Toon posts:

Help welke videokaart?????

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen

ik ben bezig om een computer te bouwen met de volgende systeem eisen

Moederbord: MSI P45 Neo3-FR
CPU: Intel® Core™ 2 Quad Q6600 (overclocken tot 3.2 mhz)
R-Geheugen GeiL 4 GB DDR2-800

maar mijn volgende vraag is: ik weet echt niet wat voor videokaart moet nemen ik ben niet een echt die hard gamer maar vindt het wel leuk om een goed spel te spelen (en dan wel op een mooie resolutie). mijn probleem is er zijn zoveel keuzes maar als ik goed gaat kijken verschillen de videokaarten in de prijs klassen van E100 t/m E150 bijna niks. (aan de specificaties)

Mijn vraag is aan jullie wat voor videokaart raden jullie mijn aan en ook de reden!

Alvast Bedankt Volkman010

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-05 12:52

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

xpost van Cleetje:
P.p.s. Een nieuwe graka kost niet zoveel btw, kijk voor de grap maar eens naar de 4850 van Ati, kleine € 140,- voor een rappe kaart
Kijk bijvoorbeeld ook even hierr Het ATI HD48xx Ervaringen Topic - Deel 2

Daarnaast moet een Tweaker zelf zijn beslissing kunnen maken aan de hand van al eerder geopende topics over videokaarten... dus hier zal wel een slotje op komen.

[ Voor 43% gewijzigd door Tjebakka op 31-08-2008 00:25 ]

If it aint fixed, it's broken.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Joh, dat is heel simpel zelf uit te vinden. Lees eens **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

:w Welkom op GoT...... waar de FAQ vaak al voldoende is om iets te weten te komen.

ARME AOW’er

Verwijderd

er is een 3850 in de aanbieding voor 50euro
dan heb je een leuke kaart voor weinig geld

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Toe maar :P
(en dan wel op een mooie resolutie)
Wat is een mooie resolutie? :') Je hebt resoluties en resoluties, maar geen mooie resoluties.
mijn probleem is er zijn zoveel keuzes maar als ik goed gaat kijken verschillen de videokaarten in de prijs klassen van E100 t/m E150 bijna niks. (aan de specificaties)
Je moet ook niet naar specificaties kijken, dat zegt namelijk geen fuck. Megahertzen zeggen niets, de hoeveelheid RAM zegt niet, het aantal shaders zegt niets... Zoek naar benchmarks en reviews. Daar heb je wat aan.

Maar laat ik je een voorzetje geven: HD4850.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Lees aub deze thread eens goed door:
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Als je door de bomen het bos niet meer ziet, komt dat hoogstwaarschijnlijk doordat je je eisen nog niet duidelijk hebt, of in ieder geval je functionele eisen (wat wil je kunnen doen?) niet (goed) vertaald hebt naar technische eisen (wat heb je nodig om dat te kunnen doen?). Werk daar eens aan, verdiep je in reviews en benchmarks en zolang je eisen specifiek genoeg zijn, komt er vroeg of laat iets uitrollen wat voor jou geschikt is.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.