idd. Sluit me hierbij aan.Positron schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:56:
[...]
Doorlezen van de voorwaarden leert dat jouw geval waarschijnlijk wel wordt vergoed, alleen heb je een eigen risico van 30 euro. Dus waarschijnlijk 'legitiem kaduuk'.![]()
Alleen je verzekering kan hierover uitsluitsel geven, dus daar gewoon aangeven hoe het is gebeurd. Misschien hoef je niet exáct te melden hoe, maar je zal wel moeten vertellen dat 'ie gevallen is.
Je krijgt gewoon een nieuwe iPhone, met een eigen bijdrage van 30 euro. PA zal verder geen vragen stellen, misschien telefonisch maar dan moet ie er wel heel erg uit zien.Genoil schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:18:
Hey die van mij is zojuist tijdens een sprintje naar de tram uit m'n broekzak gelanceerd. Nu is ie aan de zijkant opengebroken en doen 1 hardwareknopje het niet meer. Moet ik nu met alle voorzichtigheid Pro-Assist benaderen of is dit gewoon legetiem kaduuk?
@Gieros, je snapt het helaas nog steeds niet helemaal, vermissing houdt ook in dat ie gestolen kan zijn. Ik ga er verder niet op in ik heb mezelf al genoeg verdedigd bij mijn punten wat verzekerd is en wat niet. Denk niet dat je zin hebt om weer mijn bovenstaande dingen door te lezen maar neem het maar van me aan dat ProAssist in Bint zijn situatie goed gehandeld heeft en dat hij absoluut geen recht heeft op een nieuwe iPhone, ik werk al 6 jaar met deze maatschappij en de voorwaarden zijn al 6 jaar niet meer op een zodanige manier gewijzigd dat diefstal/vermissing/zakkenrollen onder de verzekering valt. Toch bedankt voor je beargumentering, maar het klopt helaas niet.
Punt
[ Voor 5% gewijzigd door Underworld op 25-08-2008 20:12 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War