Streaming met KPN/Hi-mobiel internet, gratis of betalen?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zal wel geen wet van meden en perzen zijn.

ik heb (noodgedwongen jah :P ) de dvd van visual studio gedownload, die is geloof ik zo'n 3 gig.
heb ik ook nog niets van gehoord. ben nu wel stiekem rustig aan aan het doen voor de rest van de maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt geen idee hoe je dat streamen aan de gang krijgt 8)7 . Heb HTC touch pro en zo'n programmaatje streaming media wat er al op stond. Daar kun je een rstp:// site invullen. Maar waar haal je zo'n ding vandaan. Kent iemand goede streaming urls?

Ben benieuwd of ze me ervoor willen laten betalen want dat zou ik niet pikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Van 1 februari aanstaande zit streaming in de bundel! Dus Eindeloos Online / Surf & Mail Totaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:27
Okay... Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
KPN :p Zal verder ook niet speciaal vermeld worden ofzo door KPN/Hi denk ik, alleen wijziging in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:33
Klopt helemaal: http://www.hi.nl/web/show/id=212976 rechts onder naast Eindeloos online balkje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
LightLuke schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:31:
[...]

Klopt helemaal: http://www.hi.nl/web/show/id=212976 rechts onder naast Eindeloos online balkje :*)
Errorpage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
Hier istie wel bereikbaar. Maar die Hi-site is af en toe zo brak als wat.

Streaming

Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen.

Streaming op je mobiel is geluid of video ophalen terwijl jer naar luistert of kijkt. Bijvoorbeeld radio luisteren via je mobiel (Tunin FM), Youtube of andere videosites. Wanneer je een video of geluidsbestand eerst download en opslaat op je mobiel en daarna afspeelt, is er geen sprake van streaming.

Afijn blijkbaar ben ik niet de enige klager geweest bij Hi/KPN en hebben ze streaming toch maar vrijgegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
maniacshouse schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:46:
Hier istie wel bereikbaar. Maar die Hi-site is af en toe zo brak als wat.

Streaming

Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen.

Streaming op je mobiel is geluid of video ophalen terwijl jer naar luistert of kijkt. Bijvoorbeeld radio luisteren via je mobiel (Tunin FM), Youtube of andere videosites. Wanneer je een video of geluidsbestand eerst download en opslaat op je mobiel en daarna afspeelt, is er geen sprake van streaming.

Afijn blijkbaar ben ik niet de enige klager geweest bij Hi/KPN en hebben ze streaming toch maar vrijgegeven. :)
Inderdaad, nu werkt hij hier wel....maar ehh...geldt dat ook voor 'gewone' KPN abonnementen? Op KPN.com vind ik hier namelijk nog niets over terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
TheVMaster schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:57:
[...]

Inderdaad, nu werkt hij hier wel....maar ehh...geldt dat ook voor 'gewone' KPN abonnementen? Op KPN.com vind ik hier namelijk nog niets over terug :(
Zoals ik al zei: Hi Eindeloos Online én KPN Surf & Mail Totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 17:17
Ben benieuwd, want aangezien je nu kan gaan streamen zal je meer dataverkeer gaan gebruiken. Hoop dat daardoor het gemiddelde gebruik wat omhoog gaat.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 13:49
Top nieuws :) volgende stap wat meer snelheid (verdubbeling zou al fijn zijn) en ze bieden gewoon een mooi pakketje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
GS2K1 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:00:
Top nieuws :) volgende stap wat meer snelheid (verdubbeling zou al fijn zijn) en ze bieden gewoon een mooi pakketje aan.
Whoee! niet meer opletten wat ik doe ;) hoewel nog nooit een rekening gezien voor streaming :D

maar idd een upgrade naar naar 256/128 ipv 128/64 (of was het zelfs 32?!) lijkt me een goed begin ja ;)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
SMSfreakie schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:27:
maar idd een upgrade naar naar 256/128 ipv 128/64 (of was het zelfs 32?!) lijkt me een goed begin ja ;)
Naar 384 kb/s zelfs, zie DT-PiSanG in "[Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 22:58
Onze gebeden zijn verhoord.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
Grinnik weliswaar wel na een hoop geklaag... Afijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

En pas op 1 april...(hopelijk geen grap)...maar dan nog blijft het hopeloos ouderwets vind ik als je het vergelijkt met de andere grote spelers.
Maar goed, beter iets dan niets :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:26:
En pas op 1 april...(hopelijk geen grap)...maar dan nog blijft het hopeloos ouderwets vind ik als je het vergelijkt met de andere grote spelers.
Maar goed, beter iets dan niets :)
hmhm nu nog ff 7.2 mbit tot 1GB traffic er bij op? en daarna terug naar 384 ;)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 19:59
Streaming

Bron: http://www.hi.nl/web/show/id=6518585

Heb ik nu net een aanbieding van hun telefonisch geweigerd omdat je voor streaming moest dokken, naar mijn mening...

Ow zo te zien is dit al eerder gemeld door jullie :P mijn excuses ^^

Maar wel grappig dat de medewerker van HI hier geen weet van had. Ze heeft nu met me afgesproken om over een maand of 2 terug te bellen met een scherpere aanbieding

[ Voor 23% gewijzigd door korgakos op 07-02-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 13:11
Nu streaming in het pakket zit, gebruik ik ook eindeloos online op m'n iPhone. Wat ik me nog wel afvraag, mag push email-verkeer nu ook? Ik laat hem nu regelmatig checken, maar via push is wel het meest ideale :)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 15-09 13:49
stevenP schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:43:
Nu streaming in het pakket zit, gebruik ik ook eindeloos online op m'n iPhone. Wat ik me nog wel afvraag, mag push email-verkeer nu ook? Ik laat hem nu regelmatig checken, maar via push is wel het meest ideale :)
Ik gebruik m'n iPhone al een paar maanden met exchange i.c.m. Hi eindeloos online
Nog nooit iets van gehoord of extra voor in rekening gebracht zien worden...

• Sendar
  • Laatst online: 15-09 17:17
Het wel het idee dat ze wat knijpen. Ik kan geen youtube filmpjes / uitzendgemist kijken op mijn mobiel. Het beeld loopt dan behoorlijk door elkaar. Wifi gaat wel goed.. (N95 8GB)

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:40
hopelijk gaan ze de snelheid ook nog verhogen......beetje raar dat andere providers hetzelfde aanbieden, maar dan 10x sneller voor hetzelfde bedrag en ongeveer dezelfde voorwaarden...

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• jelle.
Mouki_9 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:29:
hopelijk gaan ze de snelheid ook nog verhogen......beetje raar dat andere providers hetzelfde aanbieden, maar dan 10x sneller voor hetzelfde bedrag en ongeveer dezelfde voorwaarden...
Kijk even 10 posts boven je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 22:58
Ik heb nu een probleem met het kijken van youtube en uitzending gemis filmpjes, hebben anderen dit ook????? (Heb eindeloos online en N85)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
jelle. schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:52:
[...]

Kijk even 10 posts boven je...
ja, 384............ vodafone heeft 3,6mbps voor hetzelfde bedrag........ nog steeds 10x sneller voor hetzelfde bedrag???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Dan zoek je toch een andere provider :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

effect10 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:44:
Ik heb nu een probleem met het kijken van youtube en uitzending gemis filmpjes, hebben anderen dit ook????? (Heb eindeloos online en N85)
Geen problemen op een E51

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
eigenlijk wel goed dat de snelheid van kpn niet zo hoog ligt....... kreeg zonet smsje van kpn dat mijn dataverbruik op 00291,8MB zit en dat ik mijn verbruik moet verminderen............ OMG
en dat met 128kbps en alleen surfen en mailen (waar ze verdorie mee adverteren!).........

Als de dekking van KPN niet zo goed was, dan was ik nu weggegaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Begrijp ik nu goed dat streaming binnen de Hi Eindeloos Online bundel zit? :)

Goed geregeld. Nu nog het MobielTV gratis zetten i.v.m. de nog slechte werking ervan op m'n N96 (zo nu en dan loopt de boel vast etc..) en dan gaat het helemaal goed komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
adinsx schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:54:
Begrijp ik nu goed dat streaming binnen de Hi Eindeloos Online bundel zit? :)

Goed geregeld. Nu nog het MobielTV gratis zetten i.v.m. de nog slechte werking ervan op m'n N96 (zo nu en dan loopt de boel vast etc..) en dan gaat het helemaal goed komen :p
Eh....MobielTV da's toch niet via streaming/internet, maar via DVB-nogwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Mouki_9 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:09:
eigenlijk wel goed dat de snelheid van kpn niet zo hoog ligt....... kreeg zonet smsje van kpn dat mijn dataverbruik op 00291,8MB zit en dat ik mijn verbruik moet verminderen............ OMG
en dat met 128kbps en alleen surfen en mailen (waar ze verdorie mee adverteren!).........

Als de dekking van KPN niet zo goed was, dan was ik nu weggegaan....
LOL! doe je goed :D of ze zijn mij vergeten.. of ze durven me niet zo`n SMSje te sturen ;)

404 Signature not found

• jelle.
TheVMaster schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:46:
Eh....MobielTV da's toch niet via streaming/internet, maar via DVB-nogwat?
DVB-H. Maar hij zegt toch ook niet dat MobielTV iets met streaming te maken heeft :P

En bovendien hebben die vastloop-problemen eigenlijk alleen met de N96 zelf te maken.

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
jelle. schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:49:
[...]

DVB-H. Maar hij zegt toch ook niet dat MobielTV iets met streaming te maken heeft :P

En bovendien hebben die vastloop-problemen eigenlijk alleen met de N96 zelf te maken.
Inderdaad, ik zei volgens mij niet dat MobielTV iets met streaming te maken had hoor ;)

Dat de N96 nogal traag is soms snap ik, maar het bereik van MobielTV is ook vaak niet optimaal, tevens blijf ik het vaag vinden dat ik bij Hi gewoon 9,95 o.i.d. per maand neerleg voor MobielTV en KPN klanten het gratis krijgen. Dat terwijl ik al 8 jaar onafgebroken abonnee ben van Hi 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
ik weet of ik hier goed zit...

maar ik heb een nieuwe rom geinstalleerd op mn HTC HD, en voor het dataverkeer worden de instelligen gevonden voor alle telecomproviders...

Oa Hi en KPN zijn te kiezen. Nu heb ik Hi en dan lijkt t me logisch dat ik die moet kiezen. Maar als die instellingen worden geinstalleerd werkt het internet alsnog niet. Toen heb ik KPN geinstalleerd en dat werkt als een zonnetje.

Nu ben ik dus bang dat ik extra kosten maak via KPN omdat het niet de 'officiele' Hi instellingen zijn.
Ik ben dus weer terug geswitcht naar de Hi instellingen en kwam er achter dat er een proxy aanstaat, wat volgens de Hi site (en de kpn instellingen) niet het geval moet zijn. Die heb ik weer uitgezet en nu werkt het internet wel alleen kan ik dus niet mailen. Dan geeft ie een error... weer niet optimaal dus.

Mijn vraag is dus, kan ik de KPN instellingen gebruiken zonder dat ik extra kosten maak? Ik heb een Hi eindeloos online abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ja je kan gewoon de KPN instellingen gebruiken.

Doe ik al zo lang ik EO heb..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
jelle. schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:49:
[...]

Nee dat zei hij inderdaad niet :+
adinsx schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:42:
[...]

Inderdaad, ik zei volgens mij niet dat MobielTV iets met streaming te maken had hoor ;)

Dat de N96 nogal traag is soms snap ik, maar het bereik van MobielTV is ook vaak niet optimaal, tevens blijf ik het vaag vinden dat ik bij Hi gewoon 9,95 o.i.d. per maand neerleg voor MobielTV en KPN klanten het gratis krijgen. Dat terwijl ik al 8 jaar onafgebroken abonnee ben van Hi 8)7
Dat zei je ook niet, maar al maken ze MobielTV gratis (waar ik voor ben hoor) dan zijn er zowat nog geen toestellen waarop het werkt toch? Dus dan moet je toch nog aan de N96....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thc_Nbl
  • Laatst online: 21-05 22:24
jelle. schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:30:
Dan zoek je toch een andere provider :) ?
Helemaal gelijk gewoon een andere provider zoeken.
ik heb me eens verdiept qua algemene voorwaarden en mobiel internet.

conclusie T-Mobile heeft de beste afgemene voorwaarden.

Daar mag uitgezonderd VOIP alles. zonder extra te betalen.
Boeven zijn het KPN / Telfort / Hi.
Bij deze partijen moet je ALTIJD eerst hun algemene voorwaarden lezen.
ow en gaat er dan wat fout dan bel je toch gewoon hun 0900 nummer $$$$$$$$

Nee, ik hou het bij Tmobile, iets mindere dekking ( alleen thuis in de woonkamer is het slecht )
maar wel alle vrijheid.

[ Voor 28% gewijzigd door Thc_Nbl op 20-02-2009 16:16 ]

ehhh.. noppes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Thc_Nbl schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:15:
[...]

Helemaal gelijk gewoon een andere provider zoeken.
ik heb me eens verdiept qua algemene voorwaarden en mobiel internet.

conclusie T-Mobile heeft de beste afgemene voorwaarden.

Daar mag uitgezonderd VOIP alles. zonder extra te betalen.
Boeven zijn het KPN / Telfort / Hi.
Bij deze partijen moet je ALTIJD eerst hun algemene voorwaarden lezen.
ow en gaat er dan wat fout dan bel je toch gewoon hun 0900 nummer $$$$$$$$

Nee, ik hou het bij Tmobile, iets mindere dekking ( alleen thuis in de woonkamer is het slecht )
maar wel alle vrijheid.
ik heb bij mij thuis dus alleen maar signaal met kpn en telfort, alle andere die ik heb geprobeerd (orange, t-mobile, vodafone) werkten niet of niet goed. Maar aangezien ik thuis wel normaal wil kunnen bellen/bereikbaar zijn, is het toch kpn geworden. Nu wist ik wel dat de data abonnementen niet super zijn bij kpn, maar zo erg.... Maarja, ik neem het maar op de koop toe....... kan ik tenminste nog bellen thuis......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
TheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:30:
Dat zei je ook niet, maar al maken ze MobielTV gratis (waar ik voor ben hoor) dan zijn er zowat nog geen toestellen waarop het werkt toch? Dus dan moet je toch nog aan de N96....
Dat MobielTV bij KPN Flexibel gratis is, is slechts een introductie aanbieding, dat blijft heus niet voor altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
jelle. schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:27:
[...]

Dat MobielTV bij KPN Flexibel gratis is, is slechts een introductie aanbieding, dat blijft heus niet voor altijd ;)
En dan nog ...het werkt toch alleen met een 'speciaal' toestel met ondersteuning voor DVB-dinges TV, dus ,met je normale HTC of Sony Ericcson werkt het toch niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
TheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 23:21:
En dan nog ...het werkt toch alleen met een 'speciaal' toestel met ondersteuning voor DVB-dinges TV, dus ,met je normale HTC of Sony Ericcson werkt het toch niet..
Klopt, momenteel is het alleen op de Nokia N96, Samsung P960 en LG KB620 beschikbaar. Ik betwijfel het ook of HTC nog met een DVB-H geschikt toestel zal komen... voor Sony Ericsson lijkt het me opzich geen rare stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe staat het met de snelheidsverhoging van mobiel internet voor kpn? Staat deze ngo steeds gepland voor 1 april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

ronwiel schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:39:
Hoe staat het met de snelheidsverhoging van mobiel internet voor kpn? Staat deze ngo steeds gepland voor 1 april?
Ben ook wel benieuwd, want ze blijven toch echt achter nu bij de rest.
En de beloofde verhoging is eigenlijk ook al weer redelijk achterhaald.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Tha schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:21:
[...]

Ben ook wel benieuwd, want ze blijven toch echt achter nu bij de rest.
En de beloofde verhoging is eigenlijk ook al weer redelijk achterhaald.
Het is nu echt gericht op niet-smartphones. Als je gaat internetten op een nokia'tje, welke alleen internet via de veredelde wap pagina's, dan is het leuk. Maar goed, als we straks onze 250 mb FUP nog sneller verstoken heeft het eigenlijk nog geen zin ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Als iedereen meer gaat internetten wordt die FUP limiet natuurlijk vanzelf hoger he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:06
Als ik het goed begrijp zit dus nu streaming in Surf en Mail totaal van KPN?

Ik heb de bovenstaande module net afgesloten, hopen dat het in 1x goed gaat.

Aangezien ik mijn N96 kocht via een internetwinkel, met een abonnement van 27,50 (betaal slechts 22,50) en met Mobiel tv.

Zojuist naar de primafoon geweest, en alles uitgelegd met de actie die ik had. Zodra ze Surf en mail zou toevoegen, verdween Mobiel TV. Ze heeft wel een opmerking erbij gezet van dat ik TV wel erbij wil houden..

t zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Hè verdorie.. hier ook een FUP-waarschuwing:
Let op: je verbruik in de Eindeloos Online-bundel was 00534,0 MB. Hiermee ga je over de Fair Use Policy heen. Kijk voor de voorwaarde op www.hi.nl/fairuse
Vanaf 1 februari hoort streaming in het pakket, helemaal super, dacht ik: kan ik lekker internetradio luisteren in de trein. Zo geschiedde.. heb een aantal dagen per week 30-60 minuten internetradio geluisterd, en daarnaast gewoon ge-internet, email en af en toe youtube. Dat tikt natuurlijk wel aan, maar had desondanks toch niet verwacht dat ik een FUP-waarschuwing zou krijgen..
Toch maar weer mp3's luisteren dan.. of iedereen moet meer gaan verbruiken dan stijgt het fair use-aantal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
HyperioN. schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:49:

[...]

Vanaf 1 februari hoort streaming in het pakket, helemaal super, dacht ik: kan ik lekker internetradio luisteren in de trein. Zo geschiedde.. heb een aantal dagen per week 30-60 minuten internetradio geluisterd, en daarnaast gewoon ge-internet, email en af en toe youtube. Dat tikt natuurlijk wel aan, maar had desondanks toch niet verwacht dat ik een FUP-waarschuwing zou krijgen..
Toch maar weer mp3's luisteren dan.. of iedereen moet meer gaan verbruiken dan stijgt het fair use-aantal :)
valt nog mee, vorige maand kreeg ik ook een sms, en toen was mijn verbruik nog niet eens 300mb... kpn btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmperoR88
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 16:21
Ik weet ook niet of ik dit in het goede topic post, maar het heeft in ieder geval te maken met KPN/Hi-mobiel internet...

Bij het aanmelden van Windows Live messenger krijg ik sinds kort erg vaak de melding:

"Je kunt niet worden aangemeld bij messenger. Dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst. Probeer het later opnieuw."

Ik gebruikte het eigenlijk niet zo vaak, maar sinds kort dus 9/10 keer deze melding. Ik heb wel gelezen dat andere mensen dit ook hebben, maar nergens een oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN. schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:49:

[...]

Als het nu in de fairuse policy staat hoef je het toch gewoon niet te betalen?

Ik zou wel eens willen weten bij welke providers streaming in het onbeperkt online abbonement zit, buiten T Mobile. Dat maakt het voor mij makkelijker een keuze te maken welke provider ik moet nemen want ik wil zéker weten dat dit er in zit, zonder in de problemen te komen. Het is namelijk jammer dat alleen T Mobile de beste papieren heeft wat betreft streaming radio luisteren op je mobiel.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 01:24:
Als het nu in de fairuse policy staat hoef je het toch gewoon niet te betalen?
Eh, lezen :? Hij zegt toch ook niet dat je ie moet betalen... alleen een FUP waarschuwing en na zoveel keer word je teruggezet naar Soms Online (0 euro data abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Hmm, heb ook een fair-use sms gehad:
quote: Hi
Let op: je verbruik in de Eindeloos Online bundel was 00640,6 MB. Hiermee ga je over de Fair Use Policy heen. Kijk voor de voorwaarde op www.hi.nl/fairuse
.
Gelijk naar de dealerdesk van KPN gebeld, die mij verwezen hadden naar de klantenservice (vraag en specificatie over de FUP gaat via klantenservice). Deze stelden mij voor om voor klachten (dus verhogen van de FUP) een brief te schrijven naar KPN, om het punt aan te kaarten. Heb nog even lief gevraagd of deze persoon het ook in het werkoverleg wilde aankaarten. :)

Ik raad eigenlijk aan dat iedereen een brief maakt aan KPN/Hi om dit punt massaal aan te kaarten. Alleen T-Mobile heeft geen echte FUP en een hoge downloadsnelheid, dus dit is voor hun een perfecte manier om een (nog) betere marktpositie te krijgen.

En natuurlijk omdat nu ook streaming in de bundel valt en er telkens meer pda-toestellen op de markt zijn die het internetgevoel vergemakkelijken, een FUP van 200MB per maand veel te laag is.

Dus laten we allemaal een brief sturen:
KPN BV.
Postbus 30000
2500 GA Den Haag

Weet trouwens iemand dat wanneer je een waarschuwingsSMS hebt gehad, je dit ook terug vindt op de rekening? Straks heb ik een asociaal hoge rekening door dit euvel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Nee komt nooit op je rekening tenzij je eindeloos online bundel wordt beeindigd (maar ook dit laten ze weten).

Overigens kan je ook gewoon je rekening bekijken via hi.nl of kpn.com ;)

Valt overigens op dat de datateller op kpn.com nog steeds niet werkt:
Hi Eindeloos Online

Verbruik tot nu toe: 0.0 Mb

[ Voor 26% gewijzigd door Glashelder op 24-03-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
brrrt schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:37:
Heb nog even lief gevraagd of deze persoon het ook in het werkoverleg wilde aankaarten. :)
Daar zullen ze veel waarde aan hechten ja ;)

En zoals Glashelder zegt; na een aantal waarschuwing wordt je databundel beeindigd (Hi Soms Online) en zul je gaan moeten betalen voor elke MB. Daar krijg je uiteraard wel bericht van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

1 april, maar nog steeds 128kbit :P

Hoax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Glashelder schreef op woensdag 01 april 2009 @ 00:44:
1 april, maar nog steeds 128kbit :P

Hoax?
Hmm...het zal toch niet? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik zat vanavond in de trein en haalde toen 160kbps, nu thuis haal ik 176kbps.
Getest via www.mobilespeedtest.com met 512KB.
Met 1MB kom ik nu op 153kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:33
Met testmyiphone.com wat prima werkt op mijn touch diamond haal ik nog steeds 131 kbit in huis, ofwel 16 KB/Sec.
Niks verhoogd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dus toch een 1 april grap :)
Ik haal hier nu binnen 95kbps maar dit is een lokatie waar ik altijd slecht ontvangst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Er is nooit een bevestigd bericht hierover geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Kun je eigenlijk wel een beetje fatsoenlijk YouTuben met 128kbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
Op mijn HTC Diamond gaat het zonder problemen. Zit een aparte applicatie ingebouwd.

Weet iemand overigens of er aangaande dit bericht nieuws: KPN: tariefsverhogingen onder meer nodig door Europese regels iets is veranderd m.b.t. tot KPN/Hi-internet en/of Hi-abbo? Kan niks op de Hi-site (wat overigens een onoverzichtelijk zooitje is) er over vinden. Wil eigenlijk van dit abonnement af. Iemand een link/tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
maniacshouse schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:20:
Weet iemand overigens of er aangaande dit bericht nieuws: KPN: tariefsverhogingen onder meer nodig door Europese regels iets is veranderd m.b.t. tot KPN/Hi-internet en/of Hi-abbo?
Helemaal niets, dat bericht is dan ook erg overdreven en helaas door de media nogal verkeerd opgepakt. Het enige wat veranderd is zijn entreekosten op zowel 1 als 2 jarige nieuwe abonnementen (50% korting = 24.95 euro), dat KPN Flexibel simonly's niet meer per seconden maar op minuten worden afgerond en het bundeltegoed bij de simonly's is niet meer 2 maar 1 maand houdbaar (niet mee te nemen dus). Verder zijn de entreekosten op simonly's (KPN/Hi en geloof ook Telfort) 9.95 euro en bij Mobiel Internet op je laptop-abonnementen ook (zowel 1 als 2-jarig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld dit streaming vanaf ... februari ook voor telfort?aangezien dit onder het KPN netwerk valt?want op dit moment is het nie tmogelijk in te loggen op de telfort site vanwege een al bijna 4 dagen durende maintenance:S...

ik gebruikt trouwens geen m.youtube.com voor streaming maar kinoma freeplay (te gek programmatje) op mijn HTC ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 21:05
Bij de nieuwe HTC toestellen (lees: Diamond2 en Pro2) komt HTC met "Push Internet"

Hoe wordt dit gezien? Het is namelijk preces hetzelfde als "Push e-mail, exchange"
Dit kunnen ze toch nooit controleren?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:03
namens iemand anders:

De snelheid is omhoog :Y

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3566/3449813550_de9f704aff.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
Snelheid is omhoog? Maar mooi dat ik mijn HTC niet meer kan gebruiken voor internet via mijn laptop. Blijkbaar hebben ze hier een block opgezet :(
Overigens met het schrijven van deze reply doet mijn internet het helemaal niet meer... Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ik merk er anders niks van tijdens het browsen.. even traag als eerst. Heeft iemand nog andere links voor een speedtest behalve bovenstaande? Die werkt namelijk niet op m'n Nokia browser :?

[ Voor 6% gewijzigd door jelle. op 17-04-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

jelle. schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:44:
Ik merk er anders niks van tijdens het browsen.. even traag als eerst. Heeft iemand nog andere links voor een speedtest behalve bovenstaande? Die werkt namelijk niet op m'n Nokia browser :?
Werkt wel hoor.
Ik heb het net getest met mn Nokia browser maar zie geen snelheidsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Correctie: bij jou werkt ie wel. Heb inmiddels een andere gevonden en ik zie inderdaad ook geen snelheidsverhoging, kom nog niet eens boven de 100 kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
jelle. schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:59:
[...]

Correctie: bij jou werkt ie wel. Heb inmiddels een andere gevonden en ik zie inderdaad ook geen snelheidsverhoging, kom nog niet eens boven de 100 kb/s.
www.dslreports.com/mspeed

bij mij geeft die nu boven de 140kbps aan, voorheen kwam die niet hoger dan 120kbps.....
Dus waarschijnlijk wel iets gewijzigd in snelheid, maar niet waar je U tegen zegt..........
overigens zonet weer een smsje dat ik gemiddeld meer dan 10x dan de rest verbruikt met mijn 201mb...........
kom op jongens, met z'n allen streamen en downloaden zodat ik normaal mijn mail kan gebruiken....
Een bijlage van een paar mb soms in een mailtje resulteert al in dit soort waarschuwingen..... Ik denk er serieus over na om over te stappen naar een andere provider....... zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Gloeiende...gloeiende..'k krijg net een SMS van KPN. Ik heb 253 (!!) MB aan dataverkeer verbruikt wat volgens KPN meer dan 10x het gemiddelde zou zijn...

Dus het gemiddelde zou ongeveer 25 MB dataverkeer per maand zijn!?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
TheVMaster schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:47:
Gloeiende...gloeiende..'k krijg net een SMS van KPN. Ik heb 253 (!!) MB aan dataverkeer verbruikt wat volgens KPN meer dan 10x het gemiddelde zou zijn...

Dus het gemiddelde zou ongeveer 25 MB dataverkeer per maand zijn!?!?!?!?
daarom zeg ik: met z'n allen leechen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Mouki_9 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:48:
[...]

daarom zeg ik: met z'n allen leechen!!!!!
Wel erg vaag btw...als ik online bij KPN inlog zie ik bij m'n Surf & Mail Totaal verbruik 0MB staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
hier ook online 0.0mb bij online rekening. De eerste keer (feb) dat ik sms kreeg heb ik ook gebeld. Kwam ze ermee dat je een sms dienst kon inschakelen dat bij bepaalde limiet een smsje verstuurd werd. Maar toch erg onbegrijpelijk dat de limieten zo laag al problemen geven......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik heb zojuist mijn 2e sms gehad, eerst had ik 650mb, en nu 231mb. Vooral het laatste vind ik erg vaag, aangezien ik de afgelopen maand nauwelijks geïnternet heb. Ik weet dat je vanaf 200mb een waarschuwing krijgt, maar als ik kijk hoe vaak ik mijn toestel hiervoor heb gebruikt (zelfs zonder youtube, vooral ophalen mail)...

Ik ga toch maar even een mooie brief sturen naar KPN met de klacht dat hun FUP middeleeuws laag is... Ik geloof er niks van dat het gemiddelde gebruik 20mb per maand is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
het stomme is dat ik eigenlijk dat stomme surf&mail totaal ook alleen maar gebruik om te mailen.........
Adverteren ze ermee, mag je het niet een zo gebruiken als waarmee ze adverteren. Ik had bij mijn eerste sms al een klachtenmail gestuurd, maar de stomme mutsen begrijpen mijn sarcasme niet eens en verwijzen mij naar de algemene voorwaarden enz....... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Laatst online: 01-08-2024
mmh, het lijkt er wel op dat er wat aan de snelheid is aangepast, zit nu op 180 Kb/s down en 128 Kb/s up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Volgens mij toch echt niet, verbindingsbeheer van mijn Nokia komt niet boven de 16,5kB/sec..

Dat mobilespeedtest is ook echt een grap..

201kbit/sec!! _/-\o_ :X 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Glashelder op 17-04-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Laatst online: 01-08-2024
Glashelder schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:51:
Volgens mij toch echt niet, verbindingsbeheer van mijn Nokia komt niet boven de 16,5kB/sec..

Dat mobilespeedtest is ook echt een grap..

201kbit/sec!! _/-\o_ :X 8)7
heb de snelheid getest via mijn pc via speedtest.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WTF...net gebeld met KPN klantenservice...enneh...het smsje is een FOUT!!! Storing ofzo....volgens de meneer aan de telefoon kun je in principe niet over de FUP heenkomen met je Surf en Mail totaal. Ik heb toen opgemerkt dat de snelheid sinds kort verhoogd is en dat ook streaming tegenwoordig binnen de bundel valt.....toen gaf hij aan dat hij er eigenlijk niets over mocht zeggen...pfff......ik krijg vanzelf antwoord over wat voor storing het nu was. :+ Vaag gedoe bij KPN....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Ah.. ik heb vanmiddag ook een smsje gekregen dat ik ditkeer 258 MB verbruikt zo hebben.. terwijl ik na mijn waarschuwing ook flink ben gaan minderen en in ieder geval geen streaming radio meer geluisterd heb. Dus ik kon me ook al bijna niet voorstellen dat het weer zo "veel" was. Dus waarschijnlijk bij mij ook die storing?
Maja.. het blijft dus belachelijk die FUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:42
Dames en heren!

Ik heb zojuist ook die speedtest gedaan, en ik kom uit op 1.8mbit !!!! UMTS bereik bijna volle bak! Ik heb gewoon Hi Eindeloos Online!

Dit is toch zeer goed nieuws :D

De upload is overigens ook ruim 1mbit, is dit wel in orde?

[ Voor 14% gewijzigd door Jassy op 20-04-2009 12:12 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Met de normale browser? Hier nog steeds gewoon 16kB/sec..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Was met Opera Mini op mijn K850i. Deze gaf ruim 1.8mbit aan, maar dat kan dus ook wel aan Opera liggen.

Als ik verbinding maak met mijn laptop, logt hij in met 460kbit, echter is de snelheid nog steeds 128/64. Redelijk vals alarm dus tot nu toe!

Plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rozendaw/Upload/kpn3g.JPG

En zojuist weer getest met Opera, en die geeft weer 1.8mbit aan met een latency van 0.1s. Of heeft die nu dit bestand in de cache gezet, of is dit een 'probleem' van Opera Mini?

[ Voor 35% gewijzigd door Jassy op 20-04-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Jongens.. voor de derde maal: ga eens kijken hoe Opera mini werkt voordat je zo hard juicht!

Als je een webpagina opvraagt in Opera mini, wordt deze eerst opgehaald door servers van Opera, die deze pagina vervolgens comprimeerd en met name de plaatjes kleiner maakt (de mate van compressie van plaatjes kun je zelf instellen in je settings). Ook passen ze meteen de css aan om de pagina zo goed mogelijk passend te maken op het schermpje van je telefoon.
Deze verkleinde versie van de pagina haalt de browser vervolgens op en wordt weergegeven. Hierdoor bespaar je bandbreedte en wordt de pagina sneller geladen..
Maar speedtests in Opera mini zijn dus niet betrouwbaar; omdat je enkel de snelheid afleest waarmee de caching-servers van Opera de pagina hebben geladen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
HyperioN. schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:44:
Jongens.. voor de derde maal: ga eens kijken hoe Opera mini werkt voordat je zo hard juicht!

Als je een webpagina opvraagt in Opera mini, wordt deze eerst opgehaald door servers van Opera, die deze pagina vervolgens comprimeerd en met name de plaatjes kleiner maakt (de mate van compressie van plaatjes kun je zelf instellen in je settings). Ook passen ze meteen de css aan om de pagina zo goed mogelijk passend te maken op het schermpje van je telefoon.
Deze verkleinde versie van de pagina haalt de browser vervolgens op en wordt weergegeven. Hierdoor bespaar je bandbreedte en wordt de pagina sneller geladen..
Maar speedtests in Opera mini zijn dus niet betrouwbaar; omdat je enkel de snelheid aflees
t waarmee de caching-servers van Opera de pagina hebben geladen!
Dat dacht ik dus wel. Opera Mini is dus *niet* te gebruiken voor de speedtest.

Maar nu blijft de volgende vraag open: De K850i logt in met 460kbps richting KPN 3G, echter is de effectieve snelheid nog 128kbps. Wordt hier dus een cap op de snelheid gelegd of is de informatie die de telefoon aan Windows geeft niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dat gaat niet werken ;)
Opera cached het op de server zelf en geeft dus de snelheid van de server weer met zo'n test...

Blah...

[ Voor 5% gewijzigd door Gutteguttegut op 20-04-2009 12:51 . Reden: te laat :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal 1.90 mbps.. met hi eindeloos online met mobilespeedtest.
maar als ik grotere dingen ophaal dan keldert de snelheid heel snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
De enige betrouwbare speedtest is een redelijk grote file (minstens 1mb) ergens vandaan trekken, en dan in je connection manager (Nokia) kijken hoe snel dat gaat.. of zelf kijken hoe lang het duurt om de file binnen te halen en dan uitrekenen wat je snelheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

volgens de speedtest van bbned zit ik nog altijd op de magistrale snelheid van 15,09 kb/sec als ik de speedtest daar doe.
heerlijk om te weten dat ik volgend jaar gewoon naar een normale provider kan overstappen die niet loopt te janken na 250 mb data te hebben verstookt.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat nu als je te vaak over de FUP gaat? Dan lees ik dat je terug word gezet naar Soms Online.
Betekent dit dat je dus ook niet meer 9,95 per maand betaalt voor Eindeloos Online aangezien je daar ook geen gebruik meer van maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Uiteraard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik zit met een probleem.

Ik kan nu al een tijd geen streaming media meer bekijken. Ik heb een xperia x1 met hi eindeloos online.
Ik heb de instellingen gechecked en alles klopt volgens mij. Ik kan niet ja smsen naar 1300 want dat werkt niet icm een xperia. Dus heb ik handmatig alles gechecked via de kpn site.

Alles staat goed volgens mij maar het werkt nog niet.

Als ik bijvoorbeeld naar uitzendiggemist ga en ik klik een video aan dan opent het "streaming media" programma. Vroeger kreeg ik dan een soort pop up waarbij hij verbinding ging maken met kpn streaming media maar dit gebeurt niet meer.

Ik krijg vrij snel de melding "bestandsopname niet toegestaan".

Als ik bij opties kijk bij het programma streaming media en ik ga naar netwerken en ik selecteer verbinden via: KPN Internet (dus ipv streaming) en ik ga weer terug en ik druk weer op play dan krijg ik na een tijdje "Verbinden mislukt."

Ik kan wel gewoon internetten. Maar alleen streamen gaat niet meer. Youtube, uitzendinggemist, geen verschil.

Iemand een oplossing? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan kun je toch heel gemakkelijk van je internetabbonement afkomen en dus minder gaan betalen? Want je krijgt nogal wat extra korting op je toestel als je eindeloos online erbij kiest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:20:
Maar dan kun je toch heel gemakkelijk van je internetabbonement afkomen en dus minder gaan betalen? Want je krijgt nogal wat extra korting op je toestel als je eindeloos online erbij kiest..
Ik vraag me eigenlijk af of dat ook zo werkt bij de Eindeloos Online die jij noemt, want dat zijn contracten die met het voice abo meelopen (1 of 2 jaar), in tegenstelling tot de maandelijks opzegbare bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Tja een FUP is voor een klant natuurlijk een vaag iets. Ik kan me niet voorstellen dat KPN ermee wegkomt door je gewoon te laten betalen maar dat je vervolgens geen gebruik van mag maken.

Dus ja, ik denk dat je er op die manier onderuit kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 14:29
Even dit topic gebruiken omdat ik niet weet waar ik het anders moet vragen.

Is het ondertussen toegestaan om zonder extra kosten te streamen met een Hi eindeloos online contract, voor mij het voornaamste via youtube? Ik kan dit niet echt vinden op de Hi site.

En weet iemand hoe het zit met studentenkorting, ik moet nog 1 jaar studeren voor mijn studie is afgerond wat als ik een contract afsluit van 2 jaar?

Dank u Fitz 8)

[ Voor 24% gewijzigd door dewil1990 op 06-04-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

whiplash1990 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:45:
Even dit topic gebruiken omdat ik niet weet waar ik het anders moet vragen.

Is het ondertussen toegestaan om zonder extra kosten te streamen met een Hi eindeloos online contract, voor mij het voornaamste via youtube? Ik kan dit niet echt vinden op de Hi site.

En weet iemand hoe het zit met studentenkorting, ik moet nog 1 jaar studeren voor mijn studie is afgerond wat als ik een contract afsluit van 2 jaar?
Dat streamen kost geen geld meer.

Punt 2: Maakt niet uit, als je in het begin kan laten zien dat je student bent, kan je er gewoon 2 jaar gebruik van maken, totdat je je abo verlengd.
Pagina: 1 2 3 Laatste