eindelijk iets om die verrekte beacon aan de praat te krijgen. Echter met nieuwe ongelezen mail werkt het nog niet bij mij. Enkel bij Voicemail/SMS/gemiste oproep.....
Gewoon kopieeren in de \windows\startup\ werkt prima... voorlopig echter na een eerste keer opstarten nieuwe dingen daarna dan werkt het ineens nier meer...
edit1:
beetje verder lopen prutsen. Het werkt wel met nieuw mail maar wat niet goed werkt is het plaatsen van het script in de Windows Startup folder. Enkel na handmatig activeren doet i het soms even.
edit2:
weer verder lopen prutsen, nu met niet aangepast script (flexmail incl., gaf toch geen fouten bij mij) en een snelkoppeling (.lnk) in de windows startup folder. Nu lijkt het de eerste keer goed te werken (dus ongelezen e-mail geeft een beacon) ff kijken of het ook de tweede mail (nadat deze is gelezen goed werk),
Voor de SPB-MS gebruikers geldt dat er een cassettebandje (zie ook topic op treocentral wordt getoond om aan te geven dat er iets ongelezen is. Blijkbaar leest SPB-MS daar ook uit.
edit3:
ja hoor ik ben er uit. voor nieuwe mail geldt dat deze als ze in standby komen en je hoort wel je evt. ingestelde geluidje maar je haal het toestel niet uit standby dan gaat i niet aan. Lijtk me een beetje buggy nog, voor SMS en voicemail geldt dit niet omdat de PTP dan altijd het hele scherm aangooit.
ben benieuwd of het niet een ontzettende batterijzuiper is. Anders gaat het er weer van af.
edit4:
Heb het er weer afgegooit. Zowiezo omdat het niet werkte ales het toestel op de auto-pincode was gesprongen. MyBeacon voor nieuwe email ging dan pas weer werken na het pin-unlocken van het toestel. Voor vociemail werkte het wel. Echter ik heb die ene dag dat ik het had draaien een drietal vastlopers/scherm werkt niet toestel werkt wel/sneeuw op scherm gehad en had zo vermoeden dat dat door dit scriptje kwam. Staat natuurlijk ook de gehele tijd te loopen en te schrijven in je register.
[
Voor 82% gewijzigd door
aardbeix15 op 09-02-2009 09:06
]