Toon posts:

Hard drive kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Verwijderd

Topicstarter
Een oude IDE 80GB Maxtor diamondmax 9.

Je hoorde dat hij heel moeilijk op gang kwam elke keer als ie aanging. Ik heb een nieuwe harddisk erin gedaan (een Seagate dit keer. Dit is de 3e Maxtor die me in de steek laat) en ben bestanden gaan kopieeren. Nu doet ie het ineens niet meer.

Ik heb de drive aangesloten terwijl de computer aanstond, kan dit de PCB kapotgemaakt hebben? Heel stom natuurlijk. Ik ben een ongeduldig typ als het op computers aankomt. Zijn er guides op internet te vinden in de trant van 'hoe de PCB te vervangen'?

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-02 20:47

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Wellicht dat dit topic kan helpen?

PCB vervangen van harde schijf?

1 minuutje met de search ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:39:
Ik heb de drive aangesloten terwijl de computer aanstond, kan dit de PCB kapotgemaakt hebben?
Niet als het PCB nergens contact mee gemaakt heeft i.i.g.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik zou zeggen gebuik de search hier op GoT eens en neem de FAQ's eens door daar wordt ook genoeg verteld over datarecovery. Een beetje eigen inzet mag ook wel, vind je niet? :) Dat wordt hierop GoT wel van je verwacht. Van Bastiaan heb je de eerste link en dit is de link naar het juiste deel van de FAQ's: OM FAQ / DataRecovery

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.