Samsung SGH-i900 Omnia Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste
Acties:
  • 206.406 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
Ik heb em net binnen, met een web and walk tv abb. Ik krijg alleen dat tv gebeuren niet aan de praat.. Op de tmobile site staat dat je op het web en walk logo op je telefoon moet drukken. Ik heb het logo nergens gevonden :( Ook is my tmobile down ivm onderhoud. Heeft iemand het al aan de praat?

Wel jammer dat heel veel sites adobe flash player 8 nodig hebben, hopelijk gaat dat wel veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
McGuider lukt bij mij niet, morgen opnieuw.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb McGuider er wel op staan , autorun lukt ook , maar dan vraagt ie bij maps om een activeringscode.....?????

Oeps.........was beetje te negatief : HET WERKT.....!!! _/-\o_

Met vele dank aan Splendes !!!!!!!!! d:)b

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
LIMIT-AR schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:51:
Ik heb alles wat in deze video staat ingesteld.
http://www.youtube.com/watch?v=HiVP9aNO7t8

Behalve de enhanced GPS settings, omdat m'n abo van vodafone nog niet is geactiveerd.

Maar m'n GPS werkt nog steeds niet. Ik krijg in GPSGate te zien: ''GPS data but no position. Running OK!''

In Tomtom krijg ik eerst ''Geen GPS apparaat!'' en daarna ''Wacht op bruikbaar signaal...''. Ook als ik buiten ga staan blijft het zo.

Wat kan ik nu nog doen om het wel werkend te krijgen?
Hoi. Ik heb alles werkend op 'de mijne'. Ik moest wel de standaard poort gebruiken in GPSgate en niet de poort die in de verschillende installatiefilmpjes en uitleg staat. Ik heb virtuel port 2 en toen werkte alles. Hieronder even een korte uitleg van al mijn instellingen. Ok?

Enahanced GPS
XTRA ingeschakeld
GPS instellingen
Programma's - COM2
Hardware - COM9 - Baudrate 9600
Toegang - GPS automatisch beheren aangevinkt
GPSGate 2.6.0
Input - COM2
Output - Active output - Virtual COM1
TomTom NAV7
GPS status
Andere NMEA GPS-ontvanger
GPS-baudsnelheid 9600
Franson COM1

Bij mij draait het als een zonnetje. Bij mij binnen een fix binnen 3 seconden 4 sats of zo. Met mijn externe TomTom antenne bij mijn nokia N80 kreeg ik niets en moest ik naar buiten voor een fix. Met mijn Go500 moest ik ook naar buiten. De eerlijk gebied wel te zeggen dat beide geen GPSfix hadden, maar toch is het een geweldige overwinning. Download dus wel de satelietvoorspellingen.

Laat je nog even weten of je er wat aan had? Ik adviseer je de wizzard nog even te laten draaien in GPSGate; laat deze zelf even de (virtuele)COMpoorten bepalen. Dit laatste werkte bij mij omdat ik eerst de instellingen van het filmpje gebruikte.
Succes en ik hoop dat andere mensen er ook nog wat aan hebben.

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeeej als het goed is heb je tijdens de instal een product code gezien in je i900 van mcguider die code moet je invoeren bij de key generator en dan krijg je de juiste code om hem te activeren als je die product code niet meer weet gewoon opnieuw mcguider installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
mariconjo schreef op maandag 08 september 2008 @ 21:17:
[...]

Oke oke, probeer-versie natuurlijk. Was nog niet helemaal wakker..maar goed, SPB shell zit erop en draait als een tierelier. Ook het vergrendelen van het toestel gaat vlekkeloos dus misschien moet je dan toch de 'orginele' versie halen.
Ik heb geen probleem met vergrendelen maar juist met ontgrendelen.
Als hij vergrendeld is en ik maak het beeld donker (kort de aan/uit knop) en ik wil daarna mijn omnia ontgrendelen geeft hij links onder alleen een 'sluiten' optie. Wil je even kijken wat er bij jou staat als je hem als boven vergrendeld?

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ omniaharry en @ viperation

graag gedaan en dat je er maar veel plezier aan mag hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Hoeveel GB zit er nou intern in deze telefoon, ik kan er maar niet duidelijk over worden.
Op de ene site staat 16 en de andere 8.
Zelfs in de openingspost staat het hier niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt 2 versies de 8 GB die nu op de markt is en de nog verschijnende 16 GB versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Maps met GPS werkt goed met 8 satelieten.

Nu alleen McGuider nog.
Ik ga het even opnieuw proberen.
splendes ik heb geen geheugenkaart dus wil het via mijn opslag doen, kan toch ook ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:51:
[...]

Ik krijg binnenkort Hi Eindeloos dus ik ben benieuwd naar de snelheden als ik het daadwerkelijk gebruik.
Heeft iemand de i900 in bezit in combinatie met een abonnement van kpn/hi? Ik heb namelijk gelezen dat het internet van hi/kpn (128kbit/sec) vele malen trager is dan dat bijvoorbeeld van vodafone (3,6 Mbps). Ik vraag me af hoe dit in de praktijk is? Is dit storend, is het tergend traag?

Wat ik echter nog belangrijker vind voordat ik een abonn. afsluit van hi is het volgende:
Een verkoper vertelde me dat je bij sommige aanbieders, zoals hi, extra kosten maakt voor streaming (bv youtube), ook al heb je een onbeperkt internet abonnement. Dit lijkt me niet zo prettig? Iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:28:
Het bestand Autorun kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat?????
Ik had hetzelfde probleem. Als je het volgende bestandje opent: DRIVE/Windowsmobile/Drive start het programma wel op. Het vervelende is dat je Mcguider dan wel steeds via verkenner moet openen. Vond ik niet echt ideaal en heb nu IGO 8 er op draaien werkt prima! Wilde ook graag een kaart van Australia, Mcguider heeft die niet IGO 8 wel. (plus VS :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:09:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Als je het volgende bestandje opent: DRIVE/Windowsmobile/Drive start het programma wel op. Het vervelende is dat je Mcguider dan wel steeds via verkenner moet openen. Vond ik niet echt ideaal en heb nu IGO 8 er op draaien werkt prima! Wilde ook graag een kaart van Australia, Mcguider heeft die niet IGO 8 wel. (plus VS :9 )
Dus je hebt McGuider niet meer aan de praat gekregen?
Want ik probeer het nu opnieuw, alle bestanden naar Mijn opslag kopieren en dan opnieuw installen.
Kijken of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:09:
[...]

je kunt met verkenner gewoon een hyperlink maken naar je bestandje die in je start menu komt:
verkenner > kopiëren > dan naar windows/start menu > dan snelkoppeling plakken (uit m'n hoofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nijs
Kreeg hem wel aan de praat (via verkenner), maar niet via programma's/start menu. Als je de tip van Yannick opvolg moet dit dus wel kunnen.
@Yannick
Dank.
Ook weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:27:
@ Nijs
Kreeg hem wel aan de praat (via verkenner), maar niet via programma's/start menu. Als je de tip van Yannick opvolg moet dit dus wel kunnen.
@Yannick
Dank.
Ook weer wat geleerd.
Eerst maar eens geinstalleerd krijgen dan zien we verder ;)
IIG bedankt. Ik laat jullie weten hoe het is afgelopen, anders moet splendes maar even helpen want die kreeg hem aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hij doet het alleen op de manier van slos.
Installeren kan niet als ik alles gekopieerd heb.

Ik kan McGuider wel starten door Drive / WindowsMobile / Drive.exe te starten
Alleen kan ik deze niet kopieren.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel Jansen
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-07-2019
Goed nieuws: flash lite 3.1 for windows mobile leaked link. Ik ga het morgen proberen, laat nog weten of het werkt!

[ Voor 0% gewijzigd door Michiel Jansen op 09-09-2008 09:54 . Reden: lukt (nog) niet, ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

cool die youtube client, als het zou werken. Net geinstalleerd maar hij zegt bij de helft van de sites dat de flash niet werkt met de mobile flash client en bij de andere helft (oa. youtube.nl) crasht heel opera9!

toch maar eens upgraden naar een Engelse ROM (HH3 is inmiddels gelekt), kijken of het daar allemaal beter mee werkt, heb het idee dat die nederlands paden (programmabestanden ipv program files bv. soms wat roet in het eten gooien). Bovendien wil ik die DLNA app wel eens kunnen gebruiken.

Iemand Shuzu al gebruikt? Heb gemerkt dat die de foto's eerst verkleind voordat hij ze upload naar flickr, bovendien gaat dan de GPS data verloren (zie hier voorbeeld). Als ik dezelfde foto rechtstreeks upload in flickr is de foto wel scherp en geeft hij bij EXIF data ook GPS gegevens weer alleen koppelt hij er niet direct een kaartje aan helaas (zie hier voorbeeld). Wat ik erover heb gelezen zou ie dat wel moeten doen, misschien is er iets mis met de Omnia geotagging EXIF data...
osuijk schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:39:
[...]
Oplossing die ik heb gevonden is door bij de batterij instelling uit te schakelen dat de foon bij externe voeding uitgeschakeld wordt na x minuten. Als je daar alle opties uitzet heb je er geen last meer van. Bij het opladen kun je dan altijd nog handmatig ( aan/uit knop) je telefoon uitzetten. Is inderdaad een behoorlijke bug.....
thanks voor de tip! dit soort tips moeten we eigenlijk ff verzamelen in een nieuwe TS.

[ Voor 99% gewijzigd door Yannick op 09-09-2008 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
jpvaneijk schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:22:
[...]

Ik heb geen probleem met vergrendelen maar juist met ontgrendelen.
Als hij vergrendeld is en ik maak het beeld donker (kort de aan/uit knop) en ik wil daarna mijn omnia ontgrendelen geeft hij links onder alleen een 'sluiten' optie. Wil je even kijken wat er bij jou staat als je hem als boven vergrendeld?
Ik heb hem zoals hierboven beschreven vergrendeld, zowel vanuit een SPB scherm als het normale 'vandaag-scherm' en beide keren krijg ik een normaal ontgrendel scherm dus: linksonder ontgrendel en daarna ontgrendel in het midden. Wat me wel opviel dat als ik hem vergrendel vanuit het 'normale vandaag-scherm' de telefoon bij ontgrendelen op het SPB scherm staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:24:
Nou hij doet het alleen op de manier van slos.
Installeren kan niet als ik alles gekopieerd heb.

Ik kan McGuider wel starten door Drive / WindowsMobile / Drive.exe te starten
Alleen kan ik deze niet kopieren.

Iemand tips?
Het enige wat ik na het installeren heb gedaan is op het icoontje autorun klikken en................gaan als een tierelier..!! Werkt super die McGuider !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ nijs: oftewel gewoon een geheugenkaartje halen 2GB kost tegenwoordig maar 8,95 en gooi hem daar op werkt dit nog niet dan heb je waarschijnlijk een foute versie gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
smorges,

nu eens een heel andere vraag: bij de Nokia was er een handig programa (PC Suite heette dat volgens mij) waarmee je supermakkelijk contact met je phone kon leggen en via bestandsbeheer ook mooi overzicht had van je hele phone. Is er ook zoiets voor de samsung i900? Want om nou gewoon maar van alles op die phone te knallen via massa-opslag vind ik een beetje creepy omdat je niet eens ziet waar je dat uithangt... ja ja ik ben een beginnelinkje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Yannick schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 00:58:

Iemand Shuzu al gebruikt? Heb gemerkt dat die de foto's eerst verkleind voordat hij ze upload naar flickr, bovendien gaat dan de GPS data verloren (zie hier voorbeeld). Als ik dezelfde foto rechtstreeks upload in flickr is de foto wel scherp en geeft hij bij EXIF data ook GPS gegevens weer alleen koppelt hij er niet direct een kaartje aan helaas (zie hier voorbeeld). Wat ik erover heb gelezen zou ie dat wel moeten doen, misschien is er iets mis met de Omnia geotagging EXIF data
EHmm tikje offtopic maar zoek me rot naar " shuzu" ? Anders gezegd..ik zoek de functionaliteit die je ook op de Iphone hebt dat je dus rechtstreeks de gemaakte foto kan uploaden naar je eigen fotooverzicht. Nog meer mogelijkheden daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendes ik wil ook wel een linkje op me blauwe mannetje naar mcguider if you would be so kind:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 23:14
Gisteravond ook weer even bezig geweest met de Omnia.
McGuider even getest. Had ik namelijk nog niet gedaan en merk wel dat als je aan het rijden bent deze moeilijk een fix kan vinden. Je ziet wel dat er 8 satellieten beschikbaar zijn maar verder gebeurt er niets.
Toen ik stil stond had hij zo de route gevonden.

Thuis ook nog even skype geïnstalleerd en ook dat werkt via de wifi verbinding thuis. Mijn vriendin kon zo met haar vriendin praten die momenteel in Polen zit.
Zo heeft zij ook nog wat aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
eeyore98 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:15:
smorges,

nu eens een heel andere vraag: bij de Nokia was er een handig programa (PC Suite heette dat volgens mij) waarmee je supermakkelijk contact met je phone kon leggen en via bestandsbeheer ook mooi overzicht had van je hele phone. Is er ook zoiets voor de samsung i900? Want om nou gewoon maar van alles op die phone te knallen via massa-opslag vind ik een beetje creepy omdat je niet eens ziet waar je dat uithangt... ja ja ik ben een beginnelinkje :+
ik zie bijvoorbeeld op de Samsung-site PC Studio - werkt die ook voor de I900 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik McGuider bij Programmas krijg als ik hem niet kan installeren, maar wel kan starten bij Drive / WindowsMobile / Drive.exe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:20:
[...]

EHmm tikje offtopic maar zoek me rot naar " shuzu" ? Anders gezegd..ik zoek de functionaliteit die je ook op de Iphone hebt dat je dus rechtstreeks de gemaakte foto kan uploaden naar je eigen fotooverzicht. Nog meer mogelijkheden daarvoor?
We hebben het hier over "SHOZU " en staat gewoon standaard in je programmalijst ... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:51:
Kan iemand mij vertellen hoe ik McGuider bij Programmas krijg als ik hem niet kan installeren, maar wel kan starten bij Drive / WindowsMobile / Drive.exe?
Sorry , maar bij mij stond ie er automatisch tussen......bij de M van.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeyore98 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:29:
[...]

ik zie bijvoorbeeld op de Samsung-site PC Studio - werkt die ook voor de I900 ??
Via ActiveSync kijken in je mobile phone.................... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al voor mekaar gekregen om via internet te bellen via een sip server? Ik krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:25:
Splendes ik wil ook wel een linkje op me blauwe mannetje naar mcguider if you would be so kind:D
blauw mannetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook mijn omnia i900 binnen, In combinatie met millonaire pack van t-mobile. Nu las iok overal dat er windows live messenger en google maps op hoort te zitten maar bij mij staat dat er niet op iemand een idee hoe dit kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat je een t-mobile versie hebt maybe ?

google maps hoort juist een van de standaard programma's te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar google maps staat er niet op en kan de gps ook nerges vinden ?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga eens naar programma's scroll eens naar beneden daar hhot Google maps en msn messenger te staan
gps vindt je in instellingen onder systeem

eerst even zoeken we gaan niet alles voorkouwen

mocht het er echt niet instaan terug naar de winkel en een complete eisen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splendes,

Ik heb alles al doorgespit, ik zal dan toch terug moeten naar de winkel want het staat er echt niet op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke rom versie heb je ?
is je toestel t-mobile branded ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nijs
Ik had ook zo'n probleem, heb dan alle mappen en bestanden op de root van "mijn opslag"geplaatst.
vervolgens setupWindowsMobile geïnstalleerd.

@dukdalf46
Ik heb Fring geïnstalleerd en daarmee kan je veel voip toepassingen mee configureren: zoals Voipbuster als je gratis wil bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel is t-mobile branded. Kan alleen de rom versie niet vinden waar is dit te achterhalen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvang84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-09 19:00
Als ik een Engels rom op mijn Omnia zet, kan ik dan nog steeds het Nederlandse XT9 woordenboek gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:28:
Ik heb vandaag ook mijn omnia i900 binnen, In combinatie met millonaire pack van t-mobile. Nu las iok overal dat er windows live messenger en google maps op hoort te zitten maar bij mij staat dat er niet op iemand een idee hoe dit kan ?
Vergis jij je niet met de F480? T-Mobile heeft de i900 nog niet in hun pakket zitten.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:15:
[...]

Vergis jij je niet met de F480? T-Mobile heeft de i900 nog niet in hun pakket zitten.
Bij t-mobile ligt die inderdaad niet in de winkel maar ze hadden hem al wel. En ik heb hem daar i.c.m. het millonaire pakket gekocht bij abbo verlenging. Snap er de ballen van wifi enzo kreeg ik wel aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:15:
Toestel is t-mobile branded. Kan alleen de rom versie niet vinden waar is dit te achterhalen ??
instellingen - systeem - versie = rom versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PDA:I900 XKHA4/ATHH5
Telefoon: I900 BOHH2

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:25:
Nou mijn blauwe mannetje zou er ook niet vies van zijn! Heb samen met hem vorige week meer dan een uur in Hilversum rondgereden omdat we geen navigatie hadden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H5 WTF is dat voor versie 7(8)7

ik zou gewoon terug gaan en een normale eisen
gewoon zeggen dat je wil kunnen msnnen en google maps gebruiken en dat dit 1 van de redenen is dat je dit toestel hebt gekozen

Wordt er trouwens |:( van dat vodafone en t-mobile altijd maar hun toestellen branded willen hebben
ga naar een phonehouse / belcompany / tfortelecom en neem een abo bij een van deze aanbieders en ze zijn gewoon simlockvrij
misschien kost het je wat meer maar het scheelt je een hoop ergenis

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal vanmiddag wel eens langs gaan, blijkbaar heb ik weer eens een exotische versie in mijn handen gekregen :D.

Zit google maps er standaad bij jullie wel op en msn ? en een samsung routeplanner of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

standaard heeft ie gewoon google maps en msn
routeplanner moet je zoiezo zelf voor zorgen als je een normale versie hebt geef ik je wel een manual voor gratis navigatie

je moet een toestel met rom H1 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal zo eens langs gaan en eens kijken met wat voor een antwoord ze gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig al iemand de HH3 rom geprobeerd?

http://www.modaco.com/con...-here-with-release-notes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat je het ff weten ben wel benieuwd hoe ze dit oplossen bij de concurrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik lees hier nu dat dat Nav4all niet goed is. Maar in de Nav4All topic zijn mensen er wel enthousiast over. Wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:32:

???
Dit is gewoon de nieuwste rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:50:
laat je het ff weten ben wel benieuwd hoe ze dit oplossen bij de concurrent
Ik zal het laten weten denk dat ik afgescheept word :'(

@dukdalf maar zonder msn en google maps snap jij dit ? |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ook niet goed kan beter je blauwe mannetje lezen werkt veel beter i900 kan niet goed met nav4all overweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:53:
[...]

Dit is gewoon de nieuwste rom
lekkere nieuwe rom dan zonder google maps en msn dan hou ik het lekker bij de H1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou toch raa zijn nieuwe rom met minder functionaliteiten ? word ik wel afgescheept :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TmZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:39

TmZ

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:35:
H5 WTF is dat voor versie 7(8)7

ik zou gewoon terug gaan en een normale eisen
gewoon zeggen dat je wil kunnen msnnen en google maps gebruiken en dat dit 1 van de redenen is dat je dit toestel hebt gekozen

Wordt er trouwens |:( van dat vodafone en t-mobile altijd maar hun toestellen branded willen hebben
ga naar een phonehouse / belcompany / tfortelecom en neem een abo bij een van deze aanbieders en ze zijn gewoon simlockvrij
misschien kost het je wat meer maar het scheelt je een hoop ergenis
Weet jij toevallig of je bij een internetaanbieder zoals gsmweb of online bij tfortelecom ook een branded telefoon krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank dank! Moet hij op een kaart? of kan hij ook op je telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t for telecom heeft geen branded i900

mcguider moet op kaart gezet worden minimaal 2 GB eerst op kaart zetten dan pas installen dus niet via active sync

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool cool. (hij kan alleen niks vinden) Moet ik Synic in Sygic veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had niet goed gekeken HH4 is de laatste NL rom (van gisteren)

http://www.samsung.com/nl...004424&prd_ia_cd=01013200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:00:
Cool cool. (hij kan alleen niks vinden) Moet ik Synic in Sygic veranderen?
whoops typo my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:42:
je moet een toestel met rom H1 hebben
Nou nou, ik zou wel blij zijn met een H5 rom, is 5 versies nieuwer dan onze verouderde H1 ROM, weer een hoop bugs minder. Wel jammer dat ie wat features mist maar die kun je zelf installeren. Google maps kun je hier vinden. MSN hier.
ik zie alleen een languagepack geen ROM. Bovendien geeft de download link een 404.

[ Voor 35% gewijzigd door Yannick op 09-09-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zijn het er 3! Niet 1tje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gelukkig nog geen echte bugs gehad dus als er een romversie komt met leuke / handige toevoegingen ga ik hem er wel opzetten maar als ze met nieuwe roms alleen maar software er afhalen dan laat ik het lekker bij het oude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand een nederlandse rom downloaden van de samsung site ?
Ik krijg alleen maar een hoop chinese tekens dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:09:
Kan iemand een nederlandse rom downloaden van de samsung site ?
Ik krijg alleen maar een hoop chinese tekens dan.
De link werkt blijkbaar nog niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook ga anders naar een samsung service balie (phonehouse) daar kun je hem ook er in laten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:05:
[...]

Nou nou, ik zou wel blij zijn met een H5 rom, is 5 versies nieuwer dan onze verouderde H1 ROM, weer een hoop bugs minder. Wel jammer dat ie wat features mist maar die kun je zelf installeren. Google maps kun je hier vinden. MSN hier.
Zal het zo is proberen, hopende dat deze applicaties dan wel werken. Kan alleen nergens vinden wat de verschillen van een ROM h5 zijn iemand die dit kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet de nieuwste versie dit is de nieuwste versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

페이지를 찾을 수 없습니다.
찾으려는 페이지가 제거되었거나, 이름이 변경되었거나, 일시적으로 사용이 중단되었습니다.
--------------------------------------------------------------------------------

다음을 시도하십시오.

브라우저의 주소 표시줄에 표시된 웹 사이트 주소의 철자와 형식이 정확한지 확인하십시오.
링크를 클릭하여 이 페이지에 연결한 경우 웹 사이트 관리자에게 링크가 잘못되었음을 알려주십시오.
뒤로 단추를 클릭하여 다른 링크를 시도하십시오.
HTTP 오류 404 - 파일 또는 디렉터리를 찾을 수 없습니다.
IIS(인터넷 정보 서비스)

--------------------------------------------------------------------------------

기술 정보(지원 인력용)

Microsoft 고객기술지원부로 이동하여 HTTP와 404이라는 단어로 제목을 검색하십시오.
IIS 관리자(inetmgr)에서 액세스할 수 있는 IIS 도움말을 열어 웹 사이트 설정, 일반 관리 작업 및 사용자 지정 오류 메시지 항목을 검색하십시오.

en dit krijg je als je hem wilt downloaden
_O-
veel plezier met vertalen een woord hebben we al: Microsoft

Edit: @ deadstar: als je 3 versies hebt geen idee alle 3 even groot ?
welke heeft de meeste seeds ? staan er commentaren bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:41:
je hebt 2 versies de 8 GB die nu op de markt is en de nog verschijnende 16 GB versie
duidelijk, enig idee wanneer de 16 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
M-AH schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:36:
[...]

duidelijk, enig idee wanneer de 16 uitkomt?
November/December dacht ik ;) Maar die word ook fors duurder dan deze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens. In de winkel zei de verkoper dat de Omnia handschrift herkenning heeft. Dit is Bull toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat betekent dat ik de H5 heb terwijl op de samsung site nu de h4 upgrade uit is beetje appart toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
jpvaneijk schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:19:
[...]

Hoi. Ik heb alles werkend op 'de mijne'. Ik moest wel de standaard poort gebruiken in GPSgate en niet de poort die in de verschillende installatiefilmpjes en uitleg staat. Ik heb virtuel port 2 en toen werkte alles. Hieronder even een korte uitleg van al mijn instellingen. Ok?

Enahanced GPS
XTRA ingeschakeld
GPS instellingen
Programma's - COM2
Hardware - COM9 - Baudrate 9600
Toegang - GPS automatisch beheren aangevinkt
GPSGate 2.6.0
Input - COM2
Output - Active output - Virtual COM1
TomTom NAV7
GPS status
Andere NMEA GPS-ontvanger
GPS-baudsnelheid 9600
Franson COM1

Bij mij draait het als een zonnetje. Bij mij binnen een fix binnen 3 seconden 4 sats of zo. Met mijn externe TomTom antenne bij mijn nokia N80 kreeg ik niets en moest ik naar buiten voor een fix. Met mijn Go500 moest ik ook naar buiten. De eerlijk gebied wel te zeggen dat beide geen GPSfix hadden, maar toch is het een geweldige overwinning. Download dus wel de satelietvoorspellingen.

Laat je nog even weten of je er wat aan had? Ik adviseer je de wizzard nog even te laten draaien in GPSGate; laat deze zelf even de (virtuele)COMpoorten bepalen. Dit laatste werkte bij mij omdat ik eerst de instellingen van het filmpje gebruikte.
Succes en ik hoop dat andere mensen er ook nog wat aan hebben.
Ik heb nu alles precies zoals jou ingesteld, alleen ik krijg nog steeds ''GPS data but no position'' ''Running OK!''

Alleen dit heb ik niet ingeschakeld ''XTRA'' omdat me zorgeloos mobiel internetet nog niet is geactiveerd. Zou dit het probleem kunnen zijn?

Ik heb alles via de wizzard ingesteld en automatisch laten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 20:49
Ik ben net precies blij verrast.

Ze kwamen de I900 brengen op t werk zoals afgesproken, blijkt het ook nog eens het milionaire pack te zijn.

Heb hem snel ff aangezet en kreeg gewoon het samsung logo in het begin dus hij lijkt gelukkig niet eens branded te zijn! Heb echt een topdeal gemaakt bij Hi.

Ik had vandaag nog even gekeken op de hi site. Als ik nu me abo zou verlengen had ik 70,- bij moeten leggen ipv 0,- zoals ik nu heb.

Nu vanavond ff beetje spelen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je ergens wifi bereik buiten?
gooi je modem intellingen voor gprs weg en laat xtra zn werk doen via wifi kijk dan nog eens of je een fix krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ervaren jullie de device in de buitenlucht ??
Ik doel natuurlijk op de zichtbaarheid ; mijn ervaring is dat als ik 'm wil unlocken moet ik van de zon wegdraaien , anders is er niks te zien... ;(
Is tie eenmaal geunlocked , dan gaat 't redelijk , maar houdt niet over :|

Iets anders ; weet iemand een geschikte bureau-lader en een handige broekriem-draagtas ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:51:
Maar ik lees hier nu dat dat Nav4all niet goed is. Maar in de Nav4All topic zijn mensen er wel enthousiast over. Wat is het nou?
De OMNIA wordt nog niet ondersteund door NAV4ALL.......... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF Offtopic:

Weet iemand hoe je favorieten toevoegd in Mc Guider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Laatst online: 10:47
osuijk schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:10:
Ik heb nog een vraag over McGuider: als ik deze aan heb staan dan schakelt mijn telefoon steeds het beeldscherm uit. Oftewel: de telefoon ziet deze applicatie niet als actief....Ik heb het nu opgelost door bij de batterijinstellingen uit te schakelen dat de telefoon uit moet bij inactief zijn. Niet echt handig dus...Iemand oplossing?
Zijn er mensen die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 08:53:
[...]

Sorry , maar bij mij stond ie er automatisch tussen......bij de M van.... 8)
Hij staat hier niet bij omdat ik hem niet geinstalleerd heb, vanwege die certificaten.
Ik kan McGuider wel starten, maar hij is niet geinstalleerd.
Ik wil dit wel installeren zodat ik deze niet altijd via verkenner hoeft te starten en dat er gewoon een pictogram bij Programmas staat.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:12:
@Nijs
Ik had ook zo'n probleem, heb dan alle mappen en bestanden op de root van "mijn opslag"geplaatst.
vervolgens setupWindowsMobile geïnstalleerd.
Ik heb deze in de map in de root van Mijn Opslag staan:
Mijn Opslag / McGuider / alle bestanden!
Lukte de installatie wel toen ze in de root stonden zonder map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ nijs

download hem eens gewoon opnieuw ( 1,8GB groot )
alle .rar uitpakken en die files samen met de losse mapjes op een geheugenkaart gooien (niet op je interne geheugen)
klik op de installer
vergeet niet de licentie key generator te gebruiken

succes als dit niet werkt gaat het ook niet werken en heb je hoogst waarschijnlijk de verkeerde versie te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had alle bestanden uit de map Mcguider in de root geplaatst. Het is nu wel wat rommelig. Ik vermoed dat ik nu wel het merendeel van die mappen en bestanden terug kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

splendes je blauwe mannetje zegt volgens mij wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had al gereageerd een paar posts terug maar maybe niet gezien ?

je kan hem het beste op een geheugenkaart zetten dat staat ie iig bij mij en dan draait ie top

welke versies laat ie allemaal zien ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:16:
@ nijs

download hem eens gewoon opnieuw ( 1,8GB groot )
alle .rar uitpakken en die files samen met de losse mapjes op een geheugenkaart gooien (niet op je interne geheugen)
klik op de installer
vergeet niet de licentie key generator te gebruiken

succes als dit niet werkt gaat het ook niet werken en heb je hoogst waarschijnlijk de verkeerde versie te pakken
Dus om deze te laten werken moet ik dit even via een geheugenkaart regelen?
Momenteel heb ik deze nog niet, en alle bestanden staan op MijnOpslag van het intern geheugen in de map McGuide (zelf aangemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osuijk schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:04:
[...]

Zijn er mensen die dit ook hebben?
Kan je in McGuider zelf instellen : instellingen - geavanceerde instellingen - energiebeheer - altijd aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet dus geen map aanmaken dan doet ie het dus niet gewoon klatsboem kaal op je memory zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:19:

je kan hem het beste op een geheugenkaart zetten dat staat ie iig bij mij en dan draait ie top
Het is zoals Splendes zegt, je moet hem op een geheugenkaart zetten. Als je dat niet doet werkt de autorun niet, en worden er geen links aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Laatst online: 10:47
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:22:
[...]

Kan je in McGuider zelf instellen : instellingen - geavanceerde instellingen - energiebeheer - altijd aan
Had ik ook al gezien, echter geen enkele optie werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:19:
ik had al gereageerd een paar posts terug maar maybe niet gezien ?

welke versies laat ie allemaal zien ?
SORRY vast overheen gelezen. Mijn excuus.

Dan komt de goede nu binnen. Ik heb alleen geen .zip of . rar bestanden er in zitten. Alle installers zitten al gewoon als bestanden in de map. Kan ik dus gewoon die bestanden op het kaartje gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De foutmeldingen die ik krijg:

SetupWindowsMobile:
Het bestand autorun kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.

2577 / Autorun:
Error: Autorun Settings.ini doesn't exist.

2577 / Settings.ini:
Er is geen bijbehorende toepassing voor Settings. Start eertst de toepassing en open dit bestand vervolgens inde toepassing.

Navi / Navi
Het bestand Drive kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.

Dit zijn een beetje de foutmeldingen die ik krijg als ik gewoon wat bestanden open. In heb deze bestanden NIET op een geheugenkaart staan maar op het intern geheugen. Kna het dan hieraan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal even een gehuegenkaartaanschaffen en opnieuw proberen.
IIG bedankt voor de tips alvast.

Meer tips altijd welkom!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is wat we je de hele tijd al vertellen

alle bestanden en alle mappen met rar of zip uitpakken die mappen en alle andere mappen op een GEHEUGENKAART zetten en dan de installer draaien

@ deadstar : ja dat zou je dan nu wel kunnen proberen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 12:32 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.