Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
FiXeR.nl schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:33:
Vandaag gebeld met T-Mobile voor 3G ontvangt bij mij thuis. Binnen 3 maanden hebben ze hier vlakbij een nieuwe 3G paal staan en moet ik volledig 3G thuis hebben, aldus een vrouw van de helpdesk. :)
Ja dat verhaaltje heb ik eind 2008 ook elke maand gehoord heb na 3 maanden rommelen en excuses te hebben ghoord mijn contract laten ontbinden, tot op heden nog steeds geen fatsoenlijk GSM bereik zelfs bij mij in de TUIN.......dus binnen al helemaal niets (omgeving nieuwpoort) Getest met een ander toestel van mijn collega, zelf inmiddels alweer anderhalf jaar klant van KPN/Hi i.c.m. sinds 2 weken een iPhone.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tegenwoordig een raar iets. In het centrum heb ik gewoon vol 3G ontvangst en regelmatig krijg ik toch geen data door. na een tijd laden zonder dat er iets gebeurt volgt de melding dat er geen dataverbinding is. Bellen kan wel en 3G geeft maximaal ontvangst aan. Dit is dan op mijn telefoon maar op die van 2 collega's. Erg apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Het zelfde verhaal gehoord en binnen 2 maanden was het ook zover. Waar ik eerst matig GPRS had, heb ik nu 100% 3G. (omgeving Bodegraven). d:)b

Wel erger ik me rot dat ik op zeer drukke plekken vol 3G bereik heb, maar er niets mee kan doen. Connecties opzetten gaat simpelweg niet. Als ik mijn 3G uitzet -en op GPRS overga- werkt het wel... Voornamelijk op drukke stations, rond de spits is het een drama (Rotterdam CS, Amsterdam Bijlmer). Op het forum van T-Mobile reageert uiteraard geen enkele medewerker -O-

EDIT: Goed om te lezen dat ik dus niet de enige ben. Timing trouwens :)

[ Voor 6% gewijzigd door zAo op 28-04-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, same problem. En wat je zegt, op moment dat je overschakelt op GPRS door 3G uit te zetten krijg je wel een dataverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hier sinds 2 dagen een iPhone 3GS met T-Mobile.
Overal erg tevreden (woon werkverkeer met OV). Onderweg met de trein wat sprongen van 3G naar GPRS, maar ik ben er erg content mee.

MAAR...

Thuis geen 3G (dat is opzich niet zo'n probleem), maar ik heb echt een klapperende GSM verbinding. Van alle streepjes vol tot "No Service".

Regelmatig een collega over de vloer met eenzelfde combo (3GS met T-Mobile), en die heeft dus geen uitvallende verbining net als bij mij "No Service". Lijkt dus echt zoals het filmpje in de OpeningsPost.

dekkingsvraag@t-mobile.nl is de dag van constatering al verwittigd, maar zo om 09:00uur de Servicelijn even bellen. Begin September wordt nummer portering doorgevoerd, maar ik kan dus echt niet veroorloven om met een kleine geen GSM-verkeer te hebben (zowel in als uitgaand).

Een Nokia 6120 Classic lijkt wel stabiel.

Iemand nog tips, want we zijn inmiddels 2 jaar verder sinds dit hier te sprake kwam.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Heb dus contact gehad met T-Mobile, ook ik kom in aanmerking voor korting of ontbinding van contract. Ik woon 1530M van de paal om precies te zijn "maar straalt wel precies mijn richting in" MAAR...

Als ik 2x een iPhone3GS naast elkaar leg met beide een T-Mobile Abo-SIM krijg ik verschillende uitkomsten:

Bij mij thuis: Beiden geen 3G, echter bij de ene steeds "no service" en een "klapperende verbinding. De ander niet veel streepjes, maar die valt niet naar "no service".

In de grote stad: Beide 3G bereik. Bij de goede 5 volle streepjes (continu), de andere afwisselende tussen 1 en 4 streepjes.

Is dat dan gewoon een kapotte telefoon of hoe en wat?

Ik zou best tevreden zijn als ze beiden hetzelfde reageren qua bereik.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobe1966
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

tobe1966

Xperia X10 mini

Ik heb hetzelfde met mijn 3gs, een zeer wisselvallige gsm verbinding dan weer volop bereik dan weer geen service, wordt er niet goed van.

Ik heb al een nieuwe simkaart van t-mobile gehad, geen verbetering.

Ligt er wel aan waar ik ben, bijvoorbeeld Tilburg-Noord vaak geen service, en Tilburg-centrum continu verbinding.

Mijn beredenering is dat de antenne van mijn iphone niet meer goed is en dat daardoor op plaatsen met een goed bereik het signaal niet wegvalt en op plaatsen met een minder bereik het signaal wel eerder wegvalt dan bij een telefoon met een goed werkende antenne, collega van mij heeft (ook met een 3gs) wel signaal waar mijn signaal wegvalt naar geen service.

Is het probleem bij jou inmiddels opgelost???

groet, Toon.

Toon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:21
Ik heb dus gewoon precies het zelfde probleem als jouw, steeds gezeik met wegvallende verbinding als ik aan het bellen ben dat het wegvalt als ik via 3G aan het internetten ben valt het steeds weg naar no service terwijl ik wel gewoon 3 a 5 streepjes 3G heb word er helemaal scheidziek van ik kan hier echt niet meer tegen morgen T-mobile maar is bellen of ze per 1 oktober mijn contract willen ontbinden stelletje klo**za**k*n
Pagina: 1 2 3 Laatste