Breaking news *kuch*
Ik heb een brief van T-Mobile ontvangen met daarin een schikkingsvoorstel
"Geachte heer joosie200,
Hierbij doe ik u een schikkingsvoorstel toekomen van T-Mobile ter beëindiging van de door u ingestelde procedure bij de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Nogmaals willen wij benadrukken dat Orange haar eerdere standpunt handhaaft. Coulance halve willen wij akkoord gaan met uw voorstel tot oplossing van uw Geschil, welke inhoud dat u een overstap maakt naar T-Mobile. Orange zal uw contract per direct stopzetten zodra wij van u uw nieuwe T-Mobile klantnummer hebben ontvangen. U kunt uw nieuwe aan te sluiten T-Mobile klantnummer in deze brief vermelden en aan ons retourneren. Wilt u ons tevens laten weten of u gebruik wilt maken van nummerbehoud? (deze dient u bij het aangaan van uw T-Mobile abonnement aan te vragen). In dat geval zal uw Orange abonnement eindigen op het moment dat uw telefoonnummer wordt overgezet.
Indien u akoord gaat met bovenstaand schikkingsvoorstel, dan blablablablabla
Met vriendelijke groet,
T-Mobile handelend onder de naam Orange."
Comment #1: die zullen het dus ook niet leren, willen begrijpen, ergo, useless om nog door te gaan. Ga linea recta door naar de geschillencommissie

Comment #2: Dat ik de overstap maak naar T-Mobile, terwijl ze met deze hele affaire hebben bewezen een ronduit eigenwijs, immuun voor eigen regels bedrijf te zijn, tja, so be it. Ik kies een Flex sim only uit i.c.m. een toestel via gsmtopdeals of een flex abbo in een telco zaak. Behoud ik ook mijn tegoed en als het aan me ligt kies ik de laagst mogelijke bundel in de maand (overeenkomend met mijn 12,50 euro nu per maand dus)
Comment #3: ik blijf die 50 euro proceskosten/klachtengeld sneu geld vinden, maar als dit de enige manier is om hen akkoord te laten gaan met wat je wil, tja, dan moet dat maar eh.
Hopelijk weten jullie eenzelfde resultaat te behalen via de geschillencommissie. Ik ga de schikking aan

Kan ik als nog zelf kiezen hoe ik naar T-mobile wil. Namelijk, een Flex sim only 45 voor 15 euro per maand en dan met een toestel naar keuze

En dan ben ik als nog tevreden. Kost me 2,5 euro meer dan nu, maar zodoende moet ik dadelijk niet 25 betalen maar 15 voor de komende 2 jaar. En het toestel naar keuze kan ik natuurlijk ten gelde maken om zodoende je eigen toestel te kopen die je op het oog hebt.
Blijken geschillencommissies toch nog ergens goed voor te zijn