Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opera starten in fullscreen mode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de nieuwe Opera gedownload, en het bevalt me allemaal wel. Overgestapt vanuit Firefox. Ik wil nu dat Opera start in Fullscreen mode, dus het effect wat je krijgt als je op F11 drukt. Weet iemand hoe dit moet?

Ik heb ook een custom full screen mode gedownload, waarbij onderaan de tabbladen zichtbaar zijn. Dit is echter een knopje, het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als deze customized fullscreen mode meteen opstart bij het opstarten van Opera..

Weet iemand of dat mogelijk is?

Bedankt.

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:59

GeekK

Rag Mama Rag

Kan denk ik alleen in unix/linux, niet in windows... http://www.opera.com/docs/switches/

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:25:
Ik heb net de nieuwe Opera gedownload, en het bevalt me allemaal wel. Overgestapt vanuit Firefox. Ik wil nu dat Opera start in Fullscreen mode, dus het effect wat je krijgt als je op F11 drukt. Weet iemand hoe dit moet?

Ik heb ook een custom full screen mode gedownload, waarbij onderaan de tabbladen zichtbaar zijn. Dit is echter een knopje, het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als deze customized fullscreen mode meteen opstart bij het opstarten van Opera..

Weet iemand of dat mogelijk is?

Bedankt.
Je kan ook rechtermuisknop + scroll gebruiken voor tabs, opera is heerlijk met mousegestures :)

Verwijderd

Topicstarter
thr- schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:48:
Je kan ook rechtermuisknop + scroll gebruiken voor tabs, opera is heerlijk met mousegestures :)
Inderdaad handig. Daar kan ik ook mee werken, maar weet iemand hoe ik dan wel in fullscreen start?

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Werkt "opera -fullscreen" niet? Ik weet dat de documentatie zegt dat het niet zo is, maar ik zou het toch eens proberen :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Mischien kan je het proberen met kioskmode.

http://www.opera.com/support/mastering/kiosk/

Opera can be run in kiosk mode, which is a mode mainly suited for information stands. Such stands are typically found in libraries, airports, bank offices, or shopping malls. The information stand will run a browser that lets the user browse for the necessary information, but denies access to the computer and browser settings. After a period of inactivity, the browser should reset and return to a specified home page.

Windows: C:\Program Files\Opera\opera.exe /KioskMode
UNIX: opera -kioskmode
Mac: Applications/Opera.app/Contents/MacOS/Opera -kioskmode

Alleen dat lijkt me niet echt fijn werken op een desktop systeem, er is vast wel een ander manier(kan het helaas niet vinden)

[ Voor 8% gewijzigd door thr- op 05-08-2008 03:34 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er zijn weer meerdere opties mee te geven aan de Kiosk modus, waardoor je wel naar je systeem kan enzo. Even die link lezen.

Er is ook een mogelijkheid om een script te maken die Opera start en als het geladen is de toets F11 stuurt naar Opera. Genoeg informatie om dat voor elkaar te krijgen. Tip: Zoek bij MSDN onder vbscript ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:59

GeekK

Rag Mama Rag

Met Opera 9.61 is het nu mogeljk om in windows full screen te starten:
Windows-specific changes

Added the following command line options on Windows:
  • newwindow — Opens a URL in a new window
  • fullscreen — Start in full screen mode; only works if no Opera instances are already running

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Pagina: 1