Wijziging dienst webmail Orange> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:23
Pas wel op met "Orange naar Orange" als je aan het roamen bent (of een andere Orange gebruiker). Wij hadden nl. een klant in de winkel die een enorme rekening had in verband met het T-Mobile en Orange gebeuren terwijl hij gebruik maakte van "Orange naar Orange".

Overigens, vandaag contact gehad en die muts - serieus, ik ben nog nooit zo slecht geholpen bij een KS - kon niets voor me betekenen en ze had niets te maken met wat anderen gelukt was (jullie dus). Ze was bijna asociaal t.o.v. vond ik, maar goed. Ze heeft een aantekening gemaakt dat ik nog een brief naar hun toe gooi (met mijn persoonlijke toevoeging: 'boze brief'), ik zal de brief van BadBert toch maar proberen naar hun toe te gooien als laatste poging.

Het 'mooiste' was nog dat ze me zei: "U kunt natuurlijk een gewone opzegbrief versturen. Dan bent u er in oktober 2009 vanaf." Wie verzint dat soort opmerkingen? Onder het mom: "Niet zeiken, je hebt gewoon pech."..

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:40

MsG

Forumzwerver

Alex) schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:21:
[...]

Ik vroeg me zomaar af hoe het dan zit met kosten, of bellen/sms'en/GPRS gebruiken me dan niet meer kost?
Volgens mij duidt het puur op het feit dat er een netwerk in de lucht hangt van protocol X, maar dat hij het niet automatisch gebruikt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sp!F!re:

Ik had een paar keer ook zo'n KS medewerker aan de lijn. Inderdaad ze behandelen je echt als een stuk vuil.. De laatste keer had ik een goede medewerker, maar ik denk niet dat het daaraan ligt. Mijn fax ( met de brief van BadBert ) naar afdeling Juridische Zaken heeft de doorslag gegeven. Dus niet opgeven! Ze weten dat we gelijk hebben, maar nogmaals: het is idioot om iedereen in precies dezelfde situatie een andere beoordeling te geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Mm, de KS heeft mij over het algemeen wel netjes behandeld, vind ik, ook al hebben ze me (nog) niet geholpen zoals ik wilde.

De keer dat ik het beste werd geholpen, bleek achteraf mijn neef te zijn (hij werkt voor T-Mobile KS), jammergenoeg mocht hij me niet helpen maar moest hij me doorverbinden met een andere medewerker (belangenverstrengeling).

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Weer een brief binnen:
Onderwerp: contractbeëindiging n.a.v. Orange Webmail

Beste meneer van Herwijnen,

U hebt ons laten weten dat u uw abonnement met telefoonnummer [nummer] wilt opzeggen n.a.v. de beëindiging van de dienst Orange Webmail. Volgens onze gegevens was u echter geen geregistreerd gebruiker van Orange Webmail. Uw verzoek om uw Orange abonnement voortijdig op te zeggen, zullen we dan ook niet in behandeling nemen. Ook de volgende brieven zullen wij hierover niet meer in behandeling nemen.

Hebt u nog vragen? We horen het graag van u. We staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar (telefoonnummers).
Stelletje hufters. Ze gaan niet eens in op wat ik heb geschreven over andere klanten van wie het abonnement wel is beëindigd! En dan nog eens zo'n zin erachteraan ook dat ze altijd voor me klaarstaan :')

Ik laat het hier echt niet bij zitten, de geschillencommissie krijgt ook van mij wat te horen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-09 14:10
Ik heb ook mijn tweede afwijzing binnen. Gebeld met de klantenservice volgens die medewerker kan je wel omzeggen, ik had echter in mijn brief gezet dat ik wou omzetten naar prepay blablabla maar dat kon dus niet. Ik zou nog woden teruggebeld, maar ik maak maar weer een nieuwe brief :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

Omzetten naar prepaid zou ook gewoon moeten kunnen, alleen niet met behoud van tegoed (mits vanaf een bepaalde datum al orange klant)!

Ik heb gemigreerd naar Tmobile, met behoud van nummer EN tegoed (en dat was ongeveer 100 euro!!!)

[ Voor 11% gewijzigd door BadBert op 22-10-2008 20:37 ]

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Breaking news *kuch*

Ik heb een brief van T-Mobile ontvangen met daarin een schikkingsvoorstel :D

"Geachte heer joosie200,

Hierbij doe ik u een schikkingsvoorstel toekomen van T-Mobile ter beëindiging van de door u ingestelde procedure bij de Geschillencommissie Telecommunicatie.

Nogmaals willen wij benadrukken dat Orange haar eerdere standpunt handhaaft. Coulance halve willen wij akkoord gaan met uw voorstel tot oplossing van uw Geschil, welke inhoud dat u een overstap maakt naar T-Mobile. Orange zal uw contract per direct stopzetten zodra wij van u uw nieuwe T-Mobile klantnummer hebben ontvangen. U kunt uw nieuwe aan te sluiten T-Mobile klantnummer in deze brief vermelden en aan ons retourneren. Wilt u ons tevens laten weten of u gebruik wilt maken van nummerbehoud? (deze dient u bij het aangaan van uw T-Mobile abonnement aan te vragen). In dat geval zal uw Orange abonnement eindigen op het moment dat uw telefoonnummer wordt overgezet.

Indien u akoord gaat met bovenstaand schikkingsvoorstel, dan blablablablabla

Met vriendelijke groet,

T-Mobile handelend onder de naam Orange."

Comment #1: die zullen het dus ook niet leren, willen begrijpen, ergo, useless om nog door te gaan. Ga linea recta door naar de geschillencommissie ;)
Comment #2: Dat ik de overstap maak naar T-Mobile, terwijl ze met deze hele affaire hebben bewezen een ronduit eigenwijs, immuun voor eigen regels bedrijf te zijn, tja, so be it. Ik kies een Flex sim only uit i.c.m. een toestel via gsmtopdeals of een flex abbo in een telco zaak. Behoud ik ook mijn tegoed en als het aan me ligt kies ik de laagst mogelijke bundel in de maand (overeenkomend met mijn 12,50 euro nu per maand dus)
Comment #3: ik blijf die 50 euro proceskosten/klachtengeld sneu geld vinden, maar als dit de enige manier is om hen akkoord te laten gaan met wat je wil, tja, dan moet dat maar eh.

Hopelijk weten jullie eenzelfde resultaat te behalen via de geschillencommissie. Ik ga de schikking aan :) Kan ik als nog zelf kiezen hoe ik naar T-mobile wil. Namelijk, een Flex sim only 45 voor 15 euro per maand en dan met een toestel naar keuze ;) En dan ben ik als nog tevreden. Kost me 2,5 euro meer dan nu, maar zodoende moet ik dadelijk niet 25 betalen maar 15 voor de komende 2 jaar. En het toestel naar keuze kan ik natuurlijk ten gelde maken om zodoende je eigen toestel te kopen die je op het oog hebt.

Blijken geschillencommissies toch nog ergens goed voor te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Dat klinkt toch positief Joosie! Misschien dat ik er me er ook maar eens aan ga wagen, ik ga me er morgen even over buigen. Over wat jij allemaal hebt gedaan en hoe alles is gegaan. Ik denk dat ik hem dus ook maar eens aanhangig ga maken bij de Geschillencommisie.

Overigens heb ik ook een reactie gehad van Consuwijzer (ik had hun een mailtje gestuurd over de gang van zaken bij Orange). Het lijkt Orange wel *gaap* Gewoon niet lezen wat ik zeg en vraag! Ze hebben wel aangegeven dat ik dan inderdaad contact op moet zoeken met de Geschillencommisie, dat is zo ongeveer het enige nuttige wat erin stond. Ware het niet dat het over een gewone opzegging ging waar ze niet mee akkoord zouden gaan, inhoudelijk dus eigenlijk geen reactie - erg apart vind ik zelf.

@Joosie: Ongelofelijk dat Orange nog steeds bij zijn standpunt blijft, gelukkig heeft T-Mobile zelf wél verstand! :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

@Joosie: tmobile is niet eigewijs, orange wel. Tmobile geeft je gewoon gelijk, maar niet alles is 1 op dit moment, orange en tmobile zijn nog steeds 2 verschillende bedrijven.

Je brief vind ik echter wel triest.... ze geven dus gewoon niet toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
@Badbert: ja, ok, als ik het achteraf bekijk klopt dat. Maar toch beschouw ik Orange & T-Mobile als 1 bedrijf, de een is namelijk nu onderdeel geworden van de ander. Daarentegen kun je er idd uit opmaken dat Orange tegenstribbelt en T-Mobile vanuit coulance akkoord gaat met een verhuizing naar T-Mobile. Hadden we onze pijlen dat wellicht beter meteen op T-Mobile kunnen richten?

Mijn brief? Je bedoelt zeker de brief die ik van T-Mobile kreeg mag ik hopen? ;) Tja, Orange blijft volharden in hun mening, ik in de mijne. T-Mobile had er genoeg van en gaat gemakshalve maar akkoord opdat ze me nog binnenboord houden als klant. Doel behaald. :9 Na lang wikken en wegen heb ik trouwens een sim only T-Mobile Relax 150 met 100 smsjes gratis 1 jaar lang afgesloten voor 6 euro. Heb ik en en. I.p.v. dat uit een Flex 15 bundel per sms/minuut 0,22 cent betaald wordt en je zodoende dus: 15/0,22=68 belminuten of smsjes hebt. Dan mag je dat wel onbeperkt meenemen, maar dan pak ik liever voor 9 euro minder meer minuten en smsjes en neem ik de 2 maanden limiet wel voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

@Joosie200:
Pijlen op tmobile richten had bij mij geen effect, die kregen het ook niet voor elkaar.

Ik bedoelde idd de brief die je gehad had van tmobile, je hebt iig je doel behaald, dat is het belangrijkste.
Heb je ook behoud van tegoed? Dat had ik gelukkig wel via orange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb mijn abonnement ook opgezegd naar aanleiding van enkele veranderingen. Mijn opzegging werd na de eerste brief geaccepteerd. Ik kreeg binnen 2 weken een reactie - helaas geen inhoudelijke - met de strekking dat ik opgezegd had vanwege Orange Music (dat had ik juist niet genoemd) en ik kreeg een maand te de tijd om mijn tegoed op te maken. Op mijn voorstel om ook de simunlock-code van mijn toestel te verstrekken werd niet ingegaan. Hier heb ik nog over gebeld, maar deze willen ze niet verstrekken, ook niet na mijn redevoering dat; een door hun geiniteerde beindiging overeenkomst, eigenlijk een schuldbekentenis van hun kant is. Anyway, niet zo probleem daar ik ook een Orange Ready simkaart heb en zodoende mijn toestel kan blijven gebruiken totdat ik ook de simunlock code ontvangen heb. (1 jaar na aankoop).

Mijn redenen om op te zeggen of beter gezegd de huidige overeenkomst niet in stand te houden, zijn terug te vinden in mijn klachtenbrief. De brief is wel erg van toepassing op mijn situatie (zowel T-Mobile als Orange klant), maar misschien heeft iemand er nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
Hoelang heeft iedereen al een abbo waarbij eht opzeggen is gelukt? Mijne zijn uit juni..Nu zei de klantenservice dat webmail al eerder uit het pakker is gehaald, en orange tv pas later is ingegaan. Hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wat er bij mij is gebeurd:

