Dan moeten ze op hun webpage niet zeggen dat ze 'Geen Datalimiet' hebben.Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 21:23:
Hetnet heeft wel een fair use policy, zie screenshot:
[afbeelding]
Nee, zeer ontevreden aankruisen
Dat probleem had ik dus ook, ben 1 week geleden naar het net overgestapt met interactiveve tv.ruud20 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:28:
Mijn snelheid (Leidschendam) is inmiddels ook verhoogd maar als ik mijn Tv aanzet ( heb interactieve TV van Het Net) zakt de snelheid weer naar het oude niveau. Meer mensen met dit probleem ??
Kreeg gelijk de 8mb lijn met inzakkende snelheid als de tv aan ging, naar 530kb.
Ik heb hierover hetnet gebeld en die heeft een ticket aangemaakt bij kpn, die belde binnen een uur terug om te zeggen dat de volgende werkdag een monteur te sturen naar de wijkcentrale.
Probleem was dat mijn aansluiting/module niet gesoldeerd was maar geschroeft, dus slecht contact.
Voor tv heb je 8mb nodig en internet 8mb is dus 16mb het intrainen is dus van 11mb naar 16mb gegaan na het solderen van mijn aansluiting.
Nu zakt mijn download snelheid niet meer in met tv blijft nu stabiel op 828kb.
Dus gewoon hetnet bellen en dit probleem voorleggen, en vragen voor een monteur.
Verwijderd
Op de helppagina van Het Net staan weer plaatsnamen vermeld!Ferret schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:14:
Ik denk dat dit per router/modem verschilt dus ik zou zeggen; pak je handleiding of Google naar je merk/type en ga zoeken.
Voor de Experiaboxes kun je de router herstarten via de webinterface bijvoorbeeld.
Ik baal dat Het Net geen plaatsnamen meer noemt op hun Helpdeskpagina. Nu ben je geneigd om elke dag je router te herstarten maar dat kan natuurlijk niey de bedoeling zijn....
Verwijderd
Tijdje terug een topic over aangemaakt hier.Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:36:
Is er misschien iemand op de hoogte van de fair-use limiet van HETNET? nu met die 1 mb up ben ik flink torrents aan het seeden op een private tracker.. per maand zit ik op ongeveer 300GB down en 80GB up (voorheen ongeveer 30GB up) en nog nooit ergens last van gehad.. ik denk dat ik hiermee wel boven de 10x gemiddeld uit kom..?
dus, heeft er als eens iemand last gehad van het fair-use limiet?
Verbruiken rond 600-950 GB download per maand hoor ik iig niks van. Upload kijken ze niet naar dus die kun je continu dichttrekken. @harryslinger, oke bedankt
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Leeuwarden, Friesland.
Verwijderd
Ik downloade met 4mb ongeveer 500gb per maand. Zit nu op 200GB omdat het lekker snel met 8mb gaat!Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:24:
[afbeelding]
Yea, down (046) nu ook verhoogd!!
en nog even de vraag hoeveel jullie denken te up- en downloaden per maand, ik ong 300GB down 70GB up
edit: en bij de speedtest op bbnet ook lekker 830KB/s
[afbeelding]
Uploaden doe ik amper, ja af en toe wat muziek maar dit is ongeveer 2 a 3 gb per maand.
Wij gingen hier in Barneveld van 3mbit naar 4mbit zonder reset.
upload bleef 512kbit.
(niet zo snel allemaal, maartoch)
Maar je haal dan niet meer sneller na reset?
Verwijderd
Verwijderd
Klopt. Toen ik van 1.5mb naar 4mb van hetnet ging werd dit automatisch aangepast. Echter heb ik me modem steeds handmatig gereset dus neem aan dat ze bij de kpn modems een reset op afstand doen.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:21:
Volgens mij hoef je je modem niet te resetten als je speedtouch heb van kpn deze word op afstand automatisch gereset als het goed is, maar het ligt er aan welke modem je gebruikt toen ik nog surfen en bellen van hetnet had, had ik later snel surfen aangevraagt en deze ging omhoog zonder reset.
Verwijderd
upload: 6 feb
download: 18 feb
regio 046 (geleen-sittard, limburg)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2009 00:05 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Jim423 op 19-02-2009 11:11 ]
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
/edit:
YESSSS!!!
Actief: 0 dagen, 7:19:16
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 928 / 8.000
M'n router is vanochtend op afstand herstart!!
/edit2: Downloaden met Newsleecher gaat trager dan hiervoor.... Nou moe!?
[ Voor 44% gewijzigd door Ferret op 20-02-2009 16:20 ]
Verwijderd
Haal met usenet vandaag ook niet super hoog, blijft steken op 5.5!Ferret schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:09:
Hèhè, ze gaan eindelijk regio Amsterdam doen lees ik op Het Net! YES!!! Dus hopelijk als ik thuis kom van m'n werk heb ik ook een hogere snelheid. Ben benieuwd!
/edit:
YESSSS!!!

Kennelijk staat het al wel in de router maar is het nog niet doorgevoerd in de centrale. Wel een hogere upload maar geen hogere download... Toch nog even geduld hebben!
[ Voor 58% gewijzigd door Ferret op 20-02-2009 16:53 ]
Verwijderd
Met mijn oude router haal ik al dagen sinds de verhoging constant de 6.4 Mbit... Al een reset geprobeerd ?Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:37:
[...]
Haal met usenet vandaag ook niet super hoog, blijft steken op 5.5!
Verwijderd
Ja van alles, zal morgen nog wel een keer proberen want de download schommelt heel erg tussen de 5.5 en dan weer 6 en dan weer 5.5...Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:34:
[...]
Met mijn oude router haal ik al dagen sinds de verhoging constant de 6.4 Mbit... Al een reset geprobeerd ?
Verwijderd
Verwijderd

En ik heb om de zoveel minuten een enorm daling in downloadsnelheid dus het is zo onstabiel als maar kan. Hopelijk duurt het niet lang meer....
[ Voor 26% gewijzigd door Ferret op 22-02-2009 11:29 ]
Verwijderd
Is je download inmiddels alweer stabiel of?Ferret schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:08:
Ik heb net m'n experiabox geherstart vie de webinterface maar helaas nog steeds geen hogere download...
[afbeelding]
En ik heb om de zoveel minuten een enorm daling in downloadsnelheid dus het is zo onstabiel als maar kan. Hopelijk duurt het niet lang meer....
/edit: Herstart maar geen verandering....
[ Voor 20% gewijzigd door Ferret op 23-02-2009 16:26 ]
Verwijderd
Hmm, vreemd. Nog even geduld dus!Ferret schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:50:
Niet echt maar ik ga zo m'n router maar weer eens herstarten (moet eerst wat dingen doen....)
/edit: Herstart maar geen verandering....

Download van BIN bestand op BBned bevestigt het vermoeden, stabiel op 833 KB/Sec
Heb mijn plaatsnaam nog niet voorbij zien komen op de site van HetNet.
Gaat hier om de Centrale Leiden-Leiderdorp
Waar kan ik vinden welke regio ze gaan verhogenFerret schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 08:09:
Hèhè, ze gaan eindelijk regio Amsterdam doen lees ik op Het Net! YES!!! Dus hopelijk als ik thuis kom van m'n werk heb ik ook een hogere snelheid. Ben benieuwd!
/edit:
YESSSS!!!
Als je het topic even doorleest / zoekt kan je dit makkelijk vinden, maar het staat op de Help pagina van HetNet, klik dan op een willekeurige link uit de Helpdesk nieuws stuksouljah1h schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:40:
[...]
Waar kan ik vinden welke regio ze gaan verhogenik kan het niet vinden!
Verwijderd
haha dat is ook apart zeg.. keer andersomYippie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:25:
Weet niet wat ze gedaan hebben, me modem waarden zijn niet veranderd, maar bij speedtest krijg ik toch dit:
[afbeelding]
Download van BIN bestand op BBned bevestigt het vermoeden, stabiel op 833 KB/Sec
Heb mijn plaatsnaam nog niet voorbij zien komen op de site van HetNet.
Gaat hier om de Centrale Leiden-Leiderdorp

//edit: ik zie dat mijn upload wel lager is geworden? Vreemd, zal wel weer rechttrekken.
[ Voor 33% gewijzigd door Markicks op 24-02-2009 11:44 ]
Ah is dat hetYippie schreef op maandag 23 februari 2009 @ 23:03:
[...]
Als je het topic even doorleest / zoekt kan je dit makkelijk vinden, maar het staat op de Help pagina van HetNet, klik dan op een willekeurige link uit de Helpdesk nieuws stuk
Verwijderd
Inmiddels is het nu 2 weken na mijn upload verhoogt werd maar me download is nog niet omhoog gegaan helaas.
Verwijderd
Netjes. Denk dat ze deze week alles afronden? Omdat medio maart alles afgerond moest zijn?
Mooie snelheidJim423 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:29:
Hij is vandaag verhoogd:
[afbeelding]
Ruim een week geduurd, download verhogen
[ Voor 15% gewijzigd door souljah1h op 24-02-2009 20:39 ]
Verwijderd
Mijn upload snelheid zakt steeds enorm in?souljah1h schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:38:
[...]
Mooie snelheidMijne komt echter niet boven de 5408 uit
[afbeelding]
Bij mij is juist de download heel onstabielVerwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:46:
[...]
Mijn upload snelheid zakt steeds enorm in?![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Vanmorgen een modem reset gedaan en de snelheid is weer zoals het was. (Zolang t duurtekko schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 00:42:
Hier ook eindelijk de nieuwe snelheid(Schiedam)
[afbeelding]
Modem stond zaterdag al op de hogere down- en upsnelheid, maar alleen in de upload zag ik dat terug, zoals hier al vaker aangetoond is.
Sinds vandaag (?) dus ook de hogre downsnelheid.
Upload zeer stabiel, download kan beter.
Verwijderd
Misschien kun je iedereen hier speedtest.net resultaten laten zienVerwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:33:
Hier ook in hoogezand! Down bijna 7 Up bijna 1.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:54:
[...]
Misschien kun je iedereen hier speedtest.net resultaten laten zien
[ Voor 6% gewijzigd door Sander H op 25-02-2009 17:35 ]
Als ex-freeler abonnee was de snelheid 3200/512. Ik haal nu inderdaad 100Kb/s sneller, maar ik vraag me af of dit nog verhoogd gaat worden tot 8000/1024...
Verwijderd
Volgens mij werden alleen de snel surfen abbonees verhoogd tot acht mb?schaap2005 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:52:
Bij mij is de snelheid alleen verandert in 4000/512?
Als ex-freeler abonnee was de snelheid 3200/512. Ik haal nu inderdaad 100Kb/s sneller, maar ik vraag me af of dit nog verhoogd gaat worden tot 8000/1024...
heb je misschien nog een oud adsl surfen abbo? dus geen instap surfen of snel surfenschaap2005 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:52:
Bij mij is de snelheid alleen verandert in 4000/512?
Verwijderd
Verwijderd
De snelheid is hier ook super stabiel hoor. Alleen paar dagen gehad dat deze sterk wisselde en niet boven een bepaalde waarde uit kwam. Lijkt mij raar dat dit aan de modems ligt van Het NetVerwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:31:
iedereen klaagt over instabiele snelheden maar ligt dat niet aan je eigen modem? vrienen van mij wonen in de zelfde wijk en zei hebben ook onstabiele snelheden met het modem van hetnet (niet de experiabox, die alleen voor internet) en ik gebruik mijn eigen Cisco Modem en snelheden zijn zo stabiel als maar kan zijn: down 825KB/s up 109KB/s
Ik heb inderdaad een "oud" adsl abbonement...Nu zou ik dit kunnen laten omzetten naar "snel surfen" tegen bijna dezelfde prijs, maar ik verlies hoogstwaarschijnlijk wel mijn freeler mailaccounts....harryslinger schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:02:
[...]
heb je misschien nog een oud adsl surfen abbo? dus geen instap surfen of snel surfen
Toch vreemd: mijn abb
onement is qua prijs net zo duur, zo niet duurder dan "snel surfen"....
Edit: het huidige pakket heet inderdaad "Adsl-surfen": prijs €32,95 per maand (!)
[ Voor 7% gewijzigd door schaap2005 op 26-02-2009 17:37 ]
Verwijderd
Bij mij is het nog niet echt stabiel, maar ik ben ondertussen een week verder en nog steeds aan het wachten op mijn Speedtouch 780...Die ST 510 is niet voor adsl 2+ snelheden geschikt...Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:22:
[...]
De snelheid is hier ook super stabiel hoor. Alleen paar dagen gehad dat deze sterk wisselde en niet boven een bepaalde waarde uit kwam. Lijkt mij raar dat dit aan de modems ligt van Het Net
Verwijderd
Edit: Lijkt al over te zijn, maar snelheden zijn wel erg instabiel hier...
Edit2: Hij blijft nu vast haken tussen 400 en 500 kbyte/s ..
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 18:26 ]
Verwijderd
De nieuwsserver van planet is altijd al bagger geweest. De snelheid die ik daar haal schommelt enorm. Heb vaak een payserver waar je de volle snelheid haalt en ook stabiel blijft.Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:33:
Zijn er nog meer mensen die echt lage snelheden behalen bij het downloaden via de nieuwsserver van hetnet/planet sinds gisteren?
Edit: Lijkt al over te zijn, maar snelheden zijn wel erg instabiel hier...
Edit2: Hij blijft nu vast haken tussen 400 en 500 kbyte/s ..
Ook het uploaden is erg stabiel. Upload de hele dag al met 1mb en wijkt hier niet veel vanaf. Lekker stabiel dus!
Verwijderd
Welke payserver gebruik je ? Uploaden blijft zeer instabiel bij mij, ook via een payserver..Downloaden gaat wel beter..Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:43:
[...]
De nieuwsserver van planet is altijd al bagger geweest. De snelheid die ik daar haal schommelt enorm. Heb vaak een payserver waar je de volle snelheid haalt en ook stabiel blijft.
Ook het uploaden is erg stabiel. Upload de hele dag al met 1mb en wijkt hier niet veel vanaf. Lekker stabiel dus!
Verwijderd
Gebruik Hitnews. Uploaden en downloaden laatste tijd lekker stabiel dus zeer tevreden!Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 10:21:
[...]
Welke payserver gebruik je ? Uploaden blijft zeer instabiel bij mij, ook via een payserver..Downloaden gaat wel beter..
Hier ( Woerden ) is de download nog niet verhoogt , de upload is wel al verhoogt.Ferret schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:08:
De upload blijft hier erg achterlopen ten aanzien van anderen hier.
[afbeelding]
Iemand een idee ?
Verwijderd
Speedtest van gisteren, nu ben ik te druk met downloaden, dus beter nu geen tests
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 20:29 ]
Verwijderd
Eindelijk je modem binnen dusVerwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:27:
Eindelijk de ST 780 ontvangen van KPN, het duurde echt verschrikkelijk lang, maar in ieder geval heb ik nu niet meer die vervelende instabiele 510v4
Speedtest van gisteren, nu ben ik te druk met downloaden, dus beter nu geen tests
[afbeelding]
Denk dat de download nog wel verhoogd word. Hoelang geleden is de upload verhoogd?tommie200 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:10:
[...]
Hier ( Woerden ) is de download nog niet verhoogt , de upload is wel al verhoogt.
Iemand een idee ?
[afbeelding]
Probeer nova.planet.nl óf een payserver.souljah1h schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:53:
Hier echt een ramp met nieuwsgroepen download van de binaries.news.hetnet.nl server :x
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 10:07 ]
Verwijderd
Probeer eens de volgende servers:souljah1h schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:53:
Hier echt een ramp met nieuwsgroepen download van de binaries.news.hetnet.nl server :x
binaries.news.planet.nl
news.kpn.nl
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:07:
[...]
Eindelijk je modem binnen dus![]()
[...]
Denk dat de download nog wel verhoogd word. Hoelang geleden is de upload verhoogd?
[...]
Upload is ongeveer 2 weken geleden verhoogt. Het rare is dat ik vorige week zaterdag even met 790 constant downloaden kon. Een dag ongeveer, daarna daalde de download snelheid weer.
Probeer nova.planet.nl óf een payserver.
Gebruik ik ook, super newsserver !Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:59:
[...]
Gebruik Hitnews. Uploaden en downloaden laatste tijd lekker stabiel dus zeer tevreden!

De Amsterdam server gaf wat rare waarden maar de Groningen server lijkt het wel te doen.
Upload is iets lager dan vorige keer.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 10:56 ]
Speedtest.net is beetje vaag op het moment. Hij geeft dus 868 KB/s. Mijn max download is 835 KB/s.
Mijn upload is 111 KB/s. Speedtest.net geeft 102 KB/s.
Op usenet haal ik 802 KB/s. Geen idee waarom zal nog is SSL proberen.
Verwijderd
En of ik dat haal !Jim423 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:42:
Dat haal je toch niet.
Speedtest.net is beetje vaag op het moment. Hij geeft dus 868 KB/s. Mijn max download is 835 KB/s.
Mijn upload is 111 KB/s. Speedtest.net geeft 102 KB/s.
Op usenet haal ik 802 KB/s. Geen idee waarom zal nog is SSL proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 16:12 ]
Ik zit nu ook op een "ADSL-surfen oud" abbo..
heb al meerdere malen de helpdesk van hetnet gebeld om te vragen waar mijn extra beetje snelheid nou was..
ze meldden dat ik wel in aanmerking ervoor kwam maar het is nogsteeds vandaag de dag niet verhoogd.
Heeft er iemand evaring? moet je je abbonement swichen in "snel-surfen" ( waar die nog steeds aangeeft dat het 4\512 is ) waarop je alsnog 8 mbit krijgt?
Excuses voor de late reactie. M.v.g. Ruud
Je hoeft in principe helemaal niets te doen. Alles wordt op afstand aangepast. Het enige wat bij sommige mensen schijnt te helpen is een reset van het modem zodat het modem opnieuw verbinding maakt met de gewijzigde intrainsnelheden.
Wat geeft je modem aan?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
De oude ADSL Surfen abo's krijgen GEEN snelheidsverhoging. Hiervoor moet je je abo aanpassen naar Snel SurfenRuud033 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 12:34:
Hallo allemaal..
Ik zit nu ook op een "ADSL-surfen oud" abbo..
heb al meerdere malen de helpdesk van hetnet gebeld om te vragen waar mijn extra beetje snelheid nou was..
ze meldden dat ik wel in aanmerking ervoor kwam maar het is nogsteeds vandaag de dag niet verhoogd.
Heeft er iemand evaring? moet je je abbonement swichen in "snel-surfen" ( waar die nog steeds aangeeft dat het 4\512 is ) waarop je alsnog 8 mbit krijgt?
Excuses voor de late reactie. M.v.g. Ruud
todat mijn vader vandaag nog eens op www.hetnet.nl/orderstatus kijkt en daar het bericht Uw bestelling is helaas niet geaccepteerd staat. Mijn vader gelijk naar het Net gebeld (waardeloze klantenservice btw) en naar 3x door verbonden te zijn geweest bij de technische dienst uitkomt. En die gaven de reden dat de order niet geaccepteerd was, omdat we 2.5 km van de centrale woonde en daarom niet van 8 mb internet konden genieten.
Ik vindt dit raar... En zeker dat dit pas bekend werd 2 dagen naar de oplever datum van het internet. Wij zijn gewoon tevreden met de snelheid die we nu hebben, maar de kans zit er in dat we zometeen zonder internet zitten.
Moeten wij dit accepteren en langzamer internet nemen, waardoor we helemaal geen vooruitgang boeken tegenover wat we hadden bij xs4all.
Wat ik in mijn hoofd heb is gewoon het laten zoals het nu is, ok we hebben niet de 8mb internet wat beloofd is, maar dat accepteren wij. Want volgens mij is dit gewoon contract breuk en zitten wij nu met de problemen
Met vriendelijke groet
Jefrim Berghuis
Het leven is te kort om geduld te hebben!

via wifi en geen geintje
wat heeft dit met deze topic te maken???Erwin1967 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 23:12:
Ach de mijne is eind vorig jaar verhoogd:
[afbeelding]
via wifi en geen geintje
Iemand enig idee of dit normaal is, of er iets aan te doen is enzo?
Verwijderd
Snel surfen en bellen staat erbij, 34.95.
Het 8mbit abonnement kan ik wel selecteren dat kost 35.00
Zien, niet selecteren, dat word in de toekomst mogelijk
Bovendien belachelijk want ze moeten gewoon 8/1 leveren voor 34.95 wat een belachelijke actie.
En dat gaat me niet om de 5 cent.
Wat een belachelijke actie.
Misselijk makend.
Geen overleg, niks.
En voor die 35 euro, internet en bellen zit geen onbeperkt bellen hoor.
Kosten voor het bellen afgelopen maand ook weer € 17.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 15:44 ]
Ik zou even bellen...
[ Voor 5% gewijzigd door Jim423 op 22-11-2009 12:00 . Reden: Vage zin ]
Verwijderd
Oftewel ze zetten iedereen ongevraagd omlaag, slechte actie
Ik zit sinds de migratie met een lagere download snelheid.Ik ben van 8/1 naar 6/1 gegaan.Ik heb zo nu en dan eens een speedtest gedaan de afgelopen weken,en die 6 megabit blijft een vaste bovengrens.Ik heb mijn modem inmiddels al opnieuw geconfigureerd en alles gereset.Jim423 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:33:
Als het goed is zou je niks meer extra hoeven te betalen en gewoon 8/1 moeten houden.
Ik zou even bellen...
Ik ga eens informeren bij KPN.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Verwijderd
35 Euro per maand en dan kun je `s avonds en in het weekend gratis bellen naar vaste nummers in Nederland.
3Mb/s hoort daarbij dit hebben ze nooit verteld.
Nu word het gratis omhoog gezet naar 8mbit wat bij het pakket van 50 euro hoort(duurt ook weer +-10 werkdagen)
Och, we zitten er ook al heel wat jaartjes.