Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muisvoetjes voor ruw oppervlak

Pagina: 1
Acties:

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:41
Thuis hebben we al heel wat jaren drie hele simpele, lichte en optische logitech muizen. Dit type:

Afbeeldingslocatie: http://images.techtree.com/ttimages/story/logitech-basic-optical.jpg

Ze zijn goedkoop en liggen lekker in de hand, al die nieuwe duurdere modellen heb ik helemaal niks mee. Maargoed na al die jaren zijn de voetjes aardig versleten of zelfs weggesleten. Via de logitech klantenservice heb ik een aantal jaren terug al eens nieuwe bijpassende muisvoetjes gevraagd en die kreeg je dan gratis opgestuurd.

Vandaag heb ik dat nogmaals geprobeerd, dit keer wilde de medewerker alles weten: type en serie nummers van de verschillende muizen en ook wilde hij weten bij welke OS dit werd gebruikt.. Om kort te gaan: geen muisvoetjes meer voor dit model (van die simpele ronde).

Aangezien ik m'n muis gewoon wil blijven gebruiken ben ik op zoek naar een andere oplossing en dan wel één die goed samen gaat met een (houten) bureaublad, ik gebruik geen mousepads (en zal dat ook niet gaan doen).

Er zijn verschillende topics:
[PC] Muizen, Mousepads & andere muisgerelateerde zaken
Mousepads & stuff
etc..

Je hebt hyperglides, bepaalde steelseries (glide) en huis tuin en keuken oplossingen zoals teflon of andere plakband. Teflon tape ga ik niet gebruiken, heb ik al eens eerder gedaan: slijt te hard. Hyperglides etc. blijft langer goed dus dat is een optie, maar deze tweaker merkt al op dat deze dingen redelijk slijten als je geen gladde muismat gebruikt.

Vraag:
Wat is volgens jou(w) (ervaring) een goede dus duurzame andere oplossing als je geen mousepad gebruikt (dus bureabladen, keukentafels, etc...)??

Edit:
Hm. Heb me laten verleiden en een nieuwe muis aangeschaft 8)7 . Logitech vx nano. Sjong zeg wat een fijn apparaatje. Toch wel beter :).

[ Voor 4% gewijzigd door Tommy The Cat op 11-08-2008 22:16 ]

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Denk dat je met van die glides weer goed bent voor een jaar of twee voort kunt. Veel geld zou ik er niet aan uitgeven, zo een muis heb je al voor 8 euro.

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
ik raad je slicksurf aan www.slicksurf.com... deze krijg je niet stuk :b