Hoi Ik heb net de G810 gekregen,moet nog ff wennen aan het toestel omdat alles een beetje anders is dan de andere samsungs. Maar weet iemand of je de achtegrond kan weghalen,bij de andere samsungs kun je de achtergrond bv tekst uitzetten doen,ik vind dat schematje bovenin een beetje irri...kan iemand me antwoord geven op mijn vraag. Groetjes Miranda
er is al een algemeen G810 topic, hier te vinden klik!
antwoord op je vraag: Menu --> Instellingen --> Algemeen --> Persoonlijk --> Standby-modus
Actief Standby op Uit zetten.
antwoord op je vraag: Menu --> Instellingen --> Algemeen --> Persoonlijk --> Standby-modus
Actief Standby op Uit zetten.
Miranda, ik sluit jouw topic, met een verwijzing naar het algemene topic.
Het is dan ook de bedoeling jouw vraag daar te stellen.
Samsung G810 topic
Toch verwachten we dat je ook nog eerst even wat zelfinitiatief toon, alvorens je je vraag neerplemp op ons mooie forum.
Zoals te lezen in bovenstaande post, had je dit heel makkelijk zelf ook kunnen vinden in het toestel. Eventueel had je natuurlijk ook nog de handleiding kunnen lezen. Als je die al hebt weggegooid, dan mag je die even opnieuw van internet downen.
Het is dan ook de bedoeling jouw vraag daar te stellen.
Samsung G810 topic
Toch verwachten we dat je ook nog eerst even wat zelfinitiatief toon, alvorens je je vraag neerplemp op ons mooie forum.
Zoals te lezen in bovenstaande post, had je dit heel makkelijk zelf ook kunnen vinden in het toestel. Eventueel had je natuurlijk ook nog de handleiding kunnen lezen. Als je die al hebt weggegooid, dan mag je die even opnieuw van internet downen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.
![]()