Had verlenging naar T-Mobile aangevraagd, alles zou binnen 10 dagen opgestuurd worden. Paar keer gebeld dat het zo lang duurde, en of alles ok was.. Ja alles is oke, u krijgt hem binnen nu en 2 dagen!
na 3 dagen weer bellen, wat blijkt! dat ze 3 dagen na mijn bestelling alles al klaar hadden en verstuurd EN aangeboden bij mijn adres! dit kan niet, ik was al die tijd niet thuis... Heel dubieus allemaal.. Nu gebeld, Ja er is een fout enz enz, we kunnen nu alles annuleren en dan kan u een nieuwe bestelling doen. Blijkt dat het annuleren minimaal een week duurt!! Daarna dus nog 10 dagen tot de bestelling kan komen! Wat een zootje daar zeg.... Ik zit er nu over te twijfelen of ik het allemaal maar laat annuleren, en een nieuw abo ergens afsluit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
BadBert schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:10:
@Joosie200:
Heb je ook behoud van tegoed?
Nop, wordt met geen woord over gerept dus dan komt het te vervallen, zeker ook omdat ik van Orange naar T-Mobile relax ga en geen flex. Maar ach, zoveel had ik niet meer opgespaard de laatste tijd dus ik verbel het gewoon. Morgen sim kaartje van T-Mobile, klantnummer krijgen, die in de brief opnemen en terug sturen naar T-Mobile. Dan maar zien hoe snel ze zijn met afsluiten/inactief maken van mijn Orange simkaartje en het overzetten van mijn huidige nummer.
mmmmmark schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:31:
Hoelang heeft iedereen al een abbo waarbij eht opzeggen is gelukt?
Ik ben begonnen bij Dutchtone in 2001. Vervolgens verlengd met een Orange Free 22,50, die vernieuwd met een Orange 25 abbo dat begin dit jaar in ging (3 maanden later, in november 2007 had ik het afgesloten). Dat gaat nu beeindigd worden doordat T-Mobile bereidt is de zaak die ik aanhangig gemaakt heb bij de geschillencommissie te schikken. En zodra nummerbehoud is afgerond ga ik verder met een T-Mobile Relax 150 + 100 smsjes voor 6 euro per maand.

Maar voor mijn gevoel is het ook alleen gelukt bij mij omdat ik naar de geschillencommissie toestapte. Moet je 50 euro voor over hebben om in behandeling genomen te worden, maar er zit dan wel een kans in voor je dat zij in gaan op jouw schikkingsvoorstel (die van mij was: Toestaan dat ik het 2 jarig Orange 25 abonnement ontbind en een 2 jarig T-Mobile flex 45 abonnement afsluit bij een derde partij. (onafhankelijke telecomwinkel bijv.) Die van mij konden ze moeilijk weigeren me dunkt, want ik zou hoe dan ook behouden worden als klant, immers ik ga nu van Orange naar T-Mobile. Zij verliezen er niks mee en ik heb mijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

alweer mensen met wat nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik niet, heb geen brief gefaxt en heb even wat andere dingen aan mijn hoofd gehad...

Ik kijk wel even wat ik ga doen, geschillencomissie of nog een brief... (dat zou dan mijn aller, allerlaatste zijn) Ik ben er nog over aan het nadenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timsalabim
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-02-2021
Hallo,

Ik heb afgelopen woensdag de 1e brief op de post gedaan (maakte zelf geen gebruik van webmail) en kreeg vrijdag een brief terug met een afwijzing. Meteen de 2e brief op de post gedaan, even wachten wat dat gaat brengen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
@Tim: Maar volgens mij had je tot eind augustus om het op te zeggen met reden 'Webmail', dus volgens mij ben je dan sowieso al te laat of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
Ik dacht dat alles bij mij ook was goed gegaan. Tijdens telefonisch contact met de klantenservice werd mij gezegd dat het wel mogelijk was om op te zeggen omdat ik wel orange webmail had gebruikt (wat niet zo was) en dat ik dus wel recht had tot opzegging. Nu krijg ik echter ineens een rekening van dik 400 euro om mijn abonnement af te kopen. Direct weer klantenservide gebeld, nu melden ze ineens weer dat ik geen gebruik maakte en dus geen recht had op opzegging, ik het verhaal uitgelegd, moest maar weer een brief sturen...Ik heb het verhaal nog maar een keer opgestuurd en gezegd dat ik het bedrag niet van plan ben om te betalen. Iemand iets soortgelijks meegemaakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice van Orange, om ze vriendelijk te bedanken voor de geleverde service. De medewerker merkte het cynische ondertoontje gelukkig wel op.

Toen ik hem *nogmaals* uitlegde dat er klanten zijn, die ook in mijn situatie zitten (i.e. webmail weg, maar geen andere diensten) en van wie het abo wel gewoon beëindigd is, zei hij mij tot 3x toe dat dat onmogelijk is, en dat er een andere reden moet zijn dat die abonnementen beëindigd zijn.

> "Nee meneer, die klanten zitten in exact dezelfde situatie als ik"
< "Ik ken die situatie niet"
> "Wat ik bedoel is, gewoon een abonnement afgesloten, geen extra diensten... opgezegd ivm beëindiging van webmail, ook al is deze niet gebruikt."
< "Nee meneer, dat kan niet, er moet een reden zijn, misschien vanwege een andere dienst."

Toen ik het hem nogmaals uitlegde, was hij even stil... een seconde of 5. Daarna herhaalde hij weer wat hij eerder zei |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
ja ze weten het gewoon ook niet meer volgens mij..Eerst had ik volgens hun wel webmail, nu weer geen webmail. Ik ga iniedergeval echt geen 400 euro betalen. Desnoods ga ik naar de kantonrechter oid:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Alex) schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:57:
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice van Orange, om ze vriendelijk te bedanken voor de geleverde service. De medewerker merkte het cynische ondertoontje gelukkig wel op.

Toen ik hem *nogmaals* uitlegde dat er klanten zijn, die ook in mijn situatie zitten (i.e. webmail weg, maar geen andere diensten) en van wie het abo wel gewoon beëindigd is, zei hij mij tot 3x toe dat dat onmogelijk is, en dat er een andere reden moet zijn dat die abonnementen beëindigd zijn.

> "Nee meneer, die klanten zitten in exact dezelfde situatie als ik"
< "Ik ken die situatie niet"
> "Wat ik bedoel is, gewoon een abonnement afgesloten, geen extra diensten... opgezegd ivm beëindiging van webmail, ook al is deze niet gebruikt."
< "Nee meneer, dat kan niet, er moet een reden zijn, misschien vanwege een andere dienst."

Toen ik het hem nogmaals uitlegde, was hij even stil... een seconde of 5. Daarna herhaalde hij weer wat hij eerder zei |:(
Dat is dus het mooie, ivm opzeggen webmail, en als je dus GEEN gebruik maakte van webmail ontbinden ze je contract NIET.
Daarom kreeg ik dus een brief dat ik op kon zeggen vanwege orange MUSIC! (wat ik ook NIET gebruikte overigens, maar zo gaven ze me iig geen gelijk...).

Gooi het dus eens daarop, op orange music, als ze dan nog niet toe geven, wil ik best mijn brief inscannen die ik gehad heb, en je die toemailen. Dit ter bewijs dat er wel degelijk mensen de boel op konden zeggen.

Daarin staat echter dat ik niet met behoud van tegoed over kon gaan, maar dit is WEL gebeurd.
Ik heb namelijk een migratie naar tmobile flex aangevraagd (dit ook aangegeven in de brieven dat ik dat ging doen) en daarbij is behoud van nummer en tegoed standaard.

Even samenvatting dus:
- Ik begon met brieven sturen met de melding van orange mail (3 stuks).
- later voegde ik in een laatste brief ook toe dat ik ook vernomen had dat orange music stopte (samen met nog een aantal diensten), dat ik dus DIE dienst ook niet meer kon gebruiken mocht ik dat willen, en dat het nu toch wel HEEL nadelig werd voor de klant. Ik heb dus NIET aangegeven dat ik gebruiker was van orange music!
- ik kreeg hierna een brief terug, dat ik omdat orange music gestopt is, kosteloos op kon zeggen.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timsalabim
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-02-2021
Ondertussen 2 weken later en nog geen stap verder gekomen. Ik heb ondertussen 3 verschilldende brieven gestuurd (wel betrekking hebbend op webmail) en heb op elke brief hetzelfde antwoord gekregen (oftewel 3 bijna exact dezelfde brieven) Ik denk dat ik nu ook maar ga proberen om het op Orange Music te gooien. Kan iemand mij vertellen welke diensten er pas nog meer gestopt zijn? Wordt vervolgd...hopelijk met een positief einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mijn vader had een week geleden een brief binnengekregen dat zijn abo zou aflopen per 26/10/2009, dat accepteerde hij niet, dus een brief teruggestuurd dat het per direct moest.

Eergisteren kwam er een brief binnen dat ook zijn opzegging geweigerd wordt, omdat hij geen gebruiker zou zijn geweest. Hij had wel een e-mailadres.

Ik heb de KS gebeld, daar werd mij verteld dat hij niet actief was, ik heb gezegd dat dat wel zo is, en ze zouden het verder uitzoeken... ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update;

Ik heb de zaak bij de Geschillen Commissie voorgelegd. Proceskosten zijn betaald, alle benodigde documenten opgestuurd. Nu is het wachten op Orange, zij mogen een voorstel doen om het probleem op te lossen.

Ben wel heel benieuwd wat de uitkomst hiervan gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik moet mij schamen, heb niets meer verstuurd aan Orange..! Gewoon helemaal vergeten, ben te druk geweest met andere dingen.. Volgende week meteen even doen! :) Anders komt er nooit meer iets van...

[ Voor 11% gewijzigd door Arjan90 op 15-11-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Mijn abbo lijkt opgezegd. Ik gebruik 'm verder nooit, maar doe 'm vandaag aan en niks! Inactieve sim :S.
Ik denk, dat kan zijn omdat ik nog niet handmatig naar T-Mobile ben geswitcht, dus niet te vroeg juichen. Ook daar op geschakeld deed hij niks. Bellen naar het nummer resulteerde in *tuut*tuut*tuut* en op mijn account op Orange kom ik niet eens meer, maar word ik direct doorgestuurd naar de rekening online.

Daar staat 0,00 euro op de laatste factuur! Niks verschuldigd. Ik heb echter geen post van ze gehad of wat dan ook?! Maargoed, het zal wel klaar zijn denk ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
1 van mijn abbo's was omgezet naar prepay, echter rekening van 400 euro. Vrijdag gebeld nu zeggen ze dat mijn abbo niet opgezet had mogen worden. Ik vragen waarom ze het dan wel hadden gedaan, dat wisten ze zelf ook niet. Ze vertelden me dat misschien mijn abbo weer in zou gaan. Ik zei natuurlijk dat ik het daar niet mee eens was omdat ik inmiddels al een maand prepay had...Orange en T-mobile :r :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er toevallig mensen welke de zaak bij de geschillencommissie hebben gelegd en waarvan reeds een uitspraak is gedaan??

Ik moet binnenkort mondelinge toelichting op de zaak geven.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
@Gerben:

je hebt dus geen schikkingsvoorstel van Orange ontvangen?

