opstarten maar hij deed NIETS.. Daarna maar kaartje eruit gehaald en hij startte weer gewoon op kon weer gewoon laden. Raar of niet?
Mn kaartje was stuk.. helemaal stuk. In mn toestel werkte het niet meer (toestel liep dan gewoon vast) en op de PC ook niets.. Het lijkt er dus op dat mn geheugenkaartje 1 of ander piekspanning kreeg toen ik het toestel aan de lader hing..
Hebben er meer mensen hier last van gehad? Ik vind dit heel vreemd hoor en het lijkt erop dat dit alleen maar gebeurd met een 16Gb kaartjes. Mn vorige 16Gb kaartje raakte ook corrupt (oa met het opladen dat ie vastliep). Gelukkig had ik nog garantie en heb het maar geruild tegen een 8Gb class 2 kaartje van Sandisk (en ook nog eens geld terug
)
Mn kaartje was stuk.. helemaal stuk. In mn toestel werkte het niet meer (toestel liep dan gewoon vast) en op de PC ook niets.. Het lijkt er dus op dat mn geheugenkaartje 1 of ander piekspanning kreeg toen ik het toestel aan de lader hing..
Hebben er meer mensen hier last van gehad? Ik vind dit heel vreemd hoor en het lijkt erop dat dit alleen maar gebeurd met een 16Gb kaartjes. Mn vorige 16Gb kaartje raakte ook corrupt (oa met het opladen dat ie vastliep). Gelukkig had ik nog garantie en heb het maar geruild tegen een 8Gb class 2 kaartje van Sandisk (en ook nog eens geld terug
Weet iemand hoe ik een film bestand .avi of mp4 met beeld op mijn telefoon kan krijgen? Als ik het converteer met nokia pc suite krijg ik alleen geluid. Gewoon korte filmpjes die ik van youtube download in mp4 werken doen het wel gewoon maar echt een film niet. Ik krijg dit niet voor elkaar is het wel mogelijk om dit met beeld te bekijken op mijn N85
Waarom ruilen tegen een 8GB class 2, als de meegeleverde 8GB kaart een 8GB class4 is?dkawa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:12:
Goedemorgen allemaal... gisteren wederom problemen met mn Sandisk 16Gb microSDHC class 2. Ik wilde mijn telefoon aan de lader hangen en toen bleef de telefoon hangenDus ik haalde mn toestel van de lader, toestel opnieuw opstarten maar hij deed NIETS.. Daarna maar kaartje eruit gehaald en hij startte weer gewoon op kon weer gewoon laden. Raar of niet?
Hebben er meer mensen hier last van gehad? Ik vind dit heel vreemd hoor en het lijkt erop dat dit alleen maar gebeurd met een 16Gb kaartjes. Mn vorige 16Gb kaartje raakte ook corrupt (oa met het opladen dat ie vastliep). Gelukkig had ik nog garantie en heb het maar geruild tegen een 8Gb class 2 kaartje van Sandisk (en ook nog eens geld terug)
Kan je hem dan niet beter gewoon omruilen voor iets heel anders en dan gewoon het originele kaartje blijven gebruiken?
Mn N85 had ik 2ehands gekocht en daar kreeg ik een splinternieuwe Transcend Class 6 8Gb kaartje bij. Maar toen was ik al in het bezit van een Sandisk 8Gb class 2 kaartje en had de Transcend aan mn zusje gegeven. In de tussentijd ging die Sandisk ook stuk en toen koos ik voor de 16Gb versie met inruil van de defecte 8Gb kaartje.. dus zodoende..Raymond schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:27:
[...]
Waarom ruilen tegen een 8GB class 2, als de meegeleverde 8GB kaart een 8GB class4 is?
Kan je hem dan niet beter gewoon omruilen voor iets heel anders en dan gewoon het originele kaartje blijven gebruiken?
Ligt het nu aan mij of kan je in versie 30 "ZKopdr: Internet en Mijn inhoud" niet meer uit het standby scherm halen.
Ik zou het lieft de WLAN-scan er ook uitslopen en alleen mijn agenda items willen zien. Iemand enig idee of dit kan?
Ik zou het lieft de WLAN-scan er ook uitslopen en alleen mijn agenda items willen zien. Iemand enig idee of dit kan?
Ik heb die eerste 2 er al niet eens uit kunnen slopen.
Stom eigenwijs gedoe van Nokia
Stom eigenwijs gedoe van Nokia
Mobiola Video Studio is heel erg aan te raden, Makkelijk en goede kwaliteit..whiplash1990 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:16:
Weet iemand hoe ik een film bestand .avi of mp4 met beeld op mijn telefoon kan krijgen?
Het is volgens mij nooit mogelijk geweest om 'Zoeken' en 'WLan' uit standby te halen, Er zijn wel speciale programma's die het eruit halen maar die zou je moeten opzoeken.Ligt het nu aan mij of kan je in versie 30 "ZKopdr: Internet en Mijn inhoud" niet meer uit het standby scherm halen.
Wat is dit nu weer. Ik heb al mijn contacten op e sim staan ipv de telefoon zelf maar nu zie ik ineens de helft van mijn contacten niet meer! Hij laat er maar 99 zien op de een of andere manier terwijl als ik bij geheugen->sim kijk er schijnbaar wel 155 contacten op de sim staan
.
Kijk ik op internet blijt dat het Hi Onlinetelefoonboek ook nog eens leeg is terwijl ik 3 dagen geleden nog gesynct heb.
En met de Ovi suite kun je met geen mogelijkheid je contacten bekijken.
Iemand enig idee?
Kijk ik op internet blijt dat het Hi Onlinetelefoonboek ook nog eens leeg is terwijl ik 3 dagen geleden nog gesynct heb.
Iemand enig idee?
Anoniem: 202802
Geen matches
Hallo,
Ben nu al enige tijd een tevreden gebruiker van deze telefoon. Maar toch een vraag.
Ik gebruik sportstracker al een tijdje en vind het een erg leuk programma, vooral de export van de routes naar google maps vind ik leuk.
Weet iemand of er ook een programma bestaat dat je route opslaat, maar ook gelijk foto's die je onderweg neemt aan je route linkt. Zodat wanneer je je route in google maps bekijkt, je ook meteen je foto's van die trip kan zien?
Hop dat ik mijn wens wat duidelijk heb kunnen maken.
Alvast bedankt,
Arno
Ben nu al enige tijd een tevreden gebruiker van deze telefoon. Maar toch een vraag.
Ik gebruik sportstracker al een tijdje en vind het een erg leuk programma, vooral de export van de routes naar google maps vind ik leuk.
Weet iemand of er ook een programma bestaat dat je route opslaat, maar ook gelijk foto's die je onderweg neemt aan je route linkt. Zodat wanneer je je route in google maps bekijkt, je ook meteen je foto's van die trip kan zien?
Alvast bedankt,
Arno
Anoniem: 291978
Geen matches
mensen als ik in gesprek ben blijft mijn licht aan staan hebben jullie dat ook? zo niet hoe zet je deze uit?
bedankt
bedankt
Volgens mij kan Trackr dat. Wil het zelf ook nog gaan proberen.Anoniem: 202802 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:06:
Hallo,
Alvast bedankt,
Arno
Maar op het moment ben ik benieuwder naar dat v30 changelog...
