'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Resto druid in Wotlk is heerlijk. Zo veel 5-punten talents zijn nu 2/3 punten. Tree form is veel beter, kan alle resto spells casten, geen 20% slow meer. Nourish en Flourish zijn erg goed.marshallq schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:36:
[...]
Hoe bevalt een wotlk druid ? Zie dat je nog resto bent, dat met een reden of, zou zelf met resto gear voor balance gaan omdat resto gear naar spellpower word geconverteerd
Ik ben altijd feral geweest maar vind healen heel leuk, heal al sinds 2005 met mijn shaman. Daarom ga ik ook resto speccen in Wotlk, in BC vind ik resto zwak voor een druid.
Als we de mogelijkheid krijgen om 2 talent builds te hebben en te switchen op command bv voor gold, dan ga ik voor full Balance en Full Resto.
Ah Ysera, dan zullen de screenshots die ik nu ga uploaden je wel intreseren-NMe- schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:25:
[...]
W00t, bekende namen! Alexstrasza en Krasus (of eigenlijk Korialstrasz). Ik ben de novels aan het lezen, en de red dragonflight is koel.
Leuk ook dat er meer gaat gebeuren met de vijf dragonflights. Nu heb je Alextrasza en Nozdormu ingame, en volgens mij Malygos ook. Dan blijven alleen Ysera (ok, die zit ook al in een cameo
) en Deathwing over. * Crowmeister is benieuwd.
Malygos zit inderdaad in de game, je kan 'em slachten omdat de blue dragonflight evil is geworden, de rest heeft daarom dus Wyrmcrest geformed.
Mbt Nozdorumu, hij zit niet direct in de game. Wel indirect: Nozdormu is seen briefly at the Bronze Dragonshrine during the quest [??] Mystery of the Infinite, where it is hinted that he may secretly be the leader of the troublesome Infinite Dragonflight.
edit:
Zo wat extra shots zijn hier te vinden. Weer een stuk of 50 dus zal wel ff duren laden. Zit oa Dalaran in, Crystalsong, meer Zuldrak en een speciale character voor -NMe-
[ Voor 23% gewijzigd door Crowmeister op 03-08-2008 01:28 ]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Crowmeister schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 01:05:
Zo wat extra shots zijn hier te vinden. Weer een stuk of 50 dus zal wel ff duren laden. Zit oa Dalaran in, Crystalsong, meer Zuldrak en een speciale character voor -NMe-
Nozdormu ligt trouwens toch in de Caverns of Time op die verhoging?
Verwijderd
Onze group komt altijd 5-7 minuten te kort en dat is niet leuk
Weet mieschien een paar groups die je kunt overslaan , en weet iemand wat een erg sterk group setup is om mee te nemen ?
Laat de pally tank tanken op de eagle boss, druid kan DPS'en. Negeer de vogels, heal daar gewoon doorheen. Ga, als de baas dood is, niet meteen naar de chest toe, dat kan altijd nog.
Bear boss: pally op human form, druid op bear.
Trash voor de dragonhawk boss: veel chargen, chain sheep de flamecasters, óók als je ze aan het killen bent. Ze doen dan veel minder schade. Dat je mage dan niet kan DPS'en is niet erg. De patrol voordat je het trappetje bij de baas op loopt kún je overslaan, maar het gaat vaak sneller als je ze killt omdat je dan niet hoeft te wachten. Af en toe, als er twee flamecasters staan, is het handig om er één te mindcontrollen, zodat die alvast dood is voordat je de andere 3 mobs aanpakt. Op dat moment sheep je de tweede flamecaster zodat je je kan richten op de twee melee mobs.
Op de baas zelf: kill één hatcher, en laat de andere wat eggs openmaken. Ideaal is waarschijnlijk als je in 2-3 hatchbeurten van ongeveer gelijke grootte beide kanten leeg hebt. Met een pally tank moet dat geen probleem zijn; de druid kan op de baas.
Trash voor de lynx boss: kill de groep die het dichtst bij een van de hutjes staat. Er loopt daarachter een patrol midden door het "kamp" welke je kan negeren. In plaats daarvan spring je door de raampjes van de hutten heen; je komt dan meteen voor uitgang van de tempel uit. Gnomes hebben nogal eens problemen met die raampjes, Noggenfogger (skeleton) of Savory Deviate Delight (pirate) wil nog wel eens helpen om dat makkelijker te maken. Ren naar het meer toe en zwem (of gebruik waterwalking) naar de uiterste kant van het meer toe. Je skipt zo de patrol met de twee krokodillen. Van daaruit zul je echter wel alle trash moeten killen.
Op de lynx baas zelf spreekt het allemaal redelijk voor zich. Beide tanks delen de cleave, laat de druid de baas tanken en de pally pakt de spirit op als die komt, aangezien dat makkelijker schijnt te zijn.
Nope, dat is Zaladormu. Nozdormu is foetsie, maar kan dus ook een bad guy zijn. WotLK zal het ons vast leren.-NMe- schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 01:41:
[...]
Nozdormu ligt trouwens toch in de Caverns of Time op die verhoging?
[ Voor 6% gewijzigd door Crowmeister op 03-08-2008 02:38 ]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Hier in België gaat er een stevige hap uit de maandelijkse download limiet als je zoiets downloadeendje schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 13:59:
waarom kopen? download gewoon de trail versie.. hoef je ook geen dvd's /cd's te wisselen

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Geen flauwekulletjes
alt+ZY3LLoW schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:48:
Misschien een hele domme vraag maar hoe maak je screenshots zonder dat de "interface" erop staat. Dus de minimap spellsbarr enz.
Ik moet iets vaker F5'en
Na een half jaar geen WoW meer te hebben gedaan, eergister een trial account gemaakt. Ben nu een Orc warlock (bijna lvl 16) op blade's edge. Heb eerder een 70 mage, 60 paladin en 60 hunter gehad, maar die warlock is soms best moeilijk (kan ook komen omdat ik geen armor van AH kan kopen).
Maar als iemand Zaurask ziet, ben ik dat
[ Voor 152% gewijzigd door Moortn op 03-08-2008 12:04 ]
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
De groene ogres gaan heel snel neer, maar misschien droppen de hogere levels meer cash of betere items?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
De groene ogres gewoon meppen. Ik heb het ook gedaan en (stom stom stom) de beads ingeleverd in Garadar. Daardoor kon ik later nog een keer terug om hetzelfde te doen maar dan de beads inleveren bij de Consortium figuur in Nagrand. Ik zou dus als ik jou was, na alle quests gedaan te hebben, de beads bewaren en lekker blijven grinden en die beads inleveren bij The Consortium en daar je rep ook naar exalted tillen.Kapoen schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:11:
Ik ben nu bezig met de rep grind voor een Talbuk mount in Nagrand. Nu vroeg ik mij af of het de moeite waard is om de ogres te grinden met het hoogste level (voor de drops)?
De groene ogres gaan heel snel neer, maar misschien droppen de hogere levels meer cash of betere items?
Ik had de orgres boven halaa gegrind. Die dropten best goed. Volgens thottbot maken levels niet uit.Kapoen schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:11:
Ik ben nu bezig met de rep grind voor een Talbuk mount in Nagrand. Nu vroeg ik mij af of het de moeite waard is om de ogres te grinden met het hoogste level (voor de drops)?
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Verwijderd
Lijkt me niet dat ze goedkoper worden, WotLK heeft niet echt veel moneysinks meer.Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:10:
Weet iemand of er plannen zijn om in WotLK de epic flyers goedkoper te maken ? Koop ze nu namelijk niet en hoop dat ze in de uitbreiding wat goedkoper worden.
Ik denk niet dat ze goedkoper worden, maar dat het simpelweg makkelijker wordt om snel goud te verdienen, waardoor 5000g een schijntje is. Overigens heb ik wél de epic flight skill, gewoon omdat het het waard is.Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:10:
Weet iemand of er plannen zijn om in WotLK de epic flyers goedkoper te maken ? Koop ze nu namelijk niet en hoop dat ze in de uitbreiding wat goedkoper worden.
[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 03-08-2008 13:28 ]
Mooie screenshots moet ik zeggen , zowel scherpte en kleur beste was ik tot nu toe heb gezien. Op wat voor scherm speel je als ik vragen magCrowmeister schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 01:05:
Anyway blijven posten over wotlk pls
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Ik weet niks van schermen af en in de winkels zijn tft schermen niet veel soeps vandaar maar dat zal wel met instellingen te maken hebben. Veranderd niet dat ik toch wil weten welk scherm het is-NMe- schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:33:
Je denkt toch niet dat zijn scherm effect heeft op de kleur in die screenshots he?
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Hah yeah, heeft niks met de monitor te maken. Het is by the way een Samsung 226BW. De videokaart is Club3D HD 3870 X2.Tr!gger schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:38:
[...]
Ik weet niks van schermen af en in de winkels zijn tft schermen niet veel soeps vandaar maar dat zal wel met instellingen te maken hebben. Veranderd niet dat ik toch wil weten welk scherm het is
Anyway, hierbij de derde pagina WotLK beta screenshots.
Batch 1
Batch 2
Batch 3
Zo mooie screens. Geen wonder dat het nog 'not done' is. Kost veel tijd met alles ontwerpen en afstemmen met elkaar. Wel veel variatie weer...Crowmeister schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:58:
[...]
Hah yeah, heeft niks met de monitor te maken. Het is by the way een Samsung 226BW. De videokaart is Club3D HD 3870 X2.
Anyway, hierbij de derde pagina WotLK beta screenshots.
Batch 1
Batch 2
Batch 3
Heh, Blade's Edge is net 4 weken oud. En de Horde guild Ubiquity heeft HKM al down..
[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 03-08-2008 20:58 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Vanavond onze Zondag Avond Dungeon Avond (We zijn een kleine leveling guild, vooral irl maatjes en mensen die we tegenkomen en die erbij willen, die laten we toe. Niet ideaal, maar het zijn irl maten en die laat ik niet in de steek als een andere, veel betere leveling guild nog geen intresse toonde)en die was echt de belabberdste die ik ooit met ze deed. We gingen naar Scarlet Monestairy, voor de tweede keer.
Eerst Graveyard, puur om er weer even in te komen. We waren in 20 minuten klaar omdat we al wisten wat we moesten doen. Kan vast sneller, maar we deden het op ons gemak.
Daarna Cathedral. Begon goed, we maakten flink progress. Langzaam iedereen uit de Cathedral pullen en ze dan in kleine groepjes in de pan hakken. Na een tijdje begonnen we aan de kamers achter in de Cathedral om te voorkomen dat als we de Scarlet Commander Mograine zouden pakken, die allemaal op onze ruggen sprongen.
Ik stond een heel end bij hem vandaan maar wel het dichtstbij. Plotseling loopt de pet van een irl maat van me voorbij Morgraine en aggroed hem. Result: Wipe. Opeens begint die kerel op Voicechat tegen mij te zeiken dat IK hem geaggroed had. Heb er maar niks van gezegt, maar wel flink bij onze Raidleader in de /w gezeten. Die gaf me overigens gelijk.
Daarna de Armory. In de Armory staat ergens een kist. Meneer de Hunter ging daar lekker staan en niks doen, samen met zijn vriendinnetje de healer, en liet ons de rotzooi opruimen totdat ze allemaal dood waren. Daarna lekker als eerste die chest opnenen. Geloof me, niet de eerste keer dat dit gebeurde en -ko- drukte weer eens /w in. We waren dan ook erg blij dat in de volgende chest meneer de hunter niet kon ninja'en, want die was locked en ik was de enige rogue. Kist snel geopend, alles geloot en met iedereen getraded wat ze nodig hadden. Ja, kost erg veel tijd. Maar je moet wat..
En als de loot nu een beetje positief was voor mij had de run misschien nog wel de moeite geweest. Als ik er 3g aan verdiend heb is het veel..
Wa Doede Nou

Verwijderd
Whahaha-ko- schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:20:
Gatverdamme zeg.
Vanavond onze Zondag Avond Dungeon Avond (We zijn een kleine leveling guild, vooral irl maatjes en mensen die we tegenkomen en die erbij willen, die laten we toe. Niet ideaal, maar het zijn irl maten en die laat ik niet in de steek als een andere, veel betere leveling guild nog geen intresse toonde)en die was echt de belabberdste die ik ooit met ze deed. We gingen naar Scarlet Monestairy, voor de tweede keer.
Eerst Graveyard, puur om er weer even in te komen. We waren in 20 minuten klaar omdat we al wisten wat we moesten doen. Kan vast sneller, maar we deden het op ons gemak.
Daarna Cathedral. Begon goed, we maakten flink progress. Langzaam iedereen uit de Cathedral pullen en ze dan in kleine groepjes in de pan hakken. Na een tijdje begonnen we aan de kamers achter in de Cathedral om te voorkomen dat als we de Scarlet Commander Mograine zouden pakken, die allemaal op onze ruggen sprongen.
Ik stond een heel end bij hem vandaan maar wel het dichtstbij. Plotseling loopt de pet van een irl maat van me voorbij Morgraine en aggroed hem. Result: Wipe. Opeens begint die kerel op Voicechat tegen mij te zeiken dat IK hem geaggroed had. Heb er maar niks van gezegt, maar wel flink bij onze Raidleader in de /w gezeten. Die gaf me overigens gelijk.
Daarna de Armory. In de Armory staat ergens een kist. Meneer de Hunter ging daar lekker staan en niks doen, samen met zijn vriendinnetje de healer, en liet ons de rotzooi opruimen totdat ze allemaal dood waren. Daarna lekker als eerste die chest opnenen. Geloof me, niet de eerste keer dat dit gebeurde en -ko- drukte weer eens /w in. We waren dan ook erg blij dat in de volgende chest meneer de hunter niet kon ninja'en, want die was locked en ik was de enige rogue. Kist snel geopend, alles geloot en met iedereen getraded wat ze nodig hadden. Ja, kost erg veel tijd. Maar je moet wat..
En als de loot nu een beetje positief was voor mij had de run misschien nog wel de moeite geweest. Als ik er 3g aan verdiend heb is het veel..
Zelfs de gear boeit niet écht, tenzij je wil gaan twinken. Met de snelheid waarop je nu levelt vervang je de gear onderhand nog voordat je het krijgt.winkelwagen schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:07:
Zolang je er maar een bult aan xp aan overgehouden hebt, daar doe ik in eerste instantie instances voor, evenals voor de gear. Geld kom ik wel op andere manieren aan.
Bnet pindle#2913
Vooral instances zoals ZF leveren erg goede gear op voor het level, en is makkelijk te doen mits de healer de staircase aan kan ^^.
Zodra je in de buurt van level 70 komt wil je natuurlijk wel naar gear kijken inderdaad.winkelwagen schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:36:
Nuja, ik ben nu 68 en heb nu 3x S2 in mijn bank liggen, maar tijdens het doorlopen van een instance wil ik nog wel een upgrades oppakken. Maargoed, ik kijk dan van te voren ook nooit wat er allemaal kan droppen, en kijk ter plekke pas of het een upgrade is. Moet wel leuk blijven zo'n instance
Klopt. Mijn mage heeft nog iets van 15 levels rondgelopen met castermask die daar dropt. Man, wat was ik blij toen ik die verving, dat lelijke ding.Vooral instances zoals ZF leveren erg goede gear op voor het level, en is makkelijk te doen mits de healer de staircase aan kan ^^.

ZF is trouwens een ideale instance voor boosting. Gewoon tot en met de stair event gaan, dan resetten en opnieuw. Liefst een feral druid of prot pally booster voor het makkelijker aggro trekken bij de stairs en met 2 mensen die geboost worden voor de optimale hoeveelheid xp.
En ja, ik ben Mutilate spec en ik raid. Ik weiger nog steeds structureel om voor een sword/mace/fist build te gaan
Bedoel je hier ook ZA mee? Want dat valt wel tegen vind ik.-NMe- schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:46:
Karazhan is geen raid, IMO.De 10-man instances zijn dermate vergevend dat je daar in principe met elke spec wel doorheen kan.
ik heb het Blessings deck bijelkaar geraapt. nu is de vraag zal ik hem gebruiken of verkopen? het ding regelt wel 80 spell dmg voor me. ik heb eigk wel iets meer crit nodig.
vandaag wubs hexblade geloot; nu heb ik 1 spell hit te weinig.
This is the Way.
HiHi IronEdge , leuke filmpies altijd leech ze wel eens vaker.cWaVe1 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 02:25:
Lief Dagboek,
een vid van onze M'uru kill
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=84663
Gratz met de Kill
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Overal heb ik aan het weekend overgehouden: 2x Merciless maces, 1x Merciless throwing weapon, 3x Merciless rogue set, 1x Vindicator bracers.
Maw ik ben wel tevreden
Deze week minder honor farmen en puur even zorgen dat ik alle BG marks bij elkaar heb.
Ik had me dit weekend ook voorgenomen even flink Honor te grinden echter was ik vergeten dat ik zowel Zaterdag als Zondag avond ( overdag spelen in het weekend is out of the question ivm mijn Kids ) een verjaardag had, dus jammer genoeg alleen Vrijdag avond kunnen spelen.Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:53:
AV weekend voorbij, vaak gewonnen en vaak verloren gelukkig waren de losses meestal binnen 15 minuten en resulteerden meestal in 300+ honor. Ondanks dat ik een tijd terug had gelezen dat Blizzard AV meer gebalanceerd had qua layout merkten we duidelijk op de advantage van Alliance. Als we beide (Alliance en Horde) puur voor de aanval gingen dus een race naar Frostwolf Keep of Dun Baldar was 9 van de 10 keer Alliance vele malen sneller. Aangezien ik dus geen premades heb gedaan was het wat lastig om mensen te overtuigen om wat defence aan te leggen zodat we meer kans hadden op overwinningen. De keren dat het lukte wonnen we ook.
Overal heb ik aan het weekend overgehouden: 2x Merciless maces, 1x Merciless throwing weapon, 3x Merciless rogue set, 1x Vindicator bracers.
Maw ik ben wel tevreden.
Deze week minder honor farmen en puur even zorgen dat ik alle BG marks bij elkaar heb.
Resultaat op een enkel avond was toch alweer 12k honor dus bijna de Merciless Helm binnen , heb wel me tactic aangepast ipv iedere avond voor het levellen minimaal 1 BG te spelen me puur te focussen om levellen en dan in de betreffende weekenden de BG's doen voor eventueel badges en honor.
Ben nu 66 en 48% + 150% Rested dus het gaat lekker.
Verwijderd
De honor is prima te doen, alleen die marks kunnen wel een hel zijn af en toe. Vandaar ook dat ik me heb voorgenomen nu eerst alle marks binnen te halen en dan aan het eind te kijken hoeveel honor ik nog mis voor de items, want sommige BG's lijk je niet meer te kunnen winnen met PUGsShadowBumble schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:09:
[...]
Ik had me dit weekend ook voorgenomen even flink Honor te grinden echter was ik vergeten dat ik zowel Zaterdag als Zondag avond ( overdag spelen in het weekend is out of the question ivm mijn Kids ) een verjaardag had, dus jammer genoeg alleen Vrijdag avond kunnen spelen.
Resultaat op een enkel avond was toch alweer 12k honor dus bijna de Merciless Helm binnen , heb wel me tactic aangepast ipv iedere avond voor het levellen minimaal 1 BG te spelen me puur te focussen om levellen en dan in de betreffende weekenden de BG's doen voor eventueel badges en honor.
Ben nu 66 en 48% + 150% Rested dus het gaat lekker.
Merkte ik ook jaVerwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:53:
AV weekend voorbij, vaak gewonnen en vaak verloren gelukkig waren de losses meestal binnen 15 minuten en resulteerden meestal in 300+ honor. Ondanks dat ik een tijd terug had gelezen dat Blizzard AV meer gebalanceerd had qua layout merkten we duidelijk op de advantage van Alliance. Als we beide (Alliance en Horde) puur voor de aanval gingen dus een race naar Frostwolf Keep of Dun Baldar was 9 van de 10 keer Alliance vele malen sneller. Aangezien ik dus geen premades heb gedaan was het wat lastig om mensen te overtuigen om wat defence aan te leggen zodat we meer kans hadden op overwinningen. De keren dat het lukte wonnen we ook.
Maw ik ben wel tevreden.
Eerste keer dat ik het probeerde sinds de aanpassing, en ben maar (vaak als enige) even in de Horde poort gaan staan om incoming alliance even tegen te houden (stun + archers = auw
Bnet pindle#2913
Ik heb nog nooit zo gelachen.....
RL: "Who hasn't done this before?"
reply van 15 ~ 20 man: "me"
Het ging best goed op de trash
Verdeling voor de cubes ook, verder dan de cube controllers zijn we niet gekomen.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
dat heb ik dus eens gedaan met de guild (vrij grote guild 300+ members) dat we binnen renden en dat er een discussie kwam over de cubes bleken 8 mensen hem eerder gedaan te hebben... we hebben echt gelachen die avond maar op de 3de try ging hij idd down en dat was best leukchromeeh schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:55:
Gister avond een PuG op Maggy gedaan.
Ik heb nog nooit zo gelachen.....
RL: "Who hasn't done this before?"
reply van 15 ~ 20 man: "me"
Het ging best goed op de trash![]()
Verdeling voor de cubes ook, verder dan de cube controllers zijn we niet gekomen.
Ik ben hem nu ook aan het verzamelen. Maar vraagje als je alle kaarten van de deck compleet hebt. Waar moet je ze dan inleveren?NoTimeRemains schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 02:18:
heren van het goede leven,
ik heb het Blessings deck bijelkaar geraapt. nu is de vraag zal ik hem gebruiken of verkopen? het ding regelt wel 80 spell dmg voor me. ik heb eigk wel iets meer crit nodig.
vandaag wubs hexblade geloot; nu heb ik 1 spell hit te weinig.
Dark Moon Faire, check de Blizz site. Is elke maand een week ergens te vinden, dan weer in Mulgore, dan weer in Elwynn forest geloof ik, op de kalender kun je zien waarEindhoven657 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:03:
[...]
Ik ben hem nu ook aan het verzamelen. Maar vraagje als je alle kaarten van de deck compleet hebt. Waar moet je ze dan inleveren?
Bnet pindle#2913
Darkmoon Faire => Professior Thadeleus maar de lose kaarten wel eerst in een Deck maken en het Deck kan je bij hem inleverenEindhoven657 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:03:
[...]
Ik ben hem nu ook aan het verzamelen. Maar vraagje als je alle kaarten van de deck compleet hebt. Waar moet je ze dan inleveren?
EDIT:
Grmbl je moet tegenwoordig macro's schrijven om op F5 te blijven rammen
[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 04-08-2008 10:08 ]
Ik merk als alliance niks van dit voordeel, zodra er 5 horde in FW gaat staan verdedigen dan zijn de ally's al screwd, aangezien je met 5 man makkelijk 10-15 ally's buiten de deur kan houden in FW.Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:53:
AV weekend voorbij, vaak gewonnen en vaak verloren gelukkig waren de losses meestal binnen 15 minuten en resulteerden meestal in 300+ honor. Ondanks dat ik een tijd terug had gelezen dat Blizzard AV meer gebalanceerd had qua layout merkten we duidelijk op de advantage van Alliance. Als we beide (Alliance en Horde) puur voor de aanval gingen dus een race naar Frostwolf Keep of Dun Baldar was 9 van de 10 keer Alliance vele malen sneller.
In Dun baldar is dat wel wat moeilijker omdat daar veel meer bewegings ruimte is. Dus voordeel neej, het heft elkaar gwoon op de voor en nadelen die we both hebben.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Niet echt hoor... Ja de towers staan verder van mekaar af maar je kunt nergens staan zonder dat je verrot geschoten wordt door de towers aan beide kanten. Maw als je in het middenpad blijft word je ook gewoon van BEIDE kanten beschoten. Bovendien kun je in de horde base imo net ietsje makkelijker LoSsen. Daarbij ben je het allergrootste nadeel even vergeten; die @*$(@*@$ klotebrug waardoor je al een half uur beschoten wordt voor je uberhaubt ook maar in de buurt bent...ErwienO schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:10:
[...]
Ik merk als alliance niks van dit voordeel, zodra er 5 horde in FW gaat staan verdedigen dan zijn de ally's al screwd, aangezien je met 5 man makkelijk 10-15 ally's buiten de deur kan houden in FW.
In Dun baldar is dat wel wat moeilijker omdat daar veel meer bewegings ruimte is. Dus voordeel neej, het heft elkaar gwoon op de voor en nadelen die we both hebben.
Bnet pindle#2913
Ik heb altijd het tegenovergestelde: zat marks, maar nooit honor genoeg. Lang leve de "For Great Honor" questVerwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:21:
[...]
De honor is prima te doen, alleen die marks kunnen wel een hel zijn af en toe. Vandaar ook dat ik me heb voorgenomen nu eerst alle marks binnen te halen en dan aan het eind te kijken hoeveel honor ik nog mis voor de items, want sommige BG's lijk je niet meer te kunnen winnen met PUGsGisteren overigens wel een mooie battle gehad in WSG. we stonden 2-0 achter en maakten er uiteindelijk 2-3 van. Het leek haast voetbal, want alle 3 de punten van de horde werden gemaakt door rogues die op de counter speelden
. Alliance was bijna volledig richting horde base, en bijna alle horde in de verdediging behalve 3 rogues (waaronder ikzelf) dus elke rogue vlag pakken --> speedboost in tunnel --> sprint --> preperation --> sprint --> score. En mocht je onderweg wat vervelende debuffs krijgen --> CoS
Verwijderd
Leg mij eens uit welk nadeel Alliance ondervind bij het cappen van de graveyard in Frostwolf Keep? Geen enkele archer die je interupt. Probeer nu hetzelfde eens in Dun Baldar. Daarbij komt nog eens dat Alliance een korte aanloop heeft richting de 2 torens in Frostwolf Keep, waarbij je als Horde al snel tot gort word geschoten vanaf de brug, enige optie om uberhaupt binnen te komen. Dan kun je nog discuseren over de chokepoints die er zijn voor Alliance en Horde.ErwienO schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:10:
[...]
Ik merk als alliance niks van dit voordeel, zodra er 5 horde in FW gaat staan verdedigen dan zijn de ally's al screwd, aangezien je met 5 man makkelijk 10-15 ally's buiten de deur kan houden in FW.
Overigens nog wel een klein ding wat me is opgevallen bij het cappen van de bunkers in Dun Baldar. Je sapt 1 archer (niet noodzakelijk alleen extra safety) die zicht heeft op de Alliance vlag. Vervolgens cap je de bunker en ga je weer in stealth... de archers verdwijnen als ze niet in combat zijn. Hoort dit nu echt zo? Of is dit gewoon een bug die nooit gefixed is?
Geen id, wel handigVerwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:34:
[...]
Overigens nog wel een klein ding wat me is opgevallen bij het cappen van de bunkers in Dun Baldar. Je sapt 1 archer (niet noodzakelijk alleen extra safety) die zicht heeft op de Alliance vlag. Vervolgens cap je de bunker en ga je weer in stealth... de archers verdwijnen als ze niet in combat zijn. Hoort dit nu echt zo? Of is dit gewoon een bug die nooit gefixed is?
Da's dus ook de truc, paar stealthers naar DB, 1tje linkertower, andere rechtertower, als die beiden gecapped zijn verdwijnen de archers en kun je dus meteen de GY pakken. Je hoeft zelfs helemaal niks te sappen, je kunt voor alle towers zo gaan staan dat je niet interrupted wordt. Zou ook wel ERG lame zijn daar heeft de alliance bij ons helemaal geen last van.
Bnet pindle#2913
Of blijft je T4 (bijvoorbeeld) zijn waarde houden?
Als er weer een upgrade is in gear en wapens, hoef ik niet badges te vezamelen voor mijn alts
Iemand die dit weet?
A dead heealer can't heal you.
ik ben er een tijdje uitgeweest met WoW en wil weer eens een nieuwe char beginnen.
Heb al beetje via google gezocht en gekeken maar niet veel wijzer geworden daarom dat ik mijn vraag even hier wil stellen. Ik wil een nieuwe char beginnen naast mijn Hunter (70).
Op dit moment lijkt mij een shadowpriest of een Shammy wel leuk om te gaan doen. (alliance)
Vroeg me alleen af of iemand mij kan vertellen of 1 van deze wel beetje goede damage dealers zijn.
Ik speel op een PVE server.
Hoop dat jullie me kunnen helpen met kiezen.
Verwijderd
GZ met de kill maar de strat is toch vere van optimaal.cWaVe1 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 02:25:
Lief Dagboek,
een vid van onze M'uru kill
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=84663
Weet niet hoeveel hunters julie hebben, maar 1 tank, prot pally, in plaats van 2 is veel makkelijker. Gewoon de pally alle voids aan een kant laten oppikken (exorcism en wat andere ranged crapp) en de voids van de andere kant met een hunter misdirecten. De 10-12k void blast kun je gewoon met een shaman grounden
Bij de NE adds wil je de casters echt zo lang mogelijk laten leven (aggro met schield reflecten van hun firebal), 2-3 mages in de raid die de buff spellstealen is erg goed voor je DPS, onze mages halen in P1 hoge DPS 2800, 3k+ als je lucky bent met de buffs. Helpt ook bij de overgang (julie overgang zag er nu ook goed clean uit), kun je scheepen (nadat de tank wat aggro op de add heeft, zodat ie voor de tank gaat als de scheep breekt, niet voor de mage) en meer dps voor Muru.
In P2 moet je MT muru echt beter moven, volgens mij was julie melee dps meer in de lucht dan aan t dpsen.
Daarna stort alles in.
Ik tank bij ons de defenders op mijn druid (agi set uiteraard) terwijl een dps melee warrior def stance neemt en de mage tankt. Daarna gaan ze los op een gemarkte defender. Tot nu toe gaat dat perfect, +- 10-5 seconden voor de volgende wave.
p1 is dus tot nu toe in orde, nu nog survivability in phase 2:<
Yeah... veel ruimte voor verbetering!Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:47:
[...]
GZ met de kill maar de strat is toch vere van optimaal.
Weet niet hoeveel hunters julie hebben, maar 1 tank, prot pally, in plaats van 2 is veel makkelijker. Gewoon de pally alle voids aan een kant laten oppikken (exorcism en wat andere ranged crapp) en de voids van de andere kant met een hunter misdirecten. De 10-12k void blast kun je gewoon met een shaman grounden
Bij de NE adds wil je de casters echt zo lang mogelijk laten leven (aggro met schield reflecten van hun firebal), 2-3 mages in de raid die de buff spellstealen is erg goed voor je DPS, onze mages halen in P1 hoge DPS 2800, 3k+ als je lucky bent met de buffs. Helpt ook bij de overgang (julie overgang zag er nu ook goed clean uit), kun je scheepen (nadat de tank wat aggro op de add heeft, zodat ie voor de tank gaat als de scheep breekt, niet voor de mage) en meer dps voor Muru.
In P2 moet je MT muru echt beter moven, volgens mij was julie melee dps meer in de lucht dan aan t dpsen.
Phase 2 was compleet brute force
Laatste pull van de avond en we waren al een paar keer in phase2 geweest pre-nerf...
Maar met de zomer, vakantie, de zon etc kwam die nerf toch wel op een goed moment, simpel gezegd omdat we de raid die de dps-markers haalden niet avond op avond konden samen stellen...
Een van de beter gevechten in deze game!
Een tank minder betekent 3 hunters in de raid right?
Zo ver ik weet geared de Shadowpriest endgame zeer slecht, en je moet je meer als mana-batterij zien dan als high-dps.Frodo19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:47:
Op dit moment lijkt mij een shadowpriest of een Shammy wel leuk om te gaan doen. (alliance)
Vroeg me alleen af of iemand mij kan vertellen of 1 van deze wel beetje goede damage dealers zijn.
Hoop dat jullie me kunnen helpen met kiezen.
Shaman kunnen behoorlijk mee komen, met casting variant ben al gouw een van de hogere dpsers, hoe dit endgame scaled weet ik niet, maar volgens mij is daar meer de melee variant zeer goed.
Alleen in heroics, neem ik liever een SP mee dan een shaman, tenzij weer aoe stijl ga of het weer een irritante fear instance is (SV).
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
In WOTLK kan je weer al je gear vervangen door betere gear.Rochette schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:44:
Ik heb het vast ergens gemist, maar weet iemand die op de test server zit, of er weer een gear upgrade is in het nieuwe deel? Zoals we hebben gehad met TBC? Alle epic's gelijk an de nieuwe greens of erger.
Of blijft je T4 (bijvoorbeeld) zijn waarde houden?
Als er weer een upgrade is in gear en wapens, hoef ik niet badges te vezamelen voor mijn alts
Iemand die dit weet?
T4 zal je al heel snel gaan vervangen diir quest rewards en dungeon drops, t6+swp loot zou tot lvl80 mee moeten kunnen waarna je het pas weer gaat vervangen.
t5 zou dus ergens ertussen in zitten.
Op release day ren ik ook met 5 bags gear naar de vendor en ga ik alles vendoren behalve me elemental set (4 delen t6 en wat andere meuk) en me enhancment lvl gear.
De elemental wordt tot ik een beetje set looks heb op lvl80 me dalaran hanguit gear, en me enh gear gaat ik uiteraard gebruiken om te lvlen, ik gok dat ik dat op lvl78+ oid pas begin te vervangen.
Dus endgame gezien is Shammy beter? Welke tree is beter? Enhance of Elemental?
Teunis schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:05:
[...]
Zo ver ik weet geared de Shadowpriest endgame zeer slecht, en je moet je meer als mana-batterij zien dan als high-dps.
Shaman kunnen behoorlijk mee komen, met casting variant ben al gouw een van de hogere dpsers, hoe dit endgame scaled weet ik niet, maar volgens mij is daar meer de melee variant zeer goed.
Alleen in heroics, neem ik liever een SP mee dan een shaman, tenzij weer aoe stijl ga of het weer een irritante fear instance is (SV).
maar aangezien de meeste guilds met max 1 elemental en 1 enhance raiden zal je initeel meer kans hebben op een raid guild als resto
En shaman healing is echt wel leuk om te doen
ow, en het is niet zozeer dat Shamans beter zijn dan SP's, endgame het is meer dat sp's een redelijk harde DPS cap hebben (waar je pas in SWP tegenaan gaat lopen).
Shamans (en zeker resto shamans aan ally kant) zijn gewoon heel erg gewild.
[ Voor 27% gewijzigd door Routed op 04-08-2008 11:18 ]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je alleen gear uit de heroics en Kara hebt, is Zul'aman een flinke kluif. Tuurlijk is het makkelijker met nieuwe badgegear (die niemand had toen ZA gerealest werd) of nasst kara Gear uit Gruul's, Magtheridon's, SSC en TK.-NMe- schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:52:
Als je geen timed run doet is ZA ook heel vergevend. Zelfs de Hex-lord en Zul'Jin fights.
Ik merk nu nog het verschil als ik ga met een groep alts of mains. En ook SSC (5 bosses), TK (3 bosses) en BT (3 bosses) zijn met off specs te doen is mijn ervaring tot nu toe. Ik wordt altijd een beetje moe als ik application requirements zie van harcore guilds die bepaalde specs eisen. Ik kan het nog begrijpen als je voor world first gaat, maar als je er een weekje extra in wil steken gaat het prima met moonkins, frost mages, feral druids, retribution paladins.
Paar potjes gedaan voor wat marks.
Ergens sneaky gaan staan en lekker heals spammen, geganked worden door een rogue, rinse repeat
Ik heb nu nog leather healing shoulders, toch maar eens die S2 shoulders halen.
Toch wel een stuk verbetering, ik mis alleen de looks dan van m'n huidige
End game shaman is vaak resto hehe. En als enchantment shammy ben je meer een buff voor de melee imo.Frodo19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:12:
Heb wel al beetje gespeeld met een Shammy en merk wel dat lvl-en makkelijk gaat je makkelijk mobs neerhaald die 2-3 lvl hoger zijn. Wil uiteindelijk ook wel beetje PVP gaan doen maar verder de ligt de focus voornamelijk bij het raiden.
Dus endgame gezien is Shammy beter? Welke tree is beter? Enhance of Elemental?
[...]
Als je echt voor dps gaat moet je een dps class nemen en niet een hybride.
Verwijderd
Vrijdagavond m'n social skills maar eens geleveled. Maar ik was niet rested van een week werken, dus het ging maar traag. Daarnaast is mijn skill in Deens nog niet 300, maar ook dat wordt vanzelf geleveled
Zaterdag had ik gehoopt op het verder clearen van Kara, na de "rampzalige" run van de woensdag ervoor. Maar er waren geen geïnteresseerden, dus dat ging niet door.
Die dag heb ik nog wel een Heroic BM getanked, met een goed gegearde Resto Shaman als healer. Ik moest er rep hebben voor de Timewarden's Leggings en de Head Enchant voor op m'n T4 Head. Ik bleek nog vrij lastig te healen te zijn, maar ook was het niet 100% duidelijk wie de adds nu deed. Dus de DPS had ook teveel heals nodig, waardoor de Shaman nog een aardig kluif had aan deze instance. Uiteindelijk ging er nog 1 iemand dood op de 17e portal, en tijdens het ressen + drinken ging het Shield down tot 10%. Toen vond ik het toch wel tijd om Aeonus te pullen. Het resultaat was een kill, maar ik ging wel dood. Tijdens de run was ik Revered geworden, en direct de upgrades gehaald.
Zondag middag een guild run naar normal Botanica gedaan voor wat rep. We waren met allemaal bekenden en Nederlanders. De healer was een Druid (onze GM) die rondloopt in MH / BT. De DPS was niet echt mana-afhankelijk (MS warrior, Hunter, Enh Shaman), dus het ging in rap tempo. Nul komma nul CC gebruiken en maar doorknallen. Net voor de 3e baas viel de volgende epic: http://www.wowhead.com/?item=31331
Iedereen deed greed, en ik rolde 100!
Hij staat nu vrolijk op de AH te wachten op een koper, al is het niet de beste epic die je kan vinden.
Botanica was niet veel later leeg, in recordtempo
In de avond nog een vriend geholpen met de Timed run in Shattered Halls. Hij tankte op zijn Druid, en ik ging mee met m'n mage. De run met 24 minuten over gehaald, en Omen maakte bijna bij elke Frostbolt de aggro sound
Toen wilde ik toch nog wat met m'n warrior doen, voor wat hoort wat natuurlijk. Dus gingen we Ramparts voor wat rep/badges/drops. Dit keer hadden we 2 mages, dus het tanken ging prima, al krijg je nog steeds flinke damage als tank hier. Wel ging het vlekkeloos en waren we in rap tempo weer klaar. Geen nuttige drops helaas, wel 3 badges erbij en wat rep.
Ik zit op het moment op 35 badges, en hoop op 20 of 22 extra uit Kara op woensdag. Nu hoop ik natuurlijk op een upgrade uit Kara, maar wat zou ik het eerste upgraden van m'n huidige gear? Iemand een idee?
Zie sig voor Armory link
Mjah, ik vind ZA net zo vervelend op mijn rogue (kara/s2 geared) als op me shaman (t6+swp gear).Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:17:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je alleen gear uit de heroics en Kara hebt, is Zul'aman een flinke kluif. Tuurlijk is het makkelijker met nieuwe badgegear (die niemand had toen ZA gerealest werd) of nasst kara Gear uit Gruul's, Magtheridon's, SSC en TK.
Ik merk nu nog het verschil als ik ga met een groep alts of mains. En ook SSC (5 bosses), TK (3 bosses) en BT (3 bosses) zijn met off specs te doen is mijn ervaring tot nu toe. Ik wordt altijd een beetje moe als ik application requirements zie van harcore guilds die bepaalde specs eisen. Ik kan het nog begrijpen als je voor world first gaat, maar als je er een weekje extra in wil steken gaat het prima met moonkins, frost mages, feral druids, retribution paladins.
Ik vind gewoon de hele instance een slechte ZG ripoff.
Het enige wat het leuk maakt is een timed run, en als die een keer failed dan is ook gelijk de motivatie voor de rest van de instance weg.
Wil veel solo spelen zodat ik lekker snel lvl dus denk dat de shammy het dan wint van de priest of niet? Wat is de trouwens de beste race for een SP priest? Drainei?
Echt lastig soms een keus maken want ze zijn beide tof om te spelen...
Routed schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:14:
boeit niet zozeer, zolang je je aan de gear rules voor je class houd en ook daadwerkelijk weet wat je doet is het alle 2 erg lekker raiden.
maar aangezien de meeste guilds met max 1 elemental en 1 enhance raiden zal je initeel meer kans hebben op een raid guild als resto
En shaman healing is echt wel leuk om te doen
ow, en het is niet zozeer dat Shamans beter zijn dan SP's, endgame het is meer dat sp's een redelijk harde DPS cap hebben (waar je pas in SWP tegenaan gaat lopen).
Shamans (en zeker resto shamans aan ally kant) zijn gewoon heel erg gewild.
Verwijderd
Plus is er al enig idee hoe duur die mounts zullen worden? Zag overigens ook level 30 bear-mounts, al blijft het een aanname dat het level 30 mounts betrof aangezien ze er wat "simpel" uitzagen.
shadowpriests scalen gewoon enorm slecht met stats, komt voornamelijk omdat ze geen 'spam ability' hebben die kan critten... Zoals mages (fireball, arcane) / locks (shadowbolt) / shamans (Lightning Bolt)...Frodo19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:24:
Hmm is de cap van de SP zo goed merkbaar dan?
Wil veel solo spelen zodat ik lekker snel lvl dus denk dat de shammy het dan wint van de priest of niet? Wat is de trouwens de beste race for een SP priest? Drainei?
[...]
Daardoor raken shadowpriests steeds verder achterop naarmate je het spel speelt, verder vind ik ze erg leuk om te spelen omdat ze wat meer uitdaging hebben qua spells die je moet gebruiken (vind ik persoonlijk, ben ook meer een fan van affliction locks dan van destro locks
Verwijderd
De cap merk je pas ver in de endgame. Shadowpriests scalen gewoon niet zo goed als de 'pure' dps classes.Frodo19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:24:
[...]
Om te levelen zijn ze beide snel. Shadow met Spirit Tap maakt de priest gewoon snel en vanaf level 40 met Shadowform erg sterk.
Enhancement Shaman is tot Outland ook doorknallen. Windfury is een zegen, en na een kill heal je jezelf door en ga je verder.
Beide classes hebben weinig downtime.
De meeste mensen vervangen hun blues met de epics van het island. (70-150)Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:20:
Ik zit op het moment op 35 badges, en hoop op 20 of 22 extra uit Kara op woensdag. Nu hoop ik natuurlijk op een upgrade uit Kara, maar wat zou ik het eerste upgraden van m'n huidige gear? Iemand een idee?
Zie sig voor Armory link
Gezien je de leggings van TimeWardens heb gehaalt, zou ik aanraden te gaan kijken naar de leggings van de isle, gezien deze BT/hoger zijn, en hoef je ook niet te vervangen naar mate je T4/T5 zal krijgen als je progressed en dus een stuk goedkoper zal zijn bij het enchanten.
Een voordeel van shadowpriest is dat ze op 70 makkelijk te gearen zijn met behulp van tailoring.Frodo19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:24:
[...]
Helm: Spellstrike head
Shoulder: Frozen Shadow Weave Shoulders
Chest: Frozen Shadoweave Robe
Wrist: Bracers of Nimble Thought
Waist: Belt of blasting
Legs: Spellstrike pants
Feet: Frozen Shadoweave Boots
Als je dat hebt dan kun je zo mee in het t5 gedeelte en misschien nog verder. Ik moet wel zeggen dat het ontzettend saai is om te levelen. Persoonlijk vind ik smite spec leuker om te levelen met de procs en de crits, maar dat is ieder voor zich.
KraveN schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:02:
[...]
Een voordeel van shadowpriest is dat ze op 70 makkelijk te gearen zijn met behulp van tailoring.
Helm: Spellstrike head
Shoulder: Frozen Shadow Weave Shoulders
Chest: Frozen Shadoweave Robe
Wrist: Bracers of Nimble Thought
Waist: Belt of blasting
Legs: Spellstrike pants
Feet: Frozen Shadoweave Boots
Als je dat hebt dan kun je zo mee in het t5 gedeelte en misschien nog verder. Ik moet wel zeggen dat het ontzettend saai is om te levelen. Persoonlijk vind ik smite spec leuker om te levelen met de procs en de crits, maar dat is ieder voor zich.
Mjah, als je nu gaat lvlen gok ik dat geen van beide toons in SWP terecht gaat komen.Frodo19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:24:
[...]
In BT/MH zijn sp's nog gewoon erg goed, pas als je als guild overgeared gaat worden voor de instance ga je meer en meer merken dat je als SP wat problemen gaat krijgen met je dps.
De echte cap merk je pas in SWP waar je als sp bijna de laagste dps bent op bv Brutallus.
Dus als je nu een toon gaat maken kan je gewoon een sp starten, in de heroics/t4/t5/kara/za whatever ben je gewoon een hele goede dps die erg gewild is ook.
Same geld voor shamans, al scalen die gewoon erg goed door voorlopig voor hun taak (shaman is eigk ook een support class).
Wat blizz in wotlk gaat doen met sp's gaat doen weet ik niet, maar shamans krijgen zo'n enorme berg

Voor pve is een draenei erg goed, de melee hebben een 1% melee hit aura en de casters een 1% spellhit aura, dat scheelt je gewoon in gem/talents die je ergens anders kan kan steken.
Humans zijn een goede 2de vanwege hun diplomacy racial (10% extra rep, wat bergen scheelt als je rep gaat moeten verzamelen).
Er is een level 70 entry setje om op weg te komen.Frodo19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:08:
Hoe staat het dan met de gear for een Shammy? Las ergens op WoW forum dat mensen dat nogal matig vonden. Iemand ervaring hiermee?
[...]
Voor elk 'type' shaman is er een set. Let wel het is een PvP entry set, maar om op weg te komen in PvE is het ook makkelijk, ik merk het vooral omdat ik Resto ben.
De vendors:
Thrallmar / Honor Hold
Keepers of Time
Cenarion Expedition
Lower City
Sha'tar
Je moet Honored of hoger zijn om de items te kunnen kopen
Verwijderd
Zowiezo vind ik het wel eens keer leuk om te levellen van de alliance kant bekeken. Dit is totaal nieuw voor, mij omdat ik eigenlijk anti-alliance ben en van af het begin van WoW voor The Horde heb gekozen. Ik kan wel merken dat ik niet elke dag in Westfall en Redridge mountains ben geweest. Terwijl ik de The Barrens wel kon dromen qua quest's.
Maar wat is er bekend al van wat de Shammy gaat krijgen dan?? Weet niet wat jij onder eng verstaat haha
Routed schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:15:
[...]
Mjah, als je nu gaat lvlen gok ik dat geen van beide toons in SWP terecht gaat komen.
In BT/MH zijn sp's nog gewoon erg goed, pas als je als guild overgeared gaat worden voor de instance ga je meer en meer merken dat je als SP wat problemen gaat krijgen met je dps.
De echte cap merk je pas in SWP waar je als sp bijna de laagste dps bent op bv Brutallus.
Dus als je nu een toon gaat maken kan je gewoon een sp starten, in de heroics/t4/t5/kara/za whatever ben je gewoon een hele goede dps die erg gewild is ook.
Same geld voor shamans, al scalen die gewoon erg goed door voorlopig voor hun taak (shaman is eigk ook een support class).
Wat blizz in wotlk gaat doen met sp's gaat doen weet ik niet, maar shamans krijgen zo'n enorme bergdat het eng is.
Voor pve is een draenei erg goed, de melee hebben een 1% melee hit aura en de casters een 1% spellhit aura, dat scheelt je gewoon in gem/talents die je ergens anders kan kan steken.
Humans zijn een goede 2de vanwege hun diplomacy racial (10% extra rep, wat bergen scheelt als je rep gaat moeten verzamelen).
Misschien moet je gewoon lekker een class kiezen die jou het leukste lijkt om te spelen. Shammy = melee/elemental/healing, Priest = Elemental. Ik vind zelf de aanvallen van een shadowpriest wat beperkt.Frodo19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:08:
Hoe staat het dan met de gear for een Shammy? Las ergens op WoW forum dat mensen dat nogal matig vonden. Iemand ervaring hiermee?
[...]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
DISENCHANT SHOCK!!1!!!!!MantaMania schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:20:
[...]
End game shaman is vaak resto hehe. En als enchantment shammy ben je meer een buff voor de melee imo.
Als je echt voor dps gaat moet je een dps class nemen en niet een hybride.

wanneer leren de mensen het nou eens..
Imho, zijn enhancement shamans een goede dps class. Tuurlijk, ze zijn hybrids, maar brengen erg veel goodies voor hun party. Daarnaast doen ze gewoon nette dps. Niks mis met deze class. Bovendien zie ik regelmatig mensen die meer voor hun persoonlijke dps gaan in plaats van raid/group-dps buffer
Veel shamans beginnen met LW als prof, daar kan je wel wat leuke dingen mee maken (chest/bracers/belt als set, shoulders patern die uit BT komt).Frodo19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:08:
[...]
Je kan ook een lw zoeken die een leuke leather chest kan maken+cloak (shadow prowler chestguard+claok of darkness).
Boe bracers uit BT/MH, en dan aanvullen met s2 pvp wapens, legs uit SP heroic/MT heroic.
Gewoon zoeken naar leather/mail gear met str/agi/crit/hit en hier en daar wat int.
Of de blauwe pvp starter set die je bij verschillende outland facties kan halen als je honored bent.
En de badge gear is tegenwoordig erg goed, je hebt er alleen wel een paar 100 van nodig als je daar de krenten uit de pap van wilt hebben
Ranged Shaman: Lightning bolt, Chain Lightning.
Melee Shaman: Stormstrike.,Fire Shock, Earth Shock.
shaman is op de totem managment na behoorlijk eenzijdig, maar wel leuk om te spelen.
en voor priest zou ik of NE (goede arcane dps er bij) of Drainei (symbols of hope) kiezen
niks, maar dan nogVerwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:39:
[...]
Enchantment shamans en combat rouges.
Wat is daar mis mee???
there are no such things as Enchantment shamans......
wat helaas ook niet altijd werkt. Shamans hebben 1% hit voor spells. En helaas heeft de physical dps group daar bar weinig aan als ze een enhancement shaman hebben.Routed schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:15:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 04-08-2008 12:42 ]
neem 5 man , ga alle lvl 68-70 oude instances af , pak de quests op die je nog niet in outland gedaan hebt etc etc , je hoeft niet meteen in northrend te beginnen natuurlijk , je kan je denk ik nog prima een paar levels in outland vermaken voor je die kant op moet ^^Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 13:05:
Wat ik mij nu dus afvraag of het een beetje mogelijk is om te levelen als wotlk net uit is , want onze hele guild wil eigenlijk gewoon racen naar level 80 en dan de eerste raids beginnen .
Maar ja zoals ik eerder had gehoord , is dat het dan bommetje vol is
.Quod me nutrit me destruit.
We kwamen er achter omdat ons ook werd gevraagd de raid te verkopen. Waarbij nu dus de regels in onze guild wat zijn aangescherpt: Raid ID verkopen = guildkick.
^^ wij gebruiken een warlock tank , alle eggs aan de ene kant , dan de andere kant-NMe- schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 02:29:
Op de baas zelf: kill één hatcher, en laat de andere wat eggs openmaken. Ideaal is waarschijnlijk als je in 2-3 hatchbeurten van ongeveer gelijke grootte beide kanten leeg hebt. Met een pally tank moet dat geen probleem zijn; de druid kan op de baas.
draaien wij om , pally (of warior) heeft ook nog block & parry tegen de hogere damage die de beer form doet , ik zelf als feral pak meer damage als een andere tank ieg (bleed effects ,dan heb je weinig aan je 36k armorBear boss: pally op human troll form, druid op bear.
[ Voor 73% gewijzigd door dontcare op 04-08-2008 13:37 ]
Pak ze op heroic, dan hebben de mobs een hoger leveldontcare schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:49:
[...]
neem 5 man , ga alle lvl 68-70 oude instances af , pak de quests op die je nog niet in outland gedaan hebt etc etc , je hoeft niet meteen in northrend te beginnen natuurlijk , je kan je denk ik nog prima een paar levels in outland vermaken voor je die kant op moet ^^
Kan het het best begrijpen, 1e 7 bosses zijn toch care loot en behalve RoS saai. (en council begint dat ook heel snel te worden)Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:55:
Een tijdje terug begonnen wij op de progressie lijst van wowjutsu ineens te dalen. Verschillende guilds renden ons voorbij. We zijn er nu achter waarom. De twee top guilds op de server kopen raid id's in BT en MH, omdat ze alleen nog wat loot van de laatste bosses willen hebben. Er gaan dan twee mensen mee van de verkopende guild en als er tier items voor ze droppen of items die die guilds niet nodig hebben krijgen zij ze.
We kwamen er achter omdat ons ook werd gevraagd de raid te verkopen. Waarbij nu dus de regels in onze guild wat zijn aangescherpt: Raid ID verkopen = guildkick.

Magoed toch rare zaak waarom zou je raid IDS kopen van bijv. Council en Illidan als je de eerste bazen zelf niet eens neerkrijgt? Oo
Ah zo ja niemand meer loot nodig, mja da's waar na 5 runs wordt vrijwel alles DE'ed.
[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 04-08-2008 13:22 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Meeste mensen gaan volgens mij atm met 7 healers, 4 tanks - 14 dps, wij doen 3 tanks - 6 healers - 16 dps. Wat ik bedoelde is dat in de 3 tank strat je wel (3) hunter nodig hebt om te misdirecten, dus als je die niet hebt, kun je die strat direct vergeten.cWaVe1 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:00:
[...]
Yeah... veel ruimte voor verbetering!
Phase 2 was compleet brute force![]()
Laatste pull van de avond en we waren al een paar keer in phase2 geweest pre-nerf...
Maar met de zomer, vakantie, de zon etc kwam die nerf toch wel op een goed moment, simpel gezegd omdat we de raid die de dps-markers haalden niet avond op avond konden samen stellen...
Een van de beter gevechten in deze game!
Een tank minder betekent 3 hunters in de raid right?
vergeet niet de npc's in het kamp die wij moeten killen waar de ally's lekker met zijn allen op een heuveltje gaan staan wachten tot ze naar binnen kunen & de Ally torens waar elke bowman die er staat je kan raken bij de 'vlag' , horde torens staat er 1 die naar binnen kan schieten bij de 'vlag' .porn* schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:26:
[...]
Niet echt hoor... Ja de towers staan verder van mekaar af maar je kunt nergens staan zonder dat je verrot geschoten wordt door de towers aan beide kanten. Maw als je in het middenpad blijft word je ook gewoon van BEIDE kanten beschoten. Bovendien kun je in de horde base imo net ietsje makkelijker LoSsen. Daarbij ben je het allergrootste nadeel even vergeten; die @*$(@*@$ klotebrug waardoor je al een half uur beschoten wordt voor je uberhaubt ook maar in de buurt bent...
winnen doen we toch wel daar niet van
Er spelen echt teveel geestelijk gehandicapte mensen WoW : (
[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 04-08-2008 13:47 ]
Logboek:
03.08.2008 - Eerste keer een party gevormt om Hogger te downen.
- Noobville alles gedaan, Goldshire alles gedaan.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
En dan vervolgens wipen als er 3 Alliance recallen terwijl Horde bezig is de NPC's te killenImdaMned schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:46:
Dat is iets wat ik zo vaak zie gebeuren, paar mensen die north/south bunker pakker en ik met m'n lock die richting aid station raced. gooi er van te voren 2 SoC's in en cappen maar. En dan wachten welke retard mijn kant op komt rijden op z'n mount om al die npc's bij die blacksmith / anvil etc mee te nemen.
Ach, altijd beter dan van die "RUSH = WIN!!!111" idioten. Gillen dat er geen defense hoeft te zijn, gewoon rushen en Vann killen, dan win je wel. Lekker handig, want 1) we verliezen dan meestal en 2) als we winnen, heb je amper honor. Niks gecapped, amper allies neer. Schiet dus geen ruk op in AV weekend.ImdaMned schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:46:
Dat is iets wat ik zo vaak zie gebeuren, paar mensen die north/south bunker pakker en ik met m'n lock die richting aid station raced. gooi er van te voren 2 SoC's in en cappen maar. En dan wachten welke retard mijn kant op komt rijden op z'n mount om al die npc's bij die blacksmith / anvil etc mee te nemen.
en een goede run is waar je 600 honor weet te halen.
ach heb weer 16k, moet nog 11k
Meestal is Horde - Allience ratio 40 - 20. Dus easy win en easy honor. Tegen de tijd dat ik in de buurt van de cap kom lvl ik wel verder, toch maar een alt
Jij was toch een PvP nub? Nu blijk je toch ineens meer inzicht te hebben dan 90% van de AV spelers??? Screenshot or didn't happen!!!!!ONEONE!ImdaMned schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:46:
Bnet pindle#2913
Hij heeft het van horen zeggenporn* schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:18:
[...]
Jij was toch een PvP nub? Nu blijk je toch ineens meer inzicht te hebben dan 90% van de AV spelers??? Screenshot or didn't happen!!!!!ONEONE!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hehe, je begrijpt hem verkeerd. De guilds die alleen bijvoorbeeld eerste 3/4 bosses in MH/BT neerkrijgen verkopen hun ID aan guilds die in Sunwell zitten en nog zaken nodig hebben van de laatste bosses in BT/MH. In ruil daarvoor mogen er twee van de verkopende guild meeliften om kans te aken op tier items en loot die de koper niet wil.porn* schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:22:
True, vooral die bergen trash voor Teron en Council....gaap
Magoed toch rare zaak waarom zou je raid IDS kopen van bijv. Council en Illidan als je de eerste bazen zelf niet eens neerkrijgt? Oo
Ah zo ja niemand meer loot nodig, mja da's waar na 5 runs wordt vrijwel alles DE'ed.
Wij verkopen niet omdat we ook weleens spontaan op dinsdag nog een niet geplande raid hadden om een nieuwe boss te proberen. En die mogelijkheid willen we graag houden. (overigens denk niet dat die twee dan leuk meedoen. Die worden vriendelijk doch dringend verzocht suicidaaltje te spelen.)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 14:36 ]
@Omega ah zo, hm niet eens een slecht idee eigenlijk
Bnet pindle#2913
Is op Rampage ook erg in het voordeel van de Horde in die levelrange.UdiBenLudi schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:16:
Hehe als ik dat zo hoor over AV blijf ik nog ff op lvl 59 hangen. Op mijn realm (doomhammer) wint horde daar 99.9% met alle torens gecapt en evt vandar gekilled maar da's bijzaak.
Meestal is Horde - Allience ratio 40 - 20. Dus easy win en easy honor. Tegen de tijd dat ik in de buurt van de cap kom lvl ik wel verder, toch maar een alt
Om een of andere reden summonen ze icy daar ook vaker, massalere gevechten etc. Op 70 is het eigenlijk maar treurig, of je moet met een premade mine cappen + FK defenden. Dat hebben we de afgelopen 4 dagen dan ook voornamelijk gedaan. Dat is ook wel nodig ook, want er lopen nog vaak zat mensen naar buiten met Balinda/Vanndar achter hun aan
Dit topic is gesloten.