....al typende op m'n tabletXanderDrake schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 09:41:
Er zijn trouwens veel nieuwe gadgets op de markt die we allemaal leuk zullen vinden.
Zoals Android tablets van €85! En dat is deze.
persoonlijk doen deze apparaten me meer dan de epc 700.
De eken is inderdaad een leuk ding, en ik heb m zelfs al voor 66 euro op marktplaats gezien. toch zou ik dan voor de wat duurde (150 euro) irobot iPad clones gaan, die kunnen tenminste ook normaal YouTube en divx Afspelen wat de eken niet trekt. Of je er op kan schrijven met een pennetje betwijfel ik. Zelfs de iPad trekt dat maar net. Van de irobot hoor ik veel tevreden berichten, alleen de accu, die gaat maar 2 uur mee, en dat maakt je mobiele tablet behoorlijk onmobiel naar mijn idee, daarom koos ik dus ook voor de iPad, die inderdaad de hele dag meegaat op 1 accu. mocht zon chinese clone over een tijdje bij de intertoys of het Kruidvat voor 60 euro liggen, koop ik m dr natuurlijk gewoon bij,
Je hebt trouwens ook al een 7 inch tablet van archos voor 150 euro die ik vreemd genoeg alleen in webshops tegenkom, en dat terwijl archos toch best een gerenommeerd merk is dat je ook in de mediamarkt hebt. Alleen deze versie niet. Resistief scherm, andriod 1.6 maar draait zelfs HD video. Let op, dit is niet de archos media tablet, maar de archos home tablet.
The freedom of saying E=MC3