Ik wil graag een beetje redelijke videokaart in mijn nexus psile stoppen. Die heeft nog een vrij pci-express slot. Maar wat kan ik er technisch gezien nog instoppen? Zodra de videokaart een beetje recent is en presteert, heb ik een 6-pins voedingskabeltje nodig en die heb ik niet. Er zijn wel converters voor 2 x 4-pins kabel naar 6-pins kabel, maar ik heb maar 1 vrije 4-pins kabel. Daarnaast lees ik ook vaak dat er minimaal 400 of 500 watt nodig is, maar op mijn voeding staat 12 volt, 10 ampere en 120 watt 
Kan iemand mij adviseren welke (liefst zo recent mogelijke) videokaart nog gebruikt kan worden zonder dat er extra stroom voor nodig is en zonder dat ik mijn voeding hoef te upgraden? Het liefst heb ik hem natuurlijk Directx10 compatible, maar directx 9 is echt het minimum.
Alvast hartelijk dank voor je reactie.
Kan iemand mij adviseren welke (liefst zo recent mogelijke) videokaart nog gebruikt kan worden zonder dat er extra stroom voor nodig is en zonder dat ik mijn voeding hoef te upgraden? Het liefst heb ik hem natuurlijk Directx10 compatible, maar directx 9 is echt het minimum.
Alvast hartelijk dank voor je reactie.