Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52
pvdlaan schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 08:13:
Na mijn eerder genoemd probleem, zie 3 post hieronder, heb ik nu weer een ander probleem ...

Nu kan mijn ipod touch 2g sommige programma`s niet opstarten, bv nu.nl, google, enz ...
Hij probeert ze op te starten, krijg heel even een scherm van het programma te zien en vervolgens gaat ie weer terug naar het hoofdscherm ...

Heeft iemand dit probleem wel eens eerder gehad ? ik heb al een soft reset geprobeerd, maar helaas.
Probeer `m morgen wel te herstellen en anders zal ik apple maar eens bellen !!
Ik heb mi jn ipod net (3 dagen) maar dit is mij nu al twee keer overkomen. Geen idee hoe het komt maar van het een op het andere moment werkte alle geinstalleerde applicaties niet meer. Na het opnieuw installeren van 1 van deze applicaties werken alle geinstalleerde applicateis weer zoals het hoort.
Ik vind het vreemd, ben benieuwd of dit meer voorkomt en of dit anders is op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:51

HaTe

haat niet

eeyore98 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:19:
Thanx HaTe voor je uitgebreide verslag - bij het lezen alleen al lopen de zweetdruppels van m'n hoofd :) Maar ik had em ook al aangeschaft omdat ik hem zo mooi vond dus zal er een dezer dagen ook aan moeten geloven, zonder pa |:( of leen je die ook uit voor dit soort gelegenheden :*)

Die schermplakker was ik eerlijk gezegd niet van plan, ben blij te lezen dat jij daar ook zo over dacht en dat de rest er dus ook zo overheen gaat. Ben benieuwd naar het plaatje ;) Goed dat je eigen prbleem al opgelost is ! Wel waardeloze storing trouwens......
Heb je hem al? Hoe bevalt hij je?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m sinds gister en wat een super apparaat. Bediening etc. allemaal top.

Heb echter een vraag, heb er foto's in staan, nu selecteer ik er een om in te stellen als achtergrond, vervolgens bevestigen met ''Stel in'' maar zie de foto vervolgens nergens in t hoofdmenu oid????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 22:42:
Heb echter een vraag, heb er foto's in staan, nu selecteer ik er een om in te stellen als achtergrond, vervolgens bevestigen met ''Stel in'' maar zie de foto vervolgens nergens in t hoofdmenu oid????
Achtergrond geldt alleen voor het "lock" scherm.
Het hoofdmenu heeft, zonder jailbreak, niet de mogelijkheid tot veranderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramquin op 07-01-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
HaTe schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:48:
[...]

Heb je hem al? Hoe bevalt hij je?
Heej HaTe - ja heb hem al een tijdje en ging er supersoepel om - ik was erg verbaasd na je verhaal... Ben er verder tevreden over, vooral ook omdat het toestel niet meer zo glad is en ik hem dus niet zo makkelijk kan laten vallen ;) Mooi ook ! Aanradertje (niet goedkoop helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:56
Ik zit eraan te denken een ipod touch. Nu heb ik een beetje rond zitten kijken en hij is bij de MediaMarkt het goedkoopst. Alleen in zie hier in de pricewatch dat er een ipod touch is en een V2. Wat is het verschil en hoe kan aan de ipod/verpakking zien of het over een touch of een touch V2 gaat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
De iPod touch is qua versies en generaties een beetje vaag. Eind 2007 kwam de iPod touch, die kreeg eind januari een software-upgrade waar je de iPhone apps zoals Google maps en de weerapp kon kopen. Die werd toen V2 genoemd. In juli 2008 kwam er de 2.0-software waar je ook weer voor moest betalen. Volgens mij had die geen aparte naam, maar omdat de upgrade ook de iPhone apps installeerde als je die nog niet had, denk ik dat dat de versie 2 is geworden.

Om het dan nog vager te maken kwam vorig jaar september de tweede generatie uit, die de 2.0-software standaard al had. Op dit moment liggen geloof ik beide generaties in de winkel, de eerste is dan denk ik V2 (vanwege 2.0) in de pricewatch, de iPod touch is denk ik de tweede generatie.

Voor de zekerheid kun je het checken door de verpakking te bekijken. De verpakking van de tweede generatie is doorzichtig, van de eerste zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
De iPod Touch in de pricewatch is de 1G V2 (1.1.4 firmware of hoger)
De iPod Touch V2 in de pricewatch is de 2G (2.0 firmware of hoger)
De 2G heeft dan weer het interne speakertje en de volumeknopjes en het net iets andere uiterlijk.

Hopelijk zo duidelijk ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Maar hoe zou ik nou aan de ipod in de verpakking kunnen zien welke versie het is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

clonedonkey schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:27:
Maar hoe zou ik nou aan de ipod in de verpakking kunnen zien welke versie het is ?
De 1G heeft een zwarte, niet doorzichtige verpakking, de 2G heeft een doorzichtige verpakking, zoals alle ipods.
eeyore98 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:20:
[...]

Heej HaTe - ja heb hem al een tijdje en ging er supersoepel om - ik was erg verbaasd na je verhaal... Ben er verder tevreden over, vooral ook omdat het toestel niet meer zo glad is en ik hem dus niet zo makkelijk kan laten vallen ;) Mooi ook ! Aanradertje (niet goedkoop helaas)
Super soepel? :O Hoe heb jij het er omheen gekregen dan? Bij mij was het onmogelijk om het er om te krijgen zonder dat de hoekjes van de harde buitenkant het siliconen spul aanraakten.

[ Voor 48% gewijzigd door HaTe op 08-01-2009 21:32 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
clonedonkey schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:27:
ScottB schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:37:
Voor de zekerheid kun je het checken door de verpakking te bekijken. De verpakking van de tweede generatie is doorzichtig, van de eerste zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
A oke die ik hier bij de MM zag liggen hadden een doorzichtig doosje met aan de achterkant wit. Dus dat zal dan wel de G2 zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
clonedonkey schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:39:
A oke die ik hier bij de MM zag liggen hadden een doorzichtig doosje met aan de achterkant wit. Dus dat zal dan wel de G2 zijn!
Ja, klopt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
HaTe schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:30:
[...]

De 1G heeft een zwarte, niet doorzichtige verpakking, de 2G heeft een doorzichtige verpakking, zoals alle ipods.
[...]

Super soepel? :O Hoe heb jij het er omheen gekregen dan? Bij mij was het onmogelijk om het er om te krijgen zonder dat de hoekjes van de harde buitenkant het siliconen spul aanraakten.
huh - wat bedoel je daarmee - dat raakt elkaar toch altijd ??

Ik heb de handleiding gevolgd:
stap 1 en 2 overgeslagen omdat ik geen folie op het scherm wil;
stap 3: siliconenspul eromheen leggen (met de bovenkant beginnen vanwege de knop) gaat soepel
stap 4: het H-frame: eerst rechterachterkant erin en dan naar links de linkerkant eromheen klikken
stap 5: andere frame eroverheen klikken

Geen beschadigingen - geen moeite. Wat ik wel lastig vind is die beschermdop van de onderste aansluiting er steeds weer op krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Dames,een vraag aan diegene die het weet.
Hoe kan ik op de Ipod zien welke bitrate een mp3 heeft?
Al mijn vorige mp3 spelers gaven dit aan maar op de Ipod kan ik dit nergens terug vinden.
En is het mogenlijk om muziek te blijven luisteren als je een spel opstart of filmpje.
Nu wil ik vaak onder het muziek luisteren even surfen op Youtube maar zodra ik een film opstart gaat de muziek uit en hoor ik het geluid van de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Ga zometeen de touch V2 halen. Je krijgt daar gene ipod dock bij toch ? En welke zijn dan goed of slecht ? Die van apple zelf zal wel het beste, maar het duurste zijn zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
melly schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:15:
Hoe kan ik op de Ipod zien welke bitrate een mp3 heeft?
Niet, je zult iTunes daarvoor moeten gebruiken.
En is het mogenlijk om muziek te blijven luisteren als je een spel opstart of filmpje.
Nu wil ik vaak onder het muziek luisteren even surfen op Youtube maar zodra ik een film opstart gaat de muziek uit en hoor ik het geluid van de film.
Ehm, dat lijkt me vrij logisch he, waarom ga je anders een YT filmpje kijken? De muziek pauzeert dan inderdaad (met een mooie fade-out dacht ik) en dat is niet te voorkomen. Wat spelletjes betreft ook niet, tenzij dat in het spel ondersteund wordt. Paar dagen geleden kreeg ik bij Brothers in Arms de vraag of ik mijn eigen muziek wilde luisteren tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
clonedonkey schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:39:Je krijgt daar gene ipod dock bij toch ? En welke zijn dan goed of slecht ?
Nee, je krijgt er inderdaad geen iPod dock bij. Vroeger deden ze dat nog wel, maar nu moet je er extra geld voor neerleggen. Nou moet ik wel zeggen dat de iPods toen een stuk duurder waren. Zelf heb ik het Apple Universal Dock bij iemand op marktplaats voor 20 euro gekocht en hij bevalt me prima. Ik heb hem op m'n stereo aangesloten en het klinkt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
vandaag had ik het weer, de geinstalleerde applicaties wilde niet meer opstarten, bij sommige zag je nog even het scherm maar na een seconde was ik weer op het begin scherm.
Weet iemand hoe dit komt?
Ik heb geprobeerd via itunes op mijn pc eerst een applicatie (die ik eerder had verwijderd) te herinstalleren maar dat lukt niet, itunes geeft dan aan dat deze computer niet de juiste rechten heeft.
Daarna heb ik een via app store op de ipod een applicatie geïnstalleerd en toen werkte alle geïnstalleerde applicaties weer.
Weet iemand hoe dit nu komt? Het is mijn eerste apple product en bij windows ben ik dit gewend maar wat ik altijd had begrepen is dat apple producten zo stabiel (zouden) zijn. Of doe ik iets fout?

Zojuist weer gehad, het begint nu toch wel vervelend te worden. Misschien komt het doordat ik iets fout doe. Als ik een beetje rond google kom ik er niet veel over tegen maar je ipod te vroeg loskoppelen zou een reden kunnen zijn.
In iedergeval kan ik het altijd oplossen door een applicatie te verwijderen en op te nieuw te installeren dan doen alle andere applicaties het ook weer. (maar ja wat nu als je geen internet verbinding hebt)

[ Voor 23% gewijzigd door chippie777 op 10-01-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Heb me ipod touch en nu alles een beetje aan het uitproberen. Waar ik nu tegenaan loop is dat als ik in itunes bij albums zit. Dan zie je alle albums. Maar als ik een map toevoeg met b.v. top40 bestanden dan zet hij alle nummers los weg, dus niet in 1 album/map. Kan dit wel ? En zo ja hoe ?

Oja, toch nog een vraagje. Somige covers kan hij niet downloaden als je dan zegt dat hij dit moet proberen dan krijg ik dit melding dat ik een account moet aanmaken bij de apple store. Nu moet je hier een creditcard ofzo opgeven. Dit doe ik liever nog niet. Is het mogelijk je aan te melden zonder creditcard gegevens ? Of kan ik op een andere manier hoesjes toevoegen aan een album ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
clonedonkey schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:14:
Heb me ipod touch en nu alles een beetje aan het uitproberen. Waar ik nu tegenaan loop is dat als ik in itunes bij albums zit. Dan zie je alle albums. Maar als ik een map toevoeg met b.v. top40 bestanden dan zet hij alle nummers los weg, dus niet in 1 album/map. Kan dit wel ? En zo ja hoe ?

Oja, toch nog een vraagje. Somige covers kan hij niet downloaden als je dan zegt dat hij dit moet proberen dan krijg ik dit melding dat ik een account moet aanmaken bij de apple store. Nu moet je hier een creditcard ofzo opgeven. Dit doe ik liever nog niet. Is het mogelijk je aan te melden zonder creditcard gegevens ? Of kan ik op een andere manier hoesjes toevoegen aan een album ?
Ik heb mijn ipod ook net en moest/moet ook wel even wennen aan itunes. Maar zolang je gewoon itunes het werk laat doen en je itunes ook gebruikt voor het afspelen van muziek op je pc gaat alles goed. Je moet je niet druk maken over de plaats waar itunes alles neer zet. Zodra je daar in gaat lopen "rommelen" gaat het mis, althans dat is mijn nog zeer prille ervaring.
itunes maakt mappen aan per artiest en daarin zet hij de albums van die artiest. Heb je een verzamel cd dan maakt hij dus voor elke artiest op die cd een aparte map aan. Uiteraard kan je in itunes wel gewoon die cd/album terug vinden, maar niet als zodanig in je mappen structuur op je harde schijf.
Nogmaals dit is dus alleen lastig als je zelf op je harde schijf gaat lopen zoeken en veranderen, mijn ervaring tot nu toe is, dat je dat niet moet doen en alles moet overlaten aan itunes.
Zelf album plaatjes toevoegen is heel simpel, zoek via google afbeeldingen zoeken naar de gewenste cover door de titel van de cd in te toetsen. Sla dit plaatje ergens op op je pc. In itunes selecteer je de song(s) waar je het plaatje wilt toevoegen en met de rechtermuisknop kies je dan voor info tonen. Nu kun je het plaatje toevoegen.

Ik kan je trouwens wel aanraden om eens een kijkje te nemen in de applestore ook al moet je daar je creditcard nummer voor opgeven, zolang je niets koopt wordt er ook niets afgeschreven. Album plaatjes kosten niets trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
clonedonkey schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:14:

Als album artist Various Artists bv en als Album naam Top 40 week blabla bijvoorbeeld Dan voegt hij alles samen onder de map Various Artists en dan Top 40 week blabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Ik krijg echt de kriebels van die Itune.
Behalve dat ik niet al mijn mp3 albums er in verwerkt krijgt (sommige weigert hij gewoon in de bibiliotheek op te nemen en handmatig op de ipod sleuren werkt ook niet) heb ik ook vaak problemen met de covers.
Ik vind het leuk om alles netjes op mijn Ipod te zetten inclusief cover.
Echter heb ik regelmatig het probleem dat ondanks dat ik netjes een cover heb toegewezen in mijn Ipod de cover niet te zien is.
Kijk ik op info in itunes dan zie ik netjes een cover maar wat ik ook probeer,op mijn ipod wil het niet lukken.
Ook heb ik soms dat als ik door mijn albums heen shuffel (als je ipod horizontaal houdt) ik de cover wel zie als ik 1 album ervoor verwijderd ben,maar zodra ik dat album selecteer heb ik weer zwart beeld.
Als iemand hier een oplossing voor weet hoor ik dit heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
SaURoN schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:21:
[...]

Als album artist Various Artists bv en als Album naam Top 40 week blabla bijvoorbeeld Dan voegt hij alles samen onder de map Various Artists en dan Top 40 week blabla
Haha, zo doe ik het ook altijd bij verzamel cd's. Bij m'n 16gb iPod touch 1g maakt het niet uit of het verschillende artiesten zijn, maar bij m'n 8gb iPod nano 4g wel. Als je dan coverflow deed, gaf hij telkens dezelfde cover bij elk nummer van een verzamel cd weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander1992nl
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik heb sinds gister ook een iPod touch 2nd generation 16GB, ben er zeer tevreden over, veel applicaties beschikbaar, vind alleen jammer dat iPint niet meer verkrijgbaar is in nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week de iPod touch 32GB 2G cadeau gekregen. Blijkt 'ie niet te werken met mijn speakersetje (http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=15196) :? . 1G versies wel. Iemand een idee hoe dit komt en of er een oplossing voor is (kabeltje/adaptertje of zo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:57:
Heb vorige week de iPod touch 32GB 2G cadeau gekregen. Blijkt 'ie niet te werken met mijn speakersetje (http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=15196) :? . 1G versies wel. Iemand een idee hoe dit komt en of er een oplossing voor is (kabeltje/adaptertje of zo)?
Krijg je in de iPhone de melding "Dit accessoire is niet bedoeld voor blabla?"

Dan heb je pech...

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die melding krijg ik niet. De speakerset geeft gewoon het geluid niet weer van de iPod touch 2G, terwijl die dat wel doet van de iPod mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:39:
Nee die melding krijg ik niet. De speakerset geeft gewoon het geluid niet weer van de iPod touch 2G, terwijl die dat wel doet van de iPod mini.
Mijn dochter heeft het zelfde speakerset gekregen met kerst en hij doet het gewoon goed in combinatie met de iPod Touch 2G. Moet dus gewoon werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook met een 32gb versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
Grando, als je kijkt op de site die je eerder aangaf van Trust, en je klikt daar rechts op eigenschappen, dan zie je dat hij voor de 8 en 16 GB Touch is.... Onbegrijpelijk maar waar :( Maar of dat dus aan G1 of G2 ligt dan ??? Maar goed - nu de oplossing nog...

[ Voor 10% gewijzigd door eeyore98 op 12-01-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Nee, zij heeft maar de 8gb versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Weet iemand of er een programma is waarmee ik webradio kan luisteren ? had via de apple store Shoutcast al gedownload maar zover ik kan zien kan ik daarmee alleen uit een lijst zenders kiezen. Wat ik dus wil is een radio station url zelf invullen en dan spelen. In mijn geval van afterhours.fm Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Je kunt www.nederland.fm proberen op je ipod/iphone en kijken of hij daar tussen staat (zo te zien niet).

Wat ook nog kan is dat je via Winamp hem op je eigen computer host en dan via je eigen url naar je zelf opgezette webradio (die gewoon afterhours.fm speelt) luistert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Is er niet een soort media payer voor de ipod touch waarin je een url kan invoeren die je dan wil luisteren ? Want dat is eigenlijk wat ik zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Hallo,

Ik wilde jullie even mededelen dat de iPod touch 2g sinds vandaag ook is te jailbreaken. Zelf heb ik de iPod touch 1g, maar wil hem vooralsnog niet inwisselen voor een iPod touch 2g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:32
syltheboy schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:06:
Hallo,

Ik wilde jullie even mededelen dat de iPod touch 2g sinds vandaag ook is te jailbreaken. Zelf heb ik de iPod touch 1g, maar wil hem vooralsnog niet inwisselen voor een iPod touch 2g.
Zie het topic over jailbreaken en de jailbreak is trouwens nog niet publiekelijk beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb een iPod touch 1G en heb hierop ook mail geïnstalleerd welke perfect werkt trouwens. Echter heb ik niet mijn extra archief mappen staan zoals ik die in outlook heb staan. Ik wil sommige mail niet meer in mijn inbox hebben maar verplaatsen naar een andere map. Hoe moet ik dat instellen?

[ Voor 0% gewijzigd door DarkSide op 20-01-2009 16:44 . Reden: Foutje gemaakt ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een vrij specifiek probleem op mijn ipod touch 2G. Deze wordt gesynchroniseerd met mijn microsoft exchange account, maar sinds vandaag worden alle bijlagen van e-mail direct meegedownload, waar je voorheen apart per bijlage moest aanklikken of je deze wou downloaden van de server. Ik heb al in allerlei instellingen gezocht, maar niets gevonden.
Weet iemand hoe ik terug naar de oude manier kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Geweldig ding die ipod touch en helemaal dat je er best redelijk op kan gamen.
Ik heb dan ook al games zat er op gezet alleen de meeste zijn vrij simpel kwa graphics en gameplay.
Ik zoek eigenlijk games die het uiterste vragen van de ipod.
Zo heb ik bv Ferrari GT..dat vind ik nu echt een spel wat een bevredigend gevoel geeft.
Grafisch heel redelijk en een echt arcade gevoel.
Weten jullie nog meer titels die echt de moeite waard zijn?

Tevens heb ik een tijd geleden ergens eens een filmpje gezien waarin een spel gepresenteerd werd aan een groot publiek wat er erg intressant uit zag.
Je was volgens mij een ridder/barbaar en je moest vechten tegen een soort van goliath die uit een grot tevoorschijn kwam.
Alles in 3d en het zag er voor een iphone heel strak uit.
Toen helaas geen aandacht aan besteed maar nu kan ik het niet meer terug vinden.
Weet iemand welk spel ik bedoel?
(even een kleine aanvulling,volgens mij was het niet Hero of sparta.
Ik had de indruk dat het spel wat ik gezien had grafisch mooier was)

[ Voor 7% gewijzigd door melly op 21-01-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren ook m'n 2G ontvangen. Ga ik naar de winkel en koop daar zo'n lederen hoesje, kom thuis en probeer het uit, maar tot mijn verbazing is het echt enorm moeilijk om hem erin, of laat staan eruit te krijgen. Het hoesje spant echt énorm veel, zoveel dat ik m'n iPod Touch nog niet helemaal derin heb durven steken.

Iemand tips of soortgelijke ervaring met een oplossing?

Ondertussen eens googlen hoe je leer kunt doen uitzetten, mss in de frigo ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Laatst online: 14:42

Side-Kick

Timmy!

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:33:
Sinds gisteren ook m'n 2G ontvangen. Ga ik naar de winkel en koop daar zo'n lederen hoesje, kom thuis en probeer het uit, maar tot mijn verbazing is het echt enorm moeilijk om hem erin, of laat staan eruit te krijgen. Het hoesje spant echt énorm veel, zoveel dat ik m'n iPod Touch nog niet helemaal derin heb durven steken.

Iemand tips of soortgelijke ervaring met een oplossing?

Ondertussen eens googlen hoe je leer kunt doen uitzetten, mss in de frigo ofzo
Om wat voor lederen hoesje gaat het? Ik heb zelf een lederen hoesje van Belkin. Deze zit redelijk strak om de ipod touch heen. Voordeel daarvan wel is dat hij er niet zomaar uitvalt en dat het hoesje de ipod niet heel veel groter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis er eentje van Artwizz:

Afbeeldingslocatie: http://www.artwizz.com/typo3temp/pics/033b98680a.jpg

Hij zit wel érg strak, de eerste keer dat ik hem erin stak (zelfs niet helemaal) kreeg ik hem echt bijna niet eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Laatst online: 14:42

Side-Kick

Timmy!

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:24:
Tis er eentje van Artwizz:

[afbeelding]

Hij zit wel érg strak, de eerste keer dat ik hem erin stak (zelfs niet helemaal) kreeg ik hem echt bijna niet eruit.
Die van Belkin lijkt erg veel op die jij hebt. Aan die van mij zit een elastieken bandje waarmee je de ipod erg makkelijk uit de houder kunt trekken.

Afbeeldingslocatie: http://www.chear.nl/products/7109842K.gif

Het leer zal wel soepeler worden wanneer je de ipod er een aantal keren in en uit hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk, ik vind ook niet direct een "trucje" om leer te doen uitzetten. Misschien eens vragen aan m'n oma ofzo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 14:54:
Hopelijk, ik vind ook niet direct een "trucje" om leer te doen uitzetten. Misschien eens vragen aan m'n oma ofzo :Y)
als ie wat terugzegt zijn wij de eerste die het willen weten !!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeyore98 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:55:
[...]

als ie wat terugzegt zijn wij de eerste die het willen weten !!! :P
Hmm, m'n sarcasm-meter is kapot :z

Maar euh, deze namiddag hem erin gestopt. 'K dacht ja, als ik hem lang genoeg erin laat, zal hij wel uitzetten. Maar dat deed hij dus niet, na 3 minuten worstelen heb ik hem nu toch eruit gekregen. Eerst even wat anders zoeken om erin te steken zodat hij wat uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Hebben meer mensen er last van dat bepaalde videobestanden niet worden overgezet op de iPod terwijl dit volgens alle instellingen wel zou moeten gebeuren?
En wat voor een oorzaken kan dat hebben? Ik vind er weinig over :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ramquin schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 21:18:
Hebben meer mensen er last van dat bepaalde videobestanden niet worden overgezet op de iPod terwijl dit volgens alle instellingen wel zou moeten gebeuren?
En wat voor een oorzaken kan dat hebben? Ik vind er weinig over :S
Over welke bestanden hebben we het dan? En hoe zet je ze dan om?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:32
Zelf gebruik ik mediacoder iphone http://mediacoder.sourceforge.net/device/ipod_touch.html. Werkt altijd perfect een geen gezaag met instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

DarkSide schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 07:56:
[...]

Over welke bestanden hebben we het dan? En hoe zet je ze dan om?
De bestanden van een VIDEO_TS omgezet naar een mp4 met Handbrake.
En die wordt wel zonder problemen geïmporteerd en afgespeeld in iTunes.

[ Voor 12% gewijzigd door Ramquin op 22-01-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:13:
[...]

Hmm, m'n sarcasm-meter is kapot :z

Maar euh, deze namiddag hem erin gestopt. 'K dacht ja, als ik hem lang genoeg erin laat, zal hij wel uitzetten. Maar dat deed hij dus niet, na 3 minuten worstelen heb ik hem nu toch eruit gekregen. Eerst even wat anders zoeken om erin te steken zodat hij wat uitzet.
even excuusje: ik dacht te lezen 'even vragen aan m'n omnia' (die dingen weten immers alles...) maar dat stond er dus niet. dus mijn reactie sloeg daarom helemaaaaal nergens naar (als ie wat terugzegt...)

sorry dus ! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:02

Pierre

Van nature lui!

Ramquin schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:05:
[...]

Ai dat zocht ik dus ook, heb nog wel geen iPhone. Maar had tot op heden nog niet echt een goede converter gevonden voor wat DVD's.

Zojuist even een testje gedaan en dit werkt dus wel, thanks voor de tip _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ramquin schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:05:
[...]

dat ze iTunes adgespeels worden zegt niet zo veel jepc kan veel meer formaten aan dan je iPod. Ikzelf gebruik videora iPod converter. Deze werkt simpel en kan makkelijk met batches werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

DarkSide schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:56:
[...]

dat ze iTunes adgespeels worden zegt niet zo veel jepc kan veel meer formaten aan dan je iPod. Ikzelf gebruik videora iPod converter. Deze werkt simpel en kan makkelijk met batches werken
True, maar dan mag ik toch wel verwachten dat de iPod een foutmelding geeft ipv. dat hij doet alsof alles in orde is maar 'm gewoon niet overzet?
Een iPod kan toch gewoon .mp4 aan?
Anyway, ik ga die iPod converter eens proberen!

[ Voor 3% gewijzigd door Ramquin op 22-01-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom een raar probleempje met m'n Touch:
Eergisteren had ik hem voor het eerste, dan wat apps zitten downloaden en spelen. Gisteren ging alles ook nog prima, maar toen ik hem vandaag aan legde, gingen de apps (games) vanzelf dicht. Als ik er eentje open wou doen, dan ging hij zo te zien open voor een tweetal seconden, maar dan ging hij gewoon terug naar het hoofdscherm. Enig idee iemand? Ik heb al een eindje zitten zoeken maar vind niet direct een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:50:
Wederom een raar probleempje met m'n Touch:
Eergisteren had ik hem voor het eerste, dan wat apps zitten downloaden en spelen. Gisteren ging alles ook nog prima, maar toen ik hem vandaag aan legde, gingen de apps (games) vanzelf dicht. Als ik er eentje open wou doen, dan ging hij zo te zien open voor een tweetal seconden, maar dan ging hij gewoon terug naar het hoofdscherm. Enig idee iemand? Ik heb al een eindje zitten zoeken maar vind niet direct een antwoord.
Ik heb mijn touch ook net en bij mij is dit ook een paar keer gebeurd. Ik vermoed dat het komt door het te vroeg afkoppelen van je touch van de pc. Sinds ik de touch pas afkoppel als itunes aangeeft dat dit kan is het bij mij niet meer voorgekomen.
Trouwens het opnieuw installeren van een van de weigerende apps verhelpt het probleem voor alle weigerende apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Volgens de berichten die tot nu toe lees zou NFS undercover al uit moeten zijn voor de iphone/ipod touch.
Ik kan hem echter nergens vinden.
Weet iemand of hij al uit gekomen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
melly schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 11:05:
Volgens de berichten die tot nu toe lees zou NFS undercover al uit moeten zijn voor de iphone/ipod touch. Ik kan hem echter nergens vinden. Weet iemand of hij al uit gekomen is?
Dit kun je volgens mij beter vragen in [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
Verder googlen op 'Undercover iphone' zou ook de juiste info moeten geven ;) Op de wikipedia van Undercover staat dat hij wel voor de iPhone uitgebracht wordt, maar niet of dat al zo is:
quote: Wikipedia
It was released on PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS, Wii, Microsoft Windows, PlayStation Portable, Nintendo DS and mobile phone in November 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58
Net de iPod touch 8G binnen gekregen...mooi apparaatje. Eén ding krijg ik niet voor elkaar echter en dat is het geminimaliseerd afspelen van een podcast.

Als ik gewoon een mp3 afspeel en ik druk op het vierkantje, dan blijft ie in de achtergrond spelen. Echter, bij een podcast stopt het afspelen.
Heel irritant want ik heb een aantal audio podcasts die ik gelijk mijn normale muziekverzameling op de achtergrond wil hebben draaien.

Iemand idee of dit mogelijk is en hoe?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of zit er echt een mietjes-volume in die iPod Touch 16G?
heb 'm voluit staan, zonder volumebegrenzing

maar als ik hetzelfde nummer op de iPod Nano hoor kan die opvallend luider

dit kan gewoon niet waar zijn, hopelijk zie ik iets over het hoofd maar ik vrees van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Probeer eens een ander setje oortjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:25:
Probeer eens een ander setje oortjes ;)
hoezo? uit diezelfde headphone komt wel een gewenst volume bij de iPod Nano

als ik bij die Touch een nummer voluit zet dan hoor ik nog gewoon wat er om me heen gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:30:
hoezo? uit diezelfde headphone komt wel een gewenst volume bij de iPod Nano
Ik zou het niet kunnen nabootsen aangezien ik geen Nano heb.
als ik bij die Touch een nummer voluit zet dan hoor ik nog gewoon wat er om me heen gebeurd
Dat komt omdat de standaard meegeleverde oortjes gewoonweg slecht zijn en al het omgevingsgeluid doorlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:34:

[...]

Dat komt omdat de standaard meegeleverde oortjes gewoonweg slecht zijn en al het omgevingsgeluid doorlaten.
ja, dat zal best..maar ik gebruik gewoon een Sennheiser-headphone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:38:
[...]

ja, dat zal best..maar ik gebruik gewoon een Sennheiser-headphone ;)
Jup, heb ook Sennheiser CX300's. Die kun je echt niet boven de helft van het volume zetten of je blaast je oren kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ik heb net dit gevonden op internet...zal dit eens een keer proberen al zeggen al die termen me helemaal niks:
EU: How-To: Uncap the volume limit on european iPod Touch models
What you need:

- iPod Touch with Jailbreak "applied"
- a program to edit .plist files (macs come with one or you can use textwrangler)
- Cyberduck (or any other SFTP program)

What to do:

1. Connect to your iPod touch via SFTP
2. copy the following file over to your desktop: /System/Library/Frameworks/Celestial.framework/RegionalVolumeLimits.plist
3. You should see a lot of keys (F, Z, ZD, etc...) with a value of 0.82999999 (or 0.83)
4. Change the value of all keys to "1"
5. Save the file
6. Upload to the original file location on your iPod
7. Power off the iPod (using the red slider) and turn it back on.
8. Enjoy loud music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:44:
hm ik heb net dit gevonden op internet...zal dit eens een keer proberen al zeggen al die termen me helemaal niks:
Kortweg staat er: jailbreak je iPod, zoek een bepaald bestand, verander daar de waardes in, plaats het bestand terug na het gewijzigd te hebben en geniet van een harder volume muziek.

Voor jailbreaken: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thanks
dan komt het wel goed denk ik ;)

blijkbaar is mijn gehoor al dusdanig beschadigd dat ik de max. EU. volume nog te zacht vind hehe

het zij zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Hoe kan ik Beltonen toevoegen aan mijn iPod Touch? Volgens mij is het zo dat je de beltonen als wekker signaal kan gebruiken. Ik heb al een Beltoon gemaakt en ik zie hem ook onder het tabje "Beltonen", maar ik zie niet de tab zoals hier:
Afbeeldingslocatie: http://api.ning.com/files/yRLmpD-y3t*HmCPXJ-0EhDffaCt7dO9G4qLCheb3FVx1OeXRd2a3O8s9GggTu*qn4d*AZ53sniZb8BY15IQR48DhR4ymoYpI/Afbeelding5.png
Is het überhaupt wel mogelijk om beltonen toe te voegen? Misschien met een hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik heb een aantal vraagjes over de ipod touch, welke ik niet goed kan vinden op het wereldwijde web :-)

Met de 2.x versie van de firmware kan je direct bij het filesysteem van de ipod heb ik begrepen.
Nu vraag ik mij af, is deze dan nu ook goed te gebruiken als externe hardeschijf. En werkt dit ook onder Linux?

Ook vraag ik mij af hoe snel de ipod is met het schrijven en lezen van/naar de ipod vanaf je pc.

Voor mij is de overweging om te gaan voor de 16GB of de 32GB variant.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
nhimf schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:56:
Met de 2.x versie van de firmware kan je direct bij het filesysteem van de ipod heb ik begrepen.
Fout, dit kan alleen met een jailbroken/gejailbreakte iPod Touch/iPhone
Nu vraag ik mij af, is deze dan nu ook goed te gebruiken als externe hardeschijf.
Mits jailbroken kan je via bijvoorbeeld WinSCP of iPhoneBrowser data op je iPod zetten.
En werkt dit ook onder Linux?
In dit geval werkt alleen de WinSCP suggestie aangezien je geen iTunes onder Linux kunt installeren en dus de services die erbij worden geïnstalleerd niet kunt gebruiken om via de USB-kabel data over te zetten.
Ook vraag ik mij af hoe snel de ipod is met het schrijven en lezen van/naar de ipod vanaf je pc.
Via de USB-kabel natuurlijk het maximum van de standaard (theoretisch). USB 1.1 rond de 11MBps, en USB 2.0 rond de 60MBps
Voor mij is de overweging om te gaan voor de 16GB of de 32GB variant.
Die keuze zul je zelf moeten maken, maar houd wel in je achterhoofd dat de 1G (nog) makkelijker te jailbreaken is dan de 2G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Klopt wat er in dit Youtube filmpje wordt gezegd?

http://nl.youtube.com/watch?v=Ix5gEKly6fQ

Dan zou er al even een jailbreak zijn voor de 2g. Ben zelf nog een beetje huiverig om het te proberen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Op de redsn0w website (vanwege het beleid mag ik geen linkje posten) is er nog geen 2G jailbreak uit, ze werken er wel aan en hadden deze ook bijna, deze moet alleen nog getest worden en in een GUI gegoten worden (volgens mij).

Hij is er nog niet. Tevens is dit meer iets voor in [iPhone & iPod touch] Jailbreaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
zezke schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 08:37:
Zelf gebruik ik mediacoder iphone http://mediacoder.sourceforge.net/device/ipod_touch.html. Werkt altijd perfect een geen gezaag met instellingen.
hierbij moet ik wel vermelden dat de gewone mediacoder, hoewel hij er in het begin misschien wat lastiger uitziet om te begrijpen, wel een stuk(je) sneller is met het omzetten van films ed als de iphone versie. Terwijl bij de gewone mediacoder ook heel simpel in een menu de instellingen voor de iphone/touch te maken zijn door gewoon de juiste resolutie in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 19:04
kan je met de touch ook podcasts downloaden zonder tussenkomst van een computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

druup schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:20:
kan je met de touch ook podcasts downloaden zonder tussenkomst van een computer?
Ja, gewoon naar iTunes gaan en daar de podcasts selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Is het mogelijk om via mijn eigen wireless netwerk mijn contacten en agenda te synchroniseren? Ik weet dat het niet kan met muziek en begrijp dat ook wel, want grote hoeveelheid data via een wireless netwerk is niet echt snel. Maar iets eenvoudigs als een agenda en contacten zou toch moeten kunnen.
Het lijkt mij ideaal dat als ik thuis kom dat mijn agenda en contacten worden gesynchroniseer zonder dat ik mijn ipod moet aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een touch 8 GB en in iTunes geeft hij aan dat hij maar een capaciteit heeft van 7 GB. Is op de 1 GB het besturingssyteem geïnstalleerd of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Komt door het verschil tussen een Gigabyte en een Gibibyte. Wellicht dat een deel van die 1GB ook het besturingssysteem is, maar dat kan ook onder 'Overige' vallen in iTunes.

[ Voor 3% gewijzigd door Scott op 03-02-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 21:10
Binnenkort bij BCC een ipod touch giftpack

De iPod Touch 8GB giftpack bestaat uit een iPod Touch 8GB, een Apple component AV kabel en een Apple Universal dock inclusief afstandsbediening.

Jammer dat er geen 16 GB versie is. Is er hier iemand die een 8gb heeft en dat te weing vind achteraf?
Ik twijfel tussen de 16gb en de -edit-> 8gb + giftpack

http://www.bcc.nl/is-bin/...egoryID=&JumpTo=OfferList

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24
technonose schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:13:

De iPod Touch 8GB giftpack bestaat uit een iPod Touch 8GB, een Apple component AV kabel en een Apple Universal dock inclusief afstandsbediening.

Jammer dat er geen 16 GB versie is. Is er hier iemand die een 8gb heeft en dat te weing vind achteraf?
Ik twijfel tussen de 16gb en de 6gb + giftpack

Ik neem aan dat je 8 gb bedoelt ipv 6gb?

Even een vraagje: Ik ga deze zomaar naar New York (super lijp) en dan denk ik: heey die dollarkoers is interessant. Is het slim om daar een touch 16gb te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online

Ik twijfel tussen de 16gb en de 6gb + giftpack

Zelf heb ik een 16gb en heb nog aardig wat ruimte over. Toch ben ik blij dat ik niet voor de 8gb versie ben gegaan, omdat ik daar eigenlijk net te weinig aan heb.
Coeluh schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:01:
[...]

Ik neem aan dat je 8 gb bedoelt ipv 6gb?

Even een vraagje: Ik ga deze zomaar naar New York (super lijp) en dan denk ik: heey die dollarkoers is interessant. Is het slim om daar een touch 16gb te halen?
Ja, dat lijkt me wel. Je hebt namelijk wereldwijde garantie, dus waarom niet? Je moet er wel op letten dat je maar voor enkele honderden euro's aan goederen vanuit Amerika naar Nederland mag meenemen.

[ Voor 43% gewijzigd door syltheboy op 04-02-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
syltheboy schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:57:
[...]

Zelf heb ik een 16gb en heb nog aardig wat ruimte over. Toch ben ik blij dat ik niet voor de 8gb versie ben gegaan, omdat ik daar eigenlijk net te weinig aan heb.
Ik ga inderdaad maar voor de 16gb. Eigenlijk heel simpel aangezien ik het geheugen er later niet bij kan kopen maar de kabels ed wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
syltheboy schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:57:
[...]

[...]

Ja, dat lijkt me wel. Je hebt namelijk wereldwijde garantie, dus waarom niet? Je moet er wel op letten dat je maar voor enkele honderden euro's aan goederen vanuit Amerika naar Nederland mag meenemen.
Ja klopt, maar dat komt allemaal goed. Hebben ze daar gewoon een apple center waar ik binnen kan lopen? Hebben mensen ervaring met het kopen van een touch in amerika? Waar kan ik het het beste komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Coeluh schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:16:
Hebben mensen ervaring met het kopen van een touch in amerika? Waar kan ik het het beste komen?
Mijne komt gewoon van de Apple Store in New York.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
jelle. schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:28:
[...]

Mijne komt gewoon van de Apple Store in New York.
Mijn pa zei dat die instore duurder waren dan via t interweb. Bullshit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Coeluh schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:52:
Voor zover ik weet voert Apple inderdaad dezelfde prijs in de winkel als online, of er moet onlangs iets veranderd zijn. Enige verschil is bijvoorbeeld dat graveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
jelle. schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:36:
[...]

Voor zover ik weet voert Apple inderdaad dezelfde prijs in de winkel als online, of er moet onlangs iets veranderd zijn. Enige verschil is bijvoorbeeld dat graveren.
Graveren maakt mij toch niks uit. Als ik hem heb gaat er een screenprotector en een silicon case omheen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Laatst online: 13:28
Nog best hufterproof zo'n 1st gen iPod Touch: de mijne is gisteren per ongeluk ondergedompeld in water en na een nachtje op de verwarming doe ie 't weer. Alleen beetje (best veel eigenlijk) vocht onder het scherm, maar met een beetje mazzel trekt dat wel weg.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42

mjl

Ugh

Coeluh schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:52:
[...]

Afhankelijk van de staat is er een ander BTW tarief, NY is een van de duurdere.

Online kan het zelfs zo uitpakken dat je ex-btw beaald, maar dat hangt wederom af van de tax regels in de betreffende staat waar je 'm laat afleveren.

Mischien heb je een stopover in London ? De pond staat ook erg gunstig ;)

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42

mjl

Ugh

Ik twijfel tussen de 16gb en de -edit-> 8gb + giftpack

Leuke aanbieding, de 8GB touch is bij bcc uberhaupt 10 euro goedkoper dan bij apple. Ik vraag me af of de 8GB er wellicht uit gaat en/of er een prijsverlaging aan zit te komen ....

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
mjl schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:47:
[...]

Afhankelijk van de staat is er een ander BTW tarief, NY is een van de duurdere.

Online kan het zelfs zo uitpakken dat je ex-btw beaald, maar dat hangt wederom af van de tax regels in de betreffende staat waar je 'm laat afleveren.

Mischien heb je een stopover in London ? De pond staat ook erg gunstig ;)
Nee, maar hoezo pond gunstig?

1 Euro = 0.87378244 British pounds

1 Euro = 1.2828 U.S. dollars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
de 16 gb is bij de mediamarkt 251 euro, scheelt dus maar 30 euro met de 8 gb bij apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:47
Coeluh schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:28:
[...]

Nee, maar hoezo pond gunstig?

1 Euro = 0.87378244 British pounds

1 Euro = 1.2828 U.S. dollars
De prijzen zijn niet in elk land hetzelfde hoor :p.
In Engeland is de 16GB iPod Touch 214 pond. Dat is €245,-
In de VS is de iPod Touch 16GB 299 dolar. Dat is €231,-. Daar komt wel nog 8.375% belasting bij dus zit je in totaal op $250,-

Maakt dus eigenlijk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
technonose schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 21:20:
de 16 gb is bij de mediamarkt 251 euro, scheelt dus maar 30 euro met de 8 gb bij apple
Tja, voor die 30 euro extra kun je inderdaad beter voor de 16gb gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
Sebastiaannn schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 00:07:
[...]
De prijzen zijn niet in elk land hetzelfde hoor :p.
In Engeland is de 16GB iPod Touch 214 pond. Dat is €245,-
In de VS is de iPod Touch 16GB 299 dolar. Dat is €231,-. Daar komt wel nog 8.375% belasting bij dus zit je in totaal op $250,-

Maakt dus eigenlijk geen verschil.
Je bedoeld natuurlijk tottal 250

Daarnaast wil je ook geen gedoe. e moet wachten, hopen dat het goed overkomt en wat als je een doa hebt?
Dan loop ik liever de mediamarkt even in. al is hij 20 euro duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
technonose schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:25:
[...]

Je bedoeld natuurlijk tottal 250

Daarnaast wil je ook geen gedoe. e moet wachten, hopen dat het goed overkomt en wat als je een doa hebt?
Dan loop ik liever de mediamarkt even in. al is hij 20 euro duurder
Die snap ik even niet. Ik laat hem niet overkomen he. Maar 20 euro is niet echt de moeite waard. En je hebt toch garantie van Apple, overal?
Mag je het in dit topic btw hebben over Jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Coeluh schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:08:
En je hebt toch garantie van Apple, overal?
MP3-spelers van Apple (de iPod's) heb je wel overal garantie, de iPhone 2G (het eerste type iPhone) werd alleen in Amerika verkocht en kan je hier in Nederland dus geen garantie van claimen.
Mag je het in dit topic btw hebben over Jailbreaken?
Daar is [iPhone & iPod touch] Jailbreaken voor ;)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic. Zie ook Apple Media Devices Beleid.