Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:55:
De Februari build blijkt idd niet goed te zijn.
Heb tot eergister op de november build gedraaid nu op de januari en kan niet zeggen dat ik problemen heb.
Ben geswitch vanwege dat het RTL kanaal in XOT het niet goed deed met de november build.
En vrouw moest en zou wat willen zien
Werkt prima nu.

Ik heb de 25/01 en 18/02 getest. Die deden allebei echt raar, stukken beeld van Mediastream die ontbraken en zo (standaard ingesteld, nog geen fanart-backdrops enzo).
Gisteravond dan nog de 04/03-build erop gegooid, die deed het iets beter, maar als ik via smb browsede, liep hij terug vast...
Toen testte ik even met PM3.HD... en alles ging perfect!
Vreemd dus:
XBMC van 09/2008 met Mediastream 0.96 werkt perfect.
XBMC van > 2009 met Mediastream 1.0 werkt absoluut niet. Toen getest met Mediastream 0.96, werkte ook niet!
Maw, er moet aan XBMC toch iets veranderd zijn.
Zelfs Mediastreamv1_lite doet het niet!!
Hoe kan ik nu upgraden naar een recente versie als ik mijn geliefde Mediastream niet meer kan gebruiken!!!

AM-PM schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:59:
Ik ben gister voor het eerst aan de gang gegaan met dit prachtige stukje server, de Linux client in Ubuntu om precies te zijn. Ik stream mn media die ik van een SMB share op mn laptop ophaal en het werkt allemaal lekker als het werkt. Ik heb een raar probleem met de stabiliteit, bij het minste of geringste loopt XBMC keihard vast, hangt mn audio en laat het process zich niet meer killen. Ik moet dan rebooten om weer verder te kunnen kijken.
Sorry voor de vage omschrijving en het gebrek aan technische details, ik heb het probleem nog niet kunnen lokaliseren maak ik vroeg me af of dit soort issues in het algemeen bekend waren?
De audio liep ook niet sync bij een simpele TV rip XViD

server/client, je weet niet wat je wil.
Ik zal maar veronderstellen dat je gewoon de Linux-versie draait onder Ubuntu?

Welke versie gebruik je juist? Officiële 8.10 of een daily svn-build?
Als je een svn gebruikt, kan het altijd zijn dat het niet stabiel draait. Kan ook zijn dat er binnen 10min een update is dat het probleem oplost. Altijd een beetje gokken met svn
Normaal zou alles 99% stabiel moeten zijn.
[
Voor 40% gewijzigd door
Fire69 op 06-03-2009 10:26
]