Er staat daar wat mij betreft geen argumentatie. Post is gewoon samen te vatten als:Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:41:
Je hoeft het niet met de argumentatie eens te zijn! Zijn post bevat tenminste argumentatie, waar je prima ontopic op kan reageren, zoals je hier zelf ook doet! Als je dit als reactie op zijn post had geplaatst, had hij weer kunnen reageren, en voila, een discussie. Maar door het omlaag modden ontneem je het publiek de kans om erover te discussiëren, en waarom?
1. Ik vind mijn apple keyboard sexier
2. Ik vind mijn apple keyboard goedkoper
3. Ik vind dat apple de 'flat' trendsetter is met mijn keyboard uit 2007 en andere fabrikanten 'flat' sindsdien kopieeren
1.) is een persoonlijk waardeoordeel, 2.) is een niet kloppende vergelijking (want zowel functionaliteit als beoogde markt is niet vergelijkbaar) en 3.) is nonsense.
Argumentatie (as in: onderbouwing) is in die post nergens te vinden. Ik voer argumentatie aan om te laten zien dat zijn mening niet alleen 1.) ononderbouwd maar ook nog eens 2.) feitelijk incorrect is.
Je denkt toch niet echt dat ik in dat topic een discussie ga voeren over iemands apple keyboard? Off-topic, verspilde moeite en leidt meestal tot zinloze flamewars. Gewoon naar beneden modden i.m.o.
Er staat geen inhoud, slechts een 3-tal ononderbouwde meningen, waarvan 1 persoonlijk en 2+3 eenvoudig beargumenteerbaar feitelijk onjuist. Dat is wat me niet aanstaat.Omdat de inhoud je niet aanstaat!
[ Voor 7% gewijzigd door Cheetah op 04-09-2008 17:26 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz