[TV] Plasma/LCD: aanbiedingen [deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 115.307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is voor mij zat zo´n scherm denk ik. Ik ga van een beeldbuis van 55 cm naar 37 inch dan. Dat is nogal wat!

Hoe zit het met ondertiteling enzo, ga je dan niet onwijs met je hoofd heen en weer om te kunnen lezen=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:40:
Is voor mij zat zo´n scherm denk ik. Ik ga van een beeldbuis van 55 cm naar 37 inch dan. Dat is nogal wat!

Hoe zit het met ondertiteling enzo, ga je dan niet onwijs met je hoofd heen en weer om te kunnen lezen=
haha nee daar wen je heel snel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 09:14
In de bioscoop hoef je ook niet met je hoofd heen en weer, dus bij een 42 inch op 2,5 meter ook niet ;)

Overigens denk ik dat de meeste mensen niet bewust de ondertiteling lezen.

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:39:
Erg mooie aanbieding. Ik zit echter maar ongeveer 2,5 meter van het scherm af, is het dan nog wel prettig kijken?
Ik game op 2 meter van een 50" en computer op 1 meter van een 32".
Beide kijkt heel prettig, dus ik denk dat 2,5m van een 37" nog vrij ruim binnen 'nog wel prettig kijken' valt :)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:57
* Oesie is heel hard aan het nadenken.

Wel apart dat die bij de pricewatch maar bij één winkel te koop is. TV heeft trouwens een reactietijd van 5ms en niet 8ms zoals op iBOOD staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 19:39
Sikkek schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:36:
Bij megapool.nl de 46pz65 voor 1449,- 85 euro minder dan Redcoon.
Volgens mij had redcoon dat ook door. Want ze bieden hem nu aan voor 1444,-

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Oesie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:27:
[...]

* Oesie is heel hard aan het nadenken.

Wel apart dat die bij de pricewatch maar bij één winkel te koop is. TV heeft trouwens een reactietijd van 5ms en niet 8ms zoals op iBOOD staat.
http://www.kieskeurig.nl/...a/37xv500p/prijzen/229994
staan er een stuk meer, t.net is niet echt hot om lcdtvs te verkopen?

Neem aan dat je 1dayfly en niet ibood bedoelt, ik twijfel ook, wil eigenlijk 1 met ingebouwde DVB-T tuner...
Wel een smsje gestuurd :+

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 21-10-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heeft ook een ingebouwde tuner DVB-T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is digitenne wel te doen op een 37inch scherm???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56
Heb je geen CAM nodig (waar je die abo-card insteekt)? Of zit die erop?

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 21-10-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Toshiba aanbieding een beetje degelijke LCD anders overweeg ik hem misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:10

iMars

Full time prutser

Ben niet zo thuis in het homecinema wereldje, maar ben de laatste tijd aan het orienteren voor een nieuwe tv + audio set erbij. Mijn oude 55cm beeldbuis is na 15 jaar aan vervanging toe.

Nu wil ik graag de Sony 40W4000 en de Sony HT SF1300 kopen.

Deze twee samen kost bij Redcoon samen 1400 euro incl alle kosten. Bij Sony online kost dat 2000 euro.

Nu lees ik in een paar posts terug dat Sony een aktie heeft. Een cashback of een BlueRay erbij. Dat vind ik natuurlijk wel leuk. Maar ik kan nergens vinden of Redcoon een officiele dealer is en dus ook gebruik kan maken van deze aktie. Ik heb al een dvd speler, maar een mooie blueray speler erbij is natuurlijk mooi meegenomen.

Weet iemand of deze aktie ook geldig is als ik alles bij Redcoon koop?

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webmail schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:58:
Ben niet zo thuis in het homecinema wereldje, maar ben de laatste tijd aan het orienteren voor een nieuwe tv + audio set erbij. Mijn oude 55cm beeldbuis is na 15 jaar aan vervanging toe.

Nu wil ik graag de Sony 40W4000 en de Sony HT SF1300 kopen.

Deze twee samen kost bij Redcoon samen 1400 euro incl alle kosten. Bij Sony online kost dat 2000 euro.

Nu lees ik in een paar posts terug dat Sony een aktie heeft. Een cashback of een BlueRay erbij. Dat vind ik natuurlijk wel leuk. Maar ik kan nergens vinden of Redcoon een officiele dealer is en dus ook gebruik kan maken van deze aktie. Ik heb al een dvd speler, maar een mooie blueray speler erbij is natuurlijk mooi meegenomen.

Nope. Tot zover bekend bij geeneen webshop volgens mij.

Actie is alleen van toepassing op winkels die adviesprijzen hanteerde ofzo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:10:
Deze heeft ook een ingebouwde tuner DVB-T.
Maar geen CAM idd dacht ik?.... ivm digitenne, kijk zelf niet zo veel TV maar heb 2 tuners, 1 voor mij en 1 voor m'n huisgenoot en de kabel komt nog gewoon binnen.... maar wil wel m'n laatste digitenne kaartje gebruiken, het liefst zonder losse tuner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit helaas geen DVB-T op!! Zonde!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:00:
[...]

Nope. Tot zover bekend bij geeneen webshop volgens mij.

Actie is alleen van toepassing op winkels die adviesprijzen hanteerde ofzo ??
Zie http://www.sony.nl/article/id/1222694815535
Deze actie is alleen geldig op producten die via de reguliere Nederlandse detailhandel en via de officiële Nederlandse internetwinkels zijn aangeschaft. Deze webwinkels zijn herkenbaar aan het officiële BRAVIA Online Partner logo:
Als de website van Redcoon dus geen officieel BRAVIA online Partner logo toont, valt deze actie daarbuiten. Jammer maar helaas. :)
Volgens mij betaal je die speler overigens gewoon zelf, want de gemiddelde webshop die wel zo'n officieel BRAVIA logo mag voeren, is standaard gewoon duurder... Ik zou dus niet al te veel focussen op deze actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:10:
[...]

Op 2.5 meter van een 37 inch tv zitten is écht net aan. Ik zou dan, als je de ruimte en het budget er voor hebt, op zeker een 40/42 inch nemen. Tenzij je geen game/filmfreak bent en het gewoon doet voor het kijken op zich. Een 37 inch gaat op 2.5 meter echt geen woooowwww-effect opleveren. Okay, misschien heel eventjes, als je hem vers uit de doos haalt. Dat gevoel ebt echter zeer snel weg.
Ik denk dat dat toch verschilt per persoon. Voor mijn kamer ben ik binnenkort van plan om een 32" te gaan halen. De kijkafstand is denk ik nog geen 2 meter (volgens mij 1.8 m), dit moet toch voldoende zijn lijkt mij? Leek me namelijk eerder te groot dan te klein. Wil hem voornamelijk gebruiken voor digitenne en af en toe om wat films ermee te bekijken. Grotere tv's gaat denk ik niet eens passen in mijn kleine kamertje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
xileS schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:48:
[...]
Grotere tv's gaat denk ik niet eens passen in mijn kleine kamertje :|
Mja, als je geen 37 inch kwijt kan wordt het al snel moeilijk hè... Als het zóu passen zou ik het serieus overwegen, zoveel duurder is het nu ook weer niet.

Voor Digitenne is (tot en met) 32 inch een mooie maat hoor, om het maar diplomatiek te zeggen... ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

DJTimo schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:15:
[...]
Zie http://www.sony.nl/article/id/1222694815535

[...]

Als de website van Redcoon dus geen officieel BRAVIA online Partner logo toont, valt deze actie daarbuiten. Jammer maar helaas. :)
Volgens mij betaal je die speler overigens gewoon zelf, want de gemiddelde webshop die wel zo'n officieel BRAVIA logo mag voeren, is standaard gewoon duurder... Ik zou dus niet al te veel focussen op deze actie...
Dat had ik me al voorgenomen ;) Wel jammer, een gratis BlueRay speler erbij is natuurlijk nooit mis :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Als je in de markt bent voor de 40W400 zou ik ook eens naar de Samsung LE40A656 kijken.
Nee, helaas alleen voor 'official partners', niet voor webshops.

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Wehkamp:

40W4500: 1524,- na aftrek 1324. Of je kan kiezen voor de speler. Denk ik toch wel de goedkoopste (internet)winkel waarbij de actie geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
PinkPanther1970 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 08:40:
[...]

Hoef ik niet, ik weet wat ze verbruiken.
De cijfers die ik gaf, is het piekverbruik (dat in werkelijkheid bijna onmogelijk kan gehaald worden).
De PX80 verbruikt in werkelijkheid tussen de 150w en 180w (afhankelijk van de instellingen).

[...]

Neen?
Kijk dan hier eens: http://www.kieskeurig.nl/...ps-42a410/prijzen/221955/
hmm de eerste echte winkel waar ik heen kan is modern.nl, ga ervanuit dat internetprijzen gelijk zijn aan winkelprijzen. De Marko is in dit geval echt goedkoper. BCC vraagt er € 699 voor. Dus jah, wil je wat vergelijken, zoals bij een makro heel goed kan, even spelen etc, dan is hij gewoon goedkoop. Of voor mensen zoals ik die hem direct zouden willen oppakken, voor 2 tientjes voordeel (na verzendkosten) ga ik niet 3 dagen bij de deur zitten wachten of pakketdienst misschien langskomt. Pak ik zo'n toestel liever op wanneer het MIJ schikt. Maar goed nu dwaal ik wat af..

Neem je genoegen met een import model dat je op internet zo goedkoop mogelijk wilt hebben dan heb jij inderdaad gelijk en moet je direct naar redcoon.nl :+

Alles valt en staat met interpretatie, wat voor verkoopkanaal vergelijk je met wat voor kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webmail schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:06:
[...]

Dat had ik me al voorgenomen ;) Wel jammer, een gratis BlueRay speler erbij is natuurlijk nooit mis :Y)
Volgens mij geld die actie alleen op de nieuwe modellen of op modellen vanaf 100 Hz... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinkPanther1970
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 14:55
thefox154 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:43:
[...]

Pak ik zo'n toestel liever op wanneer het MIJ schikt.
'k Hoop dat je een grote wagen hebt, want de doos van een 42" plasma is redelijk groot.
(BTW, je weet toch dat je een plasma rechtop moet vervoeren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Cheetah schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:41:
[...]
Als je in de markt bent voor de 40W400 zou ik ook eens naar de Samsung LE40A656 kijken.

[...]
Nee, helaas alleen voor 'official partners', niet voor webshops.
Ik heb wel nagedacht over de Samsungs, maar ga toch voor de Sony. Ik heb een paar modellen naast elkaar gezien, en vond de Sony toch mooier.

Dus binnenkort maar ff een bestelling plaatsen bij Redcoon :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

dit is wel een interessant artikel voor degenen die 'binnenkort' een nieuwe tv willen aanschaffen!!
http://www.fudzilla.com/i...sk=view&id=10062&Itemid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens mij geldt dit vooral voor de VS. Bovendien is de Euro een harde vlucht omlaag aan het maken, dus dat zal eea ook wel compenseren als de prijzen al zouden dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinkPanther1970
Wou net hetzelfde zeggen als Oscar Mopperkont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:49:
Volgens mij geldt dit vooral voor de VS. Bovendien is de Euro een harde vlucht omlaag aan het maken, dus dat zal eea ook wel compenseren als de prijzen al zouden dalen.
Toch denk ik dat ook in Europa de prijzen flink gaan zakken, en wel dit jaar nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Volgend jaar zullen ze weer zakken. En heel misschien het jaar daarop ook nog wel! Maar dan komt er weer een nieuwe serie aan die je dan weer wil hebben, maar die is iets te duur, en wacht je nog maar even.

Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Voor de Belgen onder ons

Saturn heeft een zeer mooie aanbieding: De toshiba 32AV500P voor 444 incl levering + plaatsing.
Is even goedkoop als de goedkoopste op internet te vinden met verzendkosten

En in MM Gent hebben ze de Hisense 3233 voor 333 euro. Een mooie prijs voor een 32", zeker als je een student bent en gewoon een TV nodig hebt voor je xbox/PS. Het is een Duitste merk en deze review heb ik er over kunnen vinden.

Maar voor mij lijkt die Toshiba een zeer aantrekkelijke aanbieding, zeker als je weet dat deze TV zeer goede reviews scoort. Eens een paar dagen over nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net mailtje binnen van Extremediscount.nl hebben volgens mij wel een leuke aanbieding de KDL40W4500 voor 1199 euro.

zie http://www.extremediscoun...ny_lcd_tv_kdl40w4500.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:50:
Krijg net mailtje binnen van Extremediscount.nl hebben volgens mij wel een leuke aanbieding de KDL40W4500 voor 1199 euro.

zie http://www.extremediscoun...ny_lcd_tv_kdl40w4500.html
Dat is zeker een goede prijs, bedankt voor de tip! :) Ik hou de W4500 al een tijdje in de gaten, maar vind de prijs op dit moment net iets te hoog. Mijn budget is 1000-1100 euro, dus deze prijs komt al goed in de buurt. Ik ben benieuwd of de prijzen van dit toestel nog verder gaan zakken de komende weken. Ik hoop het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
webmail schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:06:
[...]
Wanneer ze er PS3's bij gaan doen heb ik wel de neiging voor Sony te gaan kijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
die actie hebben ze al us gedaan:) naja zou zo maarus weer kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pricex:

LE37A436
579 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.pricex.nl/dut/future/by-category/10/

Wordt dit binnenkort een dagaanbieding?? Weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
P-Nut schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 02:58:
die actie hebben ze al us gedaan:) naja zou zo maarus weer kunnen
Zal wel bij de prijzige modelletjes geweest zijn, maar mocht de 40W4000E met PS3 voor 999 staan dan haal ik hem meteen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:24:
Wordt dit binnenkort een dagaanbieding?? Weet iemand dit toevallig?
Wat denk je zelf?

Ik denk van wel. De ervaring leert dat ze PriceX altijd laten zien wat de komende 3 a 4 dagaanbiedingen worden... ;)

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben ik heel benieuwd naar deze aanbieding!!! :9~ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
Er staan nu 8 toekomstige aanbiedingen op, dus het kan nog even wachten zijn. Gewoon elke dag even kijken. :)

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3konijn
  • Laatst online: 18:09
kingnbajam schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:50:
[...]

Dat is zeker een goede prijs, bedankt voor de tip! :) Ik hou de W4500 al een tijdje in de gaten, maar vind de prijs op dit moment net iets te hoog. Mijn budget is 1000-1100 euro, dus deze prijs komt al goed in de buurt. Ik ben benieuwd of de prijzen van dit toestel nog verder gaan zakken de komende weken. Ik hoop het wel!
Bij Radio Von Burg (zie ook hun advertentie op marktplaats) kan je hem voor 1399 afhalen met Sony actie. Kom je ook op 1199 uit, of 1399 + Blue Ray Speler. Je moet wel bellen voor de prijs want de prijs op hun website is niet de prijs in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung LE37A456 €555 bij Saturn Rotterdam voor de LCD liefhebbers

Samsung
LE37A456
LCD
37"
1366 x 768 (HD Ready 768p)

Contrastverhouding (dynamisch) 10000:1
Progressieve scanresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
Beeldoptimalisatie Wide Color Enhancer 2

Heb hem vandaag gekocht, wel een goede koop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een 37" LCD TV. Welk apparaat geeft momenteel de meeste 'bang for bucks'? Budget tot 700 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Deze? http://www.redcoon.nl/ind...47/cid/15005/refId/tweak/

LG ELECTRONICS 37LG5000

* Reactiesnelheid: 5 ms
* Dynamisch contrast: 50000 :1
* Digitale tuner: DVB-T
* 4x HDMI versie 1.3

[ Voor 43% gewijzigd door YoshiBignose op 25-10-2008 14:59 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kies je er voor deze aan te prijzen? Heb je er zelf goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Je komt hier vragen welke je moet hebben (mag hier niet he), en dan nog om uitleg vragen ook. Zoek het zelf uit. Heb je een merkenvoorkeur bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Jij vraagt bang for bucks, ik geef jou een goedkoop en goede LCD TV binnen je budget. Ik heb deze niet, maar heb wel een LG en ben er tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je tip, dat sowieso! Hier zitten de kenners heb ik wel gezien dus vandaar dat ik om een tip vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:38:

Samsung
LE37A456
LCD
37"

Weet je toevallig of ze nog wat op voorraad daarvan hadden? Was dit een lange actie? Wil hem morgen namelijk daar wel halen, maar wil voor een half uur rijden iets meer weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skevdude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-08 09:10
Doe een belletje zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Philips 37PFL5603 LCD televisie FULLHD
Voor 729 excl verzending bij pricex.

Maar is 699,- bij alternate. Geen goede aanbieding dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
YoshiBignose schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:58:
Deze? http://www.redcoon.nl/ind...47/cid/15005/refId/tweak/

LG ELECTRONICS 37LG5000

* Reactiesnelheid: 5 ms
* Dynamisch contrast: 50000 :1
* Digitale tuner: DVB-T
* 4x HDMI versie 1.3
dat ziet er reuze interessant uit:) begin direct te twijfelen.... aangezien ik al tijdje opzoek ben naar een 82/94 inch scherm full hd....

is er een 24p ondersteuning bij de lg? aangezien dat de rede is voor mij wat extra te betalen voor de 656 van samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinkPanther1970
P-Nut schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 04:31:
[...]

een 82/94 inch scherm full hd....
Dergelijk gigantisch scherm voor een goeie 600 euro is inderdaad een koopje.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:41:
[...]

Weet je toevallig of ze nog wat op voorraad daarvan hadden? Was dit een lange actie? Wil hem morgen namelijk daar wel halen, maar wil voor een half uur rijden iets meer weten. :)
Zag er nog een stuk of 8 staan en ik moest ze ook nog beneden ophalen. Dus er zijn misschien meer op voorraad.
Het was gewoon een standaard actie dus stond ook niet in de folder.
Bel anders even naar saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
[...]

dat ziet er reuze interessant uit:) begin direct te twijfelen.... aangezien ik al tijdje opzoek ben naar een 82/94 inch scherm full hd....

is er een 24p ondersteuning bij de lg? aangezien dat de rede is voor mij wat extra te betalen voor de 656 van samsung
Voor de rest heb ik geen flauw idee wat dat beeldscherm allemaal ondersteunt. Let er wel op dat je altijd veel verzendkosten hebt als je zo'n tv laat versturen, tenzij je daar ook af kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afhalen kan daar niet (helaas, want ik woon daar om de hoek). Verzenden kost ongeveer 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Pfff, kan je echt niks regelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
De 6000-serie heeft in ieder geval nog last van een lichte judder dus het zal mij niet verbazen als dat bij de 5000-serie minimaal even erg is... Of je het ziet is een tweede. Perfecte weergave van 24p-content is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46

Sport_Life

Solvitur ambulando

[...]

Volgens mij is die TV 550e bij Mediamarkt (DH). Als het iig de versie betreft met HD Ready en geen Full HD.

/edit: dat is de LG37lg2000 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 26-10-2008 23:45 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Goh:
http://www.foka.nl/site/salora-lcd4248-full-hd-p-5733.html
42" Full HD 599,-
zal wel rest vooraadje betreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 17-09 19:01
wel goeie winkel heb daar vrijdag zelf een samsung 42a451 plasma gekocht voor 700. incl de twee jaar onsite garantie was dat. rima prijsje, de TV zelf is ook echt een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
dangerpaki schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:15:
[...]

wel goeie winkel heb daar vrijdag zelf een samsung 42a451 plasma gekocht voor 700. incl de twee jaar onsite garantie was dat. rima prijsje, de TV zelf is ook echt een aanrader
Winkel zal wel goed zijn, maar dat Salora?
Het merk zelf staat bekend als een merk dat oude onderdelen van Philips pakt, bij elkaar gooit en een simpel omhuizing derop doet. Geen sterke omhuizing, geen goed merk. Samsung is wat anders dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 09:03:
[...]

Zag er nog een stuk of 8 staan en ik moest ze ook nog beneden ophalen. Dus er zijn misschien meer op voorraad.
Het was gewoon een standaard actie dus stond ook niet in de folder.
Bel anders even naar saturn.
Heb gebeld, nog 21 staan er uurtje geleden. Ga em zo halen. :D Bedankt voor de tip!

edit: sorry dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Hidde schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:31:
[...]

Winkel zal wel goed zijn, maar dat Salora?
Het merk zelf staat bekend als een merk dat oude onderdelen van Philips pakt, bij elkaar gooit en een simpel omhuizing derop doet. Geen sterke omhuizing, geen goed merk. Samsung is wat anders dan dat.
klopt. is niet zomaar dat dat ding zo goedkoop aangeboden wordt, if it's too good to be true than it probably is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

dangerpaki schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:56:
[...]

klopt. is niet zomaar dat dat ding zo goedkoop aangeboden wordt, if it's too good to be true than it probably is.
ik woon in kralingen, 5 minuten van Foka vandaan en ben daar 2 weken geleden eens binnengelopen om te kijken of ze daar de samsung hadden die ik zocht. Ik zag die salora daar ook staan, maar neem maar van mij aan dat de prijs ook echt naar de kwaliteit is. Hij ziet er goedkoop uit (veel ruimte tussen naden etc.) en in de hoeken was het beeld lichter dan in het midden zeg maar. Misschien was dit wel een demomodel dat al het nodige te verduren had gekregen, maar ik zou dan toch voor een wat duurder merk gaan.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
PinkPanther1970 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 08:54:
[...]

Dergelijk gigantisch scherm voor een goeie 600 euro is inderdaad een koopje.
8)
oops lol :P zou niet door de deur passen ;) cm, my bad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
misschien niet de juiste topic maar..

Ik heb vandaag een samsung 37'' full hd tv gekocht bij plasma-discounter.nl. Deze televisie heb ik niet online maar in de winkel zelf gekocht. De verkoper raadde mij dit formaat aan voor mijn kijkafstand. Thuis gekomen blijkt dat ik dit gewoon te groot vind en veel liever een 32'' inch heb. Ik heb al een mail gestuurd en wordt morgen over teruggebeld maar wil graag weten

Wordt hier normaal gesproken door winkels (en door plasma-discounter.nl in het bijzonder) moeilijk over gedaan; een tv ruilen? Ik zou ontzettend balen als ik niet zou kunnen ruilen omdat ik er een uur voor heb gereden om daar te komen, terwijl ik hem bij een online bestelling zonder pardon zou kunnen terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 00:54
Je hebt toch "niet goed, geld terug binnen x aantal dagen"

Heb deze van plasma-discounter gevonden:

"1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies."

Dit geldt ook voor u, dus zie het probleem niet om even van TV te wisselen

Aan de andere kant, hoe ver zit je van je scherm vandaan. Vanaf 2-3m is 37" al goed, eerst lijkt het nog reuze groot, maar dan wen je er wel aan en wil je mss later nog een grotere.
Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik overstapte van crt (32") naar plasma (42"), maar nu is zelfs 42" klein voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
amahusu schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:16:
[...]

ik woon in kralingen, 5 minuten van Foka vandaan en ben daar 2 weken geleden eens binnengelopen om te kijken of ze daar de samsung hadden die ik zocht. Ik zag die salora daar ook staan, maar neem maar van mij aan dat de prijs ook echt naar de kwaliteit is. Hij ziet er goedkoop uit (veel ruimte tussen naden etc.) en in de hoeken was het beeld lichter dan in het midden zeg maar. Misschien was dit wel een demomodel dat al het nodige te verduren had gekregen, maar ik zou dan toch voor een wat duurder merk gaan.
ik geloof je gelijk, ik heb bij foka de samsung plasma gekocht 42a451. dus ik overweeg neit eens om dit ding te kopen :). ben zelf al tevreden met de plasma die is echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:43

Fjeze

AllesPerfect!

Ik zie nu de Sony KDL-40L4000 voor € 719,- staan.
Dit lijkt mij een erg mooie prijs voor een Sony FullHD uit de (redelijk) nieuwe 4000 serie.
Spec:
Full HD 1920 x 1080
Contrast: 33.000:1
2x HDMI (dit kan een nadeel zijn)
24P True Cinema
PC Ingang

Helaas geen 100Hz maar dat kan ook niet voor deze prijs lijkt me.

Is toch een prima aanbieding lijkt me? 40" Full HD van Sony uit de 4000 serie voor "slechts" € 719,-

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga eind van de week bij Foka de Panasonic TH-46PZ85 halen voor €1475,-
Volgens mij wel een mooie prijsje voor een Nederlands toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Sony 40W4500 begint goed in prijs te zakken. Bij pixmania voor 1169 euri! :*) Zie: http://www.pixmania.nl/nl...=Kieskeurig&CodePromo=oui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Veel succes als er iets mis blijkt te zijn met deze tv dan... Pixmania aftersales = :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:31:
[...]

Veel succes als er iets mis blijkt te zijn met deze tv dan... Pixmania aftersales = :X
Heb zelf geen ervaringen met Pixmania, maar de trend dat de prijzen van dit toestel zakken vind ik wel positief. Ik vermoed dat de prijzen bij de andere shops ook zullen zakken en dan is het een kwestie van een shop uitkiezen die je voorkeur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:31:
[...]

Idd ik heb ooit eens wat besteld bij Pixmania wat nooit afgeleverd is ( Of dat door de pakketdiens of Pixmania komt doet even niet terzake ), en dat was een hele tour om mijn geld terug te krijgen. Het bedrijf is ook niet in nederland gevestigd maar in frankrijk.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
rwb schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:21:
[...]

Idd ik heb ooit eens wat besteld bij Pixmania wat nooit afgeleverd is ( Of dat door de pakketdiens of Pixmania komt doet even niet terzake ), en dat was een hele tour om mijn geld terug te krijgen. Het bedrijf is ook niet in nederland gevestigd maar in frankrijk.
Same here. 6 weken en vele telefoontjes en mails zonder enige reactie voordat het geld terug was. Nooit meer. En dit was vorige maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
En bij iBOOD hebben ze weer een LCD tv in de aanbieding. Een 32LG5700 voor 499,-.

[ Voor 16% gewijzigd door Oesie op 29-10-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oesie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 07:29:
En bij iBOOD hebben ze weer een LCD tv in de aanbieding. Een 32LG5700 voor 499,-.
Precies. Ervaringen hiermee?

Ik ga over rond een halfjaartje op mezelf wonen, nu zit ik al rond te neuzen naar een leuke tv..
Is het beter om dan pas een tv te kopen of verwachten jullie niet echt meer een prijsdaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

huh, wat is je loginnaam en wachtwoord???

Je hebt een link naar je gmail gepost :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46

Sport_Life

Solvitur ambulando

Beetje jammer om voor Full HD te betalen terwijl het verschil op een 32" nauwelijks merkbaar is. (hoewel het wel een goede aanbieding is, maar ik leg liever 50 euro bij voor een 37" zonder full hd..

[ Voor 12% gewijzigd door Sport_Life op 29-10-2008 12:26 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Sport_Life schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:25:
[...]

Beetje jammer om voor Full HD te betalen terwijl het verschil op een 32" nauwelijks merkbaar is. (hoewel het wel een goede aanbieding is, maar ik leg liever 50 euro bij voor een 37" zonder full hd..
Of wat cableguy poste:
http://www.foka.nl/site/salora-lcd4248-full-hd-p-5733.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Ik zou het persoonlijk extreem dom vinden als je zo'n crappy LCD tv koopt, puur omdat het Full HD is. Voor hetzelfde geld of iets meer koop je een briljant HD Ready Panasonic plasma televisie. Zet de twee naast elkaar en je zult zien hoe belabberd de kwaliteit van deze LCD is. Helaas viert marketing nog steeds hoogtij en trappen mensen te vaak in termen als Full HD etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik kan weinig over die tv vinden, maar ik was misschien van plan om de LG 32LG3000 of de Samsung LE32A456 te gaan halen (allebei HD-Ready). En deze iBOOD is dus Full-HD. Maar kan helemaal geen reviews vinden over deze type. Is deze sowieso beter dan die 2 die ik hiervoor opnoemde, want qua prijs is deze aanbieding niet veel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:41:
[...]

Precies. Ervaringen hiermee?

Ik ga over rond een halfjaartje op mezelf wonen, nu zit ik al rond te neuzen naar een leuke tv..
Is het beter om dan pas een tv te kopen of verwachten jullie niet echt meer een prijsdaling?
Ik zou wachten todat je hem echt nodig hebt. Over een half jaar komt er wel weer zo'n aanbieding voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudvandeBeeten
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Oesie schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:18:
[...]

Ik zou wachten todat je hem echt nodig hebt. Over een half jaar komt er wel weer zo'n aanbieding voorbij.
Mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
rwb schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:21:
[...]

terugsturen van een mp3speler was voor mij ook een probleem bij pixmania ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Pixmania is leuke tent met leuke prijzen, TODAT er wat mis gaat. En dan ben je de lul, wat van klantenservice hebben ze daar nooit gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik zag net op tv dat MM dit weekend overal 25% korting gaat geven op hun TV's... Vraag me af welke modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen lezen zo slecht. Er staat tot 25% korting. Effectief zal dat betekenen dat er 3 a 4 modellen zijn waar 25% korting over gaat. Het merendeel ging de vorige keer met iets van 10% korting de deur uit geloof ik. In mijn e-mail spambox stond van vrijdag tot en met zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok, goed dat jij dat ff corrigeert. Kijk ik zie binnen 10 secondes zo een snelle reclame, denk je dat ik daarin alle voorwaarden goed lees? Dat weten zij ook, daar maken ze gebruik van. Maar dan nog, welke 4 modellen gaan er voor weinig weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinkPanther1970
Sjah schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:46:Maar dan nog, welke 4 modellen gaan er voor weinig weg?
Als ze te werk gaan zoals dergelijke zaken meestal doen: oude.

[ Voor 16% gewijzigd door PinkPanther1970 op 30-10-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dat zit er wel in he? Maar oud hoeft niet persee slecht te zijn, dus wil ik wel weten welke modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Sjah schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 20:38:
Dat zit er wel in he? Maar oud hoeft niet persee slecht te zijn, dus wil ik wel weten welke modellen.
bijvoorbeeld de samsung 3 en 4 series, voor zover MM die nog aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Vanavond hingen ze de lagere prijzen er al aan, vaak maar 10% eraf, maar toch leuk.

Vroeg me af, dat 50 / 100 Hz gedoe, maakt voor lcd's toch helemaal niks uit? Bij crt's en plasma's wel, maar een computer monitor (lcd) werkt ook gewoon op 50 / 60 Hz. En geen flikkeringen. Heb ook geen verschil kunnen zien in de winkel. Dus volgens mij is het pure marketing toch?

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 24p-content wil het nog wel eens belangrijk zijn, mocht je daar waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moikke
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-01 13:01
10o Hz bij een LCD en plasma is er niet om flikkeringen tegen te gaan, maar om een vloeiender beeld te creeren. Anders dus dan bij crt's

[ Voor 4% gewijzigd door moikke op 31-10-2008 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 11:33
Odysseus253 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 20:54:
[...]

bijvoorbeeld de samsung 3 en 4 series, voor zover MM die nog aanbiedt.
Vind jij de 4 serie al weer een oud model? Die is dit jaar geintroduceerd?

Ik zit zelf erg te twijfelen tussen de 4 en 6 serie (model 456/656, 37 inch)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 11:33
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:38:

Samsung
LE37A456
LCD
37"

Dat is echt wel een nette aanbieding zeg. In de pricewatch is ie minimaal 655. Scheelt toch weer 100 euri.. maar goed, om daarvoor nu helemaal naar rotterdam te karren (woon in arnhem).

Bevalt de tv goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:22
Straks ook een even naar de MM.
Eens kijken wat ze nu nog durven te vragen voor een 42PZ80.

Tegen internet kunnen ze niet op, maar ik koop hem toch liever in een winkel.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.