Best wel apart dan, want zij hebben namelijk nadat de geschillencommissie alles binnenheeft en alles op de rol zet om zo maar te zeggen 4 weken de tijd om jou aan te schrijven met een voorstel. Ik ging in mijn geval daar op in en daarmee was de kous eraf. Case closed, switch naar T-mobile voor 1 jaartje en dan zie ik wel verder. Ik heb dus ook geen mondelinge toelichting op de zaak moeten geven door op te dagen wanneer de commissie de zaak behandeld zou hebben. Heb je Orange trouwens wel een tegenvoorstel gedaan in de trant van: als jullie hiermee akkoord gaan zie ik af van voortzetting van 't geschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Joosie

Nee geen voorstel ontvangen, wel een brief van 6 pagina`s waarin ze aangeven niet akkoord te gaan. Heb ze aan de andere kant ook geen schikkingsvoorstel gedaan; ik eiste een ontbinding van het contract, niets meer en niets minder. Ik bedoel, ik vind dat ik in mijn recht sta, ik ga dan niet akkoord met een nieuw contract bij hetzelfde bedrijf.. Zou ik verliezen, dan moet ik mijn contract tot juni uitzitten wat natuurlijk prima te doen is.

Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die wel een echte zitting hebben gehad, dit geeft mij net wat meer inzicht.

We zullen zien waar het schip strand, 16 december is het zover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 00:30:
We zullen zien waar het schip strand, 16 december is het zover..
Nou... ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijeenkomst is geweest, kan er weinig over zeggen..

Zodra ik de brief met de uitslag binnen heb (kan nog wel 4 weken duren) laat ik het direct weten!

Scheelt dat Orange 3 man (vrouw) sterk had gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

krijg je dan niet direct de uitspraak dan? Dat dacht ik namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
hahaha orange kwam met 3 vrouw sterk....Hadden ze goede argumenten. Kan me trouwens niet voorstellen dat zoiets kosten dekkend is voor Orange..en terecht stel prutsers daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Ik kan me niet eens voorstellen dat ze van orange gelijk krijgen.... dus snap niet dat je dan 4 weken moet wachten op de uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het zelf ook maar raar.. maargoed, we wachten rustig verder af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
Mijn abbo's worden dan nu toch eindelijk stop gezet. Had een brief van 3 kantjes gestuurd:). Hierin ondermeer gewezen op het feit dat ze op eerdere brieven niet binnen 30 dagen hadden gereageerd, wat een overtreding is van de algemene voorwaarde. Hierom worden nu dus beide abbo's beëindigt, misschien kunnen andere dit ook gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik kreeg vandaag een knaloranje envelop binnen van Orange, met daarop: "Alsjeblieft, een speciaal aanbod met een nieuw toestel voor jou."

Erin zat een T-Mobile-roze foldertje met een envelop, waarin stond dat ik uit 3 toestellen kon kiezen, die ik dan gratis zou krijgen. Het gaat om de Nokia 6300, de Nokia 6500 en de Samsung TouchWiz F480. Ik moet zeggen dat ik aardig teleurgesteld ben, en een beter aanbod had verwacht.

Ik ga sowieso niet in op het aanbod, ik heb net een maand een Vodafone-contract met een X1. Ik heb meteen een laatste opzegbrief gestuurd:
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik van u een aanbod mogen ontvangen om mijn contract te verlengen naar T-Mobile Flex, waarbij ik dan een nieuw toestel zou krijgen. Ik wil niet op dit aanbod ingaan, omdat ik van mening ben dat T-Mobile mij niet de kwaliteit (van zowel het netwerk als de klantenservice) kan bieden die ik bij een aanbieder van mobiele telefonie zoek.

Graag wil ik mijn abonnement op Orange €20 met de eerst mogelijke datum opzeggen. Ik verzoek u mij schriftelijk een bevestiging te sturen met de daarin vermelde einddatum van het abonnement.
Hier wat fotootjes:

Orange aanbod
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fCQIULxF5devJgHFSBqYUVgw/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sfmERyiOJX8xHKctcB9iT9Pt/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lly2HSeNdoftHsMcqjWQ32oq/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ty3lprRkR2q9YoXYAfZmaYWF/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qBSQryF7T1jyQlJh9IsrxSux/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zIg6ZK14wZCY5a7EkP97Osvn/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

beetje karige aanbieding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ja, dat kun je wel zeggen ja.

Toont meteen aan hoe blij ze met me zijn als klant :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

En??? wat is de uitslag???

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste