Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:49:
[...]
Mooi dat je media companion gebruikt.
Je hebt nu de info in de map van de film staan en wilt deze scrapen in xbmc.
De scraper werkt een bepaalde volgorde af, eerst kijkt hij in de;
1. userdata staat daar geen info dan
2. filmmap naar .nfo en .tbn. Staat hier ook geen data zal hij uiteindelijk scrapen bij
3. IMDb.
Dit houd dus in;
Dat de files die al aanwezig zijn in de userdata niet meer opgehaald worden.
Dus;
Wil je xbmc de .nfo en.tbn laten ophalen moet je eerst de map userdata/database/video verwijderen.
Of verwijder eerst de locatie xbmc vraagt dan of hij de ook of de info uit de de bib moet worden verwijderen (JA) en dan weer de locatie toevoegen en inhoud toewijzen.
Wil je in bestanden de folder.jpg ophalen die door media companion is gescraped moet je eerst de map userdata/thumbnails/video verwijderen.
Lees anders even ook deze
post.
Bedankt voor de quick reply...
Ik had dus inderdaad, niet van te voren de database leeggegooid..
Onder /E/Apps/XBMC/UserData/Database/ heb ik het bestand MyVideos34.db staan, bedoel je dat ik dit bestand moet verwijderen? Ik heb daar geen map genaamd videos staan!! De enigste map die daar onder staat heet CDDB
Als ik dus datgene wis, wat is dan de beste manier om hem te laten scrapen? Is dat dan op de hoofdmap (bv movies of tv shows) te staan, white button duwen, en dan scan for new content kiezen? Ik wil dus dat automatisch alle shows plus seizoenen gescrapt worden onder de hoofdmap TV shows
PsPs. Ik heb tot nu toe dus handmatig, losse shows toegevoegd, gaat opzicht best goed, want ik denk dat hij dus de nfo'tjes gebruik, want het scrapen gaat vrij rap..
Als ik nu Update Lbrary onder Library view kies. dan betrap ik XBMC erop dat hij iedere keer een "Comedy Now" show gaat scrapen. Het mooie is dat ik dus geen Comedy Now Show er op heb staan.. Ga ik dan naar comedy now, dan zie ik er bv afleveringen van Entourage, Two and Half Men en nog meerdere tv comedy shows onder staan.
Zelfde gebeurt met drama shows, dan maakt ie dus een map "Oh Drama" aan, waaronder afleveringen van bv criminal minds, the killzone, csi ect gezet worden.. Heel irritant, vooral omdat als ik hem dus zn gang laat gaan, hij meer dan 350 shows op die ene hoop gooit..
Iemand enig idee, waar deze rare stuiptrekking vandaan komt?