Toon posts:

En nu ben ik het zat

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:41:
Je hoeft het niet met de argumentatie eens te zijn! Zijn post bevat tenminste argumentatie, waar je prima ontopic op kan reageren, zoals je hier zelf ook doet! Als je dit als reactie op zijn post had geplaatst, had hij weer kunnen reageren, en voila, een discussie. Maar door het omlaag modden ontneem je het publiek de kans om erover te discussiëren, en waarom?
Er staat daar wat mij betreft geen argumentatie. Post is gewoon samen te vatten als:
1. Ik vind mijn apple keyboard sexier
2. Ik vind mijn apple keyboard goedkoper
3. Ik vind dat apple de 'flat' trendsetter is met mijn keyboard uit 2007 en andere fabrikanten 'flat' sindsdien kopieeren

1.) is een persoonlijk waardeoordeel, 2.) is een niet kloppende vergelijking (want zowel functionaliteit als beoogde markt is niet vergelijkbaar) en 3.) is nonsense.

Argumentatie (as in: onderbouwing) is in die post nergens te vinden. Ik voer argumentatie aan om te laten zien dat zijn mening niet alleen 1.) ononderbouwd maar ook nog eens 2.) feitelijk incorrect is.

Je denkt toch niet echt dat ik in dat topic een discussie ga voeren over iemands apple keyboard? Off-topic, verspilde moeite en leidt meestal tot zinloze flamewars. Gewoon naar beneden modden i.m.o.
Omdat de inhoud je niet aanstaat!
Er staat geen inhoud, slechts een 3-tal ononderbouwde meningen, waarvan 1 persoonlijk en 2+3 eenvoudig beargumenteerbaar feitelijk onjuist. Dat is wat me niet aanstaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Cheetah op 04-09-2008 17:26 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@arne
Die opmerking alleen is inderdaad wat weinig. Maar er staat bij mij nog meer :) Dat is er weliswaar bij geëdit, dus je zou kunnen stellen dat de reactie vóór de edit een -1 had moeten zijn, echter is de reactie ná de edit gewoon een onschuldige 0. :) Er wordt nog gesproken over de prijs en de ligging van de toetsen.

W.m.b. zijn beide scores dus prima, al heb ik de reactie zelf op een 0 staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 04-09-2008 17:18 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Cheetah schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:15:
[...]
Er staat daar wat mij betreft geen argumentatie. Post is gewoon samen te vatten als:
1. Ik vind mijn apple keyboard sexier
2. Ik vind mijn apple keyboard goedkoper
3. Ik vind dat apple de 'flat' trendsetter is met mijn keyboard uit 2007 en andere fabrikanten 'flat' sindsdien kopieeren

1.) is een persoonlijk waardeoordeel, 2.) is een niet kloppende vergelijking (want zowel functionaliteit als beoogde markt is niet vergelijkbaar) en 3.) is nonsense.

Argumentatie (as in: onderbouwing) is in die post nergens te vinden. Ik voer argumentatie aan om te laten zien dat zijn mening niet alleen 1.) ononderbouwd maar ook nog eens 2.) feitelijk incorrect is.

Je denkt toch niet echt dat ik in dat topic een discussie ga voeren over iemands apple keyboard? Off-topic, verspilde moeite en leidt meestal tot zinloze flamewars. Gewoon naar beneden modden i.m.o.

[...]
Er staat geen inhoud, slechts een 3-tal ononderbouwde meningen, waarvan 1 persoonlijk en 2+3 eenvoudig beargumenteerbaar feitelijk onjuist. Dat is wat me niet aanstaat.
Laat ik het simpel houden: Onjuiste argumentatie is ook argumentatie.
Dit betekend dus dat je op basis daarvan geen -1 kunt geven. Je zult dan een 0 moeten geven en in een reactie moeten uitleggen wat er fout is aan de argumenten. Want 0 is tenslotte de score voor inhoudelijk onjuiste maar verder niet ongewenste reacties. En een product met een ander vergelijken op basis van onjuiste (maar niet flamende/ trollende) argumenten valt hieronder.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1 2 Laatste