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Anoniem: 310549
Matched: n85
Goedendag,
Gister heb ik een poging gedaan om de software van m;n N85 up-te-graden via de pc.
De usb-poort van m;n laptop is niet helemaal meer lekker, en tijdens het proces werd de verbindig tussen pc en telefoon dan ok verbroken
,
erna telefoon er weer aan gedaan, waar het scherm van wit werd. reageerde verder nergens meer op.
Dus toen maar accu er uit gehaald! Nu trilt die alleen nog bij het aanzetten, maar verder gebeurt er helemaal niks.
Iemand hier een oplossing voor? of as. week toch maar terug naar de winkel?
Alvast bedankt,
groet Mark
Gister heb ik een poging gedaan om de software van m;n N85 up-te-graden via de pc.
De usb-poort van m;n laptop is niet helemaal meer lekker, en tijdens het proces werd de verbindig tussen pc en telefoon dan ok verbroken
erna telefoon er weer aan gedaan, waar het scherm van wit werd. reageerde verder nergens meer op.
Dus toen maar accu er uit gehaald! Nu trilt die alleen nog bij het aanzetten, maar verder gebeurt er helemaal niks.
Alvast bedankt,
groet Mark
Tijdens het updaten wordt er vermeld dat het kan gebeuren dat de verbinding verbroken word, maar dan mag je hem niet verwijderen. Heb je dit dan toch stiekem gedaan?Anoniem: 310549 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 18:54:
Goedendag,
De usb-poort van m;n laptop is niet helemaal meer lekker, en tijdens het proces werd de verbindig tussen pc en telefoon dan ok verbroken,
Alvast bedankt,
groet Mark
Maar als je hem nu aan je laptop sluit, word hij dan nog herkent door de nokia software? Zo nee is het makkelijkste om naar een NSP te gaan. Met een beetje geluk hebben ze het binnen een paar uur gemaakt.
Bij het backuppen van het toestel van m'n vriendin vrouw duurt alleen de laatste stap al een kwartier (phone specific updates o.i.d.). Soms loopt PC Suite zelfs vast op die stap. Enig idee wat dat kan zijn?robertwebbe schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:02:
Backup is in principe niet nodig maar wel altijd aan te raden voor het geval dat. Het kost je slechts enkele minuten.
Denk dat ik de firmware update maar zonder die laatste backupstap doe
Ik heb dit ook, de laatste tijd valt GPS soms ineens uit, of krijg ik vanuit het begin gewoon geen signaal. Het werkt dan soms wel als ik even Google Maps of Nokia Maps opstart, daarmee positie bepaal en vervolgens Sygic McGuider opstart, die vindt dan ineens wel meteen de positie.DNS666 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:42:
Ik heb nu een vaag probleem, mijn gps doet het ineens niet meer.
Ik heb nog een ander probleem: ik krijg de nieuwste firmware er niet op. NSU en mijn telefoon zeggen dat mijn telefoon up-to-date is, maar ik heb maar firmware 11.047, er zou toch nieuwere moeten zijn? En nee, ik heb geen branded telefoon.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Wellicht op internet gekocht? Misschien import uit een exotisch oord. Wat is je productcode?Metalfreak schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:06:
[...]
Ik heb nog een ander probleem: ik krijg de nieuwste firmware er niet op. NSU en mijn telefoon zeggen dat mijn telefoon up-to-date is, maar ik heb maar firmware 11.047, er zou toch nieuwere moeten zijn? En nee, ik heb geen branded telefoon.
Mijn code is 0574325 en ik heb 'm inderdaad via GSM-web gekocht, was dus een Duitse uitvoering. Kunnen ze dit dan bij een Nokia Service Point wel updaten? Ga er zelf niet aan beginnen om productcodes te wijzigen.robertwebbe schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:22:
[...]
Wellicht op internet gekocht? Misschien import uit een exotisch oord. Wat is je productcode?
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Mijn McGuider heeft de laatste tijd ook niet zo goed gedaan. Ik weet niet of dit door de nieuwe update is gekomen of doordat ik naar het buitenland ben gegaan. Ben op vakantie geweest. Thuis deed ie ineens al erg lang over een fix. In Belgie reed ik de hele tijd naast de snelweg volgens McGuider en op de A1 in Frankrijk had ie een hele tijd geen signaal. Ik merkte ook dat het ook aan bewolking lag. Als er teveel bewolking was dan had ik gewoon geen signaal. Gelukkig heeft ie ons het laatste stuk naar de camping wel gewoon gewezen. Langs Parijs naar een andere camping rijden hetzelfde probleem, bewolking -> McGuider geen fix of valt het signaal gewoon weg. Erg leuk op de wegen rond Parijs 
Terugweg ook maar een kwart van de reis geen navigatie gehad. Is dus geen vervanging van een gewone tomtom ofzo.
Ik wel het idee dat bij elke update die ik doe, McGuider langzamer een fix heeft of misschien is dit maar schijn.
Een fix krijgen via nokia/google maps is in het buitenland niet echt een optie vanwege het dataverbruik.
Terugweg ook maar een kwart van de reis geen navigatie gehad. Is dus geen vervanging van een gewone tomtom ofzo.
Ik wel het idee dat bij elke update die ik doe, McGuider langzamer een fix heeft of misschien is dit maar schijn.
Een fix krijgen via nokia/google maps is in het buitenland niet echt een optie vanwege het dataverbruik.
Officieel is de policy van Nokia dat het niet mag maar een aantal doet het toch gewoon. Het beste kun je vooraf even informeren zodat je niet voor niets gaat.Metalfreak schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:34:
[...]
Mijn code is 0574325 en ik heb 'm inderdaad via GSM-web gekocht, was dus een Duitse uitvoering. Kunnen ze dit dan bij een Nokia Service Point wel updaten? Ga er zelf niet aan beginnen om productcodes te wijzigen.
Vraagje over het doorschakelen van de telefoon: Ik wil dat uitzetten en kies dus in het menu bij doorschakelen>alle spraakoproepen voor "uitschakelen". Als ik dan de status opvraag, krijg ik keurig "uitgeschakeld".
Nu bel ik mijn eigen nummer, vanaf een ander toestel. Hij gaat een paar keer over (veel te weinig) en dan krijg ik in het scherm van mijn N85 "wordt doorgeschakeld" en dan wordt de verbinding verbroken en krijg ik op het andere toestel zo'n in gesprek toon (alsof ik de oproep geweigerd heb) en niet dat bekende tuut-tuut-tuut (voicemail heb ik ook uit staan)
Ik zit bij KPN en heb ook al even naar de selfservice op nummer 1200 gebeld, maar daar kan ik volgens mij het doorschakelen niet meer regelen.
Enig idee hoe ik deze instellingen kan wijzigen, moet ik misschien ff met de klantenservice bellen en hen het laten wijzigen, of kan het toch wel vanaf de telefoon?
Nu bel ik mijn eigen nummer, vanaf een ander toestel. Hij gaat een paar keer over (veel te weinig) en dan krijg ik in het scherm van mijn N85 "wordt doorgeschakeld" en dan wordt de verbinding verbroken en krijg ik op het andere toestel zo'n in gesprek toon (alsof ik de oproep geweigerd heb) en niet dat bekende tuut-tuut-tuut (voicemail heb ik ook uit staan)
Ik zit bij KPN en heb ook al even naar de selfservice op nummer 1200 gebeld, maar daar kan ik volgens mij het doorschakelen niet meer regelen.
Enig idee hoe ik deze instellingen kan wijzigen, moet ik misschien ff met de klantenservice bellen en hen het laten wijzigen, of kan het toch wel vanaf de telefoon?
@Raymond,
Heb je het al een geprobeerd zonder geheugen kaart?
Bij mij deed ie dit namelijk ook en toen had ik de geheugen kaart eruit gehaald en toen was het over....
Heb je het al een geprobeerd zonder geheugen kaart?
Bij mij deed ie dit namelijk ook en toen had ik de geheugen kaart eruit gehaald en toen was het over....
Power to the beat.
Het zou mij echt verbazen als de geheugenkaart hier iets mee van doen heeft...
Je kunt met *#002# in één keer alle doorschakelingen opheffen. Echter doorschakeldiensten kunnen op twee manieren worden ingesteld in een netwerkdienst, door gebruikers zelf te wijzigen of niet (dan kan alleen de klantenservice het alleen voor je uitzetten). Vroeger hadden alle netwerken het zo ingesteld dat je als gebruiker het zelf aan en uit kon zetten maar dat is helaas steeds vaker zo. Er wordt namelijk veel verdient aan voicemail. Zodra je verbonden bent met de voicemail, betaal je bij bepaalde providers direct een starttarief of wellicht wordt er direct in hele minuten afgetikt. Op deze manier wordt er dus redelijk wat geld verdient met een dienst die niet gebruikt wordt. En daarmee gaat de korting die je krijgt op een toestel weer omhoog bij het afsluiten of verlengen van een abonnement.
Je kunt met *#002# in één keer alle doorschakelingen opheffen. Echter doorschakeldiensten kunnen op twee manieren worden ingesteld in een netwerkdienst, door gebruikers zelf te wijzigen of niet (dan kan alleen de klantenservice het alleen voor je uitzetten). Vroeger hadden alle netwerken het zo ingesteld dat je als gebruiker het zelf aan en uit kon zetten maar dat is helaas steeds vaker zo. Er wordt namelijk veel verdient aan voicemail. Zodra je verbonden bent met de voicemail, betaal je bij bepaalde providers direct een starttarief of wellicht wordt er direct in hele minuten afgetikt. Op deze manier wordt er dus redelijk wat geld verdient met een dienst die niet gebruikt wordt. En daarmee gaat de korting die je krijgt op een toestel weer omhoog bij het afsluiten of verlengen van een abonnement.
voicemail staat bij mij uit (ik kreeg teveel commentaar dat ik nooit reageerde op ingesproken berichtjes
). Maar dat betekent dus simpelweg dat ik maar heel kort de tijd heb om op te te pakken, voordat de verbinding voor de beller wordt verbroken.
Ik zal die 002 truuk even proberen en anders morgen idd maar ff met 1200 bellen, kijken of zij het echt voor mij kunnen uitschakelen.
Ik zal die 002 truuk even proberen en anders morgen idd maar ff met 1200 bellen, kijken of zij het echt voor mij kunnen uitschakelen.
Man man weet iemand nou al wanneer de firmwareupdate voor de Duitse variant komt? Ik zit maar te wachten en te wachten, terwijl de NL variant al bij versie 30 is... pff
Als het een variant is die specifiek gemaakt is voor één operator of doel, zou het wel eens kunnen zijn dat die nooit goedgekeurd gaat worden...
Het vage is dat die duitse firmware geen specifieke operator kenmerken heeft oid.robertwebbe schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:42:
Als het een variant is die specifiek gemaakt is voor één operator of doel, zou het wel eens kunnen zijn dat die nooit goedgekeurd gaat worden...
Misschien moeten we toch maar eens de productcode gaan veranderen .. ?Blindfold schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:54:
[...]
Het vage is dat die duitse firmware geen specifieke operator kenmerken heeft oid.
- Blindfold
- Registratie: Maart 2001
- Laatst online: 10-04 08:05
Donde estan los conejos?
Matched: nokia, n85
Ja. Ik ben eigenlijk gewoon heel lui, anders had ik het al gedaan. Volgende maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken. Ga na lange tijd toch maar weer eens van Nokia afstappen.YaYo86 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:10:
[...]
Misschien moeten we toch maar eens de productcode gaan veranderen .. ?Liever wacht ik nog ff natuurlijk maja Joost mag weten hoelang nog ..
De N85 was wel ok, al vind ik de N95 een stuk degelijker (die had ik ervoor).
N97 haalt het IMO niet bij o.a. de Hero en de Iphone, dus waarschijnlijk wordt het één van die.
Even kijken hoeveel een N85 van een jaar oud me nog op gaat leveren.
Hm, mijn Nokia N85 is 2 weken geleden op vakantie overleden. Ik word een keer 's ochtends wakker, wil m'n telefoon pakken, en in 1x gaat het scherm niet meer aan. Ik d8, mss foutje, ff opnieuw opstarten, nog steeds hetzelfde. Telefoon reageert wel overal op (bij het opstarten hoor je de nokia tune enzo), maar het scherm blijft zwart
Heb de accu er al uitgehaald een poos laten drogen op een warme droge plek (mss vocht ofzo), maar het mocht niet baten. Hopelijk fixen ze het onder garantie, heb er niks raars mee gedaan en heb hem pas 2,5 maand ofzo.
Vaak bu'j te bang!
tom, toevallig naast een fles koud water laten liggen 's nachts?
Nee dat niet, heeft in een tent gelegen (waar ik sliep), maar gewoon vrij van de wanden en van de grond, op m'n sporttas.
Ik heb hem gister opgestuurd, ben benieuwd wat het is. Mocht het niet onder garantie vervangen worden, dan gooi ik het op de reisverzekering. Als het toch vochtschade o.i.d., wat ik hoop van niet, en overigens erg slecht zou vinden, aangezien m'n E-Ten X500 al denk ik 3 liter bier te verduren heeft gehad tijdens het SMS'en in beschonken toestand en afgelopen vakantie ook nog een golf zout water mee heeft gekregen, nog steeds perfect werkt
Ik heb hem gister opgestuurd, ben benieuwd wat het is. Mocht het niet onder garantie vervangen worden, dan gooi ik het op de reisverzekering. Als het toch vochtschade o.i.d., wat ik hoop van niet, en overigens erg slecht zou vinden, aangezien m'n E-Ten X500 al denk ik 3 liter bier te verduren heeft gehad tijdens het SMS'en in beschonken toestand en afgelopen vakantie ook nog een golf zout water mee heeft gekregen, nog steeds perfect werkt
Vaak bu'j te bang!
Hebben meer mensen het probleem dat de Bladertoets niet meer in te drukken is? Ik heb dit probleem nu een maand ofzo en stoor me er steeds meer aan. Het voelt nu aan als een touchtoets zeg maar.. maar hij reageert nog wel.
Iemand enig idee of dit onder de garantie valt en hoelang ik m'n tel. kwijt ben als ik het opstuur naar nokia?
Iemand enig idee of dit onder de garantie valt en hoelang ik m'n tel. kwijt ben als ik het opstuur naar nokia?
[ Voor 4% gewijzigd door YaYo86 op 28-07-2009 11:03 ]
Als je de telefoon opstuurt naar Nokia ben je het minimaal 15 werkdagen kwijt, kreeg ik te horen.
Wou het bij een NSP laten repareren omdat er een barst in het navigatiegedeelte zit. Helaas konden ze dat niet zelf en doet Nokia het nou, duurt wel MINIMAAL 3 weken en dat vind ik echt te lang..
Wou het bij een NSP laten repareren omdat er een barst in het navigatiegedeelte zit. Helaas konden ze dat niet zelf en doet Nokia het nou, duurt wel MINIMAAL 3 weken en dat vind ik echt te lang..
Vaag, werd bij mij gewoon ter plekke gedaan. Ben er wel 2x langs geweest: eerste keer om probleem te melden, toen heeft het NSP onderdeeltjes besteld en bij de 2de keer langskomen is hij gefixed terwijl ik stond te wachten.
Ik heb hem via Telfort verstuurd, op de Telfort site staat dat als hij gerepareerd moet worden, het rond de 5 weken duurt, omdat 'ie naar Hongarije moet. Achteraf denk ik dat ik hem mss beter bij een NSP had kunnen brengen..
Vaak bu'j te bang!
Hebben jullie problemen met de nieuwste firmware (v30)? Ik ga hem zelf ook installeren, ik wilde alleen zeker weten of het geen problemen geeft.
[ Voor 93% gewijzigd door JaxTeller op 04-08-2009 22:09 ]
Anoniem: 312989
Geen matches
Ik heb precies hetzelfde probleem! de eerste 102 contacten an de 192 zijn maar te zien... als ik door 1 van de andere contacten gebeld word zie ik ook alleen een nummer, maar als ik mijn sim kaart in een andere telefoon doe heb ik wel weer al mijn contacten...Anoniem: 202802 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:06:
Hallo,
Alvast bedankt,
Arno
Roland
Anoniem: 312989
Geen matches
Sorry! op het verkeerde berichtje geqoute... dit was de goede, excuses
Roland
Roland
GG85 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:03:
Wat is dit nu weer. Ik heb al mijn contacten op e sim staan ipv de telefoon zelf maar nu zie ik ineens de helft van mijn contacten niet meer! Hij laat er maar 99 zien op de een of andere manier terwijl als ik bij geheugen->sim kijk er schijnbaar wel 155 contacten op de sim staan.
Iemand enig idee?
Update:-tom-562 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:02:
Nee dat niet, heeft in een tent gelegen (waar ik sliep), maar gewoon vrij van de wanden en van de grond, op m'n sporttas.
Telefoon wordt as we speak verzonden naar mij, alles is dus onder garantie vervangen
Vaak bu'j te bang!
Anoniem: 53058
Misschien een stomme vraag maar welk kleinbeeld equivalent van een lens zit er op de N85? 35mm of 28mm?
Heb de telefoon binnen 2,5 week teruggekregen maar hij was wel gratis gerepareerd.
Iemand enig idee wanneer de firmware van V3 beschikbaar komt voor de duitse variant?
Heb Nokia opgebeld maar toen hadden ze al 180 wachtenden voor mij.
Ben benieuwd wanneer de bugs eruit kunnen worden gehaald -__-
Iemand enig idee wanneer de firmware van V3 beschikbaar komt voor de duitse variant?
* Ultraman heeft na afwachten toch maar firmware v30 op zijn telefoon gezet.
Had ik eerder moeten doen. Apparaat is een beetje sneller geworden. Verder nog geen echte veranderingen tegengekomen om de al eerder genoemde snellere zoom na.
Upgrade verliep hier geheel vlekkeloos met Nokia Software Updater van de PC.
Had ik eerder moeten doen. Apparaat is een beetje sneller geworden. Verder nog geen echte veranderingen tegengekomen om de al eerder genoemde snellere zoom na.
Upgrade verliep hier geheel vlekkeloos met Nokia Software Updater van de PC.
Dat vraag ik me ook sterk af, zou het wel graag willen weten ! Anders bel je Nokia nog een keer ?jens17 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:15:
Heb de telefoon binnen 2,5 week teruggekregen maar hij was wel gratis gerepareerd.
- Blindfold
- Registratie: Maart 2001
- Laatst online: 10-04 08:05
Donde estan los conejos?
Ondertussen ben ik overgestapt naar de Iphone. Ondanks dat ik al sinds de 6110 aan de Nokia zit met een klein uitstapje naar HTC heb ik toch de Iphone boven de N97 verkozen.
N85 vond ik een leuk overbruggingstoestel na m'n N95, maar ik weet niet. Qua functies allemaal prima, maar toch ben ik uiteindelijk blij dat ik er vanaf ben. Die knarsende plastic knopjes deden het toch niet voor mij.
Nokia is jarenlang goed bezig geweest, maar IMO zijn ze te lang relaxed op hun troon blijven zitten waardoor de concurrentie ze heeft ingehaald qua software.
Aangezien ik een bloedhekel heb aan Itunes hoop ik dat ze druk de inhaalslag gaan maken zodat ik over 2 jaar weer naar m'n vertrouwde Nokia terug kan.
N85 vond ik een leuk overbruggingstoestel na m'n N95, maar ik weet niet. Qua functies allemaal prima, maar toch ben ik uiteindelijk blij dat ik er vanaf ben. Die knarsende plastic knopjes deden het toch niet voor mij.
Nokia is jarenlang goed bezig geweest, maar IMO zijn ze te lang relaxed op hun troon blijven zitten waardoor de concurrentie ze heeft ingehaald qua software.
Aangezien ik een bloedhekel heb aan Itunes hoop ik dat ze druk de inhaalslag gaan maken zodat ik over 2 jaar weer naar m'n vertrouwde Nokia terug kan.
Anoniem: 313590
Hallo,
ik heb al enige malen antword gevonden op mijn vragen alhier, dank daarvoor!
Ik kwam nu echt iets nieuws tegen, dus zelf maar geregistreerd.
Ik heb dus een Nokia N85 en gebruik sinds dit weekend een
bluetooth headset op de motor, om te koppelen naar mijn navigatie.
Alleen de bluetooth kwaliteit is bagger en mono, dus mijn mp3's komen
erg belabberd eruit.
Nu is het me gelukt om mijn N85 te koppelen aan het slave kanaal van de headset.
en de muziek kwaliteit is weer top!
Maar....
Als ik nu gebeld word, neemt mijn N85 automatisch op. Dit wil ik niet, hoe zet je dit uit?
menu_instrumenten_instellingen_algemeen_toebehoren staan allemaal op
automatisch antwoorden uit
Alternatief wat ik geprobeerd heb is een groep aan te maken, met maar 1 lid (de vriendin
).
Vervolgens een profiel aangemaakt met daarin "alleen waarschuwen bij" en dan groep "vriendin"
maar als ik met een ander nummer bel neemt de N85 ook automatisch op.
Erg vervelend aangezien ik veel in het buitenland rij.
Er zit een T(alk?) toets op de headset waarmee ik de verbinding kan verbreken.
En dus waarschijnlijk ook opnemen mits het toestel dit verlangt..
Iemand goede suggesties???
Alvast bedankt,
Greetz all
ik heb al enige malen antword gevonden op mijn vragen alhier, dank daarvoor!
Ik kwam nu echt iets nieuws tegen, dus zelf maar geregistreerd.
Ik heb dus een Nokia N85 en gebruik sinds dit weekend een
bluetooth headset op de motor, om te koppelen naar mijn navigatie.
Alleen de bluetooth kwaliteit is bagger en mono, dus mijn mp3's komen
erg belabberd eruit.
Nu is het me gelukt om mijn N85 te koppelen aan het slave kanaal van de headset.
en de muziek kwaliteit is weer top!
Maar....
Als ik nu gebeld word, neemt mijn N85 automatisch op. Dit wil ik niet, hoe zet je dit uit?
menu_instrumenten_instellingen_algemeen_toebehoren staan allemaal op
automatisch antwoorden uit
Alternatief wat ik geprobeerd heb is een groep aan te maken, met maar 1 lid (de vriendin
Vervolgens een profiel aangemaakt met daarin "alleen waarschuwen bij" en dan groep "vriendin"
maar als ik met een ander nummer bel neemt de N85 ook automatisch op.
Erg vervelend aangezien ik veel in het buitenland rij.
Er zit een T(alk?) toets op de headset waarmee ik de verbinding kan verbreken.
En dus waarschijnlijk ook opnemen mits het toestel dit verlangt..
Iemand goede suggesties???
Alvast bedankt,
Greetz all
Hoe wordt je headset herkend? Echt als headset, of als hoofdtelefoon?
Anoniem: 313590
Geen matches
Geen idee,
Camos BH-600C1 zegt ie onder gekoppelde apparaten
En als hij verbinding maakt krijg ik rechtsboven in wel het
hoofdtelefoon teken en komen er 2 haken om het bluetooth symbool te staan
Greetz
Camos BH-600C1 zegt ie onder gekoppelde apparaten
En als hij verbinding maakt krijg ik rechtsboven in wel het
hoofdtelefoon teken en komen er 2 haken om het bluetooth symbool te staan
Greetz
In deze handleiding staat dat de Auto Answer Call functie de gesprekken altijd gewoon aan neemt ( Blz 12 )
is er een manier om de n85 als flashlight te gebruiken? dus dat de felle LED van de camera handmatig aan/uit kan worden gezet? Ik kan niet direct iets vinden op het web..
Zou wel erg handig zijn, al is het maar 10 sec.. soms moet je even een sleutelgat lokaliseren of iets wat je op de grond hebt laten vallen en dan is die 2 sec licht net aan de korte kant..
Zou wel erg handig zijn, al is het maar 10 sec.. soms moet je even een sleutelgat lokaliseren of iets wat je op de grond hebt laten vallen en dan is die 2 sec licht net aan de korte kant..
Hmm dat vind ik ook wel interessant.plakbandrol schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:52:
is er een manier om de n85 als flashlight te gebruiken? dus dat de felle LED van de camera handmatig aan/uit kan worden gezet? Ik kan niet direct iets vinden op het web..
Ik heb vandaag mijn tripje van Nijmegen <-> Utrecht getracked met Trackr. Leuk programma en doet wat het moet doen. Ook nog een keer TrackerTag proberen...
Ik had een vraagje over 12V usb adapters. Ergens in het begin stond dat je voor het opladen van de N85 met standaard usb snoer pootjes 2 en 3 moet "doorsolderen" nu heb ik een foto gemaakt en in rood pinnetjes 2 en 3 omcirkeld maar wat moet ik doen met de weerstandjes in blauw? 
Alvast bedankt
en excuus voor de niet echte tumbnail 
Edit: Ok voor het geval meer mensen dit willen doen enkel de 2 rood omcirkelde pinnetjes verbinden is genoeg. Dus de weerstanden gewoon laten voor wat ze zijn.

Alvast bedankt

Edit: Ok voor het geval meer mensen dit willen doen enkel de 2 rood omcirkelde pinnetjes verbinden is genoeg. Dus de weerstanden gewoon laten voor wat ze zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door anjaniki op 14-08-2009 10:14 ]
Anoniem: 131627
Ik heb sinds 20 juni de Nokia N85.
Alles werkte prima.. alleen waren op een bepaald moment alles smsjes verdwenen! Een paar dagen later waren ook de helft van de foto's verdwenen.
Beetje vreemd dus! Ik heb toen de nieuwe software update gedaan..en een paar dagen leek dat goed te gaan.
Tot ik sinds een paar dagen elke keer een 'schijffout' kreeg. Vervolgens waren wéér alles smsjes weg.
Ik heb nu de geheugenkaart geformatteerd, dus ik hoop dat dat nu opgelost is.
MAAR
Sinds de software update krijg ik regelmatig de melding 'geen reactie van gateway'. Voor de update heb ik dat nog nooit gehad.
Weet iemand welke instelling er met de update veranderd kan zijn? Wat ik word hier wel een beetje gek van.
Ik heb een ZyXel router.
Graag advies!!
Alles werkte prima.. alleen waren op een bepaald moment alles smsjes verdwenen! Een paar dagen later waren ook de helft van de foto's verdwenen.
Beetje vreemd dus! Ik heb toen de nieuwe software update gedaan..en een paar dagen leek dat goed te gaan.
Tot ik sinds een paar dagen elke keer een 'schijffout' kreeg. Vervolgens waren wéér alles smsjes weg.
MAAR
Sinds de software update krijg ik regelmatig de melding 'geen reactie van gateway'. Voor de update heb ik dat nog nooit gehad.
Weet iemand welke instelling er met de update veranderd kan zijn? Wat ik word hier wel een beetje gek van.
Ik heb een ZyXel router.
Graag advies!!
Geen matches
ALs ik bel blijft de verlichting van mijn scherm branden en ik heb begrepen dat dit niet bij iedereen het geval is. Hoe zet je deze dan uit???
2e vraag
als ik fm radio wil luisteren vraagt deze naar mijn headset. Kan ik geen fm radio luisteren via mijn luidsprekers??
thnx
2e vraag
als ik fm radio wil luisteren vraagt deze naar mijn headset. Kan ik geen fm radio luisteren via mijn luidsprekers??
thnx
Heb ik ook met mijn KPN (Speedtouch) Router. Schijnt een bug te zijn van de router, maar kpn heeft hier geen update voor.Anoniem: 131627 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:58:
Ik heb sinds 20 juni de Nokia N85.
MAAR
Ik heb een ZyXel router.
Graag advies!!
Nee, zie ook handleidingAnoniem: 291978 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:33:
(headsetsnoer dient als antenne)
Anoniem: 131627
Geen matches
Maar als het aan de router ligt.. is het toch vreemd dat ik er voor de softwareupdate nooit last van had?Pred schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:05:
[...]
Heb ik ook met mijn KPN (Speedtouch) Router. Schijnt een bug te zijn van de router, maar kpn heeft hier geen update voor.
Dan lijkt het mij toch dat het te maken heeft met een instelling op de telefoon..
Contacten > Instellingen > Contacten weergeven: Telefoongeheugen/Simgeheugen/Dienstnummer.Anoniem: 312989 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:39:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem! de eerste 102 contacten an de 192 zijn maar te zien... als ik door 1 van de andere contacten gebeld word zie ik ook alleen een nummer, maar als ik mijn sim kaart in een andere telefoon doe heb ik wel weer al mijn contacten...heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Roland
Als je tel + sim geheugen aankruist zie je ook de nummers van de simkaart
Edit;
En de enige manier om de N85 als flashlight te gebruiken is om een video te maken met de flash aan, dan brandt het wel constant! Maar wordt er ook wel een video gemaakt
[ Voor 12% gewijzigd door jens17 op 20-08-2009 10:33 ]
Geen matches
ALs ik bel blijft de verlichting van mijn scherm branden en ik heb begrepen dat dit niet bij iedereen het geval is. Hoe zet je deze dan uit???
Gebruik hiervoor Brightlight, werkt perfect!plakbandrol schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:52:
Hee die is super, het eerste programma die dat kan bij de N85!
NOSIG
vaag, ik krijg een mailtje van Nokia dat er een software update beschikbaar is voor mijn toestel. Er staat alleen niet bij naar welke versie ik zou kunnen updaten en wanneer de update beschikbaar is gekomen.
Als je het topic doorleest kun je zien dat dat v30 betreft en sinds wanneer deze rondzweeft is op die manier ook prima te traceren.
Of het is eindelijk de V20. update voor de duitse variant.
Wat ook zo is
Nou alleen de V30. update nog!
Update bevalt goed, aantal nieuwe functies (woordenboek e.d.) en heb het idee dat de batterij langer mee gaat.
Btw; heb nou volgens mij de FM transmitter kapot. Het zendt geen muziek door maar de ruis van de zender wordt wel overstemd door "stilte" van de zender, hoe kan dat?
Wat ook zo is
Update bevalt goed, aantal nieuwe functies (woordenboek e.d.) en heb het idee dat de batterij langer mee gaat.
Btw; heb nou volgens mij de FM transmitter kapot. Het zendt geen muziek door maar de ruis van de zender wordt wel overstemd door "stilte" van de zender, hoe kan dat?
Geen matches
ik word wakker, en zie dat mijn telefoon was uitgegaan ( accu was toch al bijna leeg), dus ik sluit het vrolijk aan op de accuoplader ... en tot mijn verschrikking zie ik dit:

Neem aan dat ik de enigste ben met dit probleem? Wordt leuk... heb mijn telefoon besteld bij gsmweb ( een site die zeer en dan ook zeer slechte aftersales heeft... telefoon terugsturen = nooit meer iets terug krijgen. Eigen schuld dikke bult hé )
maar waarom ik het hier post, hoe kan dit nou gebeurt zijn ?

Neem aan dat ik de enigste ben met dit probleem? Wordt leuk... heb mijn telefoon besteld bij gsmweb ( een site die zeer en dan ook zeer slechte aftersales heeft... telefoon terugsturen = nooit meer iets terug krijgen. Eigen schuld dikke bult hé )
maar waarom ik het hier post, hoe kan dit nou gebeurt zijn ?
Geen idee wat dat is, maar zo te zien is hij stuk 
Hoewel je volgens de Nederlandse wet mag rekenen op medewerking van de winkelier (GSMweb dus) is het soms praktischer om naar de fabrikant te gaan. Ik doe dat eigenlijk altijd. Dus als ik jou was zou ik niet naar GSMweb stappen maar naar een Nokia Service punt. Die kan je hier vinden (vind "Nokia care point" aan). Mocht je in de buurt wonen van Rotterdam, dan zou ik naar Ricom Repairs in Schiedam gaan, ik word altijd super geholpen daar.
Hoewel je volgens de Nederlandse wet mag rekenen op medewerking van de winkelier (GSMweb dus) is het soms praktischer om naar de fabrikant te gaan. Ik doe dat eigenlijk altijd. Dus als ik jou was zou ik niet naar GSMweb stappen maar naar een Nokia Service punt. Die kan je hier vinden (vind "Nokia care point" aan). Mocht je in de buurt wonen van Rotterdam, dan zou ik naar Ricom Repairs in Schiedam gaan, ik word altijd super geholpen daar.
NOSIG
echt grappig, nu is heel mijn scherm blauw
jammer genoeg gaat het wel een duur grapje worden
Want als het door vocht komt , val het niet onder de garantie... dus moet even nokia een mail sturen. Want ik weet zeker dat het niks te maken heeft met vocht, maar toen ik aan mijn mammie liet zien dacht zij in eerste instantie ook aan vocht, als die gasten bij de repairtiecentrum ook zo denken ben ik wel de pineut.
Voel me btw echt wel speciaal want kan nergens mensen vinden met hetzelfde probleem.
Want als het door vocht komt , val het niet onder de garantie... dus moet even nokia een mail sturen. Want ik weet zeker dat het niks te maken heeft met vocht, maar toen ik aan mijn mammie liet zien dacht zij in eerste instantie ook aan vocht, als die gasten bij de repairtiecentrum ook zo denken ben ik wel de pineut.
Voel me btw echt wel speciaal want kan nergens mensen vinden met hetzelfde probleem.
[ Voor 28% gewijzigd door FireBladeX op 26-08-2009 21:30 ]
je zou wel denken dat het door vocht zou komen omdat het er zo vaak uit ziet bij lcd-schermen maar ik zou niet weten hoe een o-led scherm op vocht reageert.
ik zou gewoon even bij een nokia service punt langsgaan, die hebben mij ook al een aantal keer goed geholpen.
Heb net de firmware geupdate naar v30. Kom nu alleen niet meer op het netwerk. Ik kan alleen noodoproepen maken en de naam van mijn provider staat ook niet meer in beeld (Vodafone). Tevens werken de snelkoppelingen op het scherm ook niet meer (contactpersonen, nieuw bericht, agenda, etc), overige software lijkt wel te werken. Ik kan via het menu nog wel bij de contactpersonen komen. Echter worden de eerstvolgende afspraken van de agenda niet meer weergegeven en kan ik deze ook op geen mogelijkheid openen.
Ik heb de update ook voor een 2e keer gedaan, zelfde resultaat. Ook factory defaults geladen, ook zonder resultaat.
gebeurt dit vaker? En belangrijker, hoe los ik dit op?
Ik heb de update ook voor een 2e keer gedaan, zelfde resultaat. Ook factory defaults geladen, ook zonder resultaat.
gebeurt dit vaker? En belangrijker, hoe los ik dit op?
Het kan wel. Je moet de koptelefoon uit de headset halen, net boven de afstandbediening. Hierdoor krijg je het geluid van de radio over de luidsprekers, maar met een iets mindere ontvangst dan via het complete headset.Anoniem: 291978 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:33:
thnx
AMD 2600,Inno3D 1660TI
Hard resetten:Brahman schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:52:
Heb net de firmware geupdate naar v30. Kom nu alleen niet meer op het netwerk.
<knip>
En belangrijker, hoe los ik dit op?
toets *#7780# in > Ja > 12345 > OK en nadat het toestel weer is opgestart,
toets *#7370# in > Ja > 12345 > OK
Let op: alles is dan weg behalve de informatie op je geheugenkaart.
Helaas, resetten lukt, maar lost niets op.robertwebbe schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 14:21:
[...]
Hard resetten:
Let op: alles is dan weg behalve de informatie op je geheugenkaart.
Als ik handmatig zoek naar beschikbare netwerken wordt het vodafone netwerk wel gevonden, maar verbinding maken lukt niet.
Kom er ook achter dat niet alle programma's op willen starten, maar dat is niet het grootste probleem....
Mijn scherm is ook kapot gegaan door vochtschade (zie mijn eerdere reply's in dit topic), ik heb hem 3 dagen laten drogen boven de condensor van een campingkoelkast (blaast droge warme lucht uit), toen zat er geen enkel spoor meer van condens/vocht achter het scherm. Ik weet niet of er zo'n stripje in zit waaraan ze kunnen zien of 't vochtschade is, maar bij mij werd het onder garantie gerepareerd.FireBladeX schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:28:
echt grappig, nu is heel mijn scherm blauwjammer genoeg gaat het wel een duur grapje worden
![]()
Succes ermee.
BTW kan je je N85 gewoon naar een willekeurig Nokia Service Point brengen? Die van mij begint wat gammel aan te voelen, kunnen ze dat afstellen ofzo?
Vaak bu'j te bang!
Als je SIM kaart wel in een ander toestel werkt dan zou ik hem ter reparatie aanbieden.Brahman schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:11:
[...]
Helaas, resetten lukt, maar lost niets op.
Als ik handmatig zoek naar beschikbare netwerken wordt het vodafone netwerk wel gevonden, maar verbinding maken lukt niet.
Kom er ook achter dat niet alle programma's op willen starten, maar dat is niet het grootste probleem....
Als de SIM in een ander toestel ook niet (meer) werkt, dan je provider bellen.
Ik heb een probleempje, als ik mijn telefoon wil updaten via SW-controle in toepassingen dan download hij netjes alles enz.
hierna start hij opnieuw op, maar dan zegt hij meteen erna dat de software niet compatible is.
hoe los ik dit op ?
je kunt toch ook je firmware bekijken en updaten met #*1001 nog wat ...
hierna start hij opnieuw op, maar dan zegt hij meteen erna dat de software niet compatible is.
hoe los ik dit op ?
Ik heb vorige week zaterdag mijn N85 van de trap laten ketsen. Dat is er dus niet zo goed voor...
Er zitten een aantal barsten in het scherm en het scherm geeft ook geen beeld meer.
Ik heb het toestel via de AV kabel aangesloten op de TV, alles bleek verder nog prima te werken.
Dus vanmiddag op internet opzoek gegaan naar een nieuw scherm en een handleiding.
Beide heb ik gevonden.
Handleiding: http://www.4shared.com/fi..._RM-335_SM_L1&2_v_1_0.rar
Scherm: http://www.mobile-phone-l...screen-hr-idus-p-221.html
Vanmiddag het oude scherm al gedemonteerd, dit ging redelijk gemakkelijk.
Ik hoop dat ik de boel weer aan de praat krijg. Voor 40 euro heb je toch niks nieuws.
Heeft iemand ervaring met mobile-phone-lcd.com? Ik vind de site niet zo heel geweldig ogen maar ik heb de gok maar genomen.
Er zitten een aantal barsten in het scherm en het scherm geeft ook geen beeld meer.
Ik heb het toestel via de AV kabel aangesloten op de TV, alles bleek verder nog prima te werken.
Dus vanmiddag op internet opzoek gegaan naar een nieuw scherm en een handleiding.
Beide heb ik gevonden.
Ik hoop dat ik de boel weer aan de praat krijg. Voor 40 euro heb je toch niks nieuws.
Heeft iemand ervaring met mobile-phone-lcd.com? Ik vind de site niet zo heel geweldig ogen maar ik heb de gok maar genomen.
- Tijgert
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 25-04 12:29
Let the Zen flow. Shit a leak!
:strip_icc():strip_exif()/u/42999/kamikaze.jpg?f=community)

b.t.w. ik spring van de N85 bandwagon af.
Gisteren heeft hij voor de 2e keer mijn mem kaartje gecorumpeerd. De eerste keer was het kaartje total loss, maar de files recoupereerbaar, de tweede keer andersom; kaartje nog te gebruiken maar alle 14,5GB aan files foetsie Ik wil er niet eens aan denken wat ik kwijt ben).
Dus een ieder bedankt en tot in de iPhone threads
[ Voor 72% gewijzigd door Tijgert op 08-09-2009 19:29 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Anoniem: 237452
Hoi,
ik heb de Tut van robertwebbe gevolgd en Voip werkt prima op me N85. Een vraagje over SMSoverIP.
Ik wil graag ook smsen via VoipBuster via mijn Telefoon. Maar ik zie geen optie om dit vanaf je telefoon te doen.
Bij Contacten-->VoipBuster-->Contact Selecteren-->opties--> Hier staat Internetoproep..
kan iemand mij hierbij helpen?
het is nl. wat vervelender als je een sms wilt versturen, dan je eerst je comp moet aanmaken, inloggen op voipbuster.com en daar dan een sms te versturen.
Groeten Rishi
ik heb de Tut van robertwebbe gevolgd en Voip werkt prima op me N85. Een vraagje over SMSoverIP.
Ik wil graag ook smsen via VoipBuster via mijn Telefoon. Maar ik zie geen optie om dit vanaf je telefoon te doen.
Bij Contacten-->VoipBuster-->Contact Selecteren-->opties--> Hier staat Internetoproep..
kan iemand mij hierbij helpen?
het is nl. wat vervelender als je een sms wilt versturen, dan je eerst je comp moet aanmaken, inloggen op voipbuster.com en daar dan een sms te versturen.
Groeten Rishi
Tijgert schreef op maandag 07 september 2009 @ 02:04:
[afbeelding]
b.t.w. ik spring van de N85 bandwagon af.
Gisteren heeft hij voor de 2e keer mijn mem kaartje gecorumpeerd. De eerste keer was het kaartje total loss, maar de files recoupereerbaar, de tweede keer andersom; kaartje nog te gebruiken maar alle 14,5GB aan files foetsie Ik wil er niet eens aan denken wat ik kwijt ben).
Dus een ieder bedankt en tot in de iPhone threads
Ik heb hier een N85 die continu, altijd, ALTIJD over z'n nek gaat bij het ophalen of lezen van e-mail. Alles is goed ingesteld (IMAP). Verbinding maken lukt (soms in 1 keer, soms niet meteen) maar bij het ophalen van de headers of van een e-mail loopt het ding vast.
Softwareversie 30.019. Het leek eerst te maken te hebben met een oude, brakke SIM-kaart, maar met een gloednieuwe is het net zo slecht
Iemand enig idee?
Sowieso vind ik het echt niet te begrijpen waarom die telefoons altijd vastlopen en niet áf lijken te zijn. Geldt ook voor m'n E75
Softwareversie 30.019. Het leek eerst te maken te hebben met een oude, brakke SIM-kaart, maar met een gloednieuwe is het net zo slecht
Iemand enig idee?
Sowieso vind ik het echt niet te begrijpen waarom die telefoons altijd vastlopen en niet áf lijken te zijn. Geldt ook voor m'n E75
Dat is niet bij alle telefoons zo, maar vooral bij de Nokia's. Alle softwarematige onvolkomenheden en de brakke bouwkwaliteit (m'n batterijklepje laat al los) geven mij genoeg drijfveer om eens naar een heel ander platform over te stappen.
In het begin was ik nog wel te spreken over deze telefoon, maar pas na een tijdje ging ik me toch wel storen aan de 'quirks'.
In het begin was ik nog wel te spreken over deze telefoon, maar pas na een tijdje ging ik me toch wel storen aan de 'quirks'.
NOSIG
Ach er is geen enkel perfect toestel.
Overal is wel wat op aan te merken.
Had hiervoor een windows mobile toestel, lekker veel apps beschikbaar.
Maar wel retetraag en op willekeurige momenten vastlopers.
Overal is wel wat op aan te merken.
Had hiervoor een windows mobile toestel, lekker veel apps beschikbaar.
Maar wel retetraag en op willekeurige momenten vastlopers.
Hallo,
Is er een programma, of een instelling in de telefoon zelf waarbij de onbekende/anonieme nummers automatisch geweigerd kunnen worden?
Bedankt
Is er een programma, of een instelling in de telefoon zelf waarbij de onbekende/anonieme nummers automatisch geweigerd kunnen worden?
Bedankt
Ondertussen heb ik het scherm vervangen. Binnen 10 minuten zat hij erin en alles werkt nu weer prima!
Tijsje schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:04:
Ik heb vorige week zaterdag mijn N85 van de trap laten ketsen. Dat is er dus niet zo goed voor...
Beide heb ik gevonden.
Dat is volgens mij een funtie van de telefoon zelf: Dat hij alleen gesprekken mag doorgeven van nummers die in je contactlist staan.emreorhan schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:00:
Hallo,
Bedankt
Maak in je telefoonboek een nieuwe groep aan, ik heb een groep aangemaakt "privé" en daar de mensen uit mijn telefoonboek gekopieerd welke mij mogen bellen als ik niet aan het werk ben.emreorhan schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:00:
Hallo,
Bedankt
Vervolgens heb ik een profiel aangemaakt genaamd "privé" en hierbij ingesteld dat de telefoon alleen overgaat bij oproepen uit de groep "privé" en niet bij alle oproepen. De telefoon gaat wel over als er iemand belt die niet in de groep staat, alleen het trilalarm en de beltoon doen het niet.
Zo kun je altijd wel zien wie je heeft gebeld (mits het nummer wordt meegezonden)
Anoniem: 319671
Geen matches
Ik heb hetzelfde probleem, heeft iemand hier misschien al een oplossing voor? Mijn contactenlijst laat maar 85 nummers zien en op de Simkaart staan 209 nummers, dit bevestigd hij als ik de status van de simkaart opvraag. Iemand een oplossing?GG85 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:03:
Wat is dit nu weer. Ik heb al mijn contacten op e sim staan ipv de telefoon zelf maar nu zie ik ineens de helft van mijn contacten niet meer! Hij laat er maar 99 zien op de een of andere manier terwijl als ik bij geheugen->sim kijk er schijnbaar wel 155 contacten op de sim staan.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt
Ik kreeg vandaag op mijn telefoon een melding dat er nieuwe firmware beschikbaar is.
dit blijkt 30.101 te zijn.
op de nokia site staat hier bij vermeld: This software release includes improvements in copying contacts from your SIM card
http://europe.nokia.com/g...vice-software-update/news
misschien lost dit de hierboven genoemde problemen met de contacten op ??
op de nokia site staat hier bij vermeld: This software release includes improvements in copying contacts from your SIM card
http://europe.nokia.com/g...vice-software-update/news
misschien lost dit de hierboven genoemde problemen met de contacten op ??
Erg blij tot nu toe met deze update. Gisteravond met de NSU uitgevoerd.batchman schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:23:
Ik kreeg vandaag op mijn telefoon een melding dat er nieuwe firmware beschikbaar is.
Mijn accu houdt het langer en beter uit, had voordien na laden met USB dat terwijl hij vol is nog maar twee streepjes aangeeft, binnen een nacht in eens leeg was, vanmorgen waarrempel goed.
De telefoon paired en synced nu wel met mijn navigatiesysteem (Garmin Nüvi 765) via Bluetooth.
Voor mijn gevoel stabieler geworden.
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
Ben ook erg blij met deze update!
De telefoon is nou aanmerkelijk sneller: voornamelijk bij het opstarten/afsluiten van de media player e.d.
Voor mijn gevoel is de telefoon ook stabieler, meerdere applicaties tegelijk openen/sluiten gaat beter dan voorheen:)
De telefoon is nou aanmerkelijk sneller: voornamelijk bij het opstarten/afsluiten van de media player e.d.
Voor mijn gevoel is de telefoon ook stabieler, meerdere applicaties tegelijk openen/sluiten gaat beter dan voorheen:)
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Nogmaals:
Ik heb een probleempje, als ik mijn telefoon wil updaten via SW-controle in toepassingen dan download hij netjes alles enz.
hierna start hij opnieuw op, maar dan zegt hij meteen erna dat de software niet compatible is
hoe los ik dit op ?
hierna start hij opnieuw op, maar dan zegt hij meteen erna dat de software niet compatible is
hoe los ik dit op ?
gistermiddag leek ik zo blij te zijn met de update...
Maar ik herstarte mn N85 en nu in Stand-by reageert hij op geen een knop meer...
Ik heb net wel een backup gemaakt, dat lukt nog wel. Maar wat raden jullie aan?
Terug zetten naar fabriekinstellingen? ( welke combinatie qua toetsen was dat ook alweer )
En de geinstalleerde spellen en applicaties op de geheugenkaart, worden deze nog herkent na de reset?
Maar ik herstarte mn N85 en nu in Stand-by reageert hij op geen een knop meer...
Ik heb net wel een backup gemaakt, dat lukt nog wel. Maar wat raden jullie aan?
Terug zetten naar fabriekinstellingen? ( welke combinatie qua toetsen was dat ook alweer )
En de geinstalleerde spellen en applicaties op de geheugenkaart, worden deze nog herkent na de reset?
Batterij er al een keer uitgehaald?
Ja ik heb hem vaak opnieuw opgestart en nou doet hij het weer.
Maar mijn C: schrijf zit vol, 300kB over... Via 'X-plorer' en 'Bestandbeheer' zie ik geen ( alleen log ) bestanden.
Hoe kan ik hier meer ruimte op krijgen?
En alsnog de vraag, wanneer ik de telefoon reinstall zonder de geheugen kaart te formatteren, kan ik dan nog gewoon gebruik maken van de geheugen geïnstalleerde programma's?
Maar mijn C: schrijf zit vol, 300kB over... Via 'X-plorer' en 'Bestandbeheer' zie ik geen ( alleen log ) bestanden.
Hoe kan ik hier meer ruimte op krijgen?
En alsnog de vraag, wanneer ik de telefoon reinstall zonder de geheugen kaart te formatteren, kan ik dan nog gewoon gebruik maken van de geheugen geïnstalleerde programma's?
door middel van :
Hard resetten: