• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 17:43

BadBert

Mini powah

@Willy668:
Ik was ook geen geregistreerd gebruiker van webmail, en ook niet van orange music. Ik heb mijn abo ook kunnen opzeggen (van de week de boel laten porteren naar Tmobile :) )
Ik denk dat je dus wel degelijk een kans maakt.

Overigens, wat je zegt van het bellen met de KS: dat ging bij mij exact hetzelfde! Ik had zelfs nog een soort tussenpersoon ook aan de telefoon gehad, en die gaf me zelfs gelijk...

We hebben ook gelijk, krijg je dat niet via brieven en je wil toch je abo opzeggen, zul je naar de geschillencommissie of rechtsbijstand moeten!

Succes!

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Orange Music is wel wat anders dan de webmail mogelijkheid... Orange Music was een specifieke abo vorm. De webmail was een functionaliteit die mogelijk was bij alle abo vormen.

• BadBert

BadBert

Mini powah

Dat klopt, maar daar gaat het nu niet om. Het gaat om een weiziging AV, en diensten (ook extra abo vormen) laten vervallen zijn dus een verslechtering voor de klant.
Ik heb om ontbinding gevraagd ivm verval webmail (geen geregistreerd gebruiker, maar WILDE het doen), maar mag uiteindelijk mijn abo opzeggen ivm verval orange music (waar ik GEEN gebruiker van was).

Gewoon proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, als je je oorspronkelijke AV naast die van nu legt, dan is er duidelijk een wijziging hierin...
Heb de brief vorige week op de post gedaan, ik hou jullie op de hoogte wat eruit is gekomen...

Nog iets; Wil graag over naar de iPhone, weet iemand of ik dan mijn abo kosteloos kan verlengen? Hoor wel verhalen dat mensen een 16GB krijgen voor 1 euro, zonder extra kosten, maar is dit ook echt zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Van orange naar tmobile "verlengen" wordt gezien als een interne verlenging bij tmobile. Hierbij krijg je extra korting op de toestel prijs. Deze korting is niet misselijk! MDA vario IV is bij een nieuw abo bijna 300 euro, met verlenging 80.

Met de Iphone zullen ze ook wel zoiets hebben, dus vraag eens bij de tmobile shop na, dat als je een abo verlengt, wat hij dan kost! Dan weet je iig de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke! Zou mooi zijn, voor 16B moet je namelijk alsnog 160 euro betalen als je een nieuw abo afsluit..
We zullen zien, eerst maar eens de brief afwachten voor ik me blij maak met een dode iPhone...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, BadBert, nadat jij je 3e brief gestuurd had, kreeg je toen wel een brief thuis? of werd je gebeld door Orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Je krijgt het doorgaans per brief te horen, anders kun je zelf bellen en informeren en als het dan verwerkt is hoor je het ook wel! :) Ik vraag me af wat er bij mij gaat gebeuren.. Met mijn derde brief.. Joosie, heb jij al wat nieuws gehoord van de commissie?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:46:
Trouwens, BadBert, nadat jij je 3e brief gestuurd had, kreeg je toen wel een brief thuis? of werd je gebeld door Orange?
Ik kreeg idd een brief, was na 7 werkdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sp!tF!re schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:48:
Joosie, heb jij al wat nieuws gehoord van de commissie?
Nog niet. Van Orange verwacht ik a.s. zaterdag een derde afwijzende brief. Maar ach, het zou ook zo maar dat ze mijn abbo ontbinden wegens gebruik van Orange Music :P Bedoel, als ik zo jullie berichten lees kan dat ook gebeuren ;-) Maar ach, dan kan ik nog afwachten wat er met de Geschillencommissie uitrolt. Voel er wel wat voor om op te zeggen en dan KPN Flexibel te pakken. KPN was vroeger dè vaste telefonie aanbieder, heeft met mobiel ook ´t beste netwerk, maar is wel de duurste. Maarja, die constructie hé, van Flexibel kun je leuk in jouw voordeel gebruiken.

Dus KPN it is, als Orange meewerkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Het is maar wat je het beste netwerk noemt, in de winkel kom ik ook genoeg mensen tegen die KPN een ramp vinden en juist met T-Mobile/Vodafone/Insert random operator wel een goed bereik hebben. Het verschilt gewoon enorm, landelijk verschilt het - procentueel gezien - ook heel weinig (marginaal). Maar goed, de Flexibel constructie is inderdaad heel leuk om mee te spelen! :)

Ikzelf vind T-Mobile een goed netwerk hebben, ik heb nu natuurlijk Orange en icm met T-Mobile heb ik nog nergens geen bereik gehad, da's dus gewoon positief. Er is alleen één negatief punt: Orange zelf! :+ Ik zal zo maar eens bellen of de fax ontvangen is, anders krijgen we dát weer (heb vorige maand voor 35 euro gebeld, normaal gesproken zit op 20-25, ik heb voor zo'n 10 euro naar de KS gebeld ;( )

[ Voor 37% gewijzigd door Arjan90 op 30-09-2008 10:53 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 14:47
Momenteel heb ik een contract lopende bij Orange deze is ingegaan in maar 2007.
Vanwege slechte bereikbaarheid op het werk/ andere locaties wil ik graag het contract opzeggen.
Met enige regelmaat heb ik contact opgenomen met de Klantenservice van Orange.
Echter zij zijn niet in staat mij naar behoren te helpen dwz:
Meerdere incidenten ingelegged met de belofte dat ze binnen 3 dagen contact opnemen (geen contact opgenomen).
Switchten van Orange / Tmobile (geen effect).

Nu heb ik ze een aangetekende brief gestuurd op 2 september echter tot op heden geen gehoor.

De optie die ik nu nog voor ogen heb is:
1. Afwachten en wellicht geen bereik tot het einde van de contract periode;
2. Contract laten doorlopen tot Maart en ernaast een abbenoment afsluiten bij Vodafone dan heb ik helaas wel een nieuw nummer.
3. Lastig blijven vallen van de helpdesk.

Kunnen jullie mij wellicht tips geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met KS, meneer gaf mij aan dat de brief nog steeds in behandeling is..
Op het eerste gezicht zei de medewerker NEE HIJ IS AFGEWEZEN! Maar toen uitgelegd dat het al om mijn 3e brief ging, toen zei hij dat deze nog verwerkt moest worden..
Wel beetje afgeschrikt door dit, het was echt zonder slag of stoot: GEEN GEBRUIKER! Dus niet opzeggen!!!

Zou mijn 3e brief (Nagenoeg dezelfde als BadBert) wel ingewilligt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik heb geen idee of ze hem accepteren, time will tell. Mijn fax is in ieder geval aangekomen en is momenteel in behandeling. Hopen dat opschieten, ben het wel een beetje zat namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou inderdaad, ik ook... Wil nu wel eindelijk van Orange af, heb geen zin om nog 7 maanden eraan vast te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de orange site staat;

''Vanaf 15 mei 2008 bieden we de diensten zoals email, adresboek, agenda en taken helaas niet meer aan. Excuses voor het ongemak.''

Misschien ook een rede om te ontbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is inderdaad de optie Webmail etc etc.
Orange claimt dat mensen die geen actief gebruiker zijn ook hun contract hierom niet kunnen ontbinden.
Daar zijn we nu met zijn allen heel druk mee, om dit toch voor elkaar te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En een brief van Orange lag op de mat. Gewoon exact dezelfde inhoud, ik heb nu ondertussen 3 dezelfde brieven ontvangen. Het is nu aan de geschillencommissie hoe snel zij alles in gang zetten. Maar ik heb 't gehad. Ze nemen gewoon elke keer klakkeloos hetzelfde riedeltje over: "U stond niet geregistreerd als gebruiker van Orange webmail, dus kunt u niet opzeggen". Ze gaan geeneens in op mijn voorstel, kortom ze nemen mij geeneens serieus. Jammer voor hen, want ik neem 't wel serieus en heb 't opgestart bij de geschillencommissie.

In de tussentijd maar afwachten hoe dit zal eindigen, maar 1 ding: er valt gewoon niet mee te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

@Joosie200:
Mja, beetje kinderachtig om gewoon steeds hetzelfde briefje te sturen, en denken: die mensen menen het toch niet!
Nou, we menen het wel (iig, jullie dan, bij mij is het geregeld), en dat merken ze dan wel via de geschillencommissie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat er bij mijn tweede brief wel enigszins een inhoudelijk reactie geweest is op de AV waar ik iets over had gezegd. Er was dus wel een andere reactie, nu nog de derde brief afwachten en kijken wat ze daarin zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het zwaar in dat die van mij nu wel ingewilligd wordt...
Het is inderdaad kinderachtig, ze zien je onderwerp: Webmail, kijken of je geregistreerd was, en sturen een automatisch gegenereerde brief met de afwijzing..Ze luisteren inderdaad niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ook handig:
- 2 september brief ontvangen dat ik per 1 oktober kon opzeggen omdat Mobile TV komt te vervallen
- 10 september een brief gestuurd naar aanleiding van dit topic
- inmiddels is het 2 oktober, maar nog niks gehoord

Ik dus net bellen met KS: "ja meneer, dat kan tot een maand duren voordat u daar bericht over krijgt"
- "dus ik krijg uiterlijk 10 oktober te horen of mijn contract per 1 oktober wordt gestopt?" :?
+ "euh, ja, daar komt het wel op neer"

Zal mij benieuwen, anders hang ik 10 oktober meteen weer aan de telefoon daar. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is hoop! Die van mij wordt over 2 weken ontbonden :) . Heb een derde brief gestuurd met vermelding van webmail, TV, en dat ze mijn standaard voicemailboodschap een aantal maanden geleden niet terug konden zetten (kon vroeger wel). Heb erin gezet dat het anders naar de geschillencommissie zou gaan en dat ik nu een inhoudelijke reactie wilde in plaats van een derde keer de standaardbrief. Echt consequent zijn ze niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursan
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-03-2023
Pas op:
2 september brief ontvangen dat contract beëindigd kan worden ivm vervallen dienst tv
20 september (na diverse telefoontjes) opzegbrief verzonden
24 + 26 september gebeld, brief niet ontvangen, brief nogmaals, nu aangetekend met ontvangstbevestiging, verzonden.
1 oktober gebeld brief ontvangen en contract wordt 18 oktober omgezet naar prepaid echter, nummerbehoud is niet mogelijk. Diverse telefoontjes later blijkt nummerbehoud bij overstap naar prepaid niet mogelijk als je van de dienst tv gebruik hebt gemaakt, ondanks dat mij telefonisch verteld was dat dit wel mogelijk was.
Uiteindelijk ben ik er nu achter dat nummerbehoud naar een prepaid van een andere provider wel mogelijk is.
Even snel regelen dus.
Overigens weet ik bovenstaande alleen omdat ik regelmatig KS bel, ik heb nog geen brief van Orange ontvangen.

Kort samengevat, blijf bellen voor je het weet is je nummer niet meer actief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou,

mijn 3e afwijsbrief is binnengekomen, weer het standaard riddeltje. Geen geregistreerd gebruiker...
Wat moet ik nu doen! Heel erg boos de KS bellen dat ze de inhoud van onze brieven eens goed moeten lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik heb vandaag ook een standaardbrief ontvangen, heb meteen opgebeld met de vraag of er ook een inhoudelijke reactie gegeven kon worden.

Ik ben dus een beetje boos geworden aan de lijn en de man heeft even overlegd, ik moet de fax opnieuw versturen alleen nu t.a.v. "Juridische Zaken", dit ivm het feit dat ik er wel gebruik van wilde maken maar dat mij dat nu onmogelijk is gemaakt. Morgen gaat er dus een fax richting Juridische Zaken, hopen dat zij het wel serieus nemen. De man aan de lijn gaf ook aan dat ik een persoonlijke reactie had moeten ontvangen op de brief en dat er daadwerkelijk antwoord gegeven had moeten worden. Dit vond ik op zich wel een leuk idee (Juridische Zaken klinkt natuurlijk interessant) en hopelijk kunnen zij mij wel in het recht stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hmm, it's worth a try, de pijlen richten op Juridische Zaken dus. Want uiteindelijk hebben zij de expertise (tis immers waar het hier om gaat, sta je in je recht of niet) om er over te oordelen. Niet klantenservice, die enkel antwoorden geeft op vragen als: ingangsdatum abbo/opzegtermijn/etc. Vraag me dan wel af hoe ik de brief dan op zal stellen. Want an siche weten zij niks af van de correspondentie tussen mij en de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke! dus dat is nog een mogelijkheid... Goed om te horen..
Dus een fax sturen naar het algemene faxnummer ovv Juridische Zaken..
Ik ga ook even proberen een goede brief op te stellen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb een brief opgesteld om te faxen, eigenlijk gewoon hetzelfde verhaal..
Even uitgelegd dat er domweg geen enkele reactie wordt gegeven op de uitleg in de brief enz.. En het AV wijziging verhaal nog een keer gedaan in andere woorden..
Hopen dat ze hier wel serieus op reageren, ben er nu wel een beetje klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En een schriftelijke bevestiging van de geschillencommissie is bezorgd zojuist dat ze mijn klacht, zoals ze het noemen, in behandeling gaan nemen. Er wordt wel zo vriendelijk verzocht om de toegevoegde accept giro z.s.m. te betalen. :P Klachtengeld is hoe ze het noemen, die 50 euro. Accept giro's, ik heb er nog nooit mee gewerkt en ik sta er nog van te kijken dat anno 2008 ze nog gebruikt worden. Maar enfin, klachtengeld is digitaal al overgemaakt. Dus: who's ready to rumble!? Ben erg benieuwd naar de volgende brief. Kijken hoe en wat het volgende zal zijn. Meteen al een bericht waarin ze vertellen dat de uitspraak over ong. 2 weken schriftelijk wordt medegedeeld of een bericht waarin ik word verzocht om naar de uitspraak te komen of nog mondeling e.e.a. toe te lichten.

Ik ga nu me niet meer richten naar de juridische afdeling van Orange. Bedoel, ik zit nu aan het begin van de behandeling van mijn geschil met Orange. Daarnaast verwacht ik niet dat de Juridische Afdeling je dan wel meteen gelijk zal geven. Zou namelijk inconsequent zijn, klantenservice verkoopt nee, juridische afdeling na overleg gaat akkoord. Het zou wat zijn als dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
@Joosie: Ik snap wat je bedoelt, maar ze moeten toch een keer toegeven dat wij gelijk hebben?

Succes met de Juridische Afdeling allemaal, mijn brief is gefaxt en ik hoop dat het allemaal goed komt nu. Ik heb gewoon geen zin in de Rechtsbijstand, maar schroom niet om ze wel in te schakelen! :) Heb ook van alles erbij geschreven bij mijn brief (ik heb gewoon mijn 3de brief opnieuw gefaxt, met wat toevoegingen), waarbij ik wat details heb aangegeven e.d. (zodat ik goed voorbereid overkom, wat ook zo is.. Alles genoteerd!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde gedaan.. Ik heb ook geen zin in RB, als het op deze manier misschien kan lukken, dan waarom niet proberen?
Vind het wel een kwalijke zaak hoor, ze sturen ons gewoon automatische brieven, besteden totaal geen aandacht aan wat je in je opzegbrief schrijft.. Over de werkwijze en manier waarop ze klanten behandelen alleen al zou je al moeten kunnen opzeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor, mijn abo is vandaag compleet afgesloten, niks omzetting naar Prepaid ofzo (ook al zei de KS medewerker dat dat zou gebeuren). Eens bij de Vodafone shop kijken of er nu nog nummerbehoud mogelijk is; zoveel waarde hecht ik daar ook weer niet aan, dus ik ga ook niet bij Orange zeuren om Prepaid-activering ofzo.

Verder iedereen veel succes met het claimen van je recht. Ik ben erg benieuwd hoe de juridische afdeling van Orange hier op gaat reageren. Bij deze wilde ik jullie er nog maar een keer op wijzen dat je de standaard Orange KS niet echt kan vertrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Nou, misschien dus toch nog hoop voor sommigen...
toch wel benieuwd wat de geschillen commissie gaat zeggen, ik denk iig wel dat de rest van de mensen die dan nog geen "gelijk" hebben gehad, dit zaaknummer wel kunnen/mogen vermelden? Dat helpt misschien?

Afgelopen donderdag is bij mij alles om gegaan :) (zat in disney :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerkie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06-2022
Er is nog hoop hoor!! Na mijn derde brief de bevestiging dat mijn contract per 29 oktober wordt ontbonden. Het omzetten naar prepaid is dus niet gelukt. Nu snel een abbo bij t-mobile afnemen om zo nummerbehoud in gang te zetten. In de brief stond overigens wegens het stopzetten van Orange Music, dit is echter niet het abbonement wat ik had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ze slapen daar, sommige willen van het gezeur af en anderen niet - dat is het idee wat ik krijg. Ik heb - uiteraard - nog geen reactie gehad, ik verwacht hem volgende week ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omzetten naar T-mobile? Ik zou er niet aan beginnen..... Ik zou 22 september omgezet worden van Orange naar T-mobile, ik had een Orange Music abonnement. Niet gebeurd, en het zou 1 of 2 weken later worden. Inmiddels zijn we ruim 3 weken verder en er is nog steeds niets gebeurd. Ze kunnen mij geen duidelijkheid geven, zeggen dat er vertraging is, maar zelfs met de vertaging die ze opgegeven hadden had ik allang omgezet moeten worden....
Als het vandaag nog niet geregeld is dan ga ik aangetekend mijn contract opzeggen, dan maar geen nummerbehoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

@Gerkie: dat had ik dus ook :) maar ik vond het niet erg, ik kon iig opzeggen!
(puur uit nieuwsgierigheid: had je in je 3e brief ook mijn brief verwerkt? :) )

@bluedolph1n: omzetten is hier vlekkeloos verlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook gewoon je nummer behouden als je je contract opzegt. Je moet alleen minimaal 2 weken voor de einddatum nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe provider en als opmerking (in het geval van T-Mobile) erbij zetten: Klant mag eerder weg in overleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
@In_The_Aire bij T-Mobile zou dat niet hoeven als je gewoon migreert (dan wordt je nummer als het goed is daarvoor vrijgegeven). Maar wat je zegt klopt inderdaad verder wel, maar goed.. Dan moeten ze het wel goedkeuren natuurlijk :P (en zover ben ik nog niet, gelukkig sommigen anderen wel!)

Ik ga wel even bellen of de fax is aangekomen, zodat ze niet kunnen zeggen dat dat niet zo is (dan maar wat extra kosten aan KS bellen, ze hebben eerder een fax 'niet gekregen' terwijl ik een bewijs had van verzending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt bij mij geen kwestie te zijn van het nummerbehoud wat niet lukt, maar een andere fout of storing wordt mij nu verteld, en ze kunnen nog steeds niets zeggen wanneer dit een keer opgelost is. Ik ga maar eens aan mijn klachtenbrief en opzegging beginnen..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:50:
@In_The_Aire bij T-Mobile zou dat niet hoeven als je gewoon migreert (dan wordt je nummer als het goed is daarvoor vrijgegeven). Maar wat je zegt klopt inderdaad verder wel, maar goed.. Dan moeten ze het wel goedkeuren natuurlijk :P (en zover ben ik nog niet, gelukkig sommigen anderen wel!)
Klopt, maar als je bij een provideronafhankelijke winkel wilt overstappen, kun je alleen migreren als je contract daadwerkelijk afloopt en niet ontbonden is. Ik had al een T-Mobile contract aangesloten, daarvoor heb ik nu dus nummerbehoud aangevraagd. Deze is de eerste keer afgewezen i.v.m. opzegtermijn van 3 maanden, ik heb deze nu gereviseerd met die opmerking erbij en nu gaat 20 oktober mijn nummer over (18 okt. zou mijn abonnement ontbonden worden, maar is geen werkdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ah, je bedoelt het zo ;) Mij was aangegeven dat ik ook gewoon het migratie systeem van onze winkel zou moeten kunnen gebruiken (afgezien van het feit dat die methode die ik toen heb geprobeerd mislukte, maar anders had het wel moeten kunnen). Nummerbehoud afdelingen zijn wel lui, zijn echt alleen maar van maandag tot vrijdag aanwezig, mijn vriendin heeft daar laatst ook al problemen mee gehad aangezien haar oude nummer in theorie al weer in de lucht was (op vrijdag gedaan kennelijk), alleen de rest van de overzetting was niet ingegaan waardoor ze opeens smsjes ontving op haar oude nummer die vrijdag verstuurd waren door T-Mobile (gefeliciteerd met uw nummerbehoud.. Zo jammer dat het dan nog niet werkt he! :> )

@Bluedolph1n: Raar verhaal dus, is de nummerbehoudaanvraag niet gewoon vastgelopen in het systeem van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat beweerden ze eerst wel, dat het nummerbehoud niet goed was gegaan, en vandaag werd me verteld dat dat niet zo was, dat er iets anders aan de hand is, een fout of storing. Maar wat, dat kunnen of willen ze niet zeggen, en hoe lang het nog zou gaan duren, kunnen ze me ook niet zeggen. Dat is ook hetgeen waar ik me nog het meest aan stoor, dat je in het ongewisse wordt gelaten, er niet terug gebeld wordt als dat toegezegd is, het lijkt ook of ze totaal geen moeite doen om je te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerkie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:54:
Er is nog hoop hoor!! Na mijn derde brief de bevestiging dat mijn contract per 29 oktober wordt ontbonden. Het omzetten naar prepaid is dus niet gelukt. Nu snel een abbo bij t-mobile afnemen om zo nummerbehoud in gang te zetten. In de brief stond overigens wegens het stopzetten van Orange Music, dit is echter niet het abbonement wat ik had...
Maar was je wel volgens Orange geregistreerd gebruiker van Webmail?
Als dat niet zo is, ga ik even de KS bellen dat dat niet helemaal pluis is.. de één wel, de ander niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Euhm, willy668, ga maar bellen dan, want ik was GEEN geregistreerd gebruiker van de webmail, GEEN orange music gebruiker, maar heb wel over kunnen stapen na 3 brieven. De reden dat ik wel mag overstappen is dus het vervallen van orange music, terwijl ik daar niets mee te maken had.

Als reden die ik aangevoerd heb: Ik WILDE gebruik gaan maken van, en kwam er zo achter dat het niet meer kon.

[ Voor 16% gewijzigd door BadBert op 08-10-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies. Heb gisteravond gebelt met KS. Deze medewerker was dan wel weer begripvol, en toen ik het ook uitgelegd had dat verschillende mensen na 3 brieven ook het contract konden beeindigen terwijl ze ook geen geregistreerd gebruiker waren, of iets met Orange music te maken hadden, zou hij dat doorgeven. Vond het ook al heel wat dat dit al de 4e brief was, en het is niet netjes als de één wel kan, en de ander niet...
De fax was in ieder geval binnen, nu antwoord afwachten. In de fax heb ik jou brief BadBert, in eigen woorden meegezonden alszijnde de vorige brief, dus daar stonden inderdaad de goede redenen in ivm ik WOU het gebruiken...
Nu maar hopen dat het goed komt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik ga zo ook maar even bellen met de KS volgens mij, gaat sowieso nergens over. Ik laat zo wel even weten wat ze hebben gezegd! ;)

EDIT:
Ik heb antwoord van Juridische Zaken, gewoon hetzelfde (net via telefoon gehoord). De man kon verder niets voor mij doen, ook niet qua het feit dat sommigen wel gewoon opgezegd konden worden. Er zou ongetwijfeld een verschil zijn (m.i. waarschijnlijk de looptijd contract: mijne loopt nog een jaar!), ik twijfel of ik nog een keer zal bellen en een wat lievere klantenservice medewerker probeer te vinden..?
Ik heb ook gevraagd waar ik een klacht naar moest werpen, maar dat bleek afdeling 'Correspondence' en die geven toch wel zulke heerlijke antwoorden dat ik dáár geen zin in heb.

[ Voor 89% gewijzigd door Arjan90 op 08-10-2008 11:44 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

spit, had jij niet de geschillencommissie al ingeschakeld? :P die zullen het wel regelen dan denk ik.

Mijn abo liep overigens nog tot en met juli volgend jaar.

Willy, hoop dat ze nu toch serieus even gaan nadenken... denk dat het wel goed komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Dat was Joosie ;) Ik ben nu een mail aan het sturen naar ConsuWijzer en ik ga dus even kijken of ik nog de klantenservice van Orange ga bellen, nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het ook dat ze er nu eindelijk eens serieus op in gaan.. De KS medewerker klonk in ieder geval wel toen ik vertelde dat sommigen het contract gewoon konden beëindigen. (Weliswaar na 3 brieven)
Het is afwachten, hoop dat er nu een beetje snel een reactie komt op de fax…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En weer een brief van de geschillencommissie. Ze gaan alle stukken (dus alle geschreven brieven, overeenkomst/ingevuld contract en ingevulde gegevens) doorsturen naar Orange, die een maand de tijd krijgt om te reageren. Komen ze met 1 maand niet met een schikkingsvoorstel, dan krijgen we te horen op welke datum wij geacht worden om naar de geschillencommissie te komen. Daar krijgen we, ik, en iemand van Orange, de mogelijkheid mondeling een en ander toe te lichten.

Kortom, niks nieuws onder de zon, ben benieuwd of Orange met iets op de proppen komt of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Joosie, wanneer loopt jou abo af officieel?

Zou dat zoveel uitmaken? Ik bedoel, BadBert is het wel gelukt, met eigenlijk precies dezelfde omstandigheden en redenen toch?

Vindt het echt stom.... Het lijkt wel dat je maar moet afwachten in wat voor bui de bepaalde persoon is die je reactie of brief beantwoordt. Zo vertelde de KS medewerker het mij....

Ik hoop echt dat het lukt nu met zijn allen! Nu echt zat van...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu net zie op Mijn Account van Orange:

Er staat dat ik kan kiezen voor een Orange Music abonnement??? (staat tussen de Orange 30, 40, 50 etc..)

Als ik dat nou doe, en probeer dat aan te vragen? Zou dat uitmaken??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Heb ik ook al aangegeven bij de KS, dat het voor mij makkelijker is om Orange Music aan te schaffen als bundel en dan op te zeggen met de reden "Gebruiker van Orange Music", maar dat moet voor 1 oktober binnen zijn e.d., dus ja.

Maar geen idee of dat zou uitmaken verder, ik denk het niet (plus het zou voor mij tot hogere abonnementskosten leiden, ik zit nu op 15 euro in de maand - 7,50 at the moment i.v.m. 50% korting, hoewel ik wel hoger wil maar ik neem nog liever een sim-only apart dan dat ik hun extra geld ga geven..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke.. maar als ik het aanvraag dat staat er wel gratis achter...
dus weet niet of dit wel eens actief is eigenlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:57:
@Joosie, wanneer loopt jou abo af officieel?
April 2010. Eind november 2007 nieuw contract afgesloten, 3 maand later in laten gaan, maar doordat ik vergat mijn oude abonnement op tijd op te zeggen ging het nummberhoud pas in april van start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee.. Maar de KS medewerker had gezegd dat het ook daaraan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nadat ik de fax gestuurd heb steeds kleine probleempjes met mijn netwerk.. Valt steeds weg, ineens had ik een icoontje van een telefoon met een streep erdoor met de tekst: GEEN ONDERSTEUNEND NETWERK.
Ook heb ik bij mij bereik indicator ( bij een Sony Ericsson ) normaal altijd een blauw balkje erboven wat een bepaald netwerk aangeeft. Nu is dze ook weg. Ik weet niet, maar er zijn toch bepaalde dingen in mijn netwerk en bereik veranderd... Zou dit iets kunnen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:37:
[...]
April 2010. Eind november 2007 nieuw contract afgesloten, 3 maand later in laten gaan, maar doordat ik vergat mijn oude abonnement op tijd op te zeggen ging het nummberhoud pas in april van start.
Dan loopt je contract tot eind februari. Bij Orange staat je porteerdatum los van de ingangsdatum. Als het goed is heb je al vanaf eind februari betaald, alleen voor een ander (tijdelijk) nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 00:20:
[...]
Dan loopt je contract tot eind februari. Bij Orange staat je porteerdatum los van de ingangsdatum. Als het goed is heb je al vanaf eind februari betaald, alleen voor een ander (tijdelijk) nummer.
Kan wel kloppen, want toen ik op de porteerdatum mijn nieuwe sim erin stopte en mijn saldo controleerde gaf hij meteen aan dat het saldo 50 euro bedroeg (maart en april). Denk dat ie dan eindigt op 4 maart 2010.

Verder las ik dat iemand anders zei dat het wellicht nog kon liggen aan je resterende contractsduur. Ergens kan dat wel kloppen, want ik heb dus nog 18 maanden te gaan. Geen idee though hoelang Badbert zijn contract nog door liep. Hij kon namelijk wèl opzeggen. Maar ach, ik kijk uit naar de uitspraak. Zolang ik maar voor volgend jaar maart kan opzeggen, anders moet ik 25 per maand gaan dokken. (met terugstap naar 20). Blijf liever hetzelfde bedrag betalen als ik het even kan. Dus, to be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Mijn contract liep tot juli 2009 nog :)
Maar het zou niet uit mogen maken hoe lang je nog moet... maar goed.

ben benieuwd wat de uitspraak gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke die van mij tot april 2009... Dusja, dan zou je zeggen ook ivm BadBert dat ze die van mij ook goedkeuren... Maar na 3 brieven nog steeds niet, en nu nog de fax afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat het nogal sterk afhankelijk is van wie je brief leest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waar... De KS medewerker zei zelfs toen ik vertelde van verschillende mensen die het om dezelfde redenen wél op konden zeggen dat die medewerker die dat dan behandeld had in een goede bui was...

Is toch wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursan
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-03-2023
Contractduur maakt denk ik niet uit. Mijn contract liep tot februari 2010! Op kunnen zeggen vanwege tv, bevestiging Orange dat het contract beëindigd wordt vanwege Music (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belde net even met KS, mijn verzoek is gehonoreerd!!!!

kan morgen direct over T-Mobile. Moet even vragen naar de precieze prijzen voor bijv. iPhone abo enz, maar het is in ieder geval gelukt!!!!!!!!!!!!!!
jongens, onwijs bedankt voor alle tips enz! Door jullie is het gelukt!!!
Iedereen die nog bezig is met opzeggen, VOLHOUDEN! Dan lukt het!! Zo zie je maar weer, we komen er echt wel!!! Aan de KS blijven zeggen dat je er al zo lang mee bezig bent, dat dit serieus is.. Ze moeten je gelijk geven!!! Zet hem op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En especially BadBert, jou brief heeft het gemaakt!

Thankx!

Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Bedankt voor het nieuws Willy, dat wordt morgen een belletje plegen met Orange! Even zorgen dat ik de goede medewerker spreek en ik leg jouw voorbeeld ook voor, dat jij na veel gezeik ook door mocht. Ze maken het nu wel heel erg spannend namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd!! gewoon volhouden! We hebben gelijk, dat zie je hier maar weer aan...

Zet hem op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:10:
Ah, je bedoelt het zo ;) Mij was aangegeven dat ik ook gewoon het migratie systeem van onze winkel zou moeten kunnen gebruiken (afgezien van het feit dat die methode die ik toen heb geprobeerd mislukte, maar anders had het wel moeten kunnen).
Oude quote, ik heb het geprobeerd en je hebt gelijk. Je kunt dus gewoon bij een willekeurige winkel naar binnen lopen en om een Orange»T-Mobile migratie vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nog iets gehoord van de KS Sp!tf!re?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:36:
En especially BadBert, jou brief heeft het gemaakt!

Thankx!

Super!
Graag gedaan hoor :D
Ben blij dat het voor meerderen iig goed afloopt :)

Voor de mensen die nog bezig zijn: succes!! We blijven het volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Hmm, mijn vader krijgt al 12 uur geen verbinding meer met het Orange-netwerk. Ook hij heeft van deze regeling gebruikgemaakt, en hij kon zonder problemen onder zijn abonnement afkomen.

Zijn abo zou lopen tot 28 oktober, maar ik heb het vermoeden dat het nu al is beëindigd, en dat ze zijn tegoed niet hebben omgezet in prepaid.

Zijn SIM-kaart in mijn telefoon hielp niet, mijn SIM-kaart in zijn telefoon lukte wel meteen, dus het lijkt me niet dat er iets mis is met zijn toestel. Aangezien een SIM-kaart niet zomaar verplaatst wordt, lijkt het me ook niet dat hij beschadigd is.

Hij zou de helpdesk/KS bellen, ik ben benieuwd wat ze hem daar te zeggen hebbben.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Ik zou idd ff bellen.

Net nog even beltegoed gecontroleerd, en ook mijn tegoed wat op mijn orange abo stond, is overgezet naar tmobile :) de migratie is dus 100% geslaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:17:
Hmm, mijn vader krijgt al 12 uur geen verbinding meer met het Orange-netwerk. Ook hij heeft van deze regeling gebruikgemaakt, en hij kon zonder problemen onder zijn abonnement afkomen.

Zijn abo zou lopen tot 28 oktober, maar ik heb het vermoeden dat het nu al is beëindigd, en dat ze zijn tegoed niet hebben omgezet in prepaid.

Zijn SIM-kaart in mijn telefoon hielp niet, mijn SIM-kaart in zijn telefoon lukte wel meteen, dus het lijkt me niet dat er iets mis is met zijn toestel. Aangezien een SIM-kaart niet zomaar verplaatst wordt, lijkt het me ook niet dat hij beschadigd is.

Hij zou de helpdesk/KS bellen, ik ben benieuwd wat ze hem daar te zeggen hebbben.
Dan kun je er idd vanuit gaan dat z'n SIM uitgeschakeld is. De 'symptomen' komen overeen met mijn uitgeschakelde SIM-kaart (wat trouwens wel precies op de afgesproken datum was). Ik had eveneens een overzetting naar Prepaid aangevraagd (de KS-medewerker die ik dit ter controle vroeg zag zoiets ook in het systeem staan), maar daar is ook niks van gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:27:
Heb je nog iets gehoord van de KS Sp!tf!re?
Zaterdag gebeld, ze zou het nogmaals doorzetten naar Correspondence met de vraag of ze er nog eens naar willen kijken omdat ik wel degelijk serieus ben. Heb ook jouw voorbeeld genoemd maar dat werd eigenlijk genegeerd (net als de vorige keren), ik verwacht ook niet dat ze het erbij heeft gezet...

Ik hoor deze week meer, ze zou me namelijk terugbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee... Ja, het blijkt dat de afdeling Juridische Zaken mijn fax ook echt behandeld heeft, en dus het heeft besloten dat mijn abonnement per direct beeindigd zou worden. Heb je ook van JZ reactie gehad op je fax?

Kreeg trouwens de aanbieding dat mijn abonnement per direct naar T-Mobile gezet werd, binnen een week de iPhone opgestuurd zou worden met nummerbehoud....

Voor iedereen echt SUCCES! We kunnen het, we hebben allemaal gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mijn vader heeft me nog ge-sms't, ik begreep 'm niet helemaal, maar wat ik eruit begreep was dat het bij hem voldoende was om z'n telefoon vast in te stellen op het T-Mobile-netwerk, en nu kan hij weer bellen.

Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
@Willy: WTF? Ja, ik heb reactie gehad van JZ. De standaard reactie die ik ook van Correspondence heb gekregen (daar had ik dus helemaal niets aan)... Heel apart, ik zal het even moeten afwachten deze week en bij een negatief antwoord zal ik jouw verhaal (wederom, nu met iets meer detail) voorleggen.. Rare zaken, daar bij Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja doe dat inderdaad!
Oorspronkelijk had ik even de KS gebeld omdat ik geen ondersteunend netwerk had en niet kon bellen... Eenmaal aan de telefoon zei ik dat het misschien kon liggen aan de brieven etc die ik eerder gestuurd had?
Dus die jongen ging daar even naar kijken, en zei dat ik gebeld was door Orange. Stond in systeem dat ik per direct op kon zeggen, of meteen over kon naar T-Mobile met een goede aanbieding..

Zo ging het een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is het contract van een kennis van mij ook ontbonden m.b.v. een brief van mij.

Even wat best practices:
• Verwijs nogmaals naar bepalingen 2.1 en 2.3 van de Algemene Voorwaarden, dat het niet uitmaakt dat je geen gebruiker bent
• Vermeld dat op meerdere vlakken de AV voor jou verslechterd zijn: webmail verdwijnt, tv-functionaliteit verdwijnt, het is niet meer mogelijk te upgraden naar Orange Music met bijbehorende tarievenstructuur
• Vermeld dat je, als ze wederom niet akkoord gaan, de zaak wilt voorleggen bij de geschillencommissie
• Hoewel het normaal gesproken bij zakelijke brieven zéér onprofessioneel is: maak de kernzinnen vetgedrukt. Ik heb bij eerdere brieven sterk het idee gekregen dat ze de brief niet lezen, zo trek je toch de aandacht.

Succes :)

For the record: beiden geen webmailgebruiker, geen Orange Music abonnement, geen gebruik gemaakt van TV.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:07:

• Hoewel het normaal gesproken bij zakelijke brieven zéér onprofessioneel is: maak de kernzinnen vetgedrukt. Ik heb bij eerdere brieven sterk het idee gekregen dat ze de brief niet lezen, zo trek je toch de aandacht.
Pcies, had ik ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik eveneens, sterker nog alle dingen die je noemt, in the aire, had ik erin staan. En toch een simpel, standaard afwijsbriefje. Ik ben benieuwd of ik de komende 2 weken nog een brief krijg van Orange met daarin een voorstel om dus tot een schikking te komen of niet. Anders gaat de geschillencommissie zich er echt over buigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het dus ook zo gedaan.. Ik vindt het zo stom; Iedereen heeft dezelfde reden en omstandigheden met het Abonnement, en dan wordt er een beetje onderscheid gemaakt tussen verschillen die er helemaal niet zijn!
Heel raar...
Krijg nu een brief van T-Mobile om me te bedanken dat ik naar hun toe ben gekomen vanuit orange etc etc... Alsof er niks gebeurt is!
Maargoed... hopen dat het nu allemaal wel een beetje goed gaat met de iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ook de zaak bij de geschillencommissie gelegd. Ik hou jullie op de hoogte hiervan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Zojuist even gebeld, en gezegd dat ik het oneerlijk vind dat het contract van andere klanten die ook geen Orange Webmail hadden, wel wordt beëindigd, en mijn contract niet. Na 5 minuten in de wacht te hebben gehangen werd mij verteld opnieuw een brief te sturen, want dat dat door een andere afdeling wordt gedaan - die niet telefonisch bereikbaar is.

Handig, zo'n telefoniebedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn er nog nieuwe dingen gekomen? Iemand nog iets gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Nog geen reactie gehad op mijn brief + telefoontje, maar sinds zaterdagochtend heb ik een "inactieve simkaart". Maandag maar ff met KS bellen dus, anders meteen maar m'n nummer muteren naar prepaid van een andere aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
MartijnGizmo schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 01:47:
Nog geen reactie gehad op mijn brief + telefoontje, maar sinds zaterdagochtend heb ik een "inactieve simkaart". Maandag maar ff met KS bellen dus, anders meteen maar m'n nummer muteren naar prepaid van een andere aanbieder.
Ze zijn elke dag bereikbaar, dus je zou ook vandaag kunnen bellen. Misschien ga ik vandaag ook maar eens bellen, anders krijg ik straks ook een inactieve sim en ben ik mijn nummer kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Inmiddels heb ik een vierde opzegbrief klaarliggen, die vandaag nog op de bus gaat. Je vindt 'm hier: http://docs.google.com/Doc?id=d4swrx5_5dt29k4f6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb nog steeds geen brief van Orange waarin ze mij een (schikkings)voorstel doen. Ze hebben dan ook nog net geen 3 weken over om nog te reageren. Ben benieuwd of ze uberhaupt gaan reageren en zo ja, welk standaardbriefje dat dan weer gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Alex) schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:11:
Inmiddels heb ik een vierde opzegbrief klaarliggen, die vandaag nog op de bus gaat. Je vindt 'm hier: http://docs.google.com/Doc?id=d4swrx5_5dt29k4f6
Het omzetten van mijn abonnement in prepaid

Het omzetten van mijn opgebouwd saldo naar prepaid

Het geschikt maken van mijn nummer voor nummerportatie
Die laatste hoeft niet als ze hem omzetten van abonnement naar prepaid en het tweede punt kan alleen als je al 3 jaar geleden een abonnement van Orange had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Sp!tF!re schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:19:
[...]

[...]

Die laatste hoeft niet als ze hem omzetten van abonnement naar prepaid en het tweede punt kan alleen als je al 3 jaar geleden een abonnement van Orange had ;)
Kan best, maar ik heb het er gewoon ingezet. Ik zie wel wat ik krijg :)

Zo heel veel opgebouwd saldo heb ik niet trouwens, ik sms regelmatig O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Alex) op 19-10-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MartijnGizmo:

Ik heb ook de melding inactieve sim gehad, bleek dat ze aan het morren waren met mijn abonnement zo gaf de medewerker aan.. toen ik dus niet kon bellen, belde ik de KS daarover (niet eens over opzeggen abo), en toen hoorde ik dat ik inderdaad per direct kon opzeggen... Heb je al gebeld daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Net even gebeld, en mijn abo blijkt inderdaad beëindigd. Fijn dat ze mij daarvan ook schriftelijk op de hoogte stellen. :/ Zometeen maar even prepaid-kaartje van een andere telco halen.

Over omzetten naar prepaid met behoud van opgebouwd beltegoed was niks bekend. Gelukkig had ik mijn opgebouwde beltegoed van de afgelopen 4 jaar vakkundig opgemaakt tijdens een vakantie van een maand in Thailand. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik zag vanochtend wel iets vreemds, toen ik mijn telefoon pakte:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UEIilkYLMlZfwBcCzvVQUvWw/full.png

Vanochtend was dit in Breda, ik ben nu in Eindhoven en het staat er nog steeds. Als ik handmatig een netwerk zoek, kan ik kiezen uit de netwerken "dutchtone", "Vodafone NL", "Ben" en "KPN". Kies ik dutchtone, dan kan ik echter niet op het netwerk. Kies ik "automatisch", dan krijg ik meteen het Ben-netwerk.

Heeft dit voor mij nog nadelige gevolgen, afgezien van dat stomme driehoekje?

[ Voor 7% gewijzigd door Alex) op 20-10-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Ik heb altijd een driehoekje :). Wat is het probleem? Ik zie het niet.

Afbeeldingslocatie: http://img55.imageshack.us/img55/829/screenshot1vd4.png

[ Voor 33% gewijzigd door MsG op 20-10-2008 16:10 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
MsG schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:06:
Ik heb altijd een driehoekje :). Wat is het probleem? Ik zie het niet.

[afbeelding]
Ik vroeg me zomaar af hoe het dan zit met kosten, of bellen/sms'en/GPRS gebruiken me dan niet meer kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Alex) schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:21:
[...]

Ik vroeg me zomaar af hoe het dan zit met kosten, of bellen/sms'en/GPRS gebruiken me dan niet meer kost?
Alles blijft hetzelfde, je roamt alleen maar. Als er iets wijzigt (indien prepaid) wordt je geinformeerd.

De enige wijzigingen, tot dusver:
- Indien je MMS gebruikt moet je settings wijzigen.
- Op sommige telefoons staat data roaming uit, zodat je in het buitenland niet per ongeluk duur internet. Indien je telefoon (smartphone / PDA) deze functie heeft, en je toch wil internetten binnen NL moet je deze functie uit zetten. Als je naar het buitenland gaat, moet je handmatig de functie e.v.t weer aanzetten.
- Indien prepaid: beltegoed niet meer onbeperkt houdbaar, maar alleen indien 1x per halfjaar bellen (geen provider nr's), gebeld worden of sms-en.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste