kan iemand mij vertellen of dit ook het geval is bij telfort?
ze maken gebruik van het kpn netwerk:s
ze maken gebruik van het kpn netwerk:s
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door fr3z op 07-12-2008 11:05 ]
Rawit schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:31:
Ik kan ook bevestigen dat de instellingen van Dudemans werken. Ik heb het getest op mijn Nokia E71 (tevens RealPlayer instellingen aangepast).
Ik heb de snelheid en bruikbaarheid vergeleken met de Nokia E71 van mijn vader, die nog de oude instellingen heeft. Er is geen verschil in snelheid of bruikbaarheid.![]()
Natuurlijk heb ik met beide telefoons Youtube bezocht, dus ik ben benieuwd of we verschil gaan zien op de rekeningen.
Verwijderd
In principe moet de saldo sms "Hi Eindeloos Online: 0,000MB t.w.v.0,00" vermelden. Streaming-kosten zie je -voor zover ik weet- niet in de saldo-sms terug. Ik had echter dit weekend ook al een klant met Eindeloos Online waarbij de saldo-sms tóch kosten aangaf. Volgens mij is het gewoon een foutje, wacht even je factuur af. Staan daar inderdaad kosten voor internet bij het buiten bundel verbruik, bekijk dan je specificatie (op Hi.nl bij Telefoonrekening Online) waar de kosten precies vandaan komen. Als dan blijkt dat er toch iets in rekening wordt gebracht terwijl je Eindeloos Online heb, neem dan even contact op met de klantenservice.Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 16:50:
Ik heb sinds een kleine week mijn abonnement verlengd met een SE C905 en heb hierbij ook een Hi Eindeloos Online abonnement afgesloten. Nu heb ik door middel van een smsje te sturen naar 1244 mijn saldo vandaag opgevraagd. Daarin staat dat ik sinds de afgelopen factuur al voor €3,10 (2,164 mb) verbruikt heb. Dit vind ik vreemd, aangezien ik slechts 2 youtube filmpjes afgespeeld heb. Wel heb ik vrij regelmatig op internet gezeten. Is het in het smsje vermelde bedrag correct? Of is dat meer een indicatie wát je verbruikt heb, maar hoef ik niks betalen omdat ik Hi Eindeloos heb?
[ Voor 5% gewijzigd door jelle. op 08-12-2008 17:40 ]
Verwijderd
Dankjewel voor jou reactie.jelle. schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:40:
[...]
In principe moet de saldo sms "Hi Eindeloos Online: 0,000MB t.w.v.0,00" vermelden. Streaming-kosten zie je -voor zover ik weet- niet in de saldo-sms terug. Ik had echter dit weekend ook al een klant met Eindeloos Online waarbij de saldo-sms tóch kosten aangaf. Volgens mij is het gewoon een foutje, wacht even je factuur af. Staan daar inderdaad kosten voor internet bij het buiten bundel verbruik, bekijk dan je specificatie (op Hi.nl bij Telefoonrekening Online) waar de kosten precies vandaan komen. Als dan blijkt dat er toch iets in rekening wordt gebracht terwijl je Eindeloos Online heb, neem dan even contact op met de klantenservice.
Nog twee andere opties:
1. Je hebt in het buitenland gezeten en daar mobiel internet gebruikt; deze kosten verschijnen wel in de saldo-sms.
2. Je had eerst geen Eindeloos Online en direct na je verlenging zitten internetten, terwijl het nieuwe abonnement (met Eindeloos Online) nog niet verwerkt was, en daardoor dus kosten gemaakt.
Verwijderd
Ik kan het me haast niet voorstellen...maniacshouse schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:40:
Ik vermoed dat je mooi ge-roamed(naaid) bent. Ik heb persoonlijk pas 1 keer € 0,10 moeten bijbetalen voor internet. Wat bleek, ik was een uur in Duitsland geweest en mijn telefoon heeft blijkbaar iets uitgespookt. En dat terwijl ik zelf al het internetverkeer had uitgezet en de vraag van mijn toestel kreeg of ik roaming wilde uitschakelen. Dus tot 2 keer toe alles uitgezet en nog data verbruikt...
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2008 19:58 ]
Oh, had je hem via internet besteld? Dan zal dat het niet zijn geweest, het abonnement wordt dan namelijk al omgezet vóórdat je je telefoon hebt ontvangen. Stel dat je 'm in de winkel had verlengd en meteen was gaan internetten dan zoiets zich wel voor kunnen doenVerwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:27:
2. Ik had voorheen inderdaad geen online bundel. De verkoopster heeft mij echter gezegd dat zodra ik mijn telefoon thuis zou krijgen ik direct van de Eindeloos Online bundel gebruik zou kunnen maken.
Wat denk jij? Inderdaad een foutje of toch iets anders?
Die 2,50 euro is geloof ik zo'n dienst van MSN/Live/Hotmail iets ofzo. Het gebruik van mobile.live.com is gewoon gratisVerwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:22:
Heb inmiddels even de HI Klantenservice gebeld met mijn vraag. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je internetkosten hebt tenzij je gebruikt hebt gemaakt van streaming of gebruik in het buitenland. Mochten er toch kosten gemaakt zijn dan wordt dit bij de factuur rechtgetrokken. Wel vroeg zij mij of ik van bijvoorbeeld Hotmail melding had gehad in de trand van: 'Bij het doorgaan op deze website kost het u 2,50'. Deze melding heb ik niet gehad maar ik verbaasde me er wel over. Zijn er mensen die deze melding wel hebben gehad? En waarom heb je deze dan gekregen?
Verwijderd
Iemand die een iphone heeft met als abbo hi/kpn? Zo je werkt het ook op die wijze op de iphone. Kan Dudemans helaas geen pm sturen, dus dan maar zoVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 00:54:
streaming bij KPN en Hi WEL gratis >> lees instructies
Hier even een berichie in de hoop wat duidelijkheid te verschaffen. Ik ken iemand die heeft gewerkt bij de IT club van KPN. Weet hoe dit nu echt geregeld is. Officieel moet je betalen voor streaming. Staat inderdaad in voorwaarden. Alleen ze kunnen dit technisch niet altijd in rekening brengen.
Zoal hier al opgemerkt heeft kpn/hi meerdere toegangspunten.
De ene heet Mobiele startsite of Mobiel Internet o.i.d. De andere heet KPN Internet.
De eerste heeft een proxy, KPN Internet heeft dat niet.
Op de eerste kunnen ze streaming verkeer meten (alleen RTSP). Op KPN Internet niet.
Op de eerste kunnen ze streaming dus in rekening brengen. Op KPN Internet niet (!!!)
KPN internet settings zijn rete makkelijk. Vul alleen bij het toegangspunt/APN in: <internet>. Niks bij gebruikersnaam, niks bij password. Verder ook niks invullen. Opslaan en klaar is klara. Dit geld voor zowel KPN als Hi!!
Eén tip: op nokia wordt streaming afgespeeld in real player. Geef daar bij de instellingen ook aan dat ie KPN Internet moet gebruiken. Op Sony Ericsson kun je dit apart instellen bij instellingen > verbindingen.
Boodschap: alleen maar KPN Internet gebruiken. Dan geen extra kosten. Gebruik al maanden youtube, TuneIn.fm, nog nooit een rekening gehad. Heb een Hi Eindeloos Online.
Succes
klein schopje, iemand een idee?Bumpy_NL schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:27:
ik heb ook de e71. moeten de haakjes ook om internet staan zoals aangegeven. <internet>? en moet er ook nog iets bij hompage ingevuld worden? en welke geavanceerde instellingen heb jij? bij mij werken nu namelijk de standaard kpn pagina's niet.
[...]
Die krijg ik gewoon per post?maniacshouse schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:17:
Ze zijn toch verplicht om mij een rekening ter beschikking te stellen?
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Die kun je ook per post krijgen, even bellen naar 1200 en aangeven dat Telefoonrekening Online niet werkt (hier doet ie het trouwens prima).maniacshouse schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 20:38:
Foutje. Gespecificeerde rekening bedoelde ik.
Waarvoor?effect10 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:44:
Kan iemand niet de Ombudsman hierbij inschakelen?
De vraag is of het nog werkt, want sinds een week kan ik alleen streaming video bekijken als ik gebruik maak van het accesspoint KPN StreamingRawit schreef op donderdag 11 december 2008 @ 10:56:
Ik heb het werkend gekregen zonder de haakjes, dus gewoon:
internet
[...]
Thanks to DUDEMANS!!!TheVMaster schreef op woensdag 17 december 2008 @ 16:21:
[...]
De vraag is of het nog werkt, want sinds een week kan ik alleen streaming video bekijken als ik gebruik maak van het accesspoint KPN Streaming
[ Voor 19% gewijzigd door remotehost op 19-12-2008 15:49 ]
Wordt toch achteraf pas berekend, dus volgens mij ben je alsnog de zak pineut, ik durf het nog niet aanremotehost schreef op donderdag 18 december 2008 @ 14:03:
[...]
Thanks to DUDEMANS!!!Bij mij werken zijn instructies! Ik wacht voor de zekerheid alleen nog wel even de eerstvolgende Hi factuur af voordat ik echt als een gek youtube ga kijken maar technisch gezien werkt het nu wel bij mij.
update: we zijn nu een dag verder en ik heb al aardig wat youtube gekeken. zojuist even gecheckt met Saldo sms naar 1244 en mijn verbruik is volgens Hi Eindeloos Online nog steeds 0,000 MB t.w.v. 0,00 euro sinds de laatste factuur.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Sinds wanneer heb je dat abonnement?BlackR schreef op donderdag 25 december 2008 @ 23:52:
Zoals al eerder in dit topic vermeld is heb ik ook een hi eindeloos online bij mijn normale abonnement(helemaal nieuwe telefoon overigens), maar als ik SALDO naar 1244 stuurt staat er dat ik soms online heb en dat ik dus al even 10 euro kan lappen voor 4.5mb ofzo. Maar na de kerst eens over bellen......
Verwijderd
Sorry, dat kun je echt niet met zekerheid zeggen. Streaming en roaming wordt bij mij binnen een dag op het 1244-SMS'je vermeld. Dat weet ik heel zeker: nauwkeurig bijgehouden met een datateller, en het komt precies overeen met dat SMS'je. En dat bedrag werd ook gefactureerd precies met die volumes die ik heb bijgehouden.effect10 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:30:
[...]
Wordt toch achteraf pas berekend, dus volgens mij ben je alsnog de zak pineut, ik durf het nog niet aan
Verwijderd
Ik ga het eens testen.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
404 Signature not found
Verwijderd
het kan ook gewoon het business model zijn. hier verdienen ze veel mee, en op de subsidie voor toestellen wordt bijv. toegelegd.SMSfreakie schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:43:
en lijkt me stug dat kpn met zoveel gebruikers die normaal webpaginatjes opvragen niet genoeg inkomsten heeft om een lijntje naar internet te kunnen betalen zonder limieten
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
achja zodra ze gaan factureren.. enkeltje andere provider dan maar? waar het wel mag?maniacshouse schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:34:
Goh ik heb eindelijk eens een 'reactie' van KPN gekregen. Ik werd zelfs gebeld...
Ik had een klacht ingediend over de sms-verdubbelaar dat er bij het aanschaffen van het abo niet was verteld dat je die aan moest zetten. Ik krijg zowaar geld terug want ze hadden dat niet duidelijk gecommuniceerd.
Wat betreft de streaming (waarvoor ik dit topic had gestart) kreeg ik weer het standaard verhaal dat streaming zoals internet-radio en youtube wel kosten met zich meebrengen. 'Maar u heeft daar nog nooit gebruik van gemaakt meneer, dus daarom zijn er nooit kosten in rekening gebracht'.
Dacht laat ik maar geen slapende honden wakker maken, maar ik heb toch regelmatig e.e.a. gestreamd.![]()
Met andere worden eigenlijk nog steeds onduidelijkheid...
404 Signature not found
Verwijderd
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Verwijderd
Die proxy uitzetten doe ik dus in mijn 'stappenplan'. Je moet alleen even weten waar hij zit, en niet vergeten dat realplayer ook een proxy gebruikt voor het afspelen van video's.Jassy schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:09:
Gewoon Proxy uitzetten is het allerbeste
Of je maakt een set nieuwe instellingen met als APN:
' internet '
Dat is het, meer hoef je niet in te stellen. Dan ga je ook vol gas zonder kosten streamen
En dat kom je melden omdat?cevel schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 15:19:
Bij Eindeloos Online heb je een "fair use policy" deze policy houd in dat wat iedereen in Nederland gemiddeld verbruikt je niet meer mag verbruiken dan 10x dat gemiddelde. Zo heeft een Vertegenwoordiger mij verteld van KPN. Uploaden is allemaal geen probleem maar als men in Nederland weinig intternet (gemiddeld genomen) kan je er gif op innemen dat je zelf dus weinig kan.. Downloaden wordt je dan zeker niet in dank afgenomen.. (rekening komt later) Echter dit is natuurlijk niet na te gaan... dus niet echt handig.
T-Mobile is momenteel de enige die Web&Walk onbeperkt aanbied! niet snel maar wel onbeperkt!
Is voor de sufferds (waaronder ondergetekende) die 2 jaar vast zitten aan hi-mobiel en naderhand pas achterkomen dat streamen nie gratis is.
wtf :D!Sendar schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:35:
Ik heb vandaag voor het eerst een smsje gekregen dat ik teveel data zou hebben verbruikt... 240MB. Jammer dat dat al te veel is....
404 Signature not found
Verwijderd
Verwijderd
KPNmaniacshouse schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 23:01:
Okay... Bron?
Klopt helemaal: http://www.hi.nl/web/show/id=212976 rechts onder naast Eindeloos online balkjemaniacshouse schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 23:01:
Okay... Bron?
Errorpage?LightLuke schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 10:31:
[...]
Klopt helemaal: http://www.hi.nl/web/show/id=212976 rechts onder naast Eindeloos online balkje
Inderdaad, nu werkt hij hier wel....maar ehh...geldt dat ook voor 'gewone' KPN abonnementen? Op KPN.com vind ik hier namelijk nog niets over terugmaniacshouse schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:46:
Hier istie wel bereikbaar. Maar die Hi-site is af en toe zo brak als wat.
Streaming
Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen.
Streaming op je mobiel is geluid of video ophalen terwijl jer naar luistert of kijkt. Bijvoorbeeld radio luisteren via je mobiel (Tunin FM), Youtube of andere videosites. Wanneer je een video of geluidsbestand eerst download en opslaat op je mobiel en daarna afspeelt, is er geen sprake van streaming.
Afijn blijkbaar ben ik niet de enige klager geweest bij Hi/KPN en hebben ze streaming toch maar vrijgegeven.
Zoals ik al zei: Hi Eindeloos Online én KPN Surf & Mail Totaal.TheVMaster schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:57:
[...]
Inderdaad, nu werkt hij hier wel....maar ehh...geldt dat ook voor 'gewone' KPN abonnementen? Op KPN.com vind ik hier namelijk nog niets over terug
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Whoee! niet meer opletten wat ik doeGS2K1 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:00:
Top nieuwsvolgende stap wat meer snelheid (verdubbeling zou al fijn zijn) en ze bieden gewoon een mooi pakketje aan.
404 Signature not found
Naar 384 kb/s zelfs, zie DT-PiSanG in "[Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?"SMSfreakie schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:27:
maar idd een upgrade naar naar 256/128 ipv 128/64 (of was het zelfs 32?!) lijkt me een goed begin ja
hmhm nu nog ff 7.2 mbit tot 1GB traffic er bij op? en daarna terug naar 384Gutteguttegut schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:26:
En pas op 1 april...(hopelijk geen grap)...maar dan nog blijft het hopeloos ouderwets vind ik als je het vergelijkt met de andere grote spelers.
Maar goed, beter iets dan niets
404 Signature not found
Bron: http://www.hi.nl/web/show/id=6518585Streaming
Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen.
Streaming op je mobiel is geluid of video ophalen terwijl jer naar luistert of kijkt. Bijvoorbeeld radio luisteren via je mobiel (Tunin FM), Youtube of andere videosites. Wanneer je een video of geluidsbestand eerst download en opslaat op je mobiel en daarna afspeelt, is er geen sprake van streaming.
[ Voor 23% gewijzigd door korgakos op 07-02-2009 12:03 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik gebruik m'n iPhone al een paar maanden met exchange i.c.m. Hi eindeloos onlinestevenP schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:43:
Nu streaming in het pakket zit, gebruik ik ook eindeloos online op m'n iPhone. Wat ik me nog wel afvraag, mag push email-verkeer nu ook? Ik laat hem nu regelmatig checken, maar via push is wel het meest ideale
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Kijk even 10 posts boven je...Mouki_9 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:29:
hopelijk gaan ze de snelheid ook nog verhogen......beetje raar dat andere providers hetzelfde aanbieden, maar dan 10x sneller voor hetzelfde bedrag en ongeveer dezelfde voorwaarden...
ja, 384............ vodafone heeft 3,6mbps voor hetzelfde bedrag........ nog steeds 10x sneller voor hetzelfde bedrag???
Geen problemen op een E51effect10 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:44:
Ik heb nu een probleem met het kijken van youtube en uitzending gemis filmpjes, hebben anderen dit ook????? (Heb eindeloos online en N85)
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Eh....MobielTV da's toch niet via streaming/internet, maar via DVB-nogwat?adinsx schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:54:
Begrijp ik nu goed dat streaming binnen de Hi Eindeloos Online bundel zit?
Goed geregeld. Nu nog het MobielTV gratis zetten i.v.m. de nog slechte werking ervan op m'n N96 (zo nu en dan loopt de boel vast etc..) en dan gaat het helemaal goed komen
LOL! doe je goedMouki_9 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:09:
eigenlijk wel goed dat de snelheid van kpn niet zo hoog ligt....... kreeg zonet smsje van kpn dat mijn dataverbruik op 00291,8MB zit en dat ik mijn verbruik moet verminderen............ OMG
en dat met 128kbps en alleen surfen en mailen (waar ze verdorie mee adverteren!).........
Als de dekking van KPN niet zo goed was, dan was ik nu weggegaan....
404 Signature not found
DVB-H. Maar hij zegt toch ook niet dat MobielTV iets met streaming te maken heeftTheVMaster schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:46:
Eh....MobielTV da's toch niet via streaming/internet, maar via DVB-nogwat?
Inderdaad, ik zei volgens mij niet dat MobielTV iets met streaming te maken had hoorjelle. schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:49:
[...]
DVB-H. Maar hij zegt toch ook niet dat MobielTV iets met streaming te maken heeft
En bovendien hebben die vastloop-problemen eigenlijk alleen met de N96 zelf te maken.
Nee dat zei hij inderdaad nietjelle. schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:49:
[...]
DVB-H. Maar hij zegt toch ook niet dat MobielTV iets met streaming te maken heeft
En bovendien hebben die vastloop-problemen eigenlijk alleen met de N96 zelf te maken.
Dat zei je ook niet, maar al maken ze MobielTV gratis (waar ik voor ben hoor) dan zijn er zowat nog geen toestellen waarop het werkt toch? Dus dan moet je toch nog aan de N96....adinsx schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:42:
[...]
Inderdaad, ik zei volgens mij niet dat MobielTV iets met streaming te maken had hoor![]()
Dat de N96 nogal traag is soms snap ik, maar het bereik van MobielTV is ook vaak niet optimaal, tevens blijf ik het vaag vinden dat ik bij Hi gewoon 9,95 o.i.d. per maand neerleg voor MobielTV en KPN klanten het gratis krijgen. Dat terwijl ik al 8 jaar onafgebroken abonnee ben van Hi
Helemaal gelijk gewoon een andere provider zoeken.
[ Voor 28% gewijzigd door Thc_Nbl op 20-02-2009 16:16 ]
ehhh.. noppes
ik heb bij mij thuis dus alleen maar signaal met kpn en telfort, alle andere die ik heb geprobeerd (orange, t-mobile, vodafone) werkten niet of niet goed. Maar aangezien ik thuis wel normaal wil kunnen bellen/bereikbaar zijn, is het toch kpn geworden. Nu wist ik wel dat de data abonnementen niet super zijn bij kpn, maar zo erg.... Maarja, ik neem het maar op de koop toe....... kan ik tenminste nog bellen thuis......Thc_Nbl schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:15:
[...]
Helemaal gelijk gewoon een andere provider zoeken.
ik heb me eens verdiept qua algemene voorwaarden en mobiel internet.
conclusie T-Mobile heeft de beste afgemene voorwaarden.
Daar mag uitgezonderd VOIP alles. zonder extra te betalen.
Boeven zijn het KPN / Telfort / Hi.
Bij deze partijen moet je ALTIJD eerst hun algemene voorwaarden lezen.
ow en gaat er dan wat fout dan bel je toch gewoon hun 0900 nummer $$$$$$$$
Nee, ik hou het bij Tmobile, iets mindere dekking ( alleen thuis in de woonkamer is het slecht )
maar wel alle vrijheid.
Dat MobielTV bij KPN Flexibel gratis is, is slechts een introductie aanbieding, dat blijft heus niet voor altijdTheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:30:
Dat zei je ook niet, maar al maken ze MobielTV gratis (waar ik voor ben hoor) dan zijn er zowat nog geen toestellen waarop het werkt toch? Dus dan moet je toch nog aan de N96....
En dan nog ...het werkt toch alleen met een 'speciaal' toestel met ondersteuning voor DVB-dinges TV, dus ,met je normale HTC of Sony Ericcson werkt het toch niet..jelle. schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:27:
[...]
Dat MobielTV bij KPN Flexibel gratis is, is slechts een introductie aanbieding, dat blijft heus niet voor altijd
Klopt, momenteel is het alleen op de Nokia N96, Samsung P960 en LG KB620 beschikbaar. Ik betwijfel het ook of HTC nog met een DVB-H geschikt toestel zal komen... voor Sony Ericsson lijkt het me opzich geen rare stap.TheVMaster schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 23:21:
En dan nog ...het werkt toch alleen met een 'speciaal' toestel met ondersteuning voor DVB-dinges TV, dus ,met je normale HTC of Sony Ericcson werkt het toch niet..
Ben ook wel benieuwd, want ze blijven toch echt achter nu bij de rest.ronwiel schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:39:
Hoe staat het met de snelheidsverhoging van mobiel internet voor kpn? Staat deze ngo steeds gepland voor 1 april?
Tha
Het is nu echt gericht op niet-smartphones. Als je gaat internetten op een nokia'tje, welke alleen internet via de veredelde wap pagina's, dan is het leuk. Maar goed, als we straks onze 250 mb FUP nog sneller verstoken heeft het eigenlijk nog geen zinTha schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:21:
[...]
Ben ook wel benieuwd, want ze blijven toch echt achter nu bij de rest.
En de beloofde verhoging is eigenlijk ook al weer redelijk achterhaald.
Vanaf 1 februari hoort streaming in het pakket, helemaal super, dacht ik: kan ik lekker internetradio luisteren in de trein. Zo geschiedde.. heb een aantal dagen per week 30-60 minuten internetradio geluisterd, en daarnaast gewoon ge-internet, email en af en toe youtube. Dat tikt natuurlijk wel aan, maar had desondanks toch niet verwacht dat ik een FUP-waarschuwing zou krijgen..Let op: je verbruik in de Eindeloos Online-bundel was 00534,0 MB. Hiermee ga je over de Fair Use Policy heen. Kijk voor de voorwaarde op www.hi.nl/fairuse
valt nog mee, vorige maand kreeg ik ook een sms, en toen was mijn verbruik nog niet eens 300mb... kpn btwHyperioN. schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:49:
Hè verdorie.. hier ook een FUP-waarschuwing:
[...]
Vanaf 1 februari hoort streaming in het pakket, helemaal super, dacht ik: kan ik lekker internetradio luisteren in de trein. Zo geschiedde.. heb een aantal dagen per week 30-60 minuten internetradio geluisterd, en daarnaast gewoon ge-internet, email en af en toe youtube. Dat tikt natuurlijk wel aan, maar had desondanks toch niet verwacht dat ik een FUP-waarschuwing zou krijgen..
Toch maar weer mp3's luisteren dan.. of iedereen moet meer gaan verbruiken dan stijgt het fair use-aantal
Verwijderd
Als het nu in de fairuse policy staat hoef je het toch gewoon niet te betalen?HyperioN. schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:49:
Hè verdorie.. hier ook een FUP-waarschuwing:
[...]
Vanaf 1 februari hoort streaming in het pakket, helemaal super, dacht ik: kan ik lekker internetradio luisteren in de trein. Zo geschiedde.. heb een aantal dagen per week 30-60 minuten internetradio geluisterd, en daarnaast gewoon ge-internet, email en af en toe youtube. Dat tikt natuurlijk wel aan, maar had desondanks toch niet verwacht dat ik een FUP-waarschuwing zou krijgen..
Toch maar weer mp3's luisteren dan.. of iedereen moet meer gaan verbruiken dan stijgt het fair use-aantal
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 01:27 ]
Eh, lezenVerwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 01:24:
Als het nu in de fairuse policy staat hoef je het toch gewoon niet te betalen?
.quote: HiLet op: je verbruik in de Eindeloos Online bundel was 00640,6 MB. Hiermee ga je over de Fair Use Policy heen. Kijk voor de voorwaarde op www.hi.nl/fairuse
Hi Eindeloos Online
Verbruik tot nu toe: 0.0 Mb
[ Voor 26% gewijzigd door Glashelder op 24-03-2009 16:24 ]
Daar zullen ze veel waarde aan hechten jabrrrt schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:37:
Heb nog even lief gevraagd of deze persoon het ook in het werkoverleg wilde aankaarten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq