[Online MMOG] Navyfield

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Jeej... RN BB1... lol :P

Nog een paar levels dan heb ik de Dunkerque. Mijn elite ACC RLD geclassde gunners liggen 5 levels voor op mijn BO... hopelijk kan ik er dus al vrij snel mee overweg.

Ik heb er weer plezier aan. Beetje subhunten en wat AA werk, mocht ik weer even genoeg hebben van de BB1 :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0rbit schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:38:
9 graden hier. Luchten met RGB-waarde #888888 ongeveer ;) nee, ik blijf lekker binnen bij voorkeur met thee en kaarslicht. Eerst nog even werken...

Ik speel nu gewoon weer AA met UK omdat ik de BK niet meer leuk vind sinds de nieuwe standard map. Nog 8 levels dan heb ik de BB1... :/
MAN... je mist nu een van de leukste RN schepen: York. Alle armor die je kan vinden en dan de triple 8" erop. En recht op de linies af.... ik had 80%+ win rate met dat ding in Blitz.... heerlijk. Overigens, ga niet over op de surrey... de York OWNS.

Ik heb anders nog wel een paar RN lvl 85 acc gunners te leen.... Misschien helpt het met lvlen...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ja, alles leuk en aardig, maar sinds de nieuwe standard-map is er geen reet meer aan de BK, maar dat is mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:43
Gisteren ook weer middag zitten spelen, ben met 2de natie begonnen. ben nu met KM gaan spelen wil met 1 bo voor de Sub gaan en andere voor BB. beide bo's zitten nu op lvl 25. nog 12 lvl's en ik heb sub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je niet al te veel voor van KM SS1 (of welke SS1 dan ook) tijd onderwater en snelheid zijn meer dan bedroevend. Met geluk bereik je de BB lijn van de tegenstander en je weet zeker dat je niet terug kan. Dan is het afwachten of je een salvo kan afvuren. Kies dan kleinere BB's om damage te krijgen want de bulge van BB5 is met 1 salvo niet doorheen te komen.

Tip is om met emden en moltke met die BO te AA-en en daarmee exp, credits en experts te grinden totdat je in SS3 aankomt. Dan kan je in ieder geval iets. En dan is een high level engie eigenlijk wel een must.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Mwha, met de type II kun je in ieder geval nog lachen als mijnenlegger.
Vantevoren inschatten welke flank van je team het zwakst is en zodra die begint in te zakken naar voren die regio volkiepen met mijnen. Zal niet altijd geniaal uitpakken maar oh zo amusant als het wel effect heeft.

Verder is het niet echt rendabel om met een SS1 offensief te spelen, air supply en snelheid zijn daar gewoon te brak voor. Beter bij je eigen lijn blijven, vijandelijke SS spotten en eventueel als die flank aan snippers geschoten wordt een counterattack doen omdat de afstand dan flink kleiner wordt.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik heb denk ik 50 battles in de SS gedaan... maar heb nu wel bijna SS4 :Y)

Jammer dat je met SS varen zo weinig XP krijgt; nu gebruik ik meestal een SS-BO om andere crew na te levellen, maar kan af en toe eens met een hooglevel SS varen. Ook leuk... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Ben, toen de Soviets uitkwamen, met een SS en BB bo gestart. Had achteraf toch beter een SS bo kunnen levelen voor mijn US crew, welke al een hoog level had.
Nu zit ik op een SS4, maar m'n support crew voegt nog niet zo veel toe, zit zowat op hetzelfde level.

Wissel nu steeds van crew, een paar rondjes in m'n L2, dan weer even CV met m'n level 75 FPS en soms m'n torp whore pallada of SS4. Ik kan het even niet meer vinden, wil eigenlijk wel m'n US scout op level 120 krijgen, hij moet nog 800k dus die gaat vaak ook even mee op m'n L2 en CV. Daarnaast zitten m'n US engies met level 116 ook nog niet aan hun speedcap voor m'n montana en nebraska dus die moeten ook nog even doorlevelen. Mis nog steeds 1 knot OH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Koopmans schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:13:
Ben, toen de Soviets uitkwamen, met een SS en BB bo gestart. Had achteraf toch beter een SS bo kunnen levelen voor mijn US crew, welke al een hoog level had.
Nu zit ik op een SS4, maar m'n support crew voegt nog niet zo veel toe, zit zowat op hetzelfde level.

Wissel nu steeds van crew, een paar rondjes in m'n L2, dan weer even CV met m'n level 75 FPS en soms m'n torp whore pallada of SS4. Ik kan het even niet meer vinden, wil eigenlijk wel m'n US scout op level 120 krijgen, hij moet nog 800k dus die gaat vaak ook even mee op m'n L2 en CV. Daarnaast zitten m'n US engies met level 116 ook nog niet aan hun speedcap voor m'n montana en nebraska dus die moeten ook nog even doorlevelen. Mis nog steeds 1 knot OH.
Hoeveel engies heb je dan?
Heb er hier aan 3 genoeg, en zo zwaar gevet zijn die dingen niet.
Afbeeldingslocatie: http://i181.photobucket.com/albums/x41/SteefNF/NF1111011457580710.jpg

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Heb er 4, zijn volgens mij base 11 (eentje is zelfs zo'n gele...), geboost en hebben 106-109 vets.

Gisteravond wat trainings sessies in clan area gedaan, kan merken dat ik de laatste tijd veel verschillende boten heb gevaren en daardoor de juiste hoeken niet snel genoeg kan krijgen. Had een accuracy van 1% :X met m'n Iowa. Wel 125k dmg gedaan en een vanguard gezonken overigens.
Met m'n Nebby kostte het wel enkele rondes om goed mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:14
Ik kom er overigens ook met 3 engi's (lvl 117/118 geboost base 11-13 op Vanguard). Snap eigenlijk niet dat je niet aan je OH cap zit als je de Nebby kan varen.
Je zet ze wel in de support slots en niet op het schip zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik heb geen idee, heb overigens ooit wel een speedcap tabel gezien voor US. Daar zou je met level 116 met 4 van dit soort engies de speedcap moeten behalen. Misschien toch maar eens doorlevelen naar 117 dan.

Oh en ik heb AA op m'n nebby dus al m'n supports zitten wel in de supportslots.

[ Voor 16% gewijzigd door Koopmans op 04-11-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Bij de laatste patch zag ik iets voorbijkomen over "EXP increased for torpedo damage"; betekent dit dat de experience voor SS weer een beetje meer richting het oude niveau ligt?

Misschien is het tijd om mijn IJN crew weer eens wat te gaan bijschaven en de TW uit te gaan hangen in de Kitakami :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Aantal vlootgenoten die in PMG zitten gaven inderdaad aan dat ze bezig zijn met torpedo xp opnieuw te balanceren. Het doel is om torpedo damage weer een xp boost te laten opleveren, maar minder extreem dan voor de nerf.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• 0rbit
Toch goed nieuws denk ik, alhoewel je de Kitakami in de GB natuurlijk kan missen als kiespijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Nog 1 level en m'n SN bo kan in de Imperatritsa Mariya.
Vraag me trouwens wel af of ik misschien beter in de Poltava kan blijven aangezien die een support slot meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik heb inmiddels mijn RN crew op leveltje Dunk; mijn gunners zijn al wat verder. De spread is aardig bruikbaar, maar ik zie mijn shells nog niet :+ Zal nog wel een paar leveltjes duren. De AA is ook erg goed dus ik ben tevreden. Een beetje battle eindigt al gauw in 22k XP dus ik vlieg relatief snel door de levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je reload of accuracy gunners? Ik heb zelf beide geleveled. 1 set accuracy gunners om de meer dan crap spread tot lvl 90 op te vangen. Voor daarna een set reload gunners. Ik hoop dat die rond lvl 90 op de accuracy cap zitten zodat ik kan profiteren van snelle reload. Voorlopig gebruik ik accuracy gunners. Die zitten op lvl 89. Mijn reload gunners zitten op +/- lvl 75...

Zodra die reload gunners op accuracy cap zitten ga ik de accuracy gunners verkopen.

@koopie: IM rocks! je wil niet in poltava blijven als je IM kan varen.... been there, done that... (snelheid van poltava.... ;w )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik heb elite accuracy gunners die ik tot nu toe reload geclassed heb. De reload is vrij goed; de spread ook al aardig. Ik heb er ook aardig wat experts en vets opzitten, wat natuurlijk ook erg helpt. Reload gunners heb ik ook die ik nu als AA-gunners gebruik. Voor de latere levels misschien als alternatief, maar ik denk dat het niet nodig is. De reload van mijn acc gunners is inmiddels net zo hoog als die van mijn reload gunners ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Dan moet ik dat leveltje tot de IM maar snel afronden... Moet dan allen wel steeds mijn supports wisselen, aangezien ik nu precies genoeg crew heb om de Poltava te vullen. (Mijn Reload gunners worden door een fleetmate geleveled tot waarschijnlijk level 80).

Heb nu de IM... daar waar ik in m'n poltava nog niet aan de OH cap zat zit ik met de IM al wel aan deze cap. Vaart een stuk fijner... Nu alleen nog even wennen aan de angles.

[ Voor 25% gewijzigd door Koopmans op 23-11-2011 17:56 ]

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
0rbit schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:32:
Toch goed nieuws denk ik, alhoewel je de Kitakami in de GB natuurlijk kan missen als kiespijn.
Kita's zijn niet zo moeilijk, je moet er alleen mee leren omgaan. Goed naar de snelheid van de torpedo kijken, dan weet je namelijk of je een M3-1 hebt die 4k damage doet of een M3-3 die 18k damage doet.

Blijf kita toch leuk vinden om af en toe te spelen, ik doe niet altijd een een torp wall, af en toe een rush met M3-2 torpedos en dan een volle lading van 25 torps loslaten met 12k damage elk op 46 speed. je moet dan goed draaien als BB om daar onderuit te komen. Maar doorgaans let er altijd wel iemand op en ben ik al gezonken voor ik bij de vijandelijke Battle line ben.

• Koopmans
De soviet torps zijn ook wel geinig... Hebben ook aan lange range en gaan daarnaast ook nog eens redelijk snel.
Het enige is dat de torps redelijk wijd uitelkaar gaan.

Kwam er trouwens achter dat de IM zelfs zonder engies op 24-40 blijft staan... :?
Alleen is de range wel een stuk minder dan m'n Poltava

• 0rbit
defiler1974 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:06:
[...]

Kita's zijn niet zo moeilijk, je moet er alleen mee leren omgaan. Goed naar de snelheid van de torpedo kijken, dan weet je namelijk of je een M3-1 hebt die 4k damage doet of een M3-3 die 18k damage doet.

Blijf kita toch leuk vinden om af en toe te spelen, ik doe niet altijd een een torp wall, af en toe een rush met M3-2 torpedos en dan een volle lading van 25 torps loslaten met 12k damage elk op 46 speed. je moet dan goed draaien als BB om daar onderuit te komen. Maar doorgaans let er altijd wel iemand op en ben ik al gezonken voor ik bij de vijandelijke Battle line ben.
Kita spelen is niet moeilijk... ik doelde meer op het feit dat het voor het verloop van een battle als BB speler fijner is als er geen Kitas zijn. Het zijn gewoon vervelende ondingen :+

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
0rbit schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:35:
[...]

Kita spelen is niet moeilijk... ik doelde meer op het feit dat het voor het verloop van een battle als BB speler fijner is als er geen Kitas zijn. Het zijn gewoon vervelende ondingen :+
Was ook niet mijn reply, ik bedoelde dat torp walls af en toe voor BB niet moeilijk hoeft te zijn. Die torpedo's met 4k damage kan je makkelijk in je bulk laten zitten en de torpedo's met 18k damage zijn makkelijk te ontwijken door de lage snelheid. Als je bulk er een beetje vanaf is wordt je natuurlijk wel wat kwetsbaarder voor TPB en subs.Voor de rest is de enige skill met een kita de timing om te rushen voor een close kill.

Maar ik gebruik hem ook niet de hele avond doorgaans, na 2-3 potjes pak ik mijn kongo weer om verder te levellen. Maar met de kongo gaat het niet zo snel, begin helemaal niks in de frontlinie en dat ding heeft bijna geen AA. Dus ik moet elke keer afwachten tot er wat gaat rushen en daarna hopen dat 1 van mijn shells het ook nog raakt. (---spread, on lvl gunners op het moment) Binnenkort koop ik een B65, dan worden mijn kansen wat beter.

[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 24-11-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Heb afgelopen weekend, tijdens party weekend, 3 levels kunnen doen met m'n SN bo. Is nu lvl 84. Nog even ik ik zal de bb4 eens uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Komende vakantie maar eens proberen om een KM BB6 te bemachtigen. Ben nu level 106; gunners op level 109. Nog een leveltje tot de Lvl 110 guns... Het blijft leuk dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Hoop de SN bb5 te behalen. M'n Bo is bijna level 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffff jij gaat snel....
Ik dobber nog steeds rond in IM. Ik heb dan ook geen prem meer en speel nog zeer sporadisch omdat ik er helaas gewoon geen tijd voor heb. druk druk druk.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Valt wel mee, een aantal boost weekends gehad met minstens 1 level per dag erbij.

• 0rbit
Ik heb het ook druk, druk, druk, maar ik probeer toch iedere dag even een paar battles te doen. Het gaat nu vrij goed. Mijn KM supports zijn nu ook redelijk op level (scheelt nog een leveltje of 8 met mijn gunners, maar toch). Het lukt me nu om tussen de 10k en 60k xp per battle te oogsten.

Dus met een beetje geluk haal ik in een half uurtje 100k op waarmee ik iedere twee weken een leveltje verder kom. Het lijkt net werk, dat NavyField :+

Overigens een vrij dramatische HD voor Britannia. KLM was veel te sterk. Alhoewel de verdediging redelijk op orde was en er slechts weinige BB6 van KLM overbleven hebben ze toch de haven kunnen innemen. Meer zat er gewoon niet in. Nu heeft KLM alle havens in bezit. Een beetje jammer...

Ook jammer als je tijdens de HD tot vier keer achter elkaar crashed.

Overigens; als iemand hier nog level 100+ RN gunners te leen heeft. Ik level ze graag voor je door. Dan doe ik mijn gunners in de T slots en kan ik wat nauwkeuriger schieten!

[ Voor 9% gewijzigd door 0rbit op 22-12-2011 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Gister level 103 behaald.
Nog wel weer even wennen aan de guns van de Soyuz. Krijg met m'n level 104 gunners nog geen constante spread dus de dmg output is nog wat aan de lage kant.
SD zit ook nog maar op 800 :X maar dat komt ook doordat ik met 2 AA gunners rondvaar. Heb verder maar 4 engies en 4 reps level 94/95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
KM gunners eindelijk op level 110; 18" guns op de H44 gedaan. Morgen maar weer verderspelen. Ik hoop dat mijn damage output een beetje hoger gaat worden. Ik kwam met de 16,5" niet verder dan zo'n 170k. De hogere reload tijden vallen me mee; het is niet merkbaar, waarschijnlijk omdat je sowieso niet "auf Anschlag" schiet en altijd moet manoevreren tussen je salvo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
Ik heb dit spel pas net ontdekt en dit is de eerste game sinds jaren die me online weet te boeien.
Wil het nu ook op mijn laptop installeren en loop tegen het volgende probleem aan:
Installeren verloopt vlekkeloos patchen en updaten ook, maar tijdens het starten komt de game niet verder een van de eerste schermen met daarbij het draaiende NF logo met 'loading'.
Op mijn vista desktop loopt het vlekkeloos.
Ligt het wellicht aan het feit dat mijn laptop slechts is uitgerust met integrated graphics?

Verdere specs laptop:
Windows 7 64 bit
4 gig intern
intel HD graphics

Ik heb het al gedraaid in compatability mode XP en Vista en uiteraard gestart met administator rechten.

kent iemand dit euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navyfield client vraagt echt minimale systeemspecs.
Ik heb zelf Navyfield in een VM met WinXP als guest OS draaien. Deze VM heeft slechts 768MB geheugen. (laptop met ook intel integrated graphics heeft in totaal 2GB geheugen)

Dus qua spec moet jouw laptop dat eenvoudig kunnen draaien.
Overigens is de navyfield client een drama met vista en vooral met W7. Helaas is er geen zicht op een stabiele W7 client. (om niet te spreken van een linux client)

Mischien is opnieuw installeren een optie? (eventueel met opnieuw downloaden van de installatie software)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 00:44:
Navyfield client vraagt echt minimale systeemspecs.
Ik heb zelf Navyfield in een VM met WinXP als guest OS draaien. Deze VM heeft slechts 768MB geheugen. (laptop met ook intel integrated graphics heeft in totaal 2GB geheugen)

Dus qua spec moet jouw laptop dat eenvoudig kunnen draaien.
Overigens is de navyfield client een drama met vista en vooral met W7. Helaas is er geen zicht op een stabiele W7 client. (om niet te spreken van een linux client)

Mischien is opnieuw installeren een optie? (eventueel met opnieuw downloaden van de installatie software)
NA krijgt de engine update voor win 7/ directx 9 binnenkort, hopelijk is die voor jullie dan ook niet meer ver weg.
1) Navy Field with Windows 7

I know many players continue having some unexpected problems running Navy Field on Windows 7 even though we have had several patches related to this. In response, we have decided to touch our game engine and upgrade to DirectX9.0c. This work is in the finishing stages at this time, so we expect to patch this to our live servers in early 2012 – February. We expect this will allow our players to have a much better and reliable game condition after this patch.
bron: http://www.navyfield.com/...rt=5&category=C01&page1=1

En als ze de helft van de beloftes in dat bericht realiseren ben ik al dik tevreden :)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik draaide het voorheen ook altijd op een laptop van de baas :X met zo'n intel graphics geval dus dat moet het probleem niet zijn en onder Windows 7 heb ik nu ook geen enkel probleem.

Heb je de laatste drivers erop staan?
Post anders je melding even op het navyfield forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nephalem schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 01:26:
bron: http://www.navyfield.com/...rt=5&category=C01&page1=1

En als ze de helft van de beloftes in dat bericht realiseren ben ik al dik tevreden :)
Als ze 10% kunnen waarmaken zijn ze al spekkoper! Ik zou willen dat we op NFEU dit soort berichten krijgen (en waargemaakt gaan worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe klagen hoor: wat duurt het lang om een CV bij elkaar te sparen! :D

Helpt natuurlijk niet dat ik veel credits 'weggegooid' heb door onwetendheid en wisselen van schepen, maar dan nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Klopt, CV's zijn erg duur, maar leveren dan ook weer meer credits op.

Vaak is het handig om dan ook 2 BO's van dezelfde natie te levelen zodat je elk schip 2x kan gebruiken. Is ook goed voor je supports want dan blijven ze redelijk op hetzelfde level als je BO's, aangezien je voor een BB nogal wat extra supports nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke natie ben je bezig om CV te levelen Erwin? En op welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op Vanguard en heb nu net de eerste KM CV kunnen kopen. 8)

Ik speel vrij onregelmatig hoor en heb qua crew ook maar wat aangeklooid eigenlijk, waar door ik nu net 3 fighterpilots heb en verder eigenlijk weinig dat kan vliegen. Na ja, dat komt wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor CV geldt:
Fighters: zorg dat je fighter base 12 hebt, liefst gecombineerd met bomber base 11 (is redelijk onmogelijk te rollen, maar kan wel) of minimaal bomber base 10
Fighters NIET VERDER CLASSEN DAN FIGHTER PILOT. Dus NIET naar ACE en Sq Leader classen!!

Verder hoe meer vets hoe beter. CV is een dure hobby (qua echt geld) als je met de beste spelers mee wil draaien, hoewel de vet en expert kills vrijwel tot het verleden behoren.

KM CV is een van de betere als het om Fighters aankomt. Ook de Divebombers zijn goed. Begin niet aan Torp Bombers bij KM want die zijn ronduit crap.

Als je credits over hebt, heb ik wel wat KM fighters te koop... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik heb nu een paar soviet fighters/bombers nodig.... Heb m'n BO op 110 nu en heb een PCV gewonnen tijdens een intern fleet event.
Ben nu 4 bombers aan het levelen, zitten op level 36 nu maar men gaat het volgens mij niet leuk vinden als ik met een bomber only CV ga rondvaren. Ik ga natuurlijk m'n scout er ook opzetten.

Moet voor de BB6 dus nog "maar" 10 levels, maar ik moet ook nog zo'n 25 miljoen credits bij elkaar harken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die credits heb je dan weer je CV..... met prem kan je zo'n 150-200K credits per game binnen halen. (gemiddeld)

Ik heb zelf geen SN CV. Ga daar ook niet aan beginnen. Met IJN CV heb ik al werk zat om deze geleveled te krijgen. Ik heb nog een 'halve' KM CV. Misschien dat ik die ooit nog eens 'af' ga maken. Maar dat is prio laatst.

Voorlopig ben ik bezig met SN BB en SN SS.
BB zit op lvl 83. SS op lvl 75 (nog 2 lvls te gaan voor SS4.. yay) Ik heb sonar geclassed op lvl 72 zodat de restore en repair stats flink beter zijn dan at level geclassed sonar. De Planesman class ik op lvl 78 om dezelfde reden.
SS lvl ik overigens op een Poltava, want in een SS lvlen is een drama. Exp met een sub is echt beroerd. Nadeel is dat ik met de SS BO mijn shells niet zie landen, maar een 50K damage per game haal ik meestal nog wel. Uitschieters zijn 100K.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Klopt, in een poltava levelen gaat een stuk sneller voor je sub BO. Ik vind alleen wel de OH van de poltava dramatisch. Mijn engies zijn nu level 102 en kunnen nu eindelijk de OH cap halen op dat schip.

Dit is mijn eerste sub crew en ik heb dus alles gelijk geclassed. Kan nu trouwens wel 38 knts halen in de ss4.

Levert een bomber CV dan ook nog wel wat credits op of heb ik daarvoor echt fighters nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De credits haal je vooral door Fighters.... Dus dat wordt nog even 'afzien' met het lvlen van een niewue crew...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:49:
Voor CV geldt:
Fighters: zorg dat je fighter base 12 hebt, liefst gecombineerd met bomber base 11 (is redelijk onmogelijk te rollen, maar kan wel) of minimaal bomber base 10
Fighters NIET VERDER CLASSEN DAN FIGHTER PILOT. Dus NIET naar ACE en Sq Leader classen!!
Gotcha, dat wist ik nog niet. :)
Verder hoe meer vets hoe beter. CV is een dure hobby (qua echt geld) als je met de beste spelers mee wil draaien, hoewel de vet en expert kills vrijwel tot het verleden behoren.
Ja, dat vets gebeuren snap ik nog niet helemaal. Maar ik vind het wel relaxt spelen hoor, een CV. Alleen moet ik betere pilots (en dus fighters) krijgen. Nu kan ik alleen maar verkenningsvliegtuigjes uit de lucht schieten en een beetje light geven zo hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:49:
Voor CV geldt:
Hing dat niet ook af met de hoeveelheid vets en experts die je bereid was er tegenaan te gooien? Ik herinner me iets van: Niet classen als je ze compleet "aanvet" :+ en wel classen als je dit niet gaat doen.

Het vervelende van dat soort informatie is altijd dat de informatie je je nu nog op de fora vindt inmiddels al een paar jaar oud is...

Als je vets niet meer zovaak doodgaan dan is het inderdaad verstandiger om te vetten en niet te classen denk ik. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:14
Nee. Ik heb het voor mijn KM fighters berekend (had tijd teveel) en zelfs bij 0 vets, hebben ze op het eind een hoger TA voor de fighter-stat als je ze niet classed. Het is afhankelijk van het aantal vets hoe snel ze beter worden dan de pilot die wel geclassed is, waarbij meer vets = sneller beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Dat betekent dat je dus bij een low level pilot al veel vets moet hebben om uiteindelijk hoger uit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Dit vond ik nou altijd de grootste faal van Navyfield. Dat je ze niet moest classen zodat ze hoger komen. Wie bedenkt nou zo falend systeem.

Ze kunnen het nu alleen nooit meer fixen aangezien dan de halve die-hard community weg gaat wat nu zowat nog de enige spelende mensen zijn.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0rbit schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:46:
Dat betekent dat je dus bij een low level pilot al veel vets moet hebben om uiteindelijk hoger uit te komen?
Dat lijkt me niet. Het is alleen zo dat op iedere gegeven level een ongeclassde fighter meer TA heeft. Dit komt omdat er bij Fighters een grotere crew growth is bij FP dan bij Ace en SQL. Doordat je domweg meer recruits op je FP hebt, heeft hij meer TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Net mijn record gebroken in de H44... 256k (ruim een derde van de team-damage). Ik denk niet dat ik het snel ga verbreken want ik ben nogal een n00b :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Nice, dat is een mooie score.
Met de SN bb5 haal ik meestal zo'n 70 - 130k met een paar keer een uitschieter per avond van rond de 200k. Het is allemaal wel afhankelijk van wat de CV's doen want als die behoorlijk licht geven is het toch een stuk makkelijker.

Oh en als enige bb zuid varen van mijn team, tegen 4 bb5's van de tegenpartij werk ook niet echt mee voor een geweldige score :F
Nog 8 levels te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Koopmans schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:04:
Oh en als enige bb zuid varen van mijn team, tegen 4 bb5's van de tegenpartij werk ook niet echt mee voor een geweldige score :F
Nog 8 levels te gaan...
Gebeurde mij gisteravond ook een keer... Ik werd vrijwel meteen overrompeld door de drie BB5s van de tegenstander in het zuiden :+

Ik moet nog 11 levels :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koopmans schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:04:
Of juist wel.... >:) Die 4 BB's neerhalen zou nl al 200K+ damage betekenen... 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Denken jullie dat het met de introductie van de Italiaanse marine mogelijk wordt om het schip met de BO te verlaten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LMAO.....

offtopic: die italiaanse gast moeten ze levenslang opsluiten. Ronduit schandalig dat hij van boord ging met nog meer dan 200 mensen aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Had gisteravond nog een paar leuke rondes, 4x achter elkaar meer dan 200k dmg.
Eentje was ook nog in een normal room en de rest GB2. leverde me 50-83k exp op. Heb m'n SN BO nu bijna op 114.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Yep, het is echt van de zotte. Bange macho-mannen in posities met verantwoording. Helaas een vrij dodelijke combinatie in dit geval...

Heerlijk als je in 4 rondjes zoveel XP kunt sprokkelen. Ik kom momenteel niet al te goed vooruit met tussen de 15k en 60k per rondje. Het zal nog wel even duren voor ik level 120 bereik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 4 rondjes en 250K exp verder, doe mij ook een SN BB5.. ;) (oh.. daar was ik naar toe aan het werken.. >:) )

Nog 3,5 lvl naar de bananenboot..... YAY

Net een lekker rondje gedaan: 184K damage in IM (nieuwe highscore voor me in BB3). Kreeg daar 54K exp voor.... _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Je moet wel oppassen, want een H44 en L2 hebben toch meer range... en zo'n alsace is weer een stuk wendbaarder.
Monty's zijn niet zo'n groot probleem als ze maar niet in het donker zitten.

Met de 45 graden guns moet je ook weer een stuk voorbij je target mikken. Beetje gokken waar ze heengaan soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Overigens is de range van H44 nou ook niet echt veel meer dan die van L2; L2 heeft als voordeel de hogere snelheid. Netto heeft hij dus zeker evenveel range als je het mij vraagt.

Maar goed; uiteindelijk komt het alsnog het meeste aan op skill en overzicht. Gelukkig maar! (Niet dat ik dan een significant hogere kans maak :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat nog leuk worden dan. Nu 30 graden guns... straks in BB5 45 graden.... nogal een wereld van verschil! Ik ben blij als ik straks met de grote jongens mee kan doen... :)
Gelukkig zijn mijn gunners 8 lvls hoger dan mijn BO, en ook nog eens prem accuracy gunners, ook 100+ vets, maar er kunnen nog wat experts bij dus met de spread zit het wel goed.
Ik hoop dat ik alleen een beetje overheat snelheid haal. Mijn supports zitten helaas iets van 6-8 levels onder mijn BO...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
ik haal nu met m'n 4 level 107 engies de OH cap.. dus 23/39
Heb wel 1x118, 2x119 en 1x129 vets. base 12 natuurlijk...

[ Voor 10% gewijzigd door Koopmans op 23-01-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Mijn slechtste support zit nog steeds 20 levels onder mijn BO. Hij loopt wel mondjesmaat in op de BO omdat hij vrijwel net zoveel XP krijgt als de rest, maar veel minder XP nodig heeft om een leveltje verder te komen.

Ach... gewoon blijven spelen denk ik altijd maar. Komt vanzelf wel goed :) Ik heb toch nog lang niet voldoende geld voor de Kaiser :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar een CV starten om wat credits te rapen.... ;)
Ik heb net iets van 30 mil uitgegeven aan KM en IJN supports..... ik heb er nu wel wat 'te veel' maar als ik die wat nalevel kan ik ze met een dikke winst verkopen.... Vooral KM Engi's zijn nogal gewild....

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Die heb ik al maar CV op BK level is zwaar ruk :+ Mijn pilots zijn nu level 52 en in de GB heb je er echt compleet niks aan. Je krijgt voor het level wel redelijk XP en vrij veel credits natuurlijk.

Overigens als ik met de H44 losga wat betreft AA dan doe ik met gemak 15k credits. Ik blijf dat een leuke bezigheid vinden. Mijn speelstijl is soms nogal defensief. Eerst licht verwijderen. Dan licht maken. Dan eens kijken of ik wat kan aanvallen :+ Wordt je vaak niet in dank afgenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke natie CV heb je? Als dat KM of IJN is, heb ik wel wat FP's en/of DB's voor je in de aanbieding om te lenen..

Beide naties zitten mijn FP's op iets van lvl95... Vooral mijn IJN FP's doen het erg goed... :) (F12/B11, BVE)
Geef maar een gil als je wat credits wil farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Op welke server zijn jullie actief?

Zelf ben ik op de US Nebraska server actief, maar aangezien jullie het al over normale rooms hebben denk ik niet dat jullie daar ook op zitten aangezien er hier bijna geen normale rooms worden gehost

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Wij spelen op nfeu,Vanguard server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Nou was ik zo gemotiveerd om tot level 120 te spelen... Tot ik gisteren even aan het rekenen geslagen ben en heb gemerkt dat bij ongeveer level 107 tot level 120 je nog evenveel XP moet halen als van level 1 tot level 107 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL.... je moet niet te veel rekenen. Vergeet niet dat je gemiddelde per game vanaf 107 naar 120 wel een factor 10-20 hoger is dan van 1-107.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
En precies dat weet ik dus niet zeker ;) Ik heb al tijden geen "battle log" meer bijgehouden :+ Maar ga dat nu weer doen.... en wel in MATLAB en niet meer in excel lol...

(je bent nerd of je bent het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
pfff... Ik heb het vanaf lvl 112 bijgehouden voor mijn nebby. Volgens dat schema moet ik nu voor sn lvl 120 nog 31 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik moet echt beter gaan spelen. Als ik uitga van 5 battles per dag en meet met behulp van 5 testbattles die ik nu even gedaan heb (okee, dat is wat weinig) dan zou ik pas ein mei in aanmerking komen voor de Kaiser... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
0rbit schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:01:
Ik moet echt beter gaan spelen. Als ik uitga van 5 battles per dag en meet met behulp van 5 testbattles die ik nu even gedaan heb (okee, dat is wat weinig) dan zou ik pas ein mei in aanmerking komen voor de Kaiser... :X
Bij 5 battles per dag is het meer een kwestie van meer spelen dan van beter spelen denk ik zo (al kan beter misschien ook zo zijn, geen idee :P ). 5 Battles uitgaande van ongeveer de helft winnen.. dan moet je toch echt al flink attack doen elke game om een beetje merkbare progressie te blijven boeken op die levels. En zeker met een H44 zul je gewoon af en toe games hebben waarin die attack wat achterblijft om wat voor reden dan ook.
De andere bb5 zijn, naar mijn mening iig, makkelijker om constant games te draaien met goede scores.

[ Voor 14% gewijzigd door Nephalem op 26-01-2012 00:02 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ja, soms trek je een serie van battles met 30k+. Net weer een battle met een schamele 6k. Het zal op den duur wel uitmiddelen. Mijn schattingen zullen nog beter worden :+

Meer spelen is natuurlijk altijd beter; dat schaalt gewoon lineair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Hoe kan je in een BB5 maar 6K exp halen? Werd je gecrossed toen je schoot of zo? Zelfs met een loss moet je toch minimaal een 15K halen?? (er van uitgaande dat je prem hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ah, dat was in de Geneisi 1943 ;)

Maar ook in de H.44 heb je met pech echt maar 13k, zelfs met premium. Er hoeft feitelijk niet veel mis te gaan. Als je achterin de battle begint (te laat horen dat het begint :+) en je maar 40k damage ofzo doet en dan door een sub aan gort geschoten wordt waarna een paar bombers je afmaken; dan kom je dus ook maar op belachelijk lage XP uit.

In dat geval loont het meer om in de Moltke AA werk te doen; dan krijg je ook 13k (maar dat is dan meer gelimiteerd door het lage level van je schip) en tenminste heel wat meer credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Waarom zet je dan geen AA op je H44? Dan kan je toch ook AAen ook al als je wat meer achteraan begint. Krijg je ook nog wat extra credits en XP :)
Ik ben op dit moment zelf bezig met het halen van mijn H39. Maar moet als eerst mijn supports nog wat up krijgen. Ben lvl 82 met KM maar mis nog 5 boosts dus die moet ik even gaan regelen ergens :) 550 SD kom je niet ver mee haha

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
AA heb ik wel natuurlijk, maar als je intensief een battle speelt heb je daar alleen echt tijd voor als je je schip omdraait in de battle line. Voor AA-werk krijg je op dat level nauwelijks XP volgens mij.

Ik heb nog wel een level 110 KM restorer voor je... 45 miljoen? :+

Toch maar weer naar de H.39. Mijn supports zijn level H.44, maar een sneller schip is gewoon beter voor de consistentie van mijn battles. Ik doe nu al 10 battles gemiddeld 27k XP. Dat is minder dan de uitschieters bij de H.44, maar gemiddeld net iets meer.

Ben blij dat ik mijn statistiekprogseltje er weer bijgepakt heb. Level 120 over een krappe 800 battles (als ik zo doorga; misschien dus nog minder als ik meer XP kan behalen met de H.44). Rond eind april is het dan zover :+

[ Voor 46% gewijzigd door 0rbit op 31-01-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh hehhhhhhhhh... eindelijk: SN BB4!! Ik heb net m'n eerste rondje gedaan in de bananenboot. Wat is dat wennen zeg!... van 30 graden in de IM naar 40 graden in de Stalingrad.

De snelheid is wel erg lekker: 39kn OH. Dat is al 2 meer dan in de IM en ik had maar 3 engi's in gebruik. Ik heb in totaal 5 engi's (allemaal b12) en 4 reppers (ook allemaal b12)

De spread is al redelijk in orde. Komt ook omdat ik premium accuracy gunners heb (boosted) en die zijn al lvl96. Alleen de range van die 16" is dramatisch. Het lijkt zelfs dat die minder is dan de range van een L1... klopt dat? En om nu met 14" op een BB4 te gaan varen... :-/

Wie heeft er verder nog tips voor gameplay met de Stalingrad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Geen idee of er verschil is qua range tussen NA en EU maar bij ons zit dat ding gewoon ongeveer on par met de Yamato, net onder de H39. (Kan zijn dat ik in de war ben met de oude 12" set trouwens, tijdje geleden dat ik de Stalingrad nog zelf onder handen genomen heb).

[ Voor 33% gewijzigd door Nephalem op 02-02-2012 00:28 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ik dacht dat ik in de IM ook 39 knots ging... Dat bootje zat standaard, zonder engies al aan de OH cap.
Ik zou voor de Stalingrad gewoon de12" guns gebruiken (Dacht in ieder geval dat ie alleen maar 12" of 16" had...). Deze 12" hebben een erg goede range, volgens mij gelijk aan de H39.

Dan moet je natuurlijk wel die range gebruiken en uitkijken voor bb5's. Het is namelijk wel een one shot target.
Zelf ben ik trouwens na een aantal levels weer terug gegaan naar de IM, veel moeilijker te raken en met al die subs van tegenwoordig had ik HH's in de t-slots.

Nog van harte trouwens met het behalen ervan... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx...

Ik zat op de IM met nogal zware crew denk ik. Want ik kwam echt niet hoger dan 37kn OH. misschien als ik de T slots geen crew plaats, dat de IM dan wel op 39kn uitkomt, maar dat heb ik niet geprobeerd. En nu de crew alleen maar zwaarder wordt, ga ik alleen maar meer tegen die beperking aanlopen. Daar komt bij dat de sovietsky een nog grotere angle heeft (45 graden?) kan ik maar beter nu al wennen aan een langere hangtime.

Overigens kan het denk ik geen kwaad om aan een wat groter (als in hitbox) schip te wennen. Ik speel meestal redelijk agressief, en met de IM kwam ik regelmatig binnen het bereik van de tegenstander (moet wel met beperkte range). Met de Stalingrad zal ik me wat defensiever moeten opstellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
168k damage en 177.000 ton verzonken staal, 19.000 credits; Leuk als dat lukt in de H.39 :) Het motiveert. Nog 21 battles tot het volgende level. Dat gaat morgen nog wel lukken dus!

En we zijn weer een leveltje verder 8) Nog 9 te gaan. XP trekt langzaam iets aan. Mijn supports worden beter en dat helpt enorm. OH tijd is flink toegenomen en daar pluk je direct de vruchten van!

[ Voor 35% gewijzigd door 0rbit op 07-02-2012 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel hollen of stilstaan met de Stalingrad. Of het gaat lekker en zit ik op 120K+ damage, of helemaal niets... (1 shot binnen 30 seconden als dramatisch dieptepunt.. :'( )

Ik hoop dat die 120K+ rondjes steeds vaker gaan voorkomen. Record op dit moment 167K. Nu heb ik met IM een hogere highscore, maar die is dan ook een stuk vergevingsgezinder dan de banaan. Ik loop ook nog steeds tegen mijn te agressieve speelstijl aan, hoewel ik al steeds meer op schoten van de tegenstander anticipeer door of in te draaien, of terug te draaien zodat zijn salvo mist. (nu nog mijn eigen salvo's WEL laten raken.... :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Inmiddels is mijn support ver genoeg om in de H44 meer damage te doen dan in de H39. OH FTW! Heerlijk ook die black rooms; vanmorgen drie keer op rij meer dan 70k XP. Dat scheelt nogal! :)

Khildin; volgens mij zag ik jou in je dramatische battle. Volgens mij deed je in die battle ook nog 361 damagepunten ofzo :+ Het is altijd erg wennen met een nieuwe sloep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Ben gister begonnen aan het laatste level voor m'n sn bo. nog 2,35 milj. exp binnenharken.
Helaas zitten mijn supports nog op level 112 die zullen zo tegen de 114 zijn als m'n bo klaar is. Ik ga ze voor dat laatste level maar op m'n us pcv zetten want ik kan ook nog wel wat credits gebruiken om uiteindelijk de bb6 te betalen.
Hopelijk heb ik dus in minder dan 2 weken m'n 2e bb6 liggen. Daarna maar eens kijken wat ik ga doen. Hoogstwaarschijnlijk m'n level 77 fighters eens echt levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Commodore Khildin, gefeliciteerd met je promotie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het ook net.... yay me.... 8) *O* d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Vraagje van een CV noob: Bij welk level gaan je fighters in de GB af en toe eens winnen? :+ (Ik speel met RN)
Ik krijg redelijke XP en af en toe vrij veel credits, maar echt nuttig ben ik niet voor de BBs.

Net overigens uitgerekend dat ik tegen de tijd dat ik level 120 ben met mijn KM BO nog een aantal miljoen credits tekort ga komen. Nou leek CV varen me wel een goede oplossing, maar ik vind het geheel wat teleurstellend, to say the least.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Mijn US fighters zijn lvl 77, boosted en hebben 109 vets. Die winnen zo af en toe wel eens wat maar tegen de echte jongens leg ik het toch af. Dan moet ik zelfs credits toeleggen om m'n ticonderoga te repareren en nieuwe vliegtuigen te kopen na een gb2.

Mijn SN bo is trouwens sinds donderdag lvl 120, ben nu met mijn supports bezig aan het laatste lvl, nog 800k xp en ik kan met de bb6 op stap.
Oh, ik heb steeds wat overtollige sailors verkocht om m'n beide bb6-en te betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Koopmans op 19-02-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 77 FP's op een tigonderoga? Dat is toch niet effectief? Dan krijg je zo weinig exp op je FP's...

Mijn IJN fighters zitten zo ongeveer op lvl 95. Deze zijn slechts tot fighter geclassed en zijn geboost.
Base 12 in fighter en base 10 en 11 in bomber.

Juist de hoge bomber base is belangrijk omdat de fighter daardoor veel meer damage kan hebben voordat die wordt neergeschoten.

Mijn lvl95 fighters winnen regelmatig en ook tegen Tier4 fighters (lvl100+) Maar als je een goldmedal CV tegenkomt met T5 fighters, die ook nog eens geboost en suppervetted zijn, dan kan je het gewoon schudden. Het enige dat je dan kan doen is spamklikken en zorgen dat je fighters het gevecht niet aangaan.

Uiteindelijk is CV toch de enige manier om flink credits te harken. Ik kom regelmatig op 80 -120K credits met een rondje. Uitschieters (bijvoorbeeld tijds partyweekend) dan kom ik boven de 200K credits uit met een rondje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
hehe, ik had zo ook niet voor de xp op de Ticonderoga, maar moest m'n US bb crew nog nalevelen en credits binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in dat geval kan je misschien beter 2-4 lvl100+ FP's van een teamgenoot lenen en daar mee spelen. En dan de overige slots vullen met je supports....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
Dat was een optie geweest, maar goed, heb m'n 2 bb6-en in de haven liggen. Nog 300k voor m'n SN supports en dan kan ik die 2e ook echt gebruiken.
Ga daarna maar eens m'n fighters levelen in m'n maryland, dan komt die QV later wel eens. Daarvoor moet ik toch nog 14 levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Wat zouden jullie vragen voor een gebooste level 100 KM repairer met base 12? Ik heb er eentje extra gelevelled die nu goed van pas gaat komen bij de aanschaf van mijn eerste BB6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
pfff, geen idee. Je zou eens kunnen kijken wat een vergelijkbare sailor doet. Als je hem snel kwijt wilt kun je er altijd iets minder voor vragen.

Heb m'n grind voor de sn bb6 afgerond en hij ligt nu volledig bemand in m'n haven.
Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste