Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Positron schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:56:
[...]

Doorlezen van de voorwaarden leert dat jouw geval waarschijnlijk wel wordt vergoed, alleen heb je een eigen risico van 30 euro. Dus waarschijnlijk 'legitiem kaduuk'. ;)

Alleen je verzekering kan hierover uitsluitsel geven, dus daar gewoon aangeven hoe het is gebeurd. Misschien hoef je niet exáct te melden hoe, maar je zal wel moeten vertellen dat 'ie gevallen is.
idd. Sluit me hierbij aan.
Genoil schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:18:
Hey die van mij is zojuist tijdens een sprintje naar de tram uit m'n broekzak gelanceerd. Nu is ie aan de zijkant opengebroken en doen 1 hardwareknopje het niet meer. Moet ik nu met alle voorzichtigheid Pro-Assist benaderen of is dit gewoon legetiem kaduuk?
Je krijgt gewoon een nieuwe iPhone, met een eigen bijdrage van 30 euro. PA zal verder geen vragen stellen, misschien telefonisch maar dan moet ie er wel heel erg uit zien.

@Gieros, je snapt het helaas nog steeds niet helemaal, vermissing houdt ook in dat ie gestolen kan zijn. Ik ga er verder niet op in ik heb mezelf al genoeg verdedigd bij mijn punten wat verzekerd is en wat niet. Denk niet dat je zin hebt om weer mijn bovenstaande dingen door te lezen maar neem het maar van me aan dat ProAssist in Bint zijn situatie goed gehandeld heeft en dat hij absoluut geen recht heeft op een nieuwe iPhone, ik werk al 6 jaar met deze maatschappij en de voorwaarden zijn al 6 jaar niet meer op een zodanige manier gewijzigd dat diefstal/vermissing/zakkenrollen onder de verzekering valt. Toch bedankt voor je beargumentering, maar het klopt helaas niet.
Punt

[ Voor 5% gewijzigd door Underworld op 25-08-2008 20:12 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert22
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Underworld schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:10:

@Gieros, je snapt het helaas nog steeds niet helemaal, vermissing houdt ook in dat ie gestolen kan zijn. Ik ga er verder niet op in ik heb mezelf al genoeg verdedigd bij mijn punten wat verzekerd is en wat niet. Denk niet dat je zin hebt om weer mijn bovenstaande dingen door te lezen maar neem het maar van me aan dat ProAssist in Bint zijn situatie goed gehandeld heeft en dat hij absoluut geen recht heeft op een nieuwe iPhone, ik werk al 6 jaar met deze maatschappij en de voorwaarden zijn al 6 jaar niet meer op een zodanige manier gewijzigd dat diefstal/vermissing/zakkenrollen onder de verzekering valt. Toch bedankt voor je beargumentering, maar het klopt helaas niet.
Punt
Volgens mij interpreteert Gieros de voorwaarden wel degelijk goed, maar gaat hij -in tegenstelling tot de rest- niet in op de moeite die je moet doen om genoeg bewijs op tafel te leggen dat een dergelijk artikel echt gejat is en je de boel niet aan het flessen bent. Subtiel verschil.

Een iPhone die uit je handen wordt gegrist en je niet weer terug ziet is toch echt gestolen en niet (alleen) vermist. Of laat ik het zo stellen, als jij morgen in je auto, of op je fiets voor het stoplicht staat en je wordt eruit/eraf gesleurd en de onverlaat verdwijnt om de hoek met jouw auto/fiets doe jij aangifte van diefstal. Niet van vermissing (hoewel je zou kunnen beargumenteren dat je auto/fiets vermist is).
Mocht ik dit verkeerd zien krijg ik graag nadere uitleg.

NB: Hoe weet je trouwens dat Bint geen nieuwe iPhone gekregen heeft? Of werk je niet met maar voor bij Pro Assist en reageer je daarom zo stellig en fel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gert22 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:20:
Volgens mij interpreteert Gieros de voorwaarden wel degelijk goed, maar gaat hij -in tegenstelling tot de rest- niet in op de moeite die je moet doen om genoeg bewijs op tafel te leggen dat een dergelijk artikel echt gejat is en je de boel niet aan het flessen bent. Subtiel verschil.
Eerlijk gezegd heb ik niet al teveel ervaring met de bewijslast voor wat betreft telecommunicatie, maar mocht TS:
1. een officieel proces-verbaal hebben;
2. (eventueel doormiddel van doktersrapport)aantoonbaar letsel hebben opgelopen;
3. de juiste procedure v.w.b. blokkeren e.d. te hebben door lopen;
4. het gemeld hebben bij de verzekeraar en dus het eigendom overgedragen hebben;

dan lijkt mij dat toch een aardig sterke bewijslast voor een telefoon van een paar honderd euro, want daar praten wij gewoon over. Mocht TS serieus letsel aan zijn vingers/pols hebben opgelopen dan ben je al snel een veelvoud kwijt aan medische kosten en die worden wel vergoed aan de hand van een simpel factuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Laatst online: 19-04 19:18
Ik heb bij Belcompany afgesloten:

Punt 6:

UITSLUITINGEN
Niet gedekt is schade die het geval is van:
6.1 Verlies, beroving en vermissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Gert22 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:20:
[...]

Een iPhone die uit je handen wordt gegrist en je niet weer terug ziet is toch echt gestolen en niet (alleen) vermist. Of laat ik het zo stellen, als jij morgen in je auto, of op je fiets voor het stoplicht staat en je wordt eruit/eraf gesleurd en de onverlaat verdwijnt om de hoek met jouw auto/fiets doe jij aangifte van diefstal. Niet van vermissing (hoewel je zou kunnen beargumenteren dat je auto/fiets vermist is).
Mocht ik dit verkeerd zien krijg ik graag nadere uitleg.

NB: Hoe weet je trouwens dat Bint geen nieuwe iPhone gekregen heeft? Of werk je niet met maar voor bij Pro Assist en reageer je daarom zo stellig en fel ;)
Waar slaat dat nou weer op? Zelfs als het als grapje bedoelt is slaat het al nergens op, ik weet er nou eenmaal meer van dan jij leg je er nou maar gewoon bij neer. Ik probeer hier niets te winnen dit in tegenstelling tot jouw.

Buiten dat heb jij totaal geen ervaringen met berovingen van telefoons, ik heb mensen gezien die totaal zijn toegetakeld met zichtbare bot breuken, letsel in het gezicht etc etc en nog steeds geen nieuwe telefoon kregen omdat er misschien wel mogelijk alcohol in het spel zou zijn kunnen geweest.

Als je het allemaal zo goed denkt te weten zou ik zeggen bel ProAssist op, en je krijgt exact hetzelfde verhaal te horen: 0344-636365. En ga nu niet lopen suggereren "bel ze zelf maar op", want ik heb ze al vaak genoeg over dit soort kwesties aan de lijn gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:40
Om jullie maar even duidelijkheid te verschaffen:

ik heb helaas GEEN nieuwe iPhone. Ik krijg ook niks vergoed. het letsel wat ik heb opgelopen tijdens mijn beroving was namelijk niet zwaar genoeg. Ik had alleen maar een gekneusde pink en tja, dat telt dan weer niet.

al met al erg zuur, ik zit nu met een abonnement waar ik niks aan heb met mijn Nokia 3310, eens kijken of ik ergens goedkoop een ander telefoontje op de kop kan tikken.

Van de lost en stolen optie ga ik iig geen gebruik maken.

Is het misschien mogelijk om onder mijn abonnement uit te komen? Ik zag namelijk dat op dat formulier waarop zij mijn personalia hebben ingevuld (voor het abonnement), de verkeerde gegevens staan: Nationaliteit: NEDEANSE. Het zal niet, maar is misschien het proberen waard?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je abbonement niet automatisch af laten schrijven en een nette brief opstellen en melden met handtekening eronder dat je telefoon gestolen is en dat je geen nieuwe krijgt.. en voor iets wat jij niet hebt niet betaald?

Ik heb het met mij eigen telefoon gehad dat ik geen bereik had dagen lang. (4 á 5 dagen) ik hoefde 1 maand de rekening niet te betalen die werd vergoed door t-mobile.

Probeer het via de telefoon te regelen en niet zenuwwachtig overkomen want dat merken ze en dan drukken ze je de kop in.
HEt klinkt stom.. Maar iets harder praten niet te lang wachten met andwoorden en duidelijk zijn en ik denk dat je mis voor 50% van de prijs ofzo een nieuwe iphone kan krijgen.

Ik zou het nog eens proberen en gewoon je poot stijf houden.

Ik weet dat niet betalen niet goed is. Maar jij hebt een diefstal verzekering en jue bent niet goed ingelicht in de winkel. Dan moeten ze dat maar beter toelichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
De verzekering opzeggen zal misschien nog lukken maar onder je abbo uitkomen lijkt me niet. Je koopt zo'n toestel eigenlijk op afbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 08:29

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Een woord: Rechtsbijstandsverzekering.
Dat een gekneusde pink niet "zwaar letsel" is betekent niet dat er geen fysiek geweld gebruikt is....

[ Voor 3% gewijzigd door MarcelG op 26-08-2008 12:31 . Reden: Typ ik één woord...en alsnog een typefout.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Hey Bint, goed dat je weer even reageert. Wel heel erg zuur voor je dat de verzekering niet uitkeert. Echt heel zuur.

Ik denk wel dat er bij T-Mobile mogelijkheden zijn om een nieuwe iPhone te kunnen krijgen, alleen denk ik niet dat de eerste medewerker die je spreekt je zal kunnen helpen. Mijn tip voor jou is een beetje in lijn met wat Brutal zegt (what's in a name/post :P). Ik denk namelijk dat je heel duidelijk jouw uitgangspunt van het gesprek moet laten blijken; Door het dubieuze beleid van Apple en T-Mobile zit je buiten jouw schuld om met een nutteloos abonnement. Bovendien mag je dat abonnement eigenlijk nieteens gebruiken met een andere telefoon dan de iPhone. Ze zullen dus met een oplossing moeten komen. Als een helpdeskmedewerker je niet zegt te kunnen helpen, vraag dan om een supervisor. Of je schrijft een ouderwetse brief, dat is misschien ook een optie. Ik zou zelf een kopie van de aangifte bij een brief doen, dat zet het geheel wat kracht bij. Bovendien heeft de T-Mobile-medewerker dan weer eens wat anders te lezen dan allerlei saaie brieven, misschien heeft het enig nut. Je wint dan in ieder geval aan geloofwaardigheid. :)

Ik vind zelf dat je met een Lost & Stolen-regeling geen genoegen hoeft te nemen, maar dat is dus mijn mening. Dat zou betekenen dat je nog vier jaar met dezelfde telefoon moet doen. Behalve dat zit je dan over drie-en-een-half jaar met een abonnement met verouderde voorwaarden. Wie weet voor welk bedrag je over die tijd 150/300/500 belminuten per maand kunt kopen. Volgens mij vind je dat zelf ook.

Je hebt natuurlijk kans dat T-Mobile zegt dat je er één van ze kan kopen voor de volledige nieuwprijs. Of je dat moet willen is natuurlijk een tweede. Op Marktplaats gaan de 3G's vanaf 500-600 euro weg, veel geld.

Ik hoop voor je dat je uiteindelijk met een goede regeling van T-Mobile snel weer verder kunt iPhonen. Hou je ons op de hoogte? We leven en denken namelijk behoorlijk met je mee. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxa270
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 15:56
Bint schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:39:
al met al erg zuur, ik zit nu met een abonnement waar ik niks aan heb met mijn Nokia 3310, eens kijken of ik ergens goedkoop een ander telefoontje op de kop kan tikken.
De situatie dat als je je telefoon kwijt bent, je voor de resterende contracttermijn voor een onbruikbare abonnement zit te betalen, is echt vrij zot. T-Mobile / Apple zouden een regeling moeten hebben om tegen een redelijke bijbetaling een vervangende iPhone aan te schaffen, omdat het abonnement gekoppeld is aan een specifiek toesteltype (wat zover ik weet uniek is voor een Nederlandse GSM abonnement).

Als je een rechtbijstandsverzekering hebt, zou ik er zeker werk van maken. In eerste instantie met een brief met het voorstel om ofwel tegen een redelijk bedrag een vervangend toestel aan te bieden, ofwel het contract te ontbinden. Je hebt wel grote kans dat zoals al gezegd, een vervangend toestel meer dan 500 Euro gaat kosten, want het is eenmaal een duur toestel waarvan het echte prijs door de subsidie is weggemoffeld.

[ Voor 10% gewijzigd door pxa270 op 26-08-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
B2 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:33:
Als ik dit zo lees, kun je misschien beter eens informeren bij een verzekeringsmaatschappij als Interpolis. Zij hebben een Buiten de Deur verzekering, daar valt mijn Macbook Pro ook onder. (diefstal en ongelukjes)
Goed geregeld man, voor 1250 euro koop je echt een Macbook Pro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

The - DDD schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:50:
[...]

Goed geregeld man, voor 1250 euro koop je echt een Macbook Pro. ;)
1250 euro is het maximale dat ze voor een notebook uitkeren. Als je dat bedrag afzet tegen de dagwaarde van het apparaat na een tijdje gebruik en verder nadenkt over wat je voor die zes of zeven euro allemaal nog meer verzekert vind ik het zo'n slechte deal nog niet. Ook een beetje afhankelijk van welke MacBook Pro je hebt natuurlijk. Verder is het ook een schadeverzekering, waarbij 1250 euro een zeer realistisch maximum is.

Overigens is de maximale uitkering voor een telefoon ook slechts 250 euro. Hoewel je er bij lange na geen nieuwe iPhone van koopt, scheelt het wel behoorlijk als je toch zelf een nieuwe moet kopen.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb helaas GEEN nieuwe iPhone. Ik krijg ook niks vergoed. het letsel wat ik heb opgelopen tijdens mijn beroving was namelijk niet zwaar genoeg. Ik had alleen maar een gekneusde pink en tja, dat telt dan weer niet.
Dit doet mij denken aan een constructie die ik vaak tegenkom bij sommige winkelketens (MM) zodra je met een 2 weken oud en 100 euro kostend, maar kapot product richting de servicebalie gaat. Je hebt (zeker v.w.b. garantie conform het BW) recht op in ieder geval een onderzoek, maar je wordt altijd 'geholpen' door een eerstelijns medewerker die simpelweg weigert het product in te nemen. Als klap op de vuurpijl krijg je dan een folder mee waarin staat dat een mobiele telefoon niet buiten gebruikt mag worden of een laptop niet geschikt is voor transport. Recht hebben en recht krijgen is gewoon te vaak een financiele aangelegendheid. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:36:
[...]

Dit doet mij denken aan een constructie die ik vaak tegenkom bij sommige winkelketens (MM) zodra je met een 2 weken oud en 100 euro kostend, maar kapot product richting de servicebalie gaat. Je hebt (zeker v.w.b. garantie conform het BW) recht op in ieder geval een onderzoek, maar je wordt altijd 'geholpen' door een eerstelijns medewerker die simpelweg weigert het product in te nemen. Als klap op de vuurpijl krijg je dan een folder mee waarin staat dat een mobiele telefoon niet buiten gebruikt mag worden of een laptop niet geschikt is voor transport. Recht hebben en recht krijgen is gewoon te vaak een financiele aangelegendheid. :(
Dan moet je ook maar niet iets bij de MM kopen, je kiest daarvoor weinig geld weinig service, zo is het nou eenmaal. Bij de BCC, BC, Its doen ze over dit soort zaken nooit moeilijk (allemaal eigen ervaringen mee) zaken als de Block is idd bovenstaande verhaal en kun je fluiten.

Als optie voor de TS geef ik betaal je abbo niet meer, je wordt dan geroyeerd en de eerst komende 10 jaar kun je geen abbo meer afsluiten bij de meeste profiders.
Als tweede optie, over een paar maanden wordt de 3G vanzelf goedkoper ook op MP en kun je hem misschien voor 300 euro overkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert22
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Underworld schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:29:
[...]

Waar slaat dat nou weer op? Zelfs als het als grapje bedoelt is slaat het al nergens op, ik weet er nou eenmaal meer van dan jij leg je er nou maar gewoon bij neer. Ik probeer hier niets te winnen dit in tegenstelling tot jouw.

Buiten dat heb jij totaal geen ervaringen met berovingen van telefoons, ik heb mensen gezien die totaal zijn toegetakeld met zichtbare bot breuken, letsel in het gezicht etc etc en nog steeds geen nieuwe telefoon kregen omdat er misschien wel mogelijk alcohol in het spel zou zijn kunnen geweest.

Als je het allemaal zo goed denkt te weten zou ik zeggen bel ProAssist op, en je krijgt exact hetzelfde verhaal te horen: 0344-636365. En ga nu niet lopen suggereren "bel ze zelf maar op", want ik heb ze al vaak genoeg over dit soort kwesties aan de lijn gehad.
Jij weet schijnbaar ook precies welke ervaringen ik wel en niet heb?
Maar goed ik ben maar een simpele tukker, zal me er bij neer leggen.

@Bint klote voor je man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Underworld schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:13:
Als optie voor de TS geef ik betaal je abbo niet meer, je wordt dan geroyeerd en de eerst komende 10 jaar kun je geen abbo meer afsluiten bij de meeste profiders.
Wat weet BKR over mijn gsm-abonnement?
Bij BKR zijn de volgende gegevens over het abonnement bekend:
Geboortenaam
Voorletter(s)
Geboortedatum
Adres
Postcode en woonplaats
Datum waarop het abonnement is ingegaan
Datum waarop het abonnement is beeindigd
Het telefoonnummer
Eventuele bijzonderheden in de betaling
Dat zou ik maar uit mijn hoofd laten dus.

Je zou er mocht het er op aankomen wel op kunnen gokken dat er ergens in de komende 4 jaar wel een voorwaarde verandert van de TM i???-abo's... maar zeker is dat natuurlijk niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 26-08-2008 19:52 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Om jullie maar even duidelijkheid te verschaffen:

Van de lost en stolen optie ga ik iig geen gebruik maken.

Is het misschien mogelijk om onder mijn abonnement uit te komen? Ik zag namelijk dat op dat formulier waarop zij mijn personalia hebben ingevuld (voor het abonnement), de verkeerde gegevens staan: Nationaliteit: NEDEANSE. Het zal niet, maar is misschien het proberen waard?
http://www.trosradar.nl/index.php?id=576
Misschien kan je nog wat doen met de bovenstaande link. Bij Radar gaan ze de iPhone bespreken. Misschien dat ze dit ook nog wel interessant vinden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
beroving gepaard gaande met geweld of onder bedreiging van geweld.
met de reactie van proassist in mijn achterhoofd moet je dus zeggen dat de aanvaller ook gedreigd heeft je in elkaar te slaan. dan kunnen ze je neem ik aan verder niets maken lijkt me zo en moeten ze tot vergoeding uitgaan. Maar ik ben wel benieuwd over een rechtsbijstand hier meer uit kan halen dan wat je nu hebt.

Nu begin ik wel te twijfelen of ik het moet doen

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:40
cybermans schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:15:
[...]

met de reactie van proassist in mijn achterhoofd moet je dus zeggen dat de aanvaller ook gedreigd heeft je in elkaar te slaan. dan kunnen ze je neem ik aan verder niets maken lijkt me zo en moeten ze tot vergoeding uitgaan. Maar ik ben wel benieuwd over een rechtsbijstand hier meer uit kan halen dan wat je nu hebt.

Nu begin ik wel te twijfelen of ik het moet doen
ik heb helaas geen rechtsbijstand...

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
Bint schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:42:
[...]

offtopic:
lullige is dat als je er nu een afsluit dat je nog steeds pech hebt aangezien je de eerste 3 maanden wel mag betalen maar geen aanspraak er op mag doen. Omdat het geen drol kost zou ik er wel snel mee beginnen als ik jou was.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bint schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:42:
[...]

Rechtswinkel in de buurt?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een klein bumpje, maar even snel een vraag,

heeft iemand de voorwaarden van de T-Mobile Gegarandeerd PLUS verzekering? Op de T-Mobile website kan ik alleen de Gegarandeerd voorwaarden vinden. Heb half Google al afgezocht maar vind nergens de PLUS voorwaarden.

Iemand die me daarbij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:38:
Misschien een klein bumpje, maar even snel een vraag,

heeft iemand de voorwaarden van de T-Mobile Gegarandeerd PLUS verzekering? Op de T-Mobile website kan ik alleen de Gegarandeerd voorwaarden vinden. Heb half Google al afgezocht maar vind nergens de PLUS voorwaarden.

Iemand die me daarbij kan helpen?
Ik denk dat het handiger is om even contact op te nemen met de T-Mobile klantenservice of bij een winkel langs te gaan. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 24-02-2010 18:50 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:50:
[...]

Ik denk dat het handiger is om even contact op te nemen met de T-Mobile klantenservice of bij een winkel langs te gaan. :)
Klantenservice is al gemaild, alleen zijn de winkels gesloten. Ik dacht, ik zie hier zoveel topics over iPhones, Abonnementen, dus ik dacht, ik vraag het even hier.

Edit: Zojuist even de Klantenservice gebeld en kreeg te horen dat alles op de ProAssist website te vinden is. Mij een raadsel waar, iemand een idee?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 19:09 ]

Pagina: 1 2 Laatste