Hmm, heb ook een fair-use sms gehad:
quote: Hi
Let op: je verbruik in de Eindeloos Online bundel was 00640,6 MB. Hiermee ga je over de Fair Use Policy heen. Kijk voor de voorwaarde op
www.hi.nl/fairuse
.
Gelijk naar de dealerdesk van KPN gebeld, die mij verwezen hadden naar de klantenservice (vraag en specificatie over de FUP gaat via klantenservice). Deze stelden mij voor om voor klachten (dus verhogen van de FUP) een brief te schrijven naar KPN, om het punt aan te kaarten. Heb nog even lief gevraagd of deze persoon het ook in het werkoverleg wilde aankaarten.
Ik raad eigenlijk aan dat iedereen een brief maakt aan KPN/Hi om dit punt massaal aan te kaarten. Alleen T-Mobile heeft geen echte FUP en een hoge downloadsnelheid, dus dit is voor hun een perfecte manier om een (nog) betere marktpositie te krijgen.
En natuurlijk omdat nu ook streaming in de bundel valt en er telkens meer pda-toestellen op de markt zijn die het internetgevoel vergemakkelijken, een FUP van 200MB per maand veel te laag is.
Dus laten we allemaal een brief sturen:
KPN BV.
Postbus 30000
2500 GA Den Haag
Weet trouwens iemand dat wanneer je een waarschuwingsSMS hebt gehad, je dit ook terug vindt op de rekening? Straks heb ik een asociaal hoge rekening door dit euvel.