Gelukkig nog geen deukje op de doos, keurig verzorgd en bij aanlevering bij DHL duurde het nog geen dag voor het hier bezorgd werdt.Philflow schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:45:
[...]
Geen beste communicatie maar ik zou me geen zorgen maken over Overclockers als ik alle ervaringen lees.
Hoe gaat het met je pakketje? wordt ie bijna afgeleverd?
Verzoekje: Zodra die binnen is kun je dan even kijken met PC Wizard 2008 wat voor merk het display is?
Hij staat inmiddels al een paar dagen te snorren. Ik type er toevallig ook dit berichtje op.
Alles werkt, geen enkel dood puntje op het zeer zuivere schermpje.
Alleen wel 1 minpuntje die ik nergens in de reviews gezien heb, er is geen Fn knop om "flightmode" te schakelen. Wifi wel, maar bluetooth moet schijnbaar van samsung altijd aan.
Ook een pluspuntje. De samsung preformance controller werkt per applicatie. Wil je vollekracht in een pittig programma dan kun je daarvoor kiezen met een van de Fn toetsen, maar als je dan een textverwerkertje opent dan kun je die instellen op powersaver mode waarbij de CPU en GPU gedownclocked wordt (dan vreet ie niet zoveel). Je notebook preformance past zich "on-the-fly" aan terwijl je tussen applicaties multitaskt.
Ik zal morgen eens aan de slag gaan met PC wizard.