Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuw Systeem, Mening gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

Verwijderd

Topicstarter
Met het oog op een aantal releases komende maanden(o.a. Fallout 3) en omdat m'n huidige systeem een beetje verouderd is heb ik besloten een nieuw systeem samen te stellen. Heb wat rond gekeken en gezocht en ben bij alternate tot de volgende samenstelling gekomen:

Apevia Dreamer II Miditower €59,-
Intel Core™ 2 Quad Q9550 (4x 2833 MHz) - €269,-
GeiL 4 GB DDR2-800 Kit (4096 MB) €59,-
XFX GTX280 XT (NVIDIA GeForce GTX 280) €439,-
Tagan TG600-U33 (600 Watt) €89,-

Is dit een wijze samenstelling, en zoniet wat zo een betere keus zijn?
Nu zit ik nog met de keuze van een moederbord. Eigenlijk zie ik door al de verschillende moederborden het bos niet meer. Nu is mijn vraag: Welk moederbord past goed bij dit systeem?
Mijn voorkeur valt op Asus, puur omdat ik altijd asus heb gehad en zeer tevreden ben daar over.
Qua budget zat ik te denken rond de 150 euro maar dat steekt niet heel nauw.

Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen, alvast bedant

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:32

Twazerty

AVCHDCoder developer

De Asus P5E vind ik tot nog toe een heel geschikt moederbord. Heb er zelf ook dagen naar gezocht en ben daarop uitgekomen.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:48
Vragen zoals 'is deze PC goed?' of 'hoe kan ik dit systeem upgraden?' zijn niet gewenst op GoT. Informatie over deze onderwerpen (een howto en Notebook FAQ) vind je in de CSL FAQ.
Ik adviseer je de BBG topics door te nemen, met name het highend gaming systeem ;)

[ Voor 6% gewijzigd door asfaloth_arwen op 23-08-2008 18:33 ]

Specs

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:59

Onbekend

...

Je kan beter rond je heen zoeken over op-en aanmerkingen van je hardware. Reviews geeft meestal een goed beeld en of die hardware beter is of dat je beter iets anders aan kan schaffen.

Heb je ook al een harde schijf gekozen en een dvd-speler? :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:27

Thandor

SilverStreak

Zie OH FAQ - Ik wil nieuwe hardware / een nieuwe PC of laptop kopen, welke? en daarmee automatisch CSL FAQ - Ik wil een nieuwe PC kopen, welke? :). Conclusie is dat wij op GoT niet zo blij zijn met de zogenaamde 'welke moet ik nemen?'-boodschappen lijstjes. Dit is eigenlijk simpelweg uitzoek werk. Zie in ieder geval HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? en zoek even wat benchmarks en reviews op van de hardware die je op het oog hebt.

At last but not least is er ook altijd nog de Best Buy Guide (BBG) en daar is ook een overzicht van: Best Buy Guide topicoverzicht. Op de front-page kun je reeds geplaatste BBG's vinden :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.