Dit topic is afgesplitst van Aarde misschien wel 3-dubbel zo oud als dat we denken?
Ja dan heb je alleen de schepping nog maar dat kan echt niet... De evolutietheorie is net zo hard een geloof als de schepping....
En de zondvloed is bijna zeker gebeurd. Overal op de wereld in china en nog meer landen vind je tekeningen over iemand met een grote boot met alle dieren aan boord en de hele aarde was overstroomd.
En bestaan de dinosauriërs nog? veel mensen zeggen: Nee zijn al miljarden jaren geleden uitgestorven... Ik zeg: Ja, waarom? Kijk is alle 6 de films van deze man, je mag ze gewoon branden vind hij geen probleem. http://www.drdino.com/downloads.php
Kijk eerst die films is en geef dan maar een reactie op mij
Dat is hetzelfde als met de evolutietheorie... Er zijn nog steeds geen bewijzen voor maar toch willen ze het niet uit de geschiedenis halen omdat ze dan niet weten hoe de aarde dan onstaan zou zijn...Hacku schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:30:
[...]
Dat weet ik. Helaas wordt alles tegengewerkt, niemand wil de geschiedenis nog aanpassen. In elk geval:
- Sphinx erosie
- Piramides - Orion overeenkomst
- en nog een paar andere zaken
Ja dan heb je alleen de schepping nog maar dat kan echt niet... De evolutietheorie is net zo hard een geloof als de schepping....
De zondvloed was volgens mij toch echt iets van +/-4000 voor Christus... Toeval?Hacku schreef op zondag 27 juli 2008 @ 15:37:
[...]
Maar de Sphinx zou rond 2500 voor Christus gebouwd zijn, dan klopt het nog niet
Mja, ik weet het niet. Bepaalde teksten in de piramides hebben het over "grote rampen", welke moeten dat dan geweest zijn (rond 2500 voor Christus) ? Direct gaan we denken aan de zondvloed, maar die was rond 10 000 voor Christus.
En de zondvloed is bijna zeker gebeurd. Overal op de wereld in china en nog meer landen vind je tekeningen over iemand met een grote boot met alle dieren aan boord en de hele aarde was overstroomd.
En bestaan de dinosauriërs nog? veel mensen zeggen: Nee zijn al miljarden jaren geleden uitgestorven... Ik zeg: Ja, waarom? Kijk is alle 6 de films van deze man, je mag ze gewoon branden vind hij geen probleem. http://www.drdino.com/downloads.php
Kijk eerst die films is en geef dan maar een reactie op mij
[ Voor 3% gewijzigd door Confusion op 30-08-2008 12:54